αναβάθμιση των ηχείων ή αλλαγή κατεύθυνσης;

Μηνύματα
2.843
Reaction score
4.985
σίγουρα σε αφρόντιστο χώρο, ότι θα πρέπει να παίξει λίγο πιο δυνατά θα ακούγεται ο χάλια χώρος

μια μικρή βελτίωση για το RT60 στις ψηλές, νομίζω είναι εφικτή (είπαμε μικρή βελτίωση)

από κει και πέρα για το χαμηλό είναι κρίσιμος παράγοντας από ότι κατάλαβα κατ'αρχήν η σωστή τοποθέτηση
(θυμάμαι ακόμη χαρακτηριστικά όταν είχα πάρει τα Proac 140 και έψαχνα που θα τα βάλω,
σε κάποιες θέσεις να μην υπάρχει καθόλου μα καθόλου χαμηλό).
Η σωστή τοποθέτηση μπορεί να είναι σε θέσεις δύσκολες σε ένα σαλόνι και θα βηθούσανε ηχεία μικρότερα σε βάσεις, καθώς μπορούν να τοποθετηθούν σε περισσότερες θέσεις ή και να μετακινούνται στη θέση ακρόασης όταν χρειάζεται.

Και μετά θέλεις και subwoofer ή όχι;
Μου ήρθε τώρα στο μυαλό η παρουσίαση του @PMC με τα φοβερά θηριώδη ηχεία του που επίσης συμπλήρωσε με subs. Δεν ξέρω αν πιστεύει ότι τα sub του βελτίωσαν τον ήχο ή όχι, και μιλάω για μουσική αποκλειστικά γιατί αν θυμάμαι καλά (πάνε μήνες που το διάβαζα) είχε και home cinema.
Εγώ το μεγαλύτερο ηχείο που θα έπαιρνα με 10,000 budget σύνολο, θα ήταν στο 1/3 του όγκου των ηχείων του φίλου στην καλύτερη περίπτωση και μόνο αν αγόραζα ηχεία φθηνής κατηγορίας.

Οπότε φαίνεται τα subs να είναι αναγκαιότητα, και για τον επιπλέον λόγο της διόρθωσης του χαμηλού στον αφρόντιστο χώρο. Εκεί δεν προκύπτει η ανάγκη και κάποιας λύσης ενσωμάτωσης, διόρθωσης time, phase κλπ, πως τα λένε τέλος πάντων οι επιστήμονες;
Υπάρχουν και μεταχειρισμένα τεράστια ηχεία σε πιο γήινες τιμές.
Το θέμα είναι ότι τα μεγάλα ηχεία θέλουν και το ανάλογο τάισμα το οποίο στοιχίζει πάρα πολύ, οπότε εκεί βλέπεις τι επιλογές έχεις τις ζυγίζεις και αναλόγως τις δυνάμεις σου κινείσαι.
Μια παγίδα που πέφτουν αρκετοί από συμβουλές "ειδικών" είναι ότι το πεζό ραλύ πατάει τα έβο είναι η εξής: Αγοράζεις ένα μεγάλο ηχείο το οποίο για να απλώσει τις αρετές του και να παίξει σωστά θέλει πχ ενισχυτή 2Χ1000 βατ. Λες λοιπόν εύλογα για το μετά( αφού έχεις απογοητευτεί και λογικό είναι που οδηγείς τέτοια ηχεία με 300 βατ). Γιατί να δώσω 15 χιλιάρικα (τυχαίο το νούμερο) και να πάρω έναν τελικό ή δύο μονομπλοκ λέμε τώρα και να μην πάρω δύο σαμπ με πχ 5 χιλιάρικα και να μαμάω και να δέρνω κροσάροντας το (μεγάλο) ηχείο στους 80 κύκλους.
Σα να λες γιατί δεν πάει το βελτιωμένο έβο με κακή βενζίνη και μαμά φιλτροκούτι, ας πάρω λοιπόν ένα πεζό ραλύ μπουμ καρ με το 1/5 των χρημάτων και στις ευθείες θα μαμάω και θα με ακούνε και 65 τετράγωνα πιο κάτω.Έλα όμως που δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα.
Και τι εννοώ. Αφενώς έχεις πετάξει χρήματα της αγοράς του μεγάλου ηχείου γιατί δεν υπήρχε λόγος να το πα΄ρεις για να το έχεις δορυφόρο (σαν δηλαδή να πάρεις έβο ή ιμπρέζα μόνο για ευθείες όπως προαναφέραμε),αφού το χρησιμοποιείς σαν δορυφόρο και αφεταίρου θες ένα σκασμό χρήματα επιπλέον για hardware συν ανθρώπινο δυναμικό για να σου ρυθμίσει την κατά τα άλλα πολυ έξυπνη πατέντα να παίζει χρονικά σωστά.
Οπότε σκάστα από την αρχή σε μεγάλα ηχεία και ενισχυτή και τέλος😍😍

Καλή χρονιά σε όλους και καλή Φώτιση πάνω από όλα😊😊
 

Μηνύματα
544
Reaction score
760
έχουν περάσει από το μυαλό μου πολλά σενάρια

1. να μην έχω μεγάλο σύστημα, μια χαρά παίζει το desktop με τα μικρά ενεργά και δεν ενοχλεί και κανέναν
2. να πάρω άλλα παθητικά ηχεία με τα ενισχυτικά που έχω (ας πούμε Klipsch Cornwall με το 15-άρι γούφερ)
3. να πάρω φθηνά ενεργά (ας πούμε KRK, Kali, Presonus, Berhinger κλπ) και 2 φθηνά σαμπ σύνολο στο 1/3 του μπάτζετ
4. να κάνω 2.2 με καλύτερους δορυφόρους και σαμπ (σαν τα 310 ή τα 8350 για να μείνουμε στο μπάτζετ - 10 χιλ)
5. να κάνω 5.2 με 5 σχετικά φθηνούς δορυφόρους (για να μείνουμε στο όριο του προϋπολογισμού)
6. να διπλασιάσω σχεδόν το διαθέσιμο ποσό και να πάω στα MEG 901

σκέφτηκα εκτενώς όλα τα παραπάνω σενάρια
και παραμένουν στο τραπέζι σαν επικρατέστερα τα 4 και 3,
αλλά δεν θα απέκλεια και τα 2 και 5 και έχουν φύγει 1 και 6
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
1.240
Reaction score
2.827
και παραμένουν στο τραπέζι σαν επικρατέστερα τα 4 και 3
Εφόσον και στην περίπτωση 3 μιλάμε για σύστημα 2.2 όπως και στο 4, τότε την απάντηση μπορείς να τη δώσεις μόνο εσύ.

Προφανώς μεταξύ 3 και 4, το 4 θα είναι καλύτερο. Και εφόσον επαρκεί το budget, δεν θα σου πει κανείς μην το πάρεις.

Αν όμως προτιμάς να δώσεις το 1/3 των χρημάτων και να έχεις ένα σύστημα που θα είναι κι αυτό αξιοπρεπέστατο, δεν θα σου πει κανείς κάτι.

Το μόνο που μπορεί να πει κάποιος είναι πως αν χωροταξικά "παίζει" να επεκταθείς κάποια στιγμή σε πολυκάναλο, θα το κάνεις πιο εύκολα με τους φθηνότερους δορυφόρους, παρά με τους πιο ακριβούς. Άρα εγώ ψηφίζω 3 και στο... βάθος 5.
 

Μηνύματα
544
Reaction score
760
Οπότε σκάστα από την αρχή σε μεγάλα ηχεία και ενισχυτή και τέλος😍😍

Καλή χρονιά σε όλους και καλή Φώτιση πάνω από όλα😊😊
μαζί σου και εμένα μου αρέσουν τα μεγάλα ηχεία,

το πρόβλημα είναι ότι αν δεν αλλάξω τελείως το σαλόνι,

το δεξί ηχείο θα πρέπει να είναι πίσω από τον καναπέ από τη μέση και κάτω (όπως μέχρι τώρα το Proac)
+ πιθανότατα σε θέση ακατάλληλη λόγω SBIR
+ μεγάλη απόσταση ακρόασης με ότι συνεπάγεται σε έναν αφρόντιστο χώρο

αν έχεις κάποια εναλλακτική τοπθέτηση στην 1η φωτο που φαίνεται στο ποστ #24,
ευχαρίστως να την ακούσω
(υπόψην ότι στη θέση αυτή το τρίγωνο είναι ισοσκελές και όχι ισόπλευρο)

https://www.avsite.gr/forum/threads/αναβάθμιση-των-ηχείων-ή-αλλαγή-κατεύθυνσης.181114/page-2
 

Μηνύματα
544
Reaction score
760
έχουν περάσει από το μυαλό μου πολλά σενάρια

1. να μην έχω μεγάλο σύστημα, μια χαρά παίζει το desktop με τα μικρά ενεργά και δεν ενοχλεί και κανέναν
2. να πάρω άλλα παθητικά ηχεία με τα ενισχυτικά που έχω (ας πούμε Klipsch Cornwall με το 15-άρι γούφερ)
3. να πάρω φθηνά ενεργά (ας πούμε KRK, Kali, Presonus, Berhinger κλπ) και 2 φθηνά σαμπ σύνολο στο 1/3 του μπάτζετ
4. να κάνω 2.2 με καλύτερους δορυφόρους και σαμπ (σαν τα 310 ή τα 8350 για να μείνουμε στο μπάτζετ - 10 χιλ)
5. να κάνω 5.2 με 5 σχετικά φθηνούς δορυφόρους (για να μείνουμε στο όριο του προϋπολογισμού)
6. να διπλασιάσω σχεδόν το διαθέσιμο ποσό και να πάω στα MEG 901

σκέφτηκα εκτενώς όλα τα παραπάνω σενάρια
και παραμένουν στο τραπέζι σαν επικρατέστερα τα 4 και 3,
αλλά δεν θα απέκλεια και τα 2 και 5 και έχουν φύγει 1 και 6
διόρθωση

το 5.2 κάντε το 5.x και το 2.2 κάντε το 2.x
επίσης έψαξα λίγο το 3.x

Εφόσον και στην περίπτωση 3 μιλάμε για σύστημα 2.2 όπως και στο 4, τότε την απάντηση μπορείς να τη δώσεις μόνο εσύ.

Προφανώς μεταξύ 3 και 4, το 4 θα είναι καλύτερο. Και εφόσον επαρκεί το budget, δεν θα σου πει κανείς μην το πάρεις.

Αν όμως προτιμάς να δώσεις το 1/3 των χρημάτων και να έχεις ένα σύστημα που θα είναι κι αυτό αξιοπρεπέστατο, δεν θα σου πει κανείς κάτι.

Το μόνο που μπορεί να πει κάποιος είναι πως αν χωροταξικά "παίζει" να επεκταθείς κάποια στιγμή σε πολυκάναλο, θα το κάνεις πιο εύκολα με τους φθηνότερους δορυφόρους, παρά με τους πιο ακριβούς. Άρα εγώ ψηφίζω 3 και στο... βάθος 5.
το 2.x με φθηνούς δορυφόρους και σαμπς το σκέφτομαι
- γιατί βρίσκεις δορυφόρους με 10άρι γούφερ
- γιατί δεν ξέρω από τα καλύτερα αν θα πάρω διαφορά στο χώρο μου

όσν αφορά επέκταση σε πολυκάναλο, ακόμη και neumann ή genelec να πάρω,
δε θα είναι από τα ακριβά κομμάτια,
οπότε το να πάρω άλλα 3, δε θα είναι ιδιαίτερο πρόβλημα αν έλυνα το "χωροταξικό" θέμα
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
14.177
Reaction score
42.716
Καλώς ή κακώς,είμαι διστακτικός στο να προτείνω συγκεκριμένα ηχεία στον KiriakR ,αφού η χωροταξία του δημιουργεί προκλήσεις ως έχει...Ακόμα και για nearfied συνθήκες διστάζω,αφού όποιος έχει συνηθίσει με ηχητική σκηνή σε μεγαλύτερες αποστάσεις ακρόασης δύσκολα θα εξοικειωνόταν με αρκετά μικρότερες...
Υπάρχουν και μεταχειρισμένα τεράστια ηχεία σε πιο γήινες τιμές.
Το θέμα είναι ότι τα μεγάλα ηχεία θέλουν και το ανάλογο τάισμα το οποίο στοιχίζει πάρα πολύ, οπότε εκεί βλέπεις τι επιλογές έχεις τις ζυγίζεις και αναλόγως τις δυνάμεις σου κινείσαι.
Μια παγίδα που πέφτουν αρκετοί από συμβουλές "ειδικών" είναι ότι το πεζό ραλύ πατάει τα έβο είναι η εξής: Αγοράζεις ένα μεγάλο ηχείο το οποίο για να απλώσει τις αρετές του και να παίξει σωστά θέλει πχ ενισχυτή 2Χ1000 βατ. Λες λοιπόν εύλογα για το μετά( αφού έχεις απογοητευτεί και λογικό είναι που οδηγείς τέτοια ηχεία με 300 βατ). Γιατί να δώσω 15 χιλιάρικα (τυχαίο το νούμερο) και να πάρω έναν τελικό ή δύο μονομπλοκ λέμε τώρα και να μην πάρω δύο σαμπ με πχ 5 χιλιάρικα και να μαμάω και να δέρνω κροσάροντας το (μεγάλο) ηχείο στους 80 κύκλους.
Σα να λες γιατί δεν πάει το βελτιωμένο έβο με κακή βενζίνη και μαμά φιλτροκούτι, ας πάρω λοιπόν ένα πεζό ραλύ μπουμ καρ με το 1/5 των χρημάτων και στις ευθείες θα μαμάω και θα με ακούνε και 65 τετράγωνα πιο κάτω.Έλα όμως που δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα.
Και τι εννοώ. Αφενώς έχεις πετάξει χρήματα της αγοράς του μεγάλου ηχείου γιατί δεν υπήρχε λόγος να το πα΄ρεις για να το έχεις δορυφόρο (σαν δηλαδή να πάρεις έβο ή ιμπρέζα μόνο για ευθείες όπως προαναφέραμε),αφού το χρησιμοποιείς σαν δορυφόρο και αφεταίρου θες ένα σκασμό χρήματα επιπλέον για hardware συν ανθρώπινο δυναμικό για να σου ρυθμίσει την κατά τα άλλα πολυ έξυπνη πατέντα να παίζει χρονικά σωστά.
Οπότε σκάστα από την αρχή σε μεγάλα ηχεία και ενισχυτή και τέλος😍😍

Καλή χρονιά σε όλους και καλή Φώτιση πάνω από όλα😊😊
Οποιοδήποτε ηχείο και να έπαιρνε,δεν θα ήταν απολύτως υποχρεωτικό να του εφάρμοζε υψιπερατό φίλτρο,αρκεί να ακούει σε ήπιες σχετικά συνεχόμενες στάθμες.Πόσο ήπιες ή όχι και τόσο,εξαρτάται από το μέγεθος στις ηχειακές μονάδες και τα όρια ωφέλιμης λειτουργίας κατά την ηλεκτρομηχανική τους συμπεριφορά.Ηχεία σαν τα μεγάλα PMC του μέλους "Bad Sound Kills Music" (BSKM) λ.χ. έχουν σαφώς πιο άνετα περιθώρια και για υψηλότερες στάθμες και για ανώτερες αποστάσεις ακρόασης...

Ποιο είναι λοιπόν το μοιραίο λάθος όσων προσβλέπουν σε μεγάλα ηχεία για ν'απέφευγαν τα sub...Νομίζουν ότι θα είχαν όση ενέργεια θα χρειάζονταν σε όλη τη ζώνη των χαμηλών χάρη στα μεγάφωνά τους και μόνο...Δεν λογαριάζουν τι θα γινόταν άμα το μεγάλο ηχείο (full range και ξερό ψωμί είπαμε) εγκατεστημένο σε απόσταση λ.χ 2 μέτρων από το οπίσθιο προς εκείνο τοίχωμα θα εμφάνιζε αναπόφευκτα την πρώτη μεγάλη υποχώρηση στην αρχή της δεύτερης οκτάβας,ενώ παράλληλα ο χώρος θα συνέβαλλε με δικές του υποχωρήσεις-τονώσεις...
1641755898902.png


Πόσο αισιόδοξα ΄΄άτρωτοι΄΄ μπορεί να νιώθουν οι κάτοχοι τέτοιων ηχείων ώστε να μην υπολογίζουν νόμους της Ακουστικής;
Άρα ακόμα και κατά την κατοχή μεγάλων main χρειάζονται sub με εφάμιλλες αν όχι ανώτερες δυνατότητες,ούτως ώστε να χρησιμοποιούνταν για εξομάλυνση απόκρισης στις πρώτες οκτάβες...Έστω και αν τα main θα δέχονταν σήμα παίζοντας full range (και ξερό ψωμί είπαμε...)

Άλλη τώρα απορία είναι η εξής : τα ηχεία στο δικαναλικό σου setup περιέχουν παθητικά ή ενεργά κροσόβερ με το σχετικό φιλτράρισμα,ή μήπως είναι...μονόδρομα;Καθότι αν δεν απατώμαι δεν ισχύει η τελευταία εκδοχή... :sneaky:
 
Last edited:

Μηνύματα
2.843
Reaction score
4.985
μαζί σου και εμένα μου αρέσουν τα μεγάλα ηχεία,

το πρόβλημα είναι ότι αν δεν αλλάξω τελείως το σαλόνι,

το δεξί ηχείο θα πρέπει να είναι πίσω από τον καναπέ από τη μέση και κάτω (όπως μέχρι τώρα το Proac)
+ πιθανότατα σε θέση ακατάλληλη λόγω SBIR
+ μεγάλη απόσταση ακρόασης με ότι συνεπάγεται σε έναν αφρόντιστο χώρο

αν έχεις κάποια εναλλακτική τοπθέτηση στην 1η φωτο που φαίνεται στο ποστ #24,
ευχαρίστως να την ακούσω
(υπόψην ότι στη θέση αυτή το τρίγωνο είναι ισοσκελές και όχι ισόπλευρο)

https://www.avsite.gr/forum/threads/αναβάθμιση-των-ηχείων-ή-αλλαγή-κατεύθυνσης.181114/page-2
Βρε συ. Μπορώ να λέω πολλά. Επίσης πολλά θα σου πουν και αλλοι. Βλακείες όλα. Φέρε έναν να μετρήσει και ότι σου πει αυτός θα είναι το σωστό. 😃😃
Καλώς ή κακώς,είμαι διστακτικός στο να προτείνω συγκεκριμένα ηχεία στον KiriakR ,αφού η χωροταξία του δημιουργεί προκλήσεις ως έχει...Ακόμα και για nearfied συνθήκες διστάζω,αφού όποιος έχει συνηθίσει με ηχητική σκηνή σε μεγαλύτερες αποστάσεις ακρόασης δύσκολα θα εξοικειωνόταν με αρκετά μικρότερες...

Οποιοδήποτε ηχείο και να έπαιρνε,δεν θα ήταν απολύτως υποχρεωτικό να του εφάρμοζε υψιπερατό φίλτρο,αρκεί να ακούει σε ήπιες σχετικά συνεχόμενες στάθμες.Πόσο ήπιες ή όχι και τόσο,εξαρτάται από το μέγεθος στις ηχειακές μονάδες και τα όρια ωφέλιμης λειτουργίας κατά την ηλεκτρομηχανική τους συμπεριφορά.Ηχεία σαν τα μεγάλα PMC του μέλους "Bad Sound Kills Music" (BSKM) λ.χ. έχουν σαφώς πιο άνετα περιθώρια και για υψηλότερες στάθμες και για ανώτερες αποστάσεις ακρόασης...

Ποιο είναι λοιπόν το μοιραίο λάθος όσων προσβλέπουν σε μεγάλα ηχεία για ν'απέφευγαν τα sub...Νομίζουν ότι θα είχαν όση ενέργεια θα χρειάζονταν σε όλη τη ζώνη των χαμηλών χάρη στα μεγάφωνά τους και μόνο...Δεν λογαριάζουν τι θα γινόταν άμα το μεγάλο ηχείο (full range και ξερό ψωμί είπαμε) εγκατεστημένο σε απόσταση λ.χ 2 μέτρων από το οπίσθιο προς εκείνο τοίχωμα θα εμφάνιζε αναπόφευκτα την πρώτη μεγάλη υποχώρηση στην αρχή της δεύτερης οκτάβας,ενώ παράλληλα ο χώρος θα συνέβαλλε με δικές του υποχωρήσεις-τονώσεις...
View attachment 236120

Πόσο αισιόδοξα ΄΄άτρωτοι΄΄ μπορεί να νιώθουν οι κάτοχοι τέτοιων ηχείων ώστε να μην υπολογίζουν νόμους της Ακουστικής;
Άρα ακόμα και κατά την κατοχή μεγάλων main χρειάζονται sub με εφάμιλλες αν όχι ανώτερες δυνατότητες,ούτως ώστε να χρησιμοποιούνταν για εξομάλυνση απόκρισης στις πρώτες οκτάβες...Έστω και αν τα main θα δέχονταν σήμα παίζοντας full range (και ξερό ψωμί είπαμε...)

Άλλη τώρα απορία είναι η εξής : τα ηχεία στο δικαναλικό σου setup περιέχουν παθητικά ή ενεργά κροσόβερ με το σχετικό φιλτράρισμα,ή μήπως είναι...μονόδρομα;Καθότι αν δεν απατώμαι δεν ισχύει η τελευταία εκδοχή... :sneaky:
Άσε βρε τα δικά μου ηχεία!! Λύσσαξες με αυτά. 😃
 

Μηνύματα
2.051
Reaction score
2.669
Εγώ απο τα λίγα που ξέρω , δεν υπάρχει κανένας περιορισμός απο άποψη ακουστικής ή φυσικής ή χώρου να χρησιμοποιήσει κάποιος μεγάλα (σχετικά) ηχεία, σε μικρό (ή μεγάλο) χώρο. Το αντίθετο, καλύτερα μεγάλα για διάφορους λόγους. Το μόνο θέμα, είναι αυτό που ανέφερε πολύ σωστά κάποιος παραπάνω, της ευελιξίας στην εύρεση της καλύτερης θέσης για αυτά μέσα στο χώρο και θέσης ακρόασης. Πέρα φυσικά, εννοείται, απο το οικονομικό και ίσως και καλύτερης "επίδοσης" ενός μικρού ηχείου συγκριτικά με ένα δαπέδου σε κάποιους τομείς ίσως (π.χ. imaging ή λεπτομέρειας).

Το εαν θα μπεί sub στο χώρο είναι άλλο θέμα. Και με μεγάλα ηχεία, μπορεί να μπεί sub και θα είναι και καλύτερα νομίζω. . Αντίθετα διαβάζω και εδω και άλλου πολλά χρόνια, πάντα τους πιο πολλούς να λένε το αντίθετο. Επίσης έτσι και αλλιώς πλέον και το πιο μικρό ηχείο κατεβαίνει χαμηλά αρκετά ώστε να δημιουργεί έτσι και αλλιώς τα ίδια προβλήματα σε εναν χώρο.

Οπότε συμφωνώ με τον @kanakiani.

Υ.Γ: Θα πάρεις κανένα καλύτερο πικάπ ή με αυτό που έχεις θα μείνεις ? χα χα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
14.177
Reaction score
42.716
Εγώ απο τα λίγα που ξέρω , δεν υπάρχει κανένας περιορισμός απο άποψη ακουστικής ή φυσικής ή χώρου να χρησιμοποιήσει κάποιος μεγάλα (σχετικά) ηχεία, σε μικρό (ή μεγάλο) χώρο. Το αντίθετο, καλύτερα μεγάλα για διάφορους λόγους. Το μόνο θέμα, είναι αυτό που ανέφερε πολύ σωστά κάποιος παραπάνω, της ευελιξίας στην εύρεση της καλύτερης θέσης για αυτά μέσα στο χώρο και θέσης ακρόασης. Πέρα φυσικά, εννοείται, απο το οικονομικό και ίσως και καλύτερης "επίδοσης" ενός μικρού ηχείου συγκριτικά με ένα δαπέδου σε κάποιους τομείς ίσως (π.χ. imaging ή λεπτομέρειας).

Το εαν θα μπεί sub στο χώρο είναι άλλο θέμα. Και με μεγάλα ηχεία, μπορεί να μπεί sub και θα είναι και καλύτερα νομίζω. . Αντίθετα διαβάζω και εδω και άλλου πολλά χρόνια, πάντα τους πιο πολλούς να λένε το αντίθετο. Επίσης έτσι και αλλιώς πλέον και το πιο μικρό ηχείο κατεβαίνει χαμηλά αρκετά ώστε να δημιουργεί έτσι και αλλιώς τα ίδια προβλήματα σε εναν χώρο.

Οπότε συμφωνώ με τον @kanakiani.

Υ.Γ: Θα πάρεις κανένα καλύτερο πικάπ ή με αυτό που έχεις θα μείνεις ? χα χα.
Όσα μικρά ηχεία κατεβαίνουν αρκετά χαμηλά σε σχέση με το μέγεθός τους το κάνουν - πλην ελάχιστων εξαιρέσεων που αφορούν σε τύπο ηχείων όπως τα D&D - υπό συνθήκες καταχρηστικές ως προς την ηλεκτρομηχανική τους συμπεριφορά...Τέτοια - συμβατικά - ηχεία άμα κληθούν ν'ανεβάσουν στάθμες δεχόμενα σήμα full range, αρχίζουν συντομότερα σε σύγκριση με μεγαλύτερα να εκδηλώνουν φαινόμενα θερμικής καταπόνησης στην ενότητα των mid-woofer η οποία οδηγεί σε δυναμική συμπίεση αλλοιώνοντας έτσι ακόμα περισσότερο την πλημμελή εξαρχής ηλεκτρομηχανική τους συμπεριφορά.Τα διάφορα PRAT και κορεσμένα τίμπρα πάνε περίπατο άνευ επιστροφής... τουλάχιστον μέχρις ότου να κατέλθει αρκετά η συνεχόμενη στάθμη ακρόασης στο γνωστό ψιθύρισμα υπό το φως της... λάμπας...Οι μύθοι περί μικρών ηχείων με ΄΄αστραπιαία΄΄ mid-woofer είναι αυτό ακριβώς,άκυροι.Δεν συμβαίνουν υπερφυσικά φαινόμενα πάνω στις παραμέτρους Thiele-Small.
 
Last edited:


Μηνύματα
2.051
Reaction score
2.669
Όσα μικρά ηχεία κατεβαίνουν αρκετά χαμηλά σε σχέση με το μέγεθός τους το κάνουν - πλην ελάχιστων εξαιρέσεων που αφορούν σε τύπο ηχείων όπως τα D&D - υπό συνθήκες καταχρηστικές ως προς την ηλεκτρομηχανική τους συμπεριφορά...Τέτοια - συμβατικά - ηχεία άμα κληθούν ν'ανεβάσουν στάθμες δεχόμενα σήμα full range, αρχίζουν συντομότερα σε σύγκριση με μεγαλύτερα να εκδηλώνουν φαινόμενα θερμικής καταπόνησης στην ενότητα των mid-woofer η οποία οδηγεί σε δυναμική συμπίεση αλλοιώνοντας έτσι ακόμα περισσότερο την πλημμελή εξαρχής ηλεκτρομηχανική τους συμπεριφορά.Τα διάφορα PRAT και κορεσμένα τίμπρα πάνε περίπατο άνευ επιστροφής... τουλάχιστον μέχρις ότου να κατέλθει αρκετά η συνεχόμενη στάθμη ακρόασης στο γνωστό ψιθύρισμα υπό το φως της... λάμπας...Οι μύθοι περί μικρών ηχείων με ΄΄αστραπιαία΄΄ mid-woofer είναι αυτό ακριβώς,άκυροι.Δεν συμβαίνουν υπερφυσικά φαινόμενα πάνω στις παραμέτρους Thiele-Small.
Ένα μικρό σχόλιο : Δεν φταίνε πάντως οι κακομοίρες οι λάμπες, εάν κάποιος επιλέγει λάθος ηχεία για αυτές, όπως και δεν ψιθυρίζουν όλες. Με λίγη τύχη εαν δοθεί σε κάποιον η ευκαιρία να ακούσει (πράγμα δύσκολο στην εποχή μας), ή καλό αυτί ή γνώσεις ή και συνδυασμός και των τρίων , τα αποτελέσματα είναι πολύ καλά, μέσα φυσικά στις παραμέτρους που ορίζουν συγκεκριμένοι περιορισμοί.

Όσον αφορά το υπερφυσικό και αυτό είναι μέρος της φυσικής και ερευνάται κατάλληλα. Όλη η σύγχρονη κβαντική φυσική, υπερφυσική θα φαινότανε πρίν 15-20 μόλις χρόνια μη πω και λιγότερα σε κάποιες πολυ τελευταίες παρατηρήσεις μας. (και σήμερα φαίνεται ακόμη σε κάποιους). Το χάσμα κλείνει, με μεγάλες ταχύτητες, ο διαχωρισμός αυτών των εννοιών ακριβώς επειδή αχίζει να γίνεται εμφανές ότι μειώνεται , δημιουργεί σοβαρά "προβλήματα" και πολλές μέλισσες απο διάφορα μετερίζια έχουν αρχίσει να εργάζονται ή μάλλον να μην εργάζονται.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
14.177
Reaction score
42.716
Ένα μικρό σχόλιο : Δεν φταίνε πάντως οι κακομοίρες οι λάμπες, εάν κάποιος επιλέγει λάθος ηχεία για αυτές, όπως και δεν ψιθυρίζουν όλες. Με λίγη τύχη εαν δοθεί σε κάποιον η ευκαιρία να ακούσει (πράγμα δύσκολο στην εποχή μας), ή καλό αυτί ή γνώσεις ή και συνδυασμός και των τρίων , τα αποτελέσματα είναι πολύ καλά, μέσα φυσικά στις παραμέτρους που ορίζουν συγκεκριμένοι περιορισμοί.

Όσον αφορά το υπερφυσικό και αυτό είναι μέρος της φυσικής και ερευνάται κατάλληλα. Όλη η σύγχρονη κβαντική φυσική, υπερφυσική θα φαινότανε πρίν 15-20 μόλις χρόνια μη πω και λιγότερα σε κάποιες πολυ τελευταίες παρατηρήσεις μας. (και σήμερα φαίνεται ακόμη σε κάποιους). Το χάσμα κλείνει, με μεγάλες ταχύτητες, ο διαχωρισμός αυτών των εννοιών ακριβώς επειδή αχίζει να γίνεται εμφανές ότι μειώνεται , δημιουργεί σοβαρά "προβλήματα" και πολλές μέλισσες απο διάφορα μετερίζια έχουν αρχίσει να εργάζονται ή μάλλον να μην εργάζονται.
Ωραία,όταν με το καλό εμφανιστεί μικρό ηχείο ν'αντιπαρέρχεται τη θερμική καταπόνηση στο σύστημα του mid-woofer με συνοδεία απαραμόρφωτες υψηλές στάθμες στην πρώτη οκτάβα από μικρά μεγάφωνα και παράλληλα άμεμπτη μεταβατική απόκριση εκ της ηλεκτρομηχανικής του συμπεριφοράς εκμεταλλευόμενο...κβαντικά φαινόμενα,τότε πρέπει να σπεύσεις να μας ενημερώσεις πάνω σε αυτό...Σε διαβεβαιώ ότι με μεγάλη προθυμία ο ίδιος θα επιβιβαστώ πρώτος στη νοητή σκουληκότρυπα για να εξερευνήσω εκείνο το...παράλληλο Σύμπαν. :sneaky:
To δε άλλο παράλληλο Σύμπαν των λυχνιών,το έχω ήδη εξερευνήσει.;)
 


Μηνύματα
2.843
Reaction score
4.985
Εγώ απο τα λίγα που ξέρω , δεν υπάρχει κανένας περιορισμός απο άποψη ακουστικής ή φυσικής ή χώρου να χρησιμοποιήσει κάποιος μεγάλα (σχετικά) ηχεία, σε μικρό (ή μεγάλο) χώρο. Το αντίθετο, καλύτερα μεγάλα για διάφορους λόγους. Το μόνο θέμα, είναι αυτό που ανέφερε πολύ σωστά κάποιος παραπάνω, της ευελιξίας στην εύρεση της καλύτερης θέσης για αυτά μέσα στο χώρο και θέσης ακρόασης. Πέρα φυσικά, εννοείται, απο το οικονομικό και ίσως και καλύτερης "επίδοσης" ενός μικρού ηχείου συγκριτικά με ένα δαπέδου σε κάποιους τομείς ίσως (π.χ. imaging ή λεπτομέρειας).

Το εαν θα μπεί sub στο χώρο είναι άλλο θέμα. Και με μεγάλα ηχεία, μπορεί να μπεί sub και θα είναι και καλύτερα νομίζω. . Αντίθετα διαβάζω και εδω και άλλου πολλά χρόνια, πάντα τους πιο πολλούς να λένε το αντίθετο. Επίσης έτσι και αλλιώς πλέον και το πιο μικρό ηχείο κατεβαίνει χαμηλά αρκετά ώστε να δημιουργεί έτσι και αλλιώς τα ίδια προβλήματα σε εναν χώρο.

Οπότε συμφωνώ με τον @kanakiani.

Υ.Γ: Θα πάρεις κανένα καλύτερο πικάπ ή με αυτό που έχεις θα μείνεις ? χα χα.
Να σου πω την αλήθεια πριν 5-6 μήνες άκουσα κάπου ένα dynavector και "ζαλίστηκα". Ειλικρινά είναι ότι καλύτερο έχω ακούσει από HIFI τα τελευταία 150 χρόνια αλλά το δικό μου είναι πιο όμορφο και δεν το αλλάζω😂😂
 

Μηνύματα
1.017
Reaction score
1.059
Ωραία,όταν με το καλό εμφανιστεί μικρό ηχείο ν'αντιπαρέρχεται τη θερμική καταπόνηση στο σύστημα του mid-woofer με συνοδεία απαραμόρφωτες υψηλές στάθμες στην πρώτη οκτάβα από μικρά μεγάφωνα . . .
Πολύ αισιόδοξα τους τα λες.
Οταν προσπαθήσεις για πραγματικά υψηλές στάθμες στην πρώτη οκτάβα από μικρά μεγάφωνα, πριν ακόμα την θερμική καταπόνηση . . .
ΜΕΝΟΥΝ ΑΠΟ ΔΙΑΔΡΟΜΗ μπρέεεεε!
ΛΥΣΗ:
ΠΑΡΤΕ ΥΠΟΒΑΘΥΦΩΝΟ(Α) μπρέεεεε! Να μην τερματίζουν οι κώνοι (κ.α. πολλά)
Ακριβότερη λύση αλλά με πειστικότερα χαμηλομεσαία: Πάρτε τρίδρομα - δυστυχώς τα πραγματικά καλά τρίδρομα κοστίζουν ΠΟΛΛΑ λ7.
A! και μην ξεχάσετε μαζί με τα τρίδρομα να πάρετε ΚΑΙ υποβαθύφωνα.

Τάδε έφη toulou, φανατικός οπαδός των μικρών mids, τα οποία απλά ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ, αρκεί να μην τους ζητούνται πράγματα στα οποία εκ φύσεως/φυσικής είναι αδύνατον να ανταποκριθουν χωρίς σοβαρούς συμβιβασμούς
 
Last edited:


Μηνύματα
2.051
Reaction score
2.669
Ωραία,όταν με το καλό εμφανιστεί μικρό ηχείο ν'αντιπαρέρχεται τη θερμική καταπόνηση στο σύστημα του mid-woofer με συνοδεία απαραμόρφωτες υψηλές στάθμες στην πρώτη οκτάβα από μικρά μεγάφωνα και παράλληλα άμεμπτη μεταβατική απόκριση εκ της ηλεκτρομηχανικής του συμπεριφοράς εκμεταλλευόμενο...κβαντικά φαινόμενα,τότε πρέπει να σπεύσεις να μας ενημερώσεις πάνω σε αυτό...Σε διαβεβαιώ ότι με μεγάλη προθυμία ο ίδιος θα επιβιβαστώ πρώτος στη νοητή σκουληκότρυπα για να εξερευνήσω εκείνο το...παράλληλο Σύμπαν. :sneaky:
To δε άλλο παράλληλο Σύμπαν των λυχνιών,το έχω ήδη εξερευνήσει.;)
Αυτή σου η απάντηση αλλά και η προηγούμενη στο αρχικό μου πόστ (που το καταλάβα αλλά δεν έδωσα σημασία, λέω α, εντάξει κατάλαβε απλώς λάθος, σιγά το πράγμα) δείχνει ότι κάτι έχεις καταλάβει λάθος απο αυτό. Η άποψη μου, εαν το διαβάσσεις πιο προσεκτικά είναι ότι και σε μικρό δωμάτιο , πρέπει να χρησιμοποιούνται μεγάλα ηχεία και όχι μικρά και για αυτούς τους λόγους στους οποίους αναφέρεσαι αλλά και για άλλους. Οπότε δε βλέπω, το νόημα στο να ενημερώσω για κάτι, στο θέμα αυτό καθώς δε διαφωνώ. Το ακριβώς αντίθετο μάλιστα.

Τα παράλληλα σύμπαντα που για να σταθούν έστω και θεωρητικά πρέπει να δανειστεί κάποιος επιλεγμένα και πολύ βολικά μέρη ;) και απο τις δυο θεωριές των χορδών και της κβαντικής φυσικής, δανείζομενα απο την πρώτη τις διαστάσεις και απο τη δεύτερη τις propabilities , ώστε να γραφτεί η εξίσωση στην οποία βασίζονται και η οποία έχει κάποια restrains και όρια τα οποία ορίζουν παλι οι φυσικοί στην εξίσωση, ώστε αυτά να προκύψουν, εισαγάγωντας μάλιστα στην ουσία πληροφορία, πάνω σε αυτήν αλλά και επιπλέον δεχόμενοι την προυπάρχουσα ύπαρξη των μαθηματικών νόμων σαν αυθύπαρκτες οντότητες .... είναι μεγάλη και όμορφη ιστορία, που ο καθένας πρέπει να ενημερωθεί σοβαρά και όχι απο απλοποιημένες πόπ επιστημονικές προσεγγίσεις και ερμηνείες που εάν όχι ο σκοπός τους σίγουρα το αποτέλεσμα τους είναι η λάθος κατανόηση τους.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
14.177
Reaction score
42.716
Αυτή σου η απάντηση αλλά και η προηγούμενη στο αρχικό μου πόστ (που το καταλάβα αλλά δεν έδωσα σημασία, λέω α, εντάξει κατάλαβε απλώς λάθος, σιγά το πράγμα) δείχνει ότι κάτι έχεις καταλάβει λάθος απο αυτό. Η άποψη μου, εαν το διαβάσσεις πιο προσεκτικά είναι ότι και σε μικρό δωμάτιο , πρέπει να χρησιμοποιούνται μεγάλα ηχεία και όχι μικρά και για αυτούς τους λόγους στους οποίους αναφέρεσαι αλλά και για άλλους. Οπότε δε βλέπω, το νόημα στο να ενημερώσω για κάτι, στο θέμα αυτό καθώς δε διαφωνώ. Το ακριβώς αντίθετο μάλιστα.

Τα παράλληλα σύμπαντα που για να σταθούν έστω και θεωρητικά πρέπει να δανειστεί κάποιος επιλεγμένα και πολύ βολικά μέρη ;) και απο τις δυο θεωριές των χορδών και της κβαντικής φυσικής, δανείζομενα απο την πρώτη τις διαστάσεις και απο τη δεύτερη τις propabilities , ώστε να γραφτεί η εξίσωση στην οποία βασίζονται και η οποία έχει κάποια restrains και όρια τα οποία ορίζουν παλι οι φυσικοί στην εξίσωση, ώστε αυτά να προκύψουν, εισαγάγωντας μάλιστα στην ουσία πληροφορία, πάνω σε αυτήν αλλά και επιπλέον δεχόμενοι την προυπάρχουσα ύπαρξη των μαθηματικών νόμων σαν αυθύπαρκτες οντότητες .... είναι μεγάλη και όμορφη ιστορία, που ο καθένας πρέπει να ενημερωθεί σοβαρά και όχι απο απλοποιημένες πόπ επιστημονικές προσεγγίσεις και ερμηνείες που εάν όχι ο σκοπός τους σίγουρα το αποτέλεσμα τους είναι η λάθος κατανόηση τους.
... Επίσης έτσι και αλλιώς πλέον και το πιο μικρό ηχείο κατεβαίνει χαμηλά αρκετά ώστε να δημιουργεί έτσι και αλλιώς τα ίδια προβλήματα σε εναν χώρο.

Οπότε συμφωνώ με τον @kanakiani.

Υ.Γ: Θα πάρεις κανένα καλύτερο πικάπ ή με αυτό που έχεις θα μείνεις ? χα χα.
Για να δούμε πού εδρεύει η παρανόηση...Ένα μικρό ηχείο κλασσικής τεχνολογίας που θα ήταν σε θέση να διεγείρει τυπικούς χώρους με τρόπο εφάμιλλο μεγαλύτερων,δεν θα δημιουργούσε ίδια προβλήματα ανταπόκρισης αλλά...ακόμα μεγαλύτερα από τις παραχωρήσεις που θα είχαν γίνει - συνήθως για λόγους εντυπωσιασμού - πάνω στην ηλεκτρομηχανική του συμπεριφορά...
Πολύ αισιόδοξα τους τα λες.
Οταν προσπαθήσεις για πραγματικά υψηλές στάθμες στην πρώτη οκτάβα από μικρά μεγάφωνα, πριν ακόμα την θερμική καταπόνηση . . .
ΜΕΝΟΥΝ ΑΠΟ ΔΙΑΔΡΟΜΗ μπρέεεεε!
ΛΥΣΗ:
ΠΑΡΤΕ ΥΠΟΒΑΘΥΦΩΝΟ(Α) μπρέεεεε! Να μην τερματίζουν οι κώνοι (κ.α. πολλά)
Ακριβότερη λύση αλλά με πειστικότερα χαμηλομεσαία: Πάρτε τρίδρομα - δυστυχώς τα πραγματικά καλά τρίδρομα κοστίζουν ΠΟΛΛΑ λ7.
A! και μην ξεχάσετε μαζί με τα τρίδρομα να πάρετε ΚΑΙ υποβαθύφωνα.

Τάδε έφη toulou, φανατικός οπαδός των μικρών mids, τα οποία απλά ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ, αρκεί να μην τους ζητούνται πράγματα στα οποία εκ φύσεως/φυσικής είναι αδύνατον να ανταποκριθουν χωρίς σοβαρούς συμβιβασμούς
Μονάχα...περιληπτικά.Θα μπορούσε να προβλεφθεί μεγαλύτερη Xmax διαδρομή κώνου,αλλά θα ήταν ακόμα δυσκολότερη η εξασφάλιση γραμμικής λειτουργίας...Τέτοια σχεδιαστική επιλογή θα έπρεπε να συνοδεύεται από ισχυρότερο μαγνητικό σύστημα,ενώ η ανάγκη για ακόμα ταχύτερες παλινδρομήσεις κατά τις διαδρομές του κώνου θα συνεπαγόταν αυξανόμενη κατανάλωση ισχύος.Η κατανάλωση με τη σειρά της θα προκαλούσε ακόμα μεγαλύτερη θερμική καταπόνηση με τις σχετικές παραμορφώσεις.Η άνοδος στη στάθμη θα αύξανε ακόμα περισσότερο την καταναλισκόμενη ισχύ,με την καταπόνηση να εκτρέπει ακόμα περισσότερο το σύστημα από την προβλεπόμενη ηλεκτρομηχανική συμπεριφορά...Φαύλος κύκλος,πήγαινε σε μεγαλύτερα είναι κρίμα να ταλαιπωρούνται κακόμοιρα εξάϊντσα...:wink:
Αυτή σου η απάντηση αλλά και η προηγούμενη στο αρχικό μου πόστ (που το καταλάβα αλλά δεν έδωσα σημασία, λέω α, εντάξει κατάλαβε απλώς λάθος, σιγά το πράγμα) δείχνει ότι κάτι έχεις καταλάβει λάθος απο αυτό. Η άποψη μου, εαν το διαβάσσεις πιο προσεκτικά είναι ότι και σε μικρό δωμάτιο , πρέπει να χρησιμοποιούνται μεγάλα ηχεία και όχι μικρά και για αυτούς τους λόγους στους οποίους αναφέρεσαι αλλά και για άλλους. Οπότε δε βλέπω, το νόημα στο να ενημερώσω για κάτι, στο θέμα αυτό καθώς δε διαφωνώ. Το ακριβώς αντίθετο μάλιστα.

Τα παράλληλα σύμπαντα που για να σταθούν έστω και θεωρητικά πρέπει να δανειστεί κάποιος επιλεγμένα και πολύ βολικά μέρη ;) και απο τις δυο θεωριές των χορδών και της κβαντικής φυσικής, δανείζομενα απο την πρώτη τις διαστάσεις και απο τη δεύτερη τις propabilities , ώστε να γραφτεί η εξίσωση στην οποία βασίζονται και η οποία έχει κάποια restrains και όρια τα οποία ορίζουν παλι οι φυσικοί στην εξίσωση, ώστε αυτά να προκύψουν, εισαγάγωντας μάλιστα στην ουσία πληροφορία, πάνω σε αυτήν αλλά και επιπλέον δεχόμενοι την προυπάρχουσα ύπαρξη των μαθηματικών νόμων σαν αυθύπαρκτες οντότητες .... είναι μεγάλη και όμορφη ιστορία, που ο καθένας πρέπει να ενημερωθεί σοβαρά και όχι απο απλοποιημένες πόπ επιστημονικές προσεγγίσεις και ερμηνείες που εάν όχι ο σκοπός τους σίγουρα το αποτέλεσμα τους είναι η λάθος κατανόηση τους.
Σε όσα παράλληλα Σύμπαντα και ν'αποκτηθεί πρόσβαση με κατάλληλη εφαρμογή εξισώσεων,υποψιάζομαι ότι σε όλα αυτά οι παράλληλοι εαυτοί του υποφαινομένου θα έχουν τον ίδιο...΄΄πεζό΄΄ χαρακτήρα..
Μη φωνάζεις βρε συ. Συμφωνούμε όλοι ότι τα μεγαλύτερα είναι και καλύτερα😁
Πόσο...μεγάλη πια αυτή η...Dynavector...:sneaky:
Και; Είδες φως;
Απ(ο)λυτον...:lolsign:
 
Last edited:

Μηνύματα
2.843
Reaction score
4.985
@Bhutia για πικάπ ομιλώ βέβαια και η κεφαλή dv ήταν αλλά το πικάπ έκανε τη διαφορά. Αλλά πανάσχημο βρε παιδί μου.
Και πανάκριβο μάλλον.
χαχαχαχα
 

Μηνύματα
2.051
Reaction score
2.669
@Bhutia για πικάπ ομιλώ βέβαια και η κεφαλή dv ήταν αλλά το πικάπ έκανε τη διαφορά. Αλλά πανάσχημο βρε παιδί μου.
Και πανάκριβο μάλλον.
χαχαχαχα
το όλο κόλπο εκει ειναι το κοντό "στελεχος" και στην βελόνα (?) και στον βραχίονα. Ασχημο indeed.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
162.322
Μηνύματα
2.579.987
Members
36.447
Νεότερο μέλος
alexis_dimit
Top