- Μηνύματα
- 27.373
- Reaction score
- 79.445
Αφασία
Τι θα κέρδιζε; Δεν καταλαβαίνω, αν τα mp3 του είναι στα 320kbpsΠαρεμπιπτόντως στείλε στον αγυριστο τα mp3 και κάνε ένα λογαριασμό premium στο spotify να βρεις την υγεία σου. Είναι κάπως να μπαίνεις σε τέτοιες διαδικασίες για να ακουστούν καλα τα mp3. Έχε υπόψην σου ότι όσο πιο ικανό είναι ένα σύστημα τόσο περισσότερο αναδεικνύει την συμπίεση του mp3. Αν σκεφτείς ότι υπάρχουν και παράγωγες οι οποίες είναι εξαρχής άθλιες σκεψου τι γίνεται όταν προσπαθείς να τις ακούσεις και σε mp3....
Μια χαρά είναι το ηχείο, ο χώρος του οικιακός... Ας δοκιμάσει καλύτερους ενισχυτές, ποιοτικά και ποσοτικά, γιατί ο advance παραείναι "πιτσιρικάς" για τα συγκεκριμένα Paradigm.Ακόμα να καταλάβεις;
Φταίει ο συνδυασμός κακού χώρου με κακό ηχείο.
Ήταν στραβό το κλίμα, το δαγνωσε κι ο γάιδαρος.
Το ίδιο κακό ηχείο, σε κάποιον ανάποδα κακό χώρο, θα παίζει αξιοπρεπώς, στα πλαίσια δηλαδή των (χαμηλών) δυνατοτήτων του, αλλά τουλάχιστον δεν θα ενοχλεί.
Δε σου'κατσε.
Η επόμενη επιλογή, ας μην είναι θέμα τύχης.
Σωστος 100%.Τι θα κέρδιζε; Δεν καταλαβαίνω, αν τα mp3 του είναι στα 320kbps
Μια χαρά είναι το ηχείο, ο χώρος του οικιακός... Ας δοκιμάσει καλύτερους ενισχυτές, ποιοτικά και ποσοτικά, γιατί ο advance παραείναι "πιτσιρικάς" για τα συγκεκριμένα Paradigm.
Είναι, που είναι, ο ήχος του σαν "πυραμίδα", παχυλός προς τα κάτω, λεπταίνει όσο "ανεβαίνει", πιέζεται κιόλας για να οδηγήσει, έχουμε και τα mp3 ως πηγή... Ε, δε θέλει και πολύ...
Δοκίμασε φίλτατε ένα ισχυρότερο και ποιοτικότερο ενισχυτή και μεγάλη πιθανότητα να πάψουν πολλά από τα προβλήματα που διακρίνεις στον ήχο σου
Αφού τα οδηγήσεις σωστά και ποιοτικά, κοιτάζεις και τις λεπτομέρειες που αναφέρει ο costas EAR σε άλλα μηνύματα στο φόρουμ..
Προσωρινά, χωρίς παρεξήγηση, είσαι το ιδανικό "θύμα" για "άρμεγμα" από τον οποιοδήποτε έμπορα
Ενεργα?Πούλα τα βρε και πάρε ενεργά...
Ποια ηχεία είχες ;καλησπερα γνωμη μου ειναι οτι φταινε τα ηχεια σου μην πετας τα λεφτα σου σε καλωδια και οτιδηποτε αλλο ειχα παρομοιο προβλημα με ηχεια .ηταν φωτεινα ψηλα με αποτελεσμα να με κουραζουν.Και με τους τρεις ενισχυτες που ειχα και δοκιμασα audia flight 3 ,audia flight 2 και densen b 300 το αποτελεσμα ηταν το ιδιο,και καλα ο audia 3 ειναι πολυ αναλυτικος αλλα ο 2 και ιδιως ο densen ειναι πολυ γλυκος ενισχυτης
και με ποια ηχεία βολευτηκες τελικά αν επιτρέπεται?καλησπερα γνωμη μου ειναι οτι φταινε τα ηχεια σου μην πετας τα λεφτα σου σε καλωδια και οτιδηποτε αλλο ειχα παρομοιο προβλημα με ηχεια .ηταν φωτεινα ψηλα με αποτελεσμα να με κουραζουν.Και με τους τρεις ενισχυτες που ειχα και δοκιμασα audia flight 3 ,audia flight 2 και densen b 300 το αποτελεσμα ηταν το ιδιο,και καλα ο audia 3 ειναι πολυ αναλυτικος αλλα ο 2 και ιδιως ο densen ειναι πολυ γλυκος ενισχυτης
οντως η λαμπροτητα δεν με καραζει τοσο οταν ριχνω τα treble απο το equalizer..Δανείσου φίλε μου μια λαμπίτσα πριν τα στειλεις τα ηχεία.
Τα πολύ ευαίθητα ηχεία σκληραίνουν με τα τρανζιστορ.
Ίσως δεν είναι μονάχα η λαμπρότητα που σε κουράζει αλλά και η σκληράδα.
Αν πάλι δεν, άλλαξε ηχεία. καλώδια φάσεις ματζούνια χαρτορίχτρες και μάγισσες δεν θα σου αλλάξουν δραστικά τον ήχο.
περιμενω να γινει η μετρηση για να καταλαβω αν ολα αυτα ειναι και στο μυαλο μου μόνο ή εχω καποια ιδιαιταιρότητα στην ακοηAπο τη στιγμη που δεν εχει μετρηθει και κανουμε ολοι τους μαντες ,να μαντεψω και εγω οτι απο τη στιγμη που η αλλαγη κλισης -θεσης δε σου αλλαξε κατι (ειναι σαν να εφαγε eq ψηλα δηλ) ωφειλεται στην αποκαλυπτικη μεσαια οποτε τα τρως φορα παρτιδα ολα τα απο πισω του... η ποιο φτηνη λυση ειναι αυτη που κανεις με το eq του πλειερ σου ...να μη σου πω οτι to eq ολοι το θελουμε αλλα παει αλλου η κουβεντα. ...
Ας ξεκινήσουμε από τον ΙΙΙ.καλησπερα γνωμη μου ειναι οτι φταινε τα ηχεια σου μην πετας τα λεφτα σου σε καλωδια και οτιδηποτε αλλο ειχα παρομοιο προβλημα με ηχεια .ηταν φωτεινα ψηλα με αποτελεσμα να με κουραζουν.Και με τους τρεις ενισχυτες που ειχα και δοκιμασα audia flight 3 ,audia flight 2 και densen b 300 το αποτελεσμα ηταν το ιδιο,και καλα ο audia 3 ειναι πολυ αναλυτικος αλλα ο 2 και ιδιως ο densen ειναι πολυ γλυκος ενισχυτης
Αυτό είναι ίσως τυχαίο, ίσως απλώς μία καλή αρχή.Η αληθεια είναι οτι άκουσα καποια ενεργα σε καταστημα που ηταν απλα σε βιτρινα display να παιζουν και μου φανηκαν πιο ξεκουραστα..
Πλήρως κατανοητός. Εγω απλα την υγεια μου θελω να βρω να ακούω λιγη μουσικη και να μην με ενοχλεί ώστε να μην ασχοληθώ και εγω μαζι τους ξανα..Αυτό είναι ίσως τυχαίο, ίσως απλώς μία καλή αρχή.
Η αρχή λειτουργίας των ενεργών ηχείων, βασίζεται στην πολυενίσχυση, δηλαδή αντί να έχεις ένα ενισχυτή, όπως εσύ, να δουλεύει ένα ηχείο, έχεις πολλούς ενισχυτές, δηλαδή έχεις ένα ενισχυτή για κάθε μεγάφωνο του ηχείου, και μάλιστα το σωστό ενισχυτή για το κάθε μεγάφωνο. Καμία σχέση τα μύδια με τ'******.
Αυτό που θα ήθελα να καταλάβεις, και αν μπορούσα θα στο εχωνα στο μυαλό με ένεση, είναι ότι στα ενεργά ηχεία έχεις λύσει το θέμα της σωστής και επαρκούς οδήγησης.
Αυτό είναι πολύ πιο σημαντικό από όσο ίσως θα μπορούσες να φανταστείς υπό την επήρεια LSD και αλκοόλ ταυτόχρονα και σε τεράστιες δόσεις.
Στην πραγματικότητα προσπαθώ απλώς να πεισω ότι στο θέμα της οδήγησης ο οποιοσδήποτε είναι ικανός για άπειρα λάθη, κατ'επαναληψιν λάθη, και επί σειράς ετών λάθη, και με δεκάδες αλλαγές ενισχυτικών λάθη. Δηλαδή, στην οδήγηση, δεν τελειώνουν τα πιθανά λάθη εκ μέρους του απλού χομπίστα, είναι βαρέλι χωρίς πάτο.
Δε με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο.Αυτό είναι ίσως τυχαίο, ίσως απλώς μία καλή αρχή.
Η αρχή λειτουργίας των ενεργών ηχείων, βασίζεται στην πολυενίσχυση, δηλαδή αντί να έχεις ένα ενισχυτή, όπως εσύ, να δουλεύει ένα ηχείο, έχεις πολλούς ενισχυτές, δηλαδή έχεις ένα ενισχυτή για κάθε μεγάφωνο του ηχείου, και μάλιστα το σωστό ενισχυτή για το κάθε μεγάφωνο. Καμία σχέση τα μύδια με τ'******.
Αυτό που θα ήθελα να καταλάβεις, και αν μπορούσα θα στο εχωνα στο μυαλό με ένεση, είναι ότι στα ενεργά ηχεία έχεις λύσει το θέμα της σωστής και επαρκούς οδήγησης.
Αυτό είναι πολύ πιο σημαντικό από όσο ίσως θα μπορούσες να φανταστείς υπό την επήρεια LSD και αλκοόλ ταυτόχρονα και σε τεράστιες δόσεις.
Στην πραγματικότητα προσπαθώ απλώς να πεισω ότι στο θέμα της οδήγησης ο οποιοσδήποτε είναι ικανός για άπειρα λάθη, κατ'επαναληψιν λάθη, και επί σειράς ετών λάθη, και με δεκάδες αλλαγές ενισχυτικών λάθη. Δηλαδή, στην οδήγηση, δεν τελειώνουν τα πιθανά λάθη εκ μέρους του απλού χομπίστα, είναι βαρέλι χωρίς πάτο.
Θα περίμενα να αναφερθείς στα πλεονεκτήματα των ενεργών crossover, και στο πόσο υποδεέστερα και ενεργοβόρα είναι τα αντίστοιχα παθητικά cross...Αυτό είναι ίσως τυχαίο, ίσως απλώς μία καλή αρχή.
Η αρχή λειτουργίας των ενεργών ηχείων, βασίζεται στην πολυενίσχυση, δηλαδή αντί να έχεις ένα ενισχυτή, όπως εσύ, να δουλεύει ένα ηχείο, έχεις πολλούς ενισχυτές, δηλαδή έχεις ένα ενισχυτή για κάθε μεγάφωνο του ηχείου, και μάλιστα το σωστό ενισχυτή για το κάθε μεγάφωνο. Καμία σχέση τα μύδια με τ'******.
Αυτό που θα ήθελα να καταλάβεις, και αν μπορούσα θα στο εχωνα στο μυαλό με ένεση, είναι ότι στα ενεργά ηχεία έχεις λύσει το θέμα της σωστής και επαρκούς οδήγησης.
Αυτό είναι πολύ πιο σημαντικό από όσο ίσως θα μπορούσες να φανταστείς υπό την επήρεια LSD και αλκοόλ ταυτόχρονα και σε τεράστιες δόσεις.
Στην πραγματικότητα προσπαθώ απλώς να πεισω ότι στο θέμα της οδήγησης ο οποιοσδήποτε είναι ικανός για άπειρα λάθη, κατ'επαναληψιν λάθη, και επί σειράς ετών λάθη, και με δεκάδες αλλαγές ενισχυτικών λάθη. Δηλαδή, στην οδήγηση, δεν τελειώνουν τα πιθανά λάθη εκ μέρους του απλού χομπίστα, είναι βαρέλι χωρίς πάτο.
Despite the cost and complication disadvantages, active crossovers provide the following advantages over passive ones:
- a frequency response independent of the dynamic changes in a driver's electrical characteristics.
- typically, the possibility of an easy way to vary or fine tune each frequency band to the specific drivers used. Examples would be crossover slope, filter type (e.g., Bessel, Butterworth, etc.), relative levels, ...
- better isolation of each driver from signals handled by other drivers, thus reducing intermodulation distortion and overdriving
- The power amplifiers are directly connected to the speaker drivers, thereby maximizing amplifier damping control of the speaker voice coil, reducing consequences of dynamic changes in driver electrical characteristics, all of which are likely to improve the transient response of the system
- reduction in power amplifier output requirement. With no energy being lost in passive components, amplifier requirements are reduced considerably (up to 1/2 in some cases), reducing costs, and potentially increasing quality.
https://en.wikipedia.org/wiki/Audio_crossoverCrossover design expert Siegfried Linkwitz said of them that "the only excuse for passive crossovers is their low cost. Their behavior changes with the signal level dependent dynamics of the drivers. They block the power amplifier from taking maximum control over the voice coil motion. They are a waste of time, if accuracy of reproduction is the goal."