JVC HD350W Κατέβασε ρολά!

Βαγγέλης Λάμπρου

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.695
Reaction score
277
Τέλεια Ηλία, αφου βρέθηκε λύση. Σούπερ!!

Ηταν κρίμα ο προβολέας να έμενε εκτος λειτουργίας απο 2-3 ολοκληρωμένα.
Είχα λυπηθεί παρα πολύ οταν μου ειχαν στείλει το προτιμολόγιο με κόστος για αγορά της πλακέτας προς 650€ γιατι γνώριζα οτι δεν θα το έφτιαχνες ακόμη και με δωρεάν την επισκευή.
Αυτό μας πρότειναν τα κεντρικά του service στη Γερμανία ως τη μόνη οδό ορθής επαναλειτουργίας του, ειδάλως δεν θα σε είχαμε αφήσει "ετσι".

Δημήτρης Α. κανένας τεχνικός μου δεν φταίει και κανείς δεν "εκτίθεται".
Και οταν μιλάμε για τεχνικούς -πόσο μάλλον οταν μιλάμε για τον κ. Φώτη Σωτηριάδη με τα άπειρα χιλιομετρα στο χώρο και τα απειρα Kudos που εχει μαζέψει ακόμη και εδω μέςα στο forum. Είναι τιμή μου που έχω στην εταιρία μου εναν τόσο ΣΠΟΥΔΑΙΟ τεχνικό.

Τη γραμμή και γενικότερα τη φιλοσοφία της εταιρίας μας, τη χαράσω εγω και φυσικά ως "καπετάνιος" της, ειμαι ο μόνος υπεύθυνος.
Στο service της εταιρίας μας, που εχει αναλάβει κάθετα ο Φώτης, η εντολή μου ειναι: "by the book" και είναι αυτη που μας έχει φέρει εδω που είμαστε σε πολλά άλλα θέματα. Για εμάς ακόμη και ενα χιλιοστό παρέκλισης απλά δεν είναι λύση που θα προτείνουμε σε αυτούς που μας εμπιστεύονται. Οπότε όταν η JVC προσδιορίζει αλλαγή πλακέτας, αυτο θα κάνουμε. Και θα ξανακάνουμε.

Αλλα να! βρέθηκε λύση στο πρόβλημα του Ηλία από τους εισαγωγείς των consumer. Μπράβο.
 


Μηνύματα
12.991
Reaction score
8.347
Δημήτρης Α. κανένας τεχνικός μου δεν φταίει και κανείς δεν "εκτίθεται".
Και οταν μιλάμε για τεχνικούς -πόσο μάλλον οταν μιλάμε για τον κ. Φώτη Σωτηριάδη με τα άπειρα χιλιομετρα στο χώρο και τα απειρα Kudos που εχει μαζέψει ακόμη και εδω μέςα στο forum. Είναι τιμή μου που έχω στην εταιρία μου εναν τόσο ΣΠΟΥΔΑΙΟ τεχνικό.

.
Βαγγέλη,εμενα δεν με αφορά αμεσα το θέμα,και όπως εγραψα ,μόνος σου προσφέρθηκες να βοηθήσεις οικειοθελώς,εφόσον δεν ησουνα και υποχρεωμένος.Αλλα επειδή γνωριζόμαστε καποια χρόνια και υπάρχει ως τώρα και φιλική σχέση,μπορει ως επαγγελματιας να μην ηθελες να ανακατευτείς,αλλα ως φιλος εαν ηξερες ότι επισκευάζεται η πλακέτα και δεν βοήθησες τον Ηλία ,επραξες εσφαλμένα,και αν δεν το ηξερες,τοτε ο τεχνικος σου δεν είναι και τόσο φίρμα όταν το άλλο παιδί τον εφτιαξε σε τρεις ωρες!!!
Καλο είναι να εχουμε και λιγο αυτοκριτική και να μη γράφουμε ότι τα κάναμε όλα τέλεια.
 


Βαγγέλης Λάμπρου

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.695
Reaction score
277
Βαγγέλη,εμενα δεν με αφορά αμεσα το θέμα,και όπως εγραψα ,μόνος σου προσφέρθηκες να βοηθήσεις οικειοθελώς,εφόσον δεν ησουνα και υποχρεωμένος.Αλλα επειδή γνωριζόμαστε καποια χρόνια και υπάρχει ως τώρα και φιλική σχέση,μπορει ως επαγγελματιας να μην ηθελες να ανακατευτείς,αλλα ως φιλος εαν ηξερες ότι επισκευάζεται η πλακέτα και δεν βοήθησες τον Ηλία ,επραξες εσφαλμένα,και αν δεν το ηξερες,τοτε ο τεχνικος σου δεν είναι και τόσο φίρμα όταν το άλλο παιδί τον εφτιαξε σε τρεις ωρες!!!
Καλο είναι να εχουμε και λιγο αυτοκριτική και να μη γράφουμε ότι τα κάναμε όλα τέλεια.
Δεν μιλησα για "φίρμες" αλλά για αξία αναγνωρισμένου τεχνικού με άρτιες τεχνικές γνώσεις που εμένα τουλάχιστον με καταπλήσουν, αν και φυσικά κανείς δεν είναι "άσφαλτος" όπως λέει και η Άντζελα.
Οσο για το αν ΕΓΩ γνώριζα αν επισκευαζόταν και δεν το έκανα, αυτό είναι πολυ "μικρό" και το ξεπερνάω, οταν νομίζω οτι γνωρίζεις την απάντηση.

Το ξαναλέω όμως: ως διανομέας των προϊόντων JVC θα κάνω ΜΟΝΟ οτι προτείνει ο οίκος. Period.

Το θέμα όμως εδώ δεν θα έπρεπε να είμαστε εμείς αλλά η επιτυχία του "άλλου παιδιού" που ειναι και το "κυρίως πιάτο" του Ηλία. Σήμερα βλέπει εξαιτίας του. Μπράβο!
 

Μηνύματα
2.693
Reaction score
638
Μην ξεχναμε οτι δεν ειναι λιγες οι φορες που σε επισκευες τετοιου ειδους η χαρα κραταει λιγο μεχρι να ξαναεμφανιστει η βλαβη
Με την λογικη της αντικαταστασης η JVC γλυτωνει την γκρινια .
Απο την αλλα και ο καθε ενας απο εμας αναμεσα στα 650 Ευρω θα επελεγε τα 160 και θα εκανε τον σταυρο του.
Για μενα θα πρεπει ο τεχνικος να εξηγει στον πελατη ολες τις πιθανες λυσεις και αυτος να κανει τις επιλογες του .
Οπως πολυ σωστα το εθεσε ο Βαγγελης ουδεις ασφαλτος .
 

Μηνύματα
12.856
Reaction score
10.072
Βαγγέλη, συγνώμη, πάντα το μπερδεύω.

Μην ξεχναμε οτι δεν ειναι λιγες οι φορες που σε επισκευες τετοιου ειδους η χαρα κραταει λιγο μεχρι να ξαναεμφανιστει η βλαβη
Έχεις δίκιο σε αυτό και το έχω δει πάρα πολλές φορές.

Για μενα θα πρεπει ο τεχνικος να εξηγει στον πελατη ολες τις πιθανες λυσεις και αυτος να κανει τις επιλογες του.
Θεωρείς τον πελάτη ικανό να διαλέξει ανάμεσα στα 2 ενδεχόμενα; Δεν μιλάω για τον συγκεκριμένο, μιλάω γενικά.
Και για να σου απαντήσω, έχω δει πολλές φορές στη ζωή μου, ως γιος τεχνικού, να γίνεται αυτό που προτείνεις, ο πελάτης να επιλέγει την αμφιβόλου διάρκειας φτηνή λύση και μετά από κάποιο καιρό, που γίνεται το αναπόφευκτο, να έρχεται στο μαγαζί και να ζητάει τα ρέστα.
 

Μηνύματα
2.693
Reaction score
638
Μιλαω για το τι θεωρω εγω σωστο καθως ετσι θα ηθελα να με αντιμετωπισουν
 

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.251
Reaction score
1.161
Θεωρείς τον πελάτη ικανό να διαλέξει ανάμεσα στα 2 ενδεχόμενα; Δεν μιλάω για τον συγκεκριμένο, μιλάω γενικά.
Και για να σου απαντήσω, έχω δει πολλές φορές στη ζωή μου, ως γιος τεχνικού, να γίνεται αυτό που προτείνεις, ο πελάτης να επιλέγει την αμφιβόλου διάρκειας φτηνή λύση και μετά από κάποιο καιρό, που γίνεται το αναπόφευκτο, να έρχεται στο μαγαζί και να ζητάει τα ρέστα.[/QUOTE]


Γι' αυτό υπάρχουν οι γραπτές εγγυήσεις!!!
 


Μηνύματα
12.991
Reaction score
8.347
να ξεκαθαρίσουμε κατι.Απ ότι ειπε ο Βαγγελης Λαμπρου ,η επίσημη πολιτικη της JVC στην περιπτωση βλάβης στην πλακέτα είναι η ανταλλαγή με το όποιο κόστος.Στην περίπτωση αυτου του θέματος,υπεισερχεται ενας παράγων φιλικών σχέσεων που ειχε ο ο Ηλιας(MAD) και με τον Βαγγέλη Λαμπρου αλλα και με τον φιλο του που μεσολάβησε για την τελική επισκευή στην LEC.
.Η εταιρια LEC κατα τη γνωμη μου είναι αξια συγχαρητηρίων και για την επιτυχία της επισκευής και γιατι εδωσε βάρος στη φιλικη γνωριμία με την οποια πηγε ο Ηλιας,ο οποιος όπως ειπε αδυνατούσε να καταβαλλει το κόστος ανταλλαγής και τωρα δεν θα ειχε προβολέα,Όμως,δεν γνωρίζω αν η επίσημη πολιτική τους ανευ φιλικης σχέσης είναι διαφορετική από αυτή του Βαγγέλη Λάμπρου.Ας το ξεκαθαρίσουμε και αυτο για να μην δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις,και δεν γνωρίζουμε αν σε κάθε περίπτωση το σέρβις τους είναι διατεθειμένο να παρακάμπτει το επίσημο πρωτόκολλο.
 

Μηνύματα
2.693
Reaction score
638
καλο θα ειναι να δουμε και λιγο τις τιμες να μειωνονται στα ανταλλακτικα μια πλακετα 650 Ευρω απο χρυσαφι να ηταν δεν θα στοιχιζε τοσο ,,,,,
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.332
Reaction score
93.954
Γενικά οι τιμές των ανταλλακτικών, για όποια συσκευή κι αν μιλάμε και για όποια εταιρία κι αν μιλάμε, είναι υψηλές. Έως πολύ υψηλές.

Λογικότερο βρίσκω να ζητάμε χαμηλότερες τιμές στις λάμπες. Αν λάβουμε υπ' όψιν την πολιτική της Epson να κατεβάσει τις τιμές τους κάτω από τα 200€, καιρός είναι να λογικευτούν και οι υπόλοιποι.
 


Μηνύματα
5.283
Reaction score
6.429
Αν δεν κοστολογησουν ακριβα την πλακετα πως θα πουλησουν νεα μοντελα?
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.419
Reaction score
74.768
Για σκεφτείτε λίγο πριν απ' όλες τις δηλώσεις ειδημόνων. Όταν ένα motherboard παραγωγής εκατοντάδων χιλιάδων κομματιών με φτηνά chips και ελάχιστο R&D κοστίζει 100-200€, ένα περιορισμένης παραγωγής με εξειδικευμένα εξαρτήματα και άφθονο R&D πόσο πρέπει να κοστίζει; :unsure:
Μπορεί όχι 650€ (με την εργασία και ΦΠΑ είναι η τιμή; ) αλλά όχι και 300€, σωστά;
 

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.251
Reaction score
1.161
Για όσους ενδιαφέρονται, ο JVC έχει γράψει 1000 ώρες απο την επισκευή, και συνεχίζει ακάθεκτος να μου προσφέρει τις υπηρεσίες του!!! η επισκευή έγινε 19-01-2016.
 

Μηνύματα
415
Reaction score
998
Για σκεφτείτε λίγο πριν απ' όλες τις δηλώσεις ειδημόνων. Όταν ένα motherboard παραγωγής εκατοντάδων χιλιάδων κομματιών με φτηνά chips και ελάχιστο R&D κοστίζει 100-200€, ένα περιορισμένης παραγωγής με εξειδικευμένα εξαρτήματα και άφθονο R&D πόσο πρέπει να κοστίζει; :unsure:
Μπορεί όχι 650€ (με την εργασία και ΦΠΑ είναι η τιμή; ) αλλά όχι και 300€, σωστά;
Εγώ δύο πράγματα έχω καταλάβει μετά από τόσο χρυσό που έχω πληρώσει από τα 20 μου χρόνια μέχρι τα 45 που είμαι σήμερα.
1ον: πήρες μηχάνημα και είναι καλό;
Κράτα το μέχρι να λιώσει.
2ον: Η τεχνολογία δίνετε σε δόσεις, στάλα - στάλα και με τέτοιο τρόπο ώστε τα μηχανήματα να μην προλαβαίνεις να τα χαρείς και να τα απολαύσεις.
Συμπέρασμα:
Μόνιμη τρύπα στο πορτοφόλι και συνεχής ανικανοποίηση.
Με το που φτάνεις στον οργασμό, κάποιος ανοίγει την πόρτα και σε κόβει.
ΑΥΤΑ!
 

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.251
Reaction score
1.161
Δεν είμαι ''μηχανάκιας'' ήμουν πολύ τυχερός που μου έδωσε ο Θεόφιλος τον JVC, γιατί δεν με ικανοποιούσε καμία άλλη εικόνα (λόγω CRT!), μετά απο λίγο έκανα μια επισκευή που αποδείχθηκε με τον καιρό, πολύ πετυχημένη στην LEC, απο τότε έχω συνολικά 1950 ώρες στην λάμπα, όσο μου αρέσει η εικόνα που βλέπω, δεν πειράζω τίποτα, σαφώς και θέλει κάποια ρύθμιση, αλλά που τέτοια τώρα! θα τον αφήσω μέχρι να σβήσει η λάμπα, και μετά θα βάλω την εφεδρική, τα 4Κ ούτε τα υπολογίζω, ούτε και τα σκέφτομαι, γιατί δεν θα τα αποκτήσω ποτέ, και γιατί με την εικόνα μου 1080p, απολαμβάνω τα εργάκια, και τις σειρές μου, κάθε μέρα!!!
 

stathis

Ultra Home Theater
Μηνύματα
21.631
Reaction score
36.414
και γιατί με την εικόνα μου 1080p, απολαμβάνω τα εργάκια, και τις σειρές μου, κάθε μέρα!!!
Όπως μου είχε πει μέλος πρίν λίγο καιρό ''Εσύ κοιμάσαι ακόμα'':lolsign::lol:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.648
Μηνύματα
2.868.797
Members
37.941
Νεότερο μέλος
timurakhmetov
Top