Yamaha HS8 & Dynaudio 18S : It's only...Monophonic (but I like it)


Μηνύματα
681
Reaction score
1
Πρέπει να γίνει ένα thread με τα συστήματα του μεσιέ bhutia. Θα χάσουμε την μπάλα σε λίγο. Να γράφονται οι συσκευές, τα τυχόν συστήματα ισοστάθμισης και στοιχεία του χώρου. Περιληπτικά. Και να το ανανεώνει ο ίδιος όταν υπάρχουν αλλαγές. :party:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
χαλούσαν λίγο την αίσθηση όποτε ανέβαιναν οι στάθμες.
Υπάρχουν κι άλλοι λόγοι να γίνεται αυτό.

Τέλος πάντων, το καρδιοειδες μοτίβο, είναι λογικό και αναμενόμενο να "αρέσει" πολύ περισσότερο από τα υπόλοιπα, ιδίως σε υψηλές στάθμες και ιδίως με τέτοιους χρόνους αντήχησης και ιδίως με την απαίτηση για θέσεις ακρόασης πέραν της μάστερ. 3 ιδίως.

Όσον αφορά το πολυκάναλο σεταπ, προφανώς ξεκινά με γκολ από τα αποδυτήρια εξ'αιτιας των επιλεγμένων ομοίων δορυφόρων πέριξ της μάστερ θέσης, με εξαιρετική μαμά απόκριση, όμοιες αποστάσεις ακρόασης και πολύ μικρές ανάγκες διόρθωσης.

Αν και η ελαττωμένη απόσταση ακρόασης είναι δυνατό εργαλείο εναντίον των υψηλών χρόνων αντήχησης, τόσο στο δικάναλο όσο και στο πολυκάναλο, ωστόσο στο πολυκάναλο, όπου δεν υπάρχει καμία ανάγκη για τόσο ζωντανό χώρο για να βγαίνει αίσθηση πλάτους πέραν των ορίων των ηχείων, εκτιμώ πως θα εκτιναχθεί η απόλαυση των ακροάσεων, αν και όταν πέσουν οι χρόνοι αντήχησης, με τοποθέτηση άφθονης και αποτελεσματικής ηχοαπορροφησης πίσω από τις διατάξεις διάχυσης.

Τότε θα δεις αγαπητέ μου φίλε, με την ταπείνωση της ενέργειας της έμμεσης και με την πληθωρική παρουσία της ξεκάθαρης άμεσης όλ οβερ, την πραγματικότητα της πολυκαναλης αληθινά 3D απόλαυσης, μιας απόλαυσης έτη φωτός μπροστά από τα προηγούμενα δικάναλα παιχνίδια του παρελθόντος, που όλοι μας περάσαμε. ;)
 
Last edited:

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.253
Reaction score
13.131
Τέλος πάντων, το καρδιοειδες μοτίβο, είναι λογικό και αναμενόμενο να "αρέσει" πολύ περισσότερο από τα υπόλοιπα, ιδίως σε υψηλές στάθμες και ιδίως με τέτοιους χρόνους αντήχησης και ιδίως με την απαίτηση για θέσεις ακρόασης πέραν της μάστερ. 3 ιδίως.
:)
Όσον αφορά το πολυκάναλο σεταπ, προφανώς ξεκινά με γκολ από τα αποδυτήρια εξ'αιτιας των επιλεγμένων ομοίων δορυφόρων πέριξ της μάστερ θέσης, με εξαιρετική μαμά απόκριση, όμοιες αποστάσεις ακρόασης και πολύ μικρές ανάγκες διόρθωσης.
:rofl::beach:🐒
Αν και η ελαττωμένη απόσταση ακρόασης είναι δυνατό εργαλείο εναντίον των υψηλών χρόνων αντήχησης, τόσο στο δικάναλο όσο και στο πολυκάναλο, ωστόσο στο πολυκάναλο, όπου δεν υπάρχει καμία ανάγκη για τόσο ζωντανό χώρο για να βγαίνει αίσθηση πλάτους πέραν των ορίων των ηχείων, εκτιμώ πως θα εκτιναχθεί η απόλαυση των ακροάσεων, αν και όταν πέσουν οι χρόνοι αντήχησης, με τοποθέτηση άφθονης και αποτελεσματικής ηχοαπορροφησης πίσω από τις διατάξεις διάχυσης.
:)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Οτιδήποτε και να προσθέσουμε,οι ανεπεξέργαστες αποκρίσεις για μπροστινό αριστερό-δεξί κανάλι δημοσιευθείσες στο μήνυμα #232 και ληφθείσες χαλαρά κι επιτόπου γύρω από την κεντρική θέση ακρόασης κρίθηκαν αρκετά προνομιακές ώστε ν'απολαύσει με αυτές αρχεία υψηλής ευκρίνειας...Πρώτα όμως πέρασε ακόμα μια δέσμη απαιτητικών CD από διάφορα ιδιώματα και σε συνεχόμενη στάθμη ακρόασης αρκετά υψηλότερη από τις συνηθισμένες του,κοντά στο όριο των 100 dB...
1603709990425.png


Η καθαρότητα στην απόδοση διατηρείται ανέπαφη...Δεδομένου ότι όλα αυτά τα δισκάκια είχαν κάποτε ακουστεί συστηματικά μονάχα από κλασσικής αρχιτεκτονικής χαϊενδικά setup,ορκίστηκε να μην ξαναπρομηθευτεί ο ίδιος παθητικούς δορυφόρους,όσο αβανταδόρικοι και να ήταν αυτοί,όσο ελκυστικά και να έδεναν με τις αισθήσεις του.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Υπάρχουν κι άλλοι λόγοι να γίνεται αυτό.

Τέλος πάντων, το καρδιοειδες μοτίβο, είναι λογικό και αναμενόμενο να "αρέσει" πολύ περισσότερο από τα υπόλοιπα, ιδίως σε υψηλές στάθμες και ιδίως με τέτοιους χρόνους αντήχησης και ιδίως με την απαίτηση για θέσεις ακρόασης πέραν της μάστερ. 3 ιδίως.

Όσον αφορά το πολυκάναλο σεταπ, προφανώς ξεκινά με γκολ από τα αποδυτήρια εξ'αιτιας των επιλεγμένων ομοίων δορυφόρων πέριξ της μάστερ θέσης, με εξαιρετική μαμά απόκριση, όμοιες αποστάσεις ακρόασης και πολύ μικρές ανάγκες διόρθωσης.

Αν και η ελαττωμένη απόσταση ακρόασης είναι δυνατό εργαλείο εναντίον των υψηλών χρόνων αντήχησης, τόσο στο δικάναλο όσο και στο πολυκάναλο, ωστόσο στο πολυκάναλο, όπου δεν υπάρχει καμία ανάγκη για τόσο ζωντανό χώρο για να βγαίνει αίσθηση πλάτους πέραν των ορίων των ηχείων, εκτιμώ πως θα εκτιναχθεί η απόλαυση των ακροάσεων, αν και όταν πέσουν οι χρόνοι αντήχησης, με τοποθέτηση άφθονης και αποτελεσματικής ηχοαπορροφησης πίσω από τις διατάξεις διάχυσης.

Τότε θα δεις αγαπητέ μου φίλε, με την ταπείνωση της ενέργειας της έμμεσης και με την πληθωρική παρουσία της ξεκάθαρης άμεσης όλ οβερ, την πραγματικότητα της πολυκαναλης αληθινά 3D απόλαυσης, μιας απόλαυσης έτη φωτός μπροστά από τα προηγούμενα δικάναλα παιχνίδια του παρελθόντος, που όλοι μας περάσαμε. ;)
Πιθανόν η ΄΄μυστική συνταγή΄΄ να έγκειται στο ότι η καρδιοειδής εφαρμογή εστιάστηκε στη τρίτη οκτάβα και χωρίς βαθυπερατά φίλτρα για τα sub που την ΄΄είχαν΄΄ στο ρεπερτόριό τους,συμπληρώνοντας ενεργειακά ακόμα και τους δορυφόρους σε αυτή τη ζώνη...

Η σύλληψη αυτού του setup προέβλεπε εξαρχής τη δόμηση μιας ακροαματικής οντότητας στην οποία δεν θα χρειάζονταν δραστικές επεμβάσεις σε καθολικό επίπεδο διόρθωσης από λογισμικά,γιατί αυτός ήταν ο μόνος τρόπος να αναιρεθεί η ανάγκη για επεξεργαστές Pre/Pro τύπου Trinnov ή φέροντες Dirac με ό,τι αυτά συνεπάγονταν για το αντίτιμο απόκτησής τους...Ο χαρακτήρας του γράφοντος θα προτιμούσε να του...κοβόταν το χέρι,παρά να σκάσει τα ζητούμενα κεφάλαια γι αβανταδόρικα λογισμικά διαχείρισης,όσο προηγμένα και να ήταν εκείνα...

Αυτό όμως σημαίνει ότι θα έπρεπε να τραβηχτεί ΄΄γερό κουπί΄΄ κατά το αρχικό στήσιμο και την ανεπεξέργαστη διαχείριση του setup...Χωρίς να είχε σημασία πότε ακριβώς θα ενεργοποιείτο ολοκληρωμένα η πολυκαναλική σύσταση,ούτε και το πλήθος δορυφόρων...Η μικρή σχετικά ακτίνα δράσης θα βολέψει μελλοντικά να τοποθετούνταν ακόμα και ηχεία πάνω από την κεφαλή του ακροατή στηριγμένα σε ψηλούς αποστάτες που θα ακουμπούσαν στο δάπεδο αντί να ήταν προσαρμοσμένοι μόνιμα σε οροφές - άλλο στοιχείο που ο γράφων σιχαίνεται από τα τρίσβαθα της ψυχής...

Με ποιον τρόπο θα μπορούσε όμως να κάνει σε τωρινό στάδιο μιαν αξιολόγηση πάνω στο βαθμό συνοχής ανάμεσα σε πολλαπλά επιμέρους κανάλια αποκλειστικά με δικαναλικά μέσα;
Γι αυτό αποφάσισε να δανειστεί ένα τέχνασμα από τα τεφτέρια του Trinnov...Συνέδεσε εναλλάξ και μέτρησε αποκρίσεις για καθένα από τα ζεύγη που θα προέκυπταν μεταξύ των πέντε καναλιών.
Αριστερό-δεξί μπροστινά
Αριστερό μπροστινό - κεντρικό
Δεξί μπροστινό -κεντρικό
Αριστερό- δεξί πισινά
Αριστερό πισινό- κεντρικό
Δεξί πισινό - κεντρικό
Αριστερό μπροστινό-Αριστερό πισινό
Δεξί μπροστινό - Δεξί πισινό
Αριστερό μπροστινό - Δεξί πισινό
Δεξί μπροστινό - Αριστερό πισινό

Ιδού τα αποτελέσματα :
1603712361290.png


Οι λήψεις πραγματοποιήθηκαν έχοντας διατηρήσει διαχυτικά πάνελ γύρω από καθέναν δορυφόρο,μετακινώντας τα ενδιάμεσα κατευθείαν πάνω σε τοιχωματικές επιφάνειες και αφήνοντας έτσι κενά διαστήματα στην περίμετρο του ακροαματικού πεδίου,διαμόρφωση η οποία έδινε τη βέλτιστη εστίαση κατά τη δικαναλική ακρόαση με αριστερό-δεξί μπροστινό δορυφόρο και phantom center...

Δέκα συνδυασμοί αποκρίσεων που ταυτίζονται μεταξύ τους σε ικανό βαθμό...Πέντε ξεχωριστά κανάλια να παίζουν με τονική συνοχή εφάμιλλη...μονοφωνικού. :wink:

"Independence Day (ID5)" : Οι εξωγήινοι μπορεί να στηρίζονταν στην τεχνολογική τους υπεροπλία,αλλά δεν είχαν υπολογίσει αρκετά το πείσμα όσων τους αντιμάχονταν έστω και με κατώτερα τεχνολογικά μέσα...

Πόσο εύκολα θα μπορούσε ο χρήστης να ενεργοποιήσει μια συμπαγή πολυκαναλική σύσταση υπό τέτοια συνθήκη;
Ακόμα και με ταπεινή εξωτερική κάρτα ήχου,πολυκαναλική,στουντιακή από 6in-6out και άνω,προσιτούς Pre/Pro με XLR κατά προτίμηση εξόδους και ας είχαν Audyssey ενσωματωμένο ως λογισμικό διαχείρισης...
 
Last edited:

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.433
Reaction score
15.081
Ο χαρακτήρας του γράφοντος θα προτιμούσε να του...κοβόταν το χέρι,παρά να σκάσει τα ζητούμενα κεφάλαια γι αβανταδόρικα λογισμικά διαχείρισης,όσο προηγμένα και να ήταν εκείνα...
Για κάτι τέτοια τον αγαπάμε και τον διαβάζουμε τον ...γράφοντα :p
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
δέσμη απαιτητικών CD από διάφορα ιδιώματα και σε συνεχόμενη στάθμη ακρόασης αρκετά υψηλότερη από τις συνηθισμένες του,κοντά στο όριο των 100 dB...
Να, αυτά πάθαμε κι εμείς.
Μη νομίζεις, όλοι στο ίδιο κανάλι βράζουμε.

Και με τον έλεγχο της έμμεσης, θα βλέπεις στο κοντέρ 120+ ντεσιμπέλ στιγμιαίων κορυφών, και θα λες από μέσα σου (όπως λέγαμε κι εμείς) "αποκλείεται, δεν είναι τόσο" και δυστυχώς... Θα θες κι άλλο.

Been there, done that.
Δέκα συνδυασμοί αποκρίσεων που ταυτίζονται μεταξύ τους σε ικανό βαθμό...Πέντε ξεχωριστά κανάλια να παίζουν με τονική συνοχή εφάμιλλη...μονοφωνικού. :wink:
Αυτό ακριβώς χρειάζεται, τόσο για ακρόαση πολυκαναλης μουσικής, όσο και κινηματογραφικού ήχου.
Αυτό ακριβώς πρεσβεύουν τα pdf των απαιτήσεων σε όλα τα πολυκαναλα φορμά.
Αυτό ακριβώς φωνάζω εδώ και χρόνια..

Επειδή όμως είναι ακριβό σπορ για τον "λαό" που δεν έχει τέτοια ενδιαφέροντα "υψηλής πιστότητας", οι κατασκευάστριες φίρμες βγάζουν σετ ηχείων για πολυκαναλα σεταπ με ανόμοια ηχεία, απλώς στο βωμό του κόστους.
Α, και της παντόφλας βεβαίως βεβαίως.
Πόσο εύκολα θα μπορούσε ο χρήστης να ενεργοποιήσει μια συμπαγή πολυκαναλική σύσταση υπό τέτοια συνθήκη;
Με κλειστά μάτια.
(ορθάνοιχτα αφτχιά)

Τα έκανες όλα σωστά.
By the book.

1. Μικρού μεγέθους και κόστους δορυφόρος, αλλά ενεργός και με νορμάλ διάσταση γουφερ.

2. Δορυφορος που μετράει σωστά, στουντιακης κατεύθυνσης, άρα με ανάγκη ελάχιστης ισοστάθμισης πάνω από τη ζώνη του σρόεντερ.

3. Μεγάλα σαμπ σε σχέση με τους δορυφόρους, και σημαντικά ακριβότερα, με άφθονο δυναμικό εύρος πέραν των ορίων των δορυφόρων.

4. Μικρή απόσταση ακρόασης, άνετη για το δορυφόρο.

5. Ισες αποστάσεις από όλους τους δορυφόρους, που είναι και όμοιοι.

6. Η τεχνητή ανάγκη για ίσιες γραμμές στα γραφήματα απόκρισης, είναι εκτός πραγματικότητας. Ο άνθρωπος ως γνωστόν δεν αντιλαμβάνεται μεγάλες τονικές αλλοιώσεις, αρκεί να είναι μικρού εύρους. Η μανία της ισοσταθμισης σε αυτόν τον τομέα δεν έχει λογική. Αντιθέτως, σε άλλους τομείς ομοιογένειας, είναι πραγματικά σημαντική και η ισοσταθμιση και οι αλλεπάλληλες μετρήσεις.


Μακάρι να αποτελέσεις παράδειγμα προς μίμηση σε όλα τα ανωτέρω. 8-)


ΥΓ. Είναι βέβαιο πως δεν είσαι κουφός, όπως και ότι ακούς πολύ καλύτερα από διάφορους εξυπνάκηδες με ομορφότερα γραφήματα. :gotcha:
 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
7. Φροντισμένος χώρος.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση,ο χώρος αυτός καθαυτόν δεν ήταν περιποιημένος by the book,αλλά διέθετε μη παραλληλεπίπεδες επιφάνειες,ξύλινη οροφή,ενδοτικό χώρισμα και με τη συνδρομή των διαχυτικών πάνελ και του καρδιοειδούς array με τα sub (τα οποία λογαριάζονται ως ΄΄ .1 ΄΄κανάλι συμπεριφερόμενα σαν ενιαία μονάδα ) έγινε μια πονηρή πρόχειρη διαρρύθμιση που εξισορρόπησε τουλάχιστον τις τιμές RT ανά οκτάβα.

Οι ηχειακές πηγές για το 5.1 setup έχουν ολικό αντίτιμο λίγο ανώτερο από 4 χιλιάρικα...Με ωφέλιμη απόκριση και στάθμες κορυφής ανταποκρινόμενες στις προδιαγραφές του Ear - υπό την αιγίδα του καρδιοειδούς array που καλά εκτελεσμένη συμπεριφέρεται πουσάροντας την παροχή ωφέλιμης ενέργειας στις δύσκολες οκτάβες...H τρέχουσα σύνθεση αναγόμενη σε Atmos 11.2 θα χρειαζόταν 11 δορυφόρους HS8 και 4 τεμάχια 18S,με ολικό αντίτιμο κατώτερο των 9 χιλιάδων ευρών...

Σε αυτό μπορεί να προστεθεί το προσιτό κόστος απόκτησης ενός Pre/Pro έστω και με στοιχειώδεις πλέον προδιαγραφές αλλά καλή ηχητική ποιότητα και οπωσδήποτε εξόδους XLR (λ.χ. ο Atmos 11.2 επεξεργαστής της Yamaha) ή ακόμα και ως απλούστερη λύση μια πολυκαναλική στουντιακή κάρτα ήχου συνδυασμένη με ψηφιακό αναπαραγωγό που να παρέχει δυνατότητα χαρτογράφησης (mapping) των επιμέρους καναλιών σε αντίστοιχες εξόδους της κάρτας.Η δε λειτουργία του για πέντε κανάλια και χωρίς παρεμβολή διορθωτικού λογισμικού αναμένεται να είναι άνετη χωρίς ΄΄σπασίματα΄΄ λ.χ για ένα PC με σύγχρονο i5 κεντρικό επεξεργαστή...Η κατάσταση με αυτά τα δεδομένα γίνεται σαφώς πιο προσιτή για όποιον χρήστη θα έχει υπομονή κι επιμονή να εκτελούσε μόνος του το μεγαλύτερο μέρος στη ΄΄βρωμοδουλειά΄΄ του management σε ανεπεξέργαστη μορφή σήματος.

Ο ίδιος μπόρεσα ν'ακούσω έτσι για πλάκα DVD που συνόδευαν κάποιες deluxe εκδόσεις CD (π.χ. Cowboy Junkies "Trinity Revisited","The Best of Massive Attack",John Cale "Circus",Morrissey "Ringleader of the Tormentors" κ.α.) μ'ένα παλιό universal player που πρόσφερε ξεχωριστές εξόδους RCA για τα επιμέρους κανάλια μέσω adaptors στις τελευταίες.
 
Last edited:


Μηνύματα
681
Reaction score
1
Το συγκεκριμένο 5.1 μπορεί να δουλέψει σαν 2.1 ή 3.1 για λόγους αντιπαραβολής ηχητικής απόδοσης σε δικάναλο πρόγραμμα;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Το συγκεκριμένο 5.1 μπορεί να δουλέψει σαν 2.1 ή 3.1 για λόγους αντιπαραβολής ηχητικής απόδοσης σε δικάναλο πρόγραμμα;
Δεν έχω δοκιμάσει upmixing ή SACD-ISO αρχεία,παρά μόνο κάποια πεντακάναλα SACD δισκάκια που έχω δείξει...Ούτως ή άλλως όλες σχεδόν οι ακροάσεις γίνονται επί του παρόντος υπό αρχιτεκτονική 2.1,αφού η διαχείριση χαμηλών εκτελείται ανεξάρτητα...Από εκεί και πέρα,με SACD player μπορεί να γίνει downmixing σε υβριδικά δισκάκια...

Όταν κάποτε μονιμοποιηθεί μια σύνθεση ως προς πηγή και διαμεσολαβητές,Θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος μπορεί να επανέλθω με περισσότερες λεπτομέρειες πάνω σε αυτά...
 
Last edited:


Μηνύματα
1.864
Reaction score
4.430
Ο χαρακτήρας του γράφοντος θα προτιμούσε να του...κοβόταν το χέρι,παρά να σκάσει τα ζητούμενα κεφάλαια γι αβανταδόρικα λογισμικά διαχείρισης.......
όλες οι λήψεις αφορούν σε παντελώς ανεπεξέργαστες από έξωθεν λογισμικό καταστάσεις.Θεωρώ ότι δεν γίνεται απλούστερα...
Δικαιολογίες...
Η αλήθεια ειναι ότι έγινες επιτέλους πιουριστας και ότι όλο το σύστημα στήθηκε με το αυτι.
Καιρος ήταν...
 


Μηνύματα
22.267
Reaction score
15.542
Δικαιολογίες...
Η αλήθεια ειναι ότι έγινες επιτέλους πιουριστας και ότι όλο το σύστημα στήθηκε με το αυτι.
Καιρος ήταν...
ναι, ειναι αυτι με βαση την σταθμη reference λογω προβληματων χωρου..;)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
οι μετρησεις ειναι με την γνωστη καρεκλα ;

1603748855066.png
ναι, ειναι αυτι με βαση την σταθμη reference λογω προβληματων χωρου..;)
Δεν είναι στο χαρακτήρα του γράφοντος ν'αποδέχεται αναγνώριση γι άθλους που κανονικά δεν θα του ανήκουν...:wink:
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Back to...Ultra Mono για την ακρόαση σε αρχεία υψηλής ευκρίνειας...
1603882432015.png

(εξώφυλλο από το πρόσφατο ομότιτλο album των Idles...)

Αφού έγινε και η μελέτη για μελλοντική πολυκαναλική εφαρμογή,επιστρέφουμε σε γνώριμα λημέρια,αυτή τη φορά κρατώντας όπως αναφέρθηκε προηγουμένως μπροστινό αριστερό-δεξί δορυφόρο με phantom center...

Οι θέσεις με τη διάταξη των sub έχουν μείνει σταθερές και η φασική συνοχή προς τους δορυφόρους μένει αλώβητη όπως διαπιστώθηκε χάρη σε μικρή αναπροσαρμογή στις επιμέρους χρονικές τιμές ως προς το νέο sweet spot από τον επεξεργαστή των 18S.Το στοιχείο βεβαίως που έχει τώρα αλλάξει είναι η διάσταση πλευράς στο στερεοφωνικό μας τρίγωνο,η οποία ισούται με 220 εκατοστόμετρα...Για να δούμε σε ποιο βαθμό θα διατηρηθεί η αντιλαμβανόμενη τονική συνοχή υπό τη νέα συνθήκη για τη δικαναλική πάντα σύσταση...

Καταρχάς μια διαρρύθμιση με πλήρη χρονική ευθυγράμμιση (καρδιοειδών) χαμηλών προς τις ανώτερες οκτάβες κι εκτεταμένη διάχυση συμβάλλει στο να προσεγγίζει η ακουστική συμπεριφορά του χώρου μια γενικευμένη κατάσταση ελάχιστης φάσης.Αναμένεται θεωρητικώς να μη δημιουργούνταν ιδιαίτερα ζητήματα σε πεπερασμένες μεταβολές της γεωμετρίας,υπό την προϋπόθεση οι νέες θέσεις που θα λαμβάνουν οι κορυφές του τριγώνου να μη κείτονται σε τόπους χαρακτηριστικών τονώσεων ή ακυρώσεων από ιδιορρυθμούς χώρου και φαινόμενα SBIR...

Με μια μικρή αναδιάταξη σε διαχυτικά πάνελ στην περίμετρο,προκύπτει η παρακάτω απόκριση με τα δύο κανάλια εκπέμποντα μαζί :
1603885081842.png


Μικρές διαφοροποιήσεις με κύρια βελτίωση τη στενότερη σχετικά υποχώρηση στο άνω τμήμα της τέταρτης οκτάβας,κατώτερη τόνωση στο ξεκίνημα της πέμπτης και μια στενή υποχώρηση στη ζώνη 800-900 Hz...
1603886516979.png


Θα σταθούμε εδώ σ'ένα ιδιαίτερο στοιχείο ειδικά με την απόκριση στην τέταρτη οκτάβα.Ο παραμετρικός ισοσταθμιστής από τα sub δέχεται εφαρμογή φίλτρων με ανώτερη τιμή κεντρικής συχνότητας τα 150 Hz.Εφόσον κρατιέται ένα εξ αυτών αχρησιμοποίητο για καθένα τεμάχιο sub,θα ήταν εφικτό να εφαρμοζόταν σχετικό φίλτρο που θα μείωνε την ενέργεια στο πρώτο μισό της τέταρτης οκτάβας,ή εναλλακτικά να εφαρμοζόταν το δεύτερο φίλτρο σε λίγο ανώτερη κεντρική συχνότητα από την τιμή των 114 Hz και με μικρότερη τιμή στο συντελεστή Q,κατά τρόπον ώστε να έπιανε και τη σχετική ζώνη...

Δοκιμάστηκαν και οι δύο εναλλακτικές,με ακροαματικά αποτελέσματα που δεν έφταναν την απόλαυση από την προηγούμενη κατάσταση...Μια εξήγηση που μπορεί να δοθεί είναι ότι η ταπείνωση κάποιας περίσσειας ενέργειας στο πρώτο μισό της τέταρτης οκτάβας αποκλειστικά μέσω των PEQ από τα sub όπως αναφέρθηκε,θα αφήνει παράλληλα απείρακτη τη μικρή περίσσεια ενέργειας εμφανιζόμενη αμέσως πάνω από την υποχώρηση στο ξεκίνημα της πέμπτης οκτάβας,με αποτέλεσμα να την έκανε...περισσότερο διακριτή σε σύγκριση με την προηγούμενη κατάσταση...

Η ουσία είναι ότι η τρέχουσα κατάσταση περιλαμβάνει αναπαραγωγή ηχητικού υλικού μέσω PC,γεγονός που επιτρέπει και την εμπλοκή καθολικής διόρθωσης μέσω rePhase...Θα δούμε στη συνέχεια πώς προκύπτει η ανανεωμένη κατάσταση...
 
Last edited:

Μηνύματα
306
Reaction score
390
...ή ακόμα και ως απλούστερη λύση μια πολυκαναλική στουντιακή κάρτα ήχου συνδυασμένη με ψηφιακό αναπαραγωγό που να παρέχει δυνατότητα χαρτογράφησης (mapping) των επιμέρους καναλιών σε αντίστοιχες εξόδους της κάρτας. ..
Kαποιο παραδειγμα μπορειτε να μας δωσετε?
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • loggeo
    Projectors

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.313
Μηνύματα
2.858.211
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top