- Μηνύματα
- 9.942
- Reaction score
- 13.425
Μάλλον για uni pivot πρόκειται αν κρίνω από την <<ακίδα>> που φαίνεται:140:
Το πλατώ "ΜΚΙΙ" είναι, το Hi-End όμως βρίσκεται στην κεφαλή και τον βραχίονα... :143::143:βρε στο θεμα μας
![]()
σιγά τ'αβγά....To @@μήσαμε το θέμα...
Εγώ θα αγόραζα το stanton πάντως...Τί πάει να πει "δεν γίνεται"! Ακόμα εκεί είσαι; Αυτό το "πράμα" είναι πλατώ της προκοπής, και όλοι οι βιοτέχνες του high end το βλέπουν με το κυάλι. Σας αρέσει - δε σας αρέσει.
.....................
Συνοψίζοντας, είτε πρόκειται για ιμάντα, είτε για άμεση οδήγηση, αμφότερες οι λύσεις είναι ορθές, με την άμεση οδήγηση να δημιουργεί το πρόσθετο πρόβλημα της δυσκολίας στην ακουστική απομόνωση του πικάπ, κάτι που είναι παιχνίδι σε ένα πικάπ με ιμάντα και ανάρτηση. Αν αυτές οι δύο λύσεις δεν σας αρέσουν, δεν πειράζει, πάρτε κάτι χειρότερο και πιο εντυπωσιακό, με ακίδες και χωρίς ανάρτηση, με πλατώ πολλών κιλών, με ακρυλικό πλατώ φωτιζόμενο σε διάφορα χρώματα και σχέδια, και άλλες τέτοιες αηδίες.................
O ανενημέρωτος και ο μη προσεκτικός διαβάζοντας το εξαιρετικό κείμενο του Κώστα μπορεί να μείνει με την αίσθηση ότι οι αναρτήσεις και η βέλτιστες δυνατότητες απομόνωσης υπάρχουν μόνο στις belt drive κατασκευές. Αυτό δεν ισχύει !
Στις κορυφαίες direct drive υλοποιήσεις δεν υπάρχει καμία δυσκολία αντιμετώπισης της ακουστικής ανάδρασης και των ανεπιθύμητων κραδασμών που εισάγει η βάση στήριξης του πικάπ. Υπάρχουν και εδώ αναρτήσεις και ενίοτε υποσασί.
Δύο κλασικά παραδείγματα είναι τα μυθικά PIONEER P3A και DENON DP-100M :
![]()
![]()
![]()
![]()
Δεν θα συμφωνήσω !!! :114:Αυτα δεν υπάρχουν πιά, γιατι τα ξεπέρασαν άλλα...
Κ. Τσαντούλη, όταν λέτε πανάκριβα τι εννοείτε? Τι τάξη τιμής? Και μία βασική ερώτηση, λόγω του ότι υποθέτω ότι σαν κατασκευή θα είναι πολλών ετών, θα χρειάζονται σίγουρα ανακατασκευή ή είναι πιθανό να λειτουργούν άψογα ως έχουν. Και το βασικότερο, έφτασαν στην Ελλάδα τέτοιου είδου πικάπ? Να πω σε αυτό το σημείο ότι ενδιαφέρομαι για το SP10 MK2 και θα ήθελα πολύ τη γνώμη σας.Δεν θα συμφωνήσω !!! :114:
1) Δεν υπάρχουν σαν καινούργια γιατί οι κατασκευαστές τους έκριναν ότι για την σημερινή εποχή δεν έχουν κανένα σοβαρό εμπορικό ενδιαφέρον !
2) Υπάρχουν σαν μεταχειρισμένα και είναι δυσεύρετα και πανάκριβα !
Τρεις φορές επεχείρησα να τα χτυπήσω αμέσως μόλις "αναρτήθηκαν" σε "σχετικών πωλήσεων" διαδικτυακό τόπο. Και τις τρεις με πρόλαβαν άλλοι ..... :120:
Ωραίο εργαλείο!!!!!Να πω σε αυτό το σημείο ότι ενδιαφέρομαι για το SP10 MK2 και θα ήθελα πολύ τη γνώμη σας.
Έχει αυτό καμιά σημασία; Εδώ διαφέρει το pitch από βινύλιο σε βινύλιο (διαφορετικής παραγωγής), αλλά και σε σχέση με τα αντίστοιχα CD. Πλάκα με κάνεις τώρα; :114:Να γιατί τα belt drive δεν θα φθάσουν ποτέ τα direct drive σε ακρίβεια περιστροφής:
(Aπό "white paper" του 1975)
Το εγγενές ελάττωμα των BELT DRIVE:
![]()
:107:
Το λοιπόν!Έχει αυτό καμιά σημασία; Εδώ διαφέρει το pitch από βινύλιο σε βινύλιο (διαφορετικής παραγωγής), αλλά και σε σχέση με τα αντίστοιχα CD. Πλάκα με κάνεις τώρα; :114:
Δεν διαφωνώ, αλλά η ανακρίβεια ήδη εμπεριέχεται, αφού όλοι οι τόρνοι λειτουργούν με αναφορά τη συχνότητα του δικτύου (με σύγχρονο κινητήρα). Εκτός αυτού, σε ένα σύστημα τόσο ευπαθές και περίπλοκο, όπως το πικάπ, η απόλυτη ακρίβεια περιστροφής είναι η τελευταία που (θα έπρεπε να) μας ενδιαφέρει. Φυσικά, αν είναι διαθέσιμη, όπως με το μοτέρ του Technics, μόνον ευπρόσδεκτη μπορεί να είναι, τουλάχιστον από μένα.Τώρα αν τα βινύλια του ίδιου έργου έχουν μεταξύ τους διαφορές, θα ήθελα να ξέρω όταν παίζω τον δίσκο, ότι δεν προσθέτω ανακρίβεια στην ήδη υπάρχουσα, λόγω αστοχίας του δικού μου συστήματος!
:107: