Eνδοτικοτητα κεφαλης - συχνοτητα συντονισμου συστηματος... Αληθεια η "αρλουμπες"?

mouseslept

Buckalis Επαγγελματίας
Μηνύματα
425
Reaction score
343
Δεν το έχω ψάξει, αλλά νομίζω πως μπορούμε να υποθέσουμε με αρκετή ασφάλεια, πως το ένα κανάλι εγγράφεται με ανεστραμμένη τη φάση, ενώ η κεφαλή αναπαραγωγής την αναστρέφει εκ νέου, ώστε τα δύο σήματα να φτάσουν συμφασικά στον ενισχυτή. Θα είναι παράλογο να μη συμβαίνει αυτό...
Τι αρλουμπες Θεε μου.... εχει προβλημα δηλαδη ο κατασκευαστεις να βαλει "χρωματακια" πανω στην κεφαλη? Τι τον πειραζει να βαλει το κοκκινο με το πρασινο η το ασπρο με το μπλε αναποδα δηλαδη και να "ισιωσει" την φαση αφου αυτη υπαρχει ετσι η αλλοιως σε + η σε -??????????

"Καραφλιασα" μιλαμε!!!!!.
 

Μηνύματα
27.202
Reaction score
25.174
Που να δείς πόσο θα καραφλιάσεις όταν καταλάβεις πόσο άχετος είσαι.
Βρίσκεσαι σε προ νηπιακό στάδιο .
Μόλις έμαθες ότι υπάχει + και - .
Μέχρι το δημοτικό έχεις ακόμη 2-3 χρόνια.
Μετά βλέπουμε.
 


Μηνύματα
12.374
Reaction score
14.583
Επειδή είμαι όπως λες του επαγγέλματος, έχω ήδη ακούσει και ρυθμίσει συστήματα με κόστος >50.000€, και σε καθώς πρέπει χώρους και σε κακούς.
Έχω έρθει σε επαφή με ένα κάρο ειδών ανθρώπων.
Μερικοί είχαν τα λεφτά του Μαρινάκη και τα μυαλά του Μπουκάλη.
Σοβαρά μηχανήματα, σε χώρο εντελώς απεριποίητο, με ακατάλληλες εντελώς διαστάσεις, ακατάλληλες απόστασεις ακρόασης και δεν συμμαζεύεται.
Όσο και να προσπαθήσεις αυτά τα άτομα δεν αλλάζουν άποψη.

Αυτά που λες για την σωστή μουσική, ανήκουν στα 80s και τα περιοδικά τύπου Hi-Tech που εκθείαζαν τα πάντα για να υπάρχουν έσοδα και να μην κλείσει το περιοδικό.
Κάτι αντίστοιχο έχουμε τώρα στο What Hifi (το μεγαλύτερο αστέιο όσον αφορά τα "reviews" ηχητικού εξοπλισμού).

υ.γ. Και η Porsche του 90 τρώει λος πούλος από τα Tesla.
Newsflash, και η Porsche, και η Ferrari και η McLaren έχουν υβριδικά που πιάνουν τις τοπ επιδόσεις στην παραγωγή τους, και όταν έρθει και η νέα γενιά μπαταριών που θα έχουν πολύ μικρότερο βάρος και όγκο, δεν αποκλείεται να δώσουν και αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα, με τρελλές επιδόσεις.
Η τεχνολογία προχωράει, η ανθρωπότητα... μάλλον όχι.
Ενω οι καινούργιοι του χώρου , είστε όλοι πιο σωστοί και τίμιοι στις απόψεις σας και στην υλοποίησή τους. Άλλαξε ο κόσμος προς το καλύτερο και δεν το πήρα χαμπάρι. :D

Η ανθρωπότητα δεν προχωράει επιλέγοντας αμάξι με μπαταρία. Προχωράει κάνοντας αυτό που κάνουν όλες οι σοβαρές Ευρωπαικές χώρες και πιο καλά η Γερμανία με το τρομερό δίκτυο ΜΜΜ αλληλοσυνδεόμενων μεταξύ τους, ώστε το αυτοκίνητο να καταντάς να το παίρνεις μόνο για ΣΚ και για κανά πικνίκ σε κανά ποτάμι δίπλα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.344
Reaction score
125.284
Κάπου το διάβασα αλλά δε θυμάμαι
Ο σωστός τρόπος για να κάνεις βινύλιο είναι αυτός:

1653474220129.png


Τα προβλήματα στο Μπάσο είναι έτσι:

1653474342886.png


Grooves represent the mono/center information as lateral movement and the stereo/side component as vertical movement. If there’s an extreme amount of low-end stereo imaging on your music, it is more likely to produce out-of-phase information. This may cause the cutting stylus to cut with excessive vertical movements, alternating between deeper grooves and severe groove lifts. An out-of-phase low end may cause groove lifts with depths less than 1 mil (the minimum accepted depth of a modulating groove). It could even cause grooves to momentarily disappear.

More often than not, applying a steep high pass filter around the 20 Hz range is enough to prevent severe groove lifts from happening. But if absolutely necessary, vinyl cutting facilities rely on tools such as the low frequency crossover (LFX)—also known as EE (elliptical equalizer), “blend,” “mono-maker,” “wuss box,” etc. Simply put, it takes low-frequency stereo information and sums it to a mono signal, thus preventing excessive vertical modulations on the grooves. Before the digital revolution, LFX was built into a cutting facility’s mastering console. Nowadays, engineers have access to more digital options when mastering for vinyl.

Before the digital revolution, LFX was built into a cutting facility’s mastering console. Nowadays, engineers have access to more digital options when mastering for vinyl.

Ozone Imager
offers this capability. Its split-band function allows you to isolate the low end, narrowing its stereo width independently from the rest of your production This allows you to tame any unnecessary out-of-phase build-up in the low end that could compromise the quality of your music when cut into vinyl. LFX typically has crossover settings from 20 Hz all the way to 700 Hz. Setting LFX to 100 Hz is already considered excessive by many vinyl cutters. Discretion is a must!



Ως γνωστόν, στο τέλος του δίσκου η ποσότητα της πληροφορίας που χωράει, είναι λιγότερο από τη μισή

At 33 ⅓ RPMs, the outermost groove has a groove speed of 20 inches per second while the innermost diameter runs at a mere 8.3 inches per second.

Δηλαδή πέφτεις κάτω από τη μισή δειγματοληψία, σχεδόν στο 1/3 πέφτει.

Κλπ κλπ κλπ

Λινκ

 


Μηνύματα
7.256
Reaction score
11.799
Εγώ κατανοώ και συμπάσχω με αυτούς που υποστηρίζουν σθεναρά απόψεις τέτοιου τύπου για στέρεο και πικάπ
- κρίνουν από δικες τους απόπειρες
- από φίλων
- από την εγκυκλοπαίδεια του ιντερνετ που πλέον όλοι είναι γιατροί και κάνουν διάγνωση.
Και άλλα πολλά.

Κάποια στιγμή που θα ακούσετε κάτι σωστό ίσως να αλλάξετε άποψη . Αυτό φυσικά γίνεται αν δεν υπάρχει εγωισμός😃
Δεν ισχύει αυτό που λες και το ξέρεις...
 

Μηνύματα
3.768
Reaction score
6.740
Ενω οι καινούργιοι του χώρου , είστε όλοι πιο σωστοί και τίμιοι στις απόψεις σας και στην υλοποίησή τους. Άλλαξε ο κόσμος προς το καλύτερο και δεν το πήρα χαμπάρι. :D

Η ανθρωπότητα δεν προχωράει επιλέγοντας αμάξι με μπαταρία. Προχωράει κάνοντας αυτό που κάνουν όλες οι σοβαρές Ευρωπαικές χώρες και πιο καλά η Γερμανία με το τρομερό δίκτυο ΜΜΜ αλληλοσυνδεόμενων μεταξύ τους, ώστε το αυτοκίνητο να καταντάς να το παίρνεις μόνο για ΣΚ και για κανά πικνίκ σε κανά ποτάμι δίπλα.
Και να ήταν μόνο αυτό.
Αφοριστικές απόψεις του τύπου ότι επειδή η τεχνολογία προχωράει πρέπει και εμείς να ακολουθούμε και που και που να βελάζουμε κιόλας.
Δεν θέλω βρε αδερφέ μου ακόμη αυτοκίνητο χωρίς συμπλέκτη και ούτε χωρίς εμένα οδηγό εννοείται.
Τες πα. Ο κάθε ένας έχει την άποψη του μέσα από την αντίληψη του και τις εμπειρίες του!
Δεν ισχύει αυτό που λες και το ξέρεις...
Ισχύει στο 90%. Το 10 γνωρίζει και έχει τεκμηριωμένη άποψη.
Οι υπόλοιποι είναι απλά followers :)
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.831
Reaction score
77.394
είναι πραγματικά απίθανο σε έναν χρόνιο χρήστη μπάφου(στερεο πικαπ) να τον μετακυλήσεις στην κόκα (πολυκάναλο ψηφιακό)

μην χαλάτε άλλο σάλιο αδελφοί....αγάπη! :biggrin:
 

Μηνύματα
3.768
Reaction score
6.740
Και τα δύο χρειάζονται και είναι ωραία.
Απλά το άλλο είναι "σινεμτζίδικο" :biggrin:
 

Μηνύματα
4.462
Reaction score
7.734
1653477997325.png

Γεννιόμαστε μέσα στην αγνοια. Μεγαλώνουμε μαζί της. Την σπουδάζουμε με ζήλο, την διδάσκουμε με φανατισμό. Και όταν πεθαίνουμε, την αφήνουμε τρίτη Διαθήκη στα παιδιά μας...
Ν.Κ. :lolsign:
 




Μηνύματα
3.768
Reaction score
6.740
Σινεμά δε βλέπετε σπίτι σας; 😂😜🤣
Ναι ρε. Εγώ το γουστάρω πολύ το άτμος και έχουμε κάνει ωραία δουλίτσα.
Μέτρησε και πιο καλά τώρα με κάτι αλλαγές και με τη μετακόμιση του στέρεο σε άλλο χώρο.
 

Μηνύματα
12.848
Reaction score
10.064
και που να βελάζουμε κιόλας.
Ποιός σε έβαλε να βελάξεις πουλάκι μου; :roflmao:

Δεν θέλω βρε αδερφέ μου ακόμη αυτοκίνητο χωρίς συμπλέκτη και ούτε χωρίς εμένα οδηγό εννοείται.
Άκυρο παράδειγμα.
 

Μηνύματα
12.374
Reaction score
14.583
Και να ήταν μόνο αυτό.
Αφοριστικές απόψεις του τύπου ότι επειδή η τεχνολογία προχωράει πρέπει και εμείς να ακολουθούμε και που και που να βελάζουμε κιόλας.
Δεν θέλω βρε αδερφέ μου ακόμη αυτοκίνητο χωρίς συμπλέκτη και ούτε χωρίς εμένα οδηγό εννοείται.
Τες πα. Ο κάθε ένας έχει την άποψη του μέσα από την αντίληψη του και τις εμπειρίες του!

Ισχύει στο 90%. Το 10 γνωρίζει και έχει τεκμηριωμένη άποψη.
Οι υπόλοιποι είναι απλά followers :)
Η τεχνολογία είναι καλή ανάλογα πως, με τι σκοπό και για ποιό λόγο θα την χρησιμοποιήσεις. Αυτό ίσχυε πάντα, είναι γνωστό και χιλιοαναλυθεί. Να ανακαλύπτουν τώρα οι νέοι ότι ισχύει κάτι τέτοιο, νομίζοντας ότι ανακάλυψαν την Αμερική ή ότι κάτι που οι "παλιοι" δεν γνωρίζαν είναι αστείο. Μην σου πω αλαζονικό λόγω της νεότητας του χαρακτήρας τους και της καλοζωισμένης και προφυλαγμένης ζωής που η ίδια η τεχνολογία τους έχει προσφέρει.

Η επιστήμη έχει συμβάλλει αλλά πολυ λιγότερο απο ότι οι νέοι φαντάζονται και νομίζουν. Σε όλα τα σημαντικά ερωτήματα, λύση ακόμη δεν έχει δώσει. Ο κίνδυνος δε, της χρησιμοποίησής της για κακό είναι μεγάλος. Κάποιοι βέβαια θεοποιούν πράγματα και έχουν μεγάλες προσδοκίες. Δεν είναι κακό αυτό, και βοηθάει στην εκτίναξη της, αλλά δεν είναι ουδέτεροι στις εκτιμήσεις τους και στον ρόλο που πρέπει να ακολουθήσει και για αυτό έχει καταντήσει να χρησιμοποιείται και σαν νεα θρησκεία. Το θέμα είναι φυσικά μεγάλο και δεν είναι όπως περιγράφεται στην πόπ κουλτούρα.

Όσον αφρά το Χάι Φαι, όπως και αλλού κάποιος δεν μπορεί να καταλάβει ότι ο σχεδιαστής μηχανικός και επιστήμονας π.χ. ενός κυκλώματος, όταν σχεδιάζει θέλει να κάνει κάτι καινούργιο και που να τον "προκαλεί" σαν επιστήμονα. Δεν τον ενδιάφερει κατα ανάγκη εαν αυτό που θα προκύψει είναι κάτι "καλύτερο" π.χ. στον ήχο, απο κάτι που έκανε πρίν (μέχρι και ο ίδιος). Αρκεί να λύνει άλλα προβλήματα, που μπορεί να αφορούν κάποια αποσπασματικά μέρη στην σχεδιάση και τα οποία τον "προκαλούν" σαν δημιουργό και επαγγελματία στον χώρο.

Το πρόβλημα με τις "επιστήμες" που αφορούν τις αισθήσεις του ανθρώπου και όπου ο κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα να εκφράσει γνώμη καθως τον ήχο τον ξέρει απο την γέννησή του, προκαλεί ταραχή εν κρανίω σε κάποιους πιο "ορθόδοξους" (στην Δύση ταυτισμένους με το natural sciences όπως ονομάζονται) επιστήμονες που ασχολούνται με τομείς της επιστήμης που δεν έχουν τέτοιες "παρεμβολές" και που δεν εξαρτώνται απο κάποια υποκειμενικότητα. Εξ ου και η δυσκολία. Είναι θέμα αντίληψης του επιστήμονα και στην δημοκρατική του αντίληψη , το πως κάποιος "layman" μπορεί (ή τολμάει) να έχει κρίση πάνω στο "δημιούργημά" του ή όχι και στο εαν πρέπει να έχει λόγο και με τι προσόντα. Με τα προσόντα του ότι συμμετέχει στην γνώση και άποψη λόγω των αισθήσεών του απο μικρός (π.χ. την ακοή) και που μάλιστα την ξέρει τόσο καλά όσο εσύ Κε επιστήμονα και ίσως καλύτερα αλλά και πως του εγείρονται συγκεκριμένα συναισθήματα απο αυτήν. Οι επιστήμονες δεν είναι τίποτε ανώτερα όντα φιλοσοφικά και συνήθως μάλιστα δεν τους αρέσει η κριτική στο έργο τους, πιο λίγο ή πιο πολύ απο τον καθένα. . Και για αυτό διαλέγουν άλλους τομείς της επιστήμης πιο αποκομμένους απο την "υποκειμενικότητα" ή την κρίση αυτής (εξ'αρτησης απο αυτήν). Έοχυν και άλλα προβλήματα , όπως ότι μπορεί να φτιάξουν ενα όντως τεχνολογικά υψηλότατης υπεροχής μηχάνημα (και άρα και τιμής) και να μην είναι το αποτέλεσμα καλύτερο κατ' ανάγκην. Οι παράμετροι είναι πολλοί. Εξάλλου το καλό στην φιλελευθεροποίηση της αγοράς είναι αυτό που θέλει ο περισσότερος κόσμος και επιλέγει να αγοράσει (όχι κατ' ανάγκη τι είναι πραγματικά καλό). Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Τα συναισθήματα του και το πως νοιώθει σε ατομικό επίπεδο έχουν προτεραιότητα. Βέβαια η αγορά δεν είναι πραγματικά ελεύθερη, αλλά χαλιναγωγείται, οπότε πρόβλημα και εκεί.
 


billpeppas

A/V "Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.491
Reaction score
5.646
Ενω οι καινούργιοι του χώρου , είστε όλοι πιο σωστοί και τίμιοι στις απόψεις σας και στην υλοποίησή τους. Άλλαξε ο κόσμος προς το καλύτερο και δεν το πήρα χαμπάρι. :D

Η ανθρωπότητα δεν προχωράει επιλέγοντας αμάξι με μπαταρία. Προχωράει κάνοντας αυτό που κάνουν όλες οι σοβαρές Ευρωπαικές χώρες και πιο καλά η Γερμανία με το τρομερό δίκτυο ΜΜΜ αλληλοσυνδεόμενων μεταξύ τους, ώστε το αυτοκίνητο να καταντάς να το παίρνεις μόνο για ΣΚ και για κανά πικνίκ σε κανά ποτάμι δίπλα.
Πολύ φιλοσοφική συζήτηση, ωραία, αλλά εκτός θέματος.
Για το πόσο επαγγελματίες είμαστε, τουλάχιστον κάποιοι, της νέας γενιάς, ευχαρίστως να βρεθούμε για ένα καφεδάκι να τα πούμε και να σχηματίσεις έπειτα την γνώμη σου :)
 



Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.592
Μηνύματα
2.865.184
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top