vlasis
Φωτογράφος!
- Μηνύματα
- 11.838
- Reaction score
- 7.821
Απάντηση: SWEET SPOT
Σιγουρα να ευχαριστησω ολους σας γαι τις απαντησεις σε αυτην μου την ερωτηση σχετικα με το sweet spot.....
Επιτρεψτε μου τωρα να κανω μια αλλη ερωτηση σχετικα με το θεμα μας...
Εχουμε λοιπον -αναγκαστικα-τον χωρο μας οπου για χ-ψ λογους δεν μπορουμε να επεμβουμε σε αυτον,απλα εμεις θελουμε να παιξουμε απλα με την θεση των ηχειων μας..
Τι εννοω...αν για παραδειγμα(κρατηστε παντα στο μυαλο σας τον standard χωρο)αρχιζουμε να παιζουμε με την θεση των ηχειων,δηλαδη,τα στενευουμε με κλιση προς τα μεσα(προσοψη) και ανοιγοντας τα η κλεινουμε την μεταξυ τους αποσταση και αλλαζουμε την γωνια (ανοιγουμε)της προσοψης ...δυο δηλαδη συνηθισμενες περιπτωσεις που πολλοι απο εμας πειραματιζομαστε κατα τα ηχητικα μας παιχνιδια ,παλι και εδω εχουμε διαφοροποιηση στο sweet spot ...δηλαδη τωρα τελευταια μετα απο σχολαστικες αλλαγες (δεκα-δεκα εκατοστα την φορα)που εκανα στην θεση των ηχειων μου παρατηρουσα οτι αλλες φορες το sweet spot ηταν ποιο αυστηρο κατα την μετακινηση μου δεξια-αριστερα και αλλες φορες η εικονα ηταν ποιο μεγαλη ,δηλαδη αισθανομουν οτι μπορουσα να μετακινουμε περισσοτερο ωστε να φτανω στο σημειο να χανω το sweet spot.
Πιστευω λοιπον οτι το ισοσκελες τριγωνο ας τολμησω να πω στα ηλεκτροδυναμικα ηχεια παιζει πολυ μεγαλο ρολο ...
Δοκιμασα λοιπον και εστησα απολυτα τα ηχεια μου με την θεση ακροασης μετρημενα ακριβως στο τριγωνο και πραγματικα ναι μεν υπηρχε sweet spot ομως οχι πια τοσο αυστηρο οπως ηταν πριν εκτος τριγωνου ομως παρατηρησα και κατι αλλο(τουμπανο θα σας τα κανω )οτι ενοιωθα οτι ακουγα ταυτοχρονα και τα δυο ηχεια ,δηλαδη σαν να εχανα εν μερη την αυστηροτητα του ηχητικου κεντρου και καταλαβαινα οτι και απο τα δυο ηχεια ακουγα ηχους χωρις να βγαινει η μουσικη αυστηρα απο την μεση....
Σπαζοντας το τριγωνο δηλαδη 50 ποντους ποιο πισω η θεση ακροασης και ξανα τα παντα στο κεντρο....
Φυσικα οταν γινοντουσαν οι μετακινησεις παντα εκανα και το στριψιμο της προσοψης προς τα μεσα!!
Εδω τι παιζει?
Σιγουρα να ευχαριστησω ολους σας γαι τις απαντησεις σε αυτην μου την ερωτηση σχετικα με το sweet spot.....
Επιτρεψτε μου τωρα να κανω μια αλλη ερωτηση σχετικα με το θεμα μας...
Εχουμε λοιπον -αναγκαστικα-τον χωρο μας οπου για χ-ψ λογους δεν μπορουμε να επεμβουμε σε αυτον,απλα εμεις θελουμε να παιξουμε απλα με την θεση των ηχειων μας..
Τι εννοω...αν για παραδειγμα(κρατηστε παντα στο μυαλο σας τον standard χωρο)αρχιζουμε να παιζουμε με την θεση των ηχειων,δηλαδη,τα στενευουμε με κλιση προς τα μεσα(προσοψη) και ανοιγοντας τα η κλεινουμε την μεταξυ τους αποσταση και αλλαζουμε την γωνια (ανοιγουμε)της προσοψης ...δυο δηλαδη συνηθισμενες περιπτωσεις που πολλοι απο εμας πειραματιζομαστε κατα τα ηχητικα μας παιχνιδια ,παλι και εδω εχουμε διαφοροποιηση στο sweet spot ...δηλαδη τωρα τελευταια μετα απο σχολαστικες αλλαγες (δεκα-δεκα εκατοστα την φορα)που εκανα στην θεση των ηχειων μου παρατηρουσα οτι αλλες φορες το sweet spot ηταν ποιο αυστηρο κατα την μετακινηση μου δεξια-αριστερα και αλλες φορες η εικονα ηταν ποιο μεγαλη ,δηλαδη αισθανομουν οτι μπορουσα να μετακινουμε περισσοτερο ωστε να φτανω στο σημειο να χανω το sweet spot.
Πιστευω λοιπον οτι το ισοσκελες τριγωνο ας τολμησω να πω στα ηλεκτροδυναμικα ηχεια παιζει πολυ μεγαλο ρολο ...
Δοκιμασα λοιπον και εστησα απολυτα τα ηχεια μου με την θεση ακροασης μετρημενα ακριβως στο τριγωνο και πραγματικα ναι μεν υπηρχε sweet spot ομως οχι πια τοσο αυστηρο οπως ηταν πριν εκτος τριγωνου ομως παρατηρησα και κατι αλλο(τουμπανο θα σας τα κανω )οτι ενοιωθα οτι ακουγα ταυτοχρονα και τα δυο ηχεια ,δηλαδη σαν να εχανα εν μερη την αυστηροτητα του ηχητικου κεντρου και καταλαβαινα οτι και απο τα δυο ηχεια ακουγα ηχους χωρις να βγαινει η μουσικη αυστηρα απο την μεση....
Σπαζοντας το τριγωνο δηλαδη 50 ποντους ποιο πισω η θεση ακροασης και ξανα τα παντα στο κεντρο....
Φυσικα οταν γινοντουσαν οι μετακινησεις παντα εκανα και το στριψιμο της προσοψης προς τα μεσα!!
Εδω τι παιζει?