Yamaha Aventage

Μηνύματα
27.077
Reaction score
25.011
Ναι δεν κατάλαβες , δεν το έβαλα για να κοντράρω εσένα ειδκά , αλλά , ότι φαίνεται να υπάρχει κάποια διαθεσιμότητα.
Ιδίως από την στιγμή που δεν έχει ανακοινώσει αντικαταστάτη του η yamaha.
Οσο για τον PRIMARE δεν μου γεμίζει το μάτι , και φυσικά δεν τίθεται θέμα σύγκρισης με τον YAMAHA, όσα παραπάνω χρήματα και αν ζητάει .
 

Μηνύματα
535
Reaction score
435
Ναι δεν κατάλαβες , δεν το έβαλα για να κοντράρω εσένα ειδκά , αλλά , ότι φαίνεται να υπάρχει κάποια διαθεσιμότητα.
Ιδίως από την στιγμή που δεν έχει ανακοινώσει αντικαταστάτη του η yamaha.
Οσο για τον PRIMARE δεν μου γεμίζει το μάτι , και φυσικά δεν τίθεται θέμα σύγκρισης με τον YAMAHA, όσα παραπάνω χρήματα και αν ζητάει .
Συμφωνω.

Ωραιο μηχανημα ο Primare, σε καμια περιπτωση δεν αξιζει τα λεφτα του ομως.

Μακαρι να υπαρχει διαθεσιμος ο CX-A5200, φοβαμαι οτι δυστυχως δεν υπαρχει πια (το λεω γιατι εψαξα και εξωτερικο πριν παρω τον A8A).
 


Μηνύματα
535
Reaction score
435
2100 για μεταχειρο... ουτε καν!!!
2300 ηταν τα τελευταια κομματια απο Νακα στο ξεστοκαρισμα προν καταργηθει.

Μια χαρα ευχαριστημενος ειμαι με τον Α8Α. 😉
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
6.920
Reaction score
7.992
Αγαπητέ Πάνο, είπαμε, ειδικά στην περίπτωση σου, δεν υφίσταται θέμα. Αν δεν ικανοποιεί (που πολύ αμφιβάλλω) ο Α8Α για ακρόαση μουσικής έχεις εναλλακτική μέσω του primare.

Μάλιστα θα μπορούσες να μας ΄΄διαφωτίσεις'' στο αν υπάρχουν και σε πιο βαθμό, διαφορές.
 

Μηνύματα
535
Reaction score
435
Αγαπητέ Πάνο, είπαμε, ειδικά στην περίπτωση σου, δεν υφίσταται θέμα. Αν δεν ικανοποιεί (που πολύ αμφιβάλλω) ο Α8Α για ακρόαση μουσικής έχεις εναλλακτική μέσω του primare.

Μάλιστα θα μπορούσες να μας ΄΄διαφωτίσεις'' στο αν υπάρχουν και σε πιο βαθμό, διαφορές.
Πάρα πολύ ελάχιστες με το Straight Mode και το Pure Direct και σίγουρα όχι τέτοιες που να δικαιολογούν την αγορά του Primare, αλλά o Pre 35 Prisma προυπήρχε τουλάχιστον 6 μήνες της αγοράς του A8A.

Όταν το routing πάει μέσω του DSP στον Yamaha, τότε ναι οι διαφορές είναι αρκετά αντιληπτές (με τα δικά μου αυτιά και ηχοσύστημα και κυρίως στη μουσική).

Κοινώς αν μπορούσα να πάω το χρόνο πίσω, θα έπαιρνα τον A8A κι ένα καλό USB DAC με μέχρι 1500 ευρώ και τέλος. Ήδη όπως έχω αναφέρει, το Front Pre Out (XLR) του A8A πηγαίνει σε 2 Monoblock Advance X-A220, οπότε η ενισχυτική βαθμίδα του Yamaha δουλεύει ρελαντί.

Επειδή δεν έχει νόημα οικονομικά να "σκοτώσω" τον πρακτικά καινούριο Primare, μένω με 2 αυτόνομα και εξαιρετικά setups, είμαι και πάλι ευχαριστημένος και δεν έχω και κάποια χασούρα.
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
6.920
Reaction score
7.992
Ενδιαφέροντα τα αναγραφόμενα.
Και εγώ τελικά είμαι της ίδιας γνώμης . Πράγματι δεν θυμάμαι να υπήρχε και μεγάλη διαφορά από τον xpreamp όταν ο γιαμι παίζει σε direct "η straight. Και εσύ μάλιστα την ίδια γνώμη αν δεν κάνω λάθος έχεις, σαν πρώην κάτοχος του xpreamp. Όμως υπάρχει και ένα μαγικό κουμπάκι στον γιαμι..... το ΑΙ. Για δοκίμασε .... Δημιουργεί ένα ευχάριστο, ξεκούραστο, παρειστικο περιβάλλον .
Αρκεί φυσικά να έχεις τρέξει πιο πριν το YPAO.
 

Μηνύματα
1.469
Reaction score
1.407
πιστεύετε οτι ο a5200 ( αν τον βρε ικαποιος ) ειναι καλυτερη επιλογη απο εναν nad t778 η εναν anthem 740?
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
6.920
Reaction score
7.992
Γενικά ο παραπάνω στις κριτικές είναι πολύ υψηλά σε βαθμολογίες.

Στο θέμα μας όμως πάλι:

Επιμένω παραπάνω ότι ο 3080 και αντίστοιχα την από την νέα σειρά ο 6 & ο 8, ακόμη και σε μουσική ακρόαση θα τα καταφέρουν μια χαρά. (Πόσο μάλλον οι προενισχυτές της).
Όμως για να είμαι πλήρης, θεώρησα ότι δεν θα ήταν άσχημο να βρίσκεται στο σύστημα και ένας αμιγώς δικάναλος pro, έτσι για ψυχολογικούς πιο πολύ λόγους. Έτσι εδώ και αρκετό καιρό κοίταζα να βρω κάτι, όμως απαραιτήτως να διαθέτει και διαχείριση sub. Πριν λίγες ημέρες έπεσε στα χέρια μου ο χ500 της advance ο οποίος έχει δύο πλήρως ξεχωριστά κανάλια με δύο τροφοδοτικά, τάξη Α κλπ. και επίσης με την πολυπόθητη διαχείριση 2 subs.

Οπότε με ένα μόνο πλήκτρο, έχω άμεσες συγκρίσεις!

Υπέρ και κατά:

Ο Yamaha είναι πιο ... στρογγυλός, πιο ... ξεκούραστος, παίζει τα πάντα όμορφα είτε δηλαδή το αρχείο είναι ποιοτικό είτε όχι. Επίσης όπως προ είπαμε αξίζει ακόμη και το τελευταίο λεπτό του κόστους για την απόκτησή του.

Ο χ500: Πιο λεπτομερής, με τρισδιάστατο και αυτός ήχο, τα ποιοτικά αρχεία τα παίζει εξαίσια, τα υπόλοιπα πρέπει μάλλον να αποφεύγονται διότι θα ακούσουμε όλα τα λάθη των κακών εγγραφών. Επίσης διαχειρίζεται τα subs πολύ καλά, όχι όμως όπως αυτής του yamaha.

Ο καθένας λοιπόν με τις χάρες του.
Πάντως, ακόμη και τώρα ο Yamaha είναι αυτός που παίζει τον κύριο Λόγο , στα ακούσματά μου.
Ο χ500 θα βρίσκεται στο σύστημα για ... στολίδι, αλλά και για στιγμές που κάνω κέφι για πολύ ποιοτικές ακροάσεις, κυρίως κλασικής μουσικής.
 

Μηνύματα
535
Reaction score
435
πιστεύετε οτι ο a5200 ( αν τον βρε ικαποιος ) ειναι καλυτερη επιλογη απο εναν nad t778 η εναν anthem 740?
Για μένα, ναι είναι, για πολλούς λόγους. Ο κυριότερος, οι επιλογές που έχεις λόγω πιο ευέλικτου hardware, περισσότερων εξόδων στην προενίσχυση και XLR στην έξοδο.

Από την άλλη στον NAD έχεις Dirac και στον Anthem έχεις ARC, οπότε σαν software, καλύτερο από του Yamaha.
Τους NAD δε τους χώνεψα ποτέ μου για διάφορους λόγους.


Το πρακτικό κομμάτι τώρα:

- CX-A5200 θα σε στεναχωρέσω, αλλά δε νομίζω να βρείς, ασχέτως τί λένε ορισμένοι...
- Αν έχεις τη δυνατότητα, χώρο κλπ να στήσεις 2 boxάκια, πάς για χωριστή προενίσχυση και τελικό στάδιο σαφώς.
- Αν πάρεις Yamaha, να ξέρεις ότι θα χρειαστείς χέρι/αυτί/μηχάνημα ή ειδικό για να το στήσεις καλύτερα στο χώρο σου, αλλά το αποτέλεσμα θα σε δικαιώσει.
- Αφού βάζεις στη λίστα σου και AVR, ποιός ο λόγος στο ίδιο κοντά budget με τον MRX740 να μή συμπεριλάβεις τον RX-A8A? Αυτή τη στιγμή σαν AVR ο RX-A8A είναι ο πιο πλήρης που υπάρχει (προενισχύσεις, XLR, ήχος κλπ) και σου μιλάω ως κάτοχος του RX-A8A εδώ και 7 μήνες.
- Στον Anthem έχεις την ύπαρξη 2 ανεμιστήρων μέσα από το σασσί. Αυτό έχει και τα καλά του και τα κακά του...
- Στον NAD το καλό είναι η αναβάθμιση (βάζεις π.χ. USB bridge module). Τώρα το πόσες και ποιές συμβατές μοντούλες βγαίνουν για τα εν λόγω μοντέλα, είναι μια μεγάλη κουβέντα...
- Το σημαντικότερο που δε μας λες, είναι αν θες χωριστό σύστημα για να ακούς μουσική και χωριστό για ταινίες. Στη δική μου πρείπτωση, έχω παντρέψει 2 συστήματα και παίρνω XLR front Out από τον RX-A8A, στην είσοδο ενός Primare Pre-35 Prisma (με HT bypass), ο οποίος με τη σειρά του οδηγεί 2 monoblock. Αλλά όλα είναι υποκειμενικά και ανάλογα τις ανάγκες του καθενός.
 

Μηνύματα
1.469
Reaction score
1.407
Για μένα, ναι είναι, για πολλούς λόγους. Ο κυριότερος, οι επιλογές που έχεις λόγω πιο ευέλικτου hardware, περισσότερων εξόδων στην προενίσχυση και XLR στην έξοδο.

Από την άλλη στον NAD έχεις Dirac και στον Anthem έχεις ARC, οπότε σαν software, καλύτερο από του Yamaha.
Τους NAD δε τους χώνεψα ποτέ μου για διάφορους λόγους.


Το πρακτικό κομμάτι τώρα:

- CX-A5200 θα σε στεναχωρέσω, αλλά δε νομίζω να βρείς, ασχέτως τί λένε ορισμένοι...
- Αν έχεις τη δυνατότητα, χώρο κλπ να στήσεις 2 boxάκια, πάς για χωριστή προενίσχυση και τελικό στάδιο σαφώς.
- Αν πάρεις Yamaha, να ξέρεις ότι θα χρειαστείς χέρι/αυτί/μηχάνημα ή ειδικό για να το στήσεις καλύτερα στο χώρο σου, αλλά το αποτέλεσμα θα σε δικαιώσει.
- Αφού βάζεις στη λίστα σου και AVR, ποιός ο λόγος στο ίδιο κοντά budget με τον MRX740 να μή συμπεριλάβεις τον RX-A8A? Αυτή τη στιγμή σαν AVR ο RX-A8A είναι ο πιο πλήρης που υπάρχει (προενισχύσεις, XLR, ήχος κλπ) και σου μιλάω ως κάτοχος του RX-A8A εδώ και 7 μήνες.
- Στον Anthem έχεις την ύπαρξη 2 ανεμιστήρων μέσα από το σασσί. Αυτό έχει και τα καλά του και τα κακά του...
- Στον NAD το καλό είναι η αναβάθμιση (βάζεις π.χ. USB bridge module). Τώρα το πόσες και ποιές συμβατές μοντούλες βγαίνουν για τα εν λόγω μοντέλα, είναι μια μεγάλη κουβέντα...
- Το σημαντικότερο που δε μας λες, είναι αν θες χωριστό σύστημα για να ακούς μουσική και χωριστό για ταινίες. Στη δική μου πρείπτωση, έχω παντρέψει 2 συστήματα και παίρνω XLR front Out από τον RX-A8A, στην είσοδο ενός Primare Pre-35 Prisma (με HT bypass), ο οποίος με τη σειρά του οδηγεί 2 monoblock. Αλλά όλα είναι υποκειμενικά και ανάλογα τις ανάγκες του καθενός.
ξεκιναω απο το σημαντικοτερο οπως το έθεσες.
το σύστημαα για τις ταινιες θα ειναι ξεχωριστό. το σύστημαα ηχου ειναι αλλο. παραπανω καναλια απο τα 5+1 δενπροκειται να παω. ενα sub προς το παρον ισως μελλοντικα βαλω 2.( θα ηθελα)
αυτο που με ενδιαφέρει πανω απο ολα ειναι η απόδοση στις ταινιες. ποιος απο ολους θα δώσει το καλύτερο αποτέλεσμα - ποιος θα φτιαξει το καλύτερο ηχητικό Bouble - άσχετα ποιο Software το κανει. άσχετα αν θα ειναι το dirac το ARC Η ΤΟ YPAO.
Eιχα Denon και το audyssey με απογοήτευσε και δεν ξαναπαω σε αυτο.
Yamaha βρισκω στο εξωτερικό μεταχειρισμενο.
το αυτί και τις γνώσεις θα τι βαλει ο καστρουνης οποτε το αποτέλεσμα σε ρυθμίσεις ειναι εγγυημένο
με ενδιαφερει πολυ το future proof του NAD. Οτι και οποτε βγαλει καμία μοντουλα. πιστεύω οτι δεν το έφτιαξε ετσι και να μην το υποστηρίξει ποτε.
οσο αφορα τον RX-A8A, πρώτον αν παω σε τετοιο avr θα προτιμήσω NAD H ANTHEM λογω software και δευτερον δεν ξερω αν κανει reassing καποια κανάλια γιατι σε μια τετοια περιπτωση θελω να οδηγήσω απο τα τελικα σταδια του avr τα 4 οροφης μου αφου τα 5 κατω τα οδηγω με 5καναλο τελικο

γιαυτο που ειμαι σιγουρος ειναι οτι ο Yamaha εχει καλυτερα υλικα απο τους αλλους.
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.433
Reaction score
15.081
Στη δική μου πρείπτωση, έχω παντρέψει 2 συστήματα και παίρνω XLR front Out από τον RX-A8A, στην είσοδο ενός Primare Pre-35 Prisma (με HT bypass), ο οποίος με τη σειρά του οδηγεί 2 monoblock. Αλλά όλα είναι υποκειμενικά και ανάλογα τις ανάγκες του καθενός.
Ο Pre-35 τι εξυπηρετεί στη συνδεσμολογία αυτή;
 

Μηνύματα
535
Reaction score
435
Γενικά ο παραπάνω στις κριτικές είναι πολύ υψηλά σε βαθμολογίες.

Στο θέμα μας όμως πάλι:

Επιμένω παραπάνω ότι ο 3080 και αντίστοιχα την από την νέα σειρά ο 6 & ο 8, ακόμη και σε μουσική ακρόαση θα τα καταφέρουν μια χαρά. (Πόσο μάλλον οι προενισχυτές της).
Όμως για να είμαι πλήρης, θεώρησα ότι δεν θα ήταν άσχημο να βρίσκεται στο σύστημα και ένας αμιγώς δικάναλος pro, έτσι για ψυχολογικούς πιο πολύ λόγους. Έτσι εδώ και αρκετό καιρό κοίταζα να βρω κάτι, όμως απαραιτήτως να διαθέτει και διαχείριση sub. Πριν λίγες ημέρες έπεσε στα χέρια μου ο χ500 της advance ο οποίος έχει δύο πλήρως ξεχωριστά κανάλια με δύο τροφοδοτικά, τάξη Α κλπ. και επίσης με την πολυπόθητη διαχείριση 2 subs.

Οπότε με ένα μόνο πλήκτρο, έχω άμεσες συγκρίσεις!

Υπέρ και κατά:

Ο Yamaha είναι πιο ... στρογγυλός, πιο ... ξεκούραστος, παίζει τα πάντα όμορφα είτε δηλαδή το αρχείο είναι ποιοτικό είτε όχι. Επίσης όπως προ είπαμε αξίζει ακόμη και το τελευταίο λεπτό του κόστους για την απόκτησή του.

Ο χ500: Πιο λεπτομερής, με τρισδιάστατο και αυτός ήχο, τα ποιοτικά αρχεία τα παίζει εξαίσια, τα υπόλοιπα πρέπει μάλλον να αποφεύγονται διότι θα ακούσουμε όλα τα λάθη των κακών εγγραφών. Επίσης διαχειρίζεται τα subs πολύ καλά, όχι όμως όπως αυτής του yamaha.

Ο καθένας λοιπόν με τις χάρες του.
Πάντως, ακόμη και τώρα ο Yamaha είναι αυτός που παίζει τον κύριο Λόγο , στα ακούσματά μου.
Ο χ500 θα βρίσκεται στο σύστημα για ... στολίδι, αλλά και για στιγμές που κάνω κέφι για πολύ ποιοτικές ακροάσεις, κυρίως κλασικής μουσικής.
Κύριε Ιάκωβε XP-500 θα τον κοιτούσα για δοκιμή/σύγκριση αν και μόνο αν η τιμή του ήταν εξαιρετικά καλή ώστε να αξίζει μια τέτοια αγορά. Ως DAC φοράει Wolfson (όπως ορισμένα Cambridge Audio). Δε θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ διαφορετικός από τον X-Preamp.
Από την άλλη, ένας X-P700 είναι ωρaίο μηχανάκι γενικά και φοράει το επόμενο Burr Brown από του X-Preamp σε καλύτερη υλοποίηση.
Ξαναλέω, όλα εξαρτώνται από το κόστος απόκτησης του Χ-P500. Aν ήταν πάνω από 700, θα σκεφτόμουν με κλειστά μάτια ένανα καινούριο X-P700...
 

Μηνύματα
535
Reaction score
435
Ο Pre-35 τι εξυπηρετεί στη συνδεσμολογία αυτή;
1) Τον είχα πριν πάρω τον Yamaha,
2) Τον χρησιμοποιώ ως προενισχυτή, USB DAC, Streamer, για Stereo Setup, χωρίς να χρειάζεται να ανάβω τον Yamaha.
ξεκιναω απο το σημαντικοτερο οπως το έθεσες.
το σύστημαα για τις ταινιες θα ειναι ξεχωριστό. το σύστημαα ηχου ειναι αλλο. παραπανω καναλια απο τα 5+1 δενπροκειται να παω. ενα sub προς το παρον ισως μελλοντικα βαλω 2.( θα ηθελα)
αυτο που με ενδιαφέρει πανω απο ολα ειναι η απόδοση στις ταινιες. ποιος απο ολους θα δώσει το καλύτερο αποτέλεσμα - ποιος θα φτιαξει το καλύτερο ηχητικό Bouble - άσχετα ποιο Software το κανει. άσχετα αν θα ειναι το dirac το ARC Η ΤΟ YPAO.
Eιχα Denon και το audyssey με απογοήτευσε και δεν ξαναπαω σε αυτο.
Yamaha βρισκω στο εξωτερικό μεταχειρισμενο.
το αυτί και τις γνώσεις θα τι βαλει ο καστρουνης οποτε το αποτέλεσμα σε ρυθμίσεις ειναι εγγυημένο
με ενδιαφερει πολυ το future proof του NAD. Οτι και οποτε βγαλει καμία μοντουλα. πιστεύω οτι δεν το έφτιαξε ετσι και να μην το υποστηρίξει ποτε.
οσο αφορα τον RX-A8A, πρώτον αν παω σε τετοιο avr θα προτιμήσω NAD H ANTHEM λογω software και δευτερον δεν ξερω αν κανει reassing καποια κανάλια γιατι σε μια τετοια περιπτωση θελω να οδηγήσω απο τα τελικα σταδια του avr τα 4 οροφης μου αφου τα 5 κατω τα οδηγω με 5καναλο τελικο

γιαυτο που ειμαι σιγουρος ειναι οτι ο Yamaha εχει καλυτερα υλικα απο τους αλλους.
Νομίζω στο re-assign στους AVR καλύτερος είναι ο Anthem.
Update: Τα ίδια κάνει και ο Anthem τελικά:
Multi-room audio/video:
  • dual-room/dual-source output
    • amp assign function lets you use the surround back speaker outputs in different configurations like bi-amping the front speakers, or for use in Zone 2
    • using powered 2nd-room output allows 5.2-channel sound in main room

O RX-A8A προσφέρει reassign και bi-amping αλλά έχει συγκεκριμένα presets, κάτι που ή εγώ δε ρυθμίζω σωστά (έχω κλείσει το YPAO), ή δε το κάνει στο επίπεδο τουλάχιστον που θα περίμενα...
Για την ώρα δε με απασχολεί και τόσο, γιατί δε χρησιμοποιώ πολλά κανάλια, αλλά θα ήθελα να έχω την επιλογή να σβήνω ότι δε χρησιμοποιώ, ή την ενίσχυση για τα Front να μπορώ να τη μεταφέρω στα rear ας πούμε.
Ίσως να λέω και χαζομάρες, και το να κόβει κανάλια στην έξοδο να το κάνει και όταν δε βλέπει φορτίο πάνω.

Αυτή τη στιγμή ο RX-A8A στα λεφτά του προσφέρει την καλύτερη ποιότητα κατασκευής και components, αλλα αν βρεις μετάχειρο CX-A5200 σε καλή τιμή, θα έλεγα να τον τσιμπήσεις χωρίς δεύτερη σκέψη.

Αν πάρεις Yamaha και στον ρυθμίσει ο Καστρουνής, ακούω τα καλύτερα γι'αυτό το combo :)

Όσο για τις μοντούλες, θεωρώ ότι είναι μαρκετιστική κοροϊδία, και θα σου πω το γιατί.
Και η NAD και η Primare, όταν βγάλουν νέο μοντέλο, βγάζουν και άλλες μοντούλες, άρα δώρο άδωρον.
Όσο είναι η γενιά τρέχουσα, τότε είσαι ΟΚ, αλλα με αυτό το σκεπτικό η μοντούλα εξυπηρετεί το feature customization και την αγορά με βάση κόστος/ανάγκες, όχι το futureproof upgrade.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.469
Reaction score
1.407
1) Τον είχα πριν πάρω τον Yamaha,
2) Τον χρησιμοποιώ ως προενισχυτή, USB DAC, Streamer, για Stereo Setup, χωρίς να χρειάζεται να ανάβω τον Yamaha.


Νομίζω στο re-assign στους AVR καλύτερος είναι ο Anthem.
Update: Τα ίδια κάνει και ο Anthem τελικά:
Multi-room audio/video:
  • dual-room/dual-source output
    • amp assign function lets you use the surround back speaker outputs in different configurations like bi-amping the front speakers, or for use in Zone 2
    • using powered 2nd-room output allows 5.2-channel sound in main room

O RX-A8A προσφέρει reassign και bi-amping αλλά έχει συγκεκριμένα presets, κάτι που ή εγώ δε ρυθμίζω σωστά (έχω κλείσει το YPAO), ή δε το κάνει στο επίπεδο τουλάχιστον που θα περίμενα...
Για την ώρα δε με απασχολεί και τόσο, γιατί δε χρησιμοποιώ πολλά κανάλια, αλλά θα ήθελα να έχω την επιλογή να σβήνω ότι δε χρησιμοποιώ, ή την ενίσχυση για τα Front να μπορώ να τη μεταφέρω στα rear ας πούμε.
Ίσως να λέω και χαζομάρες, και το να κόβει κανάλια στην έξοδο να το κάνει και όταν δε βλέπει φορτίο πάνω.

Αυτή τη στιγμή ο RX-A8A στα λεφτά του προσφέρει την καλύτερη ποιότητα κατασκευής και components, αλλα αν βρεις μετάχειρο CX-A5200 σε καλή τιμή, θα έλεγα να τον τσιμπήσεις χωρίς δεύτερη σκέψη.

Αν πάρεις Yamaha και στον ρυθμίσει ο Καστρουνής, ακούω τα καλύτερα γι'αυτό το combo :)

Όσο για τις μοντούλες, θεωρώ ότι είναι μαρκετιστική κοροϊδία, και θα σου πω το γιατί.
Και η NAD και η Primare, όταν βγάλουν νέο μοντέλο, βγάζουν και άλλες μοντούλες, άρα δώρο άδωρον.
Όσο είναι η γενιά τρέχουσα, τότε είσαι ΟΚ, αλλα με αυτό το σκεπτικό η μοντούλα εξυπηρετεί το feature customization και την αγορά με βάση κόστος/ανάγκες, όχι το futureproof upgrade.
το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν μπορεις να απενεργοποιήσεις τα καναλια που δεν χρησιμοποιείς . τωρα για το reassign αυτος απο οτι βλεπω εχει 11 καναλια ενίσχυσης οποτε προσωπικά ειμαι οκ. δε χρειαζεται να κανω reassing. Μονο bi-amping θα μπορουσα να κανω ωστε να δωσω περισσότερη ισχυ στα οροφης. στους αλλους το reasing ειναι ζητουμενο για μενα γιατι εχουν μονο 2 τελικα σταδια για τα καναλια οροφης .εκτος και να κανω λαθος καπου
 

Μηνύματα
535
Reaction score
435
το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν μπορεις να απενεργοποιήσεις τα καναλια που δεν χρησιμοποιείς . τωρα για το reassign αυτος απο οτι βλεπω εχει 11 καναλια ενίσχυσης οποτε προσωπικά ειμαι οκ. δε χρειαζεται να κανω reassing. Μονο bi-amping θα μπορουσα να κανω ωστε να δωσω περισσότερη ισχυ στα οροφης. στους αλλους το reasing ειναι ζητουμενο για μενα γιατι εχουν μονο 2 τελικα σταδια για τα καναλια οροφης .εκτος και να κανω λαθος καπου
Αυτό που βλέπω έιναι ότι δε μπορούμε να τα έχουμε όλα σε ένα σύστημα εκτός αν το κόστος ξεφύγει αρκετά.

Πάρε τον CX-A5200 αν τον βρίσκεις οντως φτηνό σε μεταχειρισμένο και 1-2 πολυκάναλους τελικούς (ανάλογα τη χρήση ή τα κανάλια που θες) και είσαι ΟΚ.

Τέλος ο μόνος AVR που σου δίνει 5 χρόνια εγγύηση τώρα είναι ο Yamaha, ίσως και o Marantz Cinema 40n όταν κυκλοφορήσει, αλλα μεταξυ των 2, δε θα επέλεγα Marantz γενικά από άποψη ρευμάτων και θερμοκρασιών...
 

Μηνύματα
1.469
Reaction score
1.407
Αυτό που βλέπω έιναι ότι δε μπορούμε να τα έχουμε όλα σε ένα σύστημα εκτός αν το κόστος ξεφύγει αρκετά.

Πάρε τον CX-A5200 αν τον βρίσκεις οντως φτηνό σε μεταχειρισμένο και 1-2 πολυκάναλους τελικούς (ανάλογα τη χρήση ή τα κανάλια που θες) και είσαι ΟΚ.

Τέλος ο μόνος AVR που σου δίνει 5 χρόνια εγγύηση τώρα είναι ο Yamaha, ίσως και o Marantz Cinema 40n όταν κυκλοφορήσει, αλλα μεταξυ των 2, δε θα επέλεγα Marantz γενικά από άποψη ρευμάτων και θερμοκρασιών...
Συμφωνώ.. δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα σε αυτό το κόστος.
Marantz δε πάω ούτε εγώ.
Τα 5 χρόνια είναι μεγάλη υπόθεση πάντως από την εμπειρία που έχω.

Φτηνός δεν ξέρω αν είναι για μεταχειρισμένος αλλά παίζει το γεγονός ότι είναι δυσεύρετος. Αν έβγαζε τον αντίστοιχο καινούργιο η Yamaha θα είχαμε κάτι να λέμε.. αλλά που ..
 

Μηνύματα
27.077
Reaction score
25.011
Πάρε τον 5200 είναι ωραίο μηχάνημα.
Τα κάνει όλα καλά και συμφέρει .

PS μην περιμένετε από το εκάστοτε software θαύματα , διότι δεν τα κάνει . Οτι και να είναι . Οποιο και να είναι .
Τα software ανέκαθεν έκαναν ότι μπορούσαν για να φέρουν κάπως τον χώρο . Δεν είναι παντοδύναμα , ακόμα και ο trinnov έχει περιορισμούς , και αυτός είναι pc με τεράστια υπολογιστική ισχύ .
 

Μηνύματα
7.219
Reaction score
4.602
Εκπληκτικό μηχάνημα ο 5200 για εμένα
Η λογική λέει ότι θα βγάλει αντικατάστατη σύντομα
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.153
Reaction score
93.263
Εκπληκτικό μηχάνημα ο 5200 για εμένα
Η λογική λέει ότι θα βγάλει αντικατάστατη σύντομα
Κλείνει ήδη 4 χρόνια και δεν έχει ανακοινώσει διάδοχο.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.314
Μηνύματα
2.858.240
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top