Tesla

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.338
Reaction score
91.022
Να του κάνουμε μάθημα να μην κάνει μλκιες, σαν την αφαίρεση του μοχλού φλας.
:roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.061
Reaction score
33.020
Προφανώς δεν έχετε ιδέα πόσοι θέλουν μόνο κουμπιά ή πόσοι βρίζουν στα σχόλια κάτω από αυτή τη φωτογραφία. Δεν μπορώ να καταλάβω πως τους αρέσει αυτό το πράγμα. Αυτοί το βρίσκουν τέλειο. Και πλέον θέλουν να έχουν την επιλογή να αγοράσουν Tesla χωρίς μοχλό φλας.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.131
Reaction score
11.311
Ο Απόστολος Lars έχει διδάξει επανειλημμένα για το πόσο πίσω μας πάει σαν κοινωνία ο μοχλός του φλας.
Ποιοι είμαστε εμείς που θα αμφισβητήσουμε τις διδαχές του;
Λες και εμείς θα το οδηγήσουμε ;
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.338
Reaction score
91.022
Προφανώς δεν έχετε ιδέα πόσοι θέλουν μόνο κουμπιά ή πόσοι βρίζουν στα σχόλια κάτω από αυτή τη φωτογραφία. Δεν μπορώ να καταλάβω πως τους αρέσει αυτό το πράγμα. Αυτοί το βρίσκουν τέλειο. Και πλέον θέλουν να έχουν την επιλογή να αγοράσουν Tesla χωρίς μοχλό φλας.
Το cult έχει απ όλα
 

minas

Πισιά
Μηνύματα
4.221
Reaction score
4.214
"Αν δεν αναγκαστείς να επαναφέρεις δεν έκοψες αρκετά"

Lars Moravy.
Vice President of Vehicle Engineering at Tesla

:tongue:
Δεν θα διαφωνούσα, εάν το κόψιμο και η επαναφορά γίνονταν πριν κυκλοφορήσει στην αγορά.
Το interface με τον άνθρωπο, ειδικά σε θέματα ασφάλειας όπως η οδήγηση, πρέπει να είναι (μεταξύ άλλων) διαισθητικό, εργονομικό, με άμεση και ξεκάθαρη ανατροφοδότηση κατάστασης και ενεργειών. Όταν κόβεις κάτι που έχει διαμορφωθεί μετά από δεκαετίες βελτίωσης πρέπει να είσαι σίγουρος ότι αυτό που δίνεις είναι καλύτερο.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.338
Reaction score
91.022
Tesla's sales dropped 40.2%, squeezing its market share to 0.8% from 1.4% a year ago
:roflmao:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.527
Reaction score
144.409
On X today, Tesla has teased an upcoming product release coming this friday.

The post is cryptic. It only mentions ‘spoiler alert’ and the date August 29 with what looks like a close up of a vehicle with what appears to be a spoil – hence the “spoiler alert”:




Από αύριο θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη.

Προφανώς πρόκειται για το ανανεωμένο model Y performance.


Since the Model Y refresh in January, Tesla stopped selling the Model Y Performance. It is due to launch the top performance version under the new design.

When Tesla released the Model 3 refresh in 2024, it took about 4 months for Tesla to launch the new performance version.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.527
Reaction score
144.409
Φαλάκρα, τα περφορμανς έχουν το κοινό τους, και δικαίως, διότι με τόση ιπποδύναμη είναι ταμάμ για πίστες, και μόνον το περφορμανς έχει τα ανάλογα modes.

Να θυμίσω πως όταν άνοιξε το gigafactory στη Γερμανία, τους πρώτους 4 μήνες παρήγαγε μόνον model Y performance, και δεν έμεινε κανένα στο ράφι. 😎

Κάθε έκδοση του model Y (performance, AWD LR, Standard RWD, LR RWD) έχει το κοινό της, όπως και το νέο εξαθέσιο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.061
Reaction score
33.020
- Έχει και η Ελλάδα κοινό για το P.

- Άρχισαν να τα χώνουν για την επιστροφή του μοχλού φλας. 😁
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.338
Reaction score
91.022
Φαλάκρα, τα περφορμανς έχουν το κοινό τους, και δικαίως,
Εννοείται, αλλά ποιο είναι το ποσοστό; Είναι διψήφιο;
Άρχισαν να τα χώνουν για την επιστροφή του μοχλού φλας. 😁
Φαντάσου να είσαι cult member, να υπερασπίζεσαι στο φακεβοοκ και το τικτοκ μετά μανίας την αφαίρεση του μοχλού και πόσο ιδιοφυΐα είναι ο μεγάλος, και να σε στέλνει κουβά έτσι στεγνά.
:lolsign:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.061
Reaction score
33.020
Ο μοχλός έχει το κοινό του. Όπως και τα κουμπιά. Ρε με τι ασχολούμαστε. :biggrin:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.338
Reaction score
91.022
Θα μπορούσε να βγάλει ένα κανονικά εξοπλισμένο αυτοκίνητο, ως επιλογή, με μοχλό, HUD, διακόπτες φυσικούς για διάφορα αντί για χρήση μέσω οθόνης, και να το χρεώνει 3500 παραπάνω.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.061
Reaction score
33.020
Άντε πάλι τα ίδια. Aυτό είναι άλλο αμάξι. Και εντελώς εκτός φιλοσοφίας Tesla. Συν ότι θα αυξήσει το κόστος παραγωγής, και δεν είναι καθόλου απλό.

Θα πρέπει να σχεδιάσει άλλο ταμπλό για HUD, που να δέχεται και κουμπιά. Να σχεδιάζει νέα αυξημένη καλωδίωση που να υποστηρίζει και αυτά (ίσως και τις υποδοχές για νέες εισόδους στην υπάρχουσα), νέο software, χώρο στα logistics για αποθήκευση, υπολογισμούς μεταφοράς στη γραμμή παραγωγής όταν χρειάζεται, επανασχεδιασμό του software λειτουργείας των robots της γραμμής παραγωγής για να συγκεκριμένα σημεία, κ.α.

Πρέπει επίσης να βρει προμηθευτές για όλα αυτά, που να μπορούν να κάνουν ότι τους ζητάει. Αν δεν μπορούν να κάτσει να σχεδιάσει αυτή τα μηχανήματα και το λογισμικό λειτουργίας παραγωγής (για τους προμηθευτές, το κάνει ήδη σε άλλους), και όλα αυτά σε τοπικό επίπεδο καθώς η Tesla είναι πολύ localized στο supply chain. Tο εργοστάσιο στην Shangai δουλεύει μόνο με τοπικούς suppliers, ενώ σε Γερμανία και Αμερική με όσο το δυνατόν περισσότερους τοπικούς. Για αυτό δεν έχει πρόβλημα εξαρτημάτων, για αυτό τα παίρνει φθηνά κλπ κλπ.

Αν τα κάνει όλα αυτά εσωτερικά, για κάτι που δεν φτιάχνει ήδη, θα χρειαστεί νέο χώρο για γραμμή παραγωγής, αποθήκευσης τελικού προϊόντος, καθώς και χώρους εισόδου και αποθήκευσης πρώτων υλών. Και όλα αυτά γιατί; Για να κάνει κάτι που έτσι και αλλιώς δεν την ενδιαφέρει, και που όσοι τα θέλουν κατά μεγάλο ποσοστό δεν κοιτάνε Tesla.

Ο στόχος/ πρόβλημα της Tesla δεν είναι να κάνει ένα τέτοιο ακριβότερο όχημα για αυτό το κοινό, αλλά να πιάσει μεγαλύτερο κοινό προσφέροντας οχήματα στα μικρότερα πορτοφόλια. Αυτό ναι. Έχει νόημα να το κάνει. Και το κάνει.
 
Last edited:


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.338
Reaction score
91.022
Άντε πάλι τα ίδια. Aυτό είναι άλλο αμάξι. Και εντελώς εκτός φιλοσοφίας Tesla. Συν ότι θα αυξήσει το κόστος παραγωγής, και δεν είναι καθόλου απλό.

Θα πρέπει να σχεδιάσει άλλο ταμπλό για HUD, που να δέχεται και κουμπιά. Να σχεδιάζει νέα αυξημένη καλωδίωση που να υποστηρίζει και αυτά (ίσως και τις υποδοχές για νέες εισόδους στην υπάρχουσα), νέο software, χώρο στα logistics για αποθήκευση, υπολογισμούς μεταφοράς στη γραμμή παραγωγής όταν χρειάζεται, επανασχεδιασμό του software λειτουργείας των robots της γραμμής παραγωγής για να συγκεκριμένα σημεία, κ.α.

Πρέπει επίσης να βρει προμηθευτές για όλα αυτά, που να μπορούν να κάνουν ότι τους ζητάει. Αν δεν μπορούν να κάτσει να σχεδιάσει αυτή τα μηχανήματα και το λογισμικό λειτουργίας παραγωγής (για τους προμηθευτές, το κάνει ήδη σε άλλους), και όλα αυτά σε τοπικό επίπεδο καθώς η Tesla είναι πολύ localized στο supply chain. Tο εργοστάσιο στην Shangai δουλεύει μόνο με τοπικούς suppliers, ενώ σε Γερμανία και Αμερική με όσο το δυνατόν περισσότερους τοπικούς. Για αυτό δεν έχει πρόβλημα εξαρτημάτων, για αυτό τα παίρνει φθηνά κλπ κλπ.

Αν τα κάνει όλα αυτά εσωτερικά, για κάτι που δεν φτιάχνει ήδη, θα χρειαστεί νέο χώρο για γραμμή παραγωγής, αποθήκευσης τελικού προϊόντος, καθώς και χώρους εισόδου και αποθήκευσης πρώτων υλών.
Νομίζω ότι το κάνεις να φαίνεται βουνό ενώ δεν είναι.
Εχει ήδη υποδομές σχεδιασμό και suppliers από το S/X όπου κάποια από αυτά υπάρχουν.
Μόνο μην δούμε να συμβαίνει και σε αδειάσει και εσένα σαν τους άλλους που διαμαρτύρονται τώρα 🤣
Και όλα αυτά γιατί; Για να κάνει κάτι που έτσι και αλλιώς δεν την ενδιαφέρει, και που όσοι τα θέλουν κατά μεγάλο ποσοστό δεν κοιτάνε Tesla.
Και όμως, θα μπορούσε να πάρει ποσοστό αυτών που λες αν τους έδινε την επιλογή.
Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός. Κάτι πρέπει να κάνει για να κόψει τον κατήφορο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.061
Reaction score
33.020
Νομίζω ότι το κάνεις να φαίνεται βουνό ενώ δεν είναι.
Εχει ήδη υποδομές σχεδιασμό και suppliers από το S/X όπου κάποια από αυτά υπάρχουν.
Μόνο μην δούμε να συμβαίνει και σε αδειάσει και εσένα σαν τους άλλους που διαμαρτύρονται τώρα 🤣
Είναι ακριβώς όπως τα λέω. Μέχρι και έτοιμο μπορούν να το πάρουν το παραπάνω κείμενο για να προχωρήσουν.
Το ότι έχει ήδη suppliers δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. Ότι μπαίνει στα S/X αφορά την αγορά της Αμερικής και μόνο. Κανένας σε Ευρώπη και Κίνα δεν ασχολείται με τα εξαρτήματα που θες από τα S/X. Θα πρέπει να βρεθούν οι κατάλληλοι σε αυτές τις περιοχές για να προχωρήσει το θέμα. Αλλιώς πρέπει να γίνουν τα υπόλοιπα. Ή τα σχεδιάζει η Tesla για αυτούς ή τα κάνει μόνη της.
Και να τα κάνει δεν σημαίνει απολύτως τίποτα για μένα. Αν θέλει ας τα φέρει, αν δεν τα φέρει το ίδιο μου κάνει. Απλά δεν είναι τόσο εύκολο όσο φαίνεται. Και ειδικά για την Tesla, καθώς ο σχεδιασμός και η κατασκευή των οχημάτων της δεν έχουν καμία σχέση με των υπολοίπων. Αυτό λέω. Το SDV επίπεδο των Tesla θα κάνουν χρόνια να το φτάσουν. Προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν τα παραπάνω gadgets.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.061
Reaction score
33.020
Και όμως, θα μπορούσε να πάρει ποσοστό αυτών που λες αν τους έδινε την επιλογή.
Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός. Κάτι πρέπει να κάνει για να κόψει τον κατήφορο.
Είμαι βέβαιος πως τα έχουν υπολογίσει. Έχει μεγαλύτερη σημασία, και σε μελλοντικό επίπεδο, να επενδύσουν σε πράγματα που έχουν πραγματική αξία αντί σε αυτά. Τα φθηνότερα οχήματα έχουν μεγαλύτερη σημασία. Η παραγωγή μπαταριών επίσης. Το FSD (διάθεση οικονομικών αλλά και ανθρώπινων πόρων) κ.α. Τα HUDs και τα κουμπιά είναι τρίχες. Ο ανταγωνισμός θα ερχόταν έτσι και αλλιώς. Με τους Κινέζους δεν μπορεί να τα βάλει κανείς. Οπότε για να ξεχωρίσεις πρέπει να τα κάνεις διαφορετικά. Όχι μια από τα ίδια. Πόσο μάλλον ακριβότερα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.338
Reaction score
91.022
Εγώ αυτό που βλέπω είναι πως η Tesla είναι μια από τις αρκετά πτωτικές εταιρείες, σε μια αγορά που ανεβαίνει.
Και αυτό συμβαίνει παρότι είναι η μοναδική εταιρεία που έχει δικό της και πολύ βολικό δίκτυο φορτιστών. Τεράστιο πλεονέκτημα, τάξεις μεγέθους σημαντικότερο από τα γνωστά τσουρέκια.
Δεν αντιμετωπίζουν τους λόγους της πτώσης. Συνεχίζουν στην ίδια πορεία, η οποία τους έφερε εδώ. Η ξεροκεφαλιά κάνει κακό.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.061
Reaction score
33.020
Μην λέμε τα ίδια συνέχεια. Σιγά μην θεωρούμε ότι δεν πουλάει επειδή δεν έχει HUD, κουμπιά, και ραφές από μαλλί Ιμαλαίων. Μόνο στην Ευρώπη έχει σοβαρό πρόβλημα και αυτό για τους γνωστούς λόγους. Συν ότι η BYD ανεβαίνει καθώς έχει μικρότερα και ταυτόχρονα 2 επιλογές κάτω των 30k και δύο κάτω των 40k. Στην Ελλάδα οι επιλογές της κάτω των 30k είναι 3. Η Tesla σε όλη την Ευρώπη δεν έχε καμία επιλογή κάτω από 40k και είναι όλα πλοία. Κανένα μικρό. Τι να λέμε δηλαδή.

Στις άλλες περιοχές η πτώση ήρθε και λόγο μειωμένης παραγωγής. Μη βάζουμε πάλι τα 50.000 κομμάτια που έλειπαν που ήταν ακριβώς η παύση παραγωγής. Στην Κίνα τα πάει περίφημα. Με μέσο όρο τιμής τα 18k στην τοπική αγορά πουλάει εκατοντάδες χιλιάδες κάθε χρόνο με αρχική τιμή 40k. Και από ότι διάβασα λόγω του ΥL για πρώτη φορά οι μηνιαίες παραγγελίες είναι εξαψήφιο. Στην Αυστραλία κυρίως λόγο ανταγωνισμού. Εκεί δεν υπάρχουν και δασμοί στα Κινέζικα.

Οι πωλήσεις θα έρθουν όταν καλύψει τα μεγέθη και τους μη έχοντες. Όχι αν καλύψει τα γούστα όσων έχουν. Για αυτούς έχει ήδη και είναι υπεραρκετά. Στην κατηγορία 40k-60k έχει ήδη 8 επιλογές.

Επίσης μη θεωρούμε δεδομένο ότι θα πουλάει για πάντα οχήματα. Δεν έχει υποσχεθεί φθηνό όχημα. Φθηνή μετακίνηση έχει υποσχεθεί. Διαφορετικά πράγματα. Κάποια στιγμή μπορεί να το γυρίσει στη μίσθωση και αντίο πωλήσεις. Όλα με μίσθωση, αυτόνομα. Από ΙΧ, robotaxi, φορτηγά, κλπ.
 
Last edited:


Staff online

  • loggeo
    Projectors
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.970
Μηνύματα
3.036.353
Members
38.524
Νεότερο μέλος
opanamas
Top