TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Re: Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Συμπερασμα απο ολλα αυτα που γραψαμε μπορουμε να βγαλουμε,γιατι εγω δεν καταλαβα τιποτα?
Τελικα τα γερμανικα μοτερ που τσιμπανε λαδι ειναι κακα η' απλα το δεχομαστε οπως ειναι και συνεχιζουμε να τα αγοραζουμε?
Ο καθενας μπαινει εδω μεσα και γραφει την αρλουμπα του,για να μην το πω με πιο ασχημα λογια.Μεσα σε αυτους βαζω και τον εαυτο μου ετσι????
Το αν εσπασε ενα μοτερ,δεν παει να πει οτι ειναι μαπα.Αν αυτος που του πινει το αιμα καθε μερα,δεν το λυπαται καθολου,τι θα κανει,δεν θα σπασει?????

Παλαιοτερα,εθεσα ενα ερωτημα προς ολους εκεινους που κατηγορουνε τα γερμανικα μοτερ και οχι μονο,αλλα απαντιση δεν ειχα.
Το ξαναριχνω στο τραπεζι μπας και μπορεσουμε να δουμε ποσο χαλια ειναι τα μοτερ που τσιμπανε λαδακι

ΠΟΣΟ ΛΑΔΙ τσιμπανε τα μοτερ της Honda,τοσο τα 1,6vti (160ps),οσο και τα 2,0cc με τα 200 και 240 αλογα??????????
Δεν είδα ποτέ Γερμανικό μοτέρ να μην τσιμπάει λάδι!

Από τα χέρια μου έχουν περάσει τα κάτωθι:

1)Opel kadett 1200 ('80)
2)Opel corsa 1200 ('90)
3)VW Transporter 1600 ('80)
4)VW 412 1800 ('75)
5)VW Vanagon 2100 ('87)
6)AUDI A6 2800 (V6) ('95)
7)AUDI S4 2700 (V6 BITURBO) ('02)
8)VW PASSAT 1800 (G60 COMPRESSOR) ('92)


:107:
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Re: Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Συμπερασμα απο ολλα αυτα που γραψαμε μπορουμε να βγαλουμε,γιατι εγω δεν καταλαβα τιποτα?
Τελικα τα γερμανικα μοτερ που τσιμπανε λαδι ειναι κακα η' απλα το δεχομαστε οπως ειναι και συνεχιζουμε να τα αγοραζουμε?
Ο καθενας μπαινει εδω μεσα και γραφει την αρλουμπα του,για να μην το πω με πιο ασχημα λογια.Μεσα σε αυτους βαζω και τον εαυτο μου ετσι????
Το αν εσπασε ενα μοτερ,δεν παει να πει οτι ειναι μαπα.Αν αυτος που του πινει το αιμα καθε μερα,δεν το λυπαται καθολου,τι θα κανει,δεν θα σπασει?????

Παλαιοτερα,εθεσα ενα ερωτημα προς ολους εκεινους που κατηγορουνε τα γερμανικα μοτερ και οχι μονο,αλλα απαντιση δεν ειχα.
Το ξαναριχνω στο τραπεζι μπας και μπορεσουμε να δουμε ποσο χαλια ειναι τα μοτερ που τσιμπανε λαδακι

ΠΟΣΟ ΛΑΔΙ τσιμπανε τα μοτερ της Honda,τοσο τα 1,6vti (160ps),οσο και τα 2,0cc με τα 200 και 240 αλογα??????????
Φίλε δέν θα βγάλεις άκρη έτσι. Ειδικά σε θέματα αξιοπιστίας ο καθένας θα σου πεί το μακρύ του και το κοντό του. Προσωπικά είχαμε golf με 60 άλογα και δέν έκαιγε λάδι. Για service με την παραδοσιακή έννοια δέν το πήγαμε ποτέ. Και δέν χάλασε και ποτέ.
Ο γείτονας είχε ένα toyota rav καινούργιο. Παρότι οδηγάει σαν τσίμπλας - δηλαδή αποφεύγει τις λακούβες όπως ο διάολος το λιβάνι - βρέθηκε δύο φορές εντός εγγύησης με σπασμένη ανάρτηση, πρόβλημα στα ηλεκτρονικά και γενικότερα τριξιματάκια στο αμάξωμα που όπως ο ίδιος λέει δέν υπάρχουν στα γερμανικά που είχε.
Θα πεταχτεί λοιπόν ο πρώτος και θα πεί "έτυχε και το Γιαπωνέζικο χάλασε ενώ έτυχε το Γερμανικό και δέν χάλασε". Παρ όλ αυτά για το δικό του toyota yaris δέν έτυχε που ΔΕΝ χάλασε. Δέν ξέρω αν με πχιάνεις αλλα αυτά αποτελούν προσωπικές εμπειρίες άχρηστες για το μέσο κοινό χρήστη. Το μυθικό nissan που ζούσε με τα ίδια λάδια εδώ και 500.000 χιλιόμετρα και το θρυλικό bmw που χάλασε έξω απο την αντιπροσωπεία αποτελούν απόψεις, γνώμες και κατ εμέ ανακρίβειες που εξαρτώνται απο πολλούς παράγοντες.

Η μόνη λύση είναι να δείς στατιστικές βλαβών που εξάγουν διάφοροι οργανισμοί. Εκεί λοιπόν θα δείς πράγματι οτι κάποιοι ισχυρισμοί ίσως και να έχουν κάποια βάση.
Επίσης μήν ξεχνάς οτι στην οποιαδήποτε προσωπική εμπειρία μετράει και ο οδηγός.
π.χ. Εγώ στο αμάξι μου πάντα άλλαζα τις ταχύτητες πολύ μαλακά.Ο γείτονας με το rav τις κάρφωνε λές και οδηγάει καμια κούρσα. Με το που ξεκινάει το αμάξι με τη μία βαράει κόφτες έτσι όπως είναι κρύο.Ε λογικό είναι μία μέρα να του παρουσιάζει προβλήματαΟι γυναίκες επίσης έχουν το κακό συνήθειο να οδηγούν αρκετά άσχημα το αυτοκίνητο χωρίς μάλιστα να το καταλαβαίνουν. Όπως είπε πολύ σωστά ο giovanni ένας κινητήρας ήταν κακός. Παρ όλ αυτά η κατα κοινή ομολογία συντηρητική οδήγηση των vwάκηδων δέν ανέδειξε τα προβλήματα αξιοπιστίας. Είναι αρκετά πολύπλοκο το ζήτημα για να απαντηθεί έτσι απλά. Ειδικά όταν στη μέση υπάρχει και ο έρωτας...:116:
 

Μηνύματα
1.133
Reaction score
5
Απάντηση: Re: Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

...
Τελικα τα γερμανικα μοτερ που τσιμπανε λαδι ειναι κακα η' απλα το δεχομαστε οπως ειναι και συνεχιζουμε να τα αγοραζουμε?

ΠΟΣΟ ΛΑΔΙ τσιμπανε τα μοτερ της Honda,τοσο τα 1,6vti (160ps),οσο και τα 2,0cc με τα 200 και 240 αλογα??????????
Εγώ δεν διάβασα κάπου στο παρόν θρεντ για τσιμπήματα λαδιού αλλά για έως 1λτ/1000χλμ εντός προδιαγραφών !!!
Τσίμπημα για μένα (και φυσιολογικό) θα ήταν 100, 200, 300ml ανά 1000...
Το 1λτ προς 1000χλμ είναι για να το πω υπερβολικά σχεδόν λόγος ρεκτιφιέ....
Με άλλα λόγια αν θεωρήσουμε οτι κάνουμε αλλαγές λαδιών για παράδειγμα κάθε 10.000χλμ και βάζουμε περίπου 5+ λίτρα λάδι.... ανάμεσα στις αλλαγές συμπληρώνουμε άλλα 10 λίτρα !!!!!
Ουσιαστικά καταργούμε τις αλλαγές λαδιών αντικαθιστώντας με συμπληρώματα !!!!!
Να τραβάς τις ...κοτσίδες σου δηλαδή...
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Re: Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Εγώ δεν διάβασα κάπου στο παρόν θρεντ για τσιμπήματα λαδιού αλλά για έως 1λτ/1000χλμ εντός προδιαγραφών !!!
Τσίμπημα για μένα (και φυσιολογικό) θα ήταν 100, 200, 300ml ανά 1000...
Το 1λτ προς 1000χλμ είναι για να το πω υπερβολικά σχεδόν λόγος ρεκτιφιέ....
Με άλλα λόγια αν θεωρήσουμε οτι κάνουμε αλλαγές λαδιών για παράδειγμα κάθε 10.000χλμ και βάζουμε περίπου 5+ λίτρα λάδι.... ανάμεσα στις αλλαγές συμπληρώνουμε άλλα 10 λίτρα !!!!!
Ουσιαστικά καταργούμε τις αλλαγές λαδιών αντικαθιστώντας με συμπληρώματα !!!!!
Να τραβάς τις ...κοτσίδες σου δηλαδή...
Για πες εσύ τι ξέρεις...


:142: (Το γελάκι πάει στο...ανακριτικό μου ύφος.)
 

Μηνύματα
1.133
Reaction score
5
Απάντηση: Re: Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Για πες εσύ τι ξέρεις...


:142: (Το γελάκι πάει στο...ανακριτικό μου ύφος.)
Ξέρω πολλά και πρέπει να πεθάνω....:138:

Όχι... τι να ξέρω βρε φίλε caravelle.... απλά, κοροϊδία ρε παιδιά....
Δεν μιλάω μόνο για Φάουβε, γενικώς το λέω για πολλούς κατασκευαστές που δίνουν όντως τέτοιες τιμές εντός προδιαγραφών.... Άντε να εξαιρέσω κινητήρες βάνκελ πχ που κάνουν άλλη λίπανση ας πούμε.... Από κει και πέρα δε σας έρχεται χοντρό εσάς;
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Re: Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Ξέρω πολλά και πρέπει να πεθάνω....:138:

Όχι... τι να ξέρω βρε φίλε caravelle.... απλά, κοροϊδία ρε παιδιά....
Δεν μιλάω μόνο για Φάουβε, γενικώς το λέω για πολλούς κατασκευαστές που δίνουν όντως τέτοιες τιμές εντός προδιαγραφών.... Άντε να εξαιρέσω κινητήρες βάνκελ πχ που κάνουν άλλη λίπανση ας πούμε.... Από κει και πέρα δε σας έρχεται χοντρό εσάς;
¨

Ένα γενικό όριο που έχω δει, από διάφορες πηγές, είναι πως το όριο για το ρεκτιφιέ είναι, όπως είπες, το 1 l/1.000 χλμ..
Από εκεί και πέρα όλα παίζονται...

Όταν είναι καινούργιο η από επισκευή το μοτέρ, σου λένε "περίμενε μέχρι να "πατήσουν" τα ελατήρια". Ύστερα αρχίζουν διάφορα άλλα.

:142:
 

Μηνύματα
32.024
Reaction score
26.901
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ G60 ΜΟΥΣΠΑΣΕ ΓΙΑΤΙ ΣΑΝ ΝΕΟΣ ΠΗΓΑΙΝΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΣΤΑ 170!!
ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΠΑΓΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΦΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ 2002 ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΑΠΑΙΡΝΕ ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΑΝΗΛΕΩΣ. ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ.
ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ "ΑΥΤΑ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΗΣ ΣΥΡΤΗ" (ΟΙ ΨΑΡΑΔΕΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ).:103:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ G60 ΜΟΥΣΠΑΣΕ ΓΙΑΤΙ ΣΑΝ ΝΕΟΣ ΠΗΓΑΙΝΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΣΤΑ 170!!
ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΠΑΓΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΦΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ 2002 ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΑΠΑΙΡΝΕ ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΑΝΗΛΕΩΣ. ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ.
ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ "ΑΥΤΑ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΗΣ ΣΥΡΤΗ" (ΟΙ ΨΑΡΑΔΕΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ).:103:
Σωστός!


:107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Πάντως το 2002, (BMW υποθέτω), είναι δεκαετίας '70 και έχει χρονική διαφορά από τα G60 που είναι του '90. (Χοντρικά).

Συνομήλικα είναι οι σειρές 3 (2) και 5 (2).

:107:
 

Μηνύματα
32.024
Reaction score
26.901
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΘΕΛΗΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΚΑΠΗ Ε?:103:
ΑΛΛΩΣΤΕ ΩΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΑ ΕΦΕΡΑ....
ΑΠΛΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΤΟ ΠΟΛΥ ΟΔΗΓΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ (ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ 80 ΟΠΟΥ ΑΝΕΒΑΙΝΑ ΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΠΙΑΣΗ ΦΑΝΑΡΙ) ΚΑΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΤΙΜΩΝ ΠΟΥ ΕΦΑΓΑ ΤΑ 3 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΠΛΕΟΝ.:104:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΘΕΛΗΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΚΑΠΗ Ε?
ΑΛΛΩΣΤΕ ΩΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΑ ΕΦΕΡΑ....

:142:

ΑΠΛΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΤΟ ΠΟΛΥ ΟΔΗΓΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ (ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ 80 ΟΠΟΥ ΑΝΕΒΑΙΝΑ ΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΠΙΑΣΗ ΦΑΝΑΡΙ) ΚΑΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΤΙΜΩΝ ΠΟΥ ΕΦΑΓΑ ΤΑ 3 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΠΛΕΟΝ.:104:

Mα καλά, τόσα πρόστιμα; Με το Καλάσνικωφ στο χέρι περιφερόσουν; :142:

Νταξ', δεκαετία '70 εγώ δεν υπήρχα! (Καλά-καλά)


:142:
 

Μηνύματα
32.024
Reaction score
26.901
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

ΕΔΩ "ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ" ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΜΗ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ.
ΤΟ 76 ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΓΙΑΤΙ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΜΠΑΡΑ ΤΟ ΕΙΧ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ Ο ΓΝΩΣΤΟΣ "ΡΟΥΦΙΑΝΟΓΕΙΤΟΝΑΣ" ΟΠΟΥ ΟΛΟΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΠΑΝΩΚΑΤΩ ΘΑ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΝΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΑΝΕΛΑΒΕ ΧΩΡΙΣ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΖΗΤΗΣΗ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΗΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ "ΕΓΓΛΕΖΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ" (ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ) ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΤΟ ΜΟΡΡΙΣ 1100 ΜΚ2 ΠΟΥ ΚΑΤΕΙΧΕ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΤΑΡΧ...Α. ΣΕ ΔΗΛΩΣΗ ΜΟΥ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ ΜΙΝΙΚΟΥΠΕΡ ΚΟΚΚΙΝΗΣΕ ΚΑΙ ΜΟΥΠΕ ΟΤΙ ΑΥΤΑ Τ ΑΓΟΡΑΖΑΝ ΠΑΙΔΑΡΕΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΚΟΜΑΤΙ ΤΟΥΣ. ΠΙΣΤΕΥΕ ΔΕ Ο ΒΛΑΞ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΣΤΑΘΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΠΙΣΩΚΟΥΝΗΤΟ!!!!ΝΤΟΙΝΚ!!!! ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ΗΜΙΑΞΟΝΙΟ!!!!
Τ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΓΟΛΣΛΕΙ 1,6!!! ΤΟ 80 ΠΗΡΕ ΑΛΛΕΓΚΡΟ.
Ο ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΑΔΕΡΦΟΣ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΜΟΤΟ ΤΡΑΙΟΜΦ ΜΠΟΝΕΒΙΛ ΠΟΥ ΑΝ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΜΑΘΗΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΠΑΡΚΑΡΕΙ ΕΨΑΧΝΕΣ ΤΗΝ ΚΗΛΙΔΑ ΑΠΟ ΛΑΔΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.
ΜΕΤΑ ΠΗΡΕ ΝΟΡΤΟΝ ΚΟΜΑΝΤΟ ΙΝΤΕΡΣΤΕΙΤ ΚΑΙ ΚΟΝΤΕΨΕ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΕΙ.
Σ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΗΟΝΤΑ 750 ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΛΕΦΤΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΟΙ ΣΧΙΣΤΟΜΑΤΗΔΕΣ ΦΤΙΑΧΝΑΝ ΜΗΧΑΝΕΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΣΚΟΤΩΣΤΡΕΣ. ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΙΧΑΝ ΝΑΙΛΟΝ ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΕΔΕΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΤΙΝΗ ΓΥΑΛΑΔΑ ΥΠΕΡΟΧΑ. ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΜΟΥ "ΣΠΟΡ-ΞΕΣΠΟΡ ΣΟΥ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΦΑΝΑΡΙ" ΤΣΑΝΤΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΩ ΚΩΛΟΠΑΙΔΟ.(ΗΤΑΝ ΒΛΑΞ ΕΙΧΑ ΓΙΝΗ ΗΔΗ). Ο ΠΡΩΤΟΣ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΝΟΜΙΣΕ ΟΤΙ ΤΟΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΠΗΓΑ ΜΙΣΟ ΚΙΛΟ ΛΑΔΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟΥ "ΠΑΡΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΡΡΙΣ ΠΕΡΙΣΕΨΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ(ΜΒ 220 1961). ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΤΣΑΚΩΘΗΚΑΜΕ ΛΕΚΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ Η ΑΛΦΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ ΓΙΑΤΡΟΥ (ΑΛΦΕΤΑ ΚΟΥΠΕ 1,8) ΚΡΑΤΑΓΕ ΟΣΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΠΙΝΗ ΚΑΦΕ ΣΤΟΝ ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ ΕΣΥ ΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΜΕΡΣΕΝΤΕ ΘΑ ΜΑΖΕΥΕΙΣ ΨΙΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΗΣ ΠΕΛΑΣΓΙΑΣ.
ΥΓ. ΟΙ ΕΓΓΛΕΖΟΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΠΟΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΣΤΕΓΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Η ΜΗΧΑΝΗ....

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ.
ΤΑ ΕΓΡΑΨΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΥ ΜΑΣ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΥ.
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

A, ισυ εχσ ξυφυγ'

(Μorris...Marina που μας χρειάζεται...).

:142:
 

Μηνύματα
348
Reaction score
38
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

ΜΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ 5ΑΡΙ ΣΑΝΖΜΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΚΟΥΠΕ 124ΣΠΟΡ ΜΕ 110ΗΡ!!!
Αυτό ακριβώς το αυτοκίνητο (124 coupe, 1600 cc, 110 Hp) το είχε κολλητός ("κληρονομιά" από τον πατέρα του) γύρω στο '90. Και όντως το σαζμάν ήταν το πλέον εντυπωσιακό στοιχείο ενός αυτοκινήτου που πραγματικά είχε πολλά πράγματα ικανά να σε εντυπωσιάσουν... Σε μια εποχή (αρχές '90) που μάλλον αποτέλεσε το ναδίρ της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ένα αυτοκίνητο σχεδόν δύο δεκαετιών ξεχώριζε με το design του (έφερνε λίγο προς Lancia Beta Coupe), τον κινητήρα του (110 ζωντανά κι εύστροφα αλογάκια) και το απίστευτο σαζμάν του.

Βλέποντας για πρώτη φορά το λεβιέ να βγαίνει από την κονσόλα σε "περίεργη" γωνία (πιο κοντά στην οριζόντιο παρά στην κάθετο) δυσκολευόσουν να πιστέψεις ότι είχες μπροστά σου ένα από τα πιο αξιόλογα σαζμάν που κυκλοφορούσε. Η σαφήνειά του (σε μια εποχή που στα περισσότερα σύγχρονα ιταλικά σαζμάν, απλώς "ανακάτευες τη βενζίνη") ήταν επιπέδου ιαπωνικού, με το επιπλέον πλεονέκτημα να δέχεται αδιαμαρτύρητα και εύκολα εν κινήσει κατέβασμα σε πρώτη στα 40-50 Km/h. Δεν το είχα ξαναδεί και για να είμαι ειλικρινής δεν το ξανατόλμησα ποτέ σε κανένα από τα αυτοκίνητα που είχα. ΑΠΛΩΣ ΘΕΪΚΟ!
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.731
Reaction score
4.422
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Η σαφήνειά του (σε μια εποχή που στα περισσότερα σύγχρονα ιταλικά σαζμάν, απλώς "ανακάτευες τη βενζίνη") ήταν επιπέδου ιαπωνικού, με το επιπλέον πλεονέκτημα να δέχεται αδιαμαρτύρητα και εύκολα εν κινήσει κατέβασμα σε πρώτη στα 40-50 Km/h. Δεν το είχα ξαναδεί και για να είμαι ειλικρινής δεν το ξανατόλμησα ποτέ σε κανένα από τα αυτοκίνητα που είχα. ΑΠΛΩΣ ΘΕΪΚΟ!
Που να δεις το σασμαν του Ibiza 2002-2009.Η 1η μπαίνει με όσα χλμ και να είσαι,αρκεί να μην αφήσεις τον συμπλέκτη με καμιά 100η χλμ και ψάχνεις να βρεις το μισό αμάξι μετά.Κατα τ άλλα..


Πάντως απο καλλητό που δουλεύει στην hertz και θείο που έχει σχετικά μεγάλο γραφείο με ενοικιάσεις αυτοκινήτων,δεν ακούω καλά λόγια για τους τουρμπιστούς VW κινητήρες.Αντίθετα οι της Opel είναι αρκετά πιο αξιόπιστοι αν και συνηθως είναι πιό εύκολο σε αυτούς απλά να ''καεί'' η τουρμπίνα αν κλείσεις κινητήρα και δεν έχει προλάβει να κρυώσει(σύνηθες και στα Smart αυτό).
 

Μηνύματα
32.024
Reaction score
26.901
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Αυτό ακριβώς το αυτοκίνητο (124 coupe, 1600 cc, 110 Hp) το είχε κολλητός ("κληρονομιά" από τον πατέρα του) γύρω στο '90. Και όντως το σαζμάν ήταν το πλέον εντυπωσιακό στοιχείο ενός αυτοκινήτου που πραγματικά είχε πολλά πράγματα ικανά να σε εντυπωσιάσουν... Σε μια εποχή (αρχές '90) που μάλλον αποτέλεσε το ναδίρ της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ένα αυτοκίνητο σχεδόν δύο δεκαετιών ξεχώριζε με το design του (έφερνε λίγο προς Lancia Beta Coupe), τον κινητήρα του (110 ζωντανά κι εύστροφα αλογάκια) και το απίστευτο σαζμάν του.

Βλέποντας για πρώτη φορά το λεβιέ να βγαίνει από την κονσόλα σε "περίεργη" γωνία (πιο κοντά στην οριζόντιο παρά στην κάθετο) δυσκολευόσουν να πιστέψεις ότι είχες μπροστά σου ένα από τα πιο αξιόλογα σαζμάν που κυκλοφορούσε. Η σαφήνειά του (σε μια εποχή που στα περισσότερα σύγχρονα ιταλικά σαζμάν, απλώς "ανακάτευες τη βενζίνη") ήταν επιπέδου ιαπωνικού, με το επιπλέον πλεονέκτημα να δέχεται αδιαμαρτύρητα και εύκολα εν κινήσει κατέβασμα σε πρώτη στα 40-50 Km/h. Δεν το είχα ξαναδεί και για να είμαι ειλικρινής δεν το ξανατόλμησα ποτέ σε κανένα από τα αυτοκίνητα που είχα. ΑΠΛΩΣ ΘΕΪΚΟ!
disegno di bertone ΗΤΑΝ ΝΟΜΙΖΩ. ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ....
ΑΣΕ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΤΑ ΑΓΓΙΖΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΥΤΗ ΚΑΙ ΕΚΟΒΕ ΧΩΡΙΣ ΤΣΑΡΟΥΧΙΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ABS.
 

Μηνύματα
14.042
Reaction score
11.733
Re: Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

με το επιπλέον πλεονέκτημα να δέχεται αδιαμαρτύρητα και εύκολα εν κινήσει κατέβασμα σε πρώτη στα 40-50 Km/h. Δεν το είχα ξαναδεί και για να είμαι ειλικρινής δεν το ξανατόλμησα ποτέ σε κανένα από τα αυτοκίνητα που είχα. ΑΠΛΩΣ ΘΕΪΚΟ!
Που να δεις το σασμαν του Ibiza 2002-2009.Η 1η μπαίνει με όσα χλμ και να είσαι,αρκεί να μην αφήσεις τον συμπλέκτη με καμιά 100η χλμ και ψάχνεις να βρεις το μισό αμάξι μετά.
Είχε η μάνα μου ένα Subaru Rex 5 600cc. Η πρώτη του έφτανε τα 35 χμ/ώρα. Σαμάν άριστο με συγχρονιζέ! Είχα βάλει πρώτη στα 80 αλλά φυσικά όπως τόνισες, δεν άφησα το συμπλέκτη.
 

Μηνύματα
2.882
Reaction score
264
Re: Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Θα μου πει καποιος απο ολους οσους λενε για τα μοτερ που τσιμπανε λαδακι,ποσο τσιμπανε τα μοτερ της Honda που παραπανω ανεφερα η' ορισμενοι κανουνε την παπια εδω μεσα και μονο τα καλα και συμφεροντα ξερουνε να λενε????
Αντε να δουμε τελικα ποσο καταρτισμενοι ειναι η' ποσο μεγαλα παπαγαλιακια τους εχουνε κανει μερικες μαρκες εδω στην πατριδα μας?????
 

Μηνύματα
1.133
Reaction score
5
Απάντηση: Re: Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Θα μου πει καποιος απο ολους οσους λενε για τα μοτερ που τσιμπανε λαδακι,ποσο τσιμπανε τα μοτερ της Honda που παραπανω ανεφερα η' ορισμενοι κανουνε την παπια εδω μεσα και μονο τα καλα και συμφεροντα ξερουνε να λενε????
Αντε να δουμε τελικα ποσο καταρτισμενοι ειναι η' ποσο μεγαλα παπαγαλιακια τους εχουνε κανει μερικες μαρκες εδω στην πατριδα μας?????
Να συγκρίνουμε δλδ 1.4 που πάνε σούπερ μάρκετ με μοτέρ που στροφάρουν στο Θεό να δούμε ποια καίνε παραπάνω;
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Re: Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Θα μου πει καποιος απο ολους οσους λενε για τα μοτερ που τσιμπανε λαδακι,ποσο τσιμπανε τα μοτερ της Honda που παραπανω ανεφερα η' ορισμενοι κανουνε την παπια εδω μεσα και μονο τα καλα και συμφεροντα ξερουνε να λενε????
Αντε να δουμε τελικα ποσο καταρτισμενοι ειναι η' ποσο μεγαλα παπαγαλιακια τους εχουνε κανει μερικες μαρκες εδω στην πατριδα μας?????

Μήτσο, όταν αναφέρεσαι σε «πάπιες», «καταρτισμένους» & «παπαγαλάκια», σε ποιους αναφέρεσαι?
Για να καταλάβουμε δηλαδή..... :109:
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.747
Μηνύματα
3.026.160
Members
38.489
Νεότερο μέλος
Nikos88
Top