- Μηνύματα
- 8.676
- Reaction score
- 6
Απάντηση: 1.85:1 vs 2.35:1 -είναι κάποιο από τα δύο καλύτερο και ποια η σωστή απόστασ
<o>
</o>
Μπορει ο καθένας μας να εχει τις προτιμήσεις του αυτό όμως δεν πρεπει να μας παρασύρει ώστε να γράφουμε υπερβολές και πράγματα που δεν ισχύουν..
<o> </o>
Δεν ξερω που το διάβασες αυτό ,αλλα είναι περα ως περα αναληθές.
Εκτός και αν μιλας για παραγωγές της δεκαετίας του 60-70…
Τα τελευταία 20 χρονια περίπου και πριν ακομα καταλήξουμε στο τηλεοπτικό 16:9 πολλοι καταξιωμένοι σκηνοθέτες , υπολόγιζαν στα πλανα τους την διαδικασία του telecine ώστε να μην είναι δραματικά αισθητή η απωλεια της πληροφορίας αριστερά και δεξια του καδρου…
Αυτά βέβαια εχουν πάψει πλεον να ισχύουν τα τελευταία χρόνια αφου στο 16:9 χωράει πληρως το κινηματογραφικό καδρο όταν πρόκειται για 1:85 ενώ ακόμα και σε καδρο 2:40 η διαδικασία του telecine εχει σχεδον εκλείψει ( εκτος αν μιλάμε για την ψαροκωστενα) και ακολουθούνται συνήθως δυο τρόποι μεταφοράς .
Η μια μέθοδος αφήνει τις μαυρες μπαρες να φαίνονται μεσα στο καδρο και η άλλη είναι ο τροπος που αναφέρω παρακάτω.
Τελος ,επίσης αυθαίρετη είναι η αποψη που λέει πως οι σκηνοθέτες των blockbuster δεν επιλέγουν το 16:9 ( που δεν είναι ακριβώς 16:9} γιατι το θεωρούν καδρο για τηλεοπτικές παραγωγες όπως επίσης ότι οι κινηματογραφικές αίθουσες φορούν οθονες 2:40. ( συνήθως φορούν 1:85 και προβάλουν μεσα σε αυτές 2:40). <o></o>
<o>
</o>
Μπορει ο καθένας μας να εχει τις προτιμήσεις του αυτό όμως δεν πρεπει να μας παρασύρει ώστε να γράφουμε υπερβολές και πράγματα που δεν ισχύουν..
<o></o>Οι σκηνοθέτες λίγο νοιάζονται τι βλέπουμε στις τηλεοράσεις μιας και το κύριο και αυθεντικό μέσο προβολής του μέσου τους είναι 2.40 οθόνες στον κινηματογράφο όταν επιλέγουν αυτό το κάδρο. Το 16:9 το θεωρούν κάδρο για τηλεοπτικές παραγωγές και το αποφεύγουν στις καινούριες ταινίες blockbuster για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω.
<o> </o>
Δεν ξερω που το διάβασες αυτό ,αλλα είναι περα ως περα αναληθές.
Εκτός και αν μιλας για παραγωγές της δεκαετίας του 60-70…
Τα τελευταία 20 χρονια περίπου και πριν ακομα καταλήξουμε στο τηλεοπτικό 16:9 πολλοι καταξιωμένοι σκηνοθέτες , υπολόγιζαν στα πλανα τους την διαδικασία του telecine ώστε να μην είναι δραματικά αισθητή η απωλεια της πληροφορίας αριστερά και δεξια του καδρου…
Αυτά βέβαια εχουν πάψει πλεον να ισχύουν τα τελευταία χρόνια αφου στο 16:9 χωράει πληρως το κινηματογραφικό καδρο όταν πρόκειται για 1:85 ενώ ακόμα και σε καδρο 2:40 η διαδικασία του telecine εχει σχεδον εκλείψει ( εκτος αν μιλάμε για την ψαροκωστενα) και ακολουθούνται συνήθως δυο τρόποι μεταφοράς .
Η μια μέθοδος αφήνει τις μαυρες μπαρες να φαίνονται μεσα στο καδρο και η άλλη είναι ο τροπος που αναφέρω παρακάτω.
Τελος ,επίσης αυθαίρετη είναι η αποψη που λέει πως οι σκηνοθέτες των blockbuster δεν επιλέγουν το 16:9 ( που δεν είναι ακριβώς 16:9} γιατι το θεωρούν καδρο για τηλεοπτικές παραγωγες όπως επίσης ότι οι κινηματογραφικές αίθουσες φορούν οθονες 2:40. ( συνήθως φορούν 1:85 και προβάλουν μεσα σε αυτές 2:40). <o></o>