1. Καλώς ήρθατε στο AVsite! Ελάτε στην παρέα μας κάνοντας εγγραφή!
    Απόκρυψη ανακοίνωσης

Dutch & Dutch Studio series

Συζήτηση στο φόρουμ 'ΗΧΕΙΑ' που ξεκίνησε από το μέλος m1ts0s, στις 1 Ιουλίου 2016.

  1. AKARL

    AKARL Sheik Yerbouti

    Εγγραφή:
    6 Ιανουαρίου 2015
    Μηνύματα:
    2.814
    Likes:
    6.985
    Σα δε ντρέπεσαι, λέω ΄γω, γιορτινές μέρες που είναι... παλιοχαραχτήρα! :p :D
    Auto merged
    Έτσι όπως το σκέφτομαι, το πράμα φαίνεται να έχει ως εξής:

    Αν κάποιος θέλει να ακούσει σωστά και με έναν κάποιον βαθμό αληθοφάνειας (ήτοι με υψηλή πιστότητα) μεγάλα συμφωνικά έργα, με ή χωρίς χορωδιακά μέρη, επιβάλλεται να έχει τόσο φροντισμένο ηχητικά χώρο όσο και σωστό ηχοσύστημα, δηλαδή μια Ενιαία Οντότητα κατά τας γραφάς.

    Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις τα ανωτέρω μπορεί να είναι απλώς επιθυμητά και σαφώς βοηθητικά αλλά όχι και απαραίτητα.

    Όλα τα παραπάνω, εννοείται, ΙΜΗΟ. ;)
     
    Lemarchand likes this.
  2. dapost

    dapost Rehdeko & Harbeth lover

    Εγγραφή:
    30 Ιανουαρίου 2008
    Μηνύματα:
    2.598
    Likes:
    4.371
    Ειδες αμα δεν ξοδεύεις ολα σου τα λεφτα σε ηχεια; Φτανουν και για Μαλδίβες.

    Ενω εμεις που θελαμε φιουσον, αντε να παμε μεχρι μεχρι τη Λουτσα...
     
  3. costas EAR

    costas EAR Δόκτωρ ΔιαXύσιος
    Editor

    Εγγραφή:
    3 Οκτωβρίου 2004
    Μηνύματα:
    25.673
    Likes:
    29.553
    Βεβαίως.
    Η ποσότητα απέχθειάς μου! :D

    Στην πραγματικότητα δεν έχει καμία σημασία το είδος της μουσικής για το στέρεο που το παίζει, διότι αυτό οφείλει να παίζει όλα τα είδη με αξιοπρέπεια, και να πωλείται στους μουσικόφιλους ανεξαρτήτως μουσικών προτιμήσεων. 8-)
     
  4. Lemarchand

    Εγγραφή:
    14 Νοεμβρίου 2004
    Μηνύματα:
    751
    Likes:
    43
    Απέχθειας ως προς τί? Μα πανάθεμά σε, πες ότι απλά κάνεις humour να καταλαβαινόμαστε. Σε χάνω δόκτωρα. :p
     
  5. costas EAR

    costas EAR Δόκτωρ ΔιαXύσιος
    Editor

    Εγγραφή:
    3 Οκτωβρίου 2004
    Μηνύματα:
    25.673
    Likes:
    29.553
    Αν μιλάμε δια του παραδείγματος, ηχεία είχα να αγοράσω από τότε που ξεκινούσα ειδικότητα! Χαχαχαχαχα, ακόμα κι ο av ο Sony που έχω, είναι τόσο παλιός, που μόνο για πέταμα είναι πια, ασχέτως "ποιότητας κατασκευής" και κόστους αγοράς..

    Γενικώς στα στέρεα δεν αξίζει να ξοδεύεις τίποτα περισσότερο από ένα μικρό τμήμα του περισσεύματός σου, κι αυτό μόνο αν δεν έχεις κάτι καλύτερο να κάνεις με αυτό. ;)

    Πεταμένα λεφτά δηλαδή. :D

    Ιδίως χωρίς ικανοποιητικό χώρο ακρόασης, εκεί κι αν είναι καμμένα πεντοχίλιαρα! :gotcha:

    Διότι, ως γνωστόν, μουσική ακούς μια χαρά και από τα μικρά ηχειάκια στο πισί, ή στο αυτοκίνητο, και ταινίες βλέπεις μια χαρά στην τηλεόραση, και πας και κάνα σινεμά. Τίποτε από όλα αυτά που έχουμε σπίτια μας, δεν είναι απαραίτητο. :p

    Αντιθέτως, άλλα, είναι. :drinks:
    Απεχθάνομαι περισσότερο από άλλα είδη την κλασσική. Προτιμώ Μπομπ Μάρλεϊ έβρι τάιμ οφ δι ντέι. :p
     
  6. pankrok

    Εγγραφή:
    9 Αυγούστου 2004
    Μηνύματα:
    5.542
    Likes:
    1.562
    σαν τη χαλκιδικη δεν εχει

     
    costas EAR likes this.
  7. stavrosz

    Εγγραφή:
    29 Νοεμβρίου 2008
    Μηνύματα:
    355
    Likes:
    262
    Τεχνολογια "..its revolutionary design provides constant directivity from 100 Hz upwards. As a result, the 8c is above and beyond any other system in terms of neutrality, precision, and in-room tonal balance "

    Ομορφια dd3.png

    Πληροτητα Besides drivers, the 8c’s small footprint presence holds high-end DACs, amps, subwoofers and a DSP. The system also comes with room matching and streaming capabilities out-of-the-BOX. dd2.png

    Το subwoofer στην πλατη παρακαλω dd1.png

    Τιμη στην Ευρωπη γυρω στις 10000 ευρω στην Αμερικη φθηνοτερα.

    https://dutchdutch.com/8c/

    http://hifiknights.com/reviews/speakers/dutch-dutch-8c/
     
  8. stavrosz

    Εγγραφή:
    29 Νοεμβρίου 2008
    Μηνύματα:
    355
    Likes:
    262
  9. Sonorus

    Εγγραφή:
    1 Σεπτεμβρίου 2010
    Μηνύματα:
    243
    Likes:
    186
    Αυτά είναι καλύτερα από τα Kii αν είχα το χρήμα και τον χώρο αυτά έχω βάλει στο μάτι....
     
    Akis_G and costas EAR like this.
  10. costas EAR

    costas EAR Δόκτωρ ΔιαXύσιος
    Editor

    Εγγραφή:
    3 Οκτωβρίου 2004
    Μηνύματα:
    25.673
    Likes:
    29.553
    Εκπληκτικό ηχείο, και πανέμορφο το ρημάδι...

    Κάθε φορά που το βλέπω, πιο όμορφο μου φαίνεται! 8-)
     
  11. daharis666

    daharis666 Crystalator - ΔΑΠάκι

    Εγγραφή:
    12 Μαρτίου 2013
    Μηνύματα:
    12.150
    Likes:
    20.931
    :roflmao:
     
    costas EAR likes this.
  12. iason

    Εγγραφή:
    9 Μαρτίου 2009
    Μηνύματα:
    906
    Likes:
    1.010
    Μπορώ να ρωτήσω γιατι ειναι καλύτερα από τα KII ?
     
  13. Sonorus

    Εγγραφή:
    1 Σεπτεμβρίου 2010
    Μηνύματα:
    243
    Likes:
    186
    Γιατί είναι πιο ωραία!
    (επίσης από ότι διαβάζω δεν είναι τόσο στεγνά και έχουν πολύ καλή διαδικτυακή
    εφαρμογή για όλες τις ρυθμίσεις με μεγαλύτερη δυνατότητα παραμετροποίησης.

    BTW - Τα Kii τα άκουσα στην επίδειξη στην Θεσσαλονίκη και δεν μου έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση.
    Εντάξει ένα καλό ηχείο με ψιλό μόνιτορ χαρακτήρα και δυναμικές όπως όλα τα υπόλοιπα κλπ κλπ.
    Τίποτα σπουδαίο και σίγουρα όχι jaw dropping.
    Δεν ξέρω μπορεί να έφταιγε ο χώρος αν και αυτά υποτίθεται παίζουν σε όλους τους χώρους.
     
    iason likes this.
  14. Dimifoot

    Dimifoot Грези c Xeдpум
    Editor

    Εγγραφή:
    27 Νοεμβρίου 2014
    Μηνύματα:
    11.086
    Likes:
    20.589
    Παίζουν, εφόσον ρυθμιστούν καταλλήλως.
    Δεν ήμουν στην επίδειξη, έχω όμως άλλες κακές εμπειρίες από στησίματα με κιι
     
  15. nikos7

    Εγγραφή:
    17 Δεκεμβρίου 2014
    Μηνύματα:
    181
    Likes:
    479
    Έχω ακούσει αρκετές φορές τα Kii και η αλλήθεια είναι οτι ποτέ δεν μου άρεσαν σε μικρό χώρο. Αντίθετα όσες φορές τα άκουσα σε μεγάλο χώρο μου άρεσαν πολύ. Αυτό πάντος, ίσως κάτι να σημαίνει για την απόδοσή τους γιατί δεν νομίζω στις παρουσιάσεις να τα βάζανε απλά να παίζουν χωρίς ρυθμίσεις.

    Από εμφάνιση πάντος θεωρώ τα kii ομορφότερα από τα Dutch.

    Έκει που μου πέσαν τα σαγόνια ήταν όταν τα άκουσα με την προσθήκη BXT. Άλλη εμπειρία!!!
     
    vastsar likes this.
  16. nikos7

    Εγγραφή:
    17 Δεκεμβρίου 2014
    Μηνύματα:
    181
    Likes:
    479
    Και με BXT που τα άκουσα στο Μόναχο σε μεγάλο και μικρό χώρο, το ίδιο πρόβλημα υπήρχε. Στον μικρό χώρο ο ήχος ήταν σαφώς επηρεασμένος αποδίδοντας παραμορφωμένο ήχο. Στον μέγαλο χώρο τα ερωτεύτηκα. Έλεγχος, λεπτομέρεια,δυναμικά,χροιές και ότι άλλο θέλει ο καθένας θα το έβρισκε εκεί.

    Ίσως έχουν κατασκευαστεί για να παίζουν σε μεγάλους χώρους για αυτούς που θα προτιμούσαν ένα μικρό διακριτικό ηχείο και όχι μια γκουμούτσα στο σαλόνι τους.
     
    #56 nikos7, 20 Μαρτίου 2019
    Last edited: 20 Μαρτίου 2019
  17. Sonorus

    Εγγραφή:
    1 Σεπτεμβρίου 2010
    Μηνύματα:
    243
    Likes:
    186
    Πάντως τον χώρο του Βασίλη μικρό δεν τον λες.
     
  18. reactv8

    Εγγραφή:
    25 Οκτωβρίου 2018
    Μηνύματα:
    101
    Likes:
    143
  19. costas EAR

    costas EAR Δόκτωρ ΔιαXύσιος
    Editor

    Εγγραφή:
    3 Οκτωβρίου 2004
    Μηνύματα:
    25.673
    Likes:
    29.553
    Ποια σύγκριση; Δεν υπάρχει σύγκριση.
     
  20. reactv8

    Εγγραφή:
    25 Οκτωβρίου 2018
    Μηνύματα:
    101
    Likes:
    143
    Στο κατω μερος του αρθρου, πριν το conclusion.

    Dutch & Dutch vs. McIntosh-B&W-SVS and Dirac Live

    I pitted the Dutch & Dutch 8c’s against a system comprising Bowers & Wilkins 705 S2 speakers driven by a McIntosh Laboratory MC302 stereo amp via my homemade speaker cables, augmented by an SVS SB-4000 subwoofer connected with Monoprice Premier balanced interconnects (XLR) -- all subjected to room correction courtesy Dirac Live. (Both systems had a front end consisting of a McIntosh C47 preamplifier and a Bluesound Node streamer.) Was it a fair fight? It is if you add up the prices: the B&Ws, SVS, McIntoshes, and Dirac Live total $11,225 to the D&Ds’ $13,000. Was it fair to throw in room correction? Yes -- operated in their most basic configuration, as I did for this review, the 8c’s in fact rely on DSP correction of their bass output.

    When Martijn Mensink and I discussed room equalization, he made clear his strong feeling that speakers, and especially the 8c, shouldn’t be equalized above the Schroeder frequency (around 200Hz in most rooms). While I might agree that a speaker designed to sound accurate shouldn’t be equalized above 200Hz in an acoustically treated, symmetrical room such as mine, I tend to disagree with the notion that EQ above 200Hz is never useful. In the case of my B&W 705 S2s, Dirac Live has been a game changer in not only providing accurate bass with seamless integration of my SVS sub’s output, but also taming the B&Ws’ hot tweeters and thus excessive sibilance in some recordings, all without significantly altering the B&Ws’ open, detailed midrange. As a frame of reference, my target Dirac Live frequency-response curve looks like the Harman target curve: +5dB and flat from 16 to 50Hz; a ski slope down to 300Hz, 0dB; flat from 300Hz to 3kHz; and a gentle slope down to -2dB at 16kHz.

    To reasonably match the output levels for these comparisons, I played a 1kHz warble tone through both systems, and measured the results at the listening position with an SPL meter. The 8c’s played 3.5dB louder than the McIntosh-B&W-SVS combo. Taking advantage of the D&Ds’ volume controls, I decreased the gain for each speaker from 0 to -3.5dB, and bingo -- no need to fiddle with the preamp’s volume control between takes.

    My first impression was that the two systems sounded more alike than I’d anticipated. That the 8c’s sounded similar to a system room-corrected to sound flat through the midrange was a testament to D&D’s goal of accuracy. Both systems delivered realism and transparency in spades, and both pairs of speakers could “disappear,” with no hint of cabinet colorations to remind me that the sound was being produced by pairs of boxes.

    [​IMG]

    There were differences. In Audioslave’s “Like a Stone,” I noticed how much more punchy the bass was as reproduced by the 8c’s. There was also more bass overall. I’m not saying that the two 8” subs in each 8c could produce more bass output than the 13.5” driver in the SVS SB-4000 -- they couldn’t. If I turn up the sub’s gain to unnatural levels, the SB-4000 makes the entire house shake. (In fact, I have just such a preset on the SVS so that my wife can thoroughly enjoy her hip-hop.) What I’m saying is that the quality of the bass produced by the 8c’s -- that taut, tight, punch in the chest -- could not quite be achieved with my reference setup. Through the 8c’s, the opening bass-guitar notes of this song were a bit bloated compared to the McIntosh-B&W-SVS rig. Of course, I wasn’t using the D&Ds’ parametric EQ -- I have no doubt that this small issue could have been EQ’d away. The takeaway: The D&Ds’ bass response was truly phenomenal; never would I have expected these little active speakers to be able to compete against a true subwoofer.

    In the midrange, voices and electric guitars sounded a bit more forward through the McIntosh-B&W-SVS combo, giving an impression of more detail. The earthy, guttural quality of Chris Cornell’s voice in “Like a Stone” was better conveyed by my reference rig, and the guitar in the chorus had more bite. When I looked again at my in-room measurements of the 8c’s, this made sense -- although their overall frequency response was exceptionally smooth, there was a small dip between 2 and 3kHz. The 8c’s weren’t masking detail; but at the same volume level (normalized to 1kHz), they sounded a bit more recessed -- this invited, even urged me to turn up the volume to hear more into the music. Which brings us back to one of the D&Ds’ strengths: They sounded neutral, smooth, and could play LOUD. In that regard they blew the McIntosh-B&W-SVS combo out of the water -- my reference gear simply doesn’t sound as clean and as free of glare at very high volumes.

    In “I Can’t Make You Love Me,” I again heard the same differences in the bass and midrange. At the same volume, the McIntosh-B&W-SVS setup presented Bonnie Raitt’s voice with more presence, with her vocal inflections, rasp, and intonation more clearly conveyed. Conversely, the 8c’s sounded silky smooth, with no hint of sibilance, and made the McIntosh-B&W-SVS sound edgy and sibilant when voices were pushed hard in the mix. My wife participated in this comparison, and she chose the 8c’s, hands down. By comparison, she found the McIntosh-B&W-SVS difficult to listen to, almost irritating (we were listening at a fairly high volume).

    She stayed on to hear the title track of Colin James’s National Steel (16/44.1 FLAC, Warner Music Canada) through both systems. As we focused on James’s voice, we heard a bit more presence with the 705 S2s, and cymbal crashes were slightly subdued with the 8c’s. While I marginally preferred the McIntosh-B&W-SVS rig for the extra sparkle and bite, and sharper leading edges on the sound of James’s acoustic guitar, she preferred the 8c’s for their smoother, less grating portrayal of his plucked notes -- a matter of taste (and, perhaps, old age and mild hearing loss: mine, not hers).
     

Μοιραστείτε τη σελίδα