Klipsch RP-280F βελτίωση.

Μηνύματα
4.503
Reaction score
7.800
Λαθος δεν εχει κανενα νοημα αυτο που εκανες.
Τοποθετησες μικροφωνο σε αποσταση μεγαλυτερη των ανακλωμενων γειτονικων του .
Μετρησεις τυπου ανηχοικου μετριουνται στη μεση του δωματιου ιδανικα να εχουν διμετρη χοντρικα αποσταση και ετσι στο μετρο εχει νοημα και παλι για ανω των ~500 hz ειδικα στην κλιμακα ανα 5db.
Υποθετοντας οτι γραφει ετσι δεν εχει κανενα νοημα συγκριση αυτης εδω της δουλειας με μια ισοσταθμιση χωρου .
Ακομη και εαν ηχειο που γραφει χαρακας στο ενα μετρο, στα 3 δε θα γραφει οποτε παλι θελει ισοσταθμιση, αυτο τα κανει ιδια οταν εχουν παραπλησιο αποτελεσμα;
Καθε ηχειο ωφειλει να γραφει σωστα στο ''μετρο'' και αναλογως χωρου και αλλοιωσεων να μαζευονται τα αναλογα.
Το συγκεκριμενο εχει αλλαξει υλικα που ακομη και ιδιες τιμες να ειχαν,αρα και να εγραφαν ιδια θα ακουγονταν καλυτερα και με ανωτερα δυναμικα ,σε αυτο το τελευταιοαλογω καλυτερου πηνιου σε σειρα και ειδικα οταν το ηχειο χρησιμοποιηθει αποκλειστικα χωρις σαμπ ή αλλα και με, αφου στο διαγραμμα εμπεδησης ειναι φανερη η βυθιση ανω των 100 hz .
Αρα εδω εντελη οχι μονο θα εχει καλυτερα δυναμικα απο το δικο σου, αλλα θα ακουγεται και καλυτερα διοτι η ισοσταθμιση θα εχει να κανει λιγοτερη και ουσιαστικοτερη δουλεια... Το ποσο ειναι αλλη δουλεια που μπαινουν πολλοι παραγοντες...
Αντε τωρα στειλτα και εσυ στον Πετρο...:p:laugh:

Σε έχασα, δεν το ανέβασα για κάποια αντιπαράθεση, απλά για να έχουμε μια εικόνα της γενική συμπεριφορά τους.

Ειδικά ψηλά που έχουν την τάση να φουσκώνουν να δείξω ότι είναι χαρακτηριστικό τους. ;)

Όπως και το βύθισμα στο 1.5κ το οποίο το έχουν όλα τα klipch της σειράς τουλάχιστον που έχω εγώ.

Διαφορετικό είναι το rc64iii που αντικατέστησε το rp450. Μέρα με νύχτα στο άκουσμα.
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.634
Reaction score
12.211
Μια μέτρηση που δεν την θεώρησα ουσιώδη και δεν την κράτησα στο αρχείο μου, είναι αυτή της εμπέδησης της κόρνας.
Την έκανα περισσότερο από περιέργεια, για την αναγκαιότητα χρήσης κυκλώματος διαχωρισμού τέταρτης τάξης σε αυτήν.
Την έχω μόνο σε φωτογραφία και είναι η παρακάτω:
133701369_415197172959555_9102398419191505750_n.jpg

Όπως φαίνεται η συχνότητα συντονισμού της μονάδας είναι οι 1200 Hz. Αυτό σημαίνει απολύτως ελάχιστη συχνότητα κροσαρίσματος οι 2400 Hz για 2η τάξη, άρα αναγκαία η 4η για τους 1700 του ηχείου.
 

Μηνύματα
1.401
Reaction score
1.096
Είδα αυτό το βίντεο (με την απογοήτευση του μάστορα) και θυμήθηκα το θέμα. Στο βίντεο βλέπουμε το προήγουμενο τοπ και ακριβότερο μοντέλο της Reference σειράς. Δηλαδή ακριβότερο και υποτίθεται καλύτερο ηχητικά και κατασκευαστικά από το RP-280F του θέματος.

Το ηχείο του βίντεο είναι το RF-7 II όχι 72 όπως είναι πρόχειρα γραμμένο στον τίτλο.

klipsch-rf-7-II.jpg


 

Μηνύματα
360
Reaction score
554
Ερώτηση @PeterMeni
θα μπορούσες να πετύχεις το ίδιο η παρόμοιο αποτέλεσμα με Hypex plate amps που υλοποιούν το CrossOver με ψηφιακό τρόπο; Για να μην παρεξηγηθώ, αν ήθελε κάποιος να κάνει τα συγκεκριμενα ηχεία ενεργά, θα μπορουσε με το DSP των Hypex να κάνει ότι έκανες με το παθητικό κρος;

Ευχαριστώ
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.634
Reaction score
12.211
Ερώτηση @PeterMeni
θα μπορούσες να πετύχεις το ίδιο η παρόμοιο αποτέλεσμα με Hypex plate amps που υλοποιούν το CrossOver με ψηφιακό τρόπο; Για να μην παρεξηγηθώ, αν ήθελε κάποιος να κάνει τα συγκεκριμενα ηχεία ενεργά, θα μπορουσε με το DSP των Hypex να κάνει ότι έκανες με το παθητικό κρος;

Ευχαριστώ
Ναι παρόμοιο αποτέλεσμα μπορείς να πετύχεις, αφού το DSP σου δίνει αυτή τη δυνατότητα.
Όπως βέβαια σε κάθε τι υπάρχουν τα συν και τα πλην, έτσι συμβαίνει και στις εδώ επιλογές.
Μια διαφοροποίηση είναι το κόστος που είναι επί τρία και πάνω. Θα μου πεις γλυτώνεις τους ενισχυτές. Ναι μεν, αλλά με την πλάτη τους παντρεύεσαι και δεν έχεις επιλογή. Σωστοί-λάθος αυτοί είναι. Χάνεις μέρος του παιχνιδιού και της προσωπικής σου σφραγίδας.
Να μου πεις αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, αφού σου μένει χρόνος να κάνεις διαφορετικά πράγματα, ίσως πολύ ποιο ενδιαφέροντα από το να συγκρίνεις ενισχυτές και χροιές!
Ένας άλλος παράγοντας είναι η διάρκεια. Το τουτουνό ηχείο και μετά από 40 χρόνια θα λειτουργεί, αφού είναι μηδενικές οι φθορές στα υλικά. Δεν είναι λίγα τα ηχεία της δεκαετίας του 70 που με πολλοί χειρότερα υλικά επιβιώνουν στις μέρες μας.
Αντίθετα με μια πολύπλοκη πλάτη με αναλογικά, ψηφιακά, ασύρματες επικοινωνίες, τελικές βαθμίδες και τροφοδοσίες των ανωτέρω δεν γνωρίζεις τι θα σου ξημερώσει. Κάτι από αυτά να παρουσιάσει πρόβλημα δεν είναι καθόλου εύκολη η διόρθωση του. Ιδίως σε μερικά χρόνια από σήμερα. Θα αναγκαστείς ενδεχομένως να αγοράσεις πάλι δύο τέτοιες κατασκευές και να τοποθετηθούν σε διαφορετικό πλαίσιο.
Η τοποθέτηση επίσης επί του ηχείου είναι θέμα. Πως θα τοποθετηθούν; Πάνω του ή εκτός; Σε διαφορετικό πλαίσιο και να συνδεθούν με καλώδια;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.400
Reaction score
125.578
θα μπορούσες να πετύχεις το ίδιο η παρόμοιο αποτέλεσμα με Hypex plate amps που υλοποιούν το CrossOver με ψηφιακό τρόπο
Κοίτα να δεις το χαβαλε μέχρι που τον πας με πλάτες χυπεξ:

Δε χρειάζονται Ντακ, προ, ενισχυτές, τίποτα.

Συνδέεις κατευθείαν ψηφιακό σήμα στην πλάτη χυπεξ.

Παίζεις με ενεργή πολυενισχιση το ηχείο, ένα ενισχυτή ανά μεγάφωνο, βάζεις όπου θες το σημείο κρος μεταξύ τουιτερ και γουφερ ή το κάνεις 2,5 δρόμων άμα θες, κάνεις ότι διορθώσεις θες στην απόκριση του ηχείου ώστε να είναι άριστη, με άψογο ταργκετ κερβ, και βγάζεις και έξοδο για σαμπ, κροσάροντας το ηχείο να παίζει πάνω από το σημείο κρος που θες.

Καφέ δε κάνει.
 

Μηνύματα
27.264
Reaction score
25.268
Που πα ρε Καραμήτρο χωρίς καφέ?
Σοβαρά τώρα.
Δεν θα έβαζα ποτέ μα ποτέ ενισχυτή ή οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρονικό μηχάνημα μέσα ή επάνω σε ηχείο.
Ο Πέτρος το έχει αναφέρει πολλάκις . Είναι η μέγιστη μ@λακία που μπορεί να κάνει κάποιος.
Είναι δεδομένο ότι θα το πάρεις στο χέρι σε τρία - πέντε -οκτώ χρόνια. Θα το πάρεις.
Και αν παίζεις συχνά δυνατά για ώρες , το 8 ξέχνα το. Εχω φίλο στο αμέρικα με velodyne , τα έβαλε κανονικά εκεί που ήξερε και τα 4 σαμπς. 2 στην αρχή , 2 μετά.
Οταν έμαθε πήρε SVS και ίσιωσε.
Αν και από ότι μου λέει , και το ένα SVS πάλι νούμερα του κάνει .
Θα μπορούσα να έχω πλάτες στα ηχεία μου και να γλυτώσω 3 κουτιά τελικών και 1 κουτί κροςς και ένα κουτί προ. Οπως έλεγες εσύ Κώστα.
Οχι ευχαριστώ δεν θα πάρω.
Αν τυχόν παίξω βινύλιο με σαμπ , μπορεί και να πηδήξει αυλάκι.
Ναι έχω λόξα να έχω πολλές πηγές.
cd, dat, tuner, tape cassete , βινύλιο, tidal, ps3, blue ray,media player, internet radio, δεν θυμάμαι κάτι άλλο.
Φυσικά και θέλω προενισχυτές , ΔΥΟ.
Oι πηγές δεν είναι όλες μονές. Τα cd είναι δυο , τα blue ray universal , αλλα δυο. Τα dat άλλα δυο. Τα phono άλλα δυο.
Από ένα το tuner και το tape recorder cassette.
Reel to reel και 8 track δεν εχω μόνο και δεν μου λείπει. Το reel to reel μου λείπει αλλά δεν έχω χώρο πλέον και λεφτά.
:lolsign:
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.612
Μηνύματα
2.867.940
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top