Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Για τελευταία φορά θα σας απαντήσω:
Και εγώ για ακόμα μια φορά θα σας απαντήσω......
Ελπίζω να μην χρειαστεί να επανέλθω.....


Δεν μπορείτε να δεχτείτε ότι σε μια κουβέντα περί TSi είναι off topic η ιστορική αναδρομή σε όλα τα λάθη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας ή θεωρείτε ότι λόγω θέσεως είστε υπεράνω υποδείξεων;
Δεν έχουμε «κλειδωμένα» θέματα και τίτλους.
Έχουμε την άνεση να μην είμαστε αγκυλωμένοι και να φαρδαίνουμε την κουβέντα όσο θέλουμε. Μάλλον σας ενοχλεί πως δεν μείναμε κολλημένοι σε αυτά που θέλατε...
Δεν χρειάζεται να χαρακτηρίσω κάτι ως off topic
Είναι ελεύθερο το βήμα να μιλάμε όσο θέλουμε και εντός λογικών αποκλίσεων (πχ αν μιλάμε για TSi δεν θα αρχίσουμε να λέμε συνταγές για ιμάμ. Παρόλο που υπάρχει ο συνδετικός κρίκος του...λαδιού :138: )


Εγώ έκανα την αυτοκριτική μου και απολογήθηκα γι' αυτό. Εσείς;
Μπράβο σας για την αυτοκριτική.
Έκανα και εγώ και σας απάντησα ήδη.....



Νομίζω ότι είναι γνωστή σε όλους η λατρεία που τρέφετε για τα Alfa Romeo (και η αντιπάθεια σε κάποιους άλλους) και πως σας εμποδίζει να είστε αντικειμενικός.
Ναι, μου αρέσουν οι Alfa Romeo.
Αλλά έχω το θάρρος της γνώμης μου και το δηλώνω σαφέστατα στην υπογραφή μου για να βοηθάω τους συνομιλητές μου....
Μου κάνει μεγάλη εντύπωση το «αντιπάθεια προς άλλους»
Δεν τρέφω καμία αντιπάθεια για κανέναν
Πως θα μπορούσα άλλωστε?
Ακόμα κι αν είχα οποιαδήποτε κουβέντα με μέλος που είχε εκ διαμέτρου αντίθετη άποψη από μένα, ποτέ δεν θα έμπαινα στην λογική της...αντιπάθειας.
Ακόμα και βαριές κουβέντες να λέγαμε (υποθετικά μιλώ), αν βρισκόμουν φάτσα κάρτα με κάποιον θα μιλούσα χαλαρά μαζί του.

Ξεκαθαρίστε κάτι στο μυαλό σας.
Το ανέφερα και νωρίτερα αλλά μάλλον πάλι δεν διαβάζατε.
Δεν είμαι συντάκτης σε περιοδικό αυτοκινήτων
Επομένως, το ότι μου αρέσουν οι Alfa Romeo δεν με κάνει λιγότερο αντικειμενικό.
Γιατί?
Γιατί δεν χρειάζεται κανείς να ενδιαφερθεί για την άποψή μου.
Όμως, θεωρώ πολύ αντικειμενικότερο τον εαυτό μου από όσο φαντάζεστε γιατί δεν έχω κανένα μα κανένα όφελος υποστηρίζοντας την Alfa Romeo ή οποιαδήποτε άλλη μάρκα



Αυτά είναι πράγματα που όχι μόνο δεν είπα, αλλά ούτε καν υπαινίχθηκα. Γιατί θέλετε να δημιουργήσετε εντυπώσεις, δημιουργώντας περαιτέρω ένταση κύριε διαχειριστά;
Αγαπητό μέλος, υπάρχει το καλό της υπόθεσης.
Και είναι η αδυναμία διόρθωσης και επεξεργασίας των κειμένων μετά από μερικά λεπτά.
Επομένως όσα γράφονται, μένουν στον αέρα.
Δεν δημιουργώ εντυπώσεις.
Τα γραπτά σας το κάνουν και ευτυχώς κάθε μέλος που θέλει να βγάλει συμπέρασμα δεν χρειάζεται να κάτι κάτι άλλο από το να διαβάσει από την αρχή το thread




Νομίζω ότι ήταν προφανές από την αρχική παραπομπή μου ότι το ράδιο αρβύλα αναφερόταν στις φήμες που κυκλοφορούν ευρέως περί αύξησης της ιπποδύναμης μέσω αναβάθμισης εντός του επισήμου δικτύου. Σας το ξαναέγραψα, αλλά εσείς επιμένετε.
Το προφανές είναι ένα.
Και το έχω αναφέρει πιο πάνω.
Μιλήσατε για «για τις χαζομάρες περί αναξιοπιστίας των TSi»
Το γράψατε στο post #8?
Πριν καν μιλήσω για οτιδήποτε?
Ρωτάω ευθέως για ακόμα μια φορά και ελπίζω αυτή τη φορά να το διαβάσετε σωστά:
Είναι χαζομάρες οι απόψεις για αναξιοπιστία των TSi?

Εδώ έχω αντιρρήσεις από την αρχή.....
Δεν θέλετε να το καταλάβετε, ΟΚ
Κανένα πρόβλημα
Μην προσπαθείτε να μας βγάλετε τρελούς ή ανάξιους να καταλάβουμε μια απλή κουβέντα





ΕΛΕΟΣ! Ποιον χαρακτήρισα ψεύτη; Γιατί κατασκευάζετε τέτοιες κατηγορίες;
Έχω αναφερθεί και παλιότερα σε προβλήματα αξιοπιστίας των TSi

Εμμέσως πλην σαφώς, αφού αποκαλείτε ψέμματα σχόλια για την αναξιοπιστία των TSi, αποκαλείτε και ψεύτες όσους τα λένε. Συμπεριλαμβανομένου και εμού!!
Εγώ κατασκεύασα κατηγορίες ή οι χαρακτηρισμοί σας?




Και ποια αλήθεια περιγράφετε; Το ότι υπάρχουν μεμονωμένα θέματα αξιοπιστίας, όπως σε όλους τους ευρωπαίους κατασκευαστές;
Ναι, κατά την άποψη μου, είχα δίκιο και περί αρβυλών (όταν αναφερόμουν στην εργοστασιακή αναβάθμιση) και περί χαζομαρών (όταν αναφερόμουν στην προβληματική αναξιοπιστία).
Για ποια μεμονωμένα θέματα μιλάτε?
Έδωσα links να διαβάσετε....
Ααα...ναι.....Ξέχασα.
Τώρα, χαρακτηρίζετε τα αντίστοιχα θέματα στα Γερμανικά ως «μεμονωμένα»
Μάλλον η αντικειμενικότητά σας πήγε περίπατο.
Και μάλλον μακρινό!!!



Καταλαβαίνω ότι έχετε χάσει την ψυχραιμία σας και τον έλεγχο, προσπαθώντας να δημιουργήσετε ένταση, ενώ θα έπρεπε λόγω θέσης να κάνετε το αντίθετο. Γι' αυτό ΔΕΝ θα συνεχίσω να γράφω σε αυτό το thread, όσο κι αν συνεχίσετε να με προκαλείτε. Το έκανα μια φορά το λάθος και επανήλθα, δεν πρόκειται να το κάνω και δεύτερη...
Σαφέστατα και δεν έχω χάσει την ψυχραιμία μου.
Είμαι ήρεμος για έναν λόγο
Δεν χρειάζεται να χάσω την ψυχραιμία μου και να χαλάσω την ηρεμία μου.
Έχω γράψει ένα κατεβατό από σκέψεις, με επιχειρήματα και παραδείγματα και εσείς κάνετε την πάπια......
Σε μια τόσο εύκολη κατάσταση, βρείτε μου έναν λόγο για τον οποίο θα έπρεπε να χάσω την ψυχραιμία μου!!
 

Μηνύματα
14.025
Reaction score
11.713
Υδρόψυκτο είναι. Είναι μέσα στην πολλαπλή είσαγωγής και ψύχεται με νερό.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

1. Η ουσία του downsizing δεν είναι η κατασκευή μικρών υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων (που υπάρχουν από τη δεκαετία του 80), αλλά η δυνατότητα μείωσης της κατανάλωσης μέσω της συνδυαστικής χρήσης μιας σειράς τεχνολογιών (υπερτροφοδότηση, άμεσος ψεκασμός, μεταβλητός χρονισμός, 6άρια κιβώτια με μακριές σχέσεις που καλύπτονται από την παρεχόμενη ροπή κτλ).
Η Γερμανική νοοτροπία στο downsizing ήταν να προσπαθήσει να βγάλει τουρμπάτα μοτέρ με κιβώτια ταχυτήτων με μακριές σχέσεις για να «ξεγελάσουν» τις μετρήσεις καυσαερίων και να βγάλουν χαμηλές καταναλώσεις και ρύπους στις μετρήσεις έγκρισης τύπου.
Με σκοπό να επηρεάσουν το κόστος τελών κυκλοφορίας και να εντυπωσιάζουν στα προσπέκτους.
Με αποτέλεσμα να μιλάμε για οχήματα που συνήθως έχουν θεόμακρες 6ες σχέσεις που όμως δεν αρκούν σε πραγματικές συνθήκες και απαιτείται κατέβασμα 1 ή 2 σχέσεων για γρήγορο προσπέρασμα.
Ναι, στους Γερμανικούς αυτοκινητόδρομους είναι απλούστερο γιατί οι υψομετρικές διαφορές είναι μικρές. Σε χώρες όμως σαν την Ελλάδα που σε ταξίδι είναι εύκολο να αντιμετωπίσει ο οδηγός ανηφόρες και κατηφόρες, αρχίζει το θέμα να ξεφεύγει πολύ από τις τυπικές μετρήσεις.
Αν συνυπολογίσουμε και την αναγκαστική αλλαγή νοοτροπίας στην οδήγηση που απαιτεί η λογική των μικρών τουρμπάτων κινητήρων και έχουμε τα αποτελέσματα ανθρώπων που πρωτοκαβάλησαν Golf TSi και στην πόλη χτυπούσαν 15-16lt/100km οδηγώντας «ατμοσφαιρικά»
Είναι δεδομένο πως τα μοτέρ αυτά (και όχι μόνο τα Γερμανικά) απαιτούν γνώσεις για να πετύχουμε καλές καταναλώσεις. Και είναι δεδομένο πως υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις αναλόγως τον οδηγό και τις συνθήκες




2. Ένας κινητήρας TSi (εδώ μπορείτε να βάλετε στη θέση του και τους αντίστοιχους του ανταγωνισμού) σαφώς και μπορεί να κινηθεί σε ένα μεγάλο εύρος κατανάλωσης. Εμένα όμως μου αρκεί ότι η κατανάλωση του δικού μου δίλιτρου T(F)Si, μπορεί με έξυπνα σβέλτη οδήγηση να είναι αντίστοιχη σε ίδιες συνθήκες με ενός ατμοσφαιρικού 1600αριού με λιγότερο από τη μισή ιπποδύναμη. Σαφώς και είναι αναμενόμενο ότι αν βγάλω βόλτα και τα 250 άλογα θα πρέπει να τα ταϊσω και τον αντίστοιχο σανό...
Αν κάποιος χρησιμοποιεί ένα 2λιτρο Τ μοτέρ σαν 1600άρι, λογικό είναι να καίει λίγα.
Συμφωνώ απολύτως
Όπως συμφωνώ απολύτως πως για να ταϊστούν 250 άλογα χρειάζεται βενζίνη και μάλιστα πολύ....



3. Σε κοινό χαλαρό ταξίδι δύο φίλων σε κονβόι από Αθήνα στα Ιωάννινα, ο ένας με Focus 2.0 145 ίππων και ο άλλος με Golf 1.4 TSi 140 ίππων, η διαφορά στην κατανάλωση άγγιξε τα 2lt/100Km υπέρ του δεύτερου, με το πρόσθετο bonus ότι έφτασε πιο ξεκούραστος, έχοντας πολύ πιο άνετες προσπεράσεις και χαμηλότερα επίπεδα θορύβου (λόγω 6ης σχέσης).
Έχουμε μια παράμετρο μη ελεγχόμενη.
Το οδηγικό στυλ των δύο οδηγών.
Μπορώ άνετα να σας δώσω ένα παράδειγμα.
Μπορώ εγώ προσωπικά, στην ίδια διαδρομή, με την ίδια μ.ω.τ. να πετύχω διαφορές των 2+ λίτρων άνετα. Και αν οδηγώ όχημα με μοτέρ Τ, μπορώ να εκτοξεύσω την διαφορά στα 5+ l/100km
Τακτικότερα κατεβάσματα, ανέβασμα στροφών, εντονότερα φρεναρίσματα, λάθος πιέσεις στα ελαστικά, ανοικτά παράθυρα και άλλα πολλά, μπορούν να επηρεάσουν κατά πολύ την κατανάλωση...

Φαντάζεστε δύο διαφορετικούς οδηγούς σε δύο διαφορετικά αυτοκίνητα πόσους διαφορετικούς συνδυασμούς δίνουν?




4. Θα ξαναγράψω ότι όλα τα fora των αυτοκινητιστικών club βρίθουν από αναφορές σε βλάβες. Είμαι βέβαιος ότι αντίστοιχες παραπομπές με αυτές που αναφέρθηκαν από το vwclub μπορεί κανείς να βρείς και στα clubs των υπόλοιπων κατασκευαστών.
Συμφωνώ πως παντού μπορείτε να διαβάσετε πλειάδα προβλημάτων.
Γιατί λοιπόν μιλήσατε «για τις χαζομάρες περί αναξιοπιστίας των TSi»?




5. Επειδή μπερδευτήκατε με τα χιλιόμετρα, τους χρόνους και τις μέσες ταχύτητες και καταναλώσεις του χθεσινού ταξιδιού μου, κρατήστε μόνο το σημαντικό: ότι είχα την ίδια κατανάλωση που θα είχα σε αντίστοιχες συνθήκες (μάλλον σχεδόν αντίστοιχες γιατί θα ήμουν πιο αργός και λιγότερο ξεκούραστος) με το παλαιό ατμοσφαιρικό 1600άρη Focus μου. Κι αν αντί για δίλιτρο TFSi είχα ένα 1.4 TFSi θα ήμουν σημαντικά οικονομικότερος.
Εδώ είναι πιο ξεκάθαρο το θέμα.
Αλλά συγκρίνετε ένα όχημα των 17 χιλιάδων με ένα όχημα σχεδόν διπλάσιας τιμής!!
Που επηρεάζει και την άνεση αλλά και την κατανάλωση.
Το 2.0Τ σας έχει περισσότερη ροπή παντού σε σχέση με το Focus 1.6
Μπορείτε λοιπόν να πηγαίνετε με ελάχιστες στροφές για χαμηλή κατανάλωση.
Στην πράξη όμως, η κατανάλωση δεν είναι μικρότερη αλλά παραπλήσια αν μιλάμε για τον ίδιο ρυθμό!




6. Η VW βεβαίως δεν δικαιούται τα εύσημα για την ανακάλυψη των τεχνολογιών που χρησιμοποιεί, αλλά τη μαζική εισαγωγή τους στις γραμμές παραγωγής "ταπεινών" μικρομεσαίων αυτοκινήτων, οδηγώντας και τον ανταγωνισμό στο να προσφέρει συνολικά καλύτερα αυτοκίνητα για το μέσο ή και απαιτητικό χρήστη.
Όχι και «ταπεινά» μικρομεσαία.
Όταν μικρομεσαία κοστίζουν 30+ χιλιάρικα
Όταν ένα «ταπεινό» Golf 1.4Tsi των 120 ίππων κοστίζει όσο ένα Mazda σειράς 6 1.8!!!




7. Για την ιστορία παρελθούσων δεκαετιών, δεν θα μιλήσω, καθώς καμία σχέση δεν έχει σε ένα θέμα για TSi. Απλώς θα πω ότι όλοι οι κατασκευαστές έχουν μεγάλες επιτυχίες και απίστευτες αποτυχίες στο παρελθόν τους. Αν θέλετε ανοίξτε κάποιο θέμα με ιστορικές αναδρομές για όλες τις μάρκες και θα τα συζητήσουμε εκεί.
Απλώσαμε την κουβέντα...Και?
Απαγορεύεται να κάνουμε κουβέντα?

Ναι, συμφωνώ απολύτως.
Όλοι οι κατασκευαστές έχουν βγάλει και πορτοκάλια και λεμόνια....




Κατά τ' άλλα, μάλλον κάποιο λάθος κάνετε όταν κατηγορείτε εμένα για χαρακτηρισμούς, όταν εσείς έχετε πράξει τα ίδια και χειρότερα. Μην ξεχνάτε ότι αν εγώ οφείλω ως μέλος του avsite να είμαι μια φορά σωστός στη συμπεριφορά μου εδώ μέσα, εσείς θα πρέπει, λόγω θέσης, να είστε δέκα φορές πιο σωστός!
Αφήνω τα μέλη (αν έχουν διάθεση) να διαβάσουν από την αρχή το thread.
Το ανέφερα και πριν.
Τα γραπτά μένουν......





Υ.Γ.: Αν μου ξέφυγε κάποιο θέμα ουσίας, παρακαλώ υποδείξτε το μου, ώστε να απαντήσω για να μη ληφθεί ως "έλλειψη επιχειρημάτων ή τεχνική αποφυγής".
Απλά περιμένω ακόμα την απάντηση στο «για τις χαζομάρες περί αναξιοπιστίας των TSi»
Τελικά ήταν χαζομάρες?
 

Μηνύματα
14.025
Reaction score
11.713
Re: Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Με αποτέλεσμα να μιλάμε για οχήματα που συνήθως έχουν θεόμακρες 6ες σχέσεις που όμως δεν αρκούν σε πραγματικές συνθήκες και απαιτείται κατέβασμα 1 ή 2 σχέσεων για γρήγορο προσπέρασμα.
Και πού είναι το κακό σε αυτό; Για παράδειγμα έχω 120 με 3000στρ/λ. με 5η. Θα ήθελα και μια 6η να μου δίνει τα 120 με 2500στρ/λ. και ας μην είχα ρεπρίζ. Θα κατέβαζα, και 5η και 4η μη σου πω και 3η αν ήθελα να κολλήσω στο κάθισμα.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Re: Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Και πού είναι το κακό σε αυτό; Για παράδειγμα έχω 120 με 3000στρ/λ. με 5η. Θα ήθελα και μια 6η να μου δίνει τα 120 με 2500στρ/λ. και ας μην είχα ρεπρίζ. Θα κατέβαζα, και 5η και 4η μη σου πω και 3η αν ήθελα να κολλήσω στο κάθισμα.

Πέτρο, δεν είναι κακό!
Δεν διαφωνώ με το downsizing

Απλά επιβαρύνει την κατανάλωση.
Και απομακρύνεται συνεχώς από την ιδανική που εμφανίζεται στις μετρήσεις.
Και αν μιλάμε για χώρες στις οποίες έχουμε μεγάλες υψομετρικές διαφορές (βλ. Ελλάδα) στους δρόμους, χάνεται η δυνατότητα χαλαρής μετακίνησης με 6η (ή και 7η)
Ή μάλλον για να είμαι δίκαιος, δεν χάνεται αλλά μειώνεται αρκετά.
Μπορεί στα χαρτιά να διαβάζουμε για 6 και 7lt/100km αλλά τα νούμερα απέχουν πολύ από την καθημερινότητα.
Βάλε και την «ατμοσφαιρικής νοοτροπίας» οδήγηση που έχει ο περισσότερος κόσμος και αντιλαμβάνεσαι πως άδικα καταναλώνεις πολλά.....
Ακόμα και να αφαιρέσω το οδηγικό λάθος, δες πχ το ratio των σχέσεων στα Astra T
Μιλάμε για 4η που αντιστοιχεί σε ατμοσφαιρική 6η και εντάξει η ροπή μπαλώνει το θέμα
Δες όμως 5η και 6η και βάλε στην κουβέντα και τις ορεινές διαδρομές ή και λιγότερο απότομες ανηφόρες.
Πρόσθεσε και drive by wire πεντάλ γκαζιού με αργή αρχική απόκριση και ανεβάζουμε τις καταναλώσεις
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Re: Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Απλά επιβαρύνει την κατανάλωση.

Επειδή δεν ήμουν σαφής.....
Το downsizing δεν επιβαρύνει την κατανάλωση.
Οι θεωρητικές μετρήσεις (εργαστήρια, πολύ συγκεκριμένες μετρήσεις, άριστο μοτέρ) δείχνουν οφέλη στην κατανάλωση.
Όμως οι θεωρητικές μετρήσεις απέχουν πολύ από την πραγματικότητα.
Και δυστυχώς, οι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες είναι πολύ πιο «ευαίσθητοι» στο θέμα κατανάλωσης.
Ναι, μπορούν να πετύχουν χαμηλές καταναλώσεις αλλά μπορούν να την εκτοξεύσουν και σε μεγάλα νούμερα χωρίς απαραίτητα να διαφοροποιείται ιδιαίτερα ο τρόπος οδήγησης

Συμφωνώ πως το downsizing είναι καλό, με την έννοια πως κατασκευάστηκαν ωραία μοτεράκια και αυτό (ως petrolhead) με ευχαριστεί. Και με ευχαριστεί γιατί επιπλέον έχουμε δυνατότητα (σε σχεδόν αντίστοιχα χρήματα με το παρελθόν) για καλύτερες επιδόσεις παντού.....
Απλά διαφωνώ στο ότι γεμίσαμε μικρά δυναμιτάκια σε κάθε κατηγορία οχημάτων.
Είναι υπερβολή (για τα μάτια του κόσμου) να έχουμε παντού τουρμπίνες, στα χέρια ανθρώπων που αφενός δεν θα αξιοποιήσουν ποτέ, αφετέρου ρίχνουμε μεγάλη πολυπλοκότητα και κόστος συντήρησης σε καθημερινά οχήματα που ουσιαστικά δεν χρειαζόταν.
Και δυστυχώς μιλάμε για μοτέρ με τεράστιες διακυμάνσεις στην κατανάλωση.

Η λύση της χαμηλής κατανάλωσης θα έπρεπε να έρθει με βελτίωση σε τομείς όπως το βάρος (για μένα Νο1), αεροδυναμική και ραφινάρισμα στο θέμα τροφοδοσία και βελτίωση κεφαλών για τελειότερη καύση και φτωχά μείγματα
Τώρα, με αυτοκίνητα cegment C που με τον οδηγό τους ακουμπούν τον....1.5 τόνο, δεν κάνουμε τίποτε παραπάνω από κύκλους γύρω από την ουρά μας.
Εκεί μας έφερε η γεμάτη επαναστατικές ιδέες Γερμανία (με τα περιβόητα crash tests των αρχών του '90)
 

Μηνύματα
14.025
Reaction score
11.713
Δεν αναφέρθηκα στη γενική ιδέα του downsizing. Ούτε εμένα μου παλυαρέσει*, αν και δε διαφωνώ απολύτως.
Αν δεν είχαμε αυτό το περίεργο φορολογικό σύστημα με βάση τα κυβικά καλό θα ήταν όλοι να είχαμε 1.8 και 2.0 ατμοσφαιρικά ή τούρμπο και με κατάλληλη οδήγηση (εκπαίδευση) να πετυχαίναμε χαμηλή κατανάλωση. Τώρα μια χαρά είναι τα 1.2 και 1.4 τούρμπο. Το χιλιάρι Daihatsu Charade του 1990 με τα 100 άλογα το θυμάσαι; Κάτι ανάλογο ίσως είναι τα σημερινά τουρμπάκια.

Αυτό που μου αρέσει είναι οι 6 μακριές σχέσεις.
Επίσης μη ξεχνάς ότι ένα υγιές ατμοσφαιρικό μπορεί να αποδίδει τη μέγιστη ισχύ του στις 6 ή 6μιση χιλιάδες στροφές. Ένα μικρό τουρμπισμένο σαν αυτά που συζητάμε την αποδίδει στις 5000 ή 5200. Οπότε αναγκαστικά χρειάζεται και μακρύτερες σχέσεις. (10-15% ή και παραπάνω)

Για το βάρος συμφωνώ, θα έπρεπε να μειωθεί.


*Ξέρεις πόσα κυβικά έχω.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Re: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Ένα μικρό τουρμπισμένο σαν αυτά που συζητάμε την αποδίδει στις 5000 ή 5200. Οπότε αναγκαστικά χρειάζεται και μακρύτερες σχέσεις. (10-15% ή και παραπάνω)

Συμφωνώ σε όσα λες.
Αλλά το θέμα είναι πως η τελική σχέση μετάδοσης με 6η (πχ) έχει ανέβει από τα 33-37km/h ανά 1000rpm στα......60!!! :111:
 

Μηνύματα
2.842
Reaction score
1.273
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Ρε παιδιά το κιβώτιο είναι το εξάρτημα που φτιάχνει τον χαρακτήρα του οχήματος !

Θέλεις Sport ? Βάζεις κοντό κιβώτιο ( με το αντίστοιχο διαφορικό ) !

Θέλεις ταξιδιάρικο ? Βάζεις μακρύ κιβώτιο !

Το ιδανικό θα ήταν να είχαμε ένα κιβώτιο, και δύο διαφορικά ,ένα μακρύ και ένα κοντό και να το επιλέγαμε κατά βούληση ! Όμως κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν !

Τώρα και εγώ θα ήθελα να είχα ένα 6άρι ! ( Κόστος 500€ Δύσκολη τοποθέτηση)
Αλλά όπως είναι το 5άρι μου + μία μακριά 6ή για Cruising Χωρίς απαιτήσεις επιτάχυνσης( για να ρίξω την κατανάλωση στην εθνική 7.8λ/100km Για αυτό έχουμε την 5η !
 


Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Καμιά ιδέα για το πως θα ρίξω την κατανάλωση από τα 14,5lt/100km της εθνικής; :440:
(για την πόλη ας μην αναφερθώ καλύτερα...:411::411:)
 

Μηνύματα
2.842
Reaction score
1.273
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

14.5 σε εθνική είναι ΤΡΑΓΙΚΟ νούμερο !
Αλήθεια τι αυτοκίνητο έχεις ???
Τώρα για να μειώσεις κατανάλωση κράτα ΣΤΑΘΕΡΗ ταχύτητα με περίπου 3000-3500 σαλ , και όταν θέλεις να επιταχύνεις κάντο σιγά σιγά και απαλά ! Ακολούθα νταλίκες -φορτηγά- μεγάλα τζίπ αλλά ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ !
Το όχημα να είναι σε καλή κατάσταση , τα πάντα να λειτουργούν άψογα και τα λάστιχα να έχουν σωστή πίεση !
Τώρα αν δεν δεις φώς στο τούνελ , πάρε ένα ....... golf 1.2 Tsi ! ! !
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Re: Απάντηση: Re: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Βρε παιδιά...τί μαλώνετε...

Φυσικά και μία στατιστική των φόρουμ δέν αποτελεί πανάκεια.

Ο πατέρας μου είχε ένα golf3 1,4 κυβικά του 1992.Του ειχα απαυτώσει τον αδόξαστο.Βόλτες σε νησιά, να κουβαλάει βάρκες στις ανηφόρες κ.τ.λ.
Του χάλασε μία φορά...

Δέν θα ξεχάσω ποτέ που το οδήγησα μετά απο όταν είχα πάει στο δάσκαλο οδήγησης που είχε ένα suzuki swift καινούργιο.Έπαθα σόκ με το στήσιμο στο δρόμο, την επαφή, την ασφάλεια και φυσικά την συνοχή που σου έδινα σαν σασί.Και μιλάμε για αμάξι του 92 κακοδιατηρημένο.
Τελευταίο ταξίδι που του έκανα ήταν Αθήνα-Πάτρα φορτωμένο απο μετακόμιση.Πάρα πολύ άνετο ταξίδι με 120 ακατέβατα.
Πέρυσι ο πατέρας μου του έβγαλε τις πινακίδες και το έβαλε κάτω απο το σπίτι.
Μία μέρα χτύπησε το κουδούνι ένας γείτονας και το ζήτησε για 1500 ευρώ!!!!!!!!

Όπως ομολογεί ο πατέρας μου "ήταν λάθος που το πούλησε".

Φυσικά, τα παραπάνω δέν λένε και πολλά...Αποτελούν απόψεις και τίποτα παραπάνω.Το οτι εγώ θεωρώ κλάσης ανώτερη την ποιότητα κύλισης του Γερμανού δέν λέει κάτι και ούτε συνεπάγεται οτι θα πρότεινα σε κάποιον να πάρει Γερμανικό ειδικά όταν η βενζίνη φλερτάρει στα 2 ευρώ!!

Αντί να μαλώνετε λοιπόν και να παραθέτετε τις εμπειρίες σας ανοίξτε ένα site με στατιστικές απο εταιρείες του εξωτερικού-π.χ. εγώ είχα βρεί μία Γερμανική - και δείτε ακριβώς την αξιοπιστία της κάθε εταιρείας.
Αυτό που θυμάμαι πάντως είναι οτι mazda και mercedes φλέρταραν στην κορυφή.Τα vw κάπου ψιλοκαλά και τα audi στον πάτο(παρότι είναι ο ίδιος όμιλος).

Νομίζω οτι ειδικά στα αυτοκίνητα ο Έλληνας είναι ο κλασικός τύπος που παίρνει ένα έτσι με 15000 ευρώ και κολλάει σε αυτόν με το mercedes θεωρώντας τον βλάκα.
Το φαινόμενο βέβαια δέν εμφανίζεται μόνο στα αυτοκίνητα αλλα και σε άλλες πλευρές της κοινωνίας.


p.s.το golf δεν είχε πάει ποτέ για επίσημο service.το πηγαίναμε σε ένα γκαράζ και το κοίταγαν έτσι κανα δεκάλεπτο για τα βασικά.
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

14.5 σε εθνική είναι ΤΡΑΓΙΚΟ νούμερο !
Αλήθεια τι αυτοκίνητο έχεις ???
Τώρα για να μειώσεις κατανάλωση κράτα ΣΤΑΘΕΡΗ ταχύτητα με περίπου 3000-3500 σαλ , και όταν θέλεις να επιταχύνεις κάντο σιγά σιγά και απαλά ! Ακολούθα νταλίκες -φορτηγά- μεγάλα τζίπ αλλά ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ !
Το όχημα να είναι σε καλή κατάσταση , τα πάντα να λειτουργούν άψογα και τα λάστιχα να έχουν σωστή πίεση !
Τώρα αν δεν δεις φώς στο τούνελ , πάρε ένα ....... golf 1.2 Tsi ! ! !
Μην ανησυχείς, έχω πολύ καλές γνώσεις επί της οικονομίας και της συντήρησης.:612:
Απλά προσπαθώ να τσιγκλίσω τον Δημητρόπουλο.:410:
Δυστυχώς το αυτοκίνητό μου είναι τεράστιο, βαρύ και με πολλά κυβικά.
Δε γίνεται όμως διαφορετικά να πάρω αυτά που θέλω...
 

Μηνύματα
2.842
Reaction score
1.273
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Απο ότι κατάλαβα .... άλλοι ακολουθούν εσένα για να ρίξουν την κατανάλωσή τους ! ! !
 

Μηνύματα
3.327
Reaction score
1.981
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Εγώ που έχω το Οκταβια με τον 1,4 Τsi ΄δεν έχω ιδιαίτερα θέματα με την κατανάλωση.....
Αλλά δεν το ξεζουμίζω κιόλας......
Αν ήθελα γκαζια θα έπερνα το 1,8....(λέμε τώρα)
Και μετά απο 1,5 χρόνο κοντά δεν μου έχει βγαλει το παραμικρό....με νορμάλ χρήση όμως και νορμάλ χιλιόμετρα.

Και στο ταξίδι είναι πολύ ''ξεκούραστο'' με το εξάρι το κιβώτιο, και στις πολύ ζεστές ημέρες δεν έχω παρατηρήσει το παραμικρο......

Αυτά.....!!!
 

Μηνύματα
1.133
Reaction score
5
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

...
Απλά προσπαθώ να τσιγκλίσω τον Δημητρόπουλο.:410:
Πως να τσιγκλίσεις 2μετρο άνθρωπο με 1,4lt πάνω σε δυό ρόδες και μόνιμα ανοικτή πεταλούδα με το ''καλημέρα''... :118:
Χώρια που τον έχω ικανό να βλέπει τέτοιες καταναλώσεις και σε 250άρι ... :121: :107:
 

Μηνύματα
4.353
Reaction score
1.769
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ???

Βρε παιδιά...τί μαλώνετε...

Φυσικά και μία στατιστική των φόρουμ δέν αποτελεί πανάκεια.

Ο πατέρας μου είχε ένα golf3 1,4 κυβικά του 1992.Του ειχα απαυτώσει τον αδόξαστο.Βόλτες σε νησιά, να κουβαλάει βάρκες στις ανηφόρες κ.τ.λ.
Του χάλασε μία φορά...

Δέν θα ξεχάσω ποτέ που το οδήγησα μετά απο όταν είχα πάει στο δάσκαλο οδήγησης που είχε ένα suzuki swift καινούργιο.Έπαθα σόκ με το στήσιμο στο δρόμο, την επαφή, την ασφάλεια και φυσικά την συνοχή που σου έδινα σαν σασί.Και μιλάμε για αμάξι του 92 κακοδιατηρημένο.
Τελευταίο ταξίδι που του έκανα ήταν Αθήνα-Πάτρα φορτωμένο απο μετακόμιση.Πάρα πολύ άνετο ταξίδι με 120 ακατέβατα.
Πέρυσι ο πατέρας μου του έβγαλε τις πινακίδες και το έβαλε κάτω απο το σπίτι.
Μία μέρα χτύπησε το κουδούνι ένας γείτονας και το ζήτησε για 1500 ευρώ!!!!!!!!

Όπως ομολογεί ο πατέρας μου "ήταν λάθος που το πούλησε".

Φυσικά, τα παραπάνω δέν λένε και πολλά...Αποτελούν απόψεις και τίποτα παραπάνω.Το οτι εγώ θεωρώ κλάσης ανώτερη την ποιότητα κύλισης του Γερμανού δέν λέει κάτι και ούτε συνεπάγεται οτι θα πρότεινα σε κάποιον να πάρει Γερμανικό ειδικά όταν η βενζίνη φλερτάρει στα 2 ευρώ!!

Αντί να μαλώνετε λοιπόν και να παραθέτετε τις εμπειρίες σας ανοίξτε ένα site με στατιστικές απο εταιρείες του εξωτερικού-π.χ. εγώ είχα βρεί μία Γερμανική - και δείτε ακριβώς την αξιοπιστία της κάθε εταιρείας.
Αυτό που θυμάμαι πάντως είναι οτι mazda και mercedes φλέρταραν στην κορυφή.Τα vw κάπου ψιλοκαλά και τα audi στον πάτο(παρότι είναι ο ίδιος όμιλος).

Νομίζω οτι ειδικά στα αυτοκίνητα ο Έλληνας είναι ο κλασικός τύπος που παίρνει ένα έτσι με 15000 ευρώ και κολλάει σε αυτόν με το mercedes θεωρώντας τον βλάκα.
Το φαινόμενο βέβαια δέν εμφανίζεται μόνο στα αυτοκίνητα αλλα και σε άλλες πλευρές της κοινωνίας.


p.s.το golf δεν είχε πάει ποτέ για επίσημο service.το πηγαίναμε σε ένα γκαράζ και το κοίταγαν έτσι κανα δεκάλεπτο για τα βασικά.
τοτε δεν χαλαγαν τα golf.

απο το golf 4 αρχισε η κατω βολτα.
 

Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Μηνύματα
2.298
Reaction score
870
Απάντηση: Τα 1,2 και 1,4 tsi μοτερ της VW δεν εχουνε ιντερκουλερ?????

Πολύ ωραία η κουβέντα με διαφορετικές απόψεις ανάλογα τον χαρακτήρα του εκάστοτε οδηγού και υποκειμενικού γούστου ομορφιάς του αυτοκινήτου. Εδώ ψηφίζω δαγκωτό alfa. Είναι "αλλού" οι σχεδιαστές.
Κάποιος που θα διαβάσει αυτό το νήμα θα νομίσει ότι υπάρχει καυγάς. Η άποψή μου είναι ΟΧΙ. Ένταση υπάρχει γιατί το θεωρώ πιο αντρικό σπορ.

Προσωπικά μου αρέσει το audi και το golf και το insignia και όλες η alfa, σε επίπεδο αξίας έως 25-28Κ, το καθένα όμως για διαφορετικούς λόγους. Η ένστασή μου είναι για τα golf-polo που είναι ακριβά. Δεν μπορώ να δεχτώ στο scirocco ότι τρίζει η χειρολαβή της πόρτας.
Τα αυτοκίνητά μου ήταν όλα Γαλλικά εκτός από ένα rover 214. Eίχα rR5,R12,Fuego,Lguna01. Σήμερα δεν θα έπαιρνα Renault (από τα νέα μοντέλα). Το xtrail T30 που έχει η γυναίκα μου είναι καλό σαν κινητήρας με χειρότερα πλαστικά από τη laguna, οι πόρτες του Γιαπωνέζου μονώθηκαν πολύ περισσότερο από ότι της laguna για να έρθουν σε καλό επίπεδο, ακόμα και η μοκέτα του πατώματος είναι πιο φτηνή και αναρωτιέμαι γιατί να έχει αυτή την αξία. Γιατί απλά είναι για άλλη χρήση. Πάντως στρίβει ψιλοανθρώπινα.

Λόγω δουλειάς τα βλέπω και από μέσα πως είναι φτιαγμένα....

Το καθένα υπερτερεί σε διαφορετικό τομέα.
Από συναρμογή και ποιότητα πλαστικών μου αρέσει το audi με οριακά πίσω την bmw από την 3 και πάνω. Οι καλωδιώσεις σε κρυφά σημεία είναι τέλεια περασμένες τακτοποιημένες με μονωτικά περιτυλιγμένα κλπ. Η μόνωση δε, είναι σε υψηλά επίπεδα.
Τα Golf που είναι λίγο καλύτερα από τα polo, μου αρέσουν σαν γερές κατασκευές με αρκετή λεπτομέρεια στα περάσματα των καλωδίων χωρίς να τρίζουν ιδιαίτερα.
Τα opel Astra Insignia τα θεωρώ πολύ τίμια για τα χρήματά τους, και το τριξιματάκι στο insignia από την πηγή είναι μισή-μια ώρα δουλίτσα και οκ.
Τα Γιαπωνέζικα που δεν στάζουν ποτέ λάδι τα χωρίζω σε δυο κατηγορίες, τα γρήγορα και τα λαϊκά. Μιλώντας για τα δεύτερα θα έλεγα ότι δεν χαλάνε εύκολα (όσα είναι από Ιαπωνία) αλλά με προβληματίζουν τα όρια πρόσφυσης κι αυτή η ασάφεια στο τιμόνι που δεν ξέρεις αν είσαι σε στεγνό η βρεγμένο οδόστρωμα.
Τα Ιταλικά έχουν τον δικό τους χαρακτήρα οδήγησης που κατά γενική ομολογία είναι θετικότατη, ξέρεις ανα πάσα στιγμή που βρίσκονται οι ρόδες σου, με κοινό που θα το λατρέψει η θα το κακοχαρακτηρίσει, λόγω παλαιότερων ηλεκτρολογικών προβλημάτων και σκουριάς που αντιμετώπισαν και αυτή τη ρετσινιά κακώς την κουβαλάνε ακόμα.
Τα Γαλλικά είναι κάπου στη μέση καθώς και κακώς παρεξηγημένα. Έχω βαρεθεί να ακούω μακριά από Γαλλικά. Σίγουρα δεν έχουν άποψη οδήγησης. Χωρίς να είμαι και κανένας super γρήγορος οδηγός μια παλαιά citroen με εκνεύρισε που δεν μπορούσα να την πιάσω σε στροφές και όταν επιτέλους μας έπιασε φανάρι είχε το θράσος να μου πει αν είναι turbάτος ο κινητήρας μου.

Ο πατέρας μου είχε την carina GL, το αμάξι αυτό δεν έκαιγε τίποτα, έκανε 180.000Km για να αλλάξει τακάκια και συμπλέκτη με το αποκορύφωμα όταν βγήκαν και τα είδαμε είχαν αρκετή ζωή ακόμα. Φυσικά η λέξη συνεργείο ήταν παντελώς άγνωστη. Όταν το πήρα εγώ για μια δουλειά απογοητεύτηκα. Δεν έστριβε με τίποτα ήταν βάρκα κουνάμενη σε λάδι θάλασσα. Τον ενημέρωσα όταν επέστρεψα για την οδήγηση και μου λέει: εγώ δεν τρέχω σαν εσένα πάω σιγά και δεν με προβληματίζει στις ταχύτητες που κινούμαι.
Τώρα που έχει το Passat turbo (9 ετών) μου κοκορεύεται ότι πατάει καλά στο δρόμο. Όταν το αγόρασε, το ζήτησε με τον πλούσιο εξοπλισμό. Έλα που δεν είχε ηχεία πίσω αλλά ούτε και καλώδια. Πήγα Γερμανία και ζήτησα το πιο οικονομικό νοικιάρικο, ο άνθρωπος μου είπε πάρε το passat TD, ο εξοπλισμός του ήταν έτη φωτός καλύτερος από του πατέρα, ποιό, το νοικιάρικο.
Φίλος από τη Ρενώ μου λέει ότι τα ανταλλακτικά της laguna είναι ίδια με του megane αλλά με διαφορετικό κωδικό....., μήπως ισχύει το ίδιο και στα seat-skoda? δεν το γνωρίζω. Αλλά οι οθόνες του κλιματιστικού γιατί χαλάνε μόνο στα seat?

Το δικό μου κριτήριο σε επιλογή αυτοκινήτου είναι η οδηγική συμπεριφορά, η αίσθηση τιμονιού, τα πλαστικά (να μην γδέρνονται από κινητά) το είδα κι αυτό, τριξίματα και ένας κινητήρας σε λογικά πλαίσια ιπποδύναμης και ροπής χωρίς να θέλει και την bp αγκαλιά.
 

Μηνύματα
9
Reaction score
0
Το μέλλον για μένα είναι στα υβριδικά μόνο εκει θα δεις διάφορα στην κατανάλωση βενζίνης.


Η καταχώρηση έγινε από το iPhone μου, χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Tapatalk
 


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.596
Μηνύματα
3.018.965
Members
38.472
Νεότερο μέλος
nickger
Top