Auro 3D

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.442
Reaction score
15.130
Στην διαδικασία μετατροπής της Atmos Cinema Version σε Home Edition αυτό που θα υπάρξει ως τελική πληροφορία θα είναι ένα 7.1 bed layer και 20 objects και αυτό είναι όλο, δεν πάει παραπάνω. Τα υπόλοιπα 98 objects ομαδοποιούνται με την διαδικασία του Spatial coding και συγχωνεύονται ως ηχητική πληροφορία στο πλησιέστερο σε αυτά ηχείο.

Έτσι, ενώ στην ουσία τα ακούς, μόνο το 17% των objects έχει την original θέση που έλαβε στο Mastering. Το υπόλοιπο 83% έχει πάει όπου βολεύει.
Τι έχασα εδώ :p
Δικάστηκε το dolby atmos στα σπίτια μέσα σε 2 γραμμές;

//bullying_shields_up !
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.863
Reaction score
77.461
Όλη αυτή την καούρα με την "by the book my a...." θέση των ηχείων δεν την καταλαβαίνω. Αν νομίζει κάποιος ότι θα βάλει το ηχείο 20cm παραδίπλα θα καταλάβει διαφορά σε blind test να με σέσει.

Τα θέματα εντοπισμού και τις ικανότητες μας τις έχω γράψει δύο φορές.

Πάμε στα τεχνικά για να ρίξουμε περισσότερα γέλια.

Το Dolby Atmos για τις αίθουσες μπορεί να παίξει μέχρι 128 objects. Τα βλέπουμε εδώ.
View attachment 220564

Από αυτά τα 10 πάνε αυτόματα στο bed layer και τα υπόλοιπα περιφέρονται στον 3D χώρο. Τα metadata θα πάρουν τις xyz συντεταγμένες κάθε object από τα 118 και ο renderer θα τα τοποθετήσει μέσα στην αίθουσα, ανάλογα την αίθουσα και των αριθμό ηχείων.

Στο Dolby Atmos για ΤΑ ΣΠΊΤΙΑ, αυτόματα γιατί δεν γίνεται αλλιώς, τα objects ως απόλυτος αριθμός από 118 γίνονται 20, αλλά ως ηχητική πληροφορία "υπάρχουν" ακόμα ως 118.
Οι περιορισμοί της τεχνολογίας δεν επιτρέπουν παραπάνω πληροφορία ως metadata.

Στην διαδικασία μετατροπής της Atmos Cinema Version σε Home Edition αυτό που θα υπάρξει ως τελική πληροφορία θα είναι ένα 7.1 bed layer και 20 objects και αυτό είναι όλο, δεν πάει παραπάνω. Τα υπόλοιπα 98 objects ομαδοποιούνται με την διαδικασία του Spatial coding και συγχωνεύονται ως ηχητική πληροφορία στο πλησιέστερο σε αυτά ηχείο. Κάτι σαν αυτό ας πούμε.
View attachment 220565

Έτσι, ενώ στην ουσία τα ακούς, μόνο το 17% των objects έχει την original θέση που έλαβε στο Mastering. Το υπόλοιπο 83% έχει πάει όπου βολεύει.
Ορίστε και εδώ.
View attachment 220566
Και εδώ
View attachment 220567

Οπότε, αν κάτι βρίσκεται πάνω από εσένα λίγο δεξιά, στο σπίτι θα το ακούσεις τέρμα δεξιά. Το ίδιο αν ήταν λίγο αριστερά (πάει τέρμα αριστερά) , λίγο μπροστά (πάει τέρμα μπροστά) ή πίσω (πάει τέρμα πίσω). Αν ήταν λίγο μπροστά και λίγο δεξιά καληνύχτα. Που θα το βάλει; Μπροστά ή δεξιά; Τα objects είναι μονοφωνικά. Και που το ακούς τι έγινε; Τελειομανής δεν είσαι; Πως ξέρεις ότι αυτό που ακούς σπίτι σου είναι το σωστό αφού ο renderer κάνει ότι θέλει και ΔΕΝ μπορείς να επέμβεις;

Τι σημασία έχει αν είναι σωστά τοποθετημένο το ηχείο ή αν κάνει remapping το software; Δεν μπορεί να φτιάξει τα παραπάνω.

Σύμφωνα και με τα παραπάνω, ακόμα στήνεται ηχεία με το μοιρογνωμόνιο και το laser; Αλήθεια;;;;

Αν δεν διαβάσεις τι γίνεται στο pre production και μετά δεν έχεις καταλάβει τίποτα. Αυτή είναι η άποψη μου και θεωρώ πως μπορεί να καταλάβει κανείς το γιατί.

Το Dolby Atmos το έχω ψάξει όσο δεν πάει. Θα πω και άλλα αλλά όχι εδώ. Έχω την δυνατότητα να μιλάω με μαστεράδες στο εξωτερικό που δεν κάνουν άλλη δουλειά από το να φτιάχνουν Atmos όλη μέρα, κάθε μέρα.

Όταν τελειώσω και το ψάξιμο στο Auro3D (δεν έχω αρχίσει καν, δυσκολότερο γιατί δεν έχω επαφές) θα ανοίξω θέμα με τίτλο Immersive Dizziness.
Να καταλάβουν οι νέοι ακροατές την διαδικασία παραγωγής, τι συμβαίνει πριν καν γίνει το BluRay, αν αξίζει η όλη φασαρία της τελειομανίας και να κρίνουν μόνοι τους.

Άντε τραβάτε για κανένα μπάνιο και βάλτε τα ηχεία όπου σας βολεύει.

Θέλετε Atmos; Κάντε Atmos.
Θέλετε Auro3D; Κάντε Αuro3D.

Έτσι και αλλιώς η 3D ηχοσφαιρα στο upper level κατά 83% είναι κατά προσέγγιση. Το λένε τα ίδια τα δεδομένα της Dolby. Απλά πρέπει να ψάξεις.

στην μουσική τι γίνεται?
 

Μηνύματα
22.269
Reaction score
15.543
Τα 200 posts είναι "βρισιές" απ' τον ear!
ε καλα, εδω κανει οτι θελει, αλλου ειναι :roflmao:



στην μουσική τι γίνεται?
παλι τα ιδια !!!
δεν διαβαζεις βρε ; :tongue:


αυτα ειναι τα ωραια.....εχω ριξει πολυ γελιο :lolsign:

αυτος δεν ειναι που γραφει στο stereophile ; :roflmao:

View attachment 220376
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.670
Reaction score
28.010
Τι έχασα εδώ :p
Δικάστηκε το dolby atmos στα σπίτια μέσα σε 2 γραμμές;

//bullying_shields_up !
Αυτές είναι οι δυνατότητες. Δεν πάει παραπάνω. Απλά αν τα objects είναι λιγότερα τα ποσοστά δεν είναι τόσο ακραία.

στην μουσική τι γίνεται?
Γιατί πιστεύεις ότι στη μουσική μπορεί να συμβεί κάτι διαφορετικό; Τα deliverables είναι τα ίδια οπότε και τα υπόλοιπα ίδια είναι, δεν αλλάζει τίποτα. Απλά στη μουσική δεν μας ενδιαφέρει και τόσο η σωστή τοποθέτηση γιατί δεν έχουμε εικόνα.
Το άλλο καλό είναι η Binaural ακρόαση μουσικής με ακουστικά 🎧. Αυτή μπορεί να υπάρξει μετά από πολυκάναλη μίξη και το downgrade είναι αυτόματο και πολύ καλό. Αν τώρα ο παραγωγός ή ο μουσικός είναι Ψυχάκιας μπορεί να μας δώσει και μια tailor made εκδοχή της.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.863
Reaction score
77.461
Γιατί πιστεύεις ότι στη μουσική μπορεί να συμβεί κάτι διαφορετικό; Τα deliverables είναι τα ίδια οπότε και τα υπόλοιπα ίδια είναι, δεν αλλάζει τίποτα. Απλά στη μουσική δεν μας ενδιαφέρει και τόσο η σωστή τοποθέτηση γιατί δεν έχουμε εικόνα.
Το άλλο καλό είναι η Binaural ακρόαση μουσικής με ακουστικά 🎧. Αυτή μπορεί να υπάρξει μετά από πολυκάναλη μίξη και το downgrade είναι αυτόματο και πολύ καλό. Αν τώρα ο παραγωγός ή ο μουσικός είναι Ψυχάκιας μπορεί να μας δώσει και μια tailor made εκδοχή της.
γιατί στην μουσική υπάρχει απαίτηση για παραπάνω ''λεπτομέρεια''....ο μαστεράς δεν έχει πολυτέλεια για ταλιμπανιές
+ στην μουσική γίνεται πολύ πιο εύκολα αντιληπτή μια ''κακή'' τοποθέτηση ηχείων
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.670
Reaction score
28.010
γιατί στην μουσική υπάρχει απαίτηση για παραπάνω ''λεπτομέρεια''....ο μαστεράς δεν έχει πολυτέλεια για ταλιμπανιές
+ στην μουσική γίνεται πολύ πιο εύκολα αντιληπτή μια ''κακή'' τοποθέτηση ηχείων
Δεν μπορώ να φέρω αντίρρηση σε όσα λες καθώς δεν έχω αρκετή ή σωστή εμπειρία στο κομμάτι immersive music.
Αυτό που ξέρω είναι ότι η εικόνα μας κάνει πιο απαιτητικούς.
Τα δεδομένα όμως δεν αλλάζουν στα deliverables είτε φτιάχνεις ταινία είτε μουσική. Περιορίζεσαι στο 7.1 & 20 objects.

Edit:
Τώρα μου ήρθε μια φλασιά.
Οι τυχεροί κάτοχοι Kaleidescape δεν βλέπουν ποιότητα BluRay αλλά Studio Masters. Αυτό σίγουρα συμβαίνει στην εικόνα. Αν συμβαίνει και στον ήχο καταλαβαίνεις το άλμα;;
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.670
Reaction score
28.010
Edit2: Απαντώ μόνος μου.
Δεν γίνεται. Το Dolby Atmos Studio Master ενός τραγουδιού είναι περίπου 4GB. H Dolby Atmos Studio version μιας ταινίας 2 ωρών (μόνο ο ήχος) δεν χωράει καν στο BlueRay. 😄
Σε αυτή την περίπτωση μια 2ωρη 4Κ ταινία θα έπρεπε να ήταν 150GB και βάλε στο Kaleidescape. 😄
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.863
Reaction score
77.461
ε ας μας τα δίνουν σε 2 μπλουρει...
ένα για την εικόνα και ένα για τον ήχο και να τα συγχρονίζουμε εμείς :biggrin:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.670
Reaction score
28.010
Studio Master my a..... βέβαια και το Kaleidescape.
Στην Graal που ήμουν μια ταινία 90' σε 2Κ uncompressed ήταν 1.5TB. Και το DCP για τις αίθουσες μαζί με το 5.1 ήταν 300GB - 350GB.
Ούτε αυτό που πάει στις αίθουσες δεν έχουν. Φαντάσου τι βλέπουμε streaming.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.863
Reaction score
77.461
και να πάρεις μια τέτοια ταινία στα χέρια σου....σιγά μην την παίξει κάποιο media player ή ακόμα και pc :laugh:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.670
Reaction score
28.010
και να πάρεις μια τέτοια ταινία στα χέρια σου....σιγά μην την παίξει κάποιο media player ή ακόμα και pc :laugh:
Θα παίξει. Όλο το μυστικό είναι στο bandwidth και στην ταχύτητα διαβάσματος των δίσκων. Γιατί δεν είναι ένας. 😉 Για real-time πάντως είχαμε fiber.

Νομίζω ο Μανώλης είχε βγάλει φωτογραφίες και τις είχε ανεβάσει εδώ.
 



Μηνύματα
22.269
Reaction score
15.543
στην μουσική τι γίνεται?
στην μουσικη απλα πατας auro2d η auro3d ;)
....ειναι τοσο απλο που στο λεει και ο FT..
ακομα και στα πολυκαναλα 5.1 δινει αλλο αερα...
.....δεν χρειαζεται ντε και καλα να αγοραζεις immersive auro η atmos

βεβαια ο kal εχει καπου δικιο σε αυτο λεει περι atmos :biggrin:
 
Last edited:


daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.863
Reaction score
77.461
στην μουσικη απλα πατας auro2d η auro3d ;)
....ειναι τοσο απλο που στο λεει και ο FT..
ακομα και στα πολυκαναλα 5.1 δινει αλλο αερα...
.....δεν χρειαζεται ντε και καλα να αγοραζεις immersive auro η atmos
ξεκολλά μαρη με το auro
στο μαστεριγκ αναφερόμουν κ στο αν υπάρχει άλλη διαδικασία λόγω μουσικής κ όχι εφέ


βεβαια ο kal εχει καπου δικιο σε αυτο λεει περι atmos :biggrin:
οι κυκλοφορίες κ τα στούντιο όμως αλλά λένε… :biggrin:
 

Μηνύματα
7.237
Reaction score
4.617
Studio Master my a..... βέβαια και το Kaleidescape.
Στην Graal που ήμουν μια ταινία 90' σε 2Κ uncompressed ήταν 1.5TB. Και το DCP για τις αίθουσες μαζί με το 5.1 ήταν 300GB - 350GB.
Ούτε αυτό που πάει στις αίθουσες δεν έχουν. Φαντάσου τι βλέπουμε streaming.
Είναι γνωστό ότι η σύγκριση 4k streaming με δισκάκι blu ray αντιχοιστει με μια η άλλη σε ποιότητα .
Μόνο ultra 4k είναι πάρα πάρα πολύ καλύτερο ...
 

Μηνύματα
22.269
Reaction score
15.543
ξεκολλά μαρη με το auro
στο μαστεριγκ αναφερόμουν κ στο αν υπάρχει άλλη διαδικασία λόγω μουσικής κ όχι εφέ



οι κυκλοφορίες κ τα στούντιο όμως αλλά λένε… :biggrin:
για να μην ψαχνεται σας τα λεω.....;)
....ακου κολλημα !!!
τα ειδατε τα στουντιο και τις κυκλοφοριες που βγαινουν...:lolsign:
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter
  • spylab
    Shalom

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.600
Μηνύματα
2.867.465
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top