Tesla

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.551
Reaction score
145.939
Όσοι γνωρίζουν από αναρτήσεις, παρακαλούνται για σχολιασμό στο εξής διάγραμμα:

12617.jpg


Αυτές είναι από το δικό μου model Y LR, με τις νέες αναρτήσεις του καινούριου model Y juniper.

Όμοια (προφανώς) μετράει το juniper.


ΥΓ. Είχα φορτωμένα κάτι πράματα στο Πορτ παγκαζ, κοντά στα ...70 κιλά 😂😁😁
(Ήταν οι προηγούμενες αναρτήσεις φορτωμένες πίσω, τα 4 αμορτισέρ και τα 4 ελατήρια)

ΥΓ.2. έχω ανάλογες μετρήσεις και από την προηγούμενη ανάρτηση.

ΥΓ. 3. Λόγω αμφιβολιών για την αξιοπιστία των μετρήσεων, επαναλήφθηκαν (από την αντιπροσωπεία της Ford) και επαληθεύτηκαν οι μετρήσεις σε κοντινό ΚΤΕΟ (οι ανωτέρω είναι από ΚΤΕΟ).
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.551
Reaction score
145.939
Οι νέες αναρτήσεις είναι συνολικά βελτιωμένες, και παραμένουν "σφιχτές" (ευτυχώς).

Σίγουρα έχουν ισχυρότερο ριμπάουντ οι εμπρός αναρτήσεις, και έχει αλλάξει η συχνότητα συντονισμού τους.

Γνώμη μου είναι πως τα ελατήρια είναι πιο μαλακά, αλλά τα αμορτισέρ πιο σφιχτά, με ισχυρότερο Μπαμπ και ριμπάουντ.
Το μπαμπερ όμως, νιώθω πως είναι πιο ελαστικό, πιο μαλακό.

Κάνουν σαφώς πιο "πολιτισμένο" το ταξίδι, πιο γλυκά περνάνε οι ανωμαλίες του δρόμου, και είναι πιο ήσυχες στις ανωμαλίες του οδοστρώματος (έβαλαν ένα νέο μπαμπερ με ιδιότητες ηχοαπορρόφησης και κραδασμοαπορρόφησης).

Δεν επιτρέπουν κλίση του αμαξώματος σε απότομα στροφιλίκια, τις δοκίμασα ..εξαντλητικά σε επαρχιακές ορεινές διαδρομές. Ωστόσο, το αυτοκίνητο δεν είναι όσο "καρτ" ένιωθα πριν ότι ήταν, αλλά χωρίς εκπτώσεις στο κράτημα, ίσα ίσα κρατάει καλύτερα. Έκανα καλύτερο χρόνο σε γνωστή διαδρομή, το καταλάβαινα ότι πήγαινα πιο γρήγορα, εμπνέει εμπιστοσύνη.

Παρότι έχουν σημαντικές μετρήσιμες διαφορές οι εμπρός με τις πίσω, η αίσθησή μου είναι πως με απόλυτα όμοιο τρόπο περνάει μια λακκούβα ο εμπρός με τον πίσω άξονα.

Η ανάβαση σε πεζοδρόμιο, γενικώς σε μεγάλες ανωμαλίες, είναι σημαντικά πιο "γλυκιά" και φέρνει χαμόγελο για τις ικανότητες του αυτοκινήτου.

Δεν ξέρω αν έχει μειωθεί το ground clearance στον πίσω άξονα ή αν μεγάλωσε στον εμπρός (έστω ελάχιστα), αλλά χρειάστηκε να ξαναρυθμίσω το ύψος της στάθμης των προβολέων, διότι πήγε πιο ψηλά από όσο το είχα ρυθμίσει (έκανα ρύθμιση ακριβείας στο σπίτι, παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες το μανιουαλ).

Εύγε στους μηχανικούς. Έκαναν σοβαρή δουλειά.


ΥΓ. Για κάποιο λόγο που δεν έχει σημασία, αλλάχτηκε η εμπρός αριστερή ανάρτηση (ελατήριο και αμορτισέρ) με νέα, στα 60.000 χλμ περίπου. Μιλάω για τις προηγούμενες. Θεωρούσα πως η νέα, θα έχει κάποια διαφορά με την παλιά, δηλαδή θα υπάρχει διαφορά της εμπρός δεξιάς με την εμπρός αριστερή, αλλά δεν υπήρχε καμία απολύτως μετρήσιμη διαφορά (όμοια μέτρηση έβγαλαν). Δηλαδή, καμιά αλλαγή στα 60.000 χλμ, σα καινούρια μετρούσε! Ακριβώς όμως.
(Αυτό για κάποιους που λέγανε για τις αναρτήσεις των Τέσλα)

ΥΓ.2. Φαν φακτ: στο τέρμα γκάζι από εκκίνηση, παλιά ήταν εντελώς "οριζόντιο" το αυτοκίνητο, τώρα "σηκώνεται" η μούρη, έχει πλάκα! 🤣😂😁
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.551
Reaction score
145.939
Στο Google maps πλέον δείχνει διαθεσιμότητα στους Τέσλα σουπερτσάρτζερς!

12619.jpg
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.692
Reaction score
33.546
Ξεκίνησε να προσφέρει και ενοικίαση οχημάτων. Μαζί με το όχημα παίρνεις δωρεάν φόρτιση, δωρεάν FSD, απεριόριστα χλμ, όλα $60 τη μέρα. Δεν ξέρω πόσο καλό ακούγεται σε σχέση με τον τοπικό ανταγωνισμό, είναι όμως μια καλή λύση και για διαχείριση οχημάτων που επιστρέφουν από μίσθωση.

Η Tesla μπήκε και στην ενοικίαση. Οπότε πλέον έχει πώληση, μίσθωση, ενοικίαση.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.551
Reaction score
145.939
Τέλος η παραγωγή του Βερολίνου σε model Y LR για το έτος, έκλεισε (παρά το rump up). Πλέον οι παραγγελίες πάνε στο νέο έτος.

Standard & performance έχει προς ώρας διαθέσιμα.




ΥΓ. Ο Έλον έχει πλέον 20% των ψήφων στην Τέσλα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.692
Reaction score
33.546
Δεν τροφοδοτεί μόνο την Ευρώπη αλλά πολλές περιοχές, και πρόσφατα προστέθηκε και ο Καναδάς.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.551
Reaction score
145.939
Δεν τροφοδοτεί μόνο την Ευρώπη αλλά πολλές περιοχές, και πρόσφατα προστέθηκε και ο Καναδάς.
Γνωστό αυτό.
Το θέμα είναι ότι η παραγωγή του Βερολίνου φαίνεται να τελείωσε για φέτος.
Τα έχουν ήδη πουλήσει.

Γενάρη - Φλεβάρη πάνε οι νέες παραγγελίες, κι ακόμα είμαστε αρχές Νοέμβρη..

Χρειάζεται κι άλλο εργοστάσιο.

Το Q4 αναμένεται άλλο ένα "ρεκόρ"..
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.692
Reaction score
33.546
:roflmao:

 

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.682
Reaction score
11.061
3000 ευρώ πρόστιμο για κάθε χάμστερ για κακομεταχείριση.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.551
Reaction score
145.939
3$ τη μέρα, κι έχεις τον προσωπικό σου σοφέρ!


Άντε και στα δικά μας.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.692
Reaction score
33.546
Το κατάστημα στο Μαρούσι κλείνει από ότι λένε. Πάει Κηφισιά.
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.692
Reaction score
33.546
Νέα οθόνη απο την Enhance. Ωραία, και φαίνεται να είναι και η μοναδική σοβαρή οθόνη.

1000007764.png

 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.692
Reaction score
33.546
2000€ πάνω το απλό Model 3 από σήμερα. Ανέβασαν τιμές κατά 2000€ και στο stock.

Να έρχεται το Model 3 Standard στα 37.000€; 🙃
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.402
Reaction score
9.576
Να έχεις στο αμάξι μια οθονάρα "να" και να πρέπει να πληρώσεις επιπλέον 450€ για να έχεις android auto σε μια οθονίτσα μια σταλιά πίσω από το τιμόνι.

Και ναι, το ξέρω ότι δεν χρειάζεται το android auto γιατί έχεις το OS της Tesla που τα κάνει όλα. Εκτός από αυτά που δεν κάνει φυσικά. Αλλά αυτά αφού δεν τα κάνει δεν θα έπρεπε να τα θες :laugh: 🍎
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.692
Reaction score
33.546
CarPlay και Android Auto είναι μια π@π@ρ1@ και μισή. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να το υποστηρίζει κάποιο όχημα με σοβαρό software. Όχι μόνο επειδή είναι Tesla αλλα κανένα brand. Τώρα που έβαλε και φορτιστές τρίτων ακόμα περισσότερο.

Αυτά είναι καλά όταν το software του οχήματος είναι ΓΤΠ. Αλλά έχουν μείνει και κολλήματα από το παρελθόν που το όχημα ειχε οθόνη και λογισμικό για το ραδιόφωνο. Εκεί πες οκ.

Στο εξωτερικό στις έρευνες για την αξιοπιστία των ηλεκτρικών (κυρίως Αμερική που από εκεί έρχονται σχεδόν όλες) το Νο1 "πρόβλημα" σε ένα τεράστιο ποσοστό (σχεδόν 90%) είναι η απουσία ή κακή λειτουργία του CarPlay. :roflmao:

Ότι να ναι.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.665
Μηνύματα
3.058.879
Members
38.588
Νεότερο μέλος
dark2030@
Top