Astronaut Jr. 2ch hi-fi set up

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Αυτό το κανάλι, δεν έχει περάσει απ' το dac του AV?
Δεν μας νοιάζει για το σαμπ
Post automatically merged:

Εγώ σκέφτομαι άλλο σενάριο κι αν είναι λάθος διορθώστε με. Δεν θα μπορούσε να αγνοηθεί το κανάλι του σαμπ και να ταϊστεί με ψηφιακό σήμα απ' την οπτική του AV στο SHD ή σε σαμπ με ψηφιακή είσοδο?
Δεν κατάλαβα
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Δεν γίνεται.
Πως θα κανεις ενσωμάτωση ;
Post automatically merged:

Δεν γίνεται ρε, είπαμε δεν γίνεται.
Μην ψάχνετε φτάνει δεν γίνεται

Δεν γίνεται
Δεν γίνεται
Post automatically merged:

Οίκτο
 


Μηνύματα
12.828
Reaction score
10.048
Και το 310 της JBL αναφέρει κάπου



Αν και δεν είναι ξεκάθαρο όπως το λέει, νομίζω πως στη ρύθμιση 80Hz ενεργοποιειται HPF που κόβει το σήμα προς τους δορυφόρους στα 80..
Επειδή το έχω, έχει ένα διακόπτη με 3 θέσεις.
1. "80 Hz". Κρατάει για να παίξει το ίδιο τις συχνότητες <80 Hz και δίνει στα ηχεία τις συχνότητες >80 Hz.
2. "XLF". Κρατάει για να παίξει το ίδιο τις συχνότητες <120 Hz και δίνει στα ηχεία τις συχνότητες >120 Hz, αλλά τονίζει με περίπου +10 Db τα 60 Hz με εύρος μισής οκτάβας και καλά προσομοιάζοντας τον ήχο σε ένα κλαμπ.
3. "Extrernal". Παίζει ακριβώς ό,τι του δώσεις γιατί θεωρεί ότι έχεις εξωτερικό cross και φροντίζεις εσύ για την αποκοπή. Επίσης βγάζεις στους δορυφόρους ολόκληρο το σήμα. Αλλά σε αυτή τη θέση του διακόπτη, υποτίθεται ότι δεν συνδέεις τους δορυφόρους πάνω του.
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.451
Επειδή το έχω, έχει ένα διακόπτη με 3 θέσεις.
1. "80 Hz". Κρατάει για να παίξει το ίδιο τις συχνότητες <80 Hz και δίνει στα ηχεία τις συχνότητες >80 Hz.
2. "XLF". Κρατάει για να παίξει το ίδιο τις συχνότητες <120 Hz και δίνει στα ηχεία τις συχνότητες >120 Hz, αλλά τονίζει με περίπου +10 Db τα 60 Hz με εύρος μισής οκτάβας και καλά προσομοιάζοντας τον ήχο σε ένα κλαμπ.
3. "Extrernal". Παίζει ακριβώς ό,τι του δώσεις γιατί θεωρεί ότι έχεις εξωτερικό cross και φροντίζεις εσύ για την αποκοπή. Επίσης βγάζεις στους δορυφόρους ολόκληρο το σήμα. Αλλά σε αυτή τη θέση του διακόπτη, υποτίθεται ότι δεν συνδέεις τους δορυφόρους πάνω του.
Άρα ουσιαστικά μιλάμε για high pass filter που σου επιτρέπει να κροσσαρεις τους δορυφόρους στα 80 ή στα 120, ενώ στη θέση external το Κρος βγαίνει οφ.
Σωστά?
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
:headbang:

Φτουγ@μωτηγκαταδικημουμέσα....

:help: Μπούθχιας ακούει; :help:
Ακούει διαβάζοντας και γράφει...ακούγοντας.
Αυτό που δεν γίνεται να κάνει είναι να προσπαθούσε να στήσει setup άλλων χρηστών με τα δικά τους δεδομένα.
Όπως και ν'ανακατευόταν σε ξένα...χωράφια και αχυρώνες.

Στη δική μου περίπτωση εκεί όπου έχει εφαρμοστεί κροσάρισμα με υποχώρηση απόκρισης για τα κύρια ηχεία-δορυφόρους χρησιμοποιήθηκε ως όχημα ο επεξεργαστής των Dynaudio 18S,ή το ενσωματωμένο κρος των JBL LSR10S στο desktop.

Δεν παρατηρήθηκε στις εν λόγω εφαρμογές κάποια έκπτωση στις μεσαίες-υψηλές οκτάβες του ακουστού φάσματος - αφού αυτό προφανώς λογίζεται ως διακύβευμα σε τέτοιες περιπτώσεις - κατά τη σύγκριση πριν και μετά την παρεμβολή.Παρά την επιπρόσθετη μετατροπή A to D to A από το 18S οι εντυπώσεις ήταν ότι βελτιωνόταν η ευκρίνεια.

Το 18S έχει ενσωματωμένο δικα του παραμετρικά φίλτρα ισοστάθμισης τριών σημείων στη ζώνη ευθύνης του που θα ήταν εύλογο να εφαρμόζονταν για ταπείνωση χαρακτηριστικών κορυφώσεων στην απόκριση.

Συνεργάζεται επίσης ομαλώς και με ενεργά ηχεία από άλλες εταιρείες όπως και με...παθητικά μοντέλα μετά μονομπλόκ τελικών.

Σε άλλο setup υπνοδωματίου όπως και σ'εκείνο που εγκαταστάθηκε για τους γονείς μου έχει εφαρμοστεί ακουστικό κροσάρισμα αλλά με προδιαγεγραμμένους περιορισμούς στα ανώτατα επιτρεπτά όρια για τις στάθμες ακρόασης.Ως προς την εκάστοτε χρήση όμως έχει προβλεφθεί ωφέλιμο περιθώριο 6 τουλάχιστον dB - δύο διπλασιασμοί ωφέλιμης ισχύος που δεν πρόκειται ν'απαιτηθεί κανονικά στις προγραμματισμένες ανώτατες στάθμες ακρόασης.

Για την ενσωμάτωση των sub στη δεύτερη κατηγορία εφαρμόστηκε - όπως έχει εξηγηθεί πρόσφατα - μέθοδος ανάλογη εκείνης του Earl Geddes,με συνοδό φράξιμο σε οποιαδήποτε διάταξη ανάκλασης χαμηλών.Και ποτέ πλέον με...μονό sub,

Επειδή οι παραδοσιακές καταβολές ποτέ δεν εγκαταλείπουν τη συνείδηση και υπήρχαν στην κατοχή παλαιότερες συσκευές,ο υποφαινόμενος πέρασε πάμπολλους μήνες πειραματιζόμενος - όποτε διέθετε χρόνο - εντός δεδομένου χώρου με όλες τις δυνατές θέσεις και παραλλαγές δοκιμάζοντας κιόλας καθεμία - ακόμη και τις λιγότερο πιθανές στη θεωρία - με ακροάσεις.

Και το έκανε αυτό αυτό γιατί ως πεισματάρης και...ανύπαντρος είχε ευχέρεια να το κάνει διασκεδάζοντάς το κιόλας καιθώς προσπαθούσε να κερδίσει ένα στοίχημα που είχε βάλει...με τον εαυτό του να μην κατέφευγε σε συσκευή τύπου miniDSP.

Έστω και αν κατέληγε σε ικανοποιητική ενσωμάτωση μετά από βασανιστικό ψάξιμο με δοκιμή-απόρριψη και κάποιες στοιχειώδεις ακουστικές φροντίδες,δεν θα το συνιστούσε σε φυσιολογικούς - μη...μαζοχιστές δηλαδή - χρήστες.

Είναι άτοπον να διαφωνούσα με τους...Τρινοβίτες στα δικά τους χωράφια.Όσο αδύνατον θα ήταν να διανοηθούν κι εκείνοι τις διαδικασίες που ακολούθησα υπό το πνεύμα παραδοσιακού χρήστη.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.451
Μιας και το κάναμε λίγο τα να-πού το θέμα του Σταθόπουλου (σόρι μπόυ), επιτρέψτε μου να κάνω και εγώ μια ερώτηση προς τους επαΐοντες.
Έστω πως σκοπεύουμε, λόγω περιορισμών στο μπάτζετ, να στήσουμε ένα δικάναλο αποτελούμενο από ενεργούς δορυφόρους όπου ο καθένας από αυτούς θα κροσαρεται από το ομοσταυλο του σαμπ, χωρίς να έχουμε στη διάθεσή μας κάποιο λογισμικό ψηφιακής ισοστάθμισης. Και έστω πως τα δύο σαμπ δε θα τοποθετηθούν σε άλλα σημεία του δωματίου, αλλά ακριβώς κάτω από τους δορυφόρους ως "βάσεις" αυτών. Θα είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα σε αυτή την περίπτωση, για την ενσωμάτωση των σαμπς, ότι δε θα έχουμε τη δυνατότητα χρονικής ευθυγραμμισης των μονάδων?
Και επίσης, σε μία τέτοια διάταξη θα ήταν προτιμότερη η χρήση front firing sub, downfiring, ή δεν έχει και μεγάλη σημασία?
 

A

AKARL

Guest
Δεν γίνεται.
Πως θα κανεις ενσωμάτωση ;
Post automatically merged:

Δεν γίνεται ρε, είπαμε δεν γίνεται.
Μην ψάχνετε φτάνει δεν γίνεται

Δεν γίνεται
Δεν γίνεται
Post automatically merged:

Οίκτο
Ά όλα κι όλα, νομίζω πως πρέπει να γίνεται και μάλιστα σωστά, ωραία και οικονομικά με ένα ντιντιαρσί 2χ4!

Το βάνεις ανάμεσα στον προ και τον τελικό, κουμπώνεις το σαμπάκι σου, συνδέεις το όφωνο, κάνεις τσι μετρήσεις σου, σετάρεις το ντιντιαρσί, το ντιράκ κάνει τα μαγικά του και σιδερώνει την καμπύλη σε όλο το φάζμα σύμφωνα με το τάργκετ κερβ που γουστάρουν οι πιντιεφάδες και μετά βάνεις τσι δίσκοι σου στο πικάπ και φραίνεσαι μουσική απ' το σετάπ σου το οποίο έχει ενσωματωμένο υποβαθύφωνο κατά τας γραφάς και ισοστάθμιση. :party:

1570735601076.jpg

Post automatically merged:

Έστω και αν κατέληγε σε ικανοποιητική ενσωμάτωση μετά από βασανιστικό ψάξιμο με δοκιμή-απόρριψη και κάποιες στοιχειώδεις ακουστικές φροντίδες,δεν θα το συνιστούσε σε φυσιολογικούς - μη...μαζοχιστές δηλαδή - χρήστες.
Πέστα χρυσόστομε, μάλλιασε η γλώσσα μου να του λέω ότι με το ντιντιαρσί γίνεται η δουλειά όμορφα και ωραία.
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
12.828
Reaction score
10.048
3. "Extrernal". Παίζει ακριβώς ό,τι του δώσεις γιατί θεωρεί ότι έχεις εξωτερικό cross και φροντίζεις εσύ για την αποκοπή. Επίσης βγάζεις στους δορυφόρους ολόκληρο το σήμα. Αλλά σε αυτή τη θέση του διακόπτη, υποτίθεται ότι δεν συνδέεις τους δορυφόρους πάνω του.
Μια διόρθωση εδώ, επειδή το δοκίμασα τώρα. ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΣΗΜΑ στους δορυφόρους σε αυτή τη θέση.
 

Μηνύματα
7.234
Reaction score
11.774
Πάντως, δεν συνηθίζω να κυνηγώ τη τελευταία λέξη της τεχνολογίας γιατί ξέρω ότι κάτι τέτοιο κοστίζει ακριβά. Επιπρόσθετα, δεν τρελαίνομαι για πολυκάναλο ήχο, είμαι πιο πολύ του κλασικού δικάναλου όπως τον ακούμε στα showrooms, όπως τον άκουσα στο σπίτι του @BLUES. Ένα δικάναλο σύστημα σε ένα χώρο που να μη τσιρίζει. Απο τη στιγμή που το έχω ακούσει να γίνεται ( π.χ. στο σπίτι του Γιώργου, ακόμα και αν ο εξοπλισμός του είναι σαφώς υψηλότερης κλάσης απο τον δικό μου ), δεν πολυψήνομαι για αλλαγή σετάπ. Αυτό που με ενδιαφέρει μέσω αυτού του thread είναι με βάση την εμπειρία σας, πως μπορώ, αν μπορώ, να κλέψω τα κακώς κείμενα του χώρου και να το φέρω να παίζει κάπως καλύτερα απο τώρα χωρίς τρελές παρεμβάσεις ( αφού ετοιμαζόμαστε για αλλαγή χώρου ).
Για την ισοστάθμιση, αν μπορούσα να είχα τον εξοπλισμό για δοκιμή, δεν θα με άφηνε αδιάφορο, αν και δεν το εμπιστεύομαι σαν dac κυρίως λόγω του σταδίου τροφοδοσίας ( ειδικά σε σύγκριση με το teac ), αλλά και του αναλογικού σταδίου. Δηλαδή, στο minidsp υποθέτω ότι "μιλάει" η ισοστάθμιση και ενώ μπορεί σαν dac να μη φτουράει ακόμα και στο teac, το τελικό αποτέλεσμα απαλλαγμένο παρεμβολών του χώρου, θα είναι καλύτερο.
@haris1308 μη το σκέφτεσαι, πες ό,τι σε απασχολεί. Και μόνο το ότι έχω λερωμένη τη φωλιά μου για τα αμέτρητα θέματα που σας έχω ξεσκίσει, αρκεί για να ρωτήσεις ό,τι θέλεις, ακόμα και να κάνεις χαβαλέ. Πόσο μάλλον που με τις απορίες σου μπορεί να μου βάλεις και καμία ιδέα. Οπότε, βάρα αλύπητα.
 

Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.585
Μιας και το κάναμε λίγο τα να-πού το θέμα του Σταθόπουλου (σόρι μπόυ), επιτρέψτε μου να κάνω και εγώ μια ερώτηση προς τους επαΐοντες.
Έστω πως σκοπεύουμε, λόγω περιορισμών στο μπάτζετ, να στήσουμε ένα δικάναλο αποτελούμενο από ενεργούς δορυφόρους όπου ο καθένας από αυτούς θα κροσαρεται από το ομοσταυλο του σαμπ, χωρίς να έχουμε στη διάθεσή μας κάποιο λογισμικό ψηφιακής ισοστάθμισης. Και έστω πως τα δύο σαμπ δε θα τοποθετηθούν σε άλλα σημεία του δωματίου, αλλά ακριβώς κάτω από τους δορυφόρους ως "βάσεις" αυτών. Θα είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα σε αυτή την περίπτωση, για την ενσωμάτωση των σαμπς, ότι δε θα έχουμε τη δυνατότητα χρονικής ευθυγραμμισης των μονάδων?
Και επίσης, σε μία τέτοια διάταξη θα ήταν προτιμότερη η χρήση front firing sub, downfiring, ή δεν έχει και μεγάλη σημασία?
Θα με ενδιέφερε κι εμένα να δω τις απόψεις πάνω στο θέμα. Έχουμε βέβαια εκτός από την χρονική ευθυγράμμιση και τη φάση. Δεν ξέρω πόση εμπειρία θα πρέπει να έχει κάποιος για να το κάνει αυτό με το αυτί κι όχι λογισμικό.

Από την άλλη ίσως να είναι και λίγο υπερβολικό όλο αυτό, αναλόγως και του κόστους πάντα, διότι πόσα ηχεία 3 δρόμων και τι κοστολογίου είναι άριστα "κουρδισμένα"?
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.134
Reaction score
26.693
Το 18S έχει ενσωματωμένο δικα του παραμετρικά φίλτρα ισοστάθμισης τριών σημείων στη ζώνη ευθύνης του που θα ήταν εύλογο να εφαρμόζονταν για ταπείνωση χαρακτηριστικών κορυφώσεων στην απόκριση.
Τα οποία, υποθέτω, θα πρέπει να είναι οφ σε περίπτωση εξωτερικού μπας μάναντζμεντ.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Μιας και το κάναμε λίγο τα να-πού το θέμα του Σταθόπουλου (σόρι μπόυ), επιτρέψτε μου να κάνω και εγώ μια ερώτηση προς τους επαΐοντες.
Έστω πως σκοπεύουμε, λόγω περιορισμών στο μπάτζετ, να στήσουμε ένα δικάναλο αποτελούμενο από ενεργούς δορυφόρους όπου ο καθένας από αυτούς θα κροσαρεται από το ομοσταυλο του σαμπ, χωρίς να έχουμε στη διάθεσή μας κάποιο λογισμικό ψηφιακής ισοστάθμισης. Και έστω πως τα δύο σαμπ δε θα τοποθετηθούν σε άλλα σημεία του δωματίου, αλλά ακριβώς κάτω από τους δορυφόρους ως "βάσεις" αυτών. Θα είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα σε αυτή την περίπτωση, για την ενσωμάτωση των σαμπς, ότι δε θα έχουμε τη δυνατότητα χρονικής ευθυγραμμισης των μονάδων?
Και επίσης, σε μία τέτοια διάταξη θα ήταν προτιμότερη η χρήση front firing sub, downfiring, ή δεν έχει και μεγάλη σημασία?
Έχοντας πειραματιστεί με σχετική αρχιτεκτονική setup,έχω να επισημάνω ότι μπορεί να μη γίνεται αισθητή σε περιπτώσεις ομόσταυλων συνδυασμών η χρονική απόκλιση μεταξύ των επιμέρους κλάδων,πλην όμως εξακολουθεί να υφίσταται η συνήθως υπαρκτή χρονική ασυνέπεια από τη συμπεριφορά απόσβεσης των ίδιων των sub με τη γεωμετρία τοποθέτησης των ενοποιημένων καναλιών και τις γνωστές ακυρώσεις σε συνάρτηση προς την ανταπόκριση από το χώρο.

Τα πράγματα γίνονται πιο διαχειρίσιμα υπό παραδοσιακές συνθήκες κρατώντας το σήμα των sub ΄΄μονοφωνικό΄΄ - κοινό σε όλες τις μονάδες ως προς τα δύο κανάλια των δορυφόρων - και διασκορπίζοντας τις επιμέρους μονάδες με την κατάλληλη γεωμετρία στο δωμάτιο.

Κι εφόσον μένουμε σε παραδοσιακές συνθήκες χρησιμοποιούμε στιβαρότερα sub από τα θεωρητικώς αναγκαία ανάγοντας τις χρονικές διαφορές σε αποστάσεις από τη θέση ακρόασης.
Δεν γίνεται τότε να τοποθετούνταν όλες οι μονάδες σε γωνίες,Επιπροσθέτως θα έπρεπε να εξεταστούν οι πιθανές θέσεις για το ενδεχόμενο ν'απέχουν από κάποιο τοιχωματικόν όριο απόσταση ίση προς το ήμισυ του ύψους - εφόσον θα παρέμεναν όλες...επί δαπέδου και με καμία ανυψωμένη.

Δεν υπάρχουν...μαγικά φίλτρα.Μόνο...σφραγισμένες καμπίνες. :)
 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Να σκουντουφλάμε πάνω τους δηλαδή :o :laugh:
Για κοντά στο ντουβάρ, πόσο πρέπει να υψωθούν?
Οι απαντήσεις για γνώριμους σε μένα χώρους - setup με την ιδιαίτερή τους διαρρύθμιση βρέθηκαν με συνεχόμενες διαδικασίες του τύπου δοκιμαστική τοποθέτηση βάσει θεωρίας - ισοστάθμιση με δορυφόρους - ακράαση - έγκριση ή απόρριψη στην ομοιογένεια και μεταβατική απόκριση του συνόλου.
 

platon

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.270
Reaction score
1.352
Kαποια στιγμη θα το ψαξω αλλα σαν πρωτη σκεψη μαλλον δουλευει, (με ψηφιακη ισοσταθμιση ) αφου το υλοποίησε
η Genelec. Σαμπ και βαση για τους δορυφορους, με ψηλο σημειο κρος και τοποθετηση μακρια απο τους τοιχους

 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Ά όλα κι όλα, νομίζω πως πρέπει να γίνεται και μάλιστα σωστά, ωραία και οικονομικά με ένα ντιντιαρσί 2χ4!

Το βάνεις ανάμεσα στον προ και τον τελικό, κουμπώνεις το σαμπάκι σου, συνδέεις το όφωνο, κάνεις τσι μετρήσεις σου, σετάρεις το ντιντιαρσί, το ντιράκ κάνει τα μαγικά του και σιδερώνει την καμπύλη σε όλο το φάζμα σύμφωνα με το τάργκετ κερβ που γουστάρουν οι πιντιεφάδες και μετά βάνεις τσι δίσκοι σου στο πικάπ και φραίνεσαι μουσική απ' το σετάπ σου το οποίο έχει ενσωματωμένο υποβαθύφωνο κατά τας γραφάς και ισοστάθμιση. :party:

View attachment 140040
Post automatically merged:



Πέστα χρυσόστομε, μάλλιασε η γλώσσα μου να του λέω ότι με το ντιντιαρσί γίνεται η δουλειά όμορφα και ωραία.
Δεν γίνεται
Δεν γίνεται
Δεν γίνεται.

Οοοοοοοοοοοοο

Δεν γίνεται

Θα ακους το minidsp και όχι τον προ/dac που εχεις, πόσες φορές να στο πω

Δεν γι-νε-ται
Post automatically merged:

δικάναλο αποτελούμενο από ενεργούς δορυφόρους όπου ο καθένας από αυτούς θα κροσαρεται από το ομοσταυλο του σαμπ, χωρίς να έχουμε στη διάθεσή μας κάποιο λογισμικό ψηφιακής ισοστάθμισης. Και έστω πως τα δύο σαμπ δε θα τοποθετηθούν σε άλλα σημεία του δωματίου, αλλά ακριβώς κάτω από τους δορυφόρους ως "βάσεις" αυτών. Θα είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα σε αυτή την περίπτωση, για την ενσωμάτωση των σαμπς, ότι δε θα έχουμε τη δυνατότητα χρονικής ευθυγραμμισης των μονάδων?
Όχι, δεν είναι πρόβλημα, αν είναι ακριβώς από κάτω και κροσάρονται απο το ομόσταυλο σαμπ, θα είναι χρονικά ευθυγραμμισμένα.
 

Μηνύματα
7.234
Reaction score
11.774
Καλημερούδια! Για να καταλάβω καλύτερα, έστω ότι παίρνω ένα Minidsp ( το πως θα το συνδέσω είναι ζήτημα που θα εξετάσω σε επόμενο χρόνο ). Έστω και ότι κολλάω τα ηχεία στον τοίχο όπως είπε ο Κώστας. Σε αυτή τη περίπτωση, χρειάζεται να παρέμβω παθητικά στο δωμάτιο ( μονωτικά ) ή θα το φέρει απο μόνο του το dirac?
Σημαντικό. ΕΣΤΩ ότι το παίρνω. Μικρόφωνο και διάθεση για μετρήσεις, έχει κανένας στην Αθήνα;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.153
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top