TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Re: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Αααα.....
Και κάτι ακόμα.
Δεν ξέρω αν αναφέρονται σε 80ps ή 80Hp.
Γιατί τα 80ps είναι λιγότερα από τα 80Hp
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Εγώ όταν το αγόρασα ήξερα οτι είναι 80ps και οτι ΚΑΙ ΚΑΛΑ λόγω ορίου φορολογίας στη Γερμανία στην πράξη μετράει στα 85.Το ίδιο έχω ακούσει και για τα μετέπειτα VW ειδικά τα fsi.
Εγώ 80ps είχα δεί. Αν το μετατρέψει κανείς σε hp θα έχει 79hp απ ότι βλέπω.
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Δέν με ενδιαφέρουν τα άλογα.Το να μήν χαλάει με ενδιαφέρει.Ευτυχώς στα 43.000 χιλιόμετρα που είναι σήμερα ΔΕΝ έχει πάθει κάτι.Φυσικά είναι νωρίς για να κρίνει κανείς...
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Re: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Δέν με ενδιαφέρουν τα άλογα.Το να μήν χαλάει με ενδιαφέρει.Ευτυχώς στα 43.000 χιλιόμετρα που είναι σήμερα ΔΕΝ έχει πάθει κάτι.Φυσικά είναι νωρίς για να κρίνει κανείς...

Άλεξ, από όσο κάθισα και έψαξα (και έψαξα πολύ) βρήκα πως το 9N αλλάζει ιμάντες στα 90.000km ή στην 4ετία.
Έχω διαβάσει και για 60.000km ή 4ετία.
Οπότε θεωρώ πως είσαι κάπου κοντά (χρονικά).
Όμως, καλού κακού, έχε την άδεια στα χέρια σου (για αριθμό πλαισίου/κινητήρα) και πάρε ένα τηλέφωνο στο συνεργείο του Γκίκα (έχω ακούσει καλά λόγια και υπάρχει και αγωνιστική εμπειρία) να ρωτήσεις ώστε να είσαι 100% βέβαιος.


Αν χρειάζεται αλλαγή, υπολόγισε στο σετ ιμάντων πως θα χρειαστείς και τους τεντωτήρες (3 ή 4), ιμάντα δυναμό και κατά πάσα πιθανότητα και αντλία νερού. Κάπου στο 350άρι είσαι.
Θα στα πουν από πρώτο χέρι.....
 


Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Χωρίς να είμαι μηχανολόγος μηχανικός - ούτε χημικός - έχω την αίσθηση πως ο οδοντωτός ιμάντας είναι η βέλτιστη λύση, και όχι μόνο για τα αυτοκίνητα χαμηλής και μέσης τιμής. Σε παλαιότερες εποχές, η χημική βιομηχανία δεν ήταν σε θέση να παράσχει ένα υλικό αξιόπιστο σε βάθος χρόνου για μια τόσο κρίσιμη εφαρμογή, και ήταν επόμενο οι κατασκευαστές να καταφεύγουν στην καδένα, την τεχνολογία της οποίας έχουν αναπτύξει πολύ. Βεβαίως, οι εταιρείες leasing είναι πελάτες με ειδικές απαιτήσεις.

Όμως, ένας ιμάντας τεχνολογικής ηλικίας 10 ετών μπορεί να λειτουργεί ας πούμε για 90Κ km ή έξι χρόνια, και νομίζω πως στις επόμενες δύο δεκαετίες η τεχνολογική εξέλιξη θα είναι τέτοια, ώστε να υπάρχουν τότε διαθέσιμα πολυμερή υλικά με χαρακτηριστικά αντοχής τέτοια, που να επιτρέπουν την εφαρμογή τους σε ιμάντες με διάρκεια ζωής άνω των 200Κ km και τουλάχιστον 10 ετών. Άλλωστε, η κατασκευή ενός ιμάντα είναι εκ φύσεως απλούστερη, καθώς πρόκειται για ενιαία μάζα, με την προσθήκη οπλισμού ενάντια στην καταπόνηση εφελκυσμού. Τίθεται βεβαίως θέμα σύνθεσης και ομοιγένειας του υλικού, αλλά, πέραν αυτών, καμιά σύγκριση με τις χιλιάδες ξεχωριστών κομματιών από τα οποία αποτελείται η καδένα ενός κινητήρα.

Aν δεν με απατά η μνήμη μου, σε λαϊκό αυτοκίνητο παραγωγής, ο ιμάντας αντικατέστησε την καδένα την δεκαετία του '70 από την FIAT, η οποία έλεγε πως το όριο του είναι τα 240.000 χλμ.. (Και πάλι αν δεν κάνω λάθος).

Δήλωνε πως καλό είναι να αλλάζεται στα 40-60.000 χλμ..

Ωστόσο, σε καινούργιο FIAT 238, (PRATIKO), με κινητήρα απλού mirafiori 1400, έσπασε στα...5.000, (ναι, πέντε χιλιάδες) χλμ.! (Χωρίς καμία βλάβη στον κινητήρα πριν και μετά).

Από την άλλη, θυμάμαι την έκπληξή μου όταν από το πατρικό FIAT 124, πέρασα σε ένα supermirafiori 131 με τους διπλούς εκκεντροφόρους επικεφαλής και ιμάντα αντί για καδένα. Ο ενοχλητικός μονότονος-ρυθμικός ήχος της καδένας, είχε μετατραπεί σε...θρόϊσμα.

Σημειωτέον ότι το supermirafiori 1300 twincam του 1978, απέδιδε 85 hp, και μέχρι τα 100.000 χλμ. που το κράτησα, δεν είχε κανένα πρόβλημα, ούτε και αλλάχτηκε ποτέ ιμάντας! (Εντάξει, το λαδάκι του το έκαιγε, δεν θυμάμαι πια πόσο).


:107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Αποφάσισαν να βγάλουν και πιο δυνατά (όπως τα G60) τα οποία όμως έβγαλαν δεκάδες προβλήματα και η αγαπημένη σου VW αποφάσισε να σταματήσει, αποδεικνύοντας πως το να αντιγράφεις μια επιτυχημένη Ιταλική ιδέα αγώνων

1)Για τα προβλήματα του G60, οι εναπομείναντες πιστοί, λένε πως οφείλονται στην πλημμελή συντήρηση του κομπρέσσορα, που θέλει service στα 100.000 χλμ.. (Κακή ενημέρωση από την VAG, που δεν είχε δώσει στοιχεία). Κατά τα άλλα, λένε, δεν είμαι σε θέση να ξέρω, πως το μοτέρ βγάζει 500.000-600.000 χλμ., (ναι, εννοείται με...αγάπη), πριν την γενική επισκευή.
Ο κομπρέσσορας τύπου "G", αναφέρεται σαν Γαλλική πατέντα.



Προφανώς, στις νέες εκδόσεις του μοτέρ αυτού, η VW έριξε φθηνότερα υλικά ή έδειξε λιγότερη προσοχή όταν έβγαλε στην αγορά τον Twincharged κινητήρα των 1.4lt.

2)Μοιάζει λογικό

Με άλλα λόγια, έριξαν την ιπποδύναμη στα επίπεδα απόδοσης ενός οποιοδήποτε υπερτροφοδοτούμενου μικρομεσαίου με πολύ απλούστερη σχεδίαση και λιγότερη πολυπλοκότητα (και συνεπώς μικρότερο ρίσκο για τον ιδιοκτήτη και μικρότερο κόστος συντήρησης).

3)Μοιάζει τραγικό! :202:

Ωωωω...ναι!!
Η VW κατάφερε για άλλη μια φορά να οπισθοχωρήσει άρον άρον!
Όπως ακριβώς έκανε με τα G40-G60 που τα σταμάτησε σε χρόνο dt, έτσι έκανε και με τα twincharger. Υπάρχει η ανακοίνωση της Vw. Μια απλή αναζήτηση θα σου βρει δεκάδες σελίδες που αναφέρουν την ανακοίνωση της παύσης παραγωγής του «κοσμήματος»!!

4)Τα έβγαλε από το 1988-1993. http://en.wikipedia.org/wiki/G60


Εδώ χαμογελάω, ελαφρώς.
Γιατί τα 8lt εκτός με προσεκτική οδήγηση είναι απολύτως εφικτό για τα περισσότερα αυτοκίνητα λογικής μάζας και ιπποδύναμης.
Πόσο σου καίει το G αν ανοίξεις το γκάζι? 13-15? Άνετα.....
Το δε όριο του 1lt/1000km για καύση λαδιού θα ήθελα να το τρίψω στα μούτρα όλων των γερμανόφιλων της δεκαετίας+ 80-->95 που κατηγορούσαν ως λαδιέρες τα Ιταλικά/Γαλλικά που έβγαζαν 30 ή και 50% περισσότερη ιπποδύναμη.....
Και τώρα, βλέπουν να συμβαίνει το ίδιο στα μοτέρ τους που έχουν σωστή απόδοση και απλά σφυρίζουν κλέφτικα!!!

5)Mιλάμε για 4x4 με 1350 απόβαρο και 200-210 hp, που έχει την ίδια κατανάλωση, (με βάση το trip computer), με το μέχρι πριν 5 χρόνια 1.8 t (4χ4) που συνέκρινα.
Όσο για την κατανάλωση λαδιού, όλα τα Ιταλικά και Γερμανικά αυτοκίνητα που πέρασαν μέχρι τώρα από τα χέρια μου, έκαιγαν από 0,3l-0,5l-0,8l στα 1.000 χλμ., είτε σαν καινούργια, είτε μετά από πολλά χιλιόμετρα.


Χαίρομαι που είσαι ευχαριστημένος από το μοτέρ σου, να συμπληρώσω εδώ πως απλά είσαι και πάρα πολύ τυχερός. Αφενός γιατί ο προηγούμενος έχασε τα μαλλιά της κεφαλής του για να διορθώσει τα παιδικά προβλήματα του 1.8G και να συντηρήσει σωστά την πανάκριβη G, αφετέρου γιατί η ήπια οδήγησή σας βοήθησε πάρα πολύ για να συνεχιστεί αυτή η καλή εικόνα.

6)Τουλάχιστον σύμφωνα με το βιβλίο του αυτοκινήτου και τα λεγόμενα της οικογένειας, το μόνο θέμα που αντιμετώπισαν ήταν ένα κόστος 300-400 € για το service του κομπρέσσορα κάθε 100.000 χλμ.. Και φυσικά τα αναλώσιμα του, ιμάντες κ.τ.λπ..

Δεν πιστεύω πως η «μαμά» θα τα λύσει.
Δυστυχώς την λύση θα την δώσει η τσέπη των ανθρώπων που πίστεψαν στις μεγάλες κουβέντες των Γερμανών.

7)Κάποτε, (1983), χρειάστηκε διαδήλωση 200-300 TRANSPORTER, έξω από την KARENTA στην βουλιαγμένης, για να λυθεί ανάλογο σοβαρό πρόβλημα. (Ρήγματα στα καπάκια των αερόψυκτων κινητήρων).
Πολλά ήτανε...




:107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Νταξ', από το 1980 φανατικός οπαδός και κάτοχος VW, έχουν δει τα μάτια μου πολλά καλά και άσχημα στην οικογένεια και, κάποιες φορές, έχω ταλαιπωρηθεί σοβαρά και άδικα!

Η μαμά μας...κουφίζει και... γκαβίζει λίγο, καθ' ότι...μεγάλη, και μερικές φορές θέλει τις...(άγριες), φωνές της.

Τι να κάνουμε όμως...

Μάμα μία!


:142:
 

Μηνύματα
32.024
Reaction score
26.901
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

ΛΟΓΙΚΟ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΟΥ 131ΣΟΥΠΕΡ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ 124 ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΚΑΔΕΝΑ,ΠΛΑΓΙΟ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ ΚΑΙ ΩΣΤΗΡΙΑ ΣΕ ΣΥΓΧΟΡΔΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΟ 30!!!! ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΗΤΑΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ 124Σ ΕΙΧΕ ΤΗΝ 1430(ΜΕΓΑΛΩΜΕΝΗ 1200) ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΟ 238ΠΡΑΤΙΚΟ.
ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΜΟΤΕΡ ΜΕ ΤΟΥΣ 2ΕΕΚ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΥΚΝΕΙΟ ΑΣΜΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥΡΜΠΟ(ΒΟΛΙΟΥΜΕΞ). ΤΟ 124 ΣΤΗΝ ΣΠΕΣΙΑΛ ΕΚΔΟΣΗ ΕΠΙΣΗΣ ΕΒΓΑΙΝΕ ΜΕ 2ΕΕΚ 1600 ΑΠΟ ΤΟ 73-74!!!! ΜΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ 5ΑΡΙ ΣΑΝΖΜΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΚΟΥΠΕ 124ΣΠΟΡ ΜΕ 110ΗΡ!!!
 

Μηνύματα
32.024
Reaction score
26.901
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΤΩΡΑ ΑΛΛΑ Ο 1,4 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΣΑΝ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ 1,3 (ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ) ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ 80 ΠΟΥ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΠΡΟΕΡΧΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ 1,1 ΚΑΙ ΤΟΝ 895 ΤΟΥ ΠΟΛΟ!!!! ΚΑΠΟΥ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ Ο ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΜΙΚΡΥΜΕΝΟΣ 1,3 ΜΕ 1,049ΚΕ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ.
0 1,8-2,0 ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΛΙΟ 1495 ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ 80 ΠΟΥ ΕΜΠΑΙΝΕ ΣΤΑ ΑΟΥΝΤΙ 80 ΚΑΙ ΓΚΟΛΦ 1.
ΜΕΤΑ ΕΓΙΝΕ GT 1,6 ΜΕ 100ΗΡ ΚΑΙ ΜΕΤΑ GTI ME 110ΗΡ.
ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΦΑΝΕΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ 1,781 ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ VW ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΕΛΤΙΩΤΕΣ ΕΤΙΓΚΕΡ ΚΑΙ ΑΒΤ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ 2,0 ΜΕ 16 ΒΑΛΒΙΔΕΣ.
ΤΟΤΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΒΤ ΓΚΟΛΦ 1 ΕΙΧΕ 190ΗΡ ΚΑΙ 6 ΔΕΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ 100!!!!!
ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΕ ΕΝΑ ΑΣΠΡΟ ΣΤΟ ΨΥΧΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΧΕ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΜΕ 160-170!!!! ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΤΟΥ 80 ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΜΙΑ 3.0Si.
ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ 5ΚΙΛΥΝΔΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΝΤΗΖΕΛ ΕΞΕΛΙΧΤΗΚΑΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ 1781.
 

Μηνύματα
32.024
Reaction score
26.901
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΑ GOLF2 G60 ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ (160ΗΡ) ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ GTI (139HP) AΛΛΑ ΕΣΠΑΓΑΝ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ. ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 5 ΜΗΝΩΝ ΕΣΠΑΣΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ.ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΥΝΗΓΟΥΣΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΦΥΣΗ ΤΟΥΣ. ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΗΝ ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ ΦΛΑΝΤΖΑ ΚΑΠΑΚΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕ 50,000ΔΡΧ ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΕΙΧΑΝ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 10,000.
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Re: Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Τσίμπα και αυτό το ενδιαφέρον link (ρίξ' το στα αγαπημένα σου) :121: :107:
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες!!!Αν και το μοντέλο είναι αυτό...
το ίδιο είναι θα μου πείς με καμια διαφορά στον εγκέφαλο...
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

ΛΟΓΙΚΟ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΟΥ 131ΣΟΥΠΕΡ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ 124 ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΚΑΔΕΝΑ,ΠΛΑΓΙΟ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ ΚΑΙ ΩΣΤΗΡΙΑ ΣΕ ΣΥΓΧΟΡΔΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΟ 30!!!! ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΗΤΑΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ 124Σ ΕΙΧΕ ΤΗΝ 1430(ΜΕΓΑΛΩΜΕΝΗ 1200) ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΟ 238ΠΡΑΤΙΚΟ.
ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΜΟΤΕΡ ΜΕ ΤΟΥΣ 2ΕΕΚ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΥΚΝΕΙΟ ΑΣΜΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥΡΜΠΟ(ΒΟΛΙΟΥΜΕΞ). ΤΟ 124 ΣΤΗΝ ΣΠΕΣΙΑΛ ΕΚΔΟΣΗ ΕΠΙΣΗΣ ΕΒΓΑΙΝΕ ΜΕ 2ΕΕΚ 1600 ΑΠΟ ΤΟ 73-74!!!! ΜΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ 5ΑΡΙ ΣΑΝΖΜΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΚΟΥΠΕ 124ΣΠΟΡ ΜΕ 110ΗΡ!!!
Eίδες πως φαίνεται ο παλιός...


:142:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΤΩΡΑ ΑΛΛΑ Ο 1,4 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΣΑΝ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ 1,3 (ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ) ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ 80 ΠΟΥ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΠΡΟΕΡΧΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ 1,1 ΚΑΙ ΤΟΝ 895 ΤΟΥ ΠΟΛΟ!!!! ΚΑΠΟΥ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ Ο ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΜΙΚΡΥΜΕΝΟΣ 1,3 ΜΕ 1,049ΚΕ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ.
0 1,8-2,0 ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΛΙΟ 1495 ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ 80 ΠΟΥ ΕΜΠΑΙΝΕ ΣΤΑ ΑΟΥΝΤΙ 80 ΚΑΙ ΓΚΟΛΦ 1.
ΜΕΤΑ ΕΓΙΝΕ GT 1,6 ΜΕ 100ΗΡ ΚΑΙ ΜΕΤΑ GTI ME 110ΗΡ.
ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΦΑΝΕΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ 1,781 ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ VW ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΕΛΤΙΩΤΕΣ ΕΤΙΓΚΕΡ ΚΑΙ ΑΒΤ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ 2,0 ΜΕ 16 ΒΑΛΒΙΔΕΣ.
ΤΟΤΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΒΤ ΓΚΟΛΦ 1 ΕΙΧΕ 190ΗΡ ΚΑΙ 6 ΔΕΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ 100!!!!!
ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΕ ΕΝΑ ΑΣΠΡΟ ΣΤΟ ΨΥΧΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΧΕ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΜΕ 160-170!!!! ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΤΟΥ 80 ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΜΙΑ 3.0Si.
ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ 5ΚΙΛΥΝΔΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΝΤΗΖΕΛ ΕΞΕΛΙΧΤΗΚΑΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ 1781.

Σωστός... (Με την έννοια της ωραίας ροής του λόγου σου. Τα στοιχεία που δίνεις τα βλέπω για πρώτη φορά και δεν είμαι σε θέση να τα επιβεβαιώσω.).


:107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΑ GOLF2 G60 ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ (160ΗΡ) ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ GTI (139HP) AΛΛΑ ΕΣΠΑΓΑΝ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ. ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 5 ΜΗΝΩΝ ΕΣΠΑΣΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ.ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΥΝΗΓΟΥΣΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΦΥΣΗ ΤΟΥΣ. ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΗΝ ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ ΦΛΑΝΤΖΑ ΚΑΠΑΚΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕ 50,000ΔΡΧ ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΕΙΧΑΝ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 10,000.
Εδώ τα σπάσαμε...


:142:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

1)Για τα προβλήματα του G60, οι εναπομείναντες πιστοί, λένε πως οφείλονται στην πλημμελή συντήρηση του κομπρέσσορα, που θέλει service στα 100.000 χλμ.. (Κακή ενημέρωση από την VAG, που δεν είχε δώσει στοιχεία). Κατά τα άλλα, λένε, δεν είμαι σε θέση να ξέρω, πως το μοτέρ βγάζει 500.000-600.000 χλμ., (ναι, εννοείται με...αγάπη), πριν την γενική επισκευή.
Ο κομπρέσσορας τύπου "G", αναφέρεται σαν Γαλλική πατέντα.
Τα προβλήματα των G (40 & 60) δεν ήταν μόνο θέματα κομπρέσσορα.
Αλλά υπήρχαν δεκάδες θέματα σε πολλούς επιμέρους τομείς που έκαναν ασύμφορη την συμβίωση με το αυτοκίνητο, ακόμα κι αν κάποιος το αγαπούσε.
Και αναφέρομαι σε σπασμένα σασμάν, σε αρρυθμίες στον ψεκασμό, ηλεκτρολογικά, στο AC κοκ
Ο δε κομπρέσσορας ήθελε και πολλά χρήματα για την συντήρησή του και κυρίως ήθελε τεχνικό που να ξέρει τι και πως γιατί από την φύση του είχε ευαισθησία, πόσο μάλλον αν έπεφτε στα χέρια κακού τεχνικού!

Πολλά μοτέρ μπορούν να βγάλουν άπειρα χιλιόμετρα.
Υπό προϋποθέσεις και υπερβολική συντήρηση (προληπτικές αντικαταστάσεις ανταλλακτικών, παρκάρισμα σε κλειστό χώρο, αποφυγή χρήσης εντός πόλης κοκ).
Αλλά όπως αντιλαμβάνεσαι αυτό κοστίζει. Και μάλιστα πάρα πολύ.
Και όσο και να αγαπάς το αυτοκίνητο, μετά από κάποια χρόνια, αρχίζεις να ρίχνεις νερό στο κρασί σου, αφού δεν είναι λογικό ένα τυπικό service να κοστίζει παραπάνω από ολόκληρο το αυτοκίνητο.

Η αρχική σχεδίαση του G ήταν όντως Γαλλική.
Οι γερμανοί προφανώς επηρεάστηκαν από την γεμάτη απόδοση στου κομπρέσσορες που έβαζε η Lancia (είτε στις παραγωγής volumex, είτε στις 037, που δεν ήταν G όπως έγραψα εκ παραδρομής πιο πάνω)







2)Μοιάζει λογικό
Σαν εξήγηση, ναι, ακούγεται λογικό.
Σαν λογική εταιρίας, όχι, ακούγεται παράλογο.....




3)Μοιάζει τραγικό!
Απλά έριξαν νερό στο κρασί τους και μάλιστα πολύ.
Έβγαλαν ένα πολύπλοκο μοτέρ, με πολλές φαμφάρες και μαγκιά, για να αποδειχθεί πως η απόδοσή του ήταν εύκολο να βγει με εντελώς απλούστερες λύσεις (μια απλή τουρμπίνα). Και απλή λύση, θα σήμαινε και πολύ λιγότερα προβλήματα και βεβαίως πολύ χαμηλότερου κόστους.......

Για άλλη μια φορά, οι Γερμανοί της «πρωτοπορίας» αντέγραψαν λάθος στο διαγώνισμα τους Ιταλούς (δεν ήταν οι πρώτοι που παρουσίασαν μοτέρ με turbo+compressor), αλλά μάλλον τους τσίμπησε ο επιτηρητής!




4)Τα έβγαλε από το 1988-1993. http://en.wikipedia.org/wiki/G60

Μικρό χρονικό διάστημα, μικρό πλήθος οχημάτων (και μάλιστα εξειδικευμένων), δείχνει πως το μοτέρ ήταν προδιαγεγραμμένο να αποτύχει.
Κρίμα, προσωπικά μου άρεσε το Corrado, με διαστάσεις Golf, εσωτερικό Passat και ωραίες πινελιές.
Από την άλλη, η VW αποτίναξε την ρετσινιά του Corrado και των G-Lader.
Όταν μετά από καμιά 15αριά χρόνια έβγαλε «αντικαταστάτη», προτίμησε το παλιό όνομα, το Scirocco και όχι το Corrado! Τυχαίο?



5)Mιλάμε για 4x4 με 1350 απόβαρο και 200-210 hp, που έχει την ίδια κατανάλωση, (με βάση το trip computer), με το μέχρι πριν 5 χρόνια 1.8 t (4χ4) που συνέκρινα.
Όσο για την κατανάλωση λαδιού, όλα τα Ιταλικά και Γερμανικά αυτοκίνητα που πέρασαν μέχρι τώρα από τα χέρια μου, έκαιγαν από 0,3l-0,5l-0,8l στα 1.000 χλμ., είτε σαν καινούργια, είτε μετά από πολλά χιλιόμετρα.
Τα trip computers δεν αποτελούν αξιόπιστη πηγή στοιχείων.
Χιλιομετρητής και φουλάρισμα του ρεζερβουάρ δίνουν τα σωστά (πραγματικά) στοιχεία.

Δεν αντιλέγω για τις καταναλώσεις λαδιού στα οχήματά σου.
Ίσα ίσα. Συμφώνησα.
Απλά βρήκα την ευκαιρία να γελάσω με τους «γερμανοτραφείς» που παλιά (προ FSi μοτέρ, ναι, τότε που τα 1400άρια της VW έβγαζαν 60 ίππους και τα 1600άρια 75, ακόμα και αρκετά αργότερα που ανέβηκαν στα 90 άλογα) φώναζαν πως τα Ιταλικά/Γαλλικά που βγάζουν παραπάνω άλογα καίνε λάδι γιατί είναι κακοσχεδιασμένα.....
Μέχρι που άρχισαν να μετρούν πόσο λάδι καίει το Golf MK4 1.6 των απίστευτων 105 ίππων (χαχαχα) ή μέχρι να ακούσουν από το συνεργείο πως η αντικατάσταση του σπασμένου σασμάν θα κοστίσει 2 χιλιάρικα για ανακατασκευασμένο ή 3.5 με 4 για καινούριο (την ίδια στιγμή που είχε μάθει όλος ο ντουνιάς πως η αιτία που τα σασμάν έσπαγαν ήταν η αστοχία σε πριτσίνια εσωτερικά που έφευγαν και έκαναν τα πάντα μύλο.....).
Το ίδιο βέβαια έπαθαν και όταν άρχισαν να βγαίνουν ηλεκτρολογικά προβλήματα.
Σε ηλεκτρικά παράθυρα, σε AC, σε ηλεκτρομαγνητικές κοκ.
Γιατί, προφανώς, δεν είναι δυνατόν να σου χαλάσει ηλεκτρικό παράθυρο σε Golf MK3 1.4 60Hp, αφού ΔΕΝ είχε!! Ούτε ηλεκτρομαγνητικές είχε, ούτε υδραυλικό είχε, ούτε φιμέ τζάμια, ούτε καπάκια στους τροχούς, ούτε δεξί καθρέπτη, ούτε διαιρούμενο πίσω κάθισμα, ούτε προβολείς ομίχλης, ούτε στροφόμετρο.....
Αξεσουάρ που σήμερα ακούγεται γελοίο που τα αναφέρω, αλλά δεν υπήρχαν στον Γερμανό, τη στιγμή που ο φθηνότερος Ιταλός και Γάλλος τα είχαν στάνταρ (Α33, Delta, ZX, 306, 19).
Μοτέρ γερμανικό, χαμηλότατης απόδοσης, μηδενικός εξοπλισμός και...περιμέναμε να χαλάσει? Να χαλάσει τι?




6)Τουλάχιστον σύμφωνα με το βιβλίο του αυτοκινήτου και τα λεγόμενα της οικογένειας, το μόνο θέμα που αντιμετώπισαν ήταν ένα κόστος 300-400 € για το service του κομπρέσσορα κάθε 100.000 χλμ.. Και φυσικά τα αναλώσιμα του, ιμάντες κ.τ.λπ..

Δυστυχώς η συντήρηση των G μπορεί να μην ήταν απλά συντήρηση.
Σε πολλές περιπτώσεις (αν όχι όλες) εμφάνιζε ρήγμα στο κέλυφος (λόγω υψηλών θερμοκρασιών) με αποτέλεσμα την απαίτηση για άμεση αντικατάσταση ολόκληρου του κομπρέσσορα, με μεγάλο κόστος.
Κάτι αντίστοιχο με τα σημερινά vag, που έχουν αρχίσει αρκετές τουρμπίνες να σκάνε και οι οποίες δυστυχώς για τον πελάτη, είναι κολλημένες στην πολλαπλή εξαγωγής και το κόστος ανεβαίνει κατακόρυφα.
Γιατί μπορεί μια αστοχία στο μαντέμι της πολλαπλής εξαγωγής να σε αναγκάσει να πληρώσεις και την τουρμπίνα!! Και είμαι σίγουρος πως ξέρεις και καταλαβαίνεις πως είναι πολύ εύκολο να συμβεί ρήγμα στο μαντέμι της πολλαπλής εξαγωγής, πόσο μάλλον όταν ανεβάζει πολύ μεγαλύτερες θερμοκρασίες σε σχέση με το αντίστοιχο ενός ατμοσφαιρικού, λόγω τουρμπίνας.




7)Κάποτε, (1983), χρειάστηκε διαδήλωση 200-300 TRANSPORTER, έξω από την KARENTA στην βουλιαγμένης, για να λυθεί ανάλογο σοβαρό πρόβλημα. (Ρήγματα στα καπάκια των αερόψυκτων κινητήρων).

Σήμερα, ευτυχώς ή δυστυχώς, υποχρεωτικά οι λύσεις εμφανίζονται συνήθως μετά το πρώτο εξώδικο! Όχι σίγουρα βέβαια, αλλά τουλάχιστον ξεκινάει διαδικασία συζήτησης.
Παρακολουθώ το συγκεκριμένο θέμα, που έχει ξεκινήσει στο εξωτερικό πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων, και ακόμα η «μαμά» εταιρία, σφυρίζει κλέφτικα......




Πολλά ήτανε...


Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν, πόσο αστείο μου φαίνεται το συγκεκριμένο gifάκι, μπροστά στο θέμα του thread........ :121:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Re: Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες!!!Αν και το μοντέλο είναι αυτό...
το ίδιο είναι θα μου πείς με καμια διαφορά στον εγκέφαλο...

Μη ξεχάσεις να κάνεις ένα τηλεφώνημα εκεί που σου είπα.
Κάλλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε :121:
 

Μηνύματα
2.882
Reaction score
264
Re: Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Συμπερασμα απο ολλα αυτα που γραψαμε μπορουμε να βγαλουμε,γιατι εγω δεν καταλαβα τιποτα?
Τελικα τα γερμανικα μοτερ που τσιμπανε λαδι ειναι κακα η' απλα το δεχομαστε οπως ειναι και συνεχιζουμε να τα αγοραζουμε?
Ο καθενας μπαινει εδω μεσα και γραφει την αρλουμπα του,για να μην το πω με πιο ασχημα λογια.Μεσα σε αυτους βαζω και τον εαυτο μου ετσι????
Το αν εσπασε ενα μοτερ,δεν παει να πει οτι ειναι μαπα.Αν αυτος που του πινει το αιμα καθε μερα,δεν το λυπαται καθολου,τι θα κανει,δεν θα σπασει?????

Παλαιοτερα,εθεσα ενα ερωτημα προς ολους εκεινους που κατηγορουνε τα γερμανικα μοτερ και οχι μονο,αλλα απαντιση δεν ειχα.
Το ξαναριχνω στο τραπεζι μπας και μπορεσουμε να δουμε ποσο χαλια ειναι τα μοτερ που τσιμπανε λαδακι

ΠΟΣΟ ΛΑΔΙ τσιμπανε τα μοτερ της Honda,τοσο τα 1,6vti (160ps),οσο και τα 2,0cc με τα 200 και 240 αλογα??????????
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Τα προβλήματα των G (40 & 60) δεν ήταν μόνο θέματα κομπρέσσορα.
Αλλά υπήρχαν δεκάδες θέματα σε πολλούς επιμέρους τομείς που έκαναν ασύμφορη την συμβίωση με το αυτοκίνητο, ακόμα κι αν κάποιος το αγαπούσε.
Και αναφέρομαι σε σπασμένα σασμάν, σε αρρυθμίες στον ψεκασμό, ηλεκτρολογικά, στο AC κοκ
Ο δε κομπρέσσορας ήθελε και πολλά χρήματα για την συντήρησή του και κυρίως ήθελε τεχνικό που να ξέρει τι και πως γιατί από την φύση του είχε ευαισθησία, πόσο μάλλον αν έπεφτε στα χέρια κακού τεχνικού!

Στα 260.000 χλμ., όλα λειτουργούν άψογα, χωρίς, σοβαρές, επισκευές. Εγώ έχω κάνει μέχρι στιγμής 5.000 χλμ.. Ίσως να παίζουν ρόλο:

1) O συγκεκριμένος πρώτος ιδιοκτήτης υπήρξε βαθύς γνώστης του αυτοκινήτου, δεν έκανε κόντρες, το αγαπούσε πάρα πολύ και το χρησιμοποιούσε με σοβαρό τρόπο.
2) Τα χιλιόμετρα τα έκανε σε autoban εντός και εκτός Ελλάδος.
3) H συντήρηση γινόταν πάντα σε VAG service υπό την εποπτεία του.

4)Από την άλλη, από την πρώτη στιγμή ρυμουλκούσε πολύ συχνά τρέηλερ!
5)Μου διηγήθηκαν περιστατικό που ξεκόλλησε...ΗUMMER στον Σχοινιά. Ίσως από τότε το σασμάν απέκτησε ένα...θορυβάκο στην πρώτη. Αλλά σε άλλα μου αυτοκίνητα, στα 250.000 χλμ. είχα κάνει επισκευή σασμάν, Σε αυτό λειτουργεί άψογα.

6)Ο κομπρέσσορας, αν σερβιριστεί όταν πρέπει, (300-400 €), και δεν στροφάρει κανείς τον κινητήρα στο κόκκινο, (όριο 6.200 σοφές), δεν χαλάει με τίποτα.





Σαν εξήγηση, ναι, ακούγεται λογικό.
Σαν λογική εταιρίας, όχι, ακούγεται παράλογο.....

2)Σαφώς!



Για άλλη μια φορά, οι Γερμανοί της «πρωτοπορίας» αντέγραψαν λάθος στο διαγώνισμα τους Ιταλούς (δεν ήταν οι πρώτοι που παρουσίασαν μοτέρ με turbo+compressor), αλλά μάλλον τους τσίμπησε ο επιτηρητής!

3)Εδώ γελάμε...


Μικρό χρονικό διάστημα, μικρό πλήθος οχημάτων (και μάλιστα εξειδικευμένων), δείχνει πως το μοτέρ ήταν προδιαγεγραμμένο να αποτύχει.
Κρίμα, προσωπικά μου άρεσε το Corrado, με διαστάσεις Golf, εσωτερικό Passat και ωραίες πινελιές.
Από την άλλη, η VW αποτίναξε την ρετσινιά του Corrado και των G-Lader.
Όταν μετά από καμιά 15αριά χρόνια έβγαλε «αντικαταστάτη», προτίμησε το παλιό όνομα, το Scirocco και όχι το Corrado! Τυχαίο?

4)Και τον σκαραβαίο τον αντικατέστησε με το Golf. Mετά πολλά χρόνια όμως ξαναέβγαλε "σκαραβαίο".


Τα trip computers δεν αποτελούν αξιόπιστη πηγή στοιχείων.
Χιλιομετρητής και φουλάρισμα του ρεζερβουάρ δίνουν τα σωστά (πραγματικά) στοιχεία.

5)Στοιχεία κατασκευαστή, trip computer, και παρατήρηση στον δρόμο, όλα βρίσκονται σε απόλυτη συμφωνία.

Δεν αντιλέγω για τις καταναλώσεις λαδιού στα οχήματά σου.
Ίσα ίσα. Συμφώνησα.
Απλά βρήκα την ευκαιρία να γελάσω με τους «γερμανοτραφείς» που παλιά (προ FSi μοτέρ, ναι, τότε που τα 1400άρια της VW έβγαζαν 60 ίππους και τα 1600άρια 75, ακόμα και αρκετά αργότερα που ανέβηκαν στα 90 άλογα) φώναζαν πως τα Ιταλικά/Γαλλικά που βγάζουν παραπάνω άλογα καίνε λάδι γιατί είναι κακοσχεδιασμένα.....
Μέχρι που άρχισαν να μετρούν πόσο λάδι καίει το Golf MK4 1.6 των απίστευτων 105 ίππων (χαχαχα) ή μέχρι να ακούσουν από το συνεργείο πως η αντικατάσταση του σπασμένου σασμάν θα κοστίσει 2 χιλιάρικα για ανακατασκευασμένο ή 3.5 με 4 για καινούριο (την ίδια στιγμή που είχε μάθει όλος ο ντουνιάς πως η αιτία που τα σασμάν έσπαγαν ήταν η αστοχία σε πριτσίνια εσωτερικά που έφευγαν και έκαναν τα πάντα μύλο.....).
Το ίδιο βέβαια έπαθαν και όταν άρχισαν να βγαίνουν ηλεκτρολογικά προβλήματα.
Σε ηλεκτρικά παράθυρα, σε AC, σε ηλεκτρομαγνητικές κοκ.
Γιατί, προφανώς, δεν είναι δυνατόν να σου χαλάσει ηλεκτρικό παράθυρο σε Golf MK3 1.4 60Hp, αφού ΔΕΝ είχε!! Ούτε ηλεκτρομαγνητικές είχε, ούτε υδραυλικό είχε, ούτε φιμέ τζάμια, ούτε καπάκια στους τροχούς, ούτε δεξί καθρέπτη, ούτε διαιρούμενο πίσω κάθισμα, ούτε προβολείς ομίχλης, ούτε στροφόμετρο.....
Αξεσουάρ που σήμερα ακούγεται γελοίο που τα αναφέρω, αλλά δεν υπήρχαν στον Γερμανό, τη στιγμή που ο φθηνότερος Ιταλός και Γάλλος τα είχαν στάνταρ (Α33, Delta, ZX, 306, 19).
Μοτέρ γερμανικό, χαμηλότατης απόδοσης, μηδενικός εξοπλισμός και...περιμέναμε να χαλάσει? Να χαλάσει τι?

6)Σωστός! Οι άσχετοι με άποψη πάντα μας μπέρδευαν!


Δυστυχώς η συντήρηση των G μπορεί να μην ήταν απλά συντήρηση.
Σε πολλές περιπτώσεις (αν όχι όλες) εμφάνιζε ρήγμα στο κέλυφος (λόγω υψηλών θερμοκρασιών) με αποτέλεσμα την απαίτηση για άμεση αντικατάσταση ολόκληρου του κομπρέσσορα, με μεγάλο κόστος.

7)Απλά δεν είναι έτσι! Ο Glader θέλει service στην ώρα του και όχι στροφάρισμα πάνω από το όριο. Αυστηρά όμως και όχι στο περίπου. Ιδιαίτερα όταν με μικρότερη τροχαλία, η εσωτερικές στροφές του αγγίζουν το δικό του όριο στροφών. (Ας μην κουράσω εδώ με λεπτομερείς πληροφορίες).

Σήμερα, ευτυχώς ή δυστυχώς, υποχρεωτικά οι λύσεις εμφανίζονται συνήθως μετά το πρώτο εξώδικο! Όχι σίγουρα βέβαια, αλλά τουλάχιστον ξεκινάει διαδικασία συζήτησης.
Παρακολουθώ το συγκεκριμένο θέμα, που έχει ξεκινήσει στο εξωτερικό πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων, και ακόμα η «μαμά» εταιρία, σφυρίζει κλέφτικα......

8)Και το '80 ήταν γνωστά τα εξώδικα...


Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν, πόσο αστείο μου φαίνεται το συγκεκριμένο gifάκι, μπροστά στο θέμα του thread........


9)Απλά δεν είσαι...φολκσβαγκενάκιας!:142:

Και διατί να το κρύψωμεν άλλωστε;


:107:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Σε όλα σωστός και δίκαιος (εκτός του Νο3)!! :107:

Στο δε Νο4, θα σου απαντήσω αργότερα διότι φεύγω για δουλειά!

Καλό μεσημέρι σε όλους
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.747
Μηνύματα
3.026.160
Members
38.489
Νεότερο μέλος
Nikos88
Top