Βαγγέλης Λάμπρου
Επαγγελματίας
- Μηνύματα
- 1.695
- Reaction score
- 277
Τέλεια Ηλία, αφου βρέθηκε λύση. Σούπερ!!
Ηταν κρίμα ο προβολέας να έμενε εκτος λειτουργίας απο 2-3 ολοκληρωμένα.
Είχα λυπηθεί παρα πολύ οταν μου ειχαν στείλει το προτιμολόγιο με κόστος για αγορά της πλακέτας προς 650€ γιατι γνώριζα οτι δεν θα το έφτιαχνες ακόμη και με δωρεάν την επισκευή.
Αυτό μας πρότειναν τα κεντρικά του service στη Γερμανία ως τη μόνη οδό ορθής επαναλειτουργίας του, ειδάλως δεν θα σε είχαμε αφήσει "ετσι".
Δημήτρης Α. κανένας τεχνικός μου δεν φταίει και κανείς δεν "εκτίθεται".
Και οταν μιλάμε για τεχνικούς -πόσο μάλλον οταν μιλάμε για τον κ. Φώτη Σωτηριάδη με τα άπειρα χιλιομετρα στο χώρο και τα απειρα Kudos που εχει μαζέψει ακόμη και εδω μέςα στο forum. Είναι τιμή μου που έχω στην εταιρία μου εναν τόσο ΣΠΟΥΔΑΙΟ τεχνικό.
Τη γραμμή και γενικότερα τη φιλοσοφία της εταιρίας μας, τη χαράσω εγω και φυσικά ως "καπετάνιος" της, ειμαι ο μόνος υπεύθυνος.
Στο service της εταιρίας μας, που εχει αναλάβει κάθετα ο Φώτης, η εντολή μου ειναι: "by the book" και είναι αυτη που μας έχει φέρει εδω που είμαστε σε πολλά άλλα θέματα. Για εμάς ακόμη και ενα χιλιοστό παρέκλισης απλά δεν είναι λύση που θα προτείνουμε σε αυτούς που μας εμπιστεύονται. Οπότε όταν η JVC προσδιορίζει αλλαγή πλακέτας, αυτο θα κάνουμε. Και θα ξανακάνουμε.
Αλλα να! βρέθηκε λύση στο πρόβλημα του Ηλία από τους εισαγωγείς των consumer. Μπράβο.
Ηταν κρίμα ο προβολέας να έμενε εκτος λειτουργίας απο 2-3 ολοκληρωμένα.
Είχα λυπηθεί παρα πολύ οταν μου ειχαν στείλει το προτιμολόγιο με κόστος για αγορά της πλακέτας προς 650€ γιατι γνώριζα οτι δεν θα το έφτιαχνες ακόμη και με δωρεάν την επισκευή.
Αυτό μας πρότειναν τα κεντρικά του service στη Γερμανία ως τη μόνη οδό ορθής επαναλειτουργίας του, ειδάλως δεν θα σε είχαμε αφήσει "ετσι".
Δημήτρης Α. κανένας τεχνικός μου δεν φταίει και κανείς δεν "εκτίθεται".
Και οταν μιλάμε για τεχνικούς -πόσο μάλλον οταν μιλάμε για τον κ. Φώτη Σωτηριάδη με τα άπειρα χιλιομετρα στο χώρο και τα απειρα Kudos που εχει μαζέψει ακόμη και εδω μέςα στο forum. Είναι τιμή μου που έχω στην εταιρία μου εναν τόσο ΣΠΟΥΔΑΙΟ τεχνικό.
Τη γραμμή και γενικότερα τη φιλοσοφία της εταιρίας μας, τη χαράσω εγω και φυσικά ως "καπετάνιος" της, ειμαι ο μόνος υπεύθυνος.
Στο service της εταιρίας μας, που εχει αναλάβει κάθετα ο Φώτης, η εντολή μου ειναι: "by the book" και είναι αυτη που μας έχει φέρει εδω που είμαστε σε πολλά άλλα θέματα. Για εμάς ακόμη και ενα χιλιοστό παρέκλισης απλά δεν είναι λύση που θα προτείνουμε σε αυτούς που μας εμπιστεύονται. Οπότε όταν η JVC προσδιορίζει αλλαγή πλακέτας, αυτο θα κάνουμε. Και θα ξανακάνουμε.
Αλλα να! βρέθηκε λύση στο πρόβλημα του Ηλία από τους εισαγωγείς των consumer. Μπράβο.