Arendal sound vs. SVS;

Μηνύματα
5.283
Reaction score
6.429
Ειδε τρυπα 30-60 ο anko του ειπαν οτι δουλευουν καλυτερα απο τα svs πανω απο τα 30 ,ε αυτο ειναι θα τα γεμισει,αμα παρει και δυο sub2 ή καλυτερα sub3 θα τα εχει ολα .....
Με διαφορα οτι ειναι τα δυσκολοτερα σαμπ σε τοποθετηση....ξεκινωντας απο το ακριβοτερο σε βαθμονομηση αυτης...
 

Μηνύματα
4.503
Reaction score
7.800
Σε συμβουλεύω να μην αγοράσεις αν δεν δεις μέτρηση.
Και καταλήγουμε στα δοκιμασμένα.....
2ο pb13 μμμμμ
Λίγο πιο κοντό να ήταν. Με το που το βάλεις σου έχει φάει 80 πόντους μάκρος.
Θα τους ζητήσω μετρήσεις και βλέπουμε.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Σύνδεση με τα προηγούμενα....Οι ιθύνοντες της Arendal και οι...φαλακροί πράκτορες προκρίνουν την κλασσική πλέον μέθοδο,θεμελιωμένη από τις μελέτες-ορόσημο του Todd Welti δια λογαριασμό της Harman.

Απαντούν όμως κι εναλλακτικές μέθοδοι,απηχούσες λιγότερο...τρομακτικά ιδίως σε θιασώτες παραδοσιακών δικαναλικών setup.
Με την ευκαιρία, ποια είναι η συνιστώμενη τοποθέτηση για 3 σαμπς?
Η μέθοδος του Earl Geddes.

Και είναι ολιγότερον τρομακτική και ευκολότερα εφαρμόσιμη σε τυπικούς οικιακούς χώρους,οι οποίοι απέχουν από ιδανικά σχήματα και διαρρυθμίσεις.Δια τους εξής λόγους :

- Δεν είναι υποχρεωτικό να ήταν όλες οι επιμέρους υποβαθύφωνες μονάδες όμοιες και ισάξιες.Η επίτευξη της μέγιστης απαραμόρφωτης στάθμης θα πραγματοποιείται με τις δύο καλύτερες,ενώ από την τρίτη και άνω - προαιρετικώς - θα στοχεύεται μονάχα περαιτέρω ομαλοποίηση απόκρισης σε όσο δυνατόν εκτενέστερο πεδίο εντός του δωματίου όπως κι εύρος συχνοτικής ζώνης.

- Δεν είναι υποχρεωτική η τοποθέτηση σε σημεία εκ προοιμίου συγκεκριμένα.Αντιθέτως,οφείλει ο χρήστης να επιλέξει θέσεις που θα δίνουν μεν καλή στάθμη χωρίς χαρακτηριστικές ακυρώσεις,αλλά δεν θα πρέπει να έχουν γεωμετρική συσχέτιση μεταξύ των.Πιο συγκεκριμένα,σε γωνία θα όφειλε να βρεθεί μονάχα μία εκ των μονάδων.Οι υπόλοιπες θα όφειλαν να βρεθούν σε σημεία τελείως άσχετα όσο πιο απομακρυσμένα μεταξύ τους και υπό διαφορετικές αποστάσεις το ένα με το άλλο από γειτονικά τοιχώματα.Η διαφοροποίηση των αποστάσεων οφείλει όμως να επεκταθεί και στη διάσταση του ύψους,δηλαδή ν'απείχαν το καθένα διάφορες αποστάσεις από πάτωμα-οροφή.

Αντικειμενικός σκοπός θα ήταν να διεγείρονται με όσο διαφοροποιημένο μοτίβο είναι δυνατόν διαφορετικές συνιστώσες ιδιορρυθμών,ούτως ώστε να προέκυπτε πυκνότερο πλήθος κορυφώσεων στις πρώτες οκτάβες,γεγονός που θα τις καθιστούσε τότε λιγότερο διακριτές.Απαγορεύεται δια ροπάλου πλησίασμα των sub μεταξύ τους.
Καθεμία επίσης μονάδα που θα βρισκόταν σε στενή γειτονία με επιμέρους κύριο ηχείο θα θεωρείται συσχετισμένη προς εκείνο,οπότε θα λογαριάζονταν ως κοινή πηγή χαμηλών και όχι ως διακριτές και ανεξάρτητες μεταξύ τους.

- Δεν χρειάζεται κροσάρισμα των κύριων ηχείων με υψιπερατό φίλτρο.Οπότε θα μπορούσε εναλλακτικώς να εμπλακεί συσκευή τύπου mini-DSP αποκλειστικώς για τη διαχείριση των sub χωρίς να περνούσε από επεξεργασία το σήμα που θα όδευε στα κύρια ηχεία.
Θα ήταν επιθυμητό να διατηρηθεί πλήρης απόκριση ως το κάτω όριο εκείνων,κατά τρόπον ώστε να ίσχυε ανώτερο πλήθος από διακριτές πηγές χαμηλών εντός δεδομένου χώρου.

Απαραίτητες προϋποθέσεις εδώ θα ήταν οι εξής:
~Δορυφόροι με ικανή διαχείριση ενέργειας τουλάχιστον από τη βάση της δεύτερης οκτάβας με υποχώρηση στη ζώνη της πρώτης,
~Κύρια ηχεία με σφραγισμένη καμπίνα,ούτως ώστε η υποχώρηση να γινόταν με κλίση 12dB ανά οκτάβα και να ίσχυε υψηλής ποιότητας απόσβεση κατά το κάτω όριο απόκρισης.Απαραίτητη όμως εδώ η αρχική εγκατάσταση των δορυφόρων σε αποστάσεις βέλτιστες από τα γύρω τοιχώματα ώστε να μην έχουμε χαρακτηριστικές τονώσεις ή ακυρώσεις στη θέση ακρόασης.Τα κύρια ηχεία οφείλουν να τοποθετηθούν σα να μην επρόκειτο να προστεθούν sub.

~Sub φέροντα βαθυπερατό φίλτρο με ομοειδή κλίση ή ακόμα και...6dB ανά οκτάβα.Στόχος θα ήταν η όσο δυνατόν εκτενέστερη αλληλοκάλυψη των επιμέρους πηγών στη ζώνη των πρώτων οκτάβων.Απαιτείται όμως χαμηλή τιμή group delay για το σύνολο,εξ ου και οι σφραγισμένες καμπίνες.

Η αρχική ισοστάθμιση και ο συγχρονισμός απόκρισης πραγματοποιούνται ανάμεσα στα κύρια ηχεία και τη μονάδα sub που θα βρίσκεται πλησιέστερα προς εκείνα,ή τη γωνιακή εφόσον δεν θα υπήρχε έντονη διάκριση της πλησιέστερης.
Η ισοστάθμιση και συγχρονισμός των ακόλουθων sub θα πραγματοποιείται με γνώμονα το πρώτο.Εάν κατά την προσθήκη του τρίτου sub γινόταν αυτό αντιληπτό παρά τις επεμβάσεις στα δικά του ρυθμιστικά στάθμης και φάσης,τότε η μέθοδος θα είχε εφαρμοστεί με εσφαλμένο τρόπο και θα έπρεπε ν'αναθεωρηθούν από την αρχή οι τοποθετήσεις των επιμέρους sub καθώς και οι ευθυγραμμίσεις στο πεδίο του χρόνου.

Το ίδιο ισχύει εφόσον κατά την τελική παραμετρική ισοστάθμιση του συνόλου θα έπρεπε να γίνει επέμβαση σε περισσότερες από δύο μπάντες ή σε τάξη ανώτερη των 5-6 dB.

Η ατέρμονη αύξηση στο πλήθος μονάδων πάνω από την τρίτη θεωρείται δίκοπο μαχαίρι σε μικρά δωμάτια,αφού συνεπάγεται ότι θα μικραίνουν αναγκαστικά οι αποστάσεις ανάμεσα στις διακριτές πηγές χαμηλών,οπότε και θα σημειώνεται ανεπιθύμητη αύξηση στο βαθμό αλληλοσυσχετισμού των.
 
Last edited:

Μηνύματα
4.503
Reaction score
7.800
και συνεχίζουμε με την άμεση ανταπόκριση

Η ερωτήσεις ήταν σχετικά με τον αν υπάρχουν μετρήσεις cea 2010
Και αν λόγο του ιδιαίτερου σχεδιασμού είναι πιο δύσκολα στην σωστή τοποθέτηση στο χώρο

και εδώ η απάντηση

Hello Nasos,

That is very good to hear, we certainly appreciate it!

Regarding CEA 2010 measurements, that is a hot topic. Mostly we have not given out such, because a lot of the measurements out there a "flawed". The CEA2010 does not give a good enough standard of measurement, and some of the industry manufacturer use this obviously to their advantage - that is why in some cases you will see individual persons making their own measurements of subwoofers from several manufacturer only to find some of them differ a lot from the claimed measurements.

Now however we have done a lot of measurements on our own obviously, and I am willing to share with you the measurement between our 1723 Subwoofer 1.5 compared to a pretty well known SVS subwoofer, the PB-2000. (the image says SVS SB2000, but its just a writing error). There is no measurement at 16Hz for the SVS because the amplifier couldn't manage high level bursts at that frequency (it literally shut down). Now as you see the SVS is not that far behind in the deepest bass (because thats where their focus has always been), but it is a complete walk-over from 30 Hz and above. Keep in mind 3dB extra is the equivalent of double power or two drivers instead of one. At 40-50Hz its nearly 10dB difference, which is the equivalent of going from 500W to more than 2000W on the amp.

The biggest difference between Arendal Sound and SVS though, is the way our subs deliver dynamic impact and "slam", they hit considerably harder and faster. You get more of a chest punch, and a sub that much easier integrates with the speakers for music playback.

If you are interested, here are also our frequency responses for all products. https://www.arendalsound.com/graphs-data/

Regarding comments that say the dual driver subwoofers are more difficult to place than a normal subwoofer, I can guarantee the persons who claim that have never tried. In all our experimentation and as a importer and distributor of countless other brands with both single and dual driver configurations (through www.lsound.eu/www.lsound.no) it always is the case that dual versions couple better with the room for any placement. Keep in mind a subwoofer will spread the sound at more or less 360 degrees throughout its frequency range, especially valid in the deepest bass registers. But the pressurising of the room will depend on how many sources of sound there is and thus how they couple with it.

The easiest way to get good bass without any knowledge on placement and calibrations is simply using a single dual driver subwoofer and let the AVR do time alignment. For any setup with multiple subs it does require more effort and know how to get it sounding right, but it certainly has the highest potential of getting a very even bass response throughout the room and the frequency range. For your room though placing one sub in each 4 corners or dual driver subs in the front corners will most likely give you the optimal results.
Best regards,
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.398
Reaction score
125.562
Η μέθοδος του Earl Geddes. (για 3 σαμπ)
Συμφωνώ για τα πολυκαναλικα σεταπ.

Εκεί, η κατεύθυνση των συχνοτήτων από την 2η οκταβα και πάνω, έρχεται από όλους τους πέριξ δορυφόρους και από κάθε κατεύθυνση, και είναι πρακτικά αδιάφορο το που θα τοποθετηθούν τα σαμπ, καθώς δεν τίθεται πρακτικά θέμα να γίνει ενοχλητικά αισθητή η θέση του σαμπ, πέραν των θέσεων πρόσληψης του υπόλοιπου φάσματος.

Στο δικάναλο σεταπ, ενέχεται αυτός ο κίνδυνος, να ακούς μεσαιοπριμα από μπροστά, και μπάσα από τα δεξιά ή από πίσω, μόνα τους, ξεκαρφωτα.

Νομίζω ότι οι προτιμότερες θέσεις τοποθέτησης για 3 σαμπ, είναι στα 2/3 ίδιες με τις θέσεις των 2 σαμπ (ένα πίσω από κάθε ηχείο), και το τρίτο από πίσω, διότι άμα δε το δοκιμάσεις (κι) από πίσω, δε ξέρεις τι χάνεις. :lol: :lol: :lol:
 
Last edited:

Μηνύματα
4.503
Reaction score
7.800
Ο συνδυασμός pb13 και ενός Arendal sub 2?

θα είναι πιο δύσκολη η ενσωμάτωση σε σχέση με ένα δεύτερο pb13?

Από την μία δεν θέλω να χάσω το σύρσιμο όλου του δωματίου όταν πατάει το πόδι πχ ο Godzilla από την άλλη θα ήθελα το chest kick σε μουσική που περιγράφουν ότι προσφέρει το arendal σε σχέση με το svs
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Συμφωνώ για τα πολυκαναλικα σεταπ.

Εκεί, η κατεύθυνση των συχνοτήτων από την 2η οκταβα και πάνω, έρχεται από όλους τους πέριξ δορυφόρους και από κάθε κατεύθυνση, και είναι πρακτικά αδιάφορο το που θα τοποθετηθούν τα σαμπ, καθώς δεν τίθεται πρακτικά θέμα να γίνει ενοχλητικά αισθητή η θέση του σαμπ, πέραν των θέσεων πρόσληψης του υπόλοιπου φάσματος.

Στο δικάναλο σεταπ, ενέχεται αυτός ο κίνδυνος, να ακούς μεσαιοπριμα από μπροστά, και μπάσα από τα δεξιά ή από πίσω, μόνα τους, ξεκαρφωτα.

Νομίζω ότι οι προτιμότερες θέσεις τοποθέτησης για 3 σαμπ, είναι στα 2/3 ίδιες με τις θέσεις των 2 σαμπ (ένα πίσω από κάθε ηχείο), και το τρίτο από πίσω, διότι άμα δε το δοκιμάσεις από πίσω, δε ξέρεις τι χάνεις. :lol: :lol: :lol:
Τη μέθοδο του Geddes την εφήρμοσα αυτό το καλοκαίρι στο ηχοσύστημα που έχω επιμεληθεί στο σπίτι των γονέων μου.
Όπως καταλαβαίνεις τα γούστα τους ως προς τα setup ανήκουν στην παλαιά σχολή και αυτή ήταν η πιο ανώδυνη γι αυτούς ενσωμάτωση.

Ο εν λόγω χώρος δεν έχει κλειστό ορθογώνιο σχήμα,ενώ και η διαρρύθμιση αυτού είναι ασύμμετρη.Αυτά τα γνωρίσματα προσφέρουν προκλήσεις αλλά κι ευκαιρίες για ενδιαφέροντες πειραματισμούς που καταπολεμούν τη βαριεστημάρα.

Όπως ήταν επόμενο,το στήσιμο του setup έγινε σε διαγώνιο,με ακρόαση στο εγγύς πεδίο,ανομοιομορφία σε όλες τις - μελετημένες ως προς τις ακυρώσεις SBIR - αποστάσεις για τις αντίστοιχες πηγές ήχου και το sweet spot από γειτονικά τοιχώματα,αλλά και διαδρομές ανακλώμενης ακτινοβολίας πάντα μακρύτερες τουλάχιστον κατά 2,04 μέτρα - το νοητό όριο των 6 χιλιοστών δευτερολέπτου - σε σύγκριση με τη διαδρομή της άμεσης από τα κύρια ηχεία.

Και οποία σύμπτωσις,η εγκατάσταση μιας εκ των μονάδων sub - της στιβαρότερης επί τη ευκαιρία - τυγχάνει να είναι όπισθεν από τη θέση ακρόασης.Οι άλλες δύο όμως δεν είναι εγκατεστημένες ακριβώς πίσω από το αντίστοιχο ηχείο,καθότι η εγγενής ασυμμετρία στη διαρρύθμιση του χώρου δεν έφερνε αρκετά ισορροπημένο και ομοιογενές
αποτέλεσμα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.398
Reaction score
125.562
Όπως ήταν επόμενο
Για σένα ναι, ήταν φυσικό κι επόμενο.
Για τους άλλους, δεν...
,το στήσιμο του setup έγινε σε διαγώνιο
Σοφή επιλογή.
με ακρόαση στο εγγύς πεδίο
Εννοείται.
ανομοιομορφία σε όλες τις - μελετημένες ως προς τις ακυρώσεις SBIR - αποστάσεις για τις αντίστοιχες πηγές ήχου και το sweet spot από γειτονικά τοιχώματα,αλλά και διαδρομές ανακλώμενης ακτινοβολίας πάντα μακρύτερες τουλάχιστον κατά 2,04 μέτρα - το νοητό όριο των 6 χιλιοστών δευτερολέπτου - σε σύγκριση με τη διαδρομή της άμεσης από τα κύρια ηχεία
Λογικό και καθωσπρέπει. Άντε να πείσεις τους άλλους που βάζουν το ηχείο με δίπλα τον τοίχο ή ντουλάπα ή τζάμι ή κρυσταλλιερα, λες και στόχος τους είναι να έχουν μια πολύ έντονη πρώτη ανάκλαση στα μούτρα, ίσα ίσα ρε φίλε να χαλάσει την άμεση του ηχείου. Καλά, τόσο πολύ μισούν το ηχείο τους; Τόσο χάλια παίζει και θέλουν τον τοίχο να ακούν;
Και οποία σύμπτωσις
Οποία.
η εγκατάσταση μιας εκ των μονάδων sub - της στιβαρότερης επί τη ευκαιρία - τυγχάνει να είναι όπισθεν από τη θέση ακρόασης.
Έτσι.
Ο μάτσο από πίσω.
Οι άλλες δύο όμως δεν είναι εγκατεστημένες ακριβώς πίσω από το αντίστοιχο ηχείο,
Ε, κει πέρα θα βόσκουν, κάπου κει μπροστά, δυό από μπροστά κι ένα από πίσω, το μακρύτερο, όπως συνηθίζεται δηλαδή. :lol:
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.720
Reaction score
10.535
Θεωρητικά το τρίτο το μακρ... εεε το σαμπ πίσω στο ταβάνι.

Πρακτικά εκεί που επιτρέπει ο αρχηγός του σπιτιού.
 

Μηνύματα
4.873
Reaction score
3.963
Δυστυχως δεν θυμαμαι το ονομα της στουντιακης εταιριας που εκανε σε βιντεακι προτασεις για περισσοτερο από ένα σαμπ πως θα τοποθετηθεί. Στα τρια σαμπ, ειχε διαγωνια τα δυο και το τριτο καπου στη μεση της διαγωνιου. Στα 4 αλλα περιμενα κι αλλα προτειναν. Πχ αν στη μια πλευρα το ένα απειχε από τον πλαι τοιχο μισο μετρο και το άλλο από τον άλλο πλαι τοιχο 2 μετρα. Στον απέναντι τοιχο που εβαζε τα ηχεια που δεν ακολουθουσε συμμετρια αλλα αντιστοιχα ειχε αν δεν κανω λαθος δυο μετρα από τον πλαινο τοιχο κι από την άλλη 1 μετρο.
 

Μηνύματα
3.667
Reaction score
5.504
Νάσο εγώ θα πήγαινα για δύο ίδια φίλε, οποια κι αν ήταν αυτά. Αν σε ενδιαφέρουν περισσότερο οι ταινίες μείνε με δύο svs. Αν θες χτύπημα στο στήθος η καλύτερη λύση είναι ένα σαμπ όπως το jbl 4645c κομμένο ψηλά (100 hz). Αν θες καλύτερο integration με τους δορυφόρους πάρε κάποιο sealed sub. Τα arendal ωραία φαίνονται και μου αρέσουν και εμένα αλλά δεν μπορώ να βρω πολλές πληροφοριών και μετρήσεις πουθενά.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.398
Reaction score
125.562
Εγώ για ποιο λόγο τα διάβαζα adrenal ως τώρα;. :gotcha:

Arendal είναι, ε; Αναγραμματισμός; :lol:

Πες τους να το κάνουν adrenal, πιο πολύ ταιριαστό σε σαμπ είναι. Adrenal glands ρε, χωρις το glands.
 

Μηνύματα
5.283
Reaction score
6.429
Τι πάει να πει καλύτερο; το ζητούμενο είναι το καταλληλοτερο...
Είπε ο Χ ότι το svs σκίζει, ο άλλος το arendal ξεσκίζει, είναι και τα ps audio που σφάζουν, θέλω αίμα αλλά φοβάμαι τελικά μην ματωσω εγώ και δεν μπορώ να κάτσω σε καρέκλα...
Μήπως τελικά πρέπει να τα βρω με τον εαυτό μου τι θέλω πραγματικά και εάν είναι αποδεκτό όχι μόνο από εμένα;
Μήπως πρέπει να δω τις διαστάσεις την οριστική θέση ακρόασης και τα στάσιμα του χώρου;
Μήπως το καταλληλοτερο θα είναι αυτό που δε θα είναι συντονισμένο με ίδια στάσιμα;
Μήπως γεμίζοντας με σαμπ για να πετύχω ομαλότερη αντιληφθώ ότι έχω φτάσει την 6εξαδα γιατί δύο από αυτά τα πρώτα ισχυρότερα συντονισμένα στα 30hz συμπιπταν με στάσιμα χώρου που θα μπορούσα να αποφύγω και να είχα κάνει δουλειά μόνο με δύο αλλά καταλληλοτερα;
Μήπως το κυνηγι των πολλά db δεν σημαίνει από μόνο του τίποτε απολύτως;
Μήπως ποιος είμαι, τι λέω, που πάω, μη με παίρνετε στα σοβαρά;
 

Μηνύματα
4.873
Reaction score
3.963
Οταν εχεις περισσοτερα του ενος σαμπ, δεν θα σου λειψει τιποτα. Θεωρω μετα οτι το βασικο ειναι οι παραμορφωσεις. Ως εκ τουτου γνωριζω οτι οι στουντιακες εταιριες σ αυτο το ζητημα ειναι εγγυηση. Οτιδηποτε αλλο οπως εγραψαν αλλοι, πρεπει να δεις προσεκτικα τις μετρησεις.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.398
Reaction score
125.562
Από την μία δεν θέλω να χάσω το σύρσιμο όλου του δωματίου όταν πατάει το πόδι πχ ο Godzilla από την άλλη θα ήθελα το chest kick σε μουσική
Να, αυτά είναι που δεν πάνε "πακέτο".

Το σύρσιμο του δωματίου, και τα ιδιαίτερα ευχάριστα ανακατέματα στάντερα και τα κουνήματα στους καναπέδες από τους σερνάμενους δίκην καθαρών τόνων συντονισμούς του δωματίου από τα στάσιμα κει μέσα, προφανώς θα σου λείψουν όταν το μπάσο γίνει στακάτο κι ελεγχόμενο, αλλά θα αποκτήσει φυσικότητα στην αναπαραγωγή μουσικής, όπου θα ξεχωρίζουν όλες οι χορδές στην κιθάρα μπάσο, τόσο αναμεταξύ τους, όσο και με τις μποτιές, δε θα μπερδεύεται τίποτα.

Το καθαρό κι ελεγχόμενο μπάσο, έχεις την τάση να το νιώθεις "λίγο", όσο μπόλικο κι αν είναι, ιδίως όταν θες να σε ανακατέψει λίγο τ'αντερα να γουστάρεις δεινόσαυρο στο σαλόνι.

Το κικ βεβαίως έρχεται στο καθαρό μπάσο, αλλά στα μπόλικα (χεσεμεσαπολυχρόνη) ντεσιμπέλ, ενώ το βρώμικο κικ δεινοσαυροπατήματος ανακατεμένο με μιξ στασίμων, έρχεται πολύ πιο χαμηλά σε στάθμες.

Η αηδία που θα νιώσεις άμα μάθεις σε καθαρό μπάσο, όταν πας σε βρώμικο, δε περιγράφεται. Είναι χειρότερη περίπτωση της αηδιας των μεσαιοπριμων από ελεγχόμενο χώρο σε κρυσταλιεροδωμάτιο.
 



Μηνύματα
4.503
Reaction score
7.800
έτσι όπως το δείχνει είναι πιο κοντά με το pb13

Annotation 2019-09-19 163957.jpg

Post automatically merged:

Να, αυτά είναι που δεν πάνε "πακέτο".

Το σύρσιμο του δωματίου, και τα ιδιαίτερα ευχάριστα ανακατέματα στάντερα και τα κουνήματα στους καναπέδες από τους σερνάμενους δίκην καθαρών τόνων συντονισμούς του δωματίου από τα στάσιμα κει μέσα, προφανώς θα σου λείψουν όταν το μπάσο γίνει στακάτο κι ελεγχόμενο, αλλά θα αποκτήσει φυσικότητα στην αναπαραγωγή μουσικής, όπου θα ξεχωρίζουν όλες οι χορδές στην κιθάρα μπάσο, τόσο αναμεταξύ τους, όσο και με τις μποτιές, δε θα μπερδεύεται τίποτα.

Το καθαρό κι ελεγχόμενο μπάσο, έχεις την τάση να το νιώθεις "λίγο", όσο μπόλικο κι αν είναι, ιδίως όταν θες να σε ανακατέψει λίγο τ'αντερα να γουστάρεις δεινόσαυρο στο σαλόνι.

Το κικ βεβαίως έρχεται στο καθαρό μπάσο, αλλά στα μπόλικα (χεσεμεσαπολυχρόνη) ντεσιμπέλ, ενώ το βρώμικο κικ δεινοσαυροπατήματος ανακατεμένο με μιξ στασίμων, έρχεται πολύ πιο χαμηλά σε στάθμες.

Η αηδία που θα νιώσεις άμα μάθεις σε καθαρό μπάσο, όταν πας σε βρώμικο, δε περιγράφεται. Είναι χειρότερη περίπτωση της αηδιας των μεσαιοπριμων από ελεγχόμενο χώρο σε κρυσταλιεροδωμάτιο.
Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.....

Θα βάλω διακόπτη και θα αλλάζω sub ανάλογα του τι θέλω να ακούσω

ο συνδυασμός των δύο τι αποτέλεσμα θα μας δώσει?
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.608
Μηνύματα
2.867.778
Members
37.937
Νεότερο μέλος
Hdch
Top