KillZone 2 (PS3)


Μηνύματα
7.140
Reaction score
4
Έτσι νομίζω. Μην το δέσεις κόμπο και με κυνηγάς μετά :138:
Οχι λογικα καπου εκει θα βγει.
Τωρα που το ξανασκεφτομαι ειχαν πει οτι ενα μηνα περιπου πριν την επισημη κυκλοφορια θα εβγαινε και το demo.:615:
 

Μηνύματα
27
Reaction score
0
δεν θελω να σας στενοχωρήσω αλλα απο οσο διαβασα το ντεμο θα βγει 2 ημερες μετα την επισημη κυκλοφορια του παιχνιδιου δηλαδη γυρω στις 27/2/09...

υπομονη σε όλους μας.
 

Μηνύματα
3.143
Reaction score
0
δεν θελω να σας στενοχωρήσω αλλα απο οσο διαβασα το ντεμο θα βγει 2 ημερες μετα την επισημη κυκλοφορια του παιχνιδιου δηλαδη γυρω στις 27/2/09...

υπομονη σε όλους μας.
Λοιπόν, στην Αμερική το demo θα το κατεβάσουν στις 5/2 όσοι έχουν προπαραγγείλει το παιχνίδι και οι υπόλοιποι στις 26/2.
Για την Ευρώπη δεν έχει ειπωθεί κάτι ανάλογο οπότε το λογικό είναι να ανέβει το demo την άλλη εβδομάδα.

Πάρτε και άλλο ένα OMFG βιντεάκι.
 

Μηνύματα
7.140
Reaction score
4
Οπως και να εχει τον φαγαμε τον γαιδαρο και σε λιγο θα το εχουμε στα χερια μας.
 







Μηνύματα
3.143
Reaction score
0
Για πείτε εντυπώσεις...

Καταρχάς κατέβηκε σφαίρα και δεν το πίστευα στα μάτια μου.
Τα γραφικά τα ξέρω τόσο καλά πια που δεν μου έκαναν τόση εντύπωση :116: Πολύ καλά βέβαια. Ειδικά τα animations των Helgast είναι τόσο καλά που πραγματικά τα προσέχεις καθώς παίζεις και ανεβάζουν το επίπεδο του ρεαλισμού.
Το demo είναι πολύ σύντομο, μόλις 3-4 checkpoints. Στο τέλος σου βγάζει στατιστικά χρόνου και πόσες φορές πέθανες (6 για όποιον ενδιαφέρεται :120:).

Επέλεξα το στυλ χειρισμού alternate 2 (που βάζει το zoom στο L1 και το melee στο R3) αλλάζοντας και το zoom σε hold αλλά θα δοκιμάσω και με το default να δω πως είναι. Το πρώτο πράγμα που μου έκανε εντύπωση είναι το "βάρος" του παίκτη. Γενικά κινείσαι πιο αργά σε σχέση με άλλα FPS ενώ το ίδιο ισχύει και για το σημάδι. Την κίνηση την συνηθισα αρκετά αλλά το σημάδι όχι και πάρα πολύ. Θα βάλω το aim sensitivity στο τέρμα.

Άλλα που μου έκαναν εντύπωση είναι η ΑΙ των Helgast που δεν είναι πάρα πολύ επιθετικοί αλλά ξέρουν να φυλάγονται πάρα πολύ καλά. Σε κάποια φάση ένας μου ήρθε από το πλάι χωρίς να τον δω και αφού με σκότωσε έσκυψε από πάνω μου και έκανε μια χειρονομία που δεν ξέρω τι σημαίνει στην τοπική κουλτούρα αλλά στη Γη είναι το διεθνές σήμα του "είσαι ηλίθιος" :116:
Τέλος μου άρεσαν πολύ οι χειροβομβίδες. Η επιλογή του να αντικαταστήσουν την ένδειξη επί της οθόνης με αυτό το κίτρινο ίχνος που αφήνουν βολεύει πολύ και κρατάει την HUD πιο καθαρή.

Αυτά ως πρώτες εντυπώσεις από εμένα.
 

Μηνύματα
2.611
Reaction score
14
marv , το ίδιο έπαθα κι εγώ..νόμιζα πως έχω 80άρα σύνδεση..ή δεν είναι 1,2 gb που γράφουν ή δεν ξέρω τι να υποθέσω..σφαίρα κατέβηκε..

Από γραφικά έχουν ξεφύγει..αλλά θέλω να δώ περισσότερα ..
Τα gears όμως εξακολουθούν κατά την άποψη μου να έχουν την καλύτερη αίσθηση και την πιο ολοκληρωμένη σχέση του controller με τον παίκτη και τον ήρωα του παιχνιδιού..
Χρησιμοποιούσα το default χειρισμό και κάπου δεν μου πήγε πολύ..
Δεν ξέρω...μάλλον μου άρεσε υπερβολικά το interactive reload του gears..

Όπως και να έχει..ΠΑΙΧΝΙΔΑΡΑ..
 

Μηνύματα
7.140
Reaction score
4
Για πείτε εντυπώσεις...

Καταρχάς κατέβηκε σφαίρα και δεν το πίστευα στα μάτια μου.
Τα γραφικά τα ξέρω τόσο καλά πια που δεν μου έκαναν τόση εντύπωση :116: Πολύ καλά βέβαια. Ειδικά τα animations των Helgast είναι τόσο καλά που πραγματικά τα προσέχεις καθώς παίζεις και ανεβάζουν το επίπεδο του ρεαλισμού.
Το demo είναι πολύ σύντομο, μόλις 3-4 checkpoints. Στο τέλος σου βγάζει στατιστικά χρόνου και πόσες φορές πέθανες (6 για όποιον ενδιαφέρεται :120:).

Επέλεξα το στυλ χειρισμού alternate 2 (που βάζει το zoom στο L1 και το melee στο R3) αλλάζοντας και το zoom σε hold αλλά θα δοκιμάσω και με το default να δω πως είναι. Το πρώτο πράγμα που μου έκανε εντύπωση είναι το "βάρος" του παίκτη. Γενικά κινείσαι πιο αργά σε σχέση με άλλα FPS ενώ το ίδιο ισχύει και για το σημάδι. Την κίνηση την συνηθισα αρκετά αλλά το σημάδι όχι και πάρα πολύ. Θα βάλω το aim sensitivity στο τέρμα.

Άλλα που μου έκαναν εντύπωση είναι η ΑΙ των Helgast που δεν είναι πάρα πολύ επιθετικοί αλλά ξέρουν να φυλάγονται πάρα πολύ καλά. Σε κάποια φάση ένας μου ήρθε από το πλάι χωρίς να τον δω και αφού με σκότωσε έσκυψε από πάνω μου και έκανε μια χειρονομία που δεν ξέρω τι σημαίνει στην τοπική κουλτούρα αλλά στη Γη είναι το διεθνές σήμα του "είσαι ηλίθιος" :116:
Τέλος μου άρεσαν πολύ οι χειροβομβίδες. Η επιλογή του να αντικαταστήσουν την ένδειξη επί της οθόνης με αυτό το κίτρινο ίχνος που αφήνουν βολεύει πολύ και κρατάει την HUD πιο καθαρή.

Αυτά ως πρώτες εντυπώσεις από εμένα.
Tα γραφικα οντως πολυ καλα οπως και τα physics σε αλλο επιπεδο.
Αντιμετωπισα ενα προβληματακι στο σημαδι και στο να κρυβομαι αλλα προς το τελος το συνηθισα.
Εντυπωση μου εκανε το οταν πατας να τρεξεις τοτε γινεσαι 100αρης :137:
Το AI των αντιπαλων θα συμφωνησω οτι ειναι πολυ υψηλο και κρυβονται , αλλαζουν θεσεις και γενικα σε παρακολουθουν και αναλογα πρατουν.
Οι εκρηξεις παντως ειναι ολα τα λεφτα.

Α να μην ξεχασω και τα headshots!!!!
Επιτελους ενα παιχνιδι καθαρο FPS με ρεαλιστικα Headshots.
Multiplayer πιστευω οτι θα αφησει εποχη.
 

Μηνύματα
3.143
Reaction score
0
@ giorgio: Όχι εμένα κανονικά μου κατέβηκε, στο όριο της συνδεσής μου. Απλά περίμενα να σέρνεται λόγω πρώτης μέρας + όλους τους Αμερικάνους που το κατέβαζαν από τα δικά μας stores γιατί σε εκείνους δεν έχει ανέβει ακόμα.

Βλέπω σε ένα άλλο forum να σχολιάζουν τα controls. Πολλοί έκαναν ακριβώς αυτό που έκανα εγώ, δηλάδή αντέγραψαν το mapping του Call of Duty το οποίο βολεύει αρκετά όταν είσαι "ανοιχτός" αλλά καταστρέφει μάλλον το cover mechanic. Αν μπορούσες να βάλεις το crouch/cover σε επιλογή toggle δεν θα υπήρχε πρόβλημα αλλά τώρα δεν είναι δυνατό να κάνεις zoom με το L1 κρατώντας συγχρόνως το L2. Με το zoom στο R3 όπως είναι το default δεν πρέπει να υπάρχει πρόβλημα.Μου άρεσε και η επιλογή που έχει για lean δεξιά/αριστερά πίσω από το cover, είναι κάτι που πάντα μου αρέσει στα FPS.

Γενικά έχει τη δική του προσωπικότητα πάντως το παιχνίδι ως προς το gameplay και αυτό είναι καλό.
 

Μηνύματα
7.140
Reaction score
4
Τα gears όμως εξακολουθούν κατά την άποψη μου να έχουν την καλύτερη αίσθηση και την πιο ολοκληρωμένη σχέση του controller με τον παίκτη και τον ήρωα του παιχνιδιού..
Σωστο αλλα πρεπει να το συγκρινουμε μονο με καθαρα FPS παιχνιδια και οχι με τριτου προσωπου.
 


Μηνύματα
3.143
Reaction score
0
Ναι ρε γμτ, έχει να πατήσει από το Δεκέμβριο... Να βάλουμε τον Subcode να μεσολαβήσει να τον φέρει πίσω.

Να πέσουμε στα γόνατα αν πρέπει...

 

Μηνύματα
7.140
Reaction score
4
Εχτες τα λεγαμε μεσα απο το ps3 και δηλωνε ενθουσιασμενος με το killzone 2.
Αλλα το θεμα ειναι να τον εχουμε εδω :144:
 

Μηνύματα
2.611
Reaction score
14
Σωστο αλλα πρεπει να το συγκρινουμε μονο με καθαρα FPS παιχνιδια και οχι με τριτου προσωπου.
Άντε ρε που ξέρεις εσύ από παιχνίδια..θα μου την πείς εμένανΕ..:137::137:
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.209
Μηνύματα
3.045.355
Members
38.540
Νεότερο μέλος
TehLooney
Top