- Μηνύματα
- 51.395
- Reaction score
- 125.558
Τα διπλά οχτάιντσα αρκος του τζωρτζάκη, φτιάχτηκαν για χρήση ως ηχεία πλήρους φάσματος σε δικάναλο σεταπ, με το μπας ριφλεξ σε σημαντική συχνότητα να βγάζει πόνο, και να επεκτείνει την απόκριση συχνότητας των ηχείων μέχρι την πρώτη οκταβα.
Η λογική των δορυφόρων σε πολυκάναλο σεταπ, είναι διαφορετική, εκεί χρειάζεται ο δορυφόρος να παίζει φλατ από τους 80 και πάνω, και δε πειράζει καθόλου να έχει μια μικρή ομαλή πτώση από τους 80 μέχρι τους 40 κύκλους, ενώ κάτω από 40 δε χρειάζεται να βγάζει τίποτα απολύτως, αφού εκεί παίζουν τα σάμπ..
Τέτοιου μεγέθους ηχεία όπως τα διπλά οχτάιντσα αρκος, είναι πρακτικά άχρηστα σε πολυκάναλο, για τους συνήθειες χώρους ακρόασης, ενώ είναι ιδανικά για δικάναλο.
Επίσης, μια κλειστή καμπίνα σε δορυφόρους, δίνει ομοιογένεια στο χρονισμό των χαμηλών συχνοτήτων και στο γράφημα του στεπ ρισπονς, και δεν εμπλέκεται με τις φάσεις και χρονισμους των σαμπ... Γενικώς η χρήση σάμπ, ευνοείται από ακουστικής ανάρτησης δορυφόρους, χωρίς αυτό να είναι απαράβατος κανόνας..
Ταυτόχρονα, η υψηλής ποιότητας ισοστάθμιση, είναι εξαιρετικά σημαντική στον πολυκάναλο, ιδίως με μικροδιορθώσεις που χρειάζονται σε διαφορετικές αποστάσεις ακρόασης, ενώ αντιθέτως δε βλέπω αρκετά μάγκες τους φίλους του δικαναλου σε αυτόν τον τομέα (δηλαδή να έχουν τα 2 ηχεία τους σε διαφορετική απόσταση ακρόασης το καθένα).
Η λογική των δορυφόρων σε πολυκάναλο σεταπ, είναι διαφορετική, εκεί χρειάζεται ο δορυφόρος να παίζει φλατ από τους 80 και πάνω, και δε πειράζει καθόλου να έχει μια μικρή ομαλή πτώση από τους 80 μέχρι τους 40 κύκλους, ενώ κάτω από 40 δε χρειάζεται να βγάζει τίποτα απολύτως, αφού εκεί παίζουν τα σάμπ..
Τέτοιου μεγέθους ηχεία όπως τα διπλά οχτάιντσα αρκος, είναι πρακτικά άχρηστα σε πολυκάναλο, για τους συνήθειες χώρους ακρόασης, ενώ είναι ιδανικά για δικάναλο.
Επίσης, μια κλειστή καμπίνα σε δορυφόρους, δίνει ομοιογένεια στο χρονισμό των χαμηλών συχνοτήτων και στο γράφημα του στεπ ρισπονς, και δεν εμπλέκεται με τις φάσεις και χρονισμους των σαμπ... Γενικώς η χρήση σάμπ, ευνοείται από ακουστικής ανάρτησης δορυφόρους, χωρίς αυτό να είναι απαράβατος κανόνας..
Ταυτόχρονα, η υψηλής ποιότητας ισοστάθμιση, είναι εξαιρετικά σημαντική στον πολυκάναλο, ιδίως με μικροδιορθώσεις που χρειάζονται σε διαφορετικές αποστάσεις ακρόασης, ενώ αντιθέτως δε βλέπω αρκετά μάγκες τους φίλους του δικαναλου σε αυτόν τον τομέα (δηλαδή να έχουν τα 2 ηχεία τους σε διαφορετική απόσταση ακρόασης το καθένα).
Last edited: