Eλληνικος θριαμβος στην εκθεση του Μοναχου

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
44.305
Reaction score
101.916
Γιατί όμως (σίγουρα αυτό τσεκαρισμένο στο μη ιδανικό χώρο μου, δεν ξέρω εαν το δικάναλο ιμερσιβ θα έχει υψηλες απαιτήσεις χώρου και περιποίησης) ..... όταν βάζεις απορρόφηση και διάχυση (και ότι θές) η σκηνή πάει πίσω απο τα ηχεία .... είναι ενάντια στην ιμερσιβ η περιποίηση .... μη σου πω εαν αφήσεις τις ανακλασεις ανεξέλεγκτες τότε έρχεται πιο μπροστά η σκηνή (χωρις να χάνεις βάθος απαραίτητα , απλώς προχωρά πιο μπροστα) και σε αγκαλιάζει μερικές φορές ?
Α, είναι απλό.

Όταν αφήνεις ανεξέλεγκτη την πλαϊνή πρώτη ανάκλαση, αυτή παραμένει πολύ ισχυρή, και στη συνέχεια πάει χτυπάει στον τοίχο πίσω από τη θέση ακρόασης, και σου'ρχεται από πίσω έντονη, μεταφέροντας προς εσένα τα είδωλα.

Όταν βάζεις περιποίηση στους πλαινους τοίχους, μειώνεται η ισχύς εκεί, και θέλει συνδυαστική σκέψη ώστε να εκμεταλλευτεις την υπάρχουσα πλαϊνή αντανάκλαση από κάθε τοίχο, και από κάθε απέναντι τοίχο με toe in, ώστε σχεδόν κατοπτρικά να χτυπάει στον πίσω από σένα τοίχο, και κει να έχει καλές ανακλαστικες επιφάνειες η διαχυτικη διάταξη, ώστε να μη φάει πολλά πρίμα, για να σου έρθει εμπρός το είδωλο, όσο πρέπει.

Ένα κάδρο τέρμα πίσω κέντρο, σε κατοπτρική θέση σε σχέση με την θέση ακρόασης (το τσεκάρεις με καθρέφτη) με ωραιότατο ανακλαστικό τζάμι μπροστά, πολλές φορές είναι η πιο πονηρή λύση. 😎

Ο μπουτχιας είναι ο μάγος των καδρων εκεί πίσω, αλλά και γω δε πάω πίσω, είναι επιλεγμένες οι θέσεις που έχω τοποθετήσει ανακλαστικά καδρα στο χώρο μου. Τίποτα δεν μπορεί να είναι τυχαίο. 😂🤣😜😂🤣😂😜
 

Μηνύματα
5.071
Reaction score
6.282
Α, είναι απλό.

Όταν αφήνεις ανεξέλεγκτη την πλαϊνή πρώτη ανάκλαση, αυτή παραμένει πολύ ισχυρή, και στη συνέχεια πάει χτυπάει στον τοίχο πίσω από τη θέση ακρόασης, και σου'ρχεται από πίσω έντονη, μεταφέροντας προς εσένα τα είδωλα.

Όταν βάζεις περιποίηση στους πλαινους τοίχους, μειώνεται η ισχύς εκεί, και θέλει συνδυαστική σκέψη ώστε να εκμεταλλευτεις την υπάρχουσα πλαϊνή αντανάκλαση από κάθε τοίχο, και από κάθε απέναντι τοίχο με toe in, ώστε σχεδόν κατοπτρικά να χτυπάει στον πίσω από σένα τοίχο, και κει να έχει καλές ανακλαστικες επιφάνειες η διαχυτικη διάταξη, ώστε να μη φάει πολλά πρίμα, για να σου έρθει εμπρός το είδωλο, όσο πρέπει.

Ένα κάδρο τέρμα πίσω κέντρο, σε κατοπτρική θέση σε σχέση με την θέση ακρόασης (το τσεκάρεις με καθρέφτη) με ωραιότατο ανακλαστικό τζάμι μπροστά, πολλές φορές είναι η πιο πονηρή λύση. 😎

Ο μπουτχιας είναι ο μάγος των καδρων εκεί πίσω, αλλά και γω δε πάω πίσω, είναι επιλεγμένες οι θέσεις που έχω τοποθετήσει ανακλαστικά καδρα στο χώρο μου. Τίποτα δεν μπορεί να είναι τυχαίο. 😂🤣😜😂🤣😂😜
Κάτσε τώρα που βρήκαμε άνθρωπο να μας δώσει μασημέμη τροφή.

Δεν μου λές , δεν υπάρχει (εντος μάξιμουμ πειτρεπόμενου κατα τα γνωστα)) toe in που όμως να μου ρίχνει τις ανακλάσεις πίσω τοιχο δεξιά και αριστερά (που έχω διάχυση καλή) αλλά όχι κέντρο που έχω απορρόφηση ? Όχι ε ? έτσι όπως φαντάζομαι γρήγορά την γεωμετρία. Οπότε δεν θα το πετύχεις καλά ή καθόλου ότι και να κάνεις .... εαν έχεις απορρόφηση στον πίσω τοίχο και κέντρο. (?)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
44.305
Reaction score
101.916
Για κανε αποκρυπτογράφηση χωρίς pdf με δικά σου λόγια που νομίζω γνωρίζεις συνθετικά και εις όλον την κατάσταση.
Μπα, μόνο τα βασικά ξέρω, πολλοί άλλοι εδώ μέσα (πχ νταποστ γκουχ γκουχ) ξέρουν περισσότερα από μένα, άσε που δε μιλάνε).
Αλλά αυτά που ξέρω, τα ξέρω καλά.
Και είναι πολλά τα "βασικά". 🤣😜😂


Ο Μπούτια να εξηγεί το πολυκάναλο και ο Κώστας το δικάναλο. :D
Το δικάναλο κάποτε το ξεπατωσαμε, πάει αυτό, λαστ γιαρ.
Το δικάναλο πλέον δεν αξίζει ούτε καν το σάλιο στις μέρες μας.
Οι αναφορές που κάνω, είναι για να μπείτε στο πνεύμα της πραγματικότητας του πολυκαναλου, διότι η κορυφή της δικάναλης πραγματικότητας στην περιέλιξη, είναι τρελά υποδεέστερη από τα πρώτα παιδικά βήματα του πολυκαναλου. 🤣😜😂

Και δε τα λέμε τυχαία αυτά, been there, done that. Μη ξεχνάς πως δε μπήκαμε στο χόμπι πολυκαναλοι, πικαπαδες ήμασταν, παραδοσιακοί χαϊενταδες, επί δεκαετίες, όχι αστεία. 😜🤣😂
Δεν μου λές , δεν υπάρχει (εντος μάξιμουμ πειτρεπόμενου κατα τα γνωστα)) toe in που όμως να μου ρίχνει τις ανακλάσεις πίσω τοιχο δεξιά και αριστερά (που έχω διάχυση καλή) αλλά όχι κέντρο που έχω απορρόφηση ? Όχι ε ? έτσι όπως φαντάζομαι γρήγορά την γεωμετρία. Οπότε δεν θα το πετύχεις καλά ή καθόλου ότι και να κάνεις .... εαν έχεις απορρόφηση στον πίσω τοίχο και κέντρο. (?)
Καταρχήν αν κέντρο πίσω έχεις εμφανή απορρόφηση, κάτι θα πρέπει να αλλάξεις. Αποκλείεται αυτό που έχεις να σου αρέσει περισσότερο από άλλα κόλπα.

Πίσω σχεδόν κέντρο χτυπάει άμεση από το ηχείο, και μετά στην κεφάλα σου. Καρφωτή έρχεται. Μη την κόβεις, είναι αμαρτία, θα πας στην κόλαση. 🤣😜😂

Αφετέρου το toe in το συμπεριφέρεσαι έτσι, ώστε η νοητή ον αξις να χτυπάει απέναντι πλαϊνό τοίχο, μετά πίσω τοίχο και μετά την κούτρα σου. Το παίζεις και με Lazer και καθρέφτες άμα θες.


Τώρα κει που οι καθρέφτες σου φέρνουν την άμεση στην κούτρα μετά από 2 ανακλάσεις, βάζεις μπόλικη επιφάνεια διάχυσης. Άμα τώρα θες πιο πολύ να έρθει εμπρός η εικόνα, παίζεις με καδρα με τζάμι στο σημείο που είχες τους καθρέφτες, μπροστά από την μεγάλη επιφάνεια διάχυσης. Αφήνεις μια οπή δυνατή.

Βεβαίως τσεκάρεις χρόνους αντήχησης. Αν έχει πτώση ψηλά, θες κι άλλο τζάμι. Έτσι παίζεται το παιχνίδι.

Προφανώς ίδιοι είναι οι κανόνες του παιχνιδιού σε ιμερσιβ φορματ, αλλά εκεί τον κύριο ρόλο τον αναλαμβάνουν οι πολλαπλές πηγές. Δηλαδή όπου βάζεις κάδρο, στο ιμερσιβ έχεις... Δορυφόρο. 🤣😜😂
 
Last edited:

Μηνύματα
5.071
Reaction score
6.282
Μπα, μόνο τα βασικά ξέρω, πολλοί άλλοι εδώ μέσα (πχ νταποστ γκουχ γκουχ) ξέρουν περισσότερα από μένα, άσε που δε μιλάνε).
Αλλά αυτά που ξέρω, τα ξέρω καλά.
Και είναι πολλά τα "βασικά". 🤣😜😂



Το δικάναλο κάποτε το ξεπατωσαμε, πάει αυτό, λαστ γιαρ.
Το δικάναλο πλέον δεν αξίζει ούτε καν το σάλιο στις μέρες μας.
Οι αναφορές που κάνω, είναι για να μπείτε στο πνεύμα της πραγματικότητας του πολυκαναλου, διότι η κορυφή της δικάναλης πραγματικότητας στην περιέλιξη, είναι τρελά υποδεέστερη από τα πρώτα παιδικά βήματα του πολυκαναλου. 🤣😜😂

Και δε τα λέμε τυχαία αυτά, been there, done that. Μη ξεχνάς πως δε μπήκαμε στο χόμπι πολυκαναλοι, πικαπαδες ήμασταν, παραδοσιακοί χαϊενταδες, επί δεκαετίες, όχι αστεία. 😜🤣😂

Καταρχήν αν κέντρο πίσω έχεις εμφανή απορρόφηση, κάτι θα πρέπει να αλλάξεις. Αποκλείεται αυτό που έχεις να σου αρέσει περισσότερο από άλλα κόλπα.

Πίσω σχεδόν κέντρο χτυπάει άμεση από το ηχείο, και μετά στην κεφάλα σου. Καρφωτή έρχεται. Μη την κόβεις, είναι αμαρτία, θα πας στην κόλαση. 🤣😜😂

Αφετέρου το toe in το συμπεριφέρεσαι έτσι, ώστε η νοητή ον αξις να χτυπάει απέναντι πλαϊνό τοίχο, μετά πίσω τοίχο και μετά την κούτρα σου. Το παίζεις και με Lazer και καθρέφτες άμα θες.
Ναι πισω εχω εμφανή, δεν με έπαιρνε για δiαχυτή μπροστά αισθητικά αλλά και χώρου. Τάβλα απλή δεν ήθελα να βάλω. Αλλλα ΟΚ κατάλαβα , κάτι μπορώ να κάνω να το αλλάξω. Τα έχω όλα επίτηδες μετακινούμενα και να λύνονται εκτός απο μια σόφιτ μπασοπαγίδα πάνω στον πίσω τοίχο. Το είχα για καλό έτσι χα χα.

Thanks.
 


Μηνύματα
5.071
Reaction score
6.282
Φαγωθήκατε με την περιέλιξη :p
Μετασχηματιστές θα τυλίξετε;;!!!
Για το πολυκάναλο δε θα πω τίποτα, το έχουμε απαρνηθεί επανειλημμένα έτσι κι αλλιώς :p
Είναι γνωστό της πάση εξάλλου, ότι τα πολυκάναλα μέταλ δεν παιζουν .... είναι μόνο για κλασική. :D
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
3.277
Reaction score
10.531
Είναι γνωστό της πάση εξάλλου, ότι τα πολυκάναλα μέταλ δεν παιζουν .... είναι μόνο για κλασική. :D
Κοίτα... αυτό όπως καταλαβαίνεις το είπα μεταξύ σοβαρού και αστείου...
Αλλά για να το κάνω πιο λιανά (το σοβαρό)... όχι, δε θεωρώ την περιέλιξη σαν στόχο ή έστω σαν πρωταρχικό στόχο.
Πρωταρχικός στόχος για μένα είναι η τονική ισορροπία... ποια περιέλιξη αν σου λείπουν πρίμα ή τα μπάσα μπουμάρουν ή είναι ανύπαρκτα;;;
Η κουβέντα βέβαια καλά κάνει και γίνεται διότι το ότι η πλειοψηφία δεν έχει καν αυτό (τονική ισορροπία) δε σημαίνει πως θα σταματήσει η εξέλιξη και η αναζήτηση και για τους υπόλοιπους.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
44.305
Reaction score
101.916
Πρωταρχικός στόχος για μένα είναι η τονική ισορροπία...
Βρε σωστά, αλλά αυτό είναι πλέον ευκολακι.

Άμα πάρεις ηχεία με λογικό σπινοραμα, έχεις τη βάση τη σωστή. *

Λίγη περιποίηση του χώρου, βαράς κι ένα Ντιράκ, κι έχεις πρακτικά τελειώσει.

Προφανώς για τις πρώτες οκτάβες σαμπ, χωρίς σαμπ είναι εγγυημένη η τονική ανισορροπία, τζάμπα συζητάμε.

Οπότε σε 3 βήματα έχει λήξει το θέμα.

Σιγά τα ωά.


ΥΓ.
* . (άμα δεν έχουν καλό σπινοραμα τα ηχεία, κλαφτα χαραμπαλε, παίζε με καλώδια μέχρι να σβήσει ο ήλιος).
 

Μηνύματα
5.071
Reaction score
6.282
Κοίτα... αυτό όπως καταλαβαίνεις το είπα μεταξύ σοβαρού και αστείου...
Αλλά για να το κάνω πιο λιανά (το σοβαρό)... όχι, δε θεωρώ την περιέλιξη σαν στόχο ή έστω σαν πρωταρχικό στόχο.
Πρωταρχικός στόχος για μένα είναι η τονική ισορροπία... ποια περιέλιξη αν σου λείπουν πρίμα ή τα μπάσα μπουμάρουν ή είναι ανύπαρκτα;;;
Η κουβέντα βέβαια καλά κάνει και γίνεται διότι το ότι η πλειοψηφία δεν έχει καν αυτό (τονική ισορροπία) δε σημαίνει πως θα σταματήσει η εξέλιξη και η αναζήτηση και για τους υπόλοιπους.
Και εγω νόμιζα θα διορθώσεις το "τοις πάσι" .

Μάρκου σόρρυ ε, τοις πάσι το ήξερα, αλλά λέω πως θα έχει γίνει στην Νεολληνική, μάλλον της πάση. :D
Βρε σωστά, αλλά αυτό είναι πλέον ευκολακι.

Άμα πάρεις ηχεία με λογικό σπινοραμα, έχεις τη βάση τη σωστή. *

Λίγη περιποίηση του χώρου, βαράς κι ένα Ντιράκ, κι έχεις πρακτικά τελειώσει.

Προφανώς για τις πρώτες οκτάβες σαμπ, χωρίς σαμπ είναι εγγυημένη η τονική ανισορροπία, τζάμπα συζητάμε.

Οπότε σε 3 βήματα έχει λήξει το θέμα.

Σιγά τα ωά.


ΥΓ.
* . (άμα δεν έχουν καλό σπινοραμα τα ηχεία, κλαφτα χαραμπαλε, παίζε με καλώδια μέχρι να σβήσει ο ήλιος).
Ου πάναπλα. :D
 


christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
4.950
Reaction score
10.576
Όταν αφήνεις ανεξέλεγκτη την πλαϊνή πρώτη ανάκλαση, αυτή παραμένει πολύ ισχυρή, και στη συνέχεια πάει χτυπάει στον τοίχο πίσω από τη θέση ακρόασης, και σου'ρχεται από πίσω έντονη, μεταφέροντας προς εσένα τα είδωλα.
:hi:
Κάτσε τώρα που βρήκαμε άνθρωπο να μας δώσει μασημέμη τροφή.
Να τον προσεχεις τα μαλα τον χερ ντοκτορ;) μη σε βαλει και πουλησεις κανα σπιτι:rofl:
μη σε παρασυρει για κανα τρινοβ και πολυκαναλο ειναι ακρως επικινδυνο ατομο:prankster::gamer:;)
Όταν βάζεις περιποίηση στους πλαινους τοίχους, μειώνεται η ισχύς εκεί, και θέλει συνδυαστική σκέψη ώστε να εκμεταλλευτεις την υπάρχουσα πλαϊνή αντανάκλαση από κάθε τοίχο, και από κάθε απέναντι τοίχο με toe in, ώστε σχεδόν κατοπτρικά να χτυπάει στον πίσω από σένα τοίχο, και κει να έχει καλές ανακλαστικες επιφάνειες η διαχυτικη διάταξη, ώστε να μη φάει πολλά πρίμα, για να σου έρθει εμπρός το είδωλο, όσο πρέπει.
:hi:
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
44.305
Reaction score
101.916
Oποτε κλεισω ραντεβου με γιατρο περιμενω με τις ωρες.
Αυτοι οι γιατροι εδω μεσα ποτε δουλευουν;
Συνέχεια, όλη μέρα. 😎
Κάποιοι σαν εσένα, περιμένουν υπομονετικά στο σαλόνι με τη γραμματεία, μέχρι να τελειώσει το ποστ που γράφω. 🤣😜😂

Δε πειράζει, ας περιμένουν λίγο, θα εξυπηρετηθουν. Άλλωστε στο γιατρό, όλοι περιμενουν, όπως κι εσύ. 😎
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
6.184
Reaction score
18.697
Αυτή είναι η "μαγεία" του δικάναλου, να καταφέρει να σε βάλει μέσα στη μουσική σκηνή. Βεβαίως ψεύτικο, αλλά αυτό είναι που ξεχωρίζει τα κορυφαία συστήματα από την πλέμπα. 🤣

Η γνωστή "περιέλιξη" που λέει ο μπούτχιας. Προφανώς ισχύει και σε δικάναλα σεταπ, και χωρίς αυτό, είναι φτωχό το αποτέλεσμα.

Προφανώς είναι δεδομένη η περιέλιξη στην ακρόαση με ακουστικά. 😎

Η προτίμηση πολλών σε διπολα και μεμβράνες και δεξερωγωτι, ακριβώς λόγω αυτού του θέματος υφίσταται.

Τίποτα να μη βγάλεις, βάλε κι άλλο.

Βεβαίως, εάν η απόσταση μεταξύ της διαχυτικης διάταξης και του ηχείου είναι μικρή, τότε χρειάζεται σημαντική απορρόφηση πίσω από την διαχυτικη διάταξη, και δεν υπάρχει "πολύ" σε αυτό, ότι κι όσο και να βάλεις, είναι πάντα λίγο.



ΥΓ.
Οι ανακλάσεις στους πλαϊνούς τοίχους είναι πάντα εξόχως χρήσιμες στο δικάναλο, διότι αυτές καταφέρνουν να ανοίξουν το πλάτος της μουσικής σκηνής, πέραν των φυσικών ορίων των ηχείων, στο ισόπλευρο τρίγωνο (και ουχί το ισοσκελες).
Το έντονο toe in, στα ηχεία που το επιτρέπουν (με σωστό οφ αξις σπινοραμα) μειώνει την ισχύ της άμεσης πλαϊνής ανάκλασης, οπότε μένει να διαχυθει ικανοποιητικά αυτή, με ικανή ποσότητα διαχυτικων διατάξεων σε όλο το εύρος του τοίχου που προσλαμβάνει άμεση ακτινοβολία σε χρήσιμες συχνότητες.
Ταυτόχρονα, λόγω toe in, υπάρχει προσπιπτουσα άμεση στον απέναντι τοίχο από αυτόν της θέσης του ηχείου, σε σημείο που επίσης χρειάζεται διάχυση ώστε να μην αποτελεί δευτερογενη αντιληπτή πηγή.
Το σύνολο των πλαϊνών αυτών ανακλασεων, διαπλεκόμενο ως ένα μέτωπο, προσπιπτει στον τοίχο πίσω από τη θέση ακρόασης, και εφόσον αυτός απέχει αρκετά από σένα, του φοράς μια διάχυση και να η πολυπόθητη περιέλιξη.
Κι έτσι, πλησιάζεις την ακρόαση με ακουστικά.
Αλλά αυτά είναι για λίγους.
Λίγους, και εκλεκτούς θα έλεγα. 🤣😂😜

Μετά όμως από όλα αυτά, η πραγματικά σωστή εμπειρία πολυκαναλου σεταπ σε αντίστοιχα περιποιημένο χώρο έμμεσης, δίνει τόσο μα τόσο υψηλότερης ποιότητας περιέλιξη, που δεν υπάρχει ούτε σύγκριση, ούτε επιστροφή στο φτωχό σχεδόν μονοκαναλο. Η περιέλιξη ενός ιμερσιβ σεταπ, ξεπερνά ακόμα και τις δυνατότητες περιέλιξης της ακρόασης με ακουστικά, τι να συζητάμε.. Γι'αυτό λέμε απμιξινγκ. Αλλά είναι πολύ νωρίς για όλα αυτά, πόσο μάλλον πακέτο σε ένα ποστ. Πάλι το έμπλεξα. 🤣😂😜
Θα κάνω μια άσχετη ερώτηση. Τα καρδιοειδή θέλουν toe in ή όχι? Κι αν ναι, θέλουν ίδια με τα "συμβατικά"?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
44.305
Reaction score
101.916
Θα κάνω μια άσχετη ερώτηση. Τα καρδιοειδή θέλουν toe in ή όχι? Κι αν ναι, θέλουν ίδια με τα "συμβατικά"?
Ναι, τα ίδια.

Το μόνο που δεν απαιτούν, είναι απορρόφηση πίσω από τους διαχυτές πίσω τους.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
14.796
Reaction score
45.740
Εγω προτείνω και μια προσωρινή (για κανά χρόνο) αλλαγή. Ο Μπούτια να εξηγεί το πολυκάναλο και ο Κώστας το δικάναλο. :D (no joke). Κάτι πολύ καλό θα βγεί.

Έχεις αναλάβει εκεί το ρόλο στα πολυκάναλα Κώστα, και οι άλλοι να πάμε να κουρευτούμε ... δηλαδή ? χα χα.

Λείπει να συλλάβουμε τον επιδιωκόμενο σύνολο -σκοπό πρώτα και μετά η γνώση και τα υλικά πως θα το επιτύχουμε και υλοποιήσουμε είναι δευτερέυουσα, άσε που μπορεί και να αγοραστεί. Αλλά να ξέρουμε τι είναι αυτό που θα "αγοράσουμε" και ως που μπορούμε ο καθένας . Όχι , άιντε γιούρια και μετά .... γκρίνιες και μη βαθιά κατανόηση.
Χωρίς να εξετάζεται η ευστοχία της πρότασης,η τακτική που ο ίδιος ακολουθώ πλέον είναι να δίνω λιγότερες εξηγήσεις... γενικώς.
Να ευχόμαστε όλοι οπωσδήποτε διαύγεια,Υγεία και...αυταπάρνηση για τον αγαπημένο μας Ear.
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
4.950
Reaction score
10.576
Μα ο χερ ντοκτορ ειναι το καλυτερο παιδι του αβσαιτ ;) και το ευγενεστατο:rofl:
 



Μηνύματα
4.223
Reaction score
7.734
Συνέχεια, όλη μέρα. 😎
Κάποιοι σαν εσένα, περιμένουν υπομονετικά στο σαλόνι με τη γραμματεία, μέχρι να τελειώσει το ποστ που γράφω. 🤣😜😂

Δε πειράζει, ας περιμένουν λίγο, θα εξυπηρετηθουν. Άλλωστε στο γιατρό, όλοι περιμενουν, όπως κι εσύ. 😎
Καταρρίπτεις σκέψεις και εικασίες δεκαετιών με αυτή σου τη δημοσίευση. Μέχρι τώρα οι κοινοί θνητοί θεωρούσαμε πως η αναμονή οφείλεται σε πραγματικά ιατρικά θέματα, ότι σώζετε ζωές, ότι πάτε την ανθρωπότητα μπροστά μέσω της επιστήμης βρε αδερφέ. Πού να φανταστούμε ότι όσο περιμένουμε στο σαλονάκι και χαζεύουμε τα περσινά Ciao, Auto Triti και Ιδέες & Λύσεις για το Σπίτι, εσείς απλά τσακώνεστε στο ίντερνε με κάτι κολλημένους...

Βέβαια κάποιος θα μπορούσε να αντιπαραθέσει πως όντως σώζετε ζωές και πάτε την ανθρωπότητα μπροστά μέσω της επιστήμης - στο αβουσάιτ! :biggrin:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
164.647
Μηνύματα
2.653.839
Members
36.810
Νεότερο μέλος
panagiotis argirakis
Top