Off topic απο "Γυρίζοντας σελίδα...immersive"

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.231
Reaction score
27.025
Ενα "ωραίο" είχε ποστάρει ο Σταύρος απο την Benchmark κάπου για την έρευνα τους στην αναπαραγωγή.

Εκεί στο site τους έχει και ενα myth busted για τους ισχυρισμούς για τον damping factor. εκεί να δεις γέλιο που τραβηξα βλέποντας να ιδρώνουν να το κάνουν busted. Μέχρι και καλώδιο τους καλό, "ειδικό" είπανε να χρησιμοποιείτε χα χα. Το coil το κροσόβερ , η εσωτερική καλωδίωση, οι μπόρνες .... γαργάρα ... χα χα
Μα η Benchmark δεν κατασκευάζει ηχεία. Ούτε μπορεί να προβλέψει ούτε βεβαίως να ορίσει τα ηχεία που θα έχει ο πελάτης της.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Όποιος καταφέρει να μου εξηγήσει τι σχέση έχουν οι λάμπες με το θέμα του νήματος, το οποίο είναι η μετάβαση του @Drioannis σε immersive, κερδίζει 10 κεράσματα στο Εβόρα. Οτι ψήσιμο θέλετε, δεν είναι υποχρεωτικό να είναι rare/medium rare.
Χωρίς προσδοκία κεράσματος, ο συσχετισμός γίνεται σε γενικότερο πλαίσιο, υποστηρίζοντας εμμέσως ότι λυχνιακοί ενισχυτές με κατάλληλη τοπολογία και υλοποίηση μπορούν να δώσουν υπό κατάλληλη σύνθεση setup αίσθηση εμβύθισης ως προς το χρονισμό και διασταυρούμενα μελωδικά και αρμονικά στοιχεία για το αναπαραγόμενο μουσικό γεγονός που θα μπορούσε να θεωρηθεί σπουδαιότερη της χωρικής όπως προσφέρεται εκείνη από το τυπικό immersive ηχοσύστημα με τα πολλαπλά κανάλια προσανατολισμένα σε πολλαπλές θέσεις γύρω από μια ζώνη ακρόασης.
Ναι βρε παιδί μου, πόσο ; Ισα με δέκα κιλά δηλαδή ; 😀
Η έννοια του ανυπολόγιστου στα ηχεία με ενεργό κρος συναρτάται με το γεγονός ότι εκεί έχουμε διαφορετικά ενισχυτικά στάδια συνδεδεμένα σε αντίστοιχα μεγάφωνα που αναλαμβάνουν καθένα από συγκεκριμένο τμήμα του φάσματος αντί να επιφορτίζεται το ίδιο στάδιο με ολόκληρο το ακουστό φάσμα, ενώ θα μεσολαβούν προηγουμένως στην περίπτωση του ενεργού κρος και φίλτρα διαχωρισμού.

Δεν ενδιαφέρει από μόνος του ο ρυθμός ανόδου (slew rate) ως ένδειξη πιστότητας στις δυναμικές εναλλαγές του σήματος αφού συνδέεται με τη συμπεριφορά από άλλα συνδεδεμένα στοιχεία του κυκλώματος. Επίσης ένας ραγδαίος ρυθμός ανόδου δεν μας εγγυάται το βαθμό σταθερότητας του κυκλώματος όταν θα έχει αυτό ανέλθει στο ζενίθ της ανταπόκρισής του.

Επόμενος περιοριστικός παράγοντας είναι ότι έστω και αν διαθέτεις τον SET με τον απόλυτο ρυθμό ανόδου , ευθεία απόκριση και γραμμική συμπεριφορά από τον μετασχηματιστή εξόδου σε συχνότητες πολλαπλάσιες των 20000 Hz ώστε να είχε νόημα η ικανότητα του ενισχυτικού σταδίου για υψηλό ρυθμό ανόδου, συνήθως σε κάποιον προηγούμενο κρίκο θα διέρχεται το σήμα από κυκλωματικά στοιχεία όπως τελεστικούς με κατώτερο εγγενές slew rate λ.χ. σε DAC φωνογραφικά στάδια , προενισχυτές , επεξεργαστές κτλ.

Η γρηγοράδα στην ανταπόκριση του ηχοσυστήματος ως συνόλου εξαρτάται εκ των πραγμάτων από τον πιο αργό κρίκο.
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.288
Reaction score
13.195
Βλέπεις Σταύρο ότι κάποιοι άνθρωποι είναι μακράν κολλημένοι . Δεν ξεκολλάνε με τίποτα.
μπου χαχαχαχαχα χοχοχο
Τι ειναι αυτο το ιμερσιβ μρε παιδια εγω δεν το εχω καταλαβει τι στα διαλα κανει για πεστε και σε μενα να το καταλαβω που ειμαι αργοστροφος ;)
 
Last edited:


Μηνύματα
12.478
Reaction score
14.641
Μα η Benchmark δεν κατασκευάζει ηχεία. Ούτε μπορεί να προβλέψει ούτε βεβαίως να ορίσει τα ηχεία που θα έχει ο πελάτης της.
Το Damping Factor ορίζεται απο τα ενισχυτικά τα οποία πουλάει. Τι να σου πω δεν ξέρω γιατί ασχολήθηκε, εγώ πόσταρες ένα άρθρο τους απο το site τους, έκανα ένα browsing και βρήκα αυτό στα tutorials τους. Προφανώς οι άνθρωποι έχουν βασίστει πολύ για την προώθηση των προιόντων τους στην τεχνική "αρτιότητα" και στα νούμερα και επιδόσεις και τους έτσουξαν τα papers και θέλανε να τα κάνουν myth busted.

Ορίστε να μην νομίζεις ότι το έβγαλα και απο το μυαλό μου, με τον τρόπο που εξέφρασες την απορία σου :

 

Μηνύματα
12.478
Reaction score
14.641
Χωρίς προσδοκία κεράσματος, ο συσχετισμός γίνεται σε γενικότερο πλαίσιο, υποστηρίζοντας εμμέσως ότι λυχνιακοί ενισχυτές με κατάλληλη τοπολογία και υλοποίηση μπορούν να δώσουν υπό κατάλληλη σύνθεση setup αίσθηση εμβύθισης ως προς το χρονισμό και διασταυρούμενα μελωδικά και αρμονικά στοιχεία για το αναπαραγόμενο μουσικό γεγονός που θα μπορούσε να θεωρηθεί σπουδαιότερη της χωρικής όπως προσφέρεται εκείνη από το τυπικό immersive ηχοσύστημα με τα πολλαπλά κανάλια προσανατολισμένα σε πολλαπλές θέσεις γύρω από μια ζώνη ακρόασης.

Η έννοια του ανυπολόγιστου στα ηχεία με ενεργό κρος συναρτάται με το γεγονός ότι εκεί έχουμε διαφορετικά ενισχυτικά στάδια συνδεδεμένα σε αντίστοιχα μεγάφωνα που αναλαμβάνουν καθένα από συγκεκριμένο τμήμα του φάσματος αντί να επιφορτίζεται το ίδιο στάδιο με ολόκληρο το ακουστό φάσμα, ενώ θα μεσολαβούν προηγουμένως στην περίπτωση του ενεργού κρος και φίλτρα διαχωρισμού.

Δεν ενδιαφέρει από μόνος του ο ρυθμός ανόδου (slew rate) ως ένδειξη πιστότητας στις δυναμικές εναλλαγές του σήματος αφού συνδέεται με τη συμπεριφορά από άλλα συνδεδεμένα στοιχεία του κυκλώματος. Επίσης ένας ραγδαίος ρυθμός ανόδου δεν μας εγγυάται το βαθμό σταθερότητας του κυκλώματος όταν θα έχει αυτό ανέλθει στο ζενίθ της ανταπόκρισής του.

Επόμενος περιοριστικός παράγοντας είναι ότι έστω και αν διαθέτεις τον SET με τον απόλυτο ρυθμό ανόδου , ευθεία απόκριση και γραμμική συμπεριφορά από τον μετασχηματιστή εξόδου σε συχνότητες πολλαπλάσιες των 20000 Hz ώστε να είχε νόημα η ικανότητα του ενισχυτικού σταδίου για υψηλό ρυθμό ανόδου, συνήθως σε κάποιον προηγούμενο κρίκο θα διέρχεται το σήμα από κυκλωματικά στοιχεία όπως τελεστικούς με κατώτερο εγγενές slew rate λ.χ. σε DAC φωνογραφικά στάδια , προενισχυτές , επεξεργαστές κτλ.

Η γρηγοράδα στην ανταπόκριση του ηχοσυστήματος ως συνόλου εξαρτάται εκ των πραγμάτων από τον πιο αργό κρίκο.
Η απάντηση σε Dimifoot δεν είναι πλήρης, ξέχασες και τα μικρο και μακρο δυναμικά. Εγώ το είπα και για αυτό.

+ θα διέρχεται το σήμα από κυκλωματικά στοιχεία όπως τελεστικούς με κατώτερο εγγενές slew rate λ.χ. σε DAC φωνογραφικά στάδια , προενισχυτές , επεξεργαστές κτλ. +

Όλα καλά τα έχουμε. Όταν έχεις ακούσει το "σωστό" δεν κάνεις λάθος στις επιλογές σου μετά σε κάνενα απο τα υπόλοιπα. Μετά είναι εύκολα. Εσείς κοιτάτε εκεί με τα αρχεία που τα έχετε εξισώσει όλα, οι πηγές μας μαράνανε τώρα χα χα. Αλλά τι τα ψάχνεις δεν ξερω, αφού ούτε ενισχυτές ακούτε διαφορές, ούτε τίποτε. (90 % δωμάτιο και 10 % ηχεία με σπινόραμα φυσικά το σωστό το ορθόδοξο χα χα). Πάρε τιβολί. Λογικό για να μπορέσει να πάει το πράγμα εκεί που θέλουν να το πάνε. Για τα άλλα μην ανησυχείς, ξέρουν αυτοί τι προιόντα κάνουν για να παίζουν σωστά απο το ιντερνετ. Το ίδιο και οι εγγραφές και οι παραγωγοί. Για αυτό ακούς να λένε παίζω παλιές εγγραφές και είναι χάλια και οι άλλοι λένε παίζω καινουργιες και είναι χάλια. ¨Αστα , άστα. ¨ακου τι σου λέω. χα χα
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.288
Reaction score
13.195
Για σένα και τους λυχνιακούς ενισχυτές ισχύει το ίδιο με τον Ear και το immersive... Το πόσο καλά τα έχεις καταφέρει ο ίδιος δεν γίνεται πρόκριμα για το πόσο καλά μπορεί να τα κατάφερναν οι υπόλοιποι. ιδίως όταν διευκρινίζεται πως για να φτάσουν οι ακροατές στην ΄΄έκσταση΄΄ δεν κάνουν οι λυχνιακές υλοποιήσεις γενικώς αλλά κάποιες με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Απ'ό,τι καταλαβαίνω και με τιμές εκστατικές.
:wink::rofl:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.378
Reaction score
79.477
Να διάβαζες πού βρίσκεσαι... :rolleyes: :tongue: Το πρωί χωρίστηκαν.

Κέρασμα.
Εννοείς πως έπρεπε να κάνω την ερώτηση στο άλλο θρεντ; Για να γίνει πάλι πτανα;
Χωρίς προσδοκία κεράσματος, ο συσχετισμός γίνεται σε γενικότερο πλαίσιο, υποστηρίζοντας εμμέσως ότι λυχνιακοί ενισχυτές με κατάλληλη τοπολογία και υλοποίηση μπορούν να δώσουν υπό κατάλληλη σύνθεση setup αίσθηση εμβύθισης ως προς το χρονισμό και διασταυρούμενα μελωδικά και αρμονικά στοιχεία για το αναπαραγόμενο μουσικό γεγονός που θα μπορούσε να θεωρηθεί σπουδαιότερη της χωρικής όπως προσφέρεται εκείνη από το τυπικό immersive ηχοσύστημα με τα πολλαπλά κανάλια προσανατολισμένα σε πολλαπλές θέσεις γύρω από μια ζώνη ακρόασης.
Και μετά θα βγει κάποιος στο θρεντ με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να γράφει για το μουλάρι του παππού του
 

Μηνύματα
12.478
Reaction score
14.641
Να δω τον Ιαρ να μένει απο μπαταρία σε κανένα χωριό και να πρέπει να ανέβει σε μουλάρι και δεν ζητώ τίποτε άλλο χα χα.

Μπαταρία cutting edge technology απο τις αρχές του 1800 χα χα χα.
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.288
Reaction score
13.195
Χωρίς προσδοκία κεράσματος, ο συσχετισμός γίνεται σε γενικότερο πλαίσιο, υποστηρίζοντας εμμέσως ότι λυχνιακοί ενισχυτές με κατάλληλη τοπολογία και υλοποίηση μπορούν να δώσουν υπό κατάλληλη σύνθεση setup αίσθηση εμβύθισης ως προς το χρονισμό και διασταυρούμενα μελωδικά και αρμονικά στοιχεία για το αναπαραγόμενο μουσικό γεγονός που θα μπορούσε να θεωρηθεί σπουδαιότερη της χωρικής όπως προσφέρεται εκείνη από το τυπικό immersive ηχοσύστημα με τα πολλαπλά κανάλια προσανατολισμένα σε πολλαπλές θέσεις γύρω από μια ζώνη ακρόασης.
:hi:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Εννοείς πως έπρεπε να κάνω την ερώτηση στο άλλο θρεντ; Για να γίνει πάλι πτανα;
Πρέπει να στοχεύεις καλύτερα την ενσυναίσθηση που επιδεικνύεις...Δηλαδή να έλεγες πως δεν θα ήθελες να μπουν οι συντονιστές σε περαιτέρω κόπο για μεταφορά μηνυμάτων. Πάντα χωρίς κέρασμα...
Και μετά θα βγει κάποιος στο θρεντ με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να γράφει για το μουλάρι του παππού του
Εφόσον έχεις κάνει ειδικότητα τη λίστα ignore κι εδώ δεν θα έπρεπε ν'αποτελεί ιδιαίτερο πρόβλημα τέτοιο ενδεχόμενο... :wink:
Η απάντηση σε Dimifoot δεν είναι πλήρης, ξέχασες και τα μικρο και μακρο δυναμικά. Εγώ το είπα και για αυτό.
...
Χμμμ, δηλαδή η απόδοση των μικρο και μακρο-δυναμικών δεν περιλαμβάνεται στο χρονισμό του σήματος που αναφέρθηκε...
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Φτιάξτε immersive σύστημα με λαμπάτους τελικούς να είστε in σε όλα.
Και να ψαχνόμασταν κατόπιν άμα κάποιο κανάλι θα έπεφτε προοδευτικά σε απόδοση λόγω πρόωρης γήρανσης ή ανωμαλιών στην πόλωση του συνδεδεμένου λυχνιακού τελικού... Ορισμένα πράγματα θα έπρεπε να είναι αυτοαπορριπτέα...
 

Μηνύματα
1.727
Reaction score
2.467
Η δυσκολία υλοποίησης τέτοιου setup είναι άλλη. Χρειάζονται πολλοί τελικοί (δύσκολα βρίσκεις πολυκάναλο λάμπάτο) και η τοποθέτηση τους αν και υπάρχουν "βολικοί". Για κάνα δύο χρόνια αν οι λάμπες είναι "φρέσκιες" δεν υπάρχει πρόβλημα. Σε κάποιους ο έλεγχος και η ρύθμιση της πόλωσης είναι παιχνιδάκι ή δεν χρειάζεται συχνά. Γίνεται αγαπητέ μεσιέ.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Η δυσκολία υλοποίησης τέτοιου setup είναι άλλη. Χρειάζονται πολλοί τελικοί (δύσκολα βρίσκεις πολυκάναλο λάμπάτο) και η τοποθέτηση τους αν και υπάρχουν "βολικοί". Για κάνα δύο χρόνια αν οι λάμπες είναι "φρέσκιες" δεν υπάρχει πρόβλημα. Σε κάποιους ο έλεγχος και η ρύθμιση της πόλωσης είναι παιχνιδάκι ή δεν χρειάζεται συχνά. Γίνεται αγαπητέ μεσιέ.
Σ'έναν εξιδανικευμένο κόσμο όπως ανήκει αυτό που επικαλείσαι θα έπρεπε εξ ορισμού να υφίστανται περιορισμένες έως μηδενικές εκδηλώσεις...μαζοχισμού. :laugh:

Στον τρέχοντα κόσμο δεν υφίσταται εγγυημένος χρόνος βέλτιστης λειτουργίας για λυχνίες.
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.231
Reaction score
27.025
Το Damping Factor ορίζεται απο τα ενισχυτικά τα οποία πουλάει. Τι να σου πω δεν ξέρω γιατί ασχολήθηκε, εγώ πόσταρες ένα άρθρο τους απο το site τους, έκανα ένα browsing και βρήκα αυτό στα tutorials τους. Προφανώς οι άνθρωποι έχουν βασίστει πολύ για την προώθηση των προιόντων τους στην τεχνική "αρτιότητα" και στα νούμερα και επιδόσεις και τους έτσουξαν τα papers και θέλανε να τα κάνουν myth busted.

Ορίστε να μην νομίζεις ότι το έβγαλα και απο το μυαλό μου, με τον τρόπο που εξέφρασες την απορία σου :

Το έχω διαβάσει το άρθρο. Κι αυτό και όλα νομίζω στο σάιτ τους, μόνο που έχουν περάσει χρόνια και δεν θυμάμαι τα πάντα καλά.
Τεσπα, Άλλο είναι το θέμα μου. Πώς να ασχοληθούν (και με ποιο όφελος) οι άνθρωποι με μπόρνες και κροσόβερ όταν ο πελάτης τους μπορεί να έχει οποιοδήποτε ηχείο? Ούτε βέβαια, επαγγελματίες είναι, τούς συμφέρει να ορίσουν όρια στα χαρακτηριστικά των ηχείων των πελατών τους. Δεν γνωρίζω κανέναν να το κάνει αυτό.
 

Μηνύματα
12.478
Reaction score
14.641
Και να ψαχνόμασταν κατόπιν άμα κάποιο κανάλι θα έπεφτε προοδευτικά σε απόδοση λόγω πρόωρης γήρανσης ή ανωμαλιών στην πόλωση του συνδεδεμένου λυχνιακού τελικού
Ανάλογα, εάν είσαι γιατρός όλα τα μπορείς και όλα γίνονται. 😀 Έχεις εκεί έναν υπάλληλο για αυτήν τη δουλειά και μόνο.
(και με ποιο όφελος)
Για σκέψου το λίγο. Έαν δεν μπορέσεις να το καταλάβεις, ρώτα τον Κο Μάρκου. 😀
την ενσυναίσθηση
Απο γιατρούς βλέπω δεν έχεις μεγάλη εμπειρία. Και καλά εσυ κάνεις υγιεινή ζωή και πιθανόν είσαι και νέος. Για κάνεναν συγγενή δεν έτρεξες ποτέ σου ; 😀 Έχεις πολλά να μάθεις ακόμη για την ζωή (και άρα και για την μουσική) χα χα
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Ανάλογα, εάν είσαι γιατρός όλα τα μπορείς και όλα γίνονται. 😀 Έχεις εκεί έναν υπάλληλο για αυτήν τη δουλειά και μόνο.
...
Απο γιατρούς βλέπω δεν έχεις μεγάλη εμπειρία. Και καλά εσυ κάνεις υγιεινή ζωή και πιθανόν είσαι και νέος. Για κάνεναν συγγενή δεν έτρεξες ποτέ σου ; 😀 Έχεις πολλά να μάθεις ακόμη για την ζωή (και άρα και για την μουσική) χα χα
Σίγουρα έχεις ακόμα περισσότερα να μάθεις ο ίδιος πάνω στην (αυτο)σαρκαστική διάθεση. :wink:
 
Last edited:

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.231
Reaction score
27.025
Για σκέψου το λίγο. Έαν δεν μπορέσεις να το καταλάβεις, ρώτα τον Κο Μάρκου.
Ο Μάρκου θα μού πει αν η Bencmark έχει όφελος να ασχοληθεί με μπόρνες και κροσόβερ?
 
Last edited:

Μηνύματα
12.478
Reaction score
14.641
Σίγουρα έχεις ακόμα περισσότερα να μάθεις ο ίδιος πάνω στην (αυτο)σαρκαστική διάθεση. :wink:
Να ρωτήσω κάτι : Εάν ήταν να μπορείς να διαλέξεις σε ενα περιστατικό (όχι σημαντικό, καθημερινό που δεν θα έχει κάποιο σοβαρό αντίκτυπο σε κανέναν ) να είσαι μόνο μεταξύ το να είσαι σωστός ή καλός ... τι θα διάλεγες ;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.600
Μηνύματα
2.867.510
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top