6μηνος «εκτροχιασμός» για το Μετρό

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.881
υποδομη σημαινει ακινητη περιουσια
το μετρο δεν εχει τιποτα
αν καποιος πεθανει μεσα στο μετρο και τους μηνυσει για μη κλειματιζομενους συρμους το εκλεισε
υποδομη σημαινει οτι στην στραβη εχει λεφτα να πληρωσει
και δεν εχει
και δεν ειναι μονο το μετρο που ειναι στημενο στον αερα
σου ειπα υπουργειο εμπορειου στην κανιγκος
θα καταλαβεις σε τι χωρα ζεις
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.881
γνωριζεις σε ποια σημεια υπαρχει αμιαντος εντος του μετρο
ξερεις τι ειναι ο αμιαντος
αστο μιλας γενικα
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.881
ξερεις ποσα db τρεχουν μαζι με το συρμο ?
ξερεις ποσα πρεπει να ειναι?
ξερεις ποσα ατομα πρεπει να μπαινουν ανα βαγονι και ποσα μπαινουν
ειδες ποτε ελεγχο επι τουτου
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Κατ΄αρχάς καλό θα είναι να μην γράφεις ό,τι θέλεις σε 3-4 συνεχόμενα post. Και ένα αρκεί.
Το τι δουλειά κάνω εγώ ή εσύ δεν έχει άμεση σχέση με την λογική που διαθέτει ο καθένας. Ή με την κοινή λογική, τουλάχιστον.

Πόσα db τρέχουν μαζί με τον συρμό, για πες μας... Και πόσα τρέχουν στου Λονδίνου, στης Μόσχας, στης Μαδρίτης...
Υποδομή δηλαδή δεν έχει και η Ολυμπιακή, γιατί είναι μέσα κάποια δις. Έτσι;
Δεν έχει ακίνητη περιουσία... Εναδιαφέρον... Σε ποιόν ανήκουν οι σταθμοί; Τους έχει στο νοίκι;
Να πάω να ρωτήσω στο Υπ. Εμπορίου τι χρειάζεται για να ανοίξω Μετρό; Μπα... δεν νομίζω να πάω...
Ο αμίαντος πού ακριβώς βρίσκεται και σε τι μορφή; Υπάρχει σε άλλα μετρό στον κόσμο;
Πόσα παραπάνω άτομα μπαίνουν σε κάθε βαγόνι; Πόσα παραπάνω μπαίνουν στου Τόκιο; Πρέπει να κλείσει και αυτό σε ένα βράδυ;
Εσύ δουλεύεις στο μετρό;
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.881
συνεχιζεις να λες , τι να πω
μαλλον δεν καταλαβαινεις
η κανεις οτι δεν καταλαβαινεις
ακου υποδομη ο σταθμος
δηλαδη γα αποζημιωση θα πει παρτε τον σταθμο λαρισης και την εκμεταλευση αυτου
καλο ακουγεται
αμιαντο εχει το πεδιλο γιου νοου
πες μας και που ειναι το πεδιλο
ξερω οτι δεν θα πας δεν συμφερει να μαθεις οτι δεν πληρει προδιαγραφες και μετα να βγεις να πεις σορι λαθος νομιζα
εργαζομαι στην εδισυ
πες και τι σημαινει αυτο
94 db στη γραμμη 3 και ποση ωρα επιτρεπεται καπιος να εκτιθεται σε αυτη την ενταση
ποσα κιλα ηχομονοτικο υλικο εχουν τα τρενα που τρεχουν στην ελλαδα και ποσο στα ομοια που τρεχουν στην γερμανια
σχειτκα με την ολυμπιακη αστο υπαρχει γραμμη να κλεισει και θα κλεισει, αν δεις τι εξοδα εχει το μηνα και τι παρουσιαζονται στα μεσα ενημερωσης θα καταλαβεις πολλα
για την εθελουσια και την ταυτοχρονη προσληψη προσωπικου ουτε κουβεντα
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
συνεχιζεις να λες , τι να πω
μαλλον δεν καταλαβαινεις
η κανεις οτι δεν καταλαβαινεις
ακου υποδομη ο σταθμος
δηλαδη γα αποζημιωση θα πει παρτε τον σταθμο λαρισης και την εκμεταλευση αυτου
καλο ακουγεται
αμιαντο εχει το πεδιλο γιου νοου
πες μας και που ειναι το πεδιλο
Καλά... η ακίνητη περιουσία και οι εγκαταστάσεις δεν είναι υποδομή. Καλό και αυτό...
Και αν ζητήσει κάποιος αποζημίωση δεν έχει τιποτε άλλο να του δώσει παρά τον... σταθμό και την εκμετάλλευσή του. Ακόμα πιο καλό... Δηλαδή αν κάποιος κάνει πχ αγωγή στο κράτος για ατύχημα στην Ε.Ο. θα πάρει τα διόδια;

Ο αμίαντος είναι βλαβερός όταν είναι σε μορφή που μπορεί να την εισπνεύσουμε. Αν εσύ τρίβεις και μυρίζεις τα πέδιλα (που ξέρω τι είναι, σιγά τη γνώση!), τότε μάλλον κινδυνεύεις...

Στα άλλα δεν απάντησες...
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.881
δεν ερχεσαι στο υπουργειο να δεις, συνεχιζεις να αποφευγεις
υποδομη σημαινει ακινητη περιουσια οχι περιουσια εκμεταλευσης
ωστε να υπαρχουν λεφτα για αποζιμιωση
τα πεδιλα τριβονται στον τροχο για να πεδισει το τρενο
γιου νοου τριβει σωματιδια στον αερα
πες μου τι αλλο εχει πλην την δικτιακη εγκατασταση
σαν υποδομη
πεδιλο ειναι το τροχοπεδηλο που χρησιμοποιηται για να πεδησει το τρενο ,σωματιδια στον αερα σε καθε σταθμο την ωρα που πεδηζει ο συρμος την ωρα που εισερχεται στους σταθμους ε
η μπαινουμε με μασκα συγκρατησης μικροσωματιων στους σταθμους
η δεν σου μυριζει κατι οταν μπαινεις στους σταθμους
ξεω τι γινεται στο γαλικο και γερμανικο μετρο που τετοους συρμους εχουμε
για αγγλια ιαπωνια δεν ξερω
σε καθε βαγονι γερμανικο μεχρι 20 ατομα ,σε γαλλικο 50
σε ωρα αιχμης μπαινουν για πλακα οι διπλοι
ασφαλως δεν θα κλεισει για αυτο απλα θα ζοριστει σε περιπτωση σοβαρου συμβαντος
πανω απο 10 νεκροι ,μακαρι μην γινει αλλα εκει δεν υπαρχει ποσο αποζημιωσης ,παλι δεν θα κλεισει ,ναναι καλα το κρατος που θα πλερωσει, αληθεια σε ιδιωτη θα μπορουσ να γινει κτι τετοιο αι ντοντ θινκ σο
οσο για τα πεδιλα τα ιδια απαντησε ο νεος διεθυνων συμβουλος που νομιζε οτι του λεγαμε για αυτα που φοριονται
εσυ δικαιολογησε αυτος οχι
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Αν έγραφες και στα Ελληνικά ρε argi θα καταλαβαίναμε και τι λες...
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.881
σορι συνηθως με καταλαβαινουν τοσα χρονια
αν θες τα λεμε και τηλεφωνικα
οχ μονολογικα
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Για να περάσει ο αμίαντος από το σύστημα πέδησης στους επιβάτες σε ικανή συγκέντρωση, ώστε να δημιουργήσει πρόβλημα, δεν ξέρω πόσα χρόνια θα πρέπει να μείνει αεροστεγώς κλεισμένος ο σταθμός. Συν τω ότι δεν πιστεύω ότι μπορει να δημιουργηθεί αερόλυμα με τον αμίαντο ώστε να "ταξιδέψει" μακρυά. Τέλος πάντων, δεν είναι η ειδικότητά μου (όπως ούτε εσένα άλλωστε...)
Αν πιστεύεις ότι σε κάθε Γερμανικό βαγόνι μπαίνουν... 20 άτομα, δεν έχω να σου πω κάτι άλλο. (Στο δικό μας μετρό, για να έχεις ένα μέτρο σύγκρισης, οι προδιαγραφές είναι για 170 άτομα/βαγόνι).

Τέλος πάντων, άμα κλείσει το μετρό, θα τα πούμε. :136:
 


argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.881
Για να περάσει ο αμίαντος από το σύστημα πέδησης στους επιβάτες σε ικανή συγκέντρωση, ώστε να δημιουργήσει πρόβλημα, δεν ξέρω πόσα χρόνια θα πρέπει να μείνει αεροστεγώς κλεισμένος ο σταθμός. Συν τω ότι δεν πιστεύω ότι μπορει να δημιουργηθεί αερόλυμα με τον αμίαντο ώστε να "ταξιδέψει" μακρυά. Τέλος πάντων, δεν είναι η ειδικότητά μου (όπως ούτε εσένα άλλωστε...)
Αν πιστεύεις ότι σε κάθε Γερμανικό βαγόνι μπαίνουν... 20 άτομα, δεν έχω να σου πω κάτι άλλο. (Στο δικό μας μετρό, για να έχεις ένα μέτρο σύγκρισης, οι προδιαγραφές είναι για 170 άτομα/βαγόνι).

Τέλος πάντων, άμα κλείσει το μετρό, θα τα πούμε. :136:
αν βλεπεις τα φαναρια του τραινου οταν μπαινει στους σταθμους
αυτο που βλεπεις σαν σκονη ειναι αυτο που αναδευει ο αερας απο
τα πεδιλα, Το αποτελεσμα ειναι αθροιστικο ,καρκινογενηση προκαλουν και αλλα στοιχεια .Το θεμα ειναι οτι το μυριζουμε ευκολα,και ενοχλει.Ο θορυθος δρα και αυτος αθροιστικα,αν θες ανεβαζω τι αναφερει ο κανονισμος υγιεινης και ασφαλειας εργασιας εργαζομενων
το ρεζουμε ειναι οτι
την γραμμη μεχρι το αεροδρομιο την εχει μελετηση η εργοσε και την εχει κατασκευαση ,καθως επεισειςανηκει στον οσε
ελπιζωνα καταλαβαινεις οτι θελει και αφηνει στηνγραμμη του αμισθα να κυκλοφορα αλλο μεσο σταθερης τροχιας
 

Μηνύματα
18.125
Reaction score
26.181
πολυ κακο για το τιποτα
οι περισσοτεροι τουριστες που ερχονται στο αεροδρομιο πανε κατευθυειαν στο λιμανι και πλεον ο πιο ενδεδειγμενος τροπος ειναι να παρουν προαστιακο και οχι μετρο και ηλεκτρικο (που κα παλι μπορουν να παρουν ηλεκτρικο στην νερατζιωτισα
οτι δημιουργει μιακαποια δυσκολια το κλεισιμο του μετρο καλοκαιριατικα ναι δημιουργει αλλα δεν ειναι να κοψουμε και τις φλεβες μας , ειδικα οι τουριστες αμφιβαλω αν θα το παρουν χαμπαρι.
το θεμα εχει ξανασυζητηθει παλιοτερα εδω μεσα και το προβλημα που φαινεται οτι να αναγκαζε να κλεισουμε το μετρο καλοκαιριατικα και οχι το χειμωνα ειναι το οτι τα χωματουργικα εργα που επρεπε να γινουν στους καινουριους σταθμους δεν μπορουσαν να εκτελεστουν σε περιοδο με βροχες.
οσο για το ποσοι μπαινουν στο μετρο μας ειναι απλο
μπαινουν οσοι χωρανε.
και επειδη σε αυτην την χωρα υπαρχει γενικα η συνηθεια οτνα μπαινουμε στο ρημαδι το μετρο/ηλεκτρικο να στριμωχνωμαστε στην περιοχη που ειναι οι πορτες χωρις κανενας να κανει βημα προς τον διαδρομο αναμεσα στα καθισματα στη πραξη μπαινουμε και λιγοτεροι απο οσους χωρανε.
για τοκυο μην τα ξαναπουμε , εμεις ουτε που αθ σκεφτομαστε να μπουμε σε εκεινα τα τρενα.
αυτη η μιζερια παντως του ελληνα να τα βλεπει ολα στραβα εδω και εξω "στην ευρωπη" ολα τελεια εχει αρχισει να μου χαλαει το στομαχι (θα φαμε τιποτα?)
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Απάντηση: Re: 6μηνος «εκτροχιασμός» για το Μετρό

αυτη η μιζερια παντως του ελληνα να τα βλεπει ολα στραβα εδω και εξω "στην ευρωπη" ολα τελεια εχει αρχισει να μου χαλαει το στομαχι (θα φαμε τιποτα?)
:131::131::131::131::131::131::131::131:
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.881
βγαινει λοιπον ενας τουριστας στο αεροδρομιο
ρωτα
πως παω στο λιμανι?
του λενε
2 τροποι
1ος τροπος παιρνεις τον προαστιακο και σε αφηνει μεσα στο λιμανι σε 30 λεπτα.
2ος τροπος παιρνεις το μετρο κατεβαινεις στην ομονεια και παιρνεις τον αργο ησαπ συνολο 50 λεπτα.
Εσεις τι θα διαλεγατε να αλλαζετε τραινα, η μια και εξω?
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
βγαινει λοιπον ενας τουριστας στο αεροδρομιο
ρωτα
πως παω στο λιμανι?
του λενε
2 τροποι
1ος τροπος παιρνεις τον προαστιακο και σε αφηνει μεσα στο λιμανι σε 30 λεπτα.
2ος τροπος παιρνεις το μετρο κατεβαινεις στην ομονεια και παιρνεις τον αργο ησαπ συνολο 50 λεπτα.
Εσεις τι θα διαλεγατε να αλλαζετε τραινα, η μια και εξω?
Και μόλις ο τουρίστας βγει, σύμφωνα με τις οδηγίες σου στο Κιάτο, γιατί δεν πάει ένα τρένο μέχρι τον Πειραιά, αλλά χρειάζεται μετεπιβίβαση, τότε σίγουρα θα ευχαριστηθεί που ζήτησε πληροφορίες από κάποιον που ξέρει... :142::143:

Οπότε καταλαβαίνουμε ότι είναι άχρηστο το μετρό για το κιέντρο.
Άσε που έχω και ένα άλλο παράδειγμα: Βγαίνει ο τουρίστας και λέει "θέλω να πάω στον ξάδερφό μου που μένει δίπλα στν σταθμό του προαστειακού". Τι θα του πούμε; Πάρε το μετρό; Άρα καλά έκαναν και το έκλεισαν καλοκαιριάτικα...
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Πάντως εγώ όταν εργαζόμουν στο El. Venizelo (έτσι δεν το λένε οι πινακίδες που απευθύνονται σε Μεξικανούς ίσως;) το γρηγορότερο MMM ήταν από το Σύνταγμα το 24ωρο λεωφορείο σε 45 λεπτά και από την Εθνική Άμυνα πάλι το λεωφορείο σε 30 λεπτά.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.881
Και μόλις ο τουρίστας βγει, σύμφωνα με τις οδηγίες σου στο Κιάτο, γιατί δεν πάει ένα τρένο μέχρι τον Πειραιά, αλλά χρειάζεται μετεπιβίβαση, τότε σίγουρα θα ευχαριστηθεί που ζήτησε πληροφορίες από κάποιον που ξέρει... :142::143:

Οπότε καταλαβαίνουμε ότι είναι άχρηστο το μετρό για το κιέντρο.
Άσε που έχω και ένα άλλο παράδειγμα: Βγαίνει ο τουρίστας και λέει "θέλω να πάω στον ξάδερφό μου που μένει δίπλα στν σταθμό του προαστειακού". Τι θα του πούμε; Πάρε το μετρό; Άρα καλά έκαναν και το έκλεισαν καλοκαιριάτικα...
δεν ειναι στραβος ο γυαλος στραβα αρμενιζεις
αν δεις λιγο πιο μακρια απο τα παπουτσια σου θα δεις οτι σε 6 μηνες θα υπαρχει απευθειας γραμμη για πειραια ο προαστιακος δεν εχει τελειωσει με τα εργα του
οταν τλειωσει τα λεμε
τωρα για το ποσο κανει βενιζελο- συνταγμα ας μας το πει καποιος που το εχει κανει απο τις 07.30- 16.30
που ειναι ωρα αιχμης για την αττικη οδο
το μετρο πηγε μεχρι το αεροδρομιο με την ευλογια του οσε
τωρα βεβαια για τα γειωματα που εφαγε στο ριο - αντιριο
απλα
μουγκα
 

Μηνύματα
333
Reaction score
0
Για το ίδιο ακριβώς θέμα, λέγαμε τότε τα ίδια ακριβώς πράγματα - χωρίς να υπολογίζονται οι οφτοπικισμοί - εκτός από έναν που εξέφρασε την εξής άποψη. Αυτό το μοναδικό ποστ, που ίσως προσφέρεται για διάλογο, και που ίσως δικαιολογεί την φαινομενική παραλογία του κλεισίματος της γραμμής, μέσα στο καλοκαίρι, δεν σχολιάστηκε από κανέναν μας....
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.881
α
και για την ωρα σταθμος λαρισης-πειραιας 15 με dzero-railbus
οταν φτιαχτει η γραμμη του μετρο
οταν λεμε θα πηγαινει μεσω αιας βαρβαρας
και ποιος ξερει ποσο θα κανει
ο προαστιακος με το καλημερα κλιματιζοταν
στο υπογειο μετρο σαουνιαζαμε* απο μαη-σεπτεμβρη



* δωρεαν σαουνα- μπωχα*


* ερε μασχαληλα καλοκαιρι και χειμωνα και που λεγαν τα υμις
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.940
Μηνύματα
3.067.605
Members
38.629
Νεότερο μέλος
vespoukis
Top