- Μηνύματα
- 4.343
- Reaction score
- 1.765
άντε δυο βάσεις ύψους θέλεις.Εναν ή περισσοτερους κυκλους εκτος? δηλαδη? τι εννοεις?
σιγά μη σου φυγή κάνας κύκλος
άντε δυο βάσεις ύψους θέλεις.Εναν ή περισσοτερους κυκλους εκτος? δηλαδη? τι εννοεις?
σε αυτές τις θέσεις ακυρώνεται το mode του μήκους και του ύψους και επιβεβαιώνεται η θεωρία και στην πράξη με μικρή απόκλιση στο μήκος μάλλον λόγω διαφορων στα δομικά υλικά των τοίχων.Η τοποθετηση των σαμπς εκει μπορει να εδωσε καλυτερη συμπεριφορα χαμηλα, ειναι σε σημειο που χαλαει μεσαιουψηλα ομως... ψηλα μπορουν να σηκωθουν σε αλλα σημεια ,π.χ. πισω απο τα ηχεια ,οπως το βλεπω στη θεση των αλλων ντιφιουσορς των ξυλινων..,ή αντικρυστα με τον απεναντι τοιχο, που πιθανον να το εχετε κανει δηλαδη.....
Γιατί χαλάει μέσο-υψηλά;Η τοποθετηση των σαμπς εκει μπορει να εδωσε καλυτερη συμπεριφορα χαμηλα, ειναι σε σημειο που χαλαει μεσαιουψηλα ομως... ψηλα μπορουν να σηκωθουν σε αλλα σημεια ,π.χ. πισω απο τα ηχεια ,οπως το βλεπω στη θεση των αλλων ντιφιουσορς των ξυλινων..,ή αντικρυστα με τον απεναντι τοιχο, που πιθανον να το εχετε κανει δηλαδη.....
Γιατί χαλάει μέσο-υψηλά;
Αλλο ειπα, τσεκ ETC πριν,με τα ντιφιουσορσ,χωρις και μετα με τα σαμπ...και πως εικονιζει σε καθε περιπτωση;
Λόγω ανακλάσεωνΓιατί χαλάει μέσο-υψηλά;
Χρονικά εννοώ. Στη συχνότητα cross να ξεκινούν την ίδια στιγμή οι δορυφόροι με το sub. Να μην καθυστερεί κάτι.Εναν ή περισσοτερους κυκλους εκτος? δηλαδη? τι εννοεις?
Βλέπω κύκλους!σιγά μη σου φυγή κάνας κύκλος
Na πω και γω τη μλκια μου, στο θέμα των κύκλων, ούτε γω μπορώ να ακούσω διαφορές με τα φτωχά αυτάκια μου. Ξέρετε, με τη μέτρικ είναι εύκολο εκ του καναπέως και σε realtime να αλλάζεις "τους κύκλους" που προπορεύεται ή ακολουθεί το σαμπ. Ντεν καταλαβαίνει τίποτα (για λογικό εύρος πάντα). Είναι μεγάλα τα μήκη κύματος εκεί κάτω, δε γίνεται εύκολα αντιληπτό με το αυτί αν "καβαλήσαμε" μερικούς κύκλους συν ή πλην.Χρονικά εννοώ. Στη συχνότητα cross να ξεκινούν την ίδια στιγμή οι δορυφόροι με το sub. Να μην καθυστερεί κάτι.
Εγώ προσωπικά, με το αυτί δεν μπορώ να το καταλάβω. Θέλει μέτρηση.
Βλέπω κύκλους!
Εντάξει, όχι μόνο με τη μέτρικ. Με οποιοδήποτε software που μπορεί να καθυστερεί συγκεκριμένα milliseconds είτε το sub είτε τους δορυφόρους. Δεν είναι κάτι δύσκολο.Ξέρετε, με τη μέτρικ είναι εύκολο εκ του καναπέως και σε realtime να αλλάζεις "τους κύκλους" που προπορεύεται ή ακολουθεί το σαμπ.
Τα'πε όλα μονορούφι, με μια ανάσα.ένα στο μέσο του μπρος τοίχου και ένα στη μέση του πίσω. Πάντα στο μισό του ύψους. Θέση ακρόασης πάντα στο μέσο του πλάτους. Παίξιμο με θέση ακρόασης μπρος πίσω στο μήκος για εκμετάλλευση ή μη του 1ου mode του μήκους, σαν equalizer ένα πράμα για περισσότερο ή λιγότερο (πολύ) χαμηλό.
Το κούνημα ναι, η ατάκα όμως βελτιώνεται, με το συμφασικο άθροισμα της ενέργειας των χαμηλομεσαιων και μεσαίων, η οποία φυσικά δε συμμετέχει στο γδούπο του κουνήματος. Παρόλα αυτά, η αίσθηση της ποσότητας του χαμηλού μειώνεται, όπως πάντα όταν "καθαρίζει" το μπάσο.Υποκειμενικά, αν το σαμπ "χάνει" μερικούς κύκλους, ακούγεται πιο αργό. Αν "κερδίζει", ακούγεται πιο γρήγορο. Το κούνημα παραμένει ίδιο και στις δυό περιπτώσεις.
αυτή ήταν η πρωτη επιλογη αλλα στον πίσω τοιχο έχει πορτα.Σχεδόν ισοδύναμη τοποθέτηση με τη συγκεκριμένη είναι ένα στο μέσο του μπρος τοίχου και ένα στη μέση του πίσω. Πάντα στο μισό του ύψους. Θέση ακρόασης πάντα στο μέσο του πλάτους. Παίξιμο με θέση ακρόασης μπρος πίσω στο μήκος για εκμετάλλευση ή μη του 1ου mode του μήκους, σαν equalizer ένα πράμα για περισσότερο ή λιγότερο (πολύ) χαμηλό.
Ήμουν σίγουρος ότι το είχες σκεφτεί ;-)αυτή ήταν η πρωτη επιλογη αλλα στον πίσω τοιχο έχει πορτα.