Τύφλα να χει το...Dirac (διόρθωση απόκρισης δικαναλικού)

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Εσένα δεν σου κάνω like, κουράστηκα και μόνο που το διάβασα!!! :p



Kαι αυτό είναι που βαριέμαι περισσότερο. Θα δοκιμάσω το κόλπο με τον σπάγγο μπας και γλυτώσω λίγο χρόνο ( και κόπο ).
Έχω ένα τέχνασμα γι αυτό...Τοποθετείς το μικρόφωνο με μεζούρα επί του MLP και μικρορυθμίζεις με sweep L+R μέχρις ότου να προέκυπτε πλήρως ενοποιημένη σε μονή κορυφή η Κρουστική (Impulse) από τα δύο κανάλια εκπέμποντα μαζί...
 

Μηνύματα
7.257
Reaction score
11.800
Έχω ένα τέχνασμα γι αυτό...Τοποθετείς το μικρόφωνο με μεζούρα επί του MLP και μικρορυθμίζεις με sweep L+R μέχρις ότου να προέκυπτε πλήρως ενοποιημένη σε μονή κορυφή η Κρουστική (Impulse) από τα δύο κανάλια εκπέμποντα μαζί...
Αυτό αν κατάλαβα καλά, βοηθά στο κεντράρισμα του μικροφώνου στην MLP και με τη προϋπόθεση ότι θα κάνω μετρήσεις με το μικρόφωνο να κοιτάζει το ταβάνι.
Ναι μεν και ο dimifoot έχει πει ότι έτσι μετράμε, αλλά σε όσα βίντεο έχω δει σχετικά με ρύθμιση του dirac σε δικάναλα σετάπια, οι μετρήσεις γίνονται με το μικρόφωνο σε οριζόντια θέση και έτσι σκόπευα να κινηθώ. Αν παίρνουμε κατακόρυφα, τότε είναι σαφώς πιο εύκολο το πράγμα ( κεντράρισμα στην MLP και περιστροφή του βραχίονα του stand ).
 

Μηνύματα
27.206
Reaction score
25.181
Aν ήταν σωστή η χρήση του μικροφώνου να κοιτάει ταβάνι , θα το έκαναν και στα studios .
ΔΕΝ θα έκαναν όλη αυτή την αβαρία ρύθμισης των μικροφώνων.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Aν ήταν σωστή η χρήση του μικροφώνου να κοιτάει ταβάνι , θα το έκαναν και στα studios .
ΔΕΝ θα έκαναν όλη αυτή την αβαρία ρύθμισης των μικροφώνων.
Ωραίο topic...Καταρχάς το λογισμικό οδήγησης του UMIK περιλαμβάνει δύο εναλλακτικά αρχεία βαθμονόμησης,το ένα για γωνία 0 μοιρών (οριζόντιος προσανατολισμός μικροφώνου) και το άλλο 90 μοιρών (στραμμένο μικρόφωνο προς την οροφή).Εννοείται ότι πρέπει να εφαρμόζεται το σωστό αρχείο στην εκάστοτε περίπτωση...

Έχω διαπιστώσει ύστερα από σχετικά πειράματα ότι η διαφοροποίηση ανάμεσα στις δύο εναλλακτικές βαθμονομήσεις έγκειται χονδρικά στη ζώνη από 8 KHz και άνω.Στην ιδεώδη περίπτωση όπου το στοχευμένο προφίλ διόρθωσης θα περιορίζεται αποκλειστικά στις πρώτες οκτάβες και παραμετρικά φίλτρα ισοστάθμισης,τότε δεν έχει την παραμικρή σημασία ποιο προσανατολισμό μικροφώνου θα χρησιμοποιούσαμε κατά τις λήψεις.

Για ποιον λόγο λοιπόν οι Dimi και...Trinnov να προβλέπουν κατακόρυφο προσανατολισμό στην τοποθέτηση μικροφώνων ακόμα και όταν θα γίνονταν οι λήψεις σε κλασσικό δικαναλικό setup...Με το μικρόφωνο στραμμένο προς την οροφή συλλαμβάνεται καλύτερη πληροφορία ως προς το ενεργειακό φάσμα των συνιστωσών που προέρχονται από ανακλάσεις,ιδίως τις πρώιμες από κάθε κατεύθυνση σε οριζόντιο επίπεδο και με μικρότερη έμφαση σ'εκείνη του δαπέδου.

Με οριζόντιο προσανατολισμό συλλαμβάνεται πιο περιεκτική πληροφορία ως προς τα ίδια τα ηχεία και την ανάκλαση από το δάπεδο...Τα studio κανονικά έχουν εφαρμόσει ακουστική φροντίδα σε κατακόρυφα τοιχώματα και οροφές φτιάχνοντας ΄΄Ελεύθερες Ανακλάσεων Ζώνες΄΄,οπότε θα ήταν αναμενόμενο να τους ενδιέφερε πρωτίστως το φασματικό περιεχόμενο όπως θα προέκυπτε εκείνο από τα ίδια τα ηχεία,το δάπεδο και άλλες οριζοντιωμένες επιφάνειες λ.χ. κονσόλες.Εάν κι εφόσον έχουμε επιμεληθεί τον οικιακό μας χώρο ακρόασης σα να ήταν στουντιακό δωμάτιο επισκόπησης,τότε θα είχε ιδιαίτερη αξία να ορίζαμε οριζόντια θέση μικροφώνου κατά τις λήψεις.
 
Last edited:

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.442
Reaction score
15.129
Για ποιον λόγο λοιπόν οι Dimi και...Trinnov να προβλέπουν κατακόρυφο προσανατολισμό στην τοποθέτηση μικροφώνων ακόμα και όταν θα γίνονταν οι λήψεις σε κλασσικό δικαναλικό setup...
Επειδή είναι πολυκάναλοι "σινεματζήδες", έχουν ηχεία "ολούθε" :p ... και τους έμεινε το χούι :p

Ένα άλλο ερώτημα είναι: για ποιο λόγο η Minidsp ισχυρίζεται το αντίθετο;;;

1651855574923.png
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.794
Reaction score
11.037
Ωραίο topic...Καταρχάς το λογισμικό οδήγησης του UMIK περιλαμβάνει δύο εναλλακτικά αρχεία βαθμονόμησης,το ένα για γωνία 0 μοιρών (οριζόντιος προσανατολισμός μικροφώνου) και το άλλο 180 μοιρών (στραμμένο μικρόφωνο προς την οροφή).Εννοείται ότι πρέπει να εφαρμόζεται το σωστό αρχείο στην εκάστοτε περίπτωση...

Έχω διαπιστώσει ύστερα από σχετικά πειράματα ότι η διαφοροποίηση ανάμεσα στις δύο εναλλακτικές βαθμονομήσεις έγκειται χονδρικά στη ζώνη από 8 KHz και άνω.Στην ιδεώδη περίπτωση όπου το στοχευμένο προφίλ διόρθωσης θα περιορίζεται αποκλειστικά στις πρώτες οκτάβες και παραμετρικά φίλτρα ισοστάθμισης,τότε δεν έχει την παραμικρή σημασία ποιο προσανατολισμό μικροφώνου θα χρησιμοποιούσαμε κατά τις λήψεις.

Για ποιον λόγο λοιπόν οι Dimi και...Trinnov να προβλέπουν κατακόρυφο προσανατολισμό στην τοποθέτηση μικροφώνων ακόμα και όταν θα γίνονταν οι λήψεις σε κλασσικό δικαναλικό setup...Με το μικρόφωνο στραμμένο προς την οροφή συλλαμβάνεται καλύτερη πληροφορία ως προς το ενεργειακό φάσμα των συνιστωσών που προέρχονται από ανακλάσεις,ιδίως τις πρώιμες από κάθε κατεύθυνση σε οριζόντιο επίπεδο και με μικρότερη έμφαση σ'εκείνη του δαπέδου.

Με οριζόντιο προσανατολισμό συλλαμβάνεται πιο περιεκτική πληροφορία ως προς τα ίδια τα ηχεία και την ανάκλαση από το δάπεδο...Τα studio κανονικά έχουν εφαρμόσει ακουστική φροντίδα σε κατακόρυφα τοιχώματα και οροφές φτιάχνοντας ΄΄Ελεύθερες Ανακλάσεων Ζώνες΄΄,οπότε θα ήταν αναμενόμενο να τους ενδιέφερε πρωτίστως το φασματικό περιεχόμενο όπως θα προέκυπτε εκείνο από τα ίδια τα ηχεία,το δάπεδο και άλλες οριζοντιωμένες επιφάνειες λ.χ. κονσόλες.Εάν κι εφόσον έχουμε επιμεληθεί τον οικιακό μας χώρο ακρόασης σα να ήταν στουντιακό δωμάτιο επισκόπησης,τότε θα είχε ιδιαίτερη αξία να ορίζαμε οριζόντια θέση μικροφώνου κατά τις λήψεις.
Εννοειται σωστα ολα αυτα αλλα ο imho βασικος λογος που βαζουμε καθετα μικροφωνο ειναι να μη χρειαζεται να το στρεφουμε προς το εκαστοτε ηχειο. Ειδικα αν αυτα ειναι πανω απο ...ενα! Στον μονοκαναλο κοσμο ολα ειναι πιο ευκολα! Πχ στο δικαναλο με οριζοντιο οφωνο και μετρηση στην μλπ θα επρεπε να ειχαμε καλιμπρατιον φαιλ στις 30 μοιρες που δεν. Ή να βαζουμε το Βλαση να το κουναει μια στο ενα μια στο αλλο ηχειο που δεν επισης.

Και φυσικα οταν μιλαμε για συστηματα room correcrtion που παιρνουν αυτοματα σειρα μετρησεων μονα τους, μονο οι 90 μοιρες βολευουν.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.257
Reaction score
11.800
Χαίρομαι που σας άναψα ακόμα μια φωτιά!!! :p

180 μοιρών (στραμμένο μικρόφωνο προς την οροφή)
Μια διόρθωση κυρίως επειδή μάλλον είμαι ψυχαναγκαστικός. :p
Επειδή είναι πολυκάναλοι "σινεματζήδες", έχουν ηχεία "ολούθε" :p ... και τους έμεινε το χούι :p

Ένα άλλο ερώτημα είναι: για ποιο λόγο η Minidsp ισχυρίζεται το αντίθετο;;;

View attachment 250363
Έλα μου ντε... Κι εγώ αυτό διάβασα και επηρεάστηκα.

Άρα μεσίε Μπούτχια μας, αφού θέλω να πάω "all the way" με το rephase ( διορθώσεις και εφαρμογή target curve ) αλλά δεν έχω φροντισμένο χώρο, να το μπουμπουνήσω με το μικρόφωνο να κοιτάζει το ταβάνι;

Ειλικρινά, ο μόνος λόγος που δεν έχω ασχοληθεί είναι ότι και μόνο στη σκέψη του να μετράω αποστάσεις κάθε φορά που αλλάζω τη θέση του μικροφώνου, κουράζομαι! Με το μικρόφωνο να κοιτάζει ταβάνι, αλλάζει το πράγμα αφού δεν θα έχω να το ευθυγραμμίσω με τα ηχεία.

Έστω ότι τη γλυτώνω λοιπόν και παίρνω το σετ μετρήσεων κοιτάζοντας ταβάνι. Τις μετρήσεις επιβεβαίωσης του αποτελέσματος με την εφαρμογή του κάθε σετ convolution files θα τις κάνω πάλι κοιτάζοντας ταβάνι ή εκεί θα πρέπει να είμαι αυστηρός και να κοιτάζει ηχείο; Και κάτι που μου διαφεύγει, για τη δοκιμή των φίλτρων χρειάζομαι πάλι σετ μετρήσεων πέριξ της MLP ή μόνο στο κέντρο, δεξί ηχείο, αριστερό ηχείο - και τα δύο ηχεία ταυτόχρονα;

Εννοειται σωστα ολα αυτα αλλα ο imho βασικος λογος που βαζουμε καθετα μικροφωνο ειναι ωστε να μη χρειαζεται να το στρεφουμε προς το εκαστοτε ηχειο. Ειδικα αν αυτα ειναι πανω απο ...ενα! Στον μονοκαναλο κοσμο ολα ειναι πιο ευκολα!
Εύκολο το να ευθυγραμμίζεις το μικρόφωνο κάθε φορά που αλλάζεις θέση μέτρησης και ηχείο που παίζει; Και τώρα που το σκέφτομαι, τί κάνουμε στη περίπτωση που βάζουμε να μετρήσουμε και τα δύο ηχεία ταυτόχρονα;
Δεν λέω, η τέχνη απαιτεί θυσίες, αλλά αν υπάρχει τρόπος να γλυτώσουμε καμία θυσία, δεν έχω κανένα πρόβλημα μ'αυτό!!
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.442
Reaction score
15.129
Δεν λέω, η τέχνη απαιτεί θυσίες, αλλά αν υπάρχει τρόπος να γλυτώσουμε καμία θυσία, δεν έχω κανένα πρόβλημα μ'αυτό!!
4 steps!

1) διαγράφεις το rephase, δε θα το χρειαστείς
2) παίρνεις μια μόνο μέτρηση... μία!, με κουνιστό μικρόφωνο και τα 2 ηχεία μαζί
Στη μία αυτή μέτρηση εφόσον είναι κουνιστό γλυτώνεις από οποιαδήποτε ακρίβεια απαιτούν άλλες μέθοδοι.
3) Εφαρμόζεις ένα αυτόματο σετ PEQ φίλτρων με το rew και 2 χειροκίνητα
4) Δοκιμάζεις ποιο σου κάθεται καλύτερα με ακροάσεις... και τέλος!!!


Αν και ξέρω πως ίσως υπάρχουν αντιδράσεις :p ... είμαι σχεδόν σίγουρος πως αν με την παραπάνω μέθοδο πάρεις Χ βελτίωση... αν καθήσεις να τα κάνεις όλα με το χιλιοστό/rephase/fir κ.λπ. η βελτίωση θα είναι ας πούμε έτσι στο περίπου 1.1Χ

Οπότε... άντε κάνε μια μέτρηση μόνο και ξεκίνα να απολαμβάνεις τη μουσική σου, αφού αυτό το 0.1Χ επιπλέον που λιβανίζεις εδώ κι ένα χρόνο βαριέσαι να το πάρεις!!! :p :p
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.905
Reaction score
12.534
και το άλλο 180 μοιρών (στραμμένο μικρόφωνο προς την οροφή).
Με το συμπάθειο, 90 μοιρών τρισμέγιστέ μας!

Μια διόρθωση κυρίως επειδή μάλλον είμαι ψυχαναγκαστικός.
Α κι εγώ, τι σύμπτωση, τα φτιάχνουμε;
 

Μηνύματα
7.257
Reaction score
11.800
Α κι εγώ, τι σύμπτωση, τα φτιάχνουμε;
Γιατί να μη τα πάρουμεέτοιμα καλύτερα;;
4 steps!

1) διαγράφεις το rephase, δε θα το χρειαστείς
2) παίρνεις μια μόνο μέτρηση... μία!, με κουνιστό μικρόφωνο και τα 2 ηχεία μαζί
Στη μία αυτή μέτρηση εφόσον είναι κουνιστό γλυτώνεις από οποιαδήποτε ακρίβεια απαιτούν άλλες μέθοδοι.
3) Εφαρμόζεις ένα αυτόματο σετ PEQ φίλτρων με το rew και 2 χειροκίνητα
4) Δοκιμάζεις ποιο σου κάθεται καλύτερα με ακροάσεις... και τέλος!!!


Αν και ξέρω πως ίσως υπάρχουν αντιδράσεις :p ... είμαι σχεδόν σίγουρος πως αν με την παραπάνω μέθοδο πάρεις Χ βελτίωση... αν καθήσεις να τα κάνεις όλα με το χιλιοστό/rephase/fir κ.λπ. η βελτίωση θα είναι ας πούμε έτσι στο περίπου 1.1Χ

Οπότε... άντε κάνε μια μέτρηση μόνο και ξεκίνα να απολαμβάνεις τη μουσική σου, αφού αυτό το 0.1Χ επιπλέον που λιβανίζεις εδώ κι ένα χρόνο βαριέσαι να το πάρεις!!! :p :p
Σε πρώτη φάση αυτό θα δοκιμάσω, αλλά επειδή θέλω να ακούσω και τί μπορεί να κάνει όλο αυτό το νταβαντούρι με το rephase, θέλω να δω πόσο πιο εύκολη μπορώ να κάνω την αρχική διαδικασία! Αν μη τι άλλο, για εσάς δουλεύω, ατιμούτσικα!!!
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Εννοειται σωστα ολα αυτα αλλα ο imho βασικος λογος που βαζουμε καθετα μικροφωνο ειναι να μη χρειαζεται να το στρεφουμε προς το εκαστοτε ηχειο. Ειδικα αν αυτα ειναι πανω απο ...ενα! Στον μονοκαναλο κοσμο ολα ειναι πιο ευκολα! Πχ στο δικαναλο με οριζοντιο οφωνο και μετρηση στην μλπ θα επρεπε να ειχαμε καλιμπρατιον φαιλ στις 30 μοιρες που δεν. Ή να βαζουμε το Βλαση να το κουναει μια στο ενα μια στο αλλο ηχειο που δεν επισης.

Και φυσικα οταν μιλαμε για συστηματα room correcrtion που παιρνουν αυτοματα σειρα μετρησεων μονα τους, μονο οι 90 μοιρες βολευουν.
Ακόμα και να στρεφόταν το μικρόφωνο προς καθένα ηχείο ξεχωριστά,εφόσον θα παρέμενε το πρώτο πάνω σε δεδομένη θέση λήψης,η υποτιθέμενη γωνία 0 μοιρών δεν θ'αφορούσε στον προσανατολισμό του ίδιου του ηχείου ως προς τη θέση λήψης.Υπό κανονικές δε συνθήκες ακρόασης,ούτε τα αυτιά πάνω στις πλευρές του κρανίου μας θα ήταν προσανατολισμένα σε γωνία 0 μοιρών ως προς την εκάστοτε ηχειακή πηγή.
Με το συμπάθειο, 90 μοιρών τρισμέγιστέ μας!
Ευχαριστώ για την επισήμανση,το διόρθωσα.
4 steps!

1) διαγράφεις το rephase, δε θα το χρειαστείς
2) παίρνεις μια μόνο μέτρηση... μία!, με κουνιστό μικρόφωνο και τα 2 ηχεία μαζί
Στη μία αυτή μέτρηση εφόσον είναι κουνιστό γλυτώνεις από οποιαδήποτε ακρίβεια απαιτούν άλλες μέθοδοι.
3) Εφαρμόζεις ένα αυτόματο σετ PEQ φίλτρων με το rew και 2 χειροκίνητα
4) Δοκιμάζεις ποιο σου κάθεται καλύτερα με ακροάσεις... και τέλος!!!


Αν και ξέρω πως ίσως υπάρχουν αντιδράσεις :p ... είμαι σχεδόν σίγουρος πως αν με την παραπάνω μέθοδο πάρεις Χ βελτίωση... αν καθήσεις να τα κάνεις όλα με το χιλιοστό/rephase/fir κ.λπ. η βελτίωση θα είναι ας πούμε έτσι στο περίπου 1.1Χ

Οπότε... άντε κάνε μια μέτρηση μόνο και ξεκίνα να απολαμβάνεις τη μουσική σου, αφού αυτό το 0.1Χ επιπλέον που λιβανίζεις εδώ κι ένα χρόνο βαριέσαι να το πάρεις!!! :p :p
Μοναδική ένσταση από μέρους μου σε μια τέτοια προοπτική θα ήταν η πραγματοποίηση ξεχωριστών λήψεων με περιστρεφόμενο μικρόφωνο για καθένα από τα επιμέρους κανάλια.
 

Μηνύματα
7.257
Reaction score
11.800
Μοναδική ένσταση σε μια τέτοια προοπτική θα ήταν η πραγματοποίηση ξεχωριστών λήψεων με περιστρεφόμενο μικρόφωνο για καθένα από τα επιμέρους κανάλια.
Αυτό που σκεφτόμουν ( με βάση τα βίντεο που είδα περί κουνιστού μικροφώνου ) ήταν να έπαιρνα μέτρηση απο το κάθε κανάλι ξεχωριστά, κυκλική κίνηση απο την mlp και προς τα έξω στη κατεύθυνση του κάθε ηχείου που θα έπαιζε, άρα να έβγαζα ξεχωριστό αρχείο PEQ ανά κανάλι. Αν κατάλαβα καλά, εσύ λες να κάνω κυκλική κίνηση με κέντρο την mlp και να παίζουν ταυτόχρονα τα ηχεία, οπότε το PEQ που θα προκύψει ( ένα αρχείο ) θα το φορτώσω και στα δύο κανάλια στο minidsp?
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Αυτό που σκεφτόμουν ( με βάση τα βίντεο που είδα περί κουνιστού μικροφώνου ) ήταν να έπαιρνα μέτρηση απο το κάθε κανάλι ξεχωριστά, κυκλική κίνηση απο την mlp και προς τα έξω στη κατεύθυνση του κάθε ηχείου που θα έπαιζε, άρα να έβγαζα ξεχωριστό αρχείο PEQ ανά κανάλι. Αν κατάλαβα καλά, εσύ λες να κάνω κυκλική κίνηση με κέντρο την mlp και να παίζουν ταυτόχρονα τα ηχεία, οπότε το PEQ που θα προκύψει ( ένα αρχείο ) θα το φορτώσω και στα δύο κανάλια στο minidsp?
Να κάνεις λήψη με το εκάστοτε κανάλι να παίζει μόνο του.Εξάγονται φίλτρα ισοστάθμισης για το αντίστοιχο κανάλι μεμονωμένα και φτιάχνεις στερεοφωνικό διορθωτικό αρχείο .WAV φορτώνοντας τα επιμέρους μονοφωνικά σε πρόγραμμα όπως το Audacity.
 

Μηνύματα
7.257
Reaction score
11.800
Να κάνεις λήψη με το εκάστοτε κανάλι να παίζει μόνο του.Εξάγονται φίλτρα ισοστάθμισης για το αντίστοιχο κανάλι μεμονωμένα και φτιάχνεις στερεοφωνικό διορθωτικό αρχείο .WAV φορτώνοντας τα επιμέρους μονοφωνικά σε πρόγραμμα όπως το Audacity.
Ευτυχώς, συνεργάζονται rew και minidsp, εξάγει το rew αρχείο κειμένου με τις απαραίτητες παραμέτρους. Εκεί που μπερδεύτηκα είναι αν ο άξονας περιστροφής θα είναι η mlp, κοινός και για τις δύο μετρήσεις ή αν θα είναι ένα σημείο έξω απο αυτή προς τη πλευρά του κάθε ηχείου που θα παίζει.

Ως προς τη "σοβαρή" διόρθωση με το rephase, θα το μπουμπουνήσω με κάθετο μικρόφωνο και ό,τι βγει.
 



Μηνύματα
7.257
Reaction score
11.800
Ρε παιδιά, για όνομα, πάρτε έναν av pro με Ντιράκ, αμάν πια, δε κουραστηκατε ακομα; ⚡
Ασ'τα δόκτωρ... Όποτε λέω να κάνω ψώνια για το σύστημα, προκύπτει εγκυμοσύνη. Λες και με μυρίζεται η παντοφλοκρατούσα, ένα πράγμα! Οπότε, ο av pro ( αν και γλυκοκοίταζα το flex... ) δίνει τη θέση του στη μπαγκαζιέρα για το focus, δεύτερο καθισματάκι και πάει λέγοντας! :p :p :p
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.794
Reaction score
11.037
Ακόμα και να στρεφόταν το μικρόφωνο προς καθένα ηχείο ξεχωριστά,εφόσον θα παρέμενε το πρώτο πάνω σε δεδομένη θέση λήψης,η υποτιθέμενη γωνία 0 μοιρών δεν θ'αφορούσε στον προσανατολισμό του ίδιου του ηχείου ως προς τη θέση λήψης.Υπό κανονικές δε συνθήκες ακρόασης,ούτε τα αυτιά πάνω στις πλευρές του κρανίου μας θα ήταν προσανατολισμένα σε γωνία 0 μοιρών ως προς την εκάστοτε ηχειακή πηγή.

Ευχαριστώ για την επισήμανση,το διόρθωσα.

Μοναδική ένσταση από μέρους μου σε μια τέτοια προοπτική θα ήταν η πραγματοποίηση ξεχωριστών λήψεων με περιστρεφόμενο μικρόφωνο για καθένα από τα επιμέρους κανάλια.
Τα αυτια μας δεν ειναι προσανατολισμενα σε γωνια 0 μοιρων ως προς καθε καναλι κατα την ακροαση ιμερσιβ υλικου. Αυτο δε σημαινει οτι δε θελουμε ακριβεις μετρησεις καθε καναλιου, χωρις σφαλμα εξαιτιας λαθος γωνιας μικροφωνου. Με 90 μοιρες εχουμε ελαχιστο σφαλμα μετρησης, για ολα τα καναλια, και για ολα τα σεταπ, απο στερεο μεχρι ιμερσιβ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.336
Με 90 μοιρες εχουμε ελαχιστο σφαλμα μετρησης, για ολα τα καναλια, και για ολα τα σεταπ, απο στερεο μεχρι ιμερσιβ.
Μη ξεχνάμε και το μονοφωνικό.

😂
Όποτε λέω να κάνω ψώνια για το σύστημα, προκύπτει εγκυμοσύνη.
Πάνε για ψώνια λέμε, δε λέμε Αϊ σαλτα και γμσου, μα πως μπερδεύεσαι έτσι.. 🤣
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.359
Reaction score
79.412
Όποτε λέω να κάνω ψώνια για το σύστημα, προκύπτει εγκυμοσύνη.
Τα λέμε τόσο καιρό, και το επιβεβαιώνεις: τα συστήματα χωρίς σαμπς και ισοστάθμιση είναι ΓΤΠ
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.562
Μηνύματα
2.865.642
Members
37.934
Νεότερο μέλος
corfu11
Top