Small Listening Room


Μηνύματα
5.283
Reaction score
6.429
Η τοποθετηση των σαμπς εκει μπορει να εδωσε καλυτερη συμπεριφορα χαμηλα, ειναι σε σημειο που χαλαει μεσαιουψηλα ομως... ψηλα μπορουν να σηκωθουν σε αλλα σημεια ,π.χ. πισω απο τα ηχεια ,οπως το βλεπω στη θεση των αλλων ντιφιουσορς των ξυλινων..,ή αντικρυστα με τον απεναντι τοιχο, που πιθανον να το εχετε κανει δηλαδη.....
 

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Η τοποθετηση των σαμπς εκει μπορει να εδωσε καλυτερη συμπεριφορα χαμηλα, ειναι σε σημειο που χαλαει μεσαιουψηλα ομως... ψηλα μπορουν να σηκωθουν σε αλλα σημεια ,π.χ. πισω απο τα ηχεια ,οπως το βλεπω στη θεση των αλλων ντιφιουσορς των ξυλινων..,ή αντικρυστα με τον απεναντι τοιχο, που πιθανον να το εχετε κανει δηλαδη.....
σε αυτές τις θέσεις ακυρώνεται το mode του μήκους και του ύψους και επιβεβαιώνεται η θεωρία και στην πράξη με μικρή απόκλιση στο μήκος μάλλον λόγω διαφορων στα δομικά υλικά των τοίχων.
η αποκριση είναι εξαιρετική κατά τη γνώμη μου χωρίς καθόλου eq και αν υπήρχε η δυνατοτητα
manual eq η diraq θα έπαιρνε και την κλήση που πρέπει αφού δεν υπαρχή κάποια σοβαρή ακύρωση που δεν μπορεί να διορθωθεί
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.803
Reaction score
11.044
...και το mode του πλάτους να προσθέσω, αν η θέση ακρόασης είναι κέντρο.
 

Μηνύματα
5.283
Reaction score
6.429
Αλλο ειπα, τσεκ ETC πριν,με τα ντιφιουσορσ,χωρις και μετα με τα σαμπ...και πως εικονιζει σε καθε περιπτωση;
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.803
Reaction score
11.044
Η τοποθετηση των σαμπς εκει μπορει να εδωσε καλυτερη συμπεριφορα χαμηλα, ειναι σε σημειο που χαλαει μεσαιουψηλα ομως... ψηλα μπορουν να σηκωθουν σε αλλα σημεια ,π.χ. πισω απο τα ηχεια ,οπως το βλεπω στη θεση των αλλων ντιφιουσορς των ξυλινων..,ή αντικρυστα με τον απεναντι τοιχο, που πιθανον να το εχετε κανει δηλαδη.....
Γιατί χαλάει μέσο-υψηλά;
 



Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
μονο με τα sub ασχοληθήκαμε.
δεν ξέρει να μετρήσει με rew.
χρειάζεται άλλος μαραθώνιος εκεί.

πάντως παίζει εκεί στα 1.2-1.6 να είναι ανάκλαση από το πάτωμα που είναι γυμνο.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.803
Reaction score
11.044
Ποιος ασχολείται με μεσουψηλα και ανακλασεις;Μονο τα μπασα μας νοιαζουν ;-)

Νταξ, αν τυχον οντως ειναι τα σαμπ πανω στην ανακλαση,ή τα μετακινει λιγο ή βαζει κατι μπροστα. Ευκολακι.
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.803
Reaction score
11.044
Εγώ το μόνο "πρόβλημα" που βλέπω σε αυτές τις θέσεις είναι ότι θα χρειαστεί Χ3 τουλάχιστον αριθμό σαμπς για να κουνηθεί. Και αν είναι να αυξηθεί ο αριθμός, μετά υπάρχουν και άλλες καλές θέσεις, για να μην γκρινιάζουν και οι ...γκρινιάρηδες.

Σχεδόν ισοδύναμη τοποθέτηση με τη συγκεκριμένη είναι ένα στο μέσο του μπρος τοίχου και ένα στη μέση του πίσω. Πάντα στο μισό του ύψους. Θέση ακρόασης πάντα στο μέσο του πλάτους. Παίξιμο με θέση ακρόασης μπρος πίσω στο μήκος για εκμετάλλευση ή μη του 1ου mode του μήκους, σαν equalizer ένα πράμα για περισσότερο ή λιγότερο (πολύ) χαμηλό.
 
Last edited:

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
δεν νομίζω ότι είναι πάνω στην ανάκλαση αφού η θεση ακρόασης είναι σχεδόν ανάμεσα στα σαμπ αλλα ακόμα και αν είναι με δυο διάχυτες γίνεται δουλεια
 

Μηνύματα
12.864
Reaction score
10.078
Εναν ή περισσοτερους κυκλους εκτος? δηλαδη? τι εννοεις?
Χρονικά εννοώ. Στη συχνότητα cross να ξεκινούν την ίδια στιγμή οι δορυφόροι με το sub. Να μην καθυστερεί κάτι.
Εγώ προσωπικά, με το αυτί δεν μπορώ να το καταλάβω. Θέλει μέτρηση.

σιγά μη σου φυγή κάνας κύκλος:lolsign:
Βλέπω κύκλους!
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.803
Reaction score
11.044
Χρονικά εννοώ. Στη συχνότητα cross να ξεκινούν την ίδια στιγμή οι δορυφόροι με το sub. Να μην καθυστερεί κάτι.
Εγώ προσωπικά, με το αυτί δεν μπορώ να το καταλάβω. Θέλει μέτρηση.



Βλέπω κύκλους!
Na πω και γω τη μλκια μου, στο θέμα των κύκλων, ούτε γω μπορώ να ακούσω διαφορές με τα φτωχά αυτάκια μου. Ξέρετε, με τη μέτρικ είναι εύκολο εκ του καναπέως και σε realtime να αλλάζεις "τους κύκλους" που προπορεύεται ή ακολουθεί το σαμπ. Ντεν καταλαβαίνει τίποτα (για λογικό εύρος πάντα). Είναι μεγάλα τα μήκη κύματος εκεί κάτω, δε γίνεται εύκολα αντιληπτό με το αυτί αν "καβαλήσαμε" μερικούς κύκλους συν ή πλην.

Υποκειμενικά, αν το σαμπ "χάνει" μερικούς κύκλους, ακούγεται πιο αργό. Αν "κερδίζει", ακούγεται πιο γρήγορο. Το κούνημα παραμένει ίδιο και στις δυό περιπτώσεις.

Αντίθετα, αν η φάση δεν είναι σωστή, ακούγεται αμέσως. Πιο λίγο το κούνημα, στάνταρ.

Γι αυτό καλύτερα μικρόφωνο, αλλά μη σκάτε και πολύ θέλω να πω.
 
Last edited:

Μηνύματα
12.864
Reaction score
10.078
Ξέρετε, με τη μέτρικ είναι εύκολο εκ του καναπέως και σε realtime να αλλάζεις "τους κύκλους" που προπορεύεται ή ακολουθεί το σαμπ.
Εντάξει, όχι μόνο με τη μέτρικ. Με οποιοδήποτε software που μπορεί να καθυστερεί συγκεκριμένα milliseconds είτε το sub είτε τους δορυφόρους. Δεν είναι κάτι δύσκολο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.430
Reaction score
125.757
ένα στο μέσο του μπρος τοίχου και ένα στη μέση του πίσω. Πάντα στο μισό του ύψους. Θέση ακρόασης πάντα στο μέσο του πλάτους. Παίξιμο με θέση ακρόασης μπρος πίσω στο μήκος για εκμετάλλευση ή μη του 1ου mode του μήκους, σαν equalizer ένα πράμα για περισσότερο ή λιγότερο (πολύ) χαμηλό.
Τα'πε όλα μονορούφι, με μια ανάσα.

Υποκειμενικά, αν το σαμπ "χάνει" μερικούς κύκλους, ακούγεται πιο αργό. Αν "κερδίζει", ακούγεται πιο γρήγορο. Το κούνημα παραμένει ίδιο και στις δυό περιπτώσεις.
Το κούνημα ναι, η ατάκα όμως βελτιώνεται, με το συμφασικο άθροισμα της ενέργειας των χαμηλομεσαιων και μεσαίων, η οποία φυσικά δε συμμετέχει στο γδούπο του κουνήματος. Παρόλα αυτά, η αίσθηση της ποσότητας του χαμηλού μειώνεται, όπως πάντα όταν "καθαρίζει" το μπάσο.
Ένα ακόμα χαρακτηριστικό, και σημαντικό, είναι πως εξαφανίζεται περαιτέρω η αίσθηση της θέσης των σαμπ, η οποία μπορεί να γίνεται εμφανής στην περίπτωση καθυστέρησης της μιας πηγής. Σα μασκινγκ του γδούπου από ανώτερες συχνότητες.

Εύκολα αντιληπτό γίνεται μόνο σε απότομους, κοφτούς κρουστικους ήχους χωρίς ουρές, με σοβαρό περιεχόμενο στην πρώτη και δεύτερη οκταβα, όπως μια πολύ κοφτή μποτιά, και δε βρίσκεις εύκολα ηχογραφησεις με τέτοια.
Αντίθετα, σε τυπική μποτιά με χαλαρό και πλούσιο χαμηλό, δε πρόκειται να καταλάβεις κιχ. Εκεί, μόνο η συμφασικοτητα με τον επόμενο δρόμο είναι ακουστή.

Δηλαδή, συνοπτικά θα έλεγα πως η φάση οδηγεί στην μεγαλύτερη ενέργεια στο γδούπο και ο χρονισμός στην εξαφάνιση του εντοπισμού της θέσης του σαμπ.

Ο πονηρός δικαναλος με τα σαμπ πίσω από τα ηχεία, δε μπορεί να καταλάβει διαφορά θέσης, όλα "προς τα κει" είναι. :lol:
 


Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Σχεδόν ισοδύναμη τοποθέτηση με τη συγκεκριμένη είναι ένα στο μέσο του μπρος τοίχου και ένα στη μέση του πίσω. Πάντα στο μισό του ύψους. Θέση ακρόασης πάντα στο μέσο του πλάτους. Παίξιμο με θέση ακρόασης μπρος πίσω στο μήκος για εκμετάλλευση ή μη του 1ου mode του μήκους, σαν equalizer ένα πράμα για περισσότερο ή λιγότερο (πολύ) χαμηλό.
αυτή ήταν η πρωτη επιλογη αλλα στον πίσω τοιχο έχει πορτα.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.803
Reaction score
11.044
αυτή ήταν η πρωτη επιλογη αλλα στον πίσω τοιχο έχει πορτα.
Ήμουν σίγουρος ότι το είχες σκεφτεί ;-)

Αυτές οι πόρτες, και μένα μία μου χαλάει τη συμμετρία. Θα την γκρεμίσω κι αυτή!
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.678
Μηνύματα
2.869.795
Members
37.945
Νεότερο μέλος
beetlejeans
Top