Τύφλα να χει το...Dirac (διόρθωση απόκρισης δικαναλικού)

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
14.759
Reaction score
45.595
Ευτυχώς, συνεργάζονται rew και minidsp, εξάγει το rew αρχείο κειμένου με τις απαραίτητες παραμέτρους. Εκεί που μπερδεύτηκα είναι αν ο άξονας περιστροφής θα είναι η mlp, κοινός και για τις δύο μετρήσεις ή αν θα είναι ένα σημείο έξω απο αυτή προς τη πλευρά του κάθε ηχείου που θα παίζει.

Ως προς τη "σοβαρή" διόρθωση με το rephase, θα το μπουμπουνήσω με κάθετο μικρόφωνο και ό,τι βγει.
Οι λήψεις για καθένα κανάλι ξεχωριστά πρέπει να γίνονται με το μικρόφωνο στην ίδια θέση...
Όταν εφαρμόζεις περιστρεφόμενο μικρόφωνο με σήμα ροζ θορύβου ενδείκνυται να το κρατάς οριζοντιωμένο περιστρέφοντας σε νοητή ακτίνα 30-40 cm πάνω σε κατακόρυφο επίπεδο.Η κάψα του μικροφώνου όπως και η πρόσοψη του χρήστη πρέπει να είναι στραμμένα προς τα αριστερά για το αριστερό ηχείο και προς τα δεξιά για το δεξί ηχείο.Μπορείς επίσης να κάνεις λήψη και για τα δύο κανάλια εκπέμποντα μαζί περιστρέφοντας τότε το μικρόφρωνο σε οριζόντιο επίπεδο με τον κορμό σου στραμμένο προς το τοίχωμα όπισθεν των ηχείων και την κάψα του μικροφώνου στραμμένη προς την οροφή.Οι λήψεις με τα επιμέρους κανάλια μαζί είναι χρήσιμες για ν'ανιχνεύονταν τυχόν ανισορροπίες από φασική ασυμβατότητα μεταξύ των καναλιών.

Άμα σκοπεύεις να προχωρήσεις σε φασική διόρθωση,τότε το μικρόφωνο πρέπει να είναι σταθεροποιημένο σε εναλλακτικές θέσεις λήψης όπως έχει παρουσιαστεί στην εκκίνηση του νήματος.Για την εξαγωγή Vector Averaged να οριστεί FDW ίσο προς 6.Μην ξεχάσεις να δημοσιεύσεις την παράσταση Vector Averaged για καθένα κανάλι όπως θα εμφανίζεται στο αντίστοιχο παράθυρο από το rePhase και τότε μπορώ να σχολιάσω πάνω στο τι θα ήταν ωφέλιμο να διορθώσεις με φασικά φίλτρα και τι να έμενε ως έχει.
Ρε παιδιά, για όνομα, πάρτε έναν av pro με Ντιράκ, αμάν πια, δε κουραστηκατε ακομα; ⚡
Αν κάτι διδάχθηκα ο ίδιος γράφοντας το παρόν νήμα είναι το πώς να διευθετώ το εκάστοτε setup κατά τρόπον ώστε να ήθελε τις ελάχιστες δυνατές έως καθόλου διορθώσεις.Τα τρέχοντα προφίλ μου διόρθωσης έχουν γίνει τόσο λιτά ,ώστε ν'αμφιβάλλω ότι το Dirac θα μπορούσε να συμμορφωθεί προς αυτήν την εξειδίκευση.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
43.776
Reaction score
100.303
Αν κάτι διδάχθηκα ο ίδιος γράφοντας το παρόν νήμα είναι το πώς να διευθετώ το εκάστοτε setup κατά τρόπον ώστε να ήθελε τις ελάχιστες δυνατές έως καθόλου διορθώσεις.
Αυτή είναι η βασική αρχή στησίματος και τοποθέτησης ενός σεταπ.
Το λέμε εδώ και κάτι αιώνες.

Χρησιμοποιούνται οι μετρήσεις με umic για την βελτιστη τοποθέτηση του σεταπ, ώστε αν είναι δυνατόν να μη χρειάζεται τίποτα από το dsp της ισοστάθμισης.

Όσο περισσότερο χρησιμοποιείται το dsp, τόσο γτπκ θα είναι το αποτέλεσμα.

Χώρος, RT60, τοποθέτηση με μετρήσεις.

Το μικρόφωνο είναι εργαλείο τοποθέτησης και στησίματος χώρου.
Όχι τα αφτχιά. 😂
Τέλος.

Αφού λοιπόν φτάσουμε στο σημείο να λέμε ότι "οκ, είναι τόσο καλό, που ανάθεμα κι αν χρειάζεται οτιδήποτε από dsp ισοστάθμιση, μάλλον άχρηστη ειναι", τότε είναι η σωστή στιγμή για να γίνει ισοστάθμιση. Τότε το dsp δείχνει τα δόντια του, τότε πραγματικά αξίζει, γιατί βελτιώνει τα σημεία εκείνα, τα οποία ειδάλλως ή πρέπει να ξοδέψεις 3 περιουσίες ή δε θα τα καταφέρεις ποτέ.
Ασε που σου δίνει την δυνατότητα προσωπικού ταργκετ κερβ, το οποίο είναι εξίσου σημαντικό.


Τα τρέχοντα προφίλ μου διόρθωσης έχουν γίνει τόσο λιτά ,ώστε ν'αμφιβάλλω ότι το Dirac θα μπορούσε να συμμορφωθεί προς αυτήν την εξειδίκευση.
Εγώ πάλι δεν αμφιβάλλω.

Μετά τα βασικά, τα αναγκαία, άστο να κάνει αυτό που του έχουν μάθει να κάνει. Ξέρει αυτό.

Οι μάστορες στο Ντιράκ, είναι πολύ σοβαροί επιστήμονες, και οι αλγόριθμοι που έχουν φτιάξει είναι κορυφαίοι.

Ταυτόχρονα, η δυνατότητα που παρέχει το Ντιράκ για σοβαρή ισοστάθμιση ιμερσιβ σεταπ, αποτελεί όνειρο θερινής νυκτός για manual μαζοχιζμό. 🤣😋😁😂

Οι ασκήσεις επί χάρτου (μονοκάναλο, στερεομονοκάναλο, δικαναλομονοφωνικό, άνευ κεντρικού ηχείου - κάναλο κλπ) είναι πολύ σημαντικές, σου μαθαίνουν τα βασικά. Όταν όμως φτάνει η ώρα να σοβαρέψουμε και να στήσουμε ένα ιμερσιβ, τότε χρησιμοποιούμε τη γνώση και την εμπειρία μας για το στήσιμο των βασικών, και στο τέλος αφήνουμε ένα σοβαρό σοφτγουερ να τα βάλει όλα σε μια τάξη, να τα διορθώσει μεταξύ τους, να φτιάξει το σύνολο.

Δηλαδή, av pro.
Τα υπόλοιπα είναι απλές ασκήσεις επί χάρτου, για τα προνήπια των σεταπ.



ΥΓ. 🤣😁😂😁🤣😁😂

Στα σεταπ ήχου, αν κάνουμε αντιστοιχία με βαθμίδες εκπαίδευσης, έχουμε τα εξής απλά βατά:

1. Προνήπια (μονοκάναλο έως δικάναλο)

2. Νήπια (τρικαναλο, παρουσία κεντρικού)

3. Δημοτικό (5-καναλο)

4. Γυμνάσιο (7-καναλο)

5. Λύκειο (7.2.2 μπήκαμε στο ιμερσιβ)

6. Πανεπιστήμιο (7.4.4 φουλ ιμερσιβ)

7. Εξειδίκευση, μεταπτυχιακές σπουδές, διδακτορικό, κλπ (οτιδήποτε πάνω από 7.4.4 - έλεος, σταμάτα κάπου 😁😋🤣😂)


Μακάρι να είχαν όλοι τη δυνατότητα να στήσουν τρελά πολυκαναλα νούμερα, 24 δορυφόρους, σαμπ με τις 8-αδες. Προφανώς είναι όνειρα θερινής νυκτός για την συντριπτική πλειοψηφία όλων, μα εκεί βρίσκεται η αιχμή του δόρατος, κι όχι στις καλογυαλισμένες καμπίνες. 😎
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
14.759
Reaction score
45.595
...
Δηλαδή, av pro.
Τα υπόλοιπα είναι απλές ασκήσεις επί χάρτου, προνήπια.
Ειδικώς για πολυκαναλικά setup οποιαδήποτε άλλη εναλλακτική θα περιείχε σοβαρές δόσεις μαζοχισμού και...ευσεβών πόθων.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
43.776
Reaction score
100.303
Ειδικώς για πολυκαναλικά setup οποιαδήποτε άλλη εναλλακτική θα περιείχε σοβαρές δόσεις μαζοχισμού και...ευσεβών πόθων.
Το γνωρίζω από πρώτο χέρι.

Το πάλεψα πολύ γερά, με τερατώδεις δόσεις μαζοχισμού, σε απλό 5-καναλο, τόσο με τα μπέργιγκερ όσο και με τη μετρικ.

Βέβαια δεν είχα τα σύγχρονα εργαλεία που χρησιμοποιείς. Μεγάλη εξέλιξη ομολογουμένως στην manual ισοστάθμιση, τότε γέμιζα σελίδες επί σελίδων με εκατοντάδες μετρήσεις, για 1 μόνο δουλειά...

Οχι. Μη. Αλλαξαν βέβαια και οι εποχές, πλέον έχει πολύ σοβαρά σοφτγουερ ενσωματωμένα σε av pro, τότε ήταν παιδικά. 😎
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
3.139
Reaction score
10.023
Όταν όμως φτάνει η ώρα να σοβαρέψουμε και να στήσουμε ένα ιμερσιβ, τότε χρησιμοποιούμε τη γνώση και την εμπειρία μας για το στήσιμο των βασικών, και στο τέλος αφήνουμε ένα σοβαρό σοφτγουερ να τα βάλει όλα σε μια τάξη, να τα διορθώσει μεταξύ τους, να φτιάξει το σύνολο.
Είστε σε λάθος νήμα κύριε :p :p :p
Εδώ μιλάμε για δικάναλο!!! :drinks:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
43.776
Reaction score
100.303
Είστε σε λάθος νήμα κύριε :p :p :p
Εδώ μιλάμε για δικάναλο!!!
Όχι, αυτό εξηγώ.
Είναι καθαρά εκπαιδευτικό το θρεντ. 😎

Και με ένα κανάλι θα μπορούσε να αναπτυχθεί πλήρως αυτό το θρεντ.
 


wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
3.139
Reaction score
10.023
Όχι, αυτό εξηγώ.
Είναι καθαρά εκπαιδευτικό το θρεντ. 😎
Εκπαιδευτικό για αυτούς που ενδιαφέρονται να τα εφαρμόσουν, δηλαδή οι δικάναλοι με όρεξη για ενασχόληση!!!
Οι πολυκάναλοι και να ήθελαν, δεν μπορούσαν να κάνουν αλλιώς!!! αγόρασαν το πολυμηχάνημα -αναγκαστικά- και κάνουν ότι κάνει (το πολυμηχάνημα)! :p
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
4.762
Reaction score
10.251
Ν.Κ : Οταν ο χερ ντοκτορ εγραφε μετα μανιας για 10 υποβαθυφωνα και 32 δορυφορια:)
Αναρωτιομουν ρε μπας και εχει παραπανω Αυτια απο εμας που εχουμε 2
Αλλα τον γνωρισα προσωπικος σας διαβεβαιωνω οτι ειναι σαν κι εμας εχει 2 Αυτια;)
χαιρε ντοκτορα:drinks:
 

Μηνύματα
5.516
Reaction score
9.407
Οι λήψεις για καθένα κανάλι ξεχωριστά πρέπει να γίνονται με το μικρόφωνο στην ίδια θέση...
Όταν εφαρμόζεις περιστρεφόμενο μικρόφωνο με σήμα ροζ θορύβου ενδείκνυται να το κρατάς οριζοντιωμένο περιστρέφοντας σε νοητή ακτίνα 30-40 cm πάνω σε κατακόρυφο επίπεδο.Η κάψα του μικροφώνου όπως και η πρόσοψη του χρήστη πρέπει να είναι στραμμένα προς τα αριστερά για το αριστερό ηχείο και προς τα δεξιά για το δεξί ηχείο.Μπορείς επίσης να κάνεις λήψη και για τα δύο κανάλια εκπέμποντα μαζί περιστρέφοντας τότε το μικρόφρωνο σε οριζόντιο επίπεδο με τον κορμό σου στραμμένο προς το τοίχωμα όπισθεν των ηχείων και την κάψα του μικροφώνου στραμμένη προς την οροφή.Οι λήψεις με τα επιμέρους κανάλια μαζί είναι χρήσιμες για ν'ανιχνεύονταν τυχόν ανισορροπίες από φασική ασυμβατότητα μεταξύ των καναλιών.
Θα κάνω και τα δύο, το βρίσκω εύκολο αφού δεν θα χρειάζεται να στήσω το τρίποδο του μικροφώνου.

Άμα σκοπεύεις να προχωρήσεις σε φασική διόρθωση,τότε το μικρόφωνο πρέπει να είναι σταθεροποιημένο σε εναλλακτικές θέσεις λήψης όπως έχει παρουσιαστεί στην εκκίνηση του νήματος.Για την εξαγωγή Vector Averaged να οριστεί FDW ίσο προς 6.Μην ξεχάσεις να δημοσιεύσεις την παράσταση Vector Averaged για καθένα κανάλι όπως θα εμφανίζεται στο αντίστοιχο παράθυρο από το rePhase και τότε μπορώ να σχολιάσω πάνω στο τι θα ήταν ωφέλιμο να διορθώσεις με φασικά φίλτρα και τι να έμενε ως έχει.
Θέλω και πρέπει να το κάνω, για πολλούς λόγους. Τόσο επειδή με τρώει να ακούσω "τί ψάρια πιάνει" αυτή η διαδικασία, όσο και επειδή έχω καταλάβει χονδρικά τι παίζεται, μιλάω αρκετά γι'αυτό, αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ο ίδιος. Και αν μη τι άλλο, θεωρώ ότι είναι μια χρήσιμη διαδικασία έστω και για εκπαιδευτικούς λόγους, ώστε να καταλάβει κάποιος ποια είναι τα ουσιώδη ζητήματα με τα οποία πρέπει να ασχολείται στο audio.


Εκτιμώ τη προσφορά σου να δεις τις ενδείξεις του rephase όταν με το καλό έχω μια πρώτη εικόνα, ένας μπούσουλας για το που να εστιάσω τις προσπάθειές μου είναι τουλάχιστον ευπρόσδεκτος!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
164.262
Μηνύματα
2.639.319
Members
36.738
Νεότερο μέλος
Belouxi
Top