- Μηνύματα
- 3.143
- Reaction score
- 0
Έτσι νομίζω. Μην το δέσεις κόμπο και με κυνηγάς μετά :138:Εχουμε demo την επομενη εβδομαδα ?????? :111:
Έτσι νομίζω. Μην το δέσεις κόμπο και με κυνηγάς μετά :138:Εχουμε demo την επομενη εβδομαδα ?????? :111:
Οχι λογικα καπου εκει θα βγει.Έτσι νομίζω. Μην το δέσεις κόμπο και με κυνηγάς μετά :138:
Λοιπόν, στην Αμερική το demo θα το κατεβάσουν στις 5/2 όσοι έχουν προπαραγγείλει το παιχνίδι και οι υπόλοιποι στις 26/2.δεν θελω να σας στενοχωρήσω αλλα απο οσο διαβασα το ντεμο θα βγει 2 ημερες μετα την επισημη κυκλοφορια του παιχνιδιου δηλαδη γυρω στις 27/2/09...
υπομονη σε όλους μας.
Tα γραφικα οντως πολυ καλα οπως και τα physics σε αλλο επιπεδο.Για πείτε εντυπώσεις...
Καταρχάς κατέβηκε σφαίρα και δεν το πίστευα στα μάτια μου.
Τα γραφικά τα ξέρω τόσο καλά πια που δεν μου έκαναν τόση εντύπωση :116: Πολύ καλά βέβαια. Ειδικά τα animations των Helgast είναι τόσο καλά που πραγματικά τα προσέχεις καθώς παίζεις και ανεβάζουν το επίπεδο του ρεαλισμού.
Το demo είναι πολύ σύντομο, μόλις 3-4 checkpoints. Στο τέλος σου βγάζει στατιστικά χρόνου και πόσες φορές πέθανες (6 για όποιον ενδιαφέρεται :120.
Επέλεξα το στυλ χειρισμού alternate 2 (που βάζει το zoom στο L1 και το melee στο R3) αλλάζοντας και το zoom σε hold αλλά θα δοκιμάσω και με το default να δω πως είναι. Το πρώτο πράγμα που μου έκανε εντύπωση είναι το "βάρος" του παίκτη. Γενικά κινείσαι πιο αργά σε σχέση με άλλα FPS ενώ το ίδιο ισχύει και για το σημάδι. Την κίνηση την συνηθισα αρκετά αλλά το σημάδι όχι και πάρα πολύ. Θα βάλω το aim sensitivity στο τέρμα.
Άλλα που μου έκαναν εντύπωση είναι η ΑΙ των Helgast που δεν είναι πάρα πολύ επιθετικοί αλλά ξέρουν να φυλάγονται πάρα πολύ καλά. Σε κάποια φάση ένας μου ήρθε από το πλάι χωρίς να τον δω και αφού με σκότωσε έσκυψε από πάνω μου και έκανε μια χειρονομία που δεν ξέρω τι σημαίνει στην τοπική κουλτούρα αλλά στη Γη είναι το διεθνές σήμα του "είσαι ηλίθιος" :116:
Τέλος μου άρεσαν πολύ οι χειροβομβίδες. Η επιλογή του να αντικαταστήσουν την ένδειξη επί της οθόνης με αυτό το κίτρινο ίχνος που αφήνουν βολεύει πολύ και κρατάει την HUD πιο καθαρή.
Αυτά ως πρώτες εντυπώσεις από εμένα.
Σωστο αλλα πρεπει να το συγκρινουμε μονο με καθαρα FPS παιχνιδια και οχι με τριτου προσωπου.Τα gears όμως εξακολουθούν κατά την άποψη μου να έχουν την καλύτερη αίσθηση και την πιο ολοκληρωμένη σχέση του controller με τον παίκτη και τον ήρωα του παιχνιδιού..
Άντε ρε που ξέρεις εσύ από παιχνίδια..θα μου την πείς εμένανΕ..:137::137:Σωστο αλλα πρεπει να το συγκρινουμε μονο με καθαρα FPS παιχνιδια και οχι με τριτου προσωπου.