Chario Academy 2, μετατροπή σε τρίδρομο.

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Μερικές φωτογραφίες από την διαδικασία κατασκευής των εξωτερικών crossovers:
View attachment 144641

View attachment 144642

οι συνδέσεις των μεγαφώνων εντός του Chario, μετά την αφαίρεση του <<μαμά>> crossover:
View attachment 144643
Ενδιαφερον θεμα και μπραβο για την προσπαθεια σου!

Πες μου ομως-τι προελευσεως ειναι αυτοι οι πυκνωτες;Πρωτη φορα τους βλεπω.

Τα πηνια γιατι δεν τα τοππθετησες με τους αξονες τους καθετα;
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.634
Reaction score
12.209
Ενδιαφερον θεμα και μπραβο για την προσπαθεια σου!

Πες μου ομως-τι προελευσεως ειναι αυτοι οι πυκνωτες;Πρωτη φορα τους βλεπω.

Τα πηνια γιατι δεν τα τοππθετησες με τους αξονες τους καθετα;
Οι πυκνωτές εν σειρά με το σήμα είναι τύπου ΜΚΡ, υψηλού VFM, κατασκευασμένοι στην εξωτική Κίνα.
Αποδίδουν δε καλύτερα από κάποιους πολυσυζητημένους <<επώνυμους>>.
Τα πηνία είναι τοποθετημένα με τους άξονες τους κάθετα πλην ενός, και αυτό για θέμα καλής λειτουργίας.
 


Μηνύματα
570
Reaction score
1.548
Πρώτον μπράβο πραγματικά respect εξαιρετική την θεωρώ πραγματικά λύση.
Δεύτερον και αν επιτρέπεται το συνολικό κόστος αυτής της μετατροπής που έφθασε?
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.634
Reaction score
12.209
Πρώτον μπράβο πραγματικά respect εξαιρετική την θεωρώ πραγματικά λύση.
Δεύτερον και αν επιτρέπεται το συνολικό κόστος αυτής της μετατροπής που έφθασε?
Μου δίνεις την ευκαιρία να πω δυο πράγματα για θέματα που φαίνονται, αλλά περισσότερο για όσα δεν φαίνονται...
Καταρχάς σε ένα τέτοιο έργο ότι γίνεται γίνεται για μία και μοναδική φορά.
Αυτό σημαίνει ότι οι έλεγχοι, ο σχεδιασμός, το τρέξιμο, η προμήθεια υλικών κ.τ.λ. αφορούν ένα και μοναδικό ζεύγος ηχείων, ούτε καν δύο, που θα βοηθούσε στην μείωση του κόστους των παραπάνω.
Αυτά που φαίνονται στις φωτογραφίες είναι δυο μεγάλες καλο-κατασκευασμένες καμπίνες με σήτες και τέσσερα woofers συν τα κροσόβερς και οι μπόρνες.

Δεν φαίνεται για παράδειγμα, ότι το να ντυθούν με αποσβεστικά καμπίνες αυτού του μεγέθους παίρνει, συνολικά, πάνω από μια μέρα δουλειά.
Επίσης ο σχεδιασμός του crossover πήρε τουλάχιστον 50 ώρες, συν τη προμήθεια των υλικών του.
Υπολόγισε τώρα ότι για τις καμπίνες πήγα στο ξυλουργείο 7 φορές. Για τα πρώτα σχέδια και κουβέντα τι είναι εφικτό και πως, τα τελικά σχέδια της κατασκευής, με τα μεγάφωνα για τις πατούρες, τους σωλήνες συντονισμού, την καμπίνα των Chario βάση της οποίας έγιναν τα τελειώματα των πλευρών και δύο φορές για να πάρω από μια καμπίνα ώστε να μην χτυπηθούν.
Επιπλέον άλλες δύο φορές για τα κουτάκια των crossovers.
Τα υλικά βέβαια για τα παραπάνω, συν τα μεγάφωνα συν τις σήτες, δεν τα βρίσκεις έξω από την πόρτα σου, αλλά χρειάζεται χρόνος και μετακινήσεις.

Το συνολικό κόστος μόνο των υλικών που απαρτίζουν την παραπάνω κατασκευή ανέρχεται σε 1350 ευρώ περίπου.
Με την μερίδα του λέοντος να έχουν βέβαια οι καμπίνες και μετά τα μεγάφωνα.
 
Last edited:

Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.867
Reaction score
28.520
Πέτρο μας , τι ηχητικές εντυπώσεις έχεις από αυτή την προσπάθεια σου ;
Πέρα από το κέρδος στο χαμηλό φάσμα , τι άλλο κέρδισες στον ήχο συνολικά ;
Το twitter , τόσο ψηλά , δημιούργησε πρόβλημα στο τελικό σου ηχητικό αποτέλεσμα ;
-
Τα συγχαρητήρια μου γιά το μεράκι και την κατασκευή σου , εννοείτε εξ αρχής . :hi:
 
Last edited:

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.634
Reaction score
12.209
Πέτρο μας , τι ηχητικές εντυπώσεις έχεις από αυτή την προσπάθεια σου ;
Πέρα από το κέρδος στο χαμηλό φάσμα , τι άλλο κέρδισες στον ήχο συνολικά ;
Το twitter , τόσο ψηλά , δημιούργησε πρόβλημα στο τελικό σου ηχητικό αποτέλεσμα ;
-
Τα συγχαρητήρια μου γιά το μεράκι και την κατασκευή σου , εννοείτε εξ αρχής . :hi:
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

Θα σου απαντήσω χρησιμοποιώντας τα λόγια του φίλου μου. Λίγη ιστορία...
Ο φίλος μου ο Μιχάλης είχε στην κατοχή του δύο ηχεία. Το Chario Academy που συζητάμε και ένα Cervin Vega XLS-15, με μονάδα χαμηλών 15 ιντσών, όπου σε άλλο θέμα έχω αναφερθεί στην βελτίωση του.

Το Chario είχε την φινέτσα, αλλά δεν είχε τον όγκο αναπαραγωγής στα χαμηλά και μεσοχαμηλά του XLS-15.
Αυτός ήταν και ο λόγος που ξεκινήσαμε το έργο. Να παντρέψουμε τους δύο κόσμους.
Μου έλεγε χαρακτηριστικά πως: <<Το Cervin Vega δεν πιάνει με τίποτα τα μεσαία και υψηλά του Chario, αλλά το chario δεν παύει να είναι ένα μικρό ηχείο βάσης και να το δείχνει>>.

Το πρώτο πράγμα που μου είπε μετά την ακρόαση του ολοκληρωμένου ηχείου είναι:
<<Πλέον το Cervin Vega ακούγεται σαν ηχείο βάσης μπροστά του>>.
 
Last edited:


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.592
Μηνύματα
2.865.184
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top