αλλο ενα θεμα επιλογης οχηματος (compact suv)

Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.788
Reaction score
28.228
Είναι πιο μεγάλο από το όριο των 4.2μ που έθεσε ο @pankrok.

-
Κάτσε .........
Τώρα θά πάρω όλεs τίs αντιπροσωπίες τηλ. .......να φτιάξουν από ένα μοντέλο στά 4.19 γιά τό κορίτσι τού φίλου μαs , να διαλέξει άνετα ένα !

Y.Σ.
Θέλω να πώ κάτι .
Η Γυναίκα είναι πολύ .........Γάτα !
Καί πολύ ψαγμένη στο θέμα αυτοκίνητο .
Καί τό σημαντικότερο !
Δεν θέλει αυτοκίνητο γιά τον χι ψί λόγο .
Τό έψαξε , είδε ότι δεν υπάρχει σε αυτά τά μέτρα ......καί έχει τρελάνει τον φίλο μαs !

Tήs βγάζω τό καπέλο !:hi:


-
Ε ....μην τά πάρειs καί τοίs μετρητοίs αυτά που γράφω . :party:

-
 

Μηνύματα
14.871
Reaction score
20.416
Να πάρουμε αυτό;
Καλά κάνε ότι θέλεις. (=τι εχεις; Τιποτα)

Κάπως έτσι
Έναν ενδοιασμο έχω μόνο ως προς το arona.
Είναι μεν vw group του σατανά αλλά έχει πολύ καλό μοτέρ και τσάμπα. Αδιάφορο εξωτερικά προσεγμένο εσωτερικα.
Μάλλον όμως δεν θα το προκρινω για όχημα 15ετιας
 

Μηνύματα
14.871
Reaction score
20.416
Update

Στα κυθηρα που είχαμε πάει για 5 μέρες νοίκιασα εξεπιτηδες juke αυτόματο.
Της λέω μπες μέσα και ξεκινα
Μα εγώ δεν ξέρω δεν κάνω δεν αυτό δεν εκείνο κλπ
Α τόσο απλό είναι; Ναι . Μια φορά ξέχασε το χεράκι στο λεβιέ (κακές συνήθειες) και έβγαλε την d για να μπει νεκρά.
Συμπλέκτη δεν πάτησε ποτέ.
Κατά τα άλλα το juke σε απλο 16αρι είναι λίγο από τάφος. Πολλά ερωτηματικά για το αν κάνει ένα τόσο αναιμικο όχημα να κουβαλά και αυτόματο κιβώτιο το οποίο δυστυχώς δεν έχει καλά στοιχεια .
Φονικό αρκουδισιο (κλασσικός Ιάπωνας) προβληματικός χώρος αποσκευών τον σώζει ο αφαιρούμενος πάτος αλλά μέχρι εκεί . Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γεμίσει μέχρι πάνω λόγω πόρτας.
Τεσπά το τζουκι αποκλειστηκε αν ποτέ στη λίστα ωστόσο το κορίτσι κατάλαβε ότι το αυτόματο δεν είναι του σατανα.
Δεύτερο ημίχρονο σήμερα.
Πήγαμε βόλτα 14αρι αυτόματο τουρμπισιο βιταρα s του 16 .
Πολύ δυνατό πολύ καλό κιβώτιο πλήρες εξοπλισμένο άνευ ηλιοροφης.
Το οδήγησε το κορίτσι και του άρεσε.
είμαστε σε καλό δρόμο .
 

S

sk4t4

Guest
Να πάρουμε αυτό;
Καλά κάνε ότι θέλεις. (=τι εχεις; Τιποτα)

Κάπως έτσι
Έναν ενδοιασμο έχω μόνο ως προς το arona.
Είναι μεν vw group του σατανά αλλά έχει πολύ καλό μοτέρ και τσάμπα. Αδιάφορο εξωτερικά προσεγμένο εσωτερικα.
Μάλλον όμως δεν θα το προκρινω για όχημα 15ετιας
Μην αποκλειεις το Arona.Ο γειτονας μου με 20 χιλιαρικα,πηρε το 1.4 FR,και υπαρχει και "πλουσιοτερο",χωρις DSG,αλλα μεχρι δερμα στο ταμπλω.Εξαιρετικος και οικονομικος κινητηρας.στιβαρη αισθηση,αθορυβο.15ετια;Ποιος ζει,ποιος πεθαινει...:D
 

Μηνύματα
14.871
Reaction score
20.416
Έχεις τα δίκια σου απλά είναι τα κολλήματα μου τέτοια με τα φαουβε
Επίσης το βρίσκει αδιάφορο εξωτερικα
 


Μηνύματα
14.871
Reaction score
20.416
update

πηγαμε βολτα με το στονικ
1000αρι δεν το λες , ειναι δυνατο.
ακουγεται τρικυλινδρια αλλα δεν ενοχλει. γενικα ειναι ησυχο , το πηγα μεχρι 130+στο ποταμι και ηταν μια χαρα ανετο.
σφικτο σε αισθηση και στιβαρο σε λακουβες και στρεβλωσεις. ανεβαινει πεζοδρομια αβιαστα αθορυβα.
εκατσα και πισω , δεν ενοχλει καπου.
ηταν το δημοσιογραφικο με 12000 χλμ απο την αρχη του χρονου (δηλαδη τα διπλασια σε κανονικη χρηση) ειχε μεση καταναλωση 7.3 λ/100χλμ οποτε σαν δημοσιογραφικο θεωρω οτι η πραγματικη εινια σιγουρα μισο λιτρο κατω.
θορυβους απο αερα δεν ακουσα η δεν με ενοχλησαν.
εχει πολυ καλη ορατοτητα προς ολες τις κατευθυνσεις. μεγαλους καθρεπτες και γενικα αισθανεσαι ανετα να πας να το στριμωξεις - στο κοριτσι του φανηκε οτι το οδηγουσε καιρο. το τιμονι πολυ ελαφρυ στις χαμηλες ταχυτητες.
στο εσωτερικο με το στονικ αισθανεσαι οτι εισαι σε ενα τυπικο καλο οχημα κατηγοριας Β. δεν δειχνει τοσο B suv.
το βιταρα απο την αλλη δειχνει suv και απο μεσα.
σε χαμηλες ταχυτητες ανοιγει εντυπωσιακα (για 1000αρι) και γενικα δεν ενοχλει πουθενα ουτε αισθανεσαι ελειψη ισχυως.
στα περισσοτερα χλμ και με τερμα γκαζι κατι σου λειπει , ανεβαινουν τα χλμ ακους και το 3κυλινδρο αλλα θελεις κατι παραπανω - η συγκριση με το βιταρα σε αυτο το θεμα ειναι χαωδης. σε καμια περιπτωση δεν δειχνουν για 20 αλογα διαφορα , το βιταρα ειναι αισθητα γρηγοροτερο απο το στονικ , σαν να ειχε προγραμμα 1ο σταδιο

συνεπως ειναι πολυ τιμιο οχημα , ισως να ηταν ιδανικο με ενα μεγαλυτερο μοτερ.
γενικα μου αρεσε. θα προτιμουσα το βιταρα στα ιδια λεφτα σαν μτχ λογω γκαζιου και 4κινησης αλλα δεν ειμαι σιγουρος οτι θα το εκανα και σαν καινουριο (στα 30Κ)
 


Μηνύματα
14.871
Reaction score
20.416
vitara facelift
βγηκε τιμοκαταλογος, περιμενουμε να δουμε χρωματολογιο
πλεον εχει και γρηγορο και αυτοματο και 4κινητο και ηλιοροφη και λεντοφαναρα (πισω drl αλλα και πορειας) και τη μανουλα του και τον πατερουλη του και 30550 με μεταλλικο και με διχρωμια αμα λαχει ναουμ
το φιεστακι πουληθηκε τη δευτερα και για προχειρο εχουμε τη χονταρα.
 


Μηνύματα
14.871
Reaction score
20.416
ναι
και γαλικουτσικο
αυτο βεβαια ειναι ντεμεκ ιαπων καθοτι πραουντλι μειντ ιν ουγγαρια αλλα εκει φτιαχνει η σουζουκι 4κινητα πανω απο 10 χρονια χωρις θεματα.
 

Μηνύματα
14.871
Reaction score
20.416
και ενω περιμενουμε το πασχα να ρθει σαν την ανοιξη το σουζουκι, πεταχτηκαμε μεχρι βαρσοβια για νιου γιαρζ βακεισιον οπου για να γουσταρουμε νοικιασα ενα οχημα για να πεταχτουμε κρακοβια (και auswitz ) .
ειχα ζητησει κατηγορια Β τυπου clio και τα συναφη αυτοματεξ. παω στο γκισε με λενε σας αναβαθμισοβατς , θα παρετε στα ιδια λεφτα ενα captur αυτοματο.
τιλερετονπουστη τετχοια χαιλικια στη βαρσαβα;

οριστε λοιπον και το πορισμα
για μοτερ δεν εχω αποψη, δεν ξερω καν τι ειναι αυτο που φοραει , ουτε το καπο ανοιξα (μπορει να το ψαξω αυριο) παντως ειναι ικανοποιητικο σε γκαζι για να πας ταξιδι με 140-150. καιει βενζινη , στα 700χλμ πηγαινε ελα που εκανα (τα 500 σε συνθηκες αυτοκινητο δρομου, εκ των οποιων τα 200 σε φρεσκοχιονισμενο-φρεσκοανοιγμενο δρομο , δηλαδη 120-140 με προσοχη) εκαψα 7.8 στα 100. για το γκαζι που δεν ειχα δεν τα βρισκω λιγα , σε συνδοιασμο με τα 45 λιτρα χωρητικοτητας με το ζορι ξεπερνας τα 500χλμ αυτονομιας. στο πηγαινε μαλιστα που ειχα πιο πολυ εθνικη και καλυτερες συνθηκες (πιο πολυ ωρα στα 140 δηλαδη) πηγα στα 8.0 που σημαινει σε ελληνικες συνθηκες (150+- ) παμε ανετα στα 9 - υπαρχουν σιγουρα καλυτερα.
συγχρονο οχημα , ανετο χωρις να ενοχλει ουτε με θορυβο ουτε με κραδασμους. ωστοσο
α) απαραδεκτο τιμονι. ηλεκτρικο δειχνει (οντως ειναι ηλεκτρικο το εψαξα τωρα) , μηδενικη πληροφορια δρομου , σε σημειο που πασχιζεις να κρατησεις το οχημα στην ευθεια γιατι απλα αν εχεις συνηθισει να χρησιμοποιεις ασυναισθητα την αναδραση του συστηματος διευθυνσης στα χερια σου , με την ηλεκτρικη υποβοηθηση πρεπει να διορθωνεις την πορεια συνειδητα. δεν ξερω αν το δικαιολογω σωστα , αλλα δεν εχω κουραστει αλλες φορες να οδηγησω σε αυτοκινητοδρομο.
β) μετρια προς φθηνα πλαστικα
γ) εργονομια_βιβ_λα_φγανς , τα κουμπακια ενεγοποιησης του cruise control (το οποιο στο συγκεκριμενο δεν ειναι adaptive) ειναι στο πιο φυσιολογικο σημειο που θα τα εψαχνες , οχι στο τιμονι φυσικα αλλα στην κεντοικη κονσολα κατω απο το χειροφρενο (ημαρτον)
δ) χωρος αποσκευων ικανοποιητικος σε μεγεθος αλλα αν αποφασισεις οτι θελεις ολο το υψος βγαζοντας το πατωμα απο την θεση του δεν εχεις που να το βαλεις. σε αντιθεση με το σουζουκι που αποθηκευεται ορθιο στις πλατες των καθισματων, αυτο η το αφηνεις σπιτι η το βαζεις μπροστα στα καθισματα η το ξαναβαζεις στη θεση του και κρυβεις εταζερα απο κατω του (μονο ετσι μπηκε η βαλιτσα οταν πηγα να το παραλαβω)
ε) το αυτοματο κιβωτιο του , πολυ καλο σε λειτουργια με την εννοια οτι δε σειχτηρισα ποτε με τις επιλογες του αντιθετως τωρα που το σκεφτομαι ειναι πολυ σωστες.
στ) το μουλιτμηδια που εχει παιζει να ειναι χειροτερο απο το σουζουκι σαν interface (δεν το πιστευα αυτο , κι ομως υπαρχουν και πιο αδιαφορα)

συμπερασμα , βιταρα και τα μυαλα στα καγκελα. καλυτερο σχεδον στα παντα.
δευτερο το στονικ, μετα ισως το χαος (αλλα ισως και το αρονα αλλα δεν το εχω οδηγησει εγω, το εχει ενας κουμπαρος), ελπιζω τα υπολοιπα γαλλικα , μετα το καπτιγ και στον πατο το τζουκι (σορρυ ζιζικ , τουλαχιστον οχι το δικο σου που ειναι και νταβραντισμενο) για λογους που αναφερθηκαν παραπανω.
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.830
Reaction score
2.427
Μαλλον τη γλυτωσα οπως φαινεται. Ψηνομουν για πτρελαιου captur, αφου το insignia μου πεφτει "περισσευμα" πλεον...
 

Μηνύματα
14.871
Reaction score
20.416
παρε ενεργα
παρε βιταρα (δεν εχει πετρελη καινουριο πλεον ομως , αλλα εχει αφθονα μτχ)
τα b suv παντως ειναι γαμω τις κατηγοριες οχηματων.
μικρα τοσο οσο, ευρυχωρα τοσο οσο.
βρισκεις και premium βρισκεις και φθηνα, ενιοτε και γρηγορα.
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.830
Reaction score
2.427
Ουτε βιταρα ουτε πατζερο ουτε ... νιβα - μου θυμιζουν τα ...εργασιακα μου χρονια που ετρεχα με τα εργολαβικα μεσα στις λασπες.
Απο ανοιξη τωρα...
 

Μηνύματα
14.871
Reaction score
20.416
δεν εχει σχεση πλεον το βιταρα με τα αλλα δυο.
αμφιβαλλω αν θα σου θυμισει οποιαδηποτε γενια βιταρα , θα μπορουσε να εχει και αλλο ονομα και να μην κανεις κανεναν συνειρμο.
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.830
Reaction score
2.427
Παντως σε προσφατη επισκεψη, πολυ φθηνοκατασκευη μου φανηκε...
 

Μηνύματα
14.871
Reaction score
20.416
αν μιλαμε με ορους ποιοτητας γερμανικων προτυπων δυσκολα θα βρεις ανατολιτη που θα τους ικανοποιει.
ωστοσο αυτοι οι οροι δε με συγκινουν ιδιαιτερα πλεον , το βασικο ειναι να βλεπω κατασκευες που δειχνουν να εχουν κατασκευαστει ορθως με κριτηρια "βιομηχανικα" , δηλαδη να κουμπωνουν τα παντα με τροπο ωστε να εξασφαλιζει οτι θα μπορει να ξαναγινει αρκετες φορες και να ειναι σαν την πρωτη φορα χωρις θεματα. η επιλογη των υλικων ειναι δευτερευουσης σημασιας.
αυτο με οδηγει καρφωτο σε ιαπωνικης λογικης κατασκευες και οχι αδικα πιστευω.
πχ το cx-7 οπου τα πλαστικα του απο ταμπλο μεχρι πισω πορτα εχουν βγει/μπει πανω απο 5 φορες εκαστο (κατ ελαχιστο) για τις διαφορες ηχητικες μοντιφες , κουμπωνουν ακομα και σημερα -11 χρονια κλεισμενα- με τον ιδιο τροπο και κανενας τριγμος δεν προδιδει το τι εχει συμβει. αυτο το γεγονος ειναι για μενα ποιοτητα κατασκευης , η αποψη του μηχανικου τελοσπαντων.
δεν ειναι ο ηχος που κανει η πορτα οταν κλεινει (ως γνωστον - και αν δεν ειναι να γινει - οι πορτες των αυτοκινητων μου κλεινουν παντα με βαρυ χρηματοκιβωτιακο ηχο φτιαγμενες απο τα χερακια μου. γινεται ακομα και σε lada. δεν ειναι ενδειξη ποιοτητας.
αντιθετα μια ελαφρια πορτα ,χωρις την αδρανεια/ορμη που της προσδιδει το αυξημενο βαρος απο μονωσεις/αποσβεστικα που συντελουν στον χαρακτηριστικο ηχο μερσεντε, αν μπορει να κλεισει πληρως με ενα ελαφρυ σπρωξιμο απο μικρη αποσταση ειναι ενδειξη ποιοτικου σχεδιασμου και υλοποιησης.
ο συνδιασμος μια τετοιας επιδοσης με μικρους στενους αρμους (αντιστοιχους που βλεπει κανεις σε βιομηχανικα/ναυτιλιακα προιοντα ιαπωνικης προελευσης , πχ κονσολες και πινακες διανομης ιαπωνικων ναυπηγειων 20 και 30 ετων , με πορτακια να εχουν αρμους που χωραει με το ζορι χαρτι φωτοτυπικου , και ανοιγοκλεινουν χωρις σημαδια καποιες 1000αδες φορες) ειναι για μενα ενδειξη ποιοτητας, γιατι σχεδιαζοντας με μικρες ανοχες η επιτυχια απαιτει κατασκευαστικη δεινοτητα υψηλου επιπεδου.

αρα οντως αναλογως κριτηριων , ενα βιταρα (και το συνολο των ιαπωνικων) μπορει να χαρακτηριστει φθηνοκατασκευη.
πιθανοτατα ομως δεν ειναι (θα αποδειχθει σε 10-15 χρονια , προλαβαινουμε)
 

Μηνύματα
2.340
Reaction score
4.902
αν μιλαμε με ορους ποιοτητας γερμανικων προτυπων δυσκολα θα βρεις ανατολιτη που θα τους ικανοποιει.
ωστοσο αυτοι οι οροι δε με συγκινουν ιδιαιτερα πλεον , το βασικο ειναι να βλεπω κατασκευες που δειχνουν να εχουν κατασκευαστει ορθως με κριτηρια "βιομηχανικα" , δηλαδη να κουμπωνουν τα παντα με τροπο ωστε να εξασφαλιζει οτι θα μπορει να ξαναγινει αρκετες φορες και να ειναι σαν την πρωτη φορα χωρις θεματα. η επιλογη των υλικων ειναι δευτερευουσης σημασιας.
αυτο με οδηγει καρφωτο σε ιαπωνικης λογικης κατασκευες και οχι αδικα πιστευω.
πχ το cx-7 οπου τα πλαστικα του απο ταμπλο μεχρι πισω πορτα εχουν βγει/μπει πανω απο 5 φορες εκαστο (κατ ελαχιστο) για τις διαφορες ηχητικες μοντιφες , κουμπωνουν ακομα και σημερα -11 χρονια κλεισμενα- με τον ιδιο τροπο και κανενας τριγμος δεν προδιδει το τι εχει συμβει. αυτο το γεγονος ειναι για μενα ποιοτητα κατασκευης , η αποψη του μηχανικου τελοσπαντων.
δεν ειναι ο ηχος που κανει η πορτα οταν κλεινει (ως γνωστον - και αν δεν ειναι να γινει - οι πορτες των αυτοκινητων μου κλεινουν παντα με βαρυ χρηματοκιβωτιακο ηχο φτιαγμενες απο τα χερακια μου. γινεται ακομα και σε lada. δεν ειναι ενδειξη ποιοτητας.
αντιθετα μια ελαφρια πορτα ,χωρις την αδρανεια/ορμη που της προσδιδει το αυξημενο βαρος απο μονωσεις/αποσβεστικα που συντελουν στον χαρακτηριστικο ηχο μερσεντε, αν μπορει να κλεισει πληρως με ενα ελαφρυ σπρωξιμο απο μικρη αποσταση ειναι ενδειξη ποιοτικου σχεδιασμου και υλοποιησης.
ο συνδιασμος μια τετοιας επιδοσης με μικρους στενους αρμους (αντιστοιχους που βλεπει κανεις σε βιομηχανικα/ναυτιλιακα προιοντα ιαπωνικης προελευσης , πχ κονσολες και πινακες διανομης ιαπωνικων ναυπηγειων 20 και 30 ετων , με πορτακια να εχουν αρμους που χωραει με το ζορι χαρτι φωτοτυπικου , και ανοιγοκλεινουν χωρις σημαδια καποιες 1000αδες φορες) ειναι για μενα ενδειξη ποιοτητας, γιατι σχεδιαζοντας με μικρες ανοχες η επιτυχια απαιτει κατασκευαστικη δεινοτητα υψηλου επιπεδου.

αρα οντως αναλογως κριτηριων , ενα βιταρα (και το συνολο των ιαπωνικων) μπορει να χαρακτηριστει φθηνοκατασκευη.
πιθανοτατα ομως δεν ειναι (θα αποδειχθει σε 10-15 χρονια , προλαβαινουμε)
Ό,τι πληρώνεις παίρνεις! Από ενεργά ηχεία μέχρι αυτοκίνητα! Κανείς δεν δίνει τεχνολογία και ποιότητα κατασκευής με λίγα λεφτά.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.317
Μηνύματα
2.858.370
Members
37.894
Νεότερο μέλος
tassos249
Top