Αγορά DENON AVR από το Internet!

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Θα προσπαθήσω να στο πω όσο πιο απλά γίνεται...
Είναι σαν να θέλω να μπω στο σπίτι του ΜΠΑΜΠΑ σου (ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ). Όσο κι αν εσύ ο ΥΙΟΣ του (ΤΟΠΙΚΟΣ ΔΙΑΝΟΜΕΑΣ/ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ) μπορεί να μου λες, προβάλλοντας οποιαδήποτε δικαιολογία, ότι δεν μπορώ να μπω... στο τέλος μετράει αυτό που λέει ο ΜΠΑΜΠΑΣ σου (ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ), και αν αυτός λέει ότι μπορώ να μπω στο σπίτι του, γιατί αυτός πληρώνει τον λογαριασμό, τότε ΕΣΥ (ΤΟΠΙΚΟΣ ΔΙΑΝΟΜΕΑΣ/ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ) δεν μπορείς να κάνεις τίποτα άλλο, παρά να εκτελέσεις τις εντολές του και να πεις και ένα τραγούδι.

ΥΓ: Αν δεν το καταλαβαίνεις κ τώρα, δεν μπορώ να σε βοηθήσω άλλο, παρά να σου δώσω για δώρο ένα μικρόφωνο... όλο δικό σου
Δεν μπορώ να σε βοηθήσω άλλο. Πάρε τηλέφωνο στην intersys που είναι ο αντιπρόσωπος της Pioneer στην Ελλάδα και άσε τους μπαμπάδες, τις μαμάδες και τους εργολάβους. Ό,τι σου πούνε από εκεί ισχύει όπως ισχύει ό,τι σου είπανε και στην Κινοτεχνική για τους Denon.

Εάν υπάρχει τέτοια συμφωνία μεταξύ αντιπροσώπου και κατασκευαστή τότε ισχύει. Αν δεν υπάρχει, πολύ απλά δεν ισχύει.

Τέλος, άσε να γνωρίζουν καλύτερα αυτοί που παρίστανται σε τέτοιες συμφωνίες και να ακούς τις συμβουλές τους. Χαμένος δεν βγαίνεις. :126:
 

Μηνύματα
59
Reaction score
0
Απάντηση: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Τι λέτε θα το πάμε απ την αρχή?
Όχι φίλε Νίκο, κουράστηκα πια... έτσι κι αλλιώς ο καθένας βλέπει την πραγματικότητα με τον δικό του τρόπο.

Το χειρότερο βέβαια, δεν είναι κάποιος να κάνει λάθος... αυτό είναι ανθρώπινο και ειδικά όταν οφείλεται στην άγνοια. Το χειρότερο είναι να σου παρουσιάζουν την αντικειμενική αλήθεια με απτά στοιχεία και ενώ το αναγνωρίζεις, να μην έχεις τη δύναμη να παραδεχθείς το λάθος σου...

... ή μάλλον τώρα που το ξανασκέφτομαι, υπάρχει και κάτι ακόμα χειρότερο από αυτό... Να μην έχεις την ικανότητα να αναγνωρίσεις την αντικειμενική αλήθεια που σου παρουσιάζουν...
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Αντικειμενική αλήθεια είναι αυτό:

Κατασκευαστής-Προμηθευτής=Εμπορική επιχειρήση
Αντιπρόσωπος=Εμπορική επιχείρηση.
Μεταξύ τους σχέση=Εμπορική συμφωνία.

Καπίσ?

Γρήγορα τηλέφωνο στην intersys!
 

Μηνύματα
1.578
Reaction score
4
Απάντηση: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Ρε Λεωνίδα,

αφού και εσύ αλλά και ο φίλος έχετε ένα μοναδικό ταλέντο...

Θα τα κάνετε τσουρέκια και στους δύο (κατασκευαστή και τοπικό αντιπρόσωπο) που θα πάρετε τελικά ότι εγγύηση γουστάρετε.. αρκεί να σας ξεφορτωθούν..... :114: Τι διάολο συζητάτε 500 σελίδες τώρα....
Εχω ρίξει το γέλιο της αρκούδας... :143:

Tommy ο Λεωνίδας ακριβολογεί αλλά εσύ μιλάς επι της ουσίας. Εγγύηση δεν θα σου καλύψει ο εδώ αντιπρόσωπος αν δεν υπάρχει συμφωνία. Το αν θα στο φτιάξουν τελικά ή όχι είναι άλλο θέμα. Κατα πάσα πιθανότητα θα στο φτιάξουν και θα τους πληρώσει το εργοστάσιο, εφόσον όμως εσύ παραπονεθείς σε αυτό (το εργοστάσιο). Αυτο όμως δεν σημαίνει ότι ισχύει η εγγύηση. Τέτοια θέματα εξετάζονται κατα περίπτωση και δεν σημαίνει ότι θα εξυπηρετήσε και πάντα.....

Τώρα αν δεν το καταλαβες και έτσι τι να σε πω...
Ο Αρβανιτάκης αντί να βοηθήσει λίγο κάθετε και χαζογελάει και σας τσιτώνει μου φαίνετε....
 

Μηνύματα
113
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Δεν μπορω να καταλαβω τι κολλημα ειναι αυτο με το εξωτερικο...
Ο καθενας εχει δικαιωμα να αγοραζει απ'οπου θελει και να κοιταει το συμφερον του.
Επισης και εγω δε μπορω να καταλαβω τι λογικη ειναι αυτη του αγορασες απο "εξω" αρα δεν στο φτιαχνω. Ελεος!
Ειναι υποχρεωμενος απο τ στιγμη που εχει παρει το "τιτλο" επισημος αντιπροσωπος να εξυπηρετησει τον εκαστοτε καταναλωτη της. Το μηχαμημα αναγραφει καποια επωνυμια, δεν το αγορασε απο τους κινεζους.
Εχει πληρωσει για αυτο που εχει στην κατοχη του, δεν του το εχουν χαρισει. Αυτοι κοιτανε αν τους τα ακουμπησαμε για να μας το φτιαξουν διαφορετικα τον π..λο; Η εταιρια ομως πουλησε ασχετα αν αυτοι δεν πουλησαν και το τι φταιει που αυτοι δεν πουλησαν. Η εταιρια λοιπον εκει τι λεει; Αγορασες τη ταδε συσκευη μου ασχετος απο που, που σαν κατασκευαστης τις δινω 1-2-.... χρονια εγγυηση καλης λειτουργιας. Δεν πιστευω λοιπον πως ειναι μαγαζακι τους η αντιπροσωπεια να κανουν οτι γουσταρουν ουτε βαζουν απο την τσεπη τους τα υλικα επιδιορθωσης για να μη το φτιαξουν, απο πισω κανει κουμαντο το κεφαλι-εταιρεια. Αν λοιπον δεν τους αρεσει να πουν στην Μαμα Εταιρεια πως επειδη καποιοι αγορασαν απο εξωτερικο εμας δεν μας ενδιαφερει καθολου τι αναγραφεται στην επισημη εγγυηση τς συσκευης και δεν τους παρεχουμε το νομινο service που δικαιουνται παρα μονο αν μας τα ακουμπησουν. :143:
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.746
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αγορά DENON AVR από το Internet!

..ουτε βαζουν απο την τσεπη τους τα υλικα επιδιορθωσης για να μη το φτιαξουν,...
Ολο το ζουμί.

Απ την τσέπη τους τα βάζουν και τα υλικά και την εργασία.
 

Μηνύματα
113
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Απ την τσέπη τους τα βάζουν και τα υλικά και την εργασία.
Δηλαδη θες να πεις πως ασχετος απο το που εχει αγορασει καποιος αν του χαλασει η συσκευη του εντος επισημης εγγυησης η αντιπροσωπεια-επισημο service μπαινει "μεσα" απο το κοστος επιδιορθωσης της; :102:
Δε νομιζω πως ειναι φιλανθρωπικα ιδρυματα και τα φτιαχνουν απο την τσεπη τους.
Εχουν το Α,Β,Γ κερδος-ποσοστο τους ασχετος αν η συσκευη ειναι εντος η εκτος εγγυησης.
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.746
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Δε νομιζω πως ειναι φιλανθρωπικα ιδρυματα και τα φτιαχνουν απο την τσεπη τους.
Εχουν το Α,Β,Γ κερδος-ποσοστο τους ασχετος αν η συσκευη ειναι εντος η εκτος εγγυησης.

Φυσικά και δεν είναι.
Αν έχει πουλήσει την συσκευή ο Γερμανός, ποιό το κέρδος του Ελληνα αντ/που?
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Ρε Λεωνίδα,

αφού και εσύ αλλά και ο φίλος έχετε ένα μοναδικό ταλέντο...

Θα τα κάνετε τσουρέκια και στους δύο (κατασκευαστή και τοπικό αντιπρόσωπο) που θα πάρετε τελικά ότι εγγύηση γουστάρετε.. αρκεί να σας ξεφορτωθούν..... :114: Τι διάολο συζητάτε 500 σελίδες τώρα....
Εχω ρίξει το γέλιο της αρκούδας...

Tommy ο Λεωνίδας ακριβολογεί αλλά εσύ μιλάς επι της ουσίας. Εγγύηση δεν θα σου καλύψει ο εδώ αντιπρόσωπος αν δεν υπάρχει συμφωνία. Το αν θα στο φτιάξουν τελικά ή όχι είναι άλλο θέμα. Κατα πάσα πιθανότητα θα στο φτιάξουν και θα τους πληρώσει το εργοστάσιο, εφόσον όμως εσύ παραπονεθείς σε αυτό (το εργοστάσιο). Αυτο όμως δεν σημαίνει ότι ισχύει η εγγύηση. Τέτοια θέματα εξετάζονται κατα περίπτωση και δεν σημαίνει ότι θα εξυπηρετήσε και πάντα.....

Τώρα αν δεν το καταλαβες και έτσι τι να σε πω...
Ο Αρβανιτάκης αντί να βοηθήσει λίγο κάθετε και χαζογελάει και σας τσιτώνει μου φαίνετε....
Φίλε, τον έχω σου λέω.... :143:

Είχα μια περίπτωση παλιότερα που κάποιος πήρε ένα DVD από ένα κατάστημα και με πήρε τηλέφωνο και άρχισε να με ρωτάει διάφορα. Και πες πες, μου σκάει το παραμύθι: Γιατί δεν έχει διακόπτη off? Το ξέρετε ότι αυτό επιβαρύνει το περιβάλλον; Το ξέρετε ότι αυτό είναι ενάντια στις νόρμες τις Ε.Ε.;

Αφού του εξήγησα τι ισχύει ακόμα και με τις νόρμες σχετικά με την ελάχιστη κατανάλωση σε συσκευές που δεν έχουν off, και σε σχέση με την ημερομηνία κατασκευής αλλά και το lifespan του προϊόντος, άρχισε να τα χάνει....
Στο τέλος (αφού κατάλαβε ότι απέναντί έχει κάποιον που γνωρίζει) μου λέει: Θέλω να μου δώσετε ελληνικές οδηγίες γιατί δεν είχε μέσα (και αρχίσαν να με ζώνουν τα φίδια... ).
Εν τέλει, επειδή δεν έφευγε μηχάνημα χωρίς ελληνικές οδηγίες φτιαγμένες από τα χεράκια μου :105:, του ζήτησα το serial number της συσκευής για να δω αν ήταν επισήμως εισαγόμενο. Μετά τον έλεγχο διαπιστώθηκε ότι δεν ήταν. Κανονικά και με το νόμο έπρεπε να του κλείσω το τηλέφωνο εκείνη τη στιγμή, αλλά επειδή είμαι καλός χαρακτήρας, του τις έστειλα με mail, να έχει κι αυτός ένα.... τρόπαιο! :116:

Αυτό που έχει σημασία ωρέ παίδες είναι να μη φτύνουμε στο ψωμί του άλλου. Όλοι τα ίδια ζόρια τραβάμε. Κι εμείς το ίδιο καταναλωτές είμαστε σαν εσάς. Αλλά το σωστό να λέγεται.
 

Μηνύματα
113
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Φυσικά και δεν είναι.
Αν έχει πουλήσει την συσκευή ο Γερμανός, ποιό το κέρδος του Ελληνα αντ/που?
Το κερδος του Ελληνα αντιπρ/που σε πωληση συσκευης κανενα.
Το μονο κερδος του ειναι απο το ποσοστο-κερδος που θα εχει απο την εταιρεια για την επιδιορθωση της βλαβης. Εντος εγγυησης δεν ξερω ποσο μικρο-μεγαλο μπορει να ειναι αυτο το κερδος αλλα εκτος εγγυησης ειναι σιγουρα αρκετο!
Στην προκειμενη περιπτωση ομως παλι ποιο ειναι το ζητουμενο το τι θα κερδισει ο αντιπροσωπος η το πως θα κοιταξει να εξυπηρετησει τον καταναλωτη της εταιρειας του; Εχει αγορασει συσκευη ο ανθρωπος της Μαμας Εταιρειας οπου ανηκει και αυτος με τον τιτλο "επισημος αντιπροσωπος!"
Ας κοιταξει λοιπον να του παρεχει τα νομιμα και να αφησει τα εγω δεν εβαλα στη τσεπη αρα πηγαινε αλλου.
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.746
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Το κερδος του Ελληνα αντιπρ/που σε πωληση συσκευης κανενα.
Τότε πως θα πληρώσει τα ανταλλακτικά και τον τεχνικό?
Η μαμά εταιρεία , συνήθως, δεν δίνει cent.
Aρα , βάσει συμβολαίου, τηρεί τον νόμο.
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Το κερδος του Ελληνα αντιπρ/που σε πωληση συσκευης κανενα.
Το μονο κερδος του ειναι απο το ποσοστο-κερδος που θα εχει απο την εταιρεια για την επιδιορθωση της βλαβης. Εντος εγγυησης δεν ξερω ποσο μικρο-μεγαλο μπορει να ειναι αυτο το κερδος αλλα εκτος εγγυησης ειναι σιγουρα αρκετο!
Στην προκειμενη περιπτωση ομως παλι ποιο ειναι το ζητουμενο το τι θα κερδισει ο αντιπροσωπος η το πως θα κοιταξει να εξυπηρετησει τον καταναλωτη της εταιρειας του; Εχει αγορασει συσκευη ο ανθρωπος της Μαμας Εταιρειας οπου ανηκει και αυτος με τον τιτλο "επισημος αντιπροσωπος!"
Ας κοιταξει λοιπον να του παρεχει τα νομιμα και να αφησει τα εγω δεν εβαλα στη τσεπη αρα πηγαινε αλλου.
Αγαπητέ, η επισκευή εντός εγγύησης είναι: μηδεν κόστος ανταλακτικών ΑΝ το καλύπτει η μαμά, και χαμένες εργατοώρες. Και μιλάω για εταιρίες που έχουν το δικό τους σέρβις. Αν πάμε σε εξωτερικό σέρβις, άντε γεια λέμε. Μπαίνεις μέσα συνήθως και το κάνεις ακριβώς γιατί προσπαθείς να εξυπηρετήσεις.
Και αυτό το τελευταίο απαντά σε αυτό που λες για την εξυπηρέτηση και προσπάθεια που καταβάλλεις να τους έχεις ευχαριστημένους όλους. Απλά ο Jesus δεν μπορείς να είσαι όση καλή θέληση και να έχεις.
Πολλά, πάρα πολλά τα παραδείγματα ευχαριστημένων υπερ το δεόν που απλά σε παίρνουν τηλέφωνο και σε ευχαριστούν.
Μην κοιτάς που δε γίνεται θέμα.
 

Μηνύματα
113
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Τότε πως θα πληρώσει τα ανταλλακτικά και τον τεχνικό?
Η μαμά εταιρεία , συνήθως, δεν δίνει cent.
Aρα , βάσει συμβολαίου, τηρεί τον νόμο.
Τα ανταλλακτικα δε μπορω να πω οτι θα τα πληρωσει απο την τσεπη του με την εννοια τη δικη σου γιατι ειναι θεμα εγγυησης αρα εκει τα βρισκει με τη μαμα εταιρεια για το πως θα καλυφθουν αυτα τα εξοδα. Αυτος ειναι ο μεσαζων που φροντιζει για το καλο προσωπο της εταιρειας και την εξυπηρετηση του πελατη τους ετσι ωστε να μεινει οσο το δυνατον καλυτερα ευχαριστημενος απο το προιον του ο πελατης και το after sale. Παλι στη 2η περιπτωση εκτος εγγυησης ειναι πιο "καθαρο" το κερδος χωρις να μπω σε λεπτομερειες.
Θελω να πω ξανα, ο καθενας κοιταει το συμφερον του και αναλογως αγοραζει απ'οπου νομιζει.
Κανενας εδω δεν ειπε να παμε ολοι απ'εξω να ψωνιζουμε.
Εχουμε και μια εγχωρια αγορα να υποστηριξουμε και οι καιροι ειναι δυσκολοι αλλα ελεος βρε παιδια, εχετε κανει θεμα για μια κ..οσυσκευη που καποιος μπορει να εχει αγορασει απ'εξω.
Μπορει ο ανθρωπος οπως εχουν πει κ'αλλοι να εμενε εκει-να ηταν διακοπες-να μετακομισε-να του καπνισε κτλ.
Δε νομιζω πως για μια τετοια συσκευη εντος εγγυησης θα πεσει "εξω" μια αντιπροσωπεια.
Ας λογικευθουμε...
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Τα ανταλλακτικα δε μπορω να πω οτι θα τα πληρωσει απο την τσεπη του με την εννοια τη δικη σου γιατι ειναι θεμα εγγυησης αρα εκει τα βρισκει με τη μαμα εταιρεια για το πως θα καλυφθουν αυτα τα εξοδα. Αυτος ειναι ο μεσαζων που φροντιζει για το καλο προσωπο της εταιρειας και την εξυπηρετηση του πελατη τους ετσι ωστε να μεινει οσο το δυνατον καλυτερα ευχαριστημενος απο το προιον του ο πελατης και το after sale. Παλι στη 2η περιπτωση εκτος εγγυησης ειναι πιο "καθαρο" το κερδος χωρις να μπω σε λεπτομερειες.
Εφ' όσον ξεφεύγουμε από λογικές εγγύησης, τότε μιλάμε σε άλλο επίπεδο, σε επίπεδο οποιουδήποτε τεχνικού κάνει σέρβις σε οτιδήποτε. Αυτό πάει την κουβέντα αλλού, εντελώς όμως, και είναι άλλο θέμα.

Θελω να πω ξανα, ο καθενας κοιταει το συμφερον του και αναλογως αγοραζει απ'οπου νομιζει.
Το έχουμε πει ευθύς εξ' αρχής, οποιοσδήποτε είναι ελεύθερος να κάνει ό,τι θέλει αρκεί να γνωρίζει που να απευθυνθεί και να μη ζητάει άλλα αντί άλλων.

Κανενας εδω δεν ειπε να παμε ολοι απ'εξω να ψωνιζουμε.
Εχουμε και μια εγχωρια αγορα να υποστηριξουμε και οι καιροι ειναι δυσκολοι αλλα ελεος βρε παιδια, εχετε κανει θεμα για μια κ..οσυσκευη που καποιος μπορει να εχει αγορασει απ'εξω.
Ορθόν το πρώτο μέρος. Τι νομίζεις όμως; Τι είναι ο κάβουρας τι είναι το ζουμί του. Για τέτοιου επιπέδου συσκευές μιλάμε που εμπορεύονται και για μηδαμινό σχεδόν κέρδος. Μήπως έχεις την εντύπωση ότι οι περισσότεροι πουλάνε καμιά κατοστή Grande Utopia το μήνα να μην του νοιάζει; (Τυχαίο το παράδειγμα). Τρεις το λάδι, τρεις το ξύδι είναι πάντα.

Μπορει ο ανθρωπος οπως εχουν πει κ'αλλοι να εμενε εκει-να ηταν διακοπες-να μετακομισε-να του καπνισε κτλ.
Δε νομιζω πως για μια τετοια συσκευη εντος εγγυησης θα πεσει "εξω" μια αντιπροσωπεια.
Ας λογικευθουμε...
Γι' αυτό και πάντα, μα πάντα, πρέπει να ρωτάς να είσαι ενήμερος. Να ξέρεις τι δεσμεύσεις έχει ο απέναντί σου σε σένα.
Πήρα μια τηλεόραση πρόσφατα, και επειδή βιαζόμουν δεν έκατσα να ρωτήσω λεπτομέρειες, παρ' όλο που τη βρήκα σε τιμή χώμα. Έχοντας όμως υπ' όψη το τι γίνεται, ζήτησα από τον πωλητή να μου πει πως θα είμαι καλυμένος σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά. Μου είπε πως για οτιδήποτε θα απευθυνθώ σε αυτόν. Εάν το παίξει κινέζος (ω μη γέννετω πάθει κάτι η TV) τότε η τιμωρία του θα είναι να μην ξαναψωνίσω από εκεί, καθώς και διάφορα άλλα χαριτωμένα που δε χρειάζεται να πω. :116:

Και δεν χρειάζεται να κουνήσω καν το δαχτυλάκι μου για το παραμικρό. Ούτε να ψάχνω ποιος έχει σύμβαση με ποιον, ούτε ποιος καταχράται ποιον, ούτε ποιος προσπαθεί να κοροιδέψει ποιον. Του την πάω πίσω από εκεί που την πήρα και το αναλαμβάνει αυτός. Έτερον ουδέν.
 

Μηνύματα
59
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Το κερδος του Ελληνα αντιπρ/που σε πωληση συσκευης κανενα.
Το μονο κερδος του ειναι απο το ποσοστο-κερδος που θα εχει απο την εταιρεια για την επιδιορθωση της βλαβης. Εντος εγγυησης δεν ξερω ποσο μικρο-μεγαλο μπορει να ειναι αυτο το κερδος αλλα εκτος εγγυησης ειναι σιγουρα αρκετο!
Στην προκειμενη περιπτωση ομως παλι ποιο ειναι το ζητουμενο το τι θα κερδισει ο αντιπροσωπος η το πως θα κοιταξει να εξυπηρετησει τον καταναλωτη της εταιρειας του; Εχει αγορασει συσκευη ο ανθρωπος της Μαμας Εταιρειας οπου ανηκει και αυτος με τον τιτλο "επισημος αντιπροσωπος!"
Ας κοιταξει λοιπον να του παρεχει τα νομιμα και να αφησει τα εγω δεν εβαλα στη τσεπη αρα πηγαινε αλλου.
Εγώ συμφωνώ με το φίλο, και θα το εξηγήσω... απλά πιστεύω ακόμα ότι μερικοί μπερδεύουν την εγγύηση του κατασκευαστή με την εγγύηση του τοπικού αντιπροσώπου...

Για παράδειγμα: Μία εταιρεία κατασκευής λέει σε όλους τους τοπικούς αντιπροσώπους/διανομείς της εντός ΕΕ ότι "προσφέρω 2 χρόνια εγγύηση για το Χ προϊόν", και στη συνέχεια ο εν Ελλάδι τοπικός αντιπρόσωπος για να κάνει το εν λόγω προϊόν πιο θελκτικό στην αγορά, προσφέρει επιπλέον των προαναφερόμενων 2 χρόνων, άλλα πχ 2 χρόνια εγγύηση, ήτοι συνολικά 2+2=4 χρόνια.

Αν το προϊόν πάθει κάτι εντός των πρώτων 2 χρόνων εγγύησης (που προσφέρεται από τον κατασκευαστή), απ' ότι γνωρίζω εγώ μέχρι τώρα, η εταιρεία κατασκευής καλύπτει στον τοπικό αντιπρόσωπο τόσο το κόστος των ανταλλακτικών όσο και το κόστος της εργασίας για τον έλεγχο/επισκευή σύμφωνα με τα προσυμφωνημένα τιμολόγια. Επομένως, δεν μπαίνει "μέσα" ο τοπικός αντιπρόσωπος καθώς αποζημιώνεται πλήρως από την μαμά-εταιρεία (τώρα ο τρόπος που αποζημιώνεται μπορεί να ποικίλει και δεν αφορά το θέμα μας).
Αν το προϊόν χαλάσει μετά τα 2 πρώτα χρόνια, στο 3ο ή 4ο δηλαδή, τότε επισκευάζεται μεν το προϊόν, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ όμως από τον αντιπρόσωπο που προσέφερε αυτή την έξτρα εγγύηση, και φυσικά το κόστος ανταλλακτικών και εργασίας βαρύνουν αποκλειστικά τον ίδιο, κ η μαμά εταιρεία δεν ξέρει και ούτε θέλει να ξέρει τίποτα.

Βέβαια, υπάρχει και η περίπτωση (και εδώ είναι το ζουμί για μένα) να αναφέρεται σε κάποια προϊόντα εγγύηση "κατασκευαστή", αλλά στην πραγματικότητα αυτή να είναι εγγύηση "αντιπροσώπου". Δηλαδή η μαμά-εταιρεία να λέει στον κάθε τοπικό αντιπρόσωπο: "Θα πουλάς αυτό το προϊόν μου με πχ 2 χρόνια υποχρεωτική εγγύηση, αλλά το κόστος των ανταλλακτικών και εργασίας επισκευής θα βαρύνουν αποκλειστικά εσένα (τον αντιπρόσωπο), τα οποία θα τα αντισταθμίζεις από τα κέρδη πώλησης των προϊόντων μου". Σε αυτή τη περίπτωση ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι δεν μπορεί κάποιος καταναλωτής να αγοράσει το συγκεκριμένο προϊόν από δίκτυο άλλου αντιπροσώπου (πχ εξωτερικό) και να ζητά μετά άλλος αντιπρόσωπος να του επισκευάσει δωρεάν τη συσκευή. (Δεν εξετάζω το θέμα να κάνει παράπονα ο καταναλωτής στην μαμά-εταιρεία, και αυτή στη συνέχεια, για λόγους εξυπηρέτησης και για να έχει ικανοποιημένο τον πελάτη της, να έρθει σε κατά περίπτωση συμφωνία με τον εκάστοτε τοπικό αντιπρόσωπο. Αυτό το αφήνω απ' έξω). Ο καταναλωτής θα πρέπει τότε να απευθύνεται στο δίκτυο μέσω του αντιπροσώπου που αγοράστηκε το προϊόν. Μερικές φορές για το μπέρδεμα μεταξύ εγγυήσεων φταίει κ ο πωλητής στο κάθε κατάστημα, ο οποίος μπορεί είτε λόγω άγνοιας της διάκρισης μεταξύ των δύο ειδών εγγυήσεων, είτε λόγω μη διευκρίνισης του τρόπου παροχής της εγγύησης από τον τοπικό αντιπρόσωπο, να πληροφορεί λαθεμένα τον καταναλωτή περί εγγύησης "κατασκευαστή".

Η Pioneer πάντως είναι σαφής στην επίσημη ιστοσελίδα της. Λέει ότι τα προϊόντα της έχουν μέσα κάρτα Ευρωπαϊκής εγγύησης και μπορεί κάποιος να αγοράσει ένα προϊόν της στη χώρα Α και μετά η εγγύηση τον καλύπτει στη χώρα Β για τουλάχιστον 1 χρόνο (προφανώς η διάρκεια θα ορίζεται κατά περίπτωση από την κάρτα εγγύησης που περιλαμβάνεται με το προϊόν). Τώρα αν νομίζει κάποιος ότι ολόκληρη Pioneer Ευρώπης (που προΐσταται των υπολοίπων τοπικών αντιπροσώπων της) είναι τόσο χάληδες, ώστε να αναγράφει ΡΗΤΑ ΚΑΙ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ κάτι τόσο σοβαρό κ μάλιστα στην επίσημη ιστοσελίδα της, ΧΩΡΙΣ να υπάρχει προηγούμενη συμφωνία με τους επιμέρους αντιπροσώπους της, τότε τι να πω.... Εγώ πάντως τους Γιαπωνέζους δεν τους έχω για τόσο μ@λ@κες...
Όσον αφορά τις υπόλοιπες εταιρείες, έχω ξαναπεί ότι δεν γνωρίζω αυτή τη στιγμή τι ισχύει, αλλά αναγνωρίζω ότι μπορεί η κάθε μία να έχει την ιδιαίτερη πολιτική της...

Απλά, καλό είναι να μην είμαστε απόλυτοι και να λέμε ή το ένα, ή το άλλο.
 

Μηνύματα
2.256
Reaction score
249
Απάντηση: Αγορά DENON AVR από το Internet!

η τιμη πωλησης γιατι διαφερει απο χωρα σε χωρα;
αν η τιμη στην ελλαδα ηταν αρκετα κοντινη με αυτη του εξωτερικου θα το παιρναμε απο ελλαδα

για την pioneer που βλεπω να λεγονται πραγματα πριν, στην καρτα που βαζει μεσα να μην βαλει την ελλαδα αφου δεν μας καλυπτει η intersys για αγορα απο εξω
την εχει την ελλαδα ΄η οχι;

με αυτα που διαβαζω γιατι παιρνει κανεις μια αντιπροσωπεια αφου ειναι ασυμφορη;
τον παρακαλανε και υποκυπτει;
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.746
Απάντηση: Αγορά DENON AVR από το Internet!

η τιμη πωλησης γιατι διαφερει απο χωρα σε χωρα;
αν η τιμη στην ελλαδα ηταν αρκετα κοντινη με αυτη του εξωτερικου θα το παιρναμε απο ελλαδα

Είναι απλό,οι μεγαλύτερες αγορές αγοράζουν φθηνότερα.
Οι διαφορές δεν είναι μεγάλες , εκτός ΟΝΚΥΟ.
 

Μηνύματα
1.578
Reaction score
4
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Αν το προϊόν πάθει κάτι εντός των πρώτων 2 χρόνων εγγύησης (που προσφέρεται από τον κατασκευαστή), απ' ότι γνωρίζω εγώ μέχρι τώρα, η εταιρεία κατασκευής καλύπτει στον τοπικό αντιπρόσωπο τόσο το κόστος των ανταλλακτικών όσο και το κόστος της εργασίας για τον έλεγχο/επισκευή σύμφωνα με τα προσυμφωνημένα τιμολόγια. Επομένως, δεν μπαίνει "μέσα" ο τοπικός αντιπρόσωπος καθώς αποζημιώνεται πλήρως από την μαμά-εταιρεία (τώρα ο τρόπος που αποζημιώνεται μπορεί να ποικίλει και δεν αφορά το θέμα μας).
Αυτό είναι που δεν καταλαβαίνεις και προσπαθεί ο Λεωνίδας να σου εξηγήσει.

Ο τοπικός αντιπρόσωπος ΔΕΝ είναι η τοπική παρουσία της κατασκευάστριας εταιρείας. Είναι μια επιχείρηση η οποία λειτουργεί με σκοπό το κέρδος. Μπορεί μάλιστα να αντιπροσωπεύει και παραπάνω της μιας μάρκας προιόντων, ακόμα και ανταγωνιστικών μεταξύ τους (το σύνηθες, δηλαδή).
Ο τοπικός αντιπρόσωπος λοιπόν, έχει κάνει μια συμφωνία για την αντιπροσώπευση/μεταπώληση/επισκευή προιόντων της Α εταιρείας.
Αυτή η συμφωνία μπορεί ή όχι να περιλαμβάνει και συμφωνία επισκευής όλων των προιόντων, ακόμα και αυτά που ΔΕΝ έχουν αγοραστεί. Δεν μπορώ να ξέρω τι είδους συμφωνίες είναι αυτές, ούτε το πως διαχωρίζουν ένα προιόν που έχει πωληθεί απο τον ίδιο τον αντιπρόσωπο με ένα άλλο που δεν το έχει πουλήσει ο ίδιος, αλλά σε αυτά άκου τον Λέω. Κάτι παραπάνω ξέρει...

Αν περιλαμβάνει τέτοιου είδους συμφωνία έχει καλώς. Αν όχι τότε θα πρέπει να βγάλεις εσύ τα κάστανα απο την φωτιά, απευθυνόμενος στην μαμά εταιρεία που ισχυρίζετε ότι έχεις εγγύηση, ώστε αυτή να καλύψει τον αντιπρόσωπο με ανταλακτικά και κόστος εργασίας, ώστε αυτός να σου επισκευάσει το χαλασμένο προιόν.

Πρέπει να διαχωρήσεις ότι είναι διαφορετικό αυτό που γράφουν και λένε οι κατασκευάστριες εταιρείες στους πελάτες τους με αυτά που συμφωνούν με τους κατα τόπους αντιπροσώπους τους. Και το κάνουν αυτό γιατι απλά τους συμφέρει οικονομικά. Αντι να τα σκάνε μια και έξω στον εδώ αντιπρόσωπο ο οποίος μπορεί και να μην χρειαστεί ποτέ (πόσες ποια είναι οι συσκευές που αγοράζονται έτσι?) τα σκάνε κατα περίπτωση. Και πάλι αυτό δεν έχει να κάνει με την εγγύηση που εσύ έχεις (δεδομένο) αλλά με την υποχρέωση του εδώ αντιπροσώπου να σε καλύψει. Δεν τον υποχρεώνει κανείς και θα το κάνει μόνο αν τον καλύψει η μαμά εταιρεία μετά συνενόηση κατα περίπτωση.

Μην μπερδεύεις τους αντιπροσώπους με τις τοπικές παρουσίες των εταιρειών.

Θα ήταν διαφορετικά αν υπήρχε τοπική παρουσία της ίδιας της denon (πχ denon Hellas) η οποία θα έλυνε τέτοιου είδους προβλήματα.
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αγορά DENON AVR από το Internet!

Θα ήταν διαφορετικά αν υπήρχε τοπική παρουσία της ίδιας της denon (πχ denon Hellas) η οποία θα έλυνε τέτοιου είδους προβλήματα.
Αυτό το τελευταίο τι τό 'θελες ρε φιλαράκ'; Τώρα θα βγει κανένας και θα μας ρωτάει και γιατι να μην είναι έτσι (I have a dream αλά Martin Luther king) κλπ κλπ... :143:
 

Μηνύματα
2.256
Reaction score
249
Απάντηση: Αγορά DENON AVR από το Internet!

τοτε να μη λεγονται αντιπροσωποι
αλλα συνεργατες
και ποια η διαφορα απο ενα απλο καταστημα πωλησης;
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.057
Μηνύματα
3.039.443
Members
38.524
Νεότερο μέλος
Vaslamp
Top