Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

Μηνύματα
12.991
Reaction score
8.349
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

.Ποια απο τις δυο εικόνες εχει καλύτερο μαυρο??μα παλι η δευτερη, μιας και το ματι σου λογο της υψηλης αντιθεσης θα βλεπει το μαυρο 'κατραμι' και το ασπρο 'κάτασπρο'!
επειδη εχω δει σχεδον ολους τους συγχρονους προβολεις σε βεβαιωνω οτι αυτο ειναι μυθος.
Αυτο το "ξεγελασμα του ματιου" που λες ισως συμβει σε καμμια πολυ ιδιαιτερη σκηνη αλλα γενικα στα σκοτεινα ΔΕΝ υφισταται τετοιο πραγμα.Το μετριο "μαυρο" ειναι αυτο που ειναι και δεν φαινεται "κατραμι" με τιποτα.Προσωπικα,"κατραμι" εχω δει ΜΟΝΟ σε CRT,ΠΟΤΕ μεχρι σημερα σε ψηφιακο.
Στα υπολοιπα νομιζω απαντησα πιο πανω.:605:
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Πέραν των άλλων πρέπει να τονίσω πως σε μία εικόνα η ένα πλάνο που επικρατούν προφανώς οι ίδιοι φωτισμοί, ο ένας με το 500/1 ansi θα δείξει 498 διαφορετικά γκρι και ο άλλος με τα 250/1 τα μισά ακριβώς. Θα πνίγει δηλαδή την εικόνα και με αλχημείες ( δυναμική ίριδα), θα προσπαθεί να μπαλώσει τις εγγενείς αδυναμίες του πάνελ.


Προφανώς δε για τους παραπάνω λόγους θα δείχνει και λιγότερα χρώματα. O ένας 500x500x500 και ο άλλος 250x250x250.

Δεν σας κάνει άραγε εντύπωση γιατί αποφεύγουν την συζήτηση και την αναφορά στα specs. τα ansi contrast σαν το διάολο το λιβάνι :

Όσο για τα μαύρα το μαύρο 16 ένα είναι και όχι πολλά και για ένα καλιμπραρισμένο τα ίδια με έναν άλλο ΒΠ είναι το ίδιο. Απλά με το μικρό ansi contrast συμπιέζεται η κλίμακα του γκρι, άρα και η λεπτομέρεια της εικόνας γιαυτό και μας φαίνονται πιο σκοτεινά τα σκοτεινά πλάνα, τα οποία όμως έχουν χάσει σε λεπτομέρεια (πληροφορία) .

Και μπλοφάρουν λέγοντας για καλύτερα μαύρα ενώ πρόκειται για μια παραμορφωμένη εικόνα, που έχει συμπιεστεί το βάθος χρώματος. :120:
 

Μηνύματα
14.066
Reaction score
11.765
Πέραν των άλλων πρέπει να τονίσω πως σε μία εικόνα η ένα πλάνο που επικρατούν προφανώς οι ίδιοι φωτισμοί, ο ένας με το 500/1 ansi θα δείξει 498 διαφορετικά γκρι και ο άλλος με τα 250/1 τα μισά ακριβώς.
Πού ενδιαφέρον αυτό! Θα μπορούσες να μου δώσεις κάποιες πηγές που να το εξηγούν; Θέλω να τις μελετήσω για να το καταλάβω καλύτερα.
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Πού ενδιαφέρον αυτό! Θα μπορούσες να μου δώσεις κάποιες πηγές που να το εξηγούν; Θέλω να τις μελετήσω για να το καταλάβω καλύτερα.
Contrast
Contrast is the distinction between the visual properties that make a distinguishable object from the other substances and the backgrounds. Contrast is defined by the variation of the brightness of the object and color. It can also be determined with the other objects in the same field of vision. Contrast is a feature that creates your video pictures ornately colored. Contrast is essentially the difference in brightness between darkest and lightest areas in any picture. Contrast offers intensity to your images. If the contrast ratio of LCD TV is very low, then the darkest images will be inclined to look stained.

The Contrast Ratio evaluates the vibrant range from dark to light areas. So, the higher ratio and the larger ranges are also considered valuable in the TV contrast ratio. A nominal range of 200 to 1 ratio or more is required to create the proper color depth. The flat panel LCD television contrast ratio and plasma display for the home theater system have a contrast ratio assorting from 1000 – 1 to 3000 – 1. The contrast of 10000-1 is usually extracted for a plasma TV screen. The plasma TV display is made by the high quality experts and qualified manufactures.

Television contrast ratio is an important attribute of display and video presentations. Very elevated TV contrast ratios signify the exceptional colors and superior gray ranging support, such as the Mitsubishi LCD TV contrast ratio that is 600 – 1.

http://www.checkhometheatre.com/basic-tv-tune-up/contrast.html
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Πού ενδιαφέρον αυτό! Θα μπορούσες να μου δώσεις κάποιες πηγές που να το εξηγούν; Θέλω να τις μελετήσω για να το καταλάβω καλύτερα.
With a low contrast ratio, bright and dark areas may look correct, but in-between areas don't have as many "levels." Shadows can appear blocky.

http://movietheatrereviews.blogspot.com/2007/01/cons-of-digital-projection.html



Και κάποιοι ονομάζουν τις "blocky shadows", βελούδινο μαύρο.

Για να το καταλάβουμε μια και καλή μικρότερο ansi contrast σημαίνει πως το πάνελ ( δηλαδή η καρδιά ) του ΒΠ βγάζει λιγότερα χρώματα, τόνους του γκρι και λεπτομέρεια στις σκιές σε μία εικόνα η σε ένα ολόκληρο πλάνο και βέβαια σε κάθε καρέ του φίλμ .

Με την μεταβλητή ίριδα, ναι μεν έχουμε κάποια πλεονεκτήματα , αλλά βλέπουμε άλλη ταινία γιατί τα 10 IRE του κάθε χρώματος διαφέρουν από πλάνο σε πλάνο με το ανοιγόκλεισμα της ίριδας.

Σε τελική ανάλυση το ον-οφ κόντραστ δεν έχει καμιά σημασία στην ποιότητα της εικόνας, απλά βελτιώνει λίγο της εγγενείς αδυναμίες του πάνελ.:143:

Σον ΒΠ με 500/1 θα είναι διακριτό το 10.2 απο το 10,4 IRE, ενώ στον ΒΠ με 250/1 θα είναι το 10,2 από το 10,6 IRE, και ακόμα και αν το μάτι κάποιου δεν βλέπει τέτοια διαφορά θα το διαπιστώνουμε με το φωτόμετρο πως στον ένα θα αλλάζει η φωτεινότητα ανά 0,2 ενώ στον άλλο ανά 0,4.

Καλό είναι να το χωνέψουμε, πως αν όλα τα άλλα στοιχεία είναι ίδια, πάνελ με 500/1 είναι καλύτερο από πάνελ με 250/1 ansi., και πως αυτοί που δεν ανεβάζουν την φωτεινότητα σε κάποια πάνελ, γεγονός που θα ανέβαζε τα ansi, δεν το κάνουν γιατί δεν αντέχει το πάνελ και θα ξεπλύνει τα χρώματα. Αποτέλεσμα ακριβοί ΒΠ δεν αντέχου σε εικόνα μεγαλύτερη απο 100" και έσι θα έχουν ξεπεραστεί σύντομα απο τις καινούργιες γιγαντοTV.
 

Μηνύματα
2.791
Reaction score
1
Πέραν των άλλων πρέπει να τονίσω πως σε μία εικόνα η ένα πλάνο που επικρατούν προφανώς οι ίδιοι φωτισμοί, ο ένας με το 500/1 ansi θα δείξει 498 διαφορετικά γκρι και ο άλλος με τα 250/1 τα μισά ακριβώς. Θα πνίγει δηλαδή την εικόνα και με αλχημείες ( δυναμική ίριδα), θα προσπαθεί να μπαλώσει τις εγγενείς αδυναμίες του πάνελ.

Προφανώς δε για τους παραπάνω λόγους θα δείχνει και λιγότερα χρώματα. O ένας 500x500x500 και ο άλλος 250x250x250.
Αν υπήρχε infraction κοτσανολογίας δεν θα προλάβαινες να τα μετρήσεις. Σταμάτα να αποπροσανατολίζεις τον κόσμο μιλώντας για πράγματα που δεν κατανοείς.

Μπερδεύεις ασύστολα 2 διαφορετικά μεγέθη: συχνότητα και ένταση. 500:1 μπορείς να έχεις και με δύο συχνότητες μπορείς και με 235-16+1. To CR της προβολής μετράει ένταση και όχι συχνότητα. Το μπερδεύεις, προφανώς, με το CR μιας εικόνας στο photoshop.

Και φυσικά, δεν υπάρχουν 500 συχνότητες ανά κανάλι παρά μόνον στη φαντασία σου. Ούτε καν 250 σε video levels.

Έχεις ξεφύγει εντελώς...

Συνιστώ στους αναγνώστες να μη δίνουν καμία σημασία σε αυτά που γράφει ο mmene καθώς είναι παντελώς διαστρεβλωμένα.
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Αν υπήρχε infraction κοτσανολογίας δεν θα προλάβαινες να τα μετρήσεις. Σταμάτα να αποπροσανατολίζεις τον κόσμο μιλώντας για πράγματα που δεν κατανοείς.

Μπερδεύεις ασύστολα 2 διαφορετικά μεγέθη: συχνότητα και ένταση. 500:1 μπορείς να έχεις και με δύο συχνότητες μπορείς και με 235-16+1. To CR της προβολής μετράει ένταση και όχι συχνότητα. Το μπερδεύεις, προφανώς, με το CR μιας εικόνας στο photoshop.

Και φυσικά, δεν υπάρχουν 500 συχνότητες ανά κανάλι παρά μόνον στη φαντασία σου. Ούτε καν 250 σε video levels.

Έχεις ξεφύγει εντελώς...

Συνιστώ στους αναγνώστες να μη δίνουν καμία σημασία σε αυτά που γράφει ο mmene καθώς είναι παντελώς διαστρεβλωμένα.
Προφανώς δεν μπερδεύω τίποτα και τα γνωρίζω πολύ καλά τι είναι συχνότητα και ένταση.


Διαφωνείς πως ένας με 500/1 θα δείχνει μεγαλύτερη κλίμακα του γκρί απ τον άλλο, γιατί γιαυτό μιλάω. Δεν μίλησα για συχνότητες ανά κανάλι πουθενά. Ξέρω πολύ καλά το 16-235 τι σημαίνει και δεν δίνω εξετάσεις γνώσεων.

Θα ήθελα όμως την γνώμη σου επί της ουσίας ,την οποία εγώ ο άσχετος αγνοώ μια και έχω σύγχυση εννοιών και διαστρεβλώνω τα γεγονότα, επειδή σαν παιδάκι θέλω να αποδείξω πως το δικό μου παιγνίδι είναι καλύτερο.

Πώς αξιολογείς το ansi και πως το on/off.

Ευχαριστώ για τις συστάσεις όσο για το Συνιστώ στους αναγνώστες να μη δίνουν καμία σημασία σε αυτά που γράφει ο mmene καθώς είναι παντελώς διαστρεβλωμένα ... κάτι άλλο μου θυμίζει.

Πάντως σα μέλος του avsite σε ευχαριστώ για τις συστάσεις και θα προσέχω πολύ ότι διαβάζω απο τον mmeneξε, όπως πολύ σωστά με έχεις αποκαλέσει αρκετές φορές και απόλαυσα το χιούμορ σου.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΩ στο AVSITE.:113:
 

Μηνύματα
2.791
Reaction score
1
Η παρουσία σου μας έχει απασχολήσει σχεδόν από την πρώτη μέρα. Είσαι μία εξαιρετικά ιδιάζουσα περίπτωση. Η κατηγορία ουδέποτε έχει επιδείξει ρατσιστική συμπεριφορά στους αδαείς. Εσύ, όμως, δεν ρωτάς - αγορεύεις. Και δυστυχώς μόλις διαπίστωσα ότι έχεις τη δύναμη να παρασύρεις αναγνώστες που δεν είναι εξοικειωμένοι με τις βασικές, θεμελιώδεις και αδιαμφισβήτητες επιστημονικές αρχές του αντικειμένου. Με αυτόν τον τρόπο μετατρέπεις την κατηγορία σε άλλη μία πηγή παραπληροφόρησης από τις χιλιάδες του διαδικτύου. Δεν μπορώ να το επιτρέψω αυτό.

Δεν μίλησα για συχνότητες ανά κανάλι πουθενά.
Κι όμως... Το 500χ500χ500 που ανέφερες, αυτό ακριβώς είναι.


Πώς αξιολογείς το ansi και πως το on/off.
Αν με ρωτούσες - και δεν αγόρευες - δεν θα είχα πρόβλημα να σου πω. Δεν χρειάζονται κατεβατά από ακατάσχετα copy-paste για να δηλώσεις την αντίθεσή σου στην πρακτική χρησιμότητα του On/Off. Και φυσικά, δεν μπορούν τα κατεβατά σου να παίρνουν μπάλα θεμελιώδεις έννοιες μη υποκείμενες σε προσωπικές ερμηνείες.


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΩ στο AVSITE.:113:
Θα προτιμούσα να ΜΗΝ συμβάλλεις. Δεν είναι πρακτικά δυνατόν, εγώ ή κάποιος άλλος να σχολιάζει και να διορθώνει τα αναρίθμητα post σου. Σε παρακαλώ θερμά, βρες έναν τρόπο να συνυπάρξουμε.
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Από μπροσούρα της ΟΠΤΟΜΑ για τον HD20 διαβάζω

http://www.chinavut.com/eng/brochure/New_Optoma_ThemeScene_HD20_Brochure.pdf

ANSI Contrast


ANSI Contrast† is a way of measuring the true “real world” contrast
performance you can expect from a projector in your own home
. This
measurement technique includes a reproducible procedure that can be
used to compare the performance of projectors using different display
technologies. With an ANSI contrast ratio significantly higher than
many LCD based projectors, the HD20 is the only choice for Home
Cinema purists that expect ultimate image fidelity in their home.
High ANSI Contrast Low ANSI Contrast
Don’t be misled by contrast ratio specs – a projector with a contrast
ratio specification of, for example, 10,000:1 may well have an
ANSI contrast ratio specification significantly lower than the HD20.
Contrast ratio specifications are typically measured using a “Full On,
Full Off” technique. This involves measuring the projector performance
when displaying a pure black screen and then a pure white screen.
Many believe that “Full On, Full Off” contrast measurements may
not depict “real world” performance and may not offer the relevant
information needed to determine how a projector will look when you
are watching movies in your home.

Καμιά ανταγωνίστρια εταιρεία δεν τους έκανε αγωγή για παραπληροφόρηση, όπως αντίστοιχα αυτούς που λένε για τα πιο βαθιά μαύρα.


Κάτι αντίστοιχο δεν έχω διαβάσει σε κανέναν από όσους έχουν άλλες τεχνολογίες, πέρα από την εμμονή για τα μαύρα τους.

Ο κάθε καταναλωτής έχει το ελεύθερο, με τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της κάθε τεχνολογίας να κρίνει και μάτια πάνω από όλα να δει.
 

Μηνύματα
55
Reaction score
0
Απάντηση: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

Η όλη συζήτηση μου θυμίζει την ιστορία στα αυτοκίνητα με την σύγκριση ατμοσφαιρικών και turbo κινητήρων. Στην αρχή όταν η τεχνολογία των turbo ήταν στα σπάργανα ήταν εύκολος ο αφορισμός τους και πολλά ρητά του στυλ "ποτέ οι turbo κινητήρες δεν θα έχουν την αίσθηση ή την συμπεριφορά ενός καθαρόαιμου ατμοσφαιρικού" άρχισαν να ξεθωριάζουν σταθερά όσο περνούσαν τα χρόνια. Σήμερα όλοι ξέρουμε που έχει οδηγηθεί η κατάσταση.
Συνεπώς για μένα το ερώτημα δεν είναι το κλασσικό και χιλιοειπωμένο "όσό μεγαλύτερο τόσο καλύτερο" (το ansi εννοώ) αλλά το ΠΩΣ οι "όχι ιδιαίτερα προικισμένοι με μεγάλα μεγέθη" σχιστομάτηδες της SONY μας "πετάξαν" ΤΑ ΜΑΤΙΑ (όχι τα πατερνάκια) έξω με τον 85αρη! (παρεπιπτόντως δεν τον έχω δει αλλά πιστεύω αυτά που διαβάζω έχοντας σαν μέτρο σύγκρισης και τον 80αρη).
 

NIX

Μηνύματα
1.390
Reaction score
0
Απάντηση: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

Μιχαλη ειναι παντελως λαθος και ασυναρτητα αυτα που γραφεις.
Το καλυτερο που μπορεις να κανεις για το καλο ολων μας ειναι να πατησεις το παρακατω link.

http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?t=67903

Στη βαση δεδομενων με τα θεματα της βιντεοπροβολης,υπαρχουν ευχρηστα κατηγοριοποιημενα ολα τα threads οπου εχουν αναλυθει και συζητηθει ολα τα βασικα θεματα της βιντεοπροβολης.

.
 

Μηνύματα
12.991
Reaction score
8.349
Απάντηση: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

Συνεπώς για μένα το ερώτημα δεν είναι το κλασσικό και χιλιοειπωμένο "όσό μεγαλύτερο τόσο καλύτερο" (το ansi εννοώ) αλλά το ΠΩΣ οι "όχι ιδιαίτερα προικισμένοι με μεγάλα μεγέθη" σχιστομάτηδες της SONY μας "πετάξαν" ΤΑ ΜΑΤΙΑ (όχι τα πατερνάκια) έξω με τον 85αρη! (παρεπιπτόντως δεν τον έχω δει αλλά πιστεύω αυτά που διαβάζω έχοντας σαν μέτρο σύγκρισης και τον 80αρη).
και δεν εναι μονο ο 85,ολη σειρα της JVC αριστευει στα σκοτεινα,νομιζω ολοι το ξερουν αυτο......
 

Μηνύματα
55
Reaction score
0
Απάντηση: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

και δεν εναι μονο ο 85,ολη σειρα της JVC αριστευει στα σκοτεινα,νομιζω ολοι το ξερουν αυτο......
Σωστά, απλά ο 85αρης φαίνεται ότι έχει κάνει εκείνο το κλικ παραπάνω σε σημείο που να μπερδέψει αρκετούς "γάτους" ότι έχει και μεγαλύτερο ANSI από αυτό που δίνουν οι μετρήσεις (ίδε post για sony vpl-vw85).
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Στην προσπάθεια της τεκμηριωμένης και αντικειμενικής πληροφόρησης που προσπαθώ να κάνω σας παραθέτω την άποψη για το επίμαχο θέμα του έγκυρου
κατά πολλούς Sound & Vision magazine

A. Al Griffin says: Contrast ratio, which is the difference between the brightest white and the darkest black that a TV can display, is an important specification, but you'll find very little useful information about it in product sheets from most manufacturers. That's because there's no single set way to measure contrast — and there's plenty of jiggle room in the methods that manufacturers do employ, which can be used to inflate ratings. Most companies record contrast ratio using a full on/off measurement that uses black/white test patterns — a method that results in generally bloated numbers. A few others use a black-and-white checkerboard pattern (ANSI contrast) that more closely represents regular program material. The contrast-ratio ratings that this type of test generates tend to be much lower, but they more accurately reflect how the TV will perform in real-world situations.


όπως και του Imaging Science Foundation ( ISF ) για το επίμαχο θέμα.
http://www.isfforum.com/Display-Criteria/Display-Technology/Iris-Control.html

΄΄΄΄ Like many other "features," a dynamic iris is an enhancement to improve your perception -- but its goal is to manipulate the image. Sometimes the effect can be helpful, but at other times it negatively impacts picture quality. Displays that incorporate a dynamic iris should also provide a user-accessible on/off feature, so that the dynamic iris can be eliminated if the viewer determines it causes more harm than good.

As an alternative to iris control on projection-style displays, a neutral density filter can be fitted into the light path.

Να και μια ωραία μέθοδος βελτίωσης του μαύρου.

ΥΓ. Τους γκουρού να φοβάστε.
 

Μηνύματα
2.791
Reaction score
1
Τρία πουλάκια κάθονταν στου Διάκου το ταμπούρι,
το 'να τηράει τη Λειβαδιά και τ' άλλο το Ζητούνι,
το τρίτο το καλύτερο μοιρολογάει και λέει:
Πολλή μαυρίλα πλάκωσε, μαύρη σαν καλιακούδα!
Μην είν' η ίριδα κλειστή, μήπως το πατερνάκι?
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Τρία πουλάκια κάθονταν στου Διάκου το ταμπούρι,
το 'να τηράει τη Λειβαδιά και τ' άλλο το Ζητούνι,
το τρίτο το καλύτερο μοιρολογάει και λέει:
Πολλή μαυρίλα πλάκωσε, μαύρη σαν καλιακούδα!
Μην είν' η ίριδα κλειστή, μήπως το πατερνάκι?
Μην ο Καλύβας έρχεται, μην ο Λεβεντογιάννης;
-Νουδ' ο Καλύβας έρχεται, νουδ' ο Λεβεντογιάννης,
Ομέρ Βρυόνης πλάκωσε με δεκοχτώ χιλιάδες.
Ο Διάκος σαν τ' αγρίκησε πολύ του κακοφάνει.
Ψιλή φωνήν εσήκωσε, τον πρώτο του φωνάζει.
-Τον ταϊφά μου σύναξε, μάσε τα παλικάρια,
δώσ’ τους μπαρούτη περισσή και βόλια με τις χούφτες
γλήγορα και να πιάσουμε κάτω την Αλαμάνα,
πού ‘ναι ταμπούρια δυνατά κι' όμορφα μετερίζια.
Παίρνουνε τα ‘λαφρά σπαθιά και τα βαριά ντουφέκια,
στην Αλαμάνα φτάνουνε και πιάνουν τα ταμπούρια.
-Καρδιά παιδιά μου, φώναξε, παιδιά, μη φοβηθείτε... :113::106::112:

Ο ίδιος ο Μακρυγιάννης παρομοιάζει τον Αθανάσιο Διάκο με τον με τον αρχαίο Λεωνίδα και τους αγώνες των συγχρόνων του ως συνέχεια των αρχαίων. Προσέξτε:
«Ο Αθανάσιος Διάκος και τα παλληκάρια του έλιωσαν πάνω στο γιοφύρι της Αλαμάνας πολεμώντας με τόσο πλήθος Τούρκων. Ο περίφημος γενναίος Διάκος, αφού τέλειωσε τον Τζεμπιχανέ, καταπληγωμένον και σκοτωμένον τον άλαβαν ζωντανόν οι Τούρκοι και τον παλούκωσαν. Στη θέση οπού επέθανες εσύ, Λεωνίδα, με τους τριακόσιους σου πέθαναν και για την θρησκεία και την πατρίδα!»
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Μαύρη είν' η νύχτα στα βουνά, σαν μαύρο πατερνάκι

Μαύρ’ είν’ η νύκτα στα βουνά,
στους βράχους πέφτει χιόνι.
Μες στ’ άγρια, στα σκοτεινά,
στες τραχιές πέτρες, στα στενά,
ο κλέφτης ξεσπαθώνει.

Στο δεξί χέρι το γυμνό
βαστά αστροπελέκι.
Παλάτι έχει το βουνό
και σκέπασμα τον ουρανό,
κ’ ελπίδα το τουφέκι.

Φεύγουν οι τύραννοι χλωμοί
το μαύρο του μαχαίρι•
μ’ ιδρώτα βρέχει το ψωμί,
ξέρει να ζήσει με τιμή,
και να πεθάνει ξέρει.

Τον κόσμ’ ο δόλος διοικεί
κι η άδικ’ ειμαρμένη.
Τα πλούτη έχουν οι κακοί,
κι εδώ στους βράχους κατοικεί
η αρετή κρυμμένη.

(Ο Κλέφτης του Αλεξάνδρου Ρίζου Ραγκαβή)
 

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.259
Reaction score
1.168
Απάντηση: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

Έχετε μείνη πολύ πίσω βρέ σείς!!!
Για διαβάστε για την Εθνική Τράπεζα, και μερικούς ''άλλους'' Έλληνες!

<Αυτή η τράπεζα λοιπόν το 2006 αγόρασε μια μεσαία τράπεζα στην Τουρκία με …δις εκατομμύρια Ευρώ,από τις οικονομίες των ελλήνων πολιτών , και έτσι στήριξε εκτός από την Τουρκική τράπεζα, και τον Τούρκο πρωθυπουργό τον κύριο Ερντογάν, ο οποίος ήταν έτοιμος να ρίξει κανόνι στην χώρα του.

Και αυτό γιατί το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο τον είχε προειδοποιήσει ότι θα πρέπει να υποχρεωθεί να περιορίσει τις στρατιωτικές δαπάνες, κάτι που θα ήταν καταστροφικό για την Τουρκία.

Έτσι λοιπόν την τελευταία στιγμή σώζεται από την δική μας Ελληνική Τράπεζα που ουσιαστικά χρηματοδότησε τον Ερντογάν, παράλληλα και τους στρατηγούς, οι οποίοι αμέσως έπεσαν με τα μούτρα στις παραγγελίες των μαχητικών F16, και να τα στέλνουν για καθημερινή περατζάδα πάνω από τα Ελληνικά νησιά ως νοικοκύρηδες του Αιγαίου.

Εδώ τους βοηθά και το ΝΑΤΟ , καθώς στον Ελληνικό στρατό, στις Ελληνικές βάσεις πυραύλων έδωσε διαταγή οι πύραυλοι να μην είναι συνδεδεμένοι με τα ραντάρ μας, να μην στοχεύουν τα Τούρκικα αεροπλάνα που θα παραβιάζουν τον Ελληνικό εναέριο χώρο, και απλά μόνο να τα αναχαιτίζουν. Δηλαδή ένα παιχνιδάκι ασκήσεων θα παίζεται καθημερινά στον Ελληνικό ουρανό με αφεντικά τους Τούρκους.

Να λοιπόν πως έφτιαξε ο Ελληνικός λαός την οικονομία της Τουρκίας, με τις εντολές του γραφειοκράτη διοικητή της Εθνικής τράπεζας κυρίου Αράπογλου, και φυσικά με τις ευλογίες της Ελληνικής κυβέρνησης, αποκτώντας έτσι τεράστιο κύρος ο κύριος διοικητής της τράπεζας, ώστε να μπορεί να γράφει στα πανάκριβα παπούτσια του ακόμα τους νόμους της Ελληνικής πολιτείας συνεχίζοντας να εισπράττει από τους πολίτες πχ, για λογαριασμούς καταθέσεων προς τρίτους το παράνομο αντίτιμο εώς 1,90 Ευρώ.

Δυστυχώς όμως τα λεφτά των Ελλήνων όχι μόνο έφτιαξαν την Τουρκική οικονομία, αλλά και αυτή της Αλβανίας ακόμα από την εποχή της διακυβέρνησης του Κ. Μητσοτάκη που χρηματοδότησε πλουσιοπάροχα το δημοκρατικό κόμμα του Σαλί Μπερίσα με ένα δις εκατομμύρια Ευρώ κάθε μήνα μέχρι σήμερα,με τους λαθρομετανάστες Αλβανούς που εργάζονται στην χώρα μας παράνομα,και με τα μαύρα χρήματα που παίρνουν χωρίς να φορολογούνται να τα στέλνουν στην πατρίδα τους.

Το έργο της κυβέρνησης Μητσοτάκη το συνέχισε και το ΠΑΣΟΚ το οποίο με την σειρά του χρηματοδοτούσε τον τότε πρωθυπουργό της Αλβανίας Φάτος Νάνο και όχι μόνο.
Το ίδιο οικονομικό παιχνίδι παίζεται με τους Σκοπιανούς, τους οποίους η κυβέρνηση κάθε χρόνο χρηματοδοτεί με 80 εκατομμύρια Ευρώ, επιπλέον τους προσφέρει και τζάμπα πετρέλαιο που φορτώνεται από την Θεσσαλονίκη. Ακόμα και τις τηλεπικοινωνίες των Σκοπίων ο Ελληνικός λαός τις πληρώνει, μέσω του αμαρτωλού οργανισμού τηλεπικοινωνιών Ελλάδος (ΟΤΕ).Τα Σκόπια επωφελούνται από το λιμάνι στης Θεσσαλονίκης, όπου έχουν αποκτήσει ελεύθερη ζώνη εμπορίου.

Οι επιφανείς Έλληνες επιχειρηματίες εκ των οποίων κάποιοι ίδρυσαν ιδρύματα και έδρες σε ξένα πανεπιστήμια, χρηματοδοτούν ξένους Βαλκάνιους πολιτικούς, να σπουδάζουν σε έδρες των ξένων πανεπιστημίων τελείως δωρεάν, υπό μορφή υποτροφίας. Όπως για παράδειγμα ο Υπουργός Εξωτερικών των Σκοπίων κύριος Μιλόσκι.>
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.638
Reaction score
11.664
Απάντηση: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

Σύντροφε, το κοντράστ δεν έχει πατρίδα. Η ιμπεριαλιστική επιβολή του λευκού κεφαλαίου καταπιέζει το μαύρο προλεταριάτο και του αποστερεί την ΑΝΣΙ υπεραξία του προβολικού προτσές.
Θέλω να επισημάνω όμως ότι οι απόψεις σου είναι μπουρζουάδικες, ρεβιζιονιστικές και ρίχνουν νερό στο μύλο του Ον/Οφ. Σε καλώ να αφήσεις τα προβοκατόρικα, γιατί θα τεθείς στην κρίση του έκτακτου συνεδρίου.

Ο ινστρούχτορας της κολεχτίβας.
 

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: Contrast ratio αλήθειες και μπλόφες.

Σωστά, απλά ο 85αρης φαίνεται ότι έχει κάνει εκείνο το κλικ παραπάνω σε σημείο που να μπερδέψει αρκετούς "γάτους" ότι έχει και μεγαλύτερο ANSI από αυτό που δίνουν οι μετρήσεις (ίδε post για sony vpl-vw85).
Οι μετρησεις εδειξαν οτι εχει καλυτερο ansi απο τον 80


Κατσε να το τσεκαρουμε ομως....:112:

Πανοοο ... τι εβγαλε ο Greg σε ansi για τον 85....:118:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.908
Μηνύματα
3.033.915
Members
38.518
Νεότερο μέλος
papaevagelouv
Top