argi
"Επαγγελματίας"
- Μηνύματα
- 30.024
- Reaction score
- 6.876
Απάντηση: xperiment room
ειλικρινα δεν ξερω αν τα λες για πλακα ή εκτιθεσαι ?
χαχαχαχα, άκου που σου λέω, δεν έχεις ούτε μισό τεμάχιο διαχυτή.
oι φωτο κατι λενε ετσι ?
αυτά τα 3 μόνο, που φαίνονται στο ταβάνι, αν είναι πολύ σκληρά, ίσως και να είναι. Αλλά με τις διαστάσεις τους και τη θέση τους, δεν κάνουν τίποτα απολύτως (πιάνουν μόνο πολύ υψηλές συχνότητες, είναι τραγικά λίγη η επιφάνειά τους και εκεί που είναι τα πρίμα που υπάρχουν είναι όση η βροχή στη σαχάρα.)
ειλικρινα αν πιστευεις οτι εισαι σε θεση να προτεινεις (με επιτυχια ) που πρεπει να τοποθετουνται οι διαθλαστηρες της auralex , να σε συστησω να πας στην αμερικη να τους αποδειξεις τι προτεινεις , εισαι ?
με τόσο εκτεταμένη χρήση ηχοαπορροφητικών (όραλεξ, χαλιά, ρικοφόν κλπ) οι χρόνοι αντήχησής σου πρέπει να είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας. Για αναπαραγωγή μουσικής, αυτό μόνο καλό δεν είναι. Ταυτόχρονα, τα υλικά αυτά, λόγω πάχους, λίγα πράγματα κάνουν χαμηλά, ενώ ψηλά το ρημάζουν. Το ζητούμενο είναι η ισορροπία, αλλά καλύτερα να μιλήσει ο μπούτχιας γι αυτά...
ηχοαποροφητικα , καμποσα, χαλι 1 ρικοφον 0 , που τα ειδες ?
ταυτόχρονα, η όλη κάλυψη του χώρου σου, δίνει την εντύπωση δημιουργίας μιας ηχητικής "τρύπας", που ρουφάει κι εξαφανίζει κάθε παραγόμενο ήχο άμεσα, καθώς οι αντανακλάσεις δεν υπάρχουν από πουθενά. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα, να χρειάζεται πολύ ισχύ στα ηχεία για να καταφέρουν να πιάσουν τις επιθυμητές στάθμες στο χώρο, κάτι που είναι έως και αντι-οικολογικό, πέραν του ότι δεν είναι σωστό. Σε οποιοδήποτε άλλο χώρο, τα ηχεία θα μπορούσαν να πιάσουν τις ίδιες στάθμες με πολύ λιγότερη ισχύ.
χωρις να εχεις καν δει ζωντανο τον χωρο μου, απλα οτι βλεπεις απο μια μπενεκιου των 140 ευρω , και μπορεις να βγαλεις συμπερασματα το πως παιζω αγνοοντας τι εχουν πει τοσοι, απλα μπραβο σου
Νομίζω πως έχεις κολλήσει στην απορρόφηση, ενώ θα έπρεπε να ξεκολλήσεις από την απορρόφηση και σιγά σιγά να κολλήσεις στην διάχυση. Πρόκειται για εντελώς διαφορετικές κατευθύνσεις....
Πλέον, ακόμα και σε μεγάλες αίθουσες για αναπαραγωγή μουσικής, έχει απορριφθεί από την επιστημονική κοινότητα η απορρόφηση ως τρόπος ελέγχου, κι έχει αντικατασταθεί πλήρως και ΜΟΝΟ από την διάχυση (η οποία σαφώς εμπεριέχει και απορρόφηση, αλλά να μη σε μπερδέψω κι άλλο τώρα)!
ο ηχος (ως γνωστο) οταν ερχεται σε επαφη με μια επιφανεια, ενα ποσοστο του:
αποροφαται,
μετατρεπεται σε κραδασμο,
διαχεεται......
απο τον βιβλιαρακι της auralex, οσο αφορα την καθε rpg , δεν λεω καλη ειναι, (δεν εχω προσωπικη εμπειρια) αλλα η auralex οπως θα δεις στην φωτο εχει αφθονους και σοβαρους πελατες......
ειλικρινα δεν ξερω αν τα λες για πλακα ή εκτιθεσαι ?
χαχαχαχα, άκου που σου λέω, δεν έχεις ούτε μισό τεμάχιο διαχυτή.
oι φωτο κατι λενε ετσι ?
αυτά τα 3 μόνο, που φαίνονται στο ταβάνι, αν είναι πολύ σκληρά, ίσως και να είναι. Αλλά με τις διαστάσεις τους και τη θέση τους, δεν κάνουν τίποτα απολύτως (πιάνουν μόνο πολύ υψηλές συχνότητες, είναι τραγικά λίγη η επιφάνειά τους και εκεί που είναι τα πρίμα που υπάρχουν είναι όση η βροχή στη σαχάρα.)
ειλικρινα αν πιστευεις οτι εισαι σε θεση να προτεινεις (με επιτυχια ) που πρεπει να τοποθετουνται οι διαθλαστηρες της auralex , να σε συστησω να πας στην αμερικη να τους αποδειξεις τι προτεινεις , εισαι ?
με τόσο εκτεταμένη χρήση ηχοαπορροφητικών (όραλεξ, χαλιά, ρικοφόν κλπ) οι χρόνοι αντήχησής σου πρέπει να είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας. Για αναπαραγωγή μουσικής, αυτό μόνο καλό δεν είναι. Ταυτόχρονα, τα υλικά αυτά, λόγω πάχους, λίγα πράγματα κάνουν χαμηλά, ενώ ψηλά το ρημάζουν. Το ζητούμενο είναι η ισορροπία, αλλά καλύτερα να μιλήσει ο μπούτχιας γι αυτά...
ηχοαποροφητικα , καμποσα, χαλι 1 ρικοφον 0 , που τα ειδες ?
ταυτόχρονα, η όλη κάλυψη του χώρου σου, δίνει την εντύπωση δημιουργίας μιας ηχητικής "τρύπας", που ρουφάει κι εξαφανίζει κάθε παραγόμενο ήχο άμεσα, καθώς οι αντανακλάσεις δεν υπάρχουν από πουθενά. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα, να χρειάζεται πολύ ισχύ στα ηχεία για να καταφέρουν να πιάσουν τις επιθυμητές στάθμες στο χώρο, κάτι που είναι έως και αντι-οικολογικό, πέραν του ότι δεν είναι σωστό. Σε οποιοδήποτε άλλο χώρο, τα ηχεία θα μπορούσαν να πιάσουν τις ίδιες στάθμες με πολύ λιγότερη ισχύ.
χωρις να εχεις καν δει ζωντανο τον χωρο μου, απλα οτι βλεπεις απο μια μπενεκιου των 140 ευρω , και μπορεις να βγαλεις συμπερασματα το πως παιζω αγνοοντας τι εχουν πει τοσοι, απλα μπραβο σου
Νομίζω πως έχεις κολλήσει στην απορρόφηση, ενώ θα έπρεπε να ξεκολλήσεις από την απορρόφηση και σιγά σιγά να κολλήσεις στην διάχυση. Πρόκειται για εντελώς διαφορετικές κατευθύνσεις....
Πλέον, ακόμα και σε μεγάλες αίθουσες για αναπαραγωγή μουσικής, έχει απορριφθεί από την επιστημονική κοινότητα η απορρόφηση ως τρόπος ελέγχου, κι έχει αντικατασταθεί πλήρως και ΜΟΝΟ από την διάχυση (η οποία σαφώς εμπεριέχει και απορρόφηση, αλλά να μη σε μπερδέψω κι άλλο τώρα)!
ο ηχος (ως γνωστο) οταν ερχεται σε επαφη με μια επιφανεια, ενα ποσοστο του:
αποροφαται,
μετατρεπεται σε κραδασμο,
διαχεεται......
απο τον βιβλιαρακι της auralex, οσο αφορα την καθε rpg , δεν λεω καλη ειναι, (δεν εχω προσωπικη εμπειρια) αλλα η auralex οπως θα δεις στην φωτο εχει αφθονους και σοβαρους πελατες......