sterkon
Τελεοράσεις!
- Μηνύματα
- 982
- Reaction score
- 1.616
Επεξεργάζομαι στο μυαλό μου ένα....
Σατανικό...
Επεξεργάζομαι στο μυαλό μου ένα....
Σατανικό...
Όλη η επεξεργασία των καναλιών γίνεται σε επίπεδο μέτρικ.Κάπως θα γίνεται στη μέτρικ αλλά πως θα στείλεις το μονοφωνικό σήμα στα γούφερς των adam που είναι black box;
Αυτό είναι το ... επόμενο βήμα.Πιο εύκολο μου φαίνεται να ετοιχίσεις καμιά δεκαριά γουφερς διάσπαρτα στο δωμάτιο.
Λες να πάθει τίποτα το παληκάρι και να το ρίξει στα βαριά?Κοιτα μην παθεις καταθλιψη μετα από κανα μηνα χωρις τα παραβαν.
Don't likeΔες το * που έγραψα.
Εκεί προσανατολίζομαι, σε μια "τρελή" ιδέα να μην υπάρχει σαμπ.
Ακόμα και για τα οροφής παίζει να τα πάρω ίδια, και να βάλω και τα δικά τους γούφερ να βαράνε μαζί με όλα τα υπόλοιπα.
Εκτιμώ ότι το κρουστικό κύμα όλων μαζί θα είναι ανέτως εκκωφαντικό στη θέση ακρόασης στο βαθύ μπάσο (να ματώνεις χαλαρά), με κέρδος άνω των 15 ντεσιμπέλ από καθένα ηχείο ξεχωριστά και με πρόσθετο όφελος την ανεξαρτητοποίηση από τη συμπεριφορά του χώρου λόγω πολλαπλών πηγών.
Μέτρικ. Όλα γίνονται.
Και μετά θα πάρεις multiple subs όπως όλοιΔεν υπάρχει θέμα "προτίμησης", υπάρχει μόνον θέμα χώρου.
Οδήγησης από τη μία, και συμπεριφοράς από την άλλη.
Αν ο χώρος οδηγείται επαρκώς από 1 μεγάφωνο (το σύνηθες σε συστήματα Χ.1), τότε είσαι οκ από θέμα οδήγησης, παραμένει το θέμα συμπεριφοράς του χώρου.
Όσο πιο χαμηλά πας σε συχνότητες, τόσο πιο δύσκολα ελέγχεται η συμπεριφορά του χώρου, ιδίως με 1 πηγή.
Εκεί μπαίνουν οι σκέψεις για αρέι, για καρδιοειδές, για πολλά σημεία εκπομπής, κλπ, διότι διάχυση ή απορρόφηση στους 20 κύκλους, άσε, δε παλεύεται..
Αν ο χώρος δεν οδηγείται επαρκώς, φυσικά χρειάζεται κι άλλα μεγάφωνα.
Κάθε ξεχωριστό μεγάφωνο, θα έχει τα προβλήματά του στο "δέσιμο" με τα υπόλοιπα, στον επόμενο "δρόμο". Τα γνωστά.
Είναι σύνθετο το θέμα, αλλά απλό στη βάση του.
Όπως ποιός; Εσύ;Και μετά θα πάρεις multiple subs όπως όλοι
Όπως ποιός; Εσύ;
Με τα ενεργά σου;
Βρε άντε μη σε πιάσω...
Δυο subs, ένα μπρος, ενα πίσω, στη μέση του δωματίου:Αυτό με το ένα sub εμπρός το άλλο πίσω εμένα δε μου έχει κάτσει καλά στο αυτί (αντίθετα κάθεται πολύ καλά στις μετρήσεις). Κάτι θα κάνω λάθος.
Κι όμως, δεν είναι δα τίποτα το τρομερό.Αυτό με το sub array στις γωνίες πολύ μου άρεσε. Είναι από τα projects που είναι ωραία να τα σκέφτεσαι στο γραφείο ή στη σιέστα αλλά δύσκολο να τα ξεκινήσεις...ούφ, κουράστηκα ήδη.
Γιατί βρε..δεν έχει ενεργά στο σπίτι του ο ντιμιφουτης;Όπως ποιός; Εσύ;
Με τα ενεργά σου;
Βρε άντε μη σε πιάσω...
Εγραψες σε ενα ποστ το καλυτερο ρηβιου που εχει γραφτει για τα μαγκνεπαν εβερ. Αμα ξερεις τι σου γινεται...Τα πάνελ είναι γεμάτα μειονεκτήματα. Αρχικά έχουν χαμηλό συντελεστή απόδοσης και απαιτούν πολλά βατ, ενώ είναι και περίεργα φορτία. Επίσης είναι πολύ κατευθυντικά δηλαδή εδώ ακούς, παρά δίπλα δεν ακούς. Φυσικά είναι απαιτητικά ως προς την τοποθέτησή τους γιατί είναι δίπολα και ο πίσω τοίχος παίζει μουσική. Γενικώς είναι γεμάτα προβλήματα με πιο σημαντικό από όλα το μπάσο τους. Για να κατέβει χαμηλά το ηχείο πρέπει να είναι μεγάλο, δηλαδή η επιφάνεια της μεμβράνης να είναι όσο μεγαλύτερη γίνεται. Επίσης καλό είναι η μεμβράνη να είναι push pull δηλαδή όπως τα 20άρια με μαγνήτες και στις δύο πλευρές της μεμβράνης. Το βασικό προτέρημα της κατασκευής είναι ότι το μπάσο (και όχι μόνο) μεμβράνης είναι γρήγορο. Πιο γρήγορο δεν γίνεται. Κι αυτό γιατί η μεμβράνη φορτίζει τον αέρα προσδίδοντας ταχύτητα και όχι πίεση όπως ένα γούφερ (γι αυτό και αν βάλεις ένα πάνελ στην γωνία δεν θα πάρεις κανένα κέρδος). Το κακό είναι ότι το μπάσο από την ανωτέρω λειτουργία δεν αρκεί ή μάλλον αρκεί, αλλά μόνο για αναπαραγωγή συγκεκριμένου τύπου μπάσου, αυτού που ταιριάζει στην αρχή λειτουργίας που είναι η μη πίεση του αέρα. Για παράδειγμα κιθάρες, βιολοντσέλο ή πιάνο ακούς καταπληκτικά. Τύμπανα όμως ή μεγάλα πνευστά έχεις θέμα. Δεν μπορείς να τα βγάλεις με πάνελ και όποιος έχει ισχυριστεί το αντίθετο ας πάει να αλλάξει καλώδια. Για να ολοκληρωθεί το έγκλημα χρειάζεσαι μια ηχητική πηγή που θα φορτίσει τον χώρο επαρκώς προσδίδοντας την απαραίτητη πίεση. Συνεπώς προκειμένου να πάρεις ολοκληρωμένη αίσθηση του μπάσου, η χρήση πάνελ προϋποθέτει και χρήση sub στο 100% των περιπτώσεων (βέβαια όλα τα ηχεία θέλουν ένα sub αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα). Αν θέλεις να αποφύγεις όλην αυτή τη μαλακία των πάνελ που θα σου πάρει περίπου 25 χρόνια για να τα στήσεις σωστά, πας παίρνεις κάτι άλλο. Όμως θα χάσεις αλλού και δεν σου λέω που για να μην πάρεις κι εσύ κι έχουμε όλοι ίδια.
για πες τι δε σου εκατσε? ηταν στις ιδιες εντασεις? γιατι μου φαινεται οτι θα ηθελα 2-1 (σαμπ,.. τεμαχια)αναλογια μπροστα με πισω? δεν μπορω να το τεκμηριωσω, ετσι ...Αυτό με το ένα sub εμπρός το άλλο πίσω εμένα δε μου έχει κάτσει καλά στο αυτί (αντίθετα κάθεται πολύ καλά στις μετρήσεις). Κάτι θα κάνω λάθος.
Αυτό με το sub array στις γωνίες πολύ μου άρεσε. Είναι από τα projects που είναι ωραία να τα σκέφτεσαι στο γραφείο ή στη σιέστα αλλά δύσκολο να τα ξεκινήσεις...ούφ, κουράστηκα ήδη.
Πάντως, την τελευταία φορά που ακροάστηκα τα Magnepan του @Gebreselassie μια χαρά είχαν ταιριάξει με 2 Presonus τα οποία - ο αθεόφοβος - τα είχε τοποθετήσει πίσω από τα Magnepan - στην κυριολεξία τα είχε εξαφανίσει από το οπτικό πεδίο του ακροατή! Δεν σχολιάζω καν το πώς παίζανε...και αντε να βρεις τον καταλληλο τυπο σαμπ να ταιριαξεις με τα πανελ, μαλλον οχι ''κουτι''...
...και με αυτή τη διάταξη έχεις αντιμετωπίσει πλήρως τα 2 (πλάτος και ύψος) από τα 3 αξονικά modes του δωματίου. Μένει μόνο το 3ο (μήκος). Και τα μπάσο έρχεται όμορφα και ωραία, σαν κύμα που λέει και η Neumann, από μπροστά, όχι από πίσω...(μπλιαχ....).Εμένα μου φαίνεται πιο εύκολο εντελώς συγκεκριμένα ο εντοιχισμός σε κάθε εμπρός γωνία ενός λαιν αρρεϊ με καμιά 10-αριά 10-ιντσα σε κλειστής καμπίνας κούτα, με στόχο την απόκριση σε υπόηχους με σούπερ καρδιοειδή λοβό..
Τα μάγκια δεν είναι ένας δρόμος είναι δύο ή τρεις αναλόγως το μοντέλο.To μεγαλο πλεονεκτημα δεν ειναι η ταχυτητα ,αλλα οτι ειναι ενας δρομος
Ένα ποστ, πολλές γνώσεις μαζεμένες....και με αυτή τη διάταξη έχεις αντιμετωπίσει πλήρως τα 2 (πλάτος και ύψος) από τα 3 αξονικά modes του δωματίου. Μένει μόνο το 3ο (μήκος). Και τα μπάσο έρχεται όμορφα και ωραία, σαν κύμα που λέει και η Neumann, από μπροστά, όχι από πίσω...(μπλιαχ....).