- Μηνύματα
- 7.270
- Reaction score
- 11.819
Εντάξει, ανακαλώ. Δεν ξέρω τί θα λέει στο αυτί, αλλά παρ'όλη την αυξημένη τιμή του, δείχνει ότι είναι ένα καλό εργαλείο. Respect!
Χαχαχχαχαχαχαχαχαχχαχα.....ΛΕΕΙ πάρα πολλά στο αυτί...!!!Εντάξει, ανακαλώ. Δεν ξέρω τί θα λέει στο αυτί, αλλά παρ'όλη την αυξημένη τιμή του, δείχνει ότι είναι ένα καλό εργαλείο. Respect!
Το DR της μουσικής δεν ισούται με το δυναμικό εύρος.αφού η μουσική μας έχει δυναμική περιοχή εεε γύρω στο 20 ;-)
ΟΚ. Γι αυτό έγραψα 20. Άντε να το κάνουμε 30 (μέγιστη στάθμη-ελάχιστη στάθμη) ή ακόμη παραπάνω για μουσική με ήσυχα περάσματα.Το DR της μουσικής δεν ισούται με το δυναμικό εύρος.
Είναι η διαφορά μέγιστης στάθμης-μέσης στάθμης. Όχι μέγιστης στάθμης-ελάχιστης στάθμης
Καντο 70Άντε να το κάνουμε 30 (μέγιστη στάθμη-ελάχιστη στάθμη)
Όχι δεν το κάνω. Πριτς. 70 δε φτάνει κανένα είδος μουσικής. Άντε οι χορωδίες.Καντο 70
Και επειδή τα διαγράμματα που έβαλα πιο πάνω είναι μπερδευτικά, με διαφορετικές τιμές DR, καλό είναι να διαβαστεί το άρθρο εξολοκλήρου. Στο πάνω διάγραμμα ο υπολογισμός γίνεται ως difference between the 99th and 10th percentile (ας πούμε πιο κοντά στο max - min) και στο κάτω difference between the 99th and 30th percentile (ας πούμε πιο κοντά στο max-average).
Τέλος πάντων οι ορισμοί και οι μεθοδολογίες μέτρησης DR είναι μπέρδεμα. Αυτό που δεν είναι μπέρδεμα είναι ότι η ηχογραφημένη μουσική είναι ΓΤΠΚ!
Οταν λεω 70 εννοώ απο την σιωπή πριν αρχίσει το κομμάτι μεχρι τα 105db max σε reference level. Την πληροφορία χωρου της αίθουσας ηχογράφησης.
Οταν λεω 70 εννοώ απο την σιωπή πριν αρχίσει το κομμάτι μεχρι τα 105db max σε reference level. Την πληροφορία χωρου της αίθουσας ηχογράφησης.
Δεν με ενδιαφέρουν τα ποσοστά που λέει το άρθρο. Αυτοί μετρούν απο το ξεκίνημα της μουσικής, και αγνοούν και το χαμηλότερο 10%.
Υπαρχει σοβαρό προβλημα ασυμφωνίας στην μεθοδολογία μεταξύ των διάφορων paper που εχω διαβάσει.
Σήμερα έκανα πρώτη δόση Pfizer.Λίγο σποτιφάι ρε φιλαράκι;
Νίκο το Bryston είναι εξαιρετικό. Το θέμα είναι ότι από 10/2 ακούω μόνο πικάπ.Καλούλι φαίνεται, μου αρέσει η υλοποίησή του ( στο μάτι ). Πριν δύο χρόνια που ψαχνόμουν για νέο dac κοίταζα τα r2r μεν, αλλά σε κινεζοκατάσταση και μέλη εδώ με είχαν αποτρέψει. Απο τότε βέβαια έχουν αλλάξει οι προτεραιότητές μου, όμως σε αυτή τη κατηγορία και αν με ενδιέφεραν μόνο δύο κανάλια, προφανώς και θα διάλεγα το δικό σου που ξέρουμε τί ήχο προσπαθεί να βγάλει η μαμά εταιρεία.
Υ.Γ. Ευπρόσδεκτες οι διορθώσεις, αλλά έχω την εντύπωση ότι σημασία δεν έχει το κόστος του chip που φοράει ένα dac, όσο η υλοποίηση της πλακέτας ( κυρίως ως προς τη τροφοδοσία με απότερο σκοπό τη μεγαλύτερη απόρριψη θορύβου ) και το firmware ( και κατά πόσο πολύ αυτό εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες του εκάστοτε chip ). Και εκεί κολλάει και ο έρωτας του Γιάνννη με το qutest όπου οι τύποι της Chord τρέχουν δικό τους κώδικα.
Συμφωνώ απολύτωςΤο point μου εξαρχής ήταν ότι είναι η δυναμική περιοχή της μουσικής το φρένο, αυτό που ακούμε, και όχι της πηγής. Όπως αντίστοιχα είναι το SINAD των ηχείων / χώρου που μας περιορίζει, όχι της πηγής.
Ακούγοντας μια συμφωνία, ανάμεσα σε δυο μέρη υπαρχει μια παύση η οποία μπορει να κρατήσει και 5 δευτερόλεπτα ή ακόμα περισσότερο, όπου ακούς την αίθουσα, ισως κάποιο τρίξιμο καρέκλας, τo air condition του χωρου συναυλιών...για εμένα αυτο είναι το χαμηλότερο σήμα, και όχι αυτό που αναφέρουν στα λινκς.Δεν κατάλαβα τί εννοείς στην πρώτη παράγραφο.
Αυτο ομως προυποθετει Και πολύ μεγάλη σταθμη αναπαραγωγής εκτός από μεγάλη δυναμική περιοχή και πολύ μεγάλη ησυχία στο χώρο γιατί νομίζω αλλιώς δεν παίζει να το ακούσεις αυτό.Συμφωνώ απολύτως
Ακούγοντας μια συμφωνία, ανάμεσα σε δυο μέρη υπαρχει μια παύση η οποία μπορει να κρατήσει και 5 δευτερόλεπτα ή ακόμα περισσότερο, όπου ακούς την αίθουσα, ισως κάποιο τρίξιμο καρέκλας, τo air condition του χωρου συναυλιών...για εμένα αυτο είναι το χαμηλότερο σήμα, και όχι αυτό που αναφέρουν στα λινκς.
Στην Κίνα;Δεν έχουν sub out. Στην πυρά.
Αναρωτιέμαι πως επιτρέπεται να κυκλοφορούν sub/pro χωρίς sub out και cross.
Τα μισα και βαλλε προιοντα φτιαχνονται στην Κινα μωρη παστρικια....ειδικα στο χαιεντι και στο χαι φαι μη σου πω και το 70 % και ας τρωνε νυχτεριδες και σαυρες κια ψωλιαγκους...τα δε καλωδια αστα χεστα....ολες σχεδον οι φιδοεταιριες πανε στην Shentzen και την Tien Pench και φτιαχνουν ολα εκεινα τα μουρατα με τις γυαλιστερες εξωτερικες καλτσες και τα σουπερ επιροδιομενα βυσματα και τα πουλανε χιλιαρικα ατελειωτα!Και το πουλι μας εμεις το τριβουμε οταν παιρνουμε αυτα τα γυαλιστερα καταασκευασματα που ο καθε κατασκευαστης παει και τα μονταρει εκει ...τα Μονολιθια που τα φτιαχνουν αραγες?Τα σβιεσια,την ΑΤΙ,,τα motherboards,τα dacs,,τελικους,ηχεια,παντοφλες,καποτες,δονητες,μοτερ ,κουκλες απο νεοπρενιο για να πηδαει ο ξεμπαρκος....και ...και ...και...ατελειωτη λιστα που θα μεγαλωνει λογω κοστους προιοντος και ο κοντοψωλης ο Κινεζος θα συνεχισει να τα φτιαχνει και να τα πουλαει παντου.....ασε μας μαρη που σου φταινε ολα πχια.....ειδες και συ Made in France στο κωλαρακι του gamoTrinnov σου και πηρες τα πανω σου ξανθομαλλουσα!!!!!Στην Κίνα;
Εκεί ρε τρώνε νυχτερίδες και σπέρνουν κοβιντοϊούς, δικαναλες σάχλες δε θα κυκλοφορούσαν;
Κινεζόνια ρε, δικάναλο και χοντρά καλώδια, τρίβουν το πουλί τους μπας και μεγαλώσει.