- Μηνύματα
- 4.503
- Reaction score
- 7.800
2 klipsch για αρχή από Γερμανία 1000€ + μεταφορικά με τιμολόγιο και παίρνεις στο μέλλον άλλα 2.
Με.budget 1800 περίπου ευρώ για δύο sub,πεσμου την πρόταση σουΜε δεδομένο ύψος περί τα 3 μέτρα,ο συνολικός όγκος χώρου που θα καλούνται να φορτίσουν θα είναι γύρω στα 180 κυβικά μέτρα.
Κανένα από τα υποψήφια μοντέλα δεν θα σχηματίσει...κυβέρνηση ενεργειακής αυτοδυναμίας.
Χρειάζεσαι στη θέση ακρόασης στάθμες κορυφής τουλάχιστον γύρω στα 115 dB στη ζώνη της πρώτης οκτάβας και γύρω στα 125 dB στη ζώνη της δεύτερης οκτάβας.Δεν νομίζω να συμβαίνει ούτε με ζευγάρι από εκείνα.
Πρακτικά τι συμβαίνει αυτό;ανάμεσα σε klipsch και svs το klipsch έχει περισσότερα db από 35 και πάνω ενώ το svs από εκεί και κάτω.ο!!!
Δε νομίζω με 900€ sub να μπορέσεις να βγάλεις στην πρώτη οκτάβα (~30hz) τόσα db. έστω και με 2 sub. Μόνο με pa subs να βγάλεις στη δεύτερη με τρίτη οκτάβα.Με.budget 1800 περίπου ευρώ για δύο sub,πεσμου την πρόταση σου
Δεν είναι από χώρο.Καλές οι μετρήσεις αλλά κάτω από τα 300Hz ο χώρος δρα σαν αντηχείο.
Μπορεί να είμαι,αλλά η κακία δεν ανταποκρίνεται στο συγκεκριμένο ζήτημα.Εσύ έχεις γίνει πολύ κακός άνθρωπος
Και παρουσιάζει αποκλίσεις από τη γραμμική απόδοση ανάλογα με τις σχετικές θέσεις ακροατών και υποβαθυφώνων.Καλές οι μετρήσεις αλλά κάτω από τα 300Hz ο χώρος δρα σαν αντηχείο.
Χρειάζεσαι στη θέση ακρόασης στάθμες κορυφής τουλάχιστον γύρω στα 115 dB στη ζώνη της πρώτης οκτάβας και γύρω στα 125 dB στη ζώνη της δεύτερης οκτάβας.
Εγώ να δεις...Εσύ έχεις γίνει πολύ κακός
Με 2 re xxx 18 βγαίνουν και περισσεύει και γκάζι...Πέραν του χαβαλέ, τα 110 ντεσιμπέλ στους 30 κύκλους και τα 105 στους 45 (στη θέση ακρόασης) είναι αρκετά για νορμάλ ακροάσεις (στάθμη αναφοράς).
Ας ξαναδούμε δω:
Η στάθμη αναφοράς δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητική στο φάσμα, θα βγει σχετικά ανώδυνα.
Τα 100 Φον δεν αντέχονται στα μεσαιοπρίμα, οπότε γενικώς δεν έχει ιδιαίτερο νόημα παραπάνω, τουλάχιστον για τα περισσότερα είδη μουσικής (εξαιρούνται τα στυλ Moby με γερό φόρτωμα στο μπάσο).
Οπότε, το άνω επιθυμητό όριο είναι ουσιαστικά 120 ντεσιμπελ στους 30 κύκλους, και 115 ντεσιμπελ στους 45 κύκλους. Μόνο σε βαριά φορτωμένα σε μπάσο είδη μουσικής μπορεί να θελήσεις κι άλλο γκάζι, αλλά σίγουρα όχι για πολύ, διότι βλάπτει και την ακοή.
Στους 20 κύκλους οι απαιτήσεις θεωρητικά είναι ακόμα υψηλότερες, αγγίζουν τα 130 ντεσιμπέλ στα 100 Φον, και ειναι δύσκολα νούμερα αυτά στη θέση ακρόασης, θέλει πολύ μεγάφωνο για να βγουν.
Προσωπικά, προσδοκώ να βγάζω χαλαρά 130 ντεσιμπέλ στους 20 κύκλους, αλλά με μπόλικο μεγάφωνο μέσα σε 32-33τμ κλειστού χώρου (PA JBL 18", 4x15" των epic και 2x10" του Neumann, που πιθανόν να γίνουν 4x10", με ένα τεμάχιο ακόμα 870).
Εν ολίγοις, για απόκριση στους 20 κύκλους στα 100 Φον, θες πολλά να χώσεις και μεγάλη συνολικά επιφάνεια μεγαφώνων, δε βγαίνουν με πορδές)...
Εχς ξεφυγ,εε;Πέραν του χαβαλέ, τα 110 ντεσιμπέλ στους 30 κύκλους και τα 105 στους 45 (στη θέση ακρόασης) είναι αρκετά για νορμάλ ακροάσεις (στάθμη αναφοράς).
Ας ξαναδούμε δω:
Η στάθμη αναφοράς δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητική στο φάσμα, θα βγει σχετικά ανώδυνα.
Τα 100 Φον δεν αντέχονται στα μεσαιοπρίμα, οπότε γενικώς δεν έχει ιδιαίτερο νόημα παραπάνω, τουλάχιστον για τα περισσότερα είδη μουσικής (εξαιρούνται τα στυλ Moby με γερό φόρτωμα στο μπάσο).
Οπότε, το άνω επιθυμητό όριο είναι ουσιαστικά 120 ντεσιμπελ στους 30 κύκλους, και 115 ντεσιμπελ στους 45 κύκλους. Μόνο σε βαριά φορτωμένα σε μπάσο είδη μουσικής μπορεί να θελήσεις κι άλλο γκάζι, αλλά σίγουρα όχι για πολύ, διότι βλάπτει και την ακοή.
Στους 20 κύκλους οι απαιτήσεις θεωρητικά είναι ακόμα υψηλότερες, αγγίζουν τα 130 ντεσιμπέλ στα 100 Φον, και ειναι δύσκολα νούμερα αυτά στη θέση ακρόασης, θέλει πολύ μεγάφωνο για να βγουν.
Προσωπικά, προσδοκώ να βγάζω χαλαρά 130 ντεσιμπέλ στους 20 κύκλους, αλλά με μπόλικο μεγάφωνο μέσα σε 32-33τμ κλειστού χώρου (PA JBL 18", 4x15" των epic και 2x10" του Neumann, που πιθανόν να γίνουν 4x10", με ένα τεμάχιο ακόμα 870).
Εν ολίγοις, για απόκριση στους 20 κύκλους στα 100 Φον, θες πολλά να χώσεις και μεγάλη συνολικά επιφάνεια μεγαφώνων, δε βγαίνουν με πορδές)...
130 ντεσιμπέλ στους 20 κύκλους και στη θέση ακρόασης;Με 2 re xxx 18 βγαίνουν και περισσεύει και γκάζι...
Βρε νταξ με τις ακυρώσεις, αλλά μην υποτιμάς την απόσταση ακρόασης.Καμία σχέση δεν έχει η απόσταση ακρόασης από το σαμπ.
Άπαξ και μπει το σαμπ στο δωμάτιο σημασία έχει που θα κάθεσαι για να μην πέσεις σε ακύρωση.
Χάνεις db αν κάτσεις στην λακούβα, όχι αν κάτσεις μακρυά.
Περιγράφεις μιαν ιδεατή κατάσταση,αφού οι υποβαθύφωνες υλοποιήσεις με ομαλή απόκριση στην προδιαγεγραμμένη ωφέλιμη ζώνη τους τείνουν να μειώνουν τις απαραμόρφωτες στάθμες τους καθώς κατερχόμαστε σε τονικό ύψος.Εγώ να δεις...
1η οκτάβα 135 ντεσιμπέλ
2η οκτάβα 125 ντεσιμπέλ
Στη θέση ακρόασης αυτά.
ΥΓ. 135 θέλω στους 30 κύκλους, κι 125 στους 45. Πτώση όπως στις γραμμές ακουστότητας, βουτιά.
Άντε καλημέρα!
Αυτή η θεώρηση δεν λογαριάζει τα εξής δεδομένα:Δεν έχεις gain απο 172 διά το μήκος του δωματίου.
Άν έχεις 7μ δωμάτιο 172 / 7 = 24,5Hz
Από τα 24 - 300 ακούς κερδίζοντας ή χάνοντας db άσχετα από την απόσταση.
Το πόσα θα κερδίσεις ή θα χάσεις έχει να κάνει και με το υλικό κατασκευής του δωματίου.
_