Couriers

TGD

Μηνύματα
6.983
Reaction score
7.068
Κι όμως. Άφησα δέμα στην Γενική στις 7μιση το απόγευμα στην Πέμπτη στον Βόλο και το παρέδωσαν στον Άλιμο την Παρασκευή στις 10 το βράδυ.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.153
Reaction score
93.263
Αγαπημένη Amazon

Παραγγελία 3 Απριλίου. Παραλαβή από Belgian Post (BPost) 9 Απριλίου, αναχώρηση από Βέλγιο στις...23 Απριλίου.
Amazon1.png


Amazon2.png


Στα ΕΛΤΑ δεν υπάρχει δέμα με αυτό το tracking number.

Στην Amazon έχουν καινούριο χούι. Σε ερώτημα πού είναι το δέμα, η αυτοματοποιημένη απάντηση είναι ότι θα παραδοθεί μέχρι αύριο. Καμία επαφή με customer support όταν πρόκειται για συνεργαζόμενο κατάστημα.

amazon3.png
 
Last edited:

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.635
Reaction score
77.055
πάμε ένα Update....γιατί ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τι πάει στραβά σε αυτή την χώρα

αντιγράφω το χθεσινό μήνυμα που έστειλα στα παιδιά από το group για την ομαδική παραγγελία Monolith
κ συμπληρώνω και τα σημερινά χάλια

ήταν να τα παραλάβω χθες(με τα χθεσινά δεδομένα)....

αναλυτικά η ιστορία...

τη Δευτέρα με είχαν πάρει όπως σας είπα από αυτή τη ζιγκλερ (την προηγούμενη φορά ήταν άλλη εταιρία)

να με ρωτήσουν με ποια μεταφορική θέλω να μου τα στείλουν (οι παλέτες είναι 2...μία με τα sub τα δικά σας και μία με δικά μου)
τους λέω με ΣΙΦΑ και ενημερώνω επί τόπου την ΣΙΦΑ με το που παραλάβουν..... την μία παλέτα να μην τη φέρουν στο μαγαζί....και θα τους έστελνα κατευθείαν τα στοιχεία αποστολής για να φύγουν απευθείας σε εσάς....
μου λένε οκ

Τους αφήνω την Τρίτη...και χθες τους παίρνω τηλ να δω τι έγινε....μου λέει η κοπέλα από την Ζιγκλερ ότι θα με καλέσει αυτή...
με παίρνει κατά τις 4+ να μου πει ότι τα πράματα είναι Αλεξανδρούπολη
καλώ επί τόπου την ΣΙΦΑ να τους βρίσω γιατί δεν με καλεσαν να μου πούνε ότι παρέλαβαν
δεν απαντούσαν όμως....

Σήμερα καλώ το πρωί τη ΣΙΦΑ και μου λένε ότι δεν έχουν παραλάβει τίποτα!
τα παίρνω κράνα και καλώ την βλαμμένη στη Ζιγκλερ....
μου λέει ότι τα πράματα παραδόθηκαν στην έδρα μου! Ελευθερίου Βενιζέλου!o_O:oops::o>:(
τρελαίνομαι και την αρχίζω στα γαλλικά...
μου λέει θα σας καλέσω

μόλις τώρα μιλήσαμε και μου είπε ότι τα πράγματα τα έχει μία άλλη μεταφορική Σιδηρόπουλος λέγεται στην Αλεξανδρούπολη :headbang::headbang::headbang:

την αρχίζω στα αρβανίτικα για το τι δουλειά έχει αυτή η μεταφορική από την στιγμή που με ρώτησες ποια θέλω και σου είπα άλλη.....εξήγηση δεν μου έδωσε φυσικά και μου μιλούσε σαν κλαμένο μνι

με τα λίγα με τα πολλά....μίλησα με την μεταφορική αυτή (Σιδηρόπουλος) και θα τα πάνε αύριο πρωί αυτοί στην δικιά μου μεταφορική (ΣΙΦΑ) οπότε αύριο θα φύγουν απευθείας για εσάς

σήμερα λοιπόν τους ξανακαλώ την ΣΙΦΑ για να τους δώσω τις διευθύνσεις και τα στοιχεία των παιδιών με την σιγουριά ότι τα είχαν παραλάβει

ΑΜ ΔΕ>:(>:(>:(

με το που το ακούω καλώ ξανά το μπ0υρδέλο τη Ζιγκλερ και το σηκώνει ένα παλικαράκι λέγοντάς μου ότι η κοπέλα που μιλούσα αυτές τις μέρες απουσιάζει σήμερα....
οπότε του ξαναλέω όλη την ιστορία >:(και μου λέει ότι θα με καλέσει ο ίδιος

περιμένω περνά μια ώρα ξανακαλώ....μου λέει το παιδί ότι δεν έχει κάποια ενημέρωση ακόμα....

τον αρπάζω στα γιουγκοσλαβικα

άκου μεγάλε...αυτή τη στιγμή είναι 2 παλέτες με 10 χιλιάρικα πράμα(φούσκωσα την υπεραξία :p να τρομάξει) που δεν έχουν φτάσει στον προορισμό τους και 5 μέρες μου παίζεις τον παπά....

ΔΕΝ θέλω ενημέρωση...ΘΕΛΩ να με πάρεις και να μου πεις ότι οι παλέτες έφτασαν στην μεταφορική που σας είχα πει...
να τσακιστούν να τις πάνε ΤΩΡΑ! τα πράματα πρέπει να ταξιδέψουν σήμερα για αλλού!
μου ζητάει πάλι συγνώμη....και μου με παρακαλώ μου ζητά λίγο χρόνο ακόμα

με παίρνει κατά τις 3.30 και μου λέει ότι δυστυχώς τώρα δεν έχουν διαθέσιμο φορτηγό για να τα πάνε και μου εγγυήθηκε ότι θα τα πάνε αύριο

του λέω
Πες τους ότι αν δεν τα πάνε αύριο μέχρι τις 10 το πρωί θα σκάσω μύτη με αστυνομία και επιθεώρηση εργασίας και θα τους κάνω ΠΤΑΝΑ (ξέρω ότι έχουν κατσιβελους εκεί...που σιγά μην τους έχουν με ένσημα)

καπάκι αφού το κλείνω...παίρνω τηλ την ΣΙΦΑ.....ενημερώνω τον φίλο μου εκεί για το πως έχει η κατάσταση.....
και τον αγγάρεψα αν δεν του φέρουν τα πράγματα το πρωί να στείλει ο ίδιος φορτηγό να πάει να τα πάρει από αυτούς


άντε πείτε μου εσείς τι να καταγγείλω και που με όλο αυτό το μπ0υρδέλο!
 


D

Deleted member 35

Guest

Απαντώντας σε ερώτηση για τη βελτίωση του last – mile τόνισε ότι για την ACS ο μόνος τρόπος για να βελτιωθεί το last – mile είναι να αυτοματοποιηθούν περαιτέρω οι διαδικασίες, να απλοποιηθούν για τον πελάτη και να εξαλειφθούν καθυστερήσεις μη παράδοσης που ανεβάζουν τα κόστη στις αρχικές συμφωνίες με τα e-shops και επιβαρύνουν τους χρόνους παράδοσης.
Δε γράφει πουθενά όμως για προσλήψεις υπαλλήλων στα καταστήματα. Ή για άνοιγμα νέων υποκαταστημάτων που θα ελαφρύνουν την κίνηση.

Και για εμένα το σημαντικότερο. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΩΝ.
 


Μηνύματα
14.868
Reaction score
20.413



Δε γράφει πουθενά όμως για προσλήψεις υπαλλήλων στα καταστήματα. Ή για άνοιγμα νέων υποκαταστημάτων που θα ελαφρύνουν την κίνηση.

Και για εμένα το σημαντικότερο. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΩΝ.
Εντελώς λάθος το σκεπτικό σου.

Είναι η πρώτη φορά που κινήθηκαν στη σωστή κατεύθυνση.
Η διαλογή είναι κρισιμότερη από τη διανομή.
Αν γίνει σωστή δουλειά στη διαλογή το φορτίο στη διανομή είναι μικρότερο, οι αποστολές οργανώνονται πιο γρήγορα ανά περιοχές και δεν χάνονται ώρες στο κατάστημα να πάρει ο κάθε διανομέας τα πακέτα του για να φύγει.
Επίσης είναι ο βασικότερος τρόπος να μειωθεί το κόστος που στη χώρα μας είναι δυσανάλογα υψηλό για τις υπηρεσίες που προσφέρονται.
 

D

Deleted member 35

Guest
Για ποιο λόγο ακριβώς?
Γιατί θα μειωθεί αρκετά η κίνηση. Δυστυχώς τώρα παρατηρείται το φαινόμενο του παραγγέλνω αν βρω κάτι και το πληρώνω όταν έχω. Ειδικά πέρυσι στη δεύτερη καραντίνα - black friday ήταν καθημερινό το φαινόμενο αγοράς από 2 και 3 eshop και παραλαβή όποιου έρθει πρώτο. Επίσης είναι μακράν πιο εύκολη η παράδοση. Στις μικρές πόλεις το αφήνεις "όπου βρεις", στις δε μεγάλες παραλαμβάνει όποιος είναι σπίτι - γραφείο. Δε θα χρειάζεται να ψάχνεις αν έχεις χρήματα κτλ.

Εντελώς λάθος το σκεπτικό σου.

Είναι η πρώτη φορά που κινήθηκαν στη σωστή κατεύθυνση.
Η διαλογή είναι κρισιμότερη από τη διανομή.
Αν γίνει σωστή δουλειά στη διαλογή το φορτίο στη διανομή είναι μικρότερο, οι αποστολές οργανώνονται πιο γρήγορα ανά περιοχές και δεν χάνονται ώρες στο κατάστημα να πάρει ο κάθε διανομέας τα πακέτα του για να φύγει.
Επίσης είναι ο βασικότερος τρόπος να μειωθεί το κόστος που στη χώρα μας είναι δυσανάλογα υψηλό για τις υπηρεσίες που προσφέρονται.
Μα το θέμα είναι η τελική διανομή. Το κατάστημα πάλι θα παραλάβει "κλουβιά" ανά περιοχή. Δε θα παραλάβει κιβώτια με την κάθε οδό ξεχωριστά. Θα παραλάβει πάλι όλο το Παγκράτι και πάλι στο κατάστημα θα πρέπει να ξεχωρίσουν ανά οδούς.

Συμφωνώ πως σαν επένδυση θα βελτιώσει τους χρόνους. Αλλά όχι τους τελικούς. Αυτοί πάλι θα παραμείνουν τραγικοί αν δεν αλλάξει κάτι ριζικά στα καταστήματα. Το σκηνικό άλλαξε και πρέπει να αλλάξει και στα καταστήματα.
 

Μηνύματα
2.377
Reaction score
3.578
@tiffany

Επίσης είναι μακράν πιο εύκολη η παράδοση. Στις μικρές πόλεις το αφήνεις "όπου βρεις", στις δε μεγάλες παραλαμβάνει όποιος είναι σπίτι - γραφείο
Μηπως να πηγαίνουν οι πελάτες στα κατάστηματα καλύτερα να μην τρέχουν και οι κουριερς? o_O
 
Last edited:

Μηνύματα
14.868
Reaction score
20.413
Προσλήψεις στα καταστήματα δεν μειώνουν χρόνους απλά μεγαλώνουν το κόστος.
Επί τι ευκαιρία οι χρόνοι της ACS μέσα στην Ελλάδα είναι στα όρια της ημέρας ξανά.
Οι τελευταίες 5 αγορές από την παραλαβή στην παράδοση σκάρτες 20 ώρες
 

D

Deleted member 35

Guest
@tiffany

Μηπως να πηγαίνουν οι πελάτες στα κατάστηματα καλύτερα να μην τρέχουν και οι κουριερς? o_O
Βασικά αυτό συμβαίνει αρκετά συχνά. Μάλλον δε διαβάζεις τα παράπονα.

Προσλήψεις στα καταστήματα δεν μειώνουν χρόνους απλά μεγαλώνουν το κόστος.
Επί τι ευκαιρία οι χρόνοι της ACS μέσα στην Ελλάδα είναι στα όρια της ημέρας ξανά.
Οι τελευταίες 5 αγορές από την παραλαβή στην παράδοση σκάρτες 20 ώρες
Και εγώ έχω αρκετά καλή εμπειρία αλλά δικοί μου άνθρωποι έχουν χείριστες σε άλλα καταστήματα. Επίσης υπάρχει θέμα με τα ωράρια. Είχαμε κάνει αντίστοιχη κουβέντα το χειμώνα και κάποιοι πολύ απλά δε νοιάστηκαν. Αρκεί να έπαιρναν το δέμα τους. Το αν ο courier δούλευε 12ωρα στα @@ τους. Γιατί και τώρα συμβαίνει κάτι αντίστοιχο. Η αγορά έχει αλλάξει άρδην. Έχει μειωθεί η δουλειά σε σχέση με το χειμώνα αλλά σε σχέση με πριν είναι πολύ αυξημένη. Και ξέρω ότι προσλήψεις γιοκ.
 

Μηνύματα
2.377
Reaction score
3.578
Βασικά αυτό συμβαίνει αρκετά συχνά. Μάλλον δε διαβάζεις τα παράπονα.
Ειρωνικά το είπα.
Ξέρω πολύ καλά, έχω πολλάκις σκοτωθεί μαζί τους σε σημείο να βριστούμε στο πολύ άσχημο, δυστυχώς μόνο τηλεφωνικά.. >:(

Και τι να κάνω εγώ σαν πελάτης δλδ?
Να σταματήσω να ζητώ τα δέματα μου μπας και οι ίδιοι κάνουν κάνα 8ώρο?

Επίσης Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα, αν ακούσετε ιστορίες απο κωμοπόλεις (χωριά δεν το συζητώ εκεί το θέμα είναι άλυτο και δεν γίνεται και να λυθεί) θα χάσετε την μπάλα.

"Έλα είμαι στο περίπτερο της πλατείας, θα περιμένω 5 λεπτά"
Παρατάς ότι κάνεις , όπου κι αν είσαι, για να προλάβεις το μαλάκα, που το κάνει επίτηδες και δεν ειδοποιέι ότι σε 30 λεπτά θα είμαι εκεί..
 
Last edited:

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.635
Reaction score
77.055
Ειρωνικά το είπα.
Ξέρω πολύ καλά, έχω πολλάκις σκοτωθεί μαζί τους σε σημείο να βριστούμε στο πολύ άσχημο, δυστυχώς μόνο τηλεφωνικά.. >:(
αν σας χαλάει το τηλεφωνικά ….να λέτε εμένα για τέτοια :party: :p
 

D

Deleted member 35

Guest
Ειρωνικά το είπα.
Ξέρω πολύ καλά, έχω πολλάκις σκοτωθεί μαζί τους σε σημείο να βριστούμε στο πολύ άσχημο, δυστυχώς μόνο τηλεφωνικά.. >:(

Και τι να κάνω εγώ σαν πελάτης δλδ?
Να σταματήσω να ζητώ τα δέματα μου μπας και οι ίδιοι κάνουν κάνα 8ώρο?

Επίσης Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα, αν ακούσετε ιστορίες απο κωμοπόλεις (χωριά δεν το συζητώ εκεί το θέμα είναι άλυτο και δεν γίνεται και να λυθεί) θα χάσετε την μπάλα.

"Έλα είμαι στο περίπτερο της πλατείας, θα περιμένω 5 λεπτά"
Παρατάς ότι κάνεις , όπου κι αν είσαι, για να προλάβεις το μαλάκα, που το κάνει επίτηδες και δεν ειδοποιέι ότι σε 30 λεπτά θα είμαι εκεί..
Τότε ποια η διαφωνία μας; Ουσιαστικά θέλουν να πετάξουν το μπαλάκι στους ιδιοκτήτες franchise όπως κάνουν συνήθως οι εταιρίες.

"Εγώ μεγάλε επένδυσα Χ εκατομμύρια για να έχεις αύριο πρωί το δέμα στο "Αγρίνιο". Εσύ κόψε το λαιμό σου και παρέδωσε το."

Το ότι το σοβαρό θέμα είναι η τελική παράδοση δεν το κοιτάει κανένας. Άλλο είναι να ανεβαίνεις σκαλιά για 6-7 ώρες και άλλο για 10. Υπάρχει μια λογική πτώση απόδοσης. Δε λέω να γίνουν ΕΛΤΑ που μετά τις 12 ήταν στα τσιπουράδικα. Αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει να εξεταστεί και αυτό. Δεν ξέρω το καθεστώς των συγκεκριμένων καταστημάτων αλλά θεωρώ πως μια κεντρική προσφορά στην ΧΨΩ αντιπροσωπία θα έδινε εξαιρετικές τιμές leasing σε αυτοκίνητα και μηχανάκια.

Επίσης αυτό που έγραψα χτες για τις αντικαταβολές ισχύει εδώ και χρόνια στο εξωτερικό. Ελάχιστοι τις αποδέχονται πλέον. Και το γράφω πάλι πως είναι ένας καλός λόγος για μείωση του χρόνου παράδοσης. Ακόμη και το 1' της συναλλαγής για να σου δώσει ρέστα είναι χρόνος. Στα 30 δέματα είναι μισή ώρα. Βάλτε τον όγκο κίνησης τον τελευταίο ενάμιση χρόνο και θα δείτε μεγάλη διαφορά.

Και κάτι πολύ σημαντικό που το ξεχνάμε. Από τη στιγμή που ΔΕΝ πληρώσεις ΔΕΝ είσαι πελάτης. Αν κάτι είναι προπληρωμένο και το κατάστημα και η μεταφορική δε θα είναι τόσο στ' @@ τους. Τα παράπονα θα αρχίσουν να πέφτουν βροχή και θα υπάρξει βελτίωση. Φίλος με συνεργασία στο Skroutz μου λέει για τρελό πρήξιμο αν κάτι δεν γίνει αποδοχή - αποστολή άμεσα.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.153
Reaction score
93.263
Και όμως, για τον πελάτη η επιλογή της αντικαταβολής είναι πιθανόν η μόνη διασφάλιση ότι το δέμα του θα παραδοθεί (με επιβάρυνση που εκ των προτέρων γνωρίζει) στον τόπο διαμονής ή εργασίας του.

Σε περιπτώσεις που το δέμα μου δεν είναι ακριβό, επιλέγω πάντα παράδοση με αντικαταβολή, ακόμα κι αν ξέρω ότι -τουλάχιστον στην εργασία μου- δεν έχουν την δικαιολογία της δήθεν απουσίας μου για να μην το παραδώσουν.
 

Μηνύματα
14.868
Reaction score
20.413
το σύστημα διανομής πρέπει να περιλαμβάνει όλα τα στάδια ανεξάρτητα από αν είναι ιδιόκτητα ή franchise.
ακόμα και η διαχείριση των διανομέων πρέπει να είναι μέρος του συστήματος.
μέχρι πρόσφατα (και μένει να δούμε αν θα συνεχίσει ή ίδια ιστορία μετά τις επενδύσεις) οι διανομείς ήταν αναλώσιμοι, απλήρωτοι κλπ και ήταν ο "θεόσταλτος" τρόπος να μειωθεί το κόστος .

γενικά η διαχείριση της ανθρώπινης εργασίας είναι μεγάλο πρόβλημα με αστείες λύσεις μέχρι στιγμής ακόμα και σε επίπεδο εταιρίων εισηγμένων με μεγάλους τζίρους. ώρες ώρες θεωρούν δεγαμιέται θα βρει τρόπο από έναν υπάλληλο των 600 ευρώ - ρε μλκ αν μπορούσε να βρεί τρόπο δε θα δούλευε για 600 ευρώ...
 

D

Deleted member 35

Guest
Και όμως, για τον πελάτη η επιλογή της αντικαταβολής είναι πιθανόν η μόνη διασφάλιση ότι το δέμα του θα παραδοθεί (με επιβάρυνση που εκ των προτέρων γνωρίζει) στον τόπο διαμονής ή εργασίας του.

Σε περιπτώσεις που το δέμα μου δεν είναι ακριβό, επιλέγω πάντα παράδοση με αντικαταβολή, ακόμα κι αν ξέρω ότι -τουλάχιστον στην εργασία μου- δεν έχουν την δικαιολογία της δήθεν απουσίας μου για να μην το παραδώσουν.
Μα πως είναι δυνατόν στο εξωτερικό να έχει σχεδόν καταργηθεί και εδώ να επιμένουμε; Μήπως οι "έξω" κάτι κάνουν καλύτερα από εμάς; Τώρα μάλιστα με το pin που έχει εισάγει η ACS είναι ακόμη πιο εύκολα τα πράγματα. Δε χρειάζεται καν υπογραφή για την παράδοση. Απλή τηλεφωνική επικοινωνία και το αφήνεις. Επίσης στα μηχανήματα υπάρχει και GPS για το στίγμα. Τρόποι υπάρχουν άπειροι. Θέληση δε βλέπω να υπάρχει.

Επίσης θα μπορούσε να υπάρχει και σημείο διανομής σε μικρά καταστήματα. Πχ βενζινάδικα και μπακάλικα. Ειδικά στα μικρά χωριά - πόλεις τα ελεύθερα δέματα θα μπορούσαν να μένουν εκεί κατ' εντολή πελάτη.
 


D

Deleted member 35

Guest
Μάλλον δεν θα σου έχει τύχει αυτοκόλλητο courier στην πόρτα ότι δεν σε βρήκαν, ενώ είσαι μέσα...
Βρε λουλούδι μου το ίδιο λέμε. Οι μεν υπάλληλοι τρέχουν σαν τους παλαβούς να παραδώσουν δέματα και κοιτάνε πως να τελειώσουν μπας και πάνε πριν νυχτώσει στο σπίτι τους. Τα δε αφεντικά είναι στα @@ τους καθώς δεν υπάρχει καμία ποινή.

Ο λόγος που ΔΕΝ σταματάνε την αντικαταβολή είναι αυτός. Δεν είναι χαζοί. Τώρα με ελάχιστους υπαλλήλους κάνουν τη ζωάρα τους όλοι πλην των πελατών και των υπαλλήλων. Δηλαδή τα Golden Boys στη διοίκηση και οι ιδιοκτήτες που έχουν χεστεί κυριολεκτικά στο €€€.

Δες πολύ απλά τι γίνεται με το amazon και τις διάφορες πολιτικές επιστροφών. Όπως και το Paypal. Θεωρείς πως οι καταστηματάρχες και οι μεταφορικές δεν έχουν ποινές; Τέλος πάντων είναι μεγάλη κουβέντα. Ελπίζω το Skroutz να βάλει μια τάξη αν και δε το νομίζω.

Το ίδιο που περιγράφω τώρα συνέβαινε και στη Vodafone. Έφτιαχνα το κινητό του πελάτη και ταυτόχρονα οι "από πάνω" ήθελαν πωλήσεις. Βρε μαστόρια τι να πρωτοπρολάβω; Και αν έκανα λάθος και έχανα - έσβηνα κάτι; Ποιος "από πάνω" θα δεχόταν σαν απάντηση το "προσπάθησα να του πουλήσω HOL"; Δε γίνεται να τα κάνεις όλα μαζί οπότε σου έλεγαν πάρε και μια λίστα πελατών να κάνεις και τηλεφωνικές πωλήσεις την Τετάρτη το απόγευμα που είναι κλειστά τα καταστήματα.
 

Μηνύματα
2.377
Reaction score
3.578
Μάλλον δεν θα σου έχει τύχει αυτοκόλλητο courier στην πόρτα ότι δεν σε βρήκαν, ενώ είσαι μέσα...
Βρε, είδα το αμάξι στο δρόμο (ήμουν στο ισόγειο) και μέχρι να ανοίξω πόρτα να μην βαράει κουδούνια είχε γίνει μπουχός και ταυτόχρονα λάμβανα sms ότι δεν με βρήκαν κτλ.... >:(

Απάντηση στο GPS που έχουν τα μηχανήματα τους είναι αυτό.

Έρχονται μέχρι εκεί να φανεί στο σύστημα και μετά και χαίρεται..
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.133
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top