- Μηνύματα
- 10.380
- Reaction score
- 6
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αγορά DENON AVR από το Internet!
[/QUOTE]Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, και αυτό έλεγα από την αρχή!!! Το κακό είναι όμως ότι υπάρχει περίπτωση οι εδώ αντιπρόσωποι να μην είναι ειλικρινείς για το είδος της συμφωνίας που έχουν με το εργοστάσιο, και να σου παρουσιάσουν προφάσεις για να μην σε εξυπηρετήσουν. Γι αυτό είπα ότι για να είμαι σίγουρος, θα επικοινωνήσω με τον κατασκευαστή, ο οποίος δεν έχει κάποιο λόγο να μου αποκρύψει το είδος εξυπηρέτησης που είναι συμφωνημένο με τον εδώ αντιπρόσωπο!!![/QUOTE]
Γι' αυτόν τον λόγο ο νόμος ξεκάθαρα λέει πως υπόχρεος απέναντί σου είναι ο πωλητής. Έτσι σε προστατεύει και δεν χρειάζεται να τρέχεις να βρεις ποιο προιόν είναι παραεισαγωγή και ποιο όχι.
Έχει να κάνει με τους νόμους. Δεν έχει καμία σχέση η άποψη.Δεν το είπα με δηκτική διάθεση, απλά επειδή η τοποθέτησή σου ήταν λίγο διφορούμενη, δεν μπορούσα να καταλάβω προς ποιά πλευρά έκλινες. Δικαίωμα του καθενός να έχει την άποψή του και εδώ απλώς συζητάμε.
Λάθος. ο πωλητής έχει απόλυτη ευθύνη απέναντί σου. Μέχρι και να αναλάβει αυτός το να το πάει στο σέρβις.Ο πωλητής έχει μόνο υποχρέωση ως προς την αντικατάσταση του μη λειτουργικού προϊόντος ή την αποζημίωση. Δεν έχει καμία σχέση με το σέρβις. Μπορεί απλά μερικές φορές να κάνει τον διακομιστή μεταξύ πελάτη και αντιπροσωπείας. Εμένα, πριν κάτι μήνες μου χάλασε μια εσπρεσσιέρα εντός εγγύησης. Πήγα στο κατάστημα που την αγόρασα και μου είπε πρέπει να την πάω στα εξουσιοδοτημένα σέρβις. Την πήγα (ήταν κάποιος συμβεβλημένος επισκευαστής με την αντιπροσωπεία) και μου είπε ότι ήταν μη επισκευάσιμη. Μου έδωσε την συσκευή και μία βεβαίωση για την αντικατάσταση της και ξαναπήγα στο κατάστημα που την αγόρασα για να μου δώσει καινούρια. Επειδή το μοντέλο είχε πλέον σταματήσει, και ούτε υπήρχε κάποιο σε στοκ στην αντιπροσωπεία, μου είπαν απλά ότι μπορώ να αγοράσω κάτι άλλο με τα χρήματα που άξιζε η χαλασμένη εσπρεσσιέρα. Αυτή είναι η υποχρέωση του πωλητή. Μην μπερδεύεσαι που μερικές φορές ο πωλητής τυγχάνει να είναι και αντιπρόσωπος.
Να το νομίζεις Περσεφόνη!!! Ουαί κι αλίμονο αν τα Duty free ασχολούνταν με το παρεμπόριο! Χαρτάκι από την αντιπροσωπεία είχε μέσα το προιόν; Αν όχι πες μου ποιο Duty Free είναι να το καταγγείλω αμέσως στον AIA (Athens International Airport, κι από κει έχω περάσει).Δηλαδή κάτι που αγόρασα από εκεί, θα πρέπει να απευθυνθώ εκεί για την εγγύηση??? Δεν Νομίζω Τάκη!!!
[/QUOTE]Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, και αυτό έλεγα από την αρχή!!! Το κακό είναι όμως ότι υπάρχει περίπτωση οι εδώ αντιπρόσωποι να μην είναι ειλικρινείς για το είδος της συμφωνίας που έχουν με το εργοστάσιο, και να σου παρουσιάσουν προφάσεις για να μην σε εξυπηρετήσουν. Γι αυτό είπα ότι για να είμαι σίγουρος, θα επικοινωνήσω με τον κατασκευαστή, ο οποίος δεν έχει κάποιο λόγο να μου αποκρύψει το είδος εξυπηρέτησης που είναι συμφωνημένο με τον εδώ αντιπρόσωπο!!![/QUOTE]
Γι' αυτόν τον λόγο ο νόμος ξεκάθαρα λέει πως υπόχρεος απέναντί σου είναι ο πωλητής. Έτσι σε προστατεύει και δεν χρειάζεται να τρέχεις να βρεις ποιο προιόν είναι παραεισαγωγή και ποιο όχι.