Αγορά DENON AVR από το Internet!

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Δεν το είπα με δηκτική διάθεση, απλά επειδή η τοποθέτησή σου ήταν λίγο διφορούμενη, δεν μπορούσα να καταλάβω προς ποιά πλευρά έκλινες. Δικαίωμα του καθενός να έχει την άποψή του και εδώ απλώς συζητάμε.
Έχει να κάνει με τους νόμους. Δεν έχει καμία σχέση η άποψη.


Ο πωλητής έχει μόνο υποχρέωση ως προς την αντικατάσταση του μη λειτουργικού προϊόντος ή την αποζημίωση. Δεν έχει καμία σχέση με το σέρβις. Μπορεί απλά μερικές φορές να κάνει τον διακομιστή μεταξύ πελάτη και αντιπροσωπείας. Εμένα, πριν κάτι μήνες μου χάλασε μια εσπρεσσιέρα εντός εγγύησης. Πήγα στο κατάστημα που την αγόρασα και μου είπε πρέπει να την πάω στα εξουσιοδοτημένα σέρβις. Την πήγα (ήταν κάποιος συμβεβλημένος επισκευαστής με την αντιπροσωπεία) και μου είπε ότι ήταν μη επισκευάσιμη. Μου έδωσε την συσκευή και μία βεβαίωση για την αντικατάσταση της και ξαναπήγα στο κατάστημα που την αγόρασα για να μου δώσει καινούρια. Επειδή το μοντέλο είχε πλέον σταματήσει, και ούτε υπήρχε κάποιο σε στοκ στην αντιπροσωπεία, μου είπαν απλά ότι μπορώ να αγοράσω κάτι άλλο με τα χρήματα που άξιζε η χαλασμένη εσπρεσσιέρα. Αυτή είναι η υποχρέωση του πωλητή. Μην μπερδεύεσαι που μερικές φορές ο πωλητής τυγχάνει να είναι και αντιπρόσωπος.
Λάθος. ο πωλητής έχει απόλυτη ευθύνη απέναντί σου. Μέχρι και να αναλάβει αυτός το να το πάει στο σέρβις.

Δηλαδή κάτι που αγόρασα από εκεί, θα πρέπει να απευθυνθώ εκεί για την εγγύηση??? Δεν Νομίζω Τάκη!!!
Να το νομίζεις Περσεφόνη!!! Ουαί κι αλίμονο αν τα Duty free ασχολούνταν με το παρεμπόριο! Χαρτάκι από την αντιπροσωπεία είχε μέσα το προιόν; Αν όχι πες μου ποιο Duty Free είναι να το καταγγείλω αμέσως στον AIA (Athens International Airport, κι από κει έχω περάσει).



[/QUOTE]Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, και αυτό έλεγα από την αρχή!!! Το κακό είναι όμως ότι υπάρχει περίπτωση οι εδώ αντιπρόσωποι να μην είναι ειλικρινείς για το είδος της συμφωνίας που έχουν με το εργοστάσιο, και να σου παρουσιάσουν προφάσεις για να μην σε εξυπηρετήσουν. Γι αυτό είπα ότι για να είμαι σίγουρος, θα επικοινωνήσω με τον κατασκευαστή, ο οποίος δεν έχει κάποιο λόγο να μου αποκρύψει το είδος εξυπηρέτησης που είναι συμφωνημένο με τον εδώ αντιπρόσωπο!!![/QUOTE]

Γι' αυτόν τον λόγο ο νόμος ξεκάθαρα λέει πως υπόχρεος απέναντί σου είναι ο πωλητής. Έτσι σε προστατεύει και δεν χρειάζεται να τρέχεις να βρεις ποιο προιόν είναι παραεισαγωγή και ποιο όχι.
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Φιλε εισαι πολυ λαθος ειδικα στο οτι δεν εχουν καμια σχεση με κατι που πουληθηκε εκτος ελλαδας.

Η εγγυηση που μετραει ειναι του κατασκευαστη και οχι του κατα τοπους αντιπροσωπου που μπορει να δινει εξτρα απο του κατασκευαστει ή να σου κανει δωρεαν serivce κτλ

Οταν εχω νομιμος αγορασει ενα προιον και μπορω να το αποδειξω , δηλαδη εχω αποδειξη αγορας μπαινω στο www.κατασκευαστης.com και με ρωταει που μενω για να μου υποδειξει τον πιο κοντινο μου αντιπροσωπο του.
Γιατι αφενος δεν περιμενει οτι ολοι οσοι αγοραζουν mazda θα μενουν γυρω απο το εργοστασιο και αφετερου εφυγα απο την αθηνα και πηγα στα Τρικαλα και απο οσο ξερω αυτο ακομα δεν ειναι πινικο αδικιμα ακομα και αν δεν πληρωσεις διοδια για να πας στα Τρικαλα.

Φυσικα στα Τρικαλα που θα παω στον εκει εξουσιοδοτημενο τεχνικο του εδω(Ελλαδας) αντιπροσωπου με τπ σκεπτικο σου θα πρεπει να μου πει "ρε φιλε βαλτον στον @@@ σου γιατι εγω δεν εχω καμια σχεση με αυτον τον ενισχυτη"
οπως αυτο οπως και ενα παιδακι μπορει να καταλαβει ειναι λιγο πολυ μεγαλη @@@@@

Ετσι φιλε μου αντι για Αθηνα Τρικαλα , εγω την κανω για UK ή Ιταλια και παιρνω μαζι μου ως ευρωπαιος πολιτης και την οικοσκευη μου στην οποια εκτος απο το μπλεντερακι εχω και εναν Denon , ακομα και ενα αυτοκινητο και ενα μηχανακι.
Γιατι οταν ο εδω αντιπροσωπος καλυψει στα πλαισια της εγγυησης ενα προιον τον αποζημειωνει το εργοστασιο και για το υλικο και για την εργασια .

Ισως θα πρεπει να μαθεις για την ευρωπαικη εγγυηση , για το ευρωπαικο δικαιο και την διαφορα μεταξυ κατασκευαστη και αντιπρωσοπου. Εκτος και αν νομιζεις οτι φτιαχνουν dennon στην Ελλαδα σε κανενα υπογειο , οποτε τοτε σιγουρα δεν εχει καμια σχεση.

Οσο για το ΔΝΤ εφεντζιδικη ατακα χωρις καμια ουσια ομως και παραλληλισμό , Ατοπη θα ελεγα σε απλα μαθηματικα.
και οπως σου ειπα πιο πανω ο εδω αντιπροσωπος δεν πληρωνει απο την τσεπη του τιποτα ειναι απλα μεσάζων με προμήθεια.
Εάν είμαι λάθος δείξε μου το νόμο. Δύσκολο ε;

Δεν υπάρχει κανένας νόμος που να υποχρεώνει κάποιον τρίτο που δεν έχει καμία σχέση με τη διακίνηση ενός προιόντος να κάνει οτιδήποτε χωρίς να υπάρχει τέτοια συμφωνία εξ' αρχής.

Αν γνωρίζεις τόοοοοοσο καλά τα πράγματα, περιμένω να μου πεις τους επιμέρους όρους όλων των συνφωνιών των αντιπροσώπων της χώρας με τα εργοστάσια.
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Από μια απλή έρευνα που έκανα, όλοι παίζουν σε τιμές από 520-550 ευρώ. Αυτό είναι ανταγωνισμός??? Ας γελάσω τότε...

Η πιο απλή απόδειξη είναι το skroutz. Αν και περιορίζεται μόνο σε ηλεκτρονικά καταστήματα, σου βγάζει την ίδια τιμή σε όλα. Στην Αγγλία και τη Γερμανία γιατί δεν συμβαίνει αυτό? Βάλε στο idealo.co.uk και στο idealo.de, να δεις ποικιλία στις τιμές μόνο για τα ηλεκτρονικά καταστήματα.
Στην Ελλάδα μόλις κάποιο από τα καταστήματα κατεβάσει την τιμή 50 ευρώ, τρέχουν όλοι και βάζουν την ίδια. Και αν κάποιος πάει και παίξει με μεγάλη διαφορά, ξέρουμε όλοι τι γίνεται...: Τον παίρνουν τηλέφωνο, και του λένε φίλε μας χαλάς την πιάτσα, για να μην πω ότι σε περιπτώσεις μπορεί να προχωρήσουνε και σε άλλα μέτρα... αλλά δεν θέλω να το χοντρύνω.
Είπαμε ζούμε στη χώρα που όλοι θέλουν να ψοφίσει η κατσίκα του γείτονα.
Αυτό δείχνει καλό έλεγχο των τιμών από τον εδώ αντιπρόσωπο. Επίσης δείχνει ότι δύσκολα κατάστημα θα έχει κάνει παραεισαγωγή. Πολύ σωστό τον βρίσκω τον αντιπρόσωπο.

Τα υπόλοιπα που λες απλά δεν ισχύουν.

Τηλέφωνο στην Κινοτεχνική πήρες; Πάρε λέμε!

ΦΥΣΙΚΑ και ισχύει η εγγύηση κατασκευαστή εντός Ελλάδος για αγορές από Ε.Ε, εφόσον ο κατασκευαστής έχει δηλώσει ότι η εγγύησή του είναι INTERNATIONAL.
Αν ο έλληνας αντιπρόσωπος δεν έχει ενημερωθεί για την ισχύουσα νομοθεσία, ή απλά προσπαθεί να το παίξει έξυπνος, τότε μια επικοινωνία με τη μαμά εταιρία θα του λύσει κάθε απορία.
Έχεις μπερδέψει κατασκευαστές, αντιπροσώπους κλπ.

Είπαμε, να μην το ξαναλέμε. Ο πωλητής είναι υπεύθυνος.

Άντε με κουράσατε... .
 

Μηνύματα
59
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Απλά για ενημέρωση όσων παρακολουθούν το νήμα, επικοινώνησα σήμερα με ΚΙΝΟΤΕΧΝΙΚΗ και ειπώθηκαν τα εξής:

ΕΓΩ: - Γειά σας. Θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση για έναν ενισχυτή AVR της DENON.
ΚΙΝΟΤΕΧΝΙΚΗ: - Γειά σας. Για ποιό μοντέλο και για ποιό θέμα για να σας συνδέσω με τον κατάλληλο υπάλληλο?

Ε: - Για τον 2311, αλλά δεν θέλω να ρωτήσω για κάποιο τεχνικό θέμα, αλλά για την κάλυψη εγγύησης.
Κ: - Παρακαλώ, πείτε μου (ο ίδιος).

Ε: - Προτίθεμαι να αγοράσω το συγκεκριμένο ενισχυτή από την Αγγλία και θα ήθελα να μάθω τι ισχύει σχετικά με την κάλυψή του σε εγγύηση εδώ στην Ελλάδα.
Κ: - Καλύπτεται μόνο από Αγγλία. Δεν καλύπτεται από εμάς.

Ε: - Δηλαδή σε περίπτωση που πάθει κάτι εντός της εγγύησης, θα πρέπει να τον στείλω για επισκευή στην Αγγλία?
Κ: - Ακριβώς. Αν τον φέρετε σε εμάς, θα πρέπει να επιβαρυνθείτε με το κόστος της επισκευής.
Ε: - Μάλιστα. Ευχαριστώ πολύ. Γειά σας.
Κ: - Παρακαλώ. Γειά σας.

Εγώ πάντως για να είμαι απολύτως σίγουρος, θα πάρω και ένα τηλέφωνο στην Αγγλία (δυστυχώς δεν έχουν e-mail) και θα τους ρωτήσω για το θέμα να δω τι θα μου πούνε...

Παρεπιπτόντως, είναι κανείς ιδιοκτήτης Denon που του έχει παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα με ενισχυτή ή να έχει ακούσει κάποιον γνωστό του? Εγώ προσωπικά έχω πολύ καλή άποψη για την εταιρεία και δεν έχει τύχει να ακούσω κάτι αρνητικό ως προς τα προϊόντα της...
 

Μηνύματα
59
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Λάθος. ο πωλητής έχει απόλυτη ευθύνη απέναντί σου. Μέχρι και να αναλάβει αυτός το να το πάει στο σέρβις.
Το θέμα είναι ποιός κάνει το σέρβις!!!!

Μου φαίνεται έχεις χάσει λίγο την μπάλα... Ο πωλητής μπορεί να έχει την ευθύνη-υποχρέωση βάσει νομοθεσίας να πάρει τη συσκευή από μένα και να τη στείλει στο σέρβις (όπως και το είχα πει και εγώ ο ίδιος, αλλά δεν το πρόσεξες), αλλά δεν έχει καμία σχέση με το σέρβις, από τη στιγμή που δεν το επισκευάζει ο ίδιος και βασίζεται στην αντιπροσωπεία ή σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία της.


Να το νομίζεις Περσεφόνη!!! Ουαί κι αλίμονο αν τα Duty free ασχολούνταν με το παρεμπόριο! Χαρτάκι από την αντιπροσωπεία είχε μέσα το προιόν; Αν όχι πες μου ποιο Duty Free είναι να το καταγγείλω αμέσως στον AIA (Athens International Airport, κι από κει έχω περάσει).
Ποιός μίλησε για παρεμπόριο? Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, ο Σουηδός που αγοράζει μία συσκευή από το Duty Free στο "Βενιζέλος" θα πρέπει να το στείλει για επισκευή στην ελληνική αντιπροσωπεία, επειδή το πιθανότερο είναι τα duty free του ΑΙΑ να έχουν προμηθευτεί τη συσκευή από την εδώ αντιπροσωπεία??? Μέγα λάθος!!!

Όσον αφορά το χαρτάκι που περιλαμβάνεται μέσα στη συσκευασία και αφορά την εγγύηση, τοποθετείται από τον κατασκευαστή και όχι από την αντιπροσωπεία... και γι' αυτό αναφέρει τους ιδιαίτερους όρους που παρέχονται για κάθε χώρα. Οπότε μήπως εσύ έχεις μπερδέψει κατασκευαστές και αντιπροσώπους?


Γι' αυτόν τον λόγο ο νόμος ξεκάθαρα λέει πως υπόχρεος απέναντί σου είναι ο πωλητής. Έτσι σε προστατεύει και δεν χρειάζεται να τρέχεις να βρεις ποιο προιόν είναι παραεισαγωγή και ποιο όχι.
Προφανώς, υποθέτω ότι αναφέρεσαι στην περίπτωση της εγγύησης που σου παρέχει ο αντιπρόσωπος ή/και πωλητής και όχι ο κατασκευαστής. Εμείς μιλάμε όμως για την εργοστασιακή εγγύηση. Δεν μιλάμε για την περίπτωση που ο πωλητής σου προσφέρει κάποια επιπρόσθετη εγγύηση (είτε δωρεάν, είτε με κάποιο επιπλέον κόστος), οπότε πλέον αναλαμβάνει αυτός το κόστος/διαδικασίες επισκευής για το χρόνο εγγύησης πέραν αυτής που παρέχεται από το εργοστάσιο.

Και αναρωτιέμαι το εξής: Από πότε ο κατασκευαστής έγινε τρίτος και είναι άμοιρος ευθυνών? (Εκτός και αν βέβαια το ορίζει ο ίδιος στους όρους εγγύησης που παρέχονται με τη συσκευή).
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.746
Απάντηση: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Παιδιά, τα πράγματα είναι απλά.
Ολα εξαρτώνται απ το συμβόλαιο που έχει υπογράψει ο κατασκευαστής με τον αντιπρόσωπο.

Το servιce , τα ανταλλακτικά οι εργατώρες και ότι άλλο αναφέρει η εγγύηση από κάποιον πρέπει να πληρωθεί.
Αν ολα αυτά δεν καλύπτονται απ το συμβόλαιο με τον κατασκευαστή, τότε αναλαμβάνει ο αντιπρόσωπος φτάνει να έχει βγάλει μια δεκάρα απ την πώληση.
 

Μηνύματα
59
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Δεν υπάρχει κανένας νόμος που να υποχρεώνει κάποιον τρίτο που δεν έχει καμία σχέση με τη διακίνηση ενός προιόντος να κάνει οτιδήποτε χωρίς να υπάρχει τέτοια συμφωνία εξ' αρχής.

Αν γνωρίζεις τόοοοοοσο καλά τα πράγματα, περιμένω να μου πεις τους επιμέρους όρους όλων των συνφωνιών των αντιπροσώπων της χώρας με τα εργοστάσια.
Εδώ μιλάμε για τους όρους που σου παρέχει εγγύηση κάποιος κατασκευαστής (εργοστασιακή εγγύηση) και οι οποίοι εξαρτώνται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από αυτόν, και όχι για το πως μας καλύπτει ο νόμος στο οικονομικό αντικείμενο της αγοράς προϊόντων. Ακριβώς αυτός είναι ο λόγος που κάθε εργοστάσιο έχει διαφορετική συμφωνία με τους ανά χώρα αντιπροσώπους του.

Όλα όσα λες δεν συμβαδίζουν με το πνεύμα των νόμων της ΕΕ για την ελευθερία διακίνησης προϊόντων εντός αυτής όπως και με τη νομοθεσία περί μη ύπαρξης αποκλειστικών αντιπροσώπων.
 

Μηνύματα
59
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Παιδιά, τα πράγματα είναι απλά.
Ολα εξαρτώνται απ το συμβόλαιο που έχει υπογράψει ο κατασκευαστής με τον αντιπρόσωπο.

ΑΚΡΙΒΩΣ!!!


Το servιce , τα ανταλλακτικά οι εργατώρες και ότι άλλο αναφέρει η εγγύηση από κάποιον πρέπει να πληρωθεί.
Αν ολα αυτά δεν καλύπτονται απ το συμβόλαιο με τον κατασκευαστή, τότε αναλαμβάνει ο αντιπρόσωπος φτάνει να έχει βγάλει μια δεκάρα απ την πώληση.
Στην περίπτωση που δεν καλύπτονται από το συμβόλαιο με τον κατασκευαστή, τότε είναι απόλυτα λογικό και επόμενο (και κατανοητό από εμάς τους καταναλωτές) ο εδώ αντιπρόσωπος να μην μας καλύπτει την εγγύηση για κάτι που δεν έχει πωληθεί μέσω αυτού.
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.746
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αγορά DENON AVR από το Internet!

ΑΚΡΙΒΩΣ!!!




Στην περίπτωση που δεν καλύπτονται από το συμβόλαιο με τον κατασκευαστή, τότε είναι απόλυτα λογικό και επόμενο (και κατανοητό από εμάς τους καταναλωτές) ο εδώ αντιπρόσωπος να μην μας καλύπτει την εγγύηση για κάτι που δεν έχει πωληθεί μέσω αυτού.

:446:
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Στην περίπτωση που δεν καλύπτονται από το συμβόλαιο με τον κατασκευαστή, τότε είναι απόλυτα λογικό και επόμενο (και κατανοητό από εμάς τους καταναλωτές) ο εδώ αντιπρόσωπος να μην μας καλύπτει την εγγύηση για κάτι που δεν έχει πωληθεί μέσω αυτού.
Επιτέλους! Αυτό ακριβώς ισχύει. Χαίρομαι που το κατάλαβες και με δικαιώνεις σε όσα έχω πει έως τώρα, κατά λέξη. :109:
 

Μηνύματα
59
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Επιτέλους! Αυτό ακριβώς ισχύει. Χαίρομαι που το κατάλαβες και με δικαιώνεις σε όσα έχω πει έως τώρα, κατά λέξη. :109:
Συγγνώμη, αλλά τίποτα από αυτά που έχεις πει μέχρι τώρα δεν ήταν προς αυτή την κατεύθυνση... μάλλον προς την αντίθετη. Αν ήταν έτσι θα συμφωνούσες μαζί μου εξ' αρχής και όχι να λες για νομοθεσίες και κουραφέξαλα. Εγώ μιλούσα εξ' αρχής για εγγύηση κατασκευαστή και γιατί να μην σε καλύπτει ο εδώ αντιπρόσωπος για μια αγορά στο εξωτερικό, εφ' όσον βέβαια προβλέπεται από τη συμφωνία τους. Γι' αυτό κ είπα ότι θα επικοινωνήσω με το εργοστάσιο. Εσύ μιλούσες για πωλητές και διάφορα. Μην κάνεις κωλοτούμπες για να πάρεις εύσημα, τουλάχιστον από μένα δεν τα έχεις, γιατί τα περισσότερα που έγραφες ήταν άλλα αντί άλλων.
Ή είχες μπερδευτεί εξ' αρχής και απλά δεν το παραδέχεσαι, ή απλά δεν καταλάβαινες αυτά που έγραφα τόσο εγώ όσο και ο panakos... και αν έχεις αντίθετη άποψη, κάτσε και διάβασε το νήμα από την αρχή.
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.746
Απάντηση: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Cool βρε σείς.

Τό θέμα είναι να ξέρει ο καταναλωτής τι του ξημερώνει και να μην βαδίζει στο σκοτάδι.


Υ.Γ.Τα εύσημα τα πήρα εγώ.!:204:
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Συγγνώμη, αλλά τίποτα από αυτά που έχεις πει μέχρι τώρα δεν ήταν προς αυτή την κατεύθυνση... μάλλον προς την αντίθετη. Αν ήταν έτσι θα συμφωνούσες μαζί μου εξ' αρχής και όχι να λες για νομοθεσίες και κουραφέξαλα. Εγώ μιλούσα εξ' αρχής για εγγύηση κατασκευαστή και γιατί να μην σε καλύπτει ο εδώ αντιπρόσωπος για μια αγορά στο εξωτερικό, εφ' όσον βέβαια προβλέπεται από τη συμφωνία τους. Γι' αυτό κ είπα ότι θα επικοινωνήσω με το εργοστάσιο. Εσύ μιλούσες για πωλητές και διάφορα. Μην κάνεις κωλοτούμπες για να πάρεις εύσημα, τουλάχιστον από μένα δεν τα έχεις, γιατί τα περισσότερα που έγραφες ήταν άλλα αντί άλλων.
Ή είχες μπερδευτεί εξ' αρχής και απλά δεν το παραδέχεσαι, ή απλά δεν καταλάβαινες αυτά που έγραφα τόσο εγώ όσο και ο panakos... και αν έχεις αντίθετη άποψη, κάτσε και διάβασε το νήμα από την αρχή.

Άποψή σου. Δεκτή αλλά όχι απαραίτητα σωστή.

Παραμένει αυτό που είπα. Ότι ο νόμος ακριβώς γι' αυτό το λόγο (για να μην γίνεται μπέρδεμα) βάζει την υποχρέωση στον πωλητή.

Αν το σκεφτείς καλά όμως θα καταλάβεις ότι αυτά που είπα είναι απολύτως σωστά.

Tip:
Μην μπερδεύεσαι με την εξυπηρέτηση που κάνει η αντιπροσωπεία στον πελάτη της (το κατάστημα) και δέχεται απ' ευθείας κάτι για σέρβις.

Και κάτι ακόμα: Όλα αυτά τα έχω φάει στη μάπα χρόοοοοοονια τώρα..... και πάντα καταλήγω να έχω δίκιο. :109:
 

Μηνύματα
59
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Άποψή σου. Δεκτή αλλά όχι απαραίτητα σωστή.

Παραμένει αυτό που είπα. Ότι ο νόμος ακριβώς γι' αυτό το λόγο (για να μην γίνεται μπέρδεμα) βάζει την υποχρέωση στον πωλητή.

Αν το σκεφτείς καλά όμως θα καταλάβεις ότι αυτά που είπα είναι απολύτως σωστά.

Tip:
Μην μπερδεύεσαι με την εξυπηρέτηση που κάνει η αντιπροσωπεία στον πελάτη της (το κατάστημα) και δέχεται απ' ευθείας κάτι για σέρβις.
Αυτά που έχεις πει μέχρι τώρα είναι σωστά και το παραδέχομαι (ουδέποτε το αρνήθηκα), αλλά όπως στο διευκρίνισα σε προηγούμενη απάντησή μου, καμία απολύτως σχέση δεν έχει η νομοθεσία αυτή που αναφέρεσαι, με το σέρβις εντός εργοστασιακής εγγύησης που συζητάμε, αλλά έχει σχέση μόνο για τις υποχρεώσεις-δικαιώματα μεταξύ πωλητή και καταναλωτή. Τυχόν εγγυήσεις που αναφέρονται στο νόμο που αναφέρεις, αφορούν εγγυήσεις που προσφέρει ο πωλητής (κατάστημα) είτε δωρεάν, είτε έναντι αμοιβής (σαν πρόσθετη παροχή υπηρεσίας) και είναι πέραν της εγγύησης που προσφέρει το εργοστάσιο. Όπως για παράδειγμα σε μερικές αλυσίδες καταστημάτων σου προσφέρουν με 100 ευρώ επέκταση εγγύησης για 2-3 χρόνια. Αυτού του είδους οι εγγυήσεις, ΝΑΙ εμπίπτουν στη σχετική νομοθεσία.
Η εργοστασιακή εγγύηση που σου παρέχει ο κατασκευαστής ΔΕΝ εμπίπτει σε αυτή τη νομοθεσία, και είναι μία συμφωνία η οποία συνάπτεται απ' ευθείας μεταξύ εργοστασίου και τελικού καταναλωτή με τους όρους που ορίζει ο πρώτος και αρχίζει να ισχύει από τη στιγμή αγοράς του προϊόντος.

Όσο για την εξυπηρέτηση που λες, οι μόνοι που κάνουν εξυπηρέτηση είμαστε εμείς οι καταναλωτές στο κατάστημα όπου αγοράσαμε την συσκευή (όταν την πάμε απ' ευθείας για σέρβις στην αντιπροσωπεία), οι οποίοι γλιτώνουμε το κατάστημα από έξοδα προς όφελος ταχύτερης εξυπηρέτησης δικής μας...
 


Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Αυτά που έχεις πει μέχρι τώρα είναι σωστά και το παραδέχομαι (ουδέποτε το αρνήθηκα), αλλά όπως στο διευκρίνισα σε προηγούμενη απάντησή μου, καμία απολύτως σχέση δεν έχει η νομοθεσία αυτή που αναφέρεσαι, με το σέρβις εντός εργοστασιακής εγγύησης που συζητάμε, αλλά έχει σχέση μόνο για τις υποχρεώσεις-δικαιώματα μεταξύ πωλητή και καταναλωτή. Τυχόν εγγυήσεις που αναφέρονται στο νόμο που αναφέρεις, αφορούν εγγυήσεις που προσφέρει ο πωλητής (κατάστημα) είτε δωρεάν, είτε έναντι αμοιβής (σαν πρόσθετη παροχή υπηρεσίας) και είναι πέραν της εγγύησης που προσφέρει το εργοστάσιο. Όπως για παράδειγμα σε μερικές αλυσίδες καταστημάτων σου προσφέρουν με 100 ευρώ επέκταση εγγύησης για 2-3 χρόνια. Αυτού του είδους οι εγγυήσεις, ΝΑΙ εμπίπτουν στη σχετική νομοθεσία.
Η εργοστασιακή εγγύηση που σου παρέχει ο κατασκευαστής ΔΕΝ εμπίπτει σε αυτή τη νομοθεσία, και είναι μία συμφωνία η οποία συνάπτεται απ' ευθείας μεταξύ εργοστασίου και τελικού καταναλωτή με τους όρους που ορίζει ο πρώτος και αρχίζει να ισχύει από τη στιγμή αγοράς του προϊόντος.

Όσο για την εξυπηρέτηση που λες, οι μόνοι που κάνουν εξυπηρέτηση είμαστε εμείς οι καταναλωτές στο κατάστημα όπου αγοράσαμε την συσκευή (όταν την πάμε απ' ευθείας για σέρβις στην αντιπροσωπεία), οι οποίοι γλιτώνουμε το κατάστημα από έξοδα προς όφελος ταχύτερης εξυπηρέτησης δικής μας...
Μα η όλη κουβέντα ξεκίνησε με το αν θα υπάρχει πρόβλημα με την εγγύηση στην Ελλάδα αν αγοραστεί απ' έξω. Πότε είπα ότι δεν έχει γενικά εγγύηση; :140:

Στο τελευταίο που λες, γλυτώνεις χρόνο άρα κερδισμένος είσαι. Και μην ανησυχείς για τα έξοδα του μαγαζιού. Οι αντιπροσωπείες περνάνε και τα παίρνουνε από τον πελάτη τους (το κατάστημα) τα μηχανάκια.
Εδώ βέβαια πάμε σε άλλες συμφωνίες.

Αυτά.
 

Μηνύματα
59
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Αυτό που έλεγες ήταν ότι σύμφωνα με τη νομοθεσία υπεύθυνος για την παροχή εγγύησης είναι ο πωλητής κάθε προϊόντος, αφήνοντας να εννοηθεί ότι εφ' όσον δεν το έχεις αγοράσει από Ελλάδα, πως είναι δυνατόν να σε καλύπτει ο εδώ αντιπρόσωπος. Με αυτό τον τρόπο όμως απέκλειες τις συμφωνίες που μπορεί να υπάρχουν μεταξύ εργοστασίου και αντιπροσώπων. Έτσι τουλάχιστον όπως τα έγραφες, αυτά καταλάβαμε εγώ και οι υπόλοιποι που απάντησαν.
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αγορά DENON AVR από το Intern

Αυτό που έλεγες ήταν ότι σύμφωνα με τη νομοθεσία υπεύθυνος για την παροχή εγγύησης είναι ο πωλητής κάθε προϊόντος, αφήνοντας να εννοηθεί ότι εφ' όσον δεν το έχεις αγοράσει από Ελλάδα, πως είναι δυνατόν να σε καλύπτει ο εδώ αντιπρόσωπος. Με αυτό τον τρόπο όμως απέκλειες τις συμφωνίες που μπορεί να υπάρχουν μεταξύ εργοστασίου και αντιπροσώπων. Έτσι τουλάχιστον όπως τα έγραφες, αυτά καταλάβαμε εγώ και οι υπόλοιποι που απάντησαν.
Βρε....
Δεν υπάρχει κανένας νόμος που να υποχρεώνει κάποιον τρίτο που δεν έχει καμία σχέση με τη διακίνηση ενός προιόντος να κάνει οτιδήποτε χωρίς να υπάρχει τέτοια συμφωνία εξ' αρχής.

Be well... :605:
 

Μηνύματα
642
Reaction score
539
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αγορά DENON AVR από το Internet!

ΦΥΣΙΚΑ και ισχύει η εγγύηση κατασκευαστή εντός Ελλάδος για αγορές από Ε.Ε, εφόσον ο κατασκευαστής έχει δηλώσει ότι η εγγύησή του είναι INTERNATIONAL.
Αν ο έλληνας αντιπρόσωπος δεν έχει ενημερωθεί για την ισχύουσα νομοθεσία, ή απλά προσπαθεί να το παίξει έξυπνος, τότε μια επικοινωνία με τη μαμά εταιρία θα του λύσει κάθε απορία.

Έχεις μπερδέψει κατασκευαστές, αντιπροσώπους κλπ.
Είπαμε, να μην το ξαναλέμε. Ο πωλητής είναι υπεύθυνος.
Άντε με κουράσατε... .
Δυστυχώς τίποτα δεν έχω μπερδέψει φίλε μου, ξέρω πολύ καλά τί λέω.
Η εγγύηση είναι του κατασκευαστή και ευθύνεται ο εδώ αντιπρόσωπος για την τήρησή της.
Αν έχεις όρεξη, διάβασε το ΦΕΚ 152 (10/7/2007) για να σου λυθούν όλες οι απορίες.
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Δυστυχώς τίποτα δεν έχω μπερδέψει φίλε μου, ξέρω πολύ καλά τί λέω.
Η εγγύηση είναι του κατασκευαστή και ευθύνεται ο εδώ αντιπρόσωπος για την τήρησή της.
Αν έχεις όρεξη, διάβασε το ΦΕΚ 152 (10/7/2007) για να σου λυθούν όλες οι απορίες.
Ό,τι νά ΄ναι.

Μάθε πρώτα φίλε μου τι είναι εμπορική συμφωνία, μετά έλα να μας πεις. Μην λέτε ότι θέλετε.
 


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.090
Μηνύματα
3.040.825
Members
38.529
Νεότερο μέλος
Nikos67
Top