ANTISKATING

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.936
Reaction score
22.991
Απάντηση: ANTISKATING

Αφού τα είπες όλα, βρε. Κάνε και κανένα σχηματάκι...
 

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
H Thorens δίνει ένα κατατοπιστικό σχηματάκι:



Η δύναμη χωρίς όνομα είναι η συνολική τριβή της ακίδας πάνω στην εσωτερική πλευρά του αυλακιού, με συνιστώσες:

Fs: δύναμη ολίσθησης (ακτινική)
Fr: διαμήκης δύναμη
 



Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Λοιπόν το σχηματάκι είναι σωστό εκτός απο τις γωνίες...οι οποίες έπρεπε να σχηματίζουν γωνία 90 μοιρών μεταξύ τους.μικρό όμως το κακό.

Οι δύναμη είναι η κεντρική και αναλύεται πολύ σωστά στην επιτρόχιο και στην κεντρομόλο.Εμείς θέλουμε να έχουμε μικρή κεντρομόλο ετσι ώστε να κινείται ο βραχίονας προς το κέντρο.

Το κατά του δίσκου είναι το εξής απλό.Αντιθέτως με το cd το βινύλιο έχει σταθερή γωνιακή ταχύτητα.Αποτέλεσμα αυτού είναι να έχει διαφορετική γραμμική ταχύτητα σε κάθε σημείο πάνω στην ακτίνα του δίσκου.Αυτό συνεπάγεται οτι θα έχουμε μεγαλύτερο όγκο πληροφορίας στο εξωτερικό κομμάτι και μικρότερο στο εσωτερικό.
Σωστός?
Δεύτερο και βασικότερο επειδή η κεντρομόλος είναι ανάλογη της γραμμικής ταχύτητας το αποτέλεσμα είναι οτι αυτή έχει διαφορετική τιμή στο κάθε σημείο της ακτίνας του δίσκου.Επομένως πράγματι είναι δύσκολο να έχουμε ίδιο αντισκέιτ σε κάθε σημείο του δίσκου.Μία λύση σε αυτό ίσως είναι το μεταβαλλόμενο αντισκέιτ.Αυτό βέβαια αποτελεί αλοιφή για έναν σερβομηχανισμό.Τώρα αν μου πείτε μηχανικά.Δέν ξέρω αν γίνεται.Απ όσο ξέρω οι βραχίονες έχουν μαγνητικό αντισκειτ και με ελατήριο.Μου είναι δύσκολο να βρώ μια μαθηματική σχέση που να συνδέει αυτά τα δύο(κεντρομόλο με συνάρτηση παραμόρφωσης-τάσης του ελατηρίου).
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.936
Reaction score
22.991
Απάντηση: Re: Απάντηση: ANTISKATING

H Fr ειναι η δυναμη που προκυπτει απο το βραχιωνα (ραβδος) σε σχεση με το σημειο στηριξης.
Λάθος είναι πες του... :114:
 

Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Μηνύματα
2.298
Reaction score
870
Απάντηση: Re: Απάντηση: ANTISKATING

H Fr ειναι η δυναμη που προκυπτει απο το βραχιωνα (ραβδος) σε σχεση με το σημειο στηριξης.
Δηλαδή ο ίδιος ο δίσκος ""τραβάει"" τον βραχίονα προς τα έξω?
Τότε η ρύθμιση γιατί γίνετε με δίσκο χωρίς αυλάκια που δεν έχει τριβή?
Το πρώτο έχει μια λογική.
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: ANTISKATING

Πω πω !!
Η Fr είναι το VTF... 3D σχέδιο ήθελε να κάνει ο κατασκευαστής και του βγήκε πατάτα.

(Σιγά να μην είναι και η τάση του ελαστικού βραχίονα που τίνει να πάει μπροστά από την τριβή της ακίδας :136:)
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
γιατί βρε παιδιά?οι δυνάμεις που ασκεί ο δίσκος στη βελόνα είναι αυτές.
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: Re: ANTISKATING

γιατί βρε παιδιά?οι δυνάμεις που ασκεί ο δίσκος στη βελόνα είναι αυτές.
Είναι το vertical tracking force. 3D σχέδιο είναι
Η Fr είναι κάθετη δύναμη.....
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
άκυρο...πάντως νομίζω οτι δέν εννοεί αυτό.το σχήμα απο άποψη φυσικής είναι σωστό στο 2d επίπεδο.
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ANTISKATING

Τότε η ρύθμιση γιατί γίνετε με δίσκο χωρίς αυλάκια που δεν έχει τριβή?
έχει τριβή.αν δέν είχε τριβή δέν θα δεχόταν δύναμη(ο βραχίονας).αν δέν δεχόταν δύναμη θα ήταν ακίνητος πάνω στο δίσκο.
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: ANTISKATING

VTF και είναι 3D

Ελάτε τώρα..... σας παρακαλώ.:403:
 

Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Μηνύματα
2.298
Reaction score
870
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ANTISKATING

έχει τριβή.αν δέν είχε τριβή δέν θα δεχόταν δύναμη(ο βραχίονας).αν δέν δεχόταν δύναμη θα ήταν ακίνητος πάνω στο δίσκο.
Σωστά.
Πάντως μεταξύ μας είναι μια σπαζοκεφαλιά ανούσια, πολλές φορές ψάχνουμε το άνθος σε κάποιο λουλούδι και χάνουμε το δάσος. :111:
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.942
Reaction score
13.426
Re: Απάντηση: ANTISKATING

αλήθεια, την κεφαλή σας τη στήνετε κατα Stevenson ή κατά Baerwald σα τους κοινούς θνητοί? τον Loefgren B υποθέτω δε τον γουστάρει κανείς...
Μισό λεπτό επειδή υπολογίζω τη τετραγωνική ρίζα της ενεργούς μάζας του βραχίονα επί της ενδοτικότητας της κεφαλής και θα σου πω... :142::142::142:
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: ANTISKATING

Που είναι η σπαζοκεφαλιά?
Η Fs είναι η κεντρομόλος και η Fr η VTF
Είναι 3D σχέδιο και η συνισταμένη δύναμη που βγαίνει από τις δύο μας δίνει την δύναμη που ωθεί το ελέυθερο άκρο του βραχίονα προς τα μέσα και κάτω.
Για αυτό τον λόγο όταν μειώνουμε το VTF μειώνεται και η συνισταμένη και βάζουμε λιγότερο anti-skato

Εντάξει τώρα?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.254
Reaction score
143.906
Απάντηση: Re: Απάντηση: ANTISKATING

Μισό λεπτό επειδή υπολογίζω τη τετραγωνική ρίζα της ενεργούς μάζας του βραχίονα επί της ενδοτικότητας της κεφαλής και θα σου πω... :142::142::142:
κανόνισε, θέλω και υπολογισμένες μέσες τιμές ΤΗD και ξεχωριστά πλευρικού σφάλματος για το 6.0325 (κοίτα, κατά ιεκ το λέω, όχι σε πάχος...). Εγώ εκεί θέλω να μου πεις τι παίζει, γελάει καλύτερα όποιος γελάει στο τέλος (του δίσκου).:137:

μα είναι δυνατόν να θες να φτύσεις αίμα για να παίξει το μαύρο πράμα? χίλιες φορές φλακ ρε! και ξανα-φλακ!
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: ANTISKATING

Gyro peter μην κάνεις κακές παρέες.... θα σε χαλάσει :204:
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.942
Reaction score
13.426
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ANTISKATING

κανόνισε, θέλω και υπολογισμένες μέσες τιμές ΤΗD και ξεχωριστά πλευρικού σφάλματος για το 6.0325. Εγώ εκεί θέλω να μου πεις τι παίζει, γελάει καλύτερα όποιος γελάει στο τέλος (του δίσκου).:137:
Δυστυχώς εκεί μόνο κλαίνε και κανείς δεν γελάει...:138::138::138:
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.942
Reaction score
13.426
Re: Απάντηση: ANTISKATING

Gyro peter μην κάνεις κακές παρέες.... θα σε χαλάσει :204:
Φίλε μου είναι η τελευταία κακή συνήθεια που μου έμεινε.:140:
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.868
Μηνύματα
3.031.420
Members
38.508
Νεότερο μέλος
koskef
Top