Astronaut Jr. 2ch hi-fi set up

A

AKARL

Guest

Μηνύματα
1.942
Reaction score
3.148
Γιατί μπερδεύεσαι; Η συνδεζμολογία υπάρχει στο σάιτ τση μινιντιεσπί:

View attachment 140061

The diagram assumes that you are using one subwoofer. If you are using two subwoofers, you can connect the second to output 4.
Ως προς το εάν θα το έβαζα να λειτουργήσει ως προενισχυτής ( άρα, λειτουργία χωρίς τον προενισχυτή μου, ίσως και χωρίς το dac μου ) ή αν θα το έβαζα να λειτουργήσει ως "equalizer" μετά τον προενισχυτή και πριν τον τελικό.
 

A

AKARL

Guest
Ως προς το εάν θα το έβαζα να λειτουργήσει ως προενισχυτής ( άρα, λειτουργία χωρίς τον προενισχυτή μου, ίσως και χωρίς το dac μου ) ή αν θα το έβαζα να λειτουργήσει ως "equalizer" μετά τον προενισχυτή και πριν τον τελικό.
Έχεις πικάπ και άλλες αναλογικές πηγές τις οποίες χρησιμοποιείς;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
29.590
Reaction score
46.818
πόσα ηχεία 3 δρόμων και τι κοστολογίου είναι άριστα "κουρδισμένα"?
3, και τριπλάσιου.

Πολύ "επώνυμα" ζώα, και τα τοπ της φίρμας.

Και πάλι, η πλήρης ισοστάθμιση έχει να δώσει κέρδος σε κάθε παράμετρο. Μόνο άχρηστη δεν είναι.

Επίσης, αν θέλετε να έχετε 4-5-6 σαμπ, 8 σαμπ, οτιδήποτε, και να ισοσταθμιζετε πλήρως κάθε σαμπ ξεχωριστά, και να μην έχετε επιπρόσθετες ψηφιοαναλογικες μετατροπές, και να έχετε απόλυτη ελευθερία bass management, χρειάζεστε εξοπλισμό επιπέδου τρινοβ, ή ντατασατ.

Επίσης, για να έχετε πόρσε κέϊμαν, πρέπει να πάτε να την αγοράσετε. Αγοράζοντας ένα φιατ πάντα, δεν έχετε αγοράσει πόρσε κέϊμαν, μην περιμένετε ίδιες επιδόσεις. Σε τίποτα.

Η συνεχής διαμαρτυρία "γιατί δε πουλιέται η κέϊμαν στα λεφτά του φιατ πάντα", όπως και οι ερωτήσεις "πως θα γίνει στα λεφτά του φιατ πάντα να φαίνεται σα κέϊμαν, να αισθάνεσαι μέσα σα να είσαι σε κέϊμαν, να στρίβει και να επιταχύνει σα κέϊμαν και να έχει ίδιο ήχο η εξάτμιση με την κέϊμαν" πρέπει να σταματήσει. Δεν γίνονται αυτά.

Γίνοται συγκεκριμένα πράγματα.

Πάρτε ένα Ναντ στα 1300€.
Δεν υπάρχουν πιο φτηνές λύσεις.
Τέλος της κουβέντας.

Και μαζί με τον Ναντ, θα χρειαστείτε και ένα μίνι ντιεσπι. Ναι, επιπρόσθετα.

Δεν έχετε άλλη επιλογή. Αν νομίζετε ότι έχετε, δε χρειάζεται να μας ρωτήσετε. Κάντε το.

Νίκο Σταθόπουλε, ισχύει και για σένα. Ναντ. Πάνε πάρε. Δεν έχεις άλλες επιλογές οικονομικότερες.

Ο δρόμος προς την αναβάθμιση, και για σένα (και για τους υπόλοιπους δικαναλος φίλους) ξεκινάει από ένα Ναντ συν ένα μίνι ντιεσπι.

Αν έχετε περισσότερα διαθέσιμα ευρώ στο μπάτζετ, υπάρχει και πιο ακριβός Ναντ, να τον προτιμήσετε, ο ακριβότερος είναι καλύτερος.

Νίκο ακούς; Ναντ.
 
Last edited:

Μηνύματα
3.831
Reaction score
4.349
Μιας και το κάναμε λίγο τα να-πού το θέμα του Σταθόπουλου (σόρι μπόυ), επιτρέψτε μου να κάνω και εγώ μια ερώτηση προς τους επαΐοντες.
Έστω πως σκοπεύουμε, λόγω περιορισμών στο μπάτζετ, να στήσουμε ένα δικάναλο αποτελούμενο από ενεργούς δορυφόρους όπου ο καθένας από αυτούς θα κροσαρεται από το ομοσταυλο του σαμπ, χωρίς να έχουμε στη διάθεσή μας κάποιο λογισμικό ψηφιακής ισοστάθμισης. Και έστω πως τα δύο σαμπ δε θα τοποθετηθούν σε άλλα σημεία του δωματίου, αλλά ακριβώς κάτω από τους δορυφόρους ως "βάσεις" αυτών. Θα είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα σε αυτή την περίπτωση, για την ενσωμάτωση των σαμπς, ότι δε θα έχουμε τη δυνατότητα χρονικής ευθυγραμμισης των μονάδων?
Και επίσης, σε μία τέτοια διάταξη θα ήταν προτιμότερη η χρήση front firing sub, downfiring, ή δεν έχει και μεγάλη σημασία?
Σε καθε περιπτωση , μπορεις να βρεις τονο π.χ. στα 80 hz , τελοςπαντων οποιο ειναι το σημειο κρος που εχει η καθε εταιρια φιξαρισμενο, και στο σημειο που θα το ακουσεις ποιο δυνατα θα ξερεις οτι εχεις την καλυτερη ευθυγραμμιση...
Χρησιμοποιησε κομματια με μποτιες για τελικες ρυθμισεις... ειδες με τα αυτια τις μπορεις να κανεις; αμ πως... 8-)
Αλλα θα εχεις μονο αυτο φυσικα...:fuckyou: εις γνωσην οτι εχει γραφτει κατα Βhutia ευαγγελιον...
 

Μηνύματα
1.942
Reaction score
3.148
Έχεις πικάπ και άλλες αναλογικές πηγές τις οποίες χρησιμοποιείς;
Ετοιμάζεται το πικάπ, αλλά αν μπορώ να χρησιμοποιήσω τον προενισχυτή σαν phono stage μέσω της tape out ( αν δηλαδή δεν κινδυνεύει να πάθει ζημιά μή έχοντας συνδεδεμένο τελικό στη main έξοδό του ), δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα.
Post automatically merged:

Νίκο Σταθόπουλε, ισχύει και για σένα. Ναντ. Πάνε πάρε. Δεν έχεις άλλες επιλογές οικονομικότερες.
Αμ, εκεί είναι που λέω ότι γίνεται ακριβό το σπόρ του κυνηγιού της τεχνολογίας,. Όχι απο πλευράς απόκτησης του εξοπλισμού, αλλά λόγω της διαδικασίας αγοράς, πώλησης ( σκοτώματος δηλαδή ) και φτου κι απ'την αρχή.
Αλλά λύσε μου σε παρακαλώ την απορία. Κρατάω το σύστημά μου ως έχει και παίρνω ένα minidsp. Κολλάω και τα ηχεία στον τοίχο όπως είπες. Θα χρειαστώ πάλι τα μονωτικά ή θα με φτιάξει το dirac?
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
29.590
Reaction score
46.818
Σου έχω απαντήσει. Ξαναδιάβαστα.
(Σου έγραψα που βάζεις τι)

Και πάνε πάρε Ναντ. Τα υπόλοιπα τα ακούω βερεσε.
 




Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
10.321
Reaction score
22.331
Δεν γίνεται
Δεν γίνεται
Δεν γίνεται.

Οοοοοοοοοοοοο

Δεν γίνεται

Θα ακους το minidsp και όχι τον προ/dac που εχεις, πόσες φορές να στο πω

Δεν γι-νε-ται
Post automatically merged:


Όχι, δεν είναι πρόβλημα, αν είναι ακριβώς από κάτω και κροσάρονται απο το ομόσταυλο σαμπ, θα είναι χρονικά ευθυγραμμισμένα.
Στο πρώτο σκέλος θεωρώ ότι στην περίπτωση του AK πρέπει να εφαρμοστεί για το δικό του setup η...πατροπαράδοτη μέθοδος γνωστή ως ΄΄πληρώνεις και μαθαίνεις΄΄.Και ας αφήνει το master volume του miniDSP στην ανώτατη θέση ώστε να μην χάνονταν από εκεί bits πληροφορίας.Δεν μιλάμε για συσκευές και παρελκόμενα πεντοχίλιαρου,αλλά για ποσά κατώτερα της νομισματικής μονάδας...ΑΒΓΔ.

Στο δεύτερο σκέλος επισημαίνεται ότι με αυτή τη μέθοδο η θέση των sub θα ταυτίζεται μ'εκείνη των δορυφόρων.
Έχεις κιόλας ο ίδιος εκθέσει πρόσφατα το επιπρόσθετο ζήτημα της χρονικής καθυστέρησης κατά τη διέλευση του σήματος από το ενσωματωμένο δικτύωμα των sub.

Είμαστε σίγουροι ότι θα θέλαμε σ'ένα δικαναλικό setup να ταυτίζονταν όλες οι πιθανές πηγές χαμηλών πάνω σε δύο μόνο θέσεις - ενδεχομένως μη ιδανικές για την εκπομπή των χαμηλών - και ιδίως εντός τυπικού οικιακού χώρου χωρίς ιδιαίτερες ακουστικές φροντίδες;Και να επεμβαίναμε μέσω ισοστάθμισης για να διορθώναμε κακώς κείμενα που θα μπορούσαν να είχαν προληφθεί με άλλη μέθοδο (διαίρει κλάδους και...γεωμέτρα);Και στη συνέχεια η ισοστάθμιση ν'ανταποκρινόταν αποκλειστικά σ'ένα μόνο sweet spot;

Στην πράξη το έχω δοκιμάσει χωρίς να έχω μείνει ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα.Είναι ένας από τους παράγοντες που συνετέλεσε στο να μην προμηθευτώ GoldenEar με ενσωματωμένη μονάδα sub.
Μπορείς να το διαπιστώσεις και ο ίδιος πόσο θα σε ικανοποιούσε κάτι τέτοιο βάζοντας να παίξουν τα μπροστινά GoldenEar μόνα τους δικαναλικά με το ενσωματωμένο τους sub.

Θα ήταν όμως δόκιμο σε πολυκαναλικά setup όπου το εκάστοτε κανάλι θα μπορούσε να κροσαριστεί με δικό του sub σε στενό γεωμετρικό συσχετισμό ως προς την τοποθέτηση.
Καλημερούδια! Για να καταλάβω καλύτερα, έστω ότι παίρνω ένα Minidsp ( το πως θα το συνδέσω είναι ζήτημα που θα εξετάσω σε επόμενο χρόνο ). Έστω και ότι κολλάω τα ηχεία στον τοίχο όπως είπε ο Κώστας. Σε αυτή τη περίπτωση, χρειάζεται να παρέμβω παθητικά στο δωμάτιο ( μονωτικά ) ή θα το φέρει απο μόνο του το dirac?
Σημαντικό. ΕΣΤΩ ότι το παίρνω. Μικρόφωνο και διάθεση για μετρήσεις, έχει κανένας στην Αθήνα;
Χρειάζεται στοιχειώδης παθητική φροντίδα στο χώρο σε οποιαδήποτε περίπτωση.Δεν υπάρχουν μαγικά φίλτρα.
Προτού όμως περάσεις σε τέτοιο στάδιο.να φροντίσεις όπως σε συμβούλευσε ο Ear για την εξασφάλιση ακλόνητου κεντρικού ειδώλου με το ήδη υπάρχον setup.
 
Last edited:

Dimifoot

Грези c Xeдpум
Editor
Μηνύματα
13.705
Reaction score
29.437
Στο δεύτερο σκέλος επισημαίνεται ότι με αυτή τη μέθοδο η θέση των sub θα ταυτίζεται μ'εκείνη των δορυφόρων.
Έχεις κιόλας ο ίδιος εκθέσει πρόσφατα το επιπρόσθετο ζήτημα της χρονικής καθυστέρησης κατά τη διέλευση του σήματος από το ενσωματωμένο δικτύωμα των sub.
Στην ερώτηση του συντρόφου 1308, το σήμα περνάει πρώτα απο το σαμπ, γίνεται το Bass management και μετά παει στους δορυφόρους. Έτσι η χρονική καθυστέρηση του σαμπ εφαρμόζεται και στους δορυφόρους.
Είμαστε σίγουροι ότι θα θέλαμε σ'ένα δικαναλικό setup να ταυτίζονταν όλες οι πιθανές πηγές χαμηλών πάνω σε δύο μόνο θέσεις - ενδεχομένως μη ιδανικές για την εκπομπή των χαμηλών -
Καθόλου δεν το θέλουμε. Η απάντηση μου στον 1308 είχα να κανει μόνο με το time alignment. Αυτο που επισημαίνεις είναι και ο σημαντικότερος λόγος που ούτε έτσι γίνεται ιδανικά :roflmao:
Post automatically merged:

Είναι ένας από τους παράγοντες που συνετέλεσε στο να μην προμηθευτώ GoldenEar με ενσωματωμένη μονάδα sub.
Αυτη η ενσωματωμένη μονάδα σαμπ είναι όμως πολυ χρήσιμη για υψηλές στάθμες στην τρίτη οκτάβα- εγω τα εχω κροσαρισμένα στα 80Hz απο τον prepro, και το ενσωματωμένο σαμπ παίζει περίπου ως τα 160Hz
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
10.321
Reaction score
22.331
Στην ερώτηση του συντρόφου 1308, το σήμα περνάει πρώτα απο το σαμπ, γίνεται το Bass management και μετά παει στους δορυφόρους. Έτσι η χρονική καθυστέρηση του σαμπ εφαρμόζεται και στους δορυφόρους.

Καθόλου δεν το θέλουμε. Η απάντηση μου στον 1308 είχα να κανει μόνο με το time alignment. Αυτο που επισημαίνεις είναι και ο σημαντικότερος λόγος που ούτε έτσι γίνεται ιδανικά :roflmao:
Post automatically merged:


Αυτη η ενσωματωμένη μονάδα σαμπ είναι όμως πολυ χρήσιμη για υψηλές στάθμες στην τρίτη οκτάβα- εγω τα εχω κροσαρισμένα στα 80Hz απο τον prepro, και το ενσωματωμένο σαμπ παίζει περίπου ως τα 160Hz
Πρόσεχε όμως τότε τι γίνεται...Εφόσον η διαχείριση θα γινόταν μέσω DSP,εντάσσεται ο χρήστης στην περίπτωση που έχεις...αποκηρύξει,δηλαδή ν'ακούει ουσιαστικώς το...Α to D to A από τον μετατροπέα του επεξεργαστή.

Στις δε περιπτώσεις όπου η διαχείριση θα έμενε σε αμιγές αναλογικόν πεδίο,τα αποτελέσματα δεν είναι ικανοποιητικά στις - ελάχιστες διαθέσιμες - προσιτές λύσεις.Και υπεισέρχεται πιθανός παράγων χρονικής ασυνέχειας σε σχέση με τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά στην ενότητα που θα φτιάχνεται,τη συμπεριφορά απόσβεσης στα επιμέρους στοιχεία που θα τη συνθέτουν και την τάξη του κροσαρίσματος που θα εκτελείται από το δικτύωμα σε αναλογικό πάντα πεδίο.Και όλα αυτά προτού υπεισέλθουν παράγοντες από την ανταπόκριση του χώρου στην ενότητα.

Ως προς τα GoldenEar,ευτυχώς ή δυστυχώς οι δικές μου σταθμικές απαιτήσεις από το σχετικό μ'εκείνα setup είναι κατώτερες από τις δικές σου.Και με περιθώριο τουλάχιστον 6dB πάντα σε σχέση με τις προβλεπόμενες στάθμες ακκρόασης.Και χρησιμοποιώντας sub που παίζουν καλά τα ίδια την 3η οκτάβα.
 
Last edited:

Μηνύματα
893
Reaction score
1.334
Πρόσεχε όμως τότε τι γίνεται...Εφόσον η διαχείριση θα γινόταν μέσω DSP,εντάσσεται ο χρήστης στην περίπτωση που έχεις...αποκηρύξει,δηλαδή ν'ακούει ουσιαστικώς το...Α to D to A από τον μετατροπέα του επεξεργαστή.
D to A από την πηγή, A to D to A στο sub, A to D to A στους δορυφόρους.
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
10.321
Reaction score
22.331
D to A από την πηγή, A to D to A στο sub, A to D to A στους δορυφόρους.
Σωστό για ομόσταυλη ενότητα υπό αρχιτεκτονική DSP στους κλάδους που την απαρτίζουν...εάν κι εφόσον δεν έχει προβλεφθεί μετάδοση ψηφιακού σήματος μεταξύ των.Θεωρώ δε ότι στο άμεσο μέλλον αυτό το πρωτόκολλο θ'αποτελεί στουντιακό mainstream.

Το τελικό στάδιο όμως δεν είναι υποχρεωτικόν στην περίπτωση όσων χρησιμοποιούν δορυφορικούς κλάδους οι οποίοι δεν θα διαχειρίζονταν το σήμα σε ψηφιακό πεδίο.
 

haris1308

Грязный Харис * * Πάρτε μπιεντάμπλιγιου!!!
Μηνύματα
12.035
Reaction score
18.979
Αυτο που επισημαίνεις είναι και ο σημαντικότερος λόγος που ούτε έτσι γίνεται ιδανικά :roflmao:
Αυτό που περιέγραψα ως διάταξη απέχει έτη φωτός από το ιδανικό. Προφανώς δεν ψάνω μαγικές (τζάμπα) λύσεις ,ούτε και μαγικά...φίλτρα που είπε και Mr B.
Απλά αναρωτήθηκα ,αν ένα σετ απ τέτοιου τύπου με πολλούς περιορισμούς και υποχωρήσεις ,θα έδινε ένα έστω και ελάχιστα ανεκτό αποτέλεσμα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
10.321
Reaction score
22.331
Αυτό που περιέγραψα ως διάταξη απέχει έτη φωτός από το ιδανικό. Προφανώς δεν ψάνω μαγικές (τζάμπα) λύσεις ,ούτε και μαγικά...φίλτρα που είπε και Mr B.
Απλά αναρωτήθηκα ,αν ένα σετ απ τέτοιου τύπου με πολλούς περιορισμούς και υποχωρήσεις ,θα έδινε ένα έστω και ελάχιστα ανεκτό αποτέλεσμα.
Με προσεκτική τοποθέτηση σα να διαχειριζόσουν μεγάλα επιδαπέδια ηχεία.Αλλά περιορισμένο sweet spot ειδικώς για την απόκριση χαμηλού υπό συμβατική αρχιτεκτονική μονάδων - δηλαδή όχι λύσεις τύπου Kii,Dutch,Geithein,κ.ο.κ.
 

Dimifoot

Грези c Xeдpум
Editor
Μηνύματα
13.705
Reaction score
29.437
Πρόσεχε όμως τότε τι γίνεται...Εφόσον η διαχείριση θα γινόταν μέσω DSP,εντάσσεται ο χρήστης στην περίπτωση που έχεις...αποκηρύξει,δηλαδή ν'ακούει ουσιαστικώς το...Α to D to A από τον μετατροπέα του επεξεργαστή.
Ναι, είναι όπως στο ανέκδοτο “γιατί δεν φοράς κράνος”.

Σε οποιοδήποτε σενάριο εκτός SHD και prepro, υπάρχουν αδύνατα σημεία. Το είπα και το ξαναλέω:
Δεν γίνεται.

Τα λέει και ο Εαρ πιο πάνω, δεν γίνεται και σωστά και κοψοχρονιά. Δεν γίνεται.

Και όλη αυτή την αντίδραση “ δηλαδή πρέπει να ξοδευτούμε για να ακούσουμε καλά” να την κοιτάξετε, πολυ κομμουνιστική μου φαίνεται.
Τι; Για όλα φταίει ο καπιταλισμός, οι κακές εταιρίες; γιατί δεν δίνουν τσάμπα επεξεργαστές και ισοστάθμιση στον λαό να ακούσει;

Θα πληρώσετε αν θέλετε σαμπ και σχετικά αξιοπρεπή ήχο. Το ελάχιστο είναι το Nad 758v3, το minidsp shd, η μικρή metric. Ίσως και κάποια ακόμα που μου διαφεύγουν. Αλλά θα πληρώσετε. Αυτοί που πληρώνουν δεν είναι μ@λάκες και εσείς έξυπνοι.

Ο ΣΥΡΙΖΑ έφυγε, τελείωσαν αυτά. :tongue:
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
151.398
Μηνύματα
2.266.058
Members
34.425
Νεότερο μέλος
pankrav
Top