Back to the past: DLP vs. LCOS

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.462
Reaction score
74.973
Η Texas Instruments εχει ΕΝΑ και ΜΟΝΟ DMD chip με native resolution 4K.

The fast switching speed of the DMD enables 8.3 million pixels to be displayed on the screen using 4.15 million micromirrors
http://www.ti.com/lit/ml/ssnb002/ssnb002.pdf




Οι κινηματογραφικοί έχουν ανάλυση 4096x2160 (1.85:1) και 8.847.360 pixels ενώ οι οικιακοί 3840x2160 (1.78:1) και 8.294.400 pixels.
https://www.christiedigital.com/en-.../christie-cp4230-dlp-digital-cinema-projector
https://www.barco.com/en/Products/P...00-lumens-4K-3-chip-DLP-projector.aspx#!specs


Αν ήταν το ίδιο chip, δεν θα έπαιζε στο κινηματογραφικό aspect.



EDIT: https://celluloidjunkie.com/2010/03/26/texas-instruments-on-track-with-4k/



 

Μηνύματα
634
Reaction score
236
καλα λεει ο loggeo..:D
....δυστυχως φιλε μου η εικονα των dlp ειναι επιεικως απαραδεκτη για ταινιες τουλαχιστον ..
Πηγαινε να το πεις στους μηχανικους που στηνουν IMAX αυτο και να τους προετεινεις να αλλαξουν σε LCD τοτε.. :lol:
To 85% των DCI-approved Digital Cinemas παγκοσμιως, ειναι 3-chip DLP. Τα ειπαμε αυτα...

Καλο ειναι για LCD/LCOS για περιστασιακη χρηση Home Cinema, αλλα για ποιο απαιτητικες χρησεις sorry..

Oπως ειπα και πριν, ολες οι αποψεις ειναι υποκειμενικες βεβαια.
Γουστα ειναι αυτα.
 

Μηνύματα
22.269
Reaction score
15.543
εχει βρε Μητσο μου και full 4k οικιακους...

οι κινηματογραφοι παιζουν οτι θελουν..
 

Μηνύματα
634
Reaction score
236

Αν ήταν το ίδιο chip, δεν θα έπαιζε στο κινηματογραφικό aspect.
Σορρυ.. παλι μπερδευεσαι..

Εκτος και εαν εχεις εσωτερικη πληροφορηση εσυ και μονον εσυ παγκοσμιως, για αυτο το μυστικο DMD τσιπακι της Texas Instruments που χρησιμοποιει στους κινηματογραφικους μονο..

PS: Εχεις δικιο οτι ειναι 2716x1528 pixels παντως το DLP660TE. Μην μπερδευεσαι ομως. Παρολο που εχει τοσα pixels εχει αναλυση 3840x2160.
http://www.ti.com/product/DLP660TE?keyMatch=DLP660TE&tisearch=Search-EN-Everything
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.462
Reaction score
74.973
Και επιμένεις... :roflmao::rolleyes:





Πώς το γράφει η υπογραφή του αβγδ;
 

Μηνύματα
22.269
Reaction score
15.543
Πηγαινε να το πεις στους μηχανικους που στηνουν IMAX αυτο και να τους προετεινεις να αλλαξουν σε LCD τοτε.. :lol:
To 85% των DCI-approved Digital Cinemas παγκοσμιως, ειναι 3-chip DLP. Τα ειπαμε αυτα...

Καλο ειναι για LCD/LCOS για περιστασιακη χρηση Home Cinema, αλλα για ποιο απαιτητικες χρησεις sorry..

Oπως ειπα και πριν, ολες οι αποψεις ειναι υποκειμενικες βεβαια.
Γουστα ειναι αυτα.
ναι ναι .......γουστα ειναι αυτα
 

Μηνύματα
634
Reaction score
236
Και επιμένεις... :roflmao::rolleyes:
Ολοκληρο Link σου εχω.
Αφου μπαινεις στον κοπο και ψιλο-διαβαζεις, διαβασε ολες τις πληροφοριες... Θα σου λυθουν πολλες απορειες..

Τωρα παλι εαν αναρωτιεσαι πως γινεται το DLP660TE να εχει native resolution 3840x2160 με 2716x1528 pixels, ρωτας της Texas Instruments να σου απαντησει. :p
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.462
Reaction score
74.973
Ξαναβάζω τα links, γιατί εδώ τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά. :party::party::party:

Οι κινηματογραφικοί έχουν ανάλυση 4096x2160 (1.85:1) και 8.847.360 pixels ενώ οι οικιακοί 3840x2160 (1.78:1) και 8.294.400 pixels.

https://www.christiedigital.com/en-.../christie-cp4230-dlp-digital-cinema-projector

DMD DLP Cinema®
  • 4096 x 2160 pixels
https://www.barco.com/en/Products/P...00-lumens-4K-3-chip-DLP-projector.aspx#!specs

Resolution 4,096 x 2,160
 

Μηνύματα
634
Reaction score
236
Ξαναβάζω τα links, γιατί εδώ τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά. :party::party::party:

https://www.christiedigital.com/en-.../christie-cp4230-dlp-digital-cinema-projector

DMD DLP Cinema®
  • 4096 x 2160 pixels
https://www.barco.com/en/Products/P...00-lumens-4K-3-chip-DLP-projector.aspx#!specs

Resolution 4,096 x 2,160
Τι θα γινει με τις απορειες σου.
Αντε αλλο ενα link μηπως και σε διαφωτησει..

http://www.proavbiz-europe.com/inde...e-most-industry-impact&catid=24&Itemid=401985

Δεξια στην φωτο ειναι το legacy chip.
 




Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.462
Reaction score
74.973
Με κουράσατε,Πάω να δω ταινία :o
Κι εγώ, στον JVC μου. :p

Δεν το ηξερα ομολογω.
Αλλά επέμενες προκλητικά, ενώ δεν αντιλαμβάνεσαι καν τη διαφορά του aspect ratio που τα κάνει ασύμβατα.

Η Sony χρησιμοποιεί 1.85:1 panels τα οποία προβάλλουν 1.78:1 ή 1.85:1, αλλά το αντίθετο (1.78:1 σε 1.85:1) δεν γίνεται.
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.856
Reaction score
28.285
Την περίοδο 2008 - 2011 εργαζόμουν στην Graal. Post Production Coordinator. Κάποιοι απο εδώ στο Φόρουμ έχουν έρθει στην εταιρία και τον εχουν δει. Τους είχε φέρει ο Κώστας από τη SONY. Είχαμε ένα τερατάκι SXRD 4K SONY σε μια οθόνη 350" αν θυμάμαι καλά.

Τότε ειχαμε και την αντιπροσωπία στους επαγγελματικους προτζέκτορες SONY.

Το μηχανάκι από τότε γ@μούσε.

Οι διευθυντές φωτογραφίας ηταν ΠΟΛΥ ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα οταν μετά το DCP το βλέπαμε στα σινεμά. Και μάλιστα έλεγαν ότι ο SONY είναι πιο σωστός.
Η SONY μας ειχε πει ότι επειδή έχουμε να κάνουμε με Mastering εικόνας και color correction έτσι οπως το δουλεύουμε (+16 ώρες την ημέρα) κάθε 2 και κάτι μήνες πρέπει να αλλάζουμε λάμπα. 3000€. WTF.

Πολλοί ηταν από τότε αυτοι που ήθελαν να βάλουν SONY στις αίθουσες τους. 4Κ με τη μια να τελειώνουν. Μόλις άκουγαν την τιμή έκαναν μεταβολή. Κάπου στα 90.000€ - 100.000€. Χωρίς το κόστος φακών για το 3D. Με τους σέρβερ και τους φακούς ήθελαν περίπου 150.000€ ανά αίθουσα. Μόνο ο ιδιοκτήτης του ΔΑΝΑΟΣ το σκεφτόταν και δεύτερη φορά γιατί τους είχε δει στο εξωτερικό αλλα μας έλεγε οτι τα 40.000€ που θα του κόστιζε ενας NEC ή ένας CHRISTIE παίρνει 2.

Εχω δει και τα τερατα της Barco στην προηγούμενη δουλειά. Τα βάζαμε στο Μέγαρο Μουσικής στα 50m. Είχαμε και 2 μάλιστα το ένα πάνω στο άλλο μην γίνει τίποτα και παίξει μαύρο στην οθόνη να αλλάξουμε γρήγορα προβολέα. Πανάκριβα. +200.000€ ο ένας. Ενα είχαμε εμείς και το άλλο ηταν της Telmaco της αντιπροσωπείας.
Και αν θυμάστε στο Καλλιμάρμαρο μια τεράστια οθόνη που έπαιζε την συναυλία του Βαγγέλη Παπαθανασίου από το live λίγο ποιο δίπλα; Ενα τέρας της BARCO ήταν. Δεν μπορώ να συγκρίνω γιατί υπάρχουν αρκετά χρόνια ανάμεσα στα 2.
 
Last edited by a moderator:

Nelsy

Ιεράπετρα
Μηνύματα
5.204
Reaction score
2.874
Την περίοδο 2008 - 2011 εργαζόμουν στην Graal. Post Production Coordinator. Κάποιοι απο εδώ στο Φόρουμ έχουν έρθει στην εταιρία και τον εχουν δει. Τους είχε φέρει ο Κώστας από τη SONY. Είχαμε ένα τερατάκι SXRD 4K SONY σε μια οθόνη 350" αν θυμάμαι καλά.
Υπάρχει το θέ(α)μα:)
http://www.avsite.gr/forum/threads/...γίνεται-με-το-production-μιάς-ταινίας.103636/
 


Μηνύματα
634
Reaction score
236
Οι διευθυντές φωτογραφίας ηταν ΠΟΛΥ ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα οταν μετά το DCP το βλέπαμε στα σινεμά. Και μάλιστα έλεγαν ότι ο SONY είναι πιο σωστός.
Η SONY μας ειχε πει ότι επειδή έχουμε να κάνουμε με Mastering εικόνας και color correction έτσι οπως το δουλεύουμε (+16 ώρες την ημέρα) κάθε 2 και κάτι μήνες πρέπει να αλλάζουμε λάμπα. 3000€. WTF.
Εγω εχω ακουσει και κατι αλλο. Πως τα SXRD μηχανηματα της SONY δεν ειναι καταλληλα για post production και color grading επειδη εχουν την ταση να εμφανιζουν μετατοπιση χρωματων υστερα απο πολλες ωρες. Δεν εχω προσωπικη εμπειρια βεβαια. Απλα τι εχω ακουσει γραφω.

Στην οικιακη χρηση, SONY φαινεται να εχει το τεχνικο προβαδισμα αυτη την στιγμη, εναντι του ανταγωνισμου, επειδη ειναι η μονη που προσφερει native 4Κ στα panel της. Αυτο ομως μπορει να αλλαξει.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.856
Reaction score
28.285
Εγω εχω ακουσει και κατι αλλο. Πως τα SXRD μηχανηματα της SONY δεν ειναι καταλληλα για post production και color grading επειδη εχουν την ταση να εμφανιζουν μετατοπιση χρωματων υστερα απο πολλες ωρες. Δεν εχω προσωπικη εμπειρια βεβαια. Απλα τι εχω ακουσει γραφω.
Αν υποθέταμε ότι κάτι τέτοιο είναι αλήθεια άλλο πράγμα θα έβλεπαν στο στούντιο και άλλο στο σινεμά. Πράγμα αδύνατο ώστε να περάσει από τον διευθυντή φωτογραφίας αλλά και απο το στουντιο, γιατί πριν το τελικό μάστερ γίνονται όσα τεστ χρειάζονται για την σωστή τελική κόπια.
Και επίσης κανένα στούντιο δεν θέλει να χάνει χρόνο με κανένα τρόπο. Θα τα είχαν πετάξει ολοι.
Οπότε μάλλον μούφα η θεωρία.
 

Μηνύματα
634
Reaction score
236
Last edited:


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.766
Μηνύματα
2.875.589
Members
37.951
Νεότερο μέλος
theo tzio
Top