Η σημασία του προενισχυτή phono.



Μηνύματα
4.046
Reaction score
1.788
Απάντηση: Η σημασία του προενισχυτή phono.

...το βραδυ που θα εχω χρονο θα σου κανω μια αναλυση σημειο, σημειο πως σχεδιαζεται ,αλλα κυριος τι πρεπει να γνωριζει καποιος για να ηλοποιησει μια τετοια ενισχυση!!
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
ΟΚ, θα αναμένω με αγωνία τον διαχωρισμό του κακού equalization (loudness) από το καλό equalization (riaa). Μόνο μην αργήσεις γιατί κοιμάμαι και νωρίς. :138:

...
 

Μηνύματα
4.046
Reaction score
1.788
Απάντηση: Re: Η σημασία του προενισχυτή phono.

ΟΚ, θα αναμένω με αγωνία τον διαχωρισμό του κακού equalization (loudness) από το καλό equalization (riaa). Μόνο μην αργήσεις γιατί κοιμάμαι και νωρίς. :138:

...
μη σε νοιαζει!!! θα σε παω χαλαρα και λιγο λιγο!!!! ξεκινα απο τωρα , παρε αν θες και την βοηθεια του κοινου!!!!!
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Βρε μην αγχώνεσαι. Το άγχος μικραίνει τη ζωή. Θα φωνάξω τον Κορίνθιο να ποστάρει κανα κ@λο. :116:

...
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.843
Απάντηση: Η σημασία του προενισχυτή phono.

Η συμπίεση δυναμικών και οι συνέπειες αυτής της συμπίεσης (καθώς και ο συσχετισμός με την ψυχοακουστική), όπως και η εγγενής αδυναμία αναπαραγωγής των απαιτούμενων δυναμικών (που εμπεριέχονται στα διαθέσιμα μουσικά φορμά) από διάφορες λίαν ακμάζουσες τεχνοτροπίες και τεχνολογίες, καθώς και οι προτεινόμενες λύσεις-τεχνοτροπίες-επιλογές προϊόντων από τη διαθέσιμη τεχνολογία με στόχο την (όσο το δυνατό) πιστή αναπαραγωγή αυτών των δυναμικών, με αποσαφήνιση του τι πρέπει να τηρείται για την επίτευξη αυτού του στόχου, είναι ένα θέμα που με περισσή αγωνία αναμένω να παρουσιάσει και να αναλύσει εξαντλητικά ο μεσιέ Ζαπάντης.

Ακούς ρε?:135::135::135:
καλά ρε συ γράφεις με ψευδώνυμο ?
Αυτή η γραφή είναι typical Bhutia:107:
 

Μηνύματα
4.046
Reaction score
1.788
Απάντηση: Re: Η σημασία του προενισχυτή phono.

Βρε μην αγχώνεσαι. Το άγχος μικραίνει τη ζωή. Θα φωνάξω τον Κορίνθιο να ποστάρει κανα κ@λο. :116:

...
υπαρχουν πιο σοβαρα πραγματα να αγχονθω!!! χαρατσια, εφορεια, γυναικες..:116:
 

Μηνύματα
14.071
Reaction score
11.769
Καλά, μια ζωή δε λέτε ότι η ισοστάθμιση είναι κακή γιατί επιφέρει ολισθήσεις φάσης στο σήμα; Η ισοστάθμιση RIAA δεν επιφέρει τέτοιες; Σε αυτό αναφορόμουν και στα προηγούμενα ποστς μου και όχι τόσο στην ακρίβεια του μισού ντιμπι που δεν είναι ακουστή, όπως ειπώθηκε.
 

D

deleted user 10898

Guest
Re: Απάντηση: Η σημασία του προενισχυτή phono.

τακη αν γραφεις για το συστημα της athensproaudio δεν επαιζε με ψηφιακη riaa, με Graham Slee επαιζε...


Καταρχην καλημερα!

Δεν γραφω πουθενα, μα πουθενα, οτι [εξυνε!!]

δευτερον, δεν νομιζω να υπηρχαν πολλα δωματια με ψηφιακη riaa. [αυτο, για το καπου, καποτε]

το πικαπ ηταν linn !!

δεν νομιζω απο εναν ειδικο του ειδους να αφησε καποια πραγματα στην [τυχη τους] και ποσο μαλλον οταν ηταν και εκθετης!!

προσωπικη μου αποψη μαλλον μεχρι εκει μπορει να παει!!! αυτο που γραφω, το ξαναλεω, το ειπα σε real time αμεσως οταν ακουγαμε το προγραμμα σε αγαπητο φιλο του εδω φορουμ. Επιμενω να το λεω αυτο για εναν και μονο λογω, δεν τα γραφω τωρα γι αυτην την μικροχαζοκοντρουλα μεταξυ υποστιηκτων αναλογικου και ψηφιακου ηχου. Αλλωστε τον τελευταιο χρονο ξαναεμπλεξα με πικαπ!!!
 

Μηνύματα
4.046
Reaction score
1.788
Απάντηση: Re: Η σημασία του προενισχυτή phono.

ΟΚ, θα αναμένω με αγωνία τον διαχωρισμό του κακού equalization (loudness) από το καλό equalization (riaa). Μόνο μην αργήσεις γιατί κοιμάμαι και νωρίς. :138:

...
Ας ξεκινησω απο το κακο equalization [ρυθμιστη ακουστηκοτητας ελληνιστη]

Για να αντισταθμιστη η μειωμενη αντιληπτικη εικανοτητα του αυτιου σε χαμηλες σταθμες επινοεισαν τον ρυθμιστη ακουστηκοτητας! Δεν ειναι τιποτα αλλο απο ενα φιλτρο το οποιο διμιουργει μια τονωση στα ακρα του ακουστικου φασματος ενω διατηρει σχεδον μεσαιες συχνοτητες ως ειχαν [σχεδον]Αυτο γινοταν για να μπορει ο ακροατης ακομα και σε χαμηλες σταθμες να νιωθει την ψευδαισθηση της πληροτητας!!!!
Οι γνωμες διαφερουν ως προς την αξια αυτης της εφαρμογης [ηλιθιας κατ εμε ,αρκει να ανεβασω μια φωτογραφια να δειτε τι παθενει ενας τελειος τετραγωνος παλμος οταν παταει το δαχτυλακι μας αυτο το αχρηστο κουμπι!! μετα θα βαλω εναν ενισχυτη στον παγκο και θα βγαλω φωτο σε real time για να δειτε τι γινεται!!!!]

Με την riaa τωρα τα πραγματα ειναι διαφορετικα!! απλα ειναι απαραιτητη!!!!!το κυριοτερο ομως ειναι οτι δεν ειναι ενα φιλτρο που το συχνοτικο περιεχομενο που διαχειριζεται το ρυθμιζουμε οπου γουσταρουμε εμεις ετσι γιατι μας....... αλλα πρεπει να ακολουθει πιστα την αποεμφαση!

HZ DB

0 19,911
10 19,743
20 19,274
50 16,941
70 15,283
100 13,088
200 8,219
500,5 2,643
700 1,234
1000 0
2000 -2,585
2122 -2,866
5000 -8,210
7000 -10,816
10000 -13,734
20000 -19,620
50000 -27,541
70000 -30,466
100000 -33,556
200000 -39,576

οπως καταλαβαινει καποιος η διαφορα αναμεσα σε αυτα τα δυο equalization ειναι [ως προς την χρησημοτητας τους ] ροδακινο με αεροπλανο!!! καμια σχεση !! εδω κολλαει το περI βουρτσας και ....:116:
 


Μηνύματα
4.046
Reaction score
1.788
Απάντηση: Re: Η σημασία του προενισχυτή phono.

Καλά, μια ζωή δε λέτε ότι η ισοστάθμιση είναι κακή γιατί επιφέρει ολισθήσεις φάσης στο σήμα; Η ισοστάθμιση RIAA δεν επιφέρει τέτοιες; Σε αυτό αναφορόμουν και στα προηγούμενα ποστς μου και όχι τόσο στην ακρίβεια του μισού ντιμπι που δεν είναι ακουστή, όπως ειπώθηκε.
Πετρο σιγουρα!!!
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Καλά ρε Τάκη γι αυτό με έβαλες να περιμένω απ' το πρωί; :114:

Ερωτώ και απαντώ εγώ λοιπόν γιατί εσύ βαριέσαι.
1. Είναι και τα δύο ρυθμιστικά τονικότητας; ΝΑΙ
2. Εισάγουν παραμορφώσεις και χρωματισμούς στο σήμα; ΝΑΙ
3. Μπορούν να συγκριθούν έστω και στο ελάχιστο οι εν λόγω παραμορφώσεις με αυτές ενός ψηφιακού φίλτρου (ψηφιακή riaa) ή ενός dac; ΟΧΙ
4. Σε υποχρεώνει κανείς (εκτός του πικάπ) να χρησιμοποιήσεις κάποιου είδους equalizer (πχ loudness); ΟΧΙ

Το phono stage λοιπόν είναι άλλος ένας λόγος κατωτερότητας του λεγόμενου αναλογικού μέσου αναπαραγωγής. Η αποτυχία έγκειται στην εξάρτηση του αποτελέσματος από πολλούς παράγοντες, στην υποχρεωτική εισαγωγή στο σήμα διαφόρων παραμορφώσεων καθώς και στην αδυναμία των phono stage υλοποιήσεων να αποδώσουν σταθερή ποιότητα. Για να δεις πόσο μ@λακία είναι να χρησιμοποιεί κάποιος phono stage και riaa για να ακούσει μουσική, αναλογίσου αυτό που είχε γράψει κάπου νομίζω ο Θέμης: τρεις πολύ καλές phono stage υλοποιήσεις (των 10000€ έκαστη) έχουν τεράστιες ηχητικές διαφορές μεταξύ τους σε σχέση με τρεις εξίσου καλές υλοποιήσεις ψηφιοαναλογικών μετατροπέων με το ίδιο κόστος. Τα phono stage δηλαδή θα ακούγονται εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους ενώ οι dacs θα παίζουν σχεδόν το ίδιο, με ελάχιστες ή τέλος πάντων όχι τόσο τρανταχτές διαφορές. Και μη μου αρχίσετε τώρα για τις πολλές διαφορετικές απόψεις της μουσικής αλήθειας γιατί θα γίνω μπαρούτι...

Συνεπώς, ΑΝ μπορεί κάποιος να βγάλει από την εξίσωση την riaa (να την κάνει δηλαδή ψηφιακά) και δεν το κάνει, κακό του κεφαλιού του. Κάποτε κατάλαβα βέβαια ακόμη κι εγώ :)116:) ότι το ζητούμενο στις περισσότερες περιπτώσεις δεν είναι η υψηλή πιστότητα και ο ορθολογισμός αλλά η διαδικασία, ο πειραματισμός, το ταξίδι που λέμε μαζί με την καύλα να πετάει κανείς λεφτά. Αν ήταν διαφορετικά, οι βινυλιολάτρεις μπορεί να μην αγόραζαν αυτά τα πικάπ με τις κεφαλές, τις βελόνες και όλα τα προβλήματα που κουβαλάνε αλλά εκείνο το ELP που δεν έχει ανάγκη από όλα τα αναλογικά παραφερνάλια και διαβάζει πολύ καλύτερα τους μαύρους δίσκους.

...
 


ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
391
Απάντηση: Re: Η σημασία του προενισχυτή phono.

Ας ξεκινησω απο το κακο equalization [ρυθμιστη ακουστηκοτητας ελληνιστη]

Για να αντισταθμιστη η μειωμενη αντιληπτικη εικανοτητα του αυτιου σε χαμηλες σταθμες επινοεισαν τον ρυθμιστη ακουστηκοτητας! Δεν ειναι τιποτα αλλο απο ενα φιλτρο το οποιο διμιουργει μια τονωση στα ακρα του ακουστικου φασματος ενω διατηρει σχεδον μεσαιες συχνοτητες ως ειχαν [σχεδον]Αυτο γινοταν για να μπορει ο ακροατης ακομα και σε χαμηλες σταθμες να νιωθει την ψευδαισθηση της πληροτητας!!!!
Οι γνωμες διαφερουν ως προς την αξια αυτης της εφαρμογης [ηλιθιας κατ εμε ,αρκει να ανεβασω μια φωτογραφια να δειτε τι παθενει ενας τελειος τετραγωνος παλμος οταν παταει το δαχτυλακι μας αυτο το αχρηστο κουμπι!! μετα θα βαλω εναν ενισχυτη στον παγκο και θα βγαλω φωτο σε real time για να δειτε τι γινεται!!!!]
Τίποτα δεν παθαίνει ο τετραγωνικός παλμός εκτός αν η υλοποίηση είναι για καυσόξυλα.

Επίσης το loudness είναι η συνταγή όλων των συσκευών hi-fi για να πουλήσουν.
"Μεγάλος" ήχος , που ακούγεται και πιο δυνατά ψυχοακουστικά. Που να πουληθούν τα "κακόμοιρα" τα ισσοροπημένα μηχανάκια. Δώσε μπάσα-πρίμα στο λαό.

Με την riaa τωρα τα πραγματα ειναι διαφορετικα!! απλα ειναι απαραιτητη!!!!!το κυριοτερο ομως ειναι οτι δεν ειναι ενα φιλτρο που το συχνοτικο περιεχομενο που διαχειριζεται το ρυθμιζουμε οπου γουσταρουμε εμεις ετσι γιατι μας....... αλλα πρεπει να ακολουθει πιστα την αποεμφαση!

HZ DB

0 19,911
10 19,743
20 19,274
50 16,941
70 15,283
100 13,088
200 8,219
500,5 2,643
700 1,234
1000 0
2000 -2,585
2122 -2,866
5000 -8,210
7000 -10,816
10000 -13,734
20000 -19,620
50000 -27,541
70000 -30,466
100000 -33,556
200000 -39,576

οπως καταλαβαινει καποιος η διαφορα αναμεσα σε αυτα τα δυο equalization ειναι [ως προς την χρησημοτητας τους ] ροδακινο με αεροπλανο!!! καμια σχεση !! εδω κολλαει το περI βουρτσας και ....:116:
Εσύ τι νομίζεις, αυτό το λάθος της φύσης που παρουσιάζεις γλαφυρά (αν υπήρχε bypass στη RIAA θα φρίκαραν όλοι πως είναι γραμμένο πραγματικά το βινύλλιο) θα υλοποιηθεί καλύτερα σε αναλογικό η σε ψηφιακό domain ? Για τι θα έβαζες το χέρι στη φωτιά ? Αυτά τα +16,941 db στα 50 Hz για πές μου πως θα υλοποιηθούν αναλογικά ? Θα είναι 16,941 - 16- 16,777 - 15,900 - 16,666 ?????

Η δεν μας νοιάζει και πολύ ? Ας είναι βρε παιδί μου +- 1-2 db, σιγά την διαφορά.

Και μετά μιλάμε για διαφορές phono στην τροφοδοσία. Κάποτε στα test μετράγανε διαφορές απο την "ιδανική" RIAA, που βέβαια, κανένα phono δεν είναι απόλυτα ακριβές.
 

Μηνύματα
9.110
Reaction score
8.905
Απάντηση: Η σημασία του προενισχυτή phono.

Πραγματικά κάθομαι και απολαμβάνω τα γραφόμενά σας... αλλά δεν έχω καταλήξει τι είναι καλύτερο :203: το μεν η το δε... πάντως εγώ βάζω την κουρτίνα, εσείς βάζετε τα φόνο :201: κλπ.?
 

Μηνύματα
4.046
Reaction score
1.788
Απάντηση: Re: Η σημασία του προενισχυτή phono.

Τίποτα δεν παθαίνει ο τετραγωνικός παλμός εκτός αν η υλοποίηση είναι για καυσόξυλα.

Επίσης το loudness είναι η συνταγή όλων των συσκευών hi-fi για να πουλήσουν.
"Μεγάλος" ήχος , που ακούγεται και πιο δυνατά ψυχοακουστικά. Που να πουληθούν τα "κακόμοιρα" τα ισσοροπημένα μηχανάκια. Δώσε μπάσα-πρίμα στο λαό.



Εσύ τι νομίζεις, αυτό το λάθος της φύσης που παρουσιάζεις γλαφυρά (αν υπήρχε bypass στη RIAA θα φρίκαραν όλοι πως είναι γραμμένο πραγματικά το βινύλλιο) θα υλοποιηθεί καλύτερα σε αναλογικό η σε ψηφιακό domain ? Για τι θα έβαζες το χέρι στη φωτιά ? Αυτά τα +16,941 db στα 50 Hz για πές μου πως θα υλοποιηθούν αναλογικά ? Θα είναι 16,941 - 16- 16,777 - 15,900 - 16,666 ?????

Η δεν μας νοιάζει και πολύ ? Ας είναι βρε παιδί μου +- 1-2 db, σιγά την διαφορά.

Και μετά μιλάμε για διαφορές phono στην τροφοδοσία. Κάποτε στα test μετράγανε διαφορές απο την "ιδανική" RIAA, που βέβαια, κανένα phono δεν είναι απόλυτα ακριβές.
για να μην τρελλαθουμε και τελειος θα βαλει καποιος το loudness και δεν θα αλλιωθει ο τετραγωνος παλμος!!!! ελεος!!!

η αναφορα δεν ειναι απολυτα σημειακη και δεν υπαρχη που θενα τοσο μεγαλη διαφορα!!!!
 

Μηνύματα
4.046
Reaction score
1.788
Απάντηση: Η σημασία του προενισχυτή phono.

αληθεια εσυ ησουν ικανοποιημενος απο το αποτελεσμα;εγω ειπα σαν ακροατης δημοσια την γνωμη μου!
 

Μηνύματα
4.046
Reaction score
1.788
Απάντηση: Re: Η σημασία του προενισχυτή phono.

Καλά ρε Τάκη γι αυτό με έβαλες να περιμένω απ' το πρωί; :114:

Ερωτώ και απαντώ εγώ λοιπόν γιατί εσύ βαριέσαι.
1. Είναι και τα δύο ρυθμιστικά τονικότητας; ΝΑΙ
2. Εισάγουν παραμορφώσεις και χρωματισμούς στο σήμα; ΝΑΙ
3. Μπορούν να συγκριθούν έστω και στο ελάχιστο οι εν λόγω παραμορφώσεις με αυτές ενός ψηφιακού φίλτρου (ψηφιακή riaa) ή ενός dac; ΟΧΙ
4. Σε υποχρεώνει κανείς (εκτός του πικάπ) να χρησιμοποιήσεις κάποιου είδους equalizer (πχ loudness); ΟΧΙ

Το phono stage λοιπόν είναι άλλος ένας λόγος κατωτερότητας του λεγόμενου αναλογικού μέσου αναπαραγωγής. Η αποτυχία έγκειται στην εξάρτηση του αποτελέσματος από πολλούς παράγοντες, στην υποχρεωτική εισαγωγή στο σήμα διαφόρων παραμορφώσεων καθώς και στην αδυναμία των phono stage υλοποιήσεων να αποδώσουν σταθερή ποιότητα. Για να δεις πόσο μ@λακία είναι να χρησιμοποιεί κάποιος phono stage και riaa για να ακούσει μουσική, αναλογίσου αυτό που είχε γράψει κάπου νομίζω ο Θέμης: τρεις πολύ καλές phono stage υλοποιήσεις (των 10000€ έκαστη) έχουν τεράστιες ηχητικές διαφορές μεταξύ τους σε σχέση με τρεις εξίσου καλές υλοποιήσεις ψηφιοαναλογικών μετατροπέων με το ίδιο κόστος. Τα phono stage δηλαδή θα ακούγονται εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους ενώ οι dacs θα παίζουν σχεδόν το ίδιο, με ελάχιστες ή τέλος πάντων όχι τόσο τρανταχτές διαφορές. Και μη μου αρχίσετε τώρα για τις πολλές διαφορετικές απόψεις της μουσικής αλήθειας γιατί θα γίνω μπαρούτι...

Συνεπώς, ΑΝ μπορεί κάποιος να βγάλει από την εξίσωση την riaa (να την κάνει δηλαδή ψηφιακά) και δεν το κάνει, κακό του κεφαλιού του. Κάποτε κατάλαβα βέβαια ακόμη κι εγώ :)116:) ότι το ζητούμενο στις περισσότερες περιπτώσεις δεν είναι η υψηλή πιστότητα και ο ορθολογισμός αλλά η διαδικασία, ο πειραματισμός, το ταξίδι που λέμε μαζί με την καύλα να πετάει κανείς λεφτά. Αν ήταν διαφορετικά, οι βινυλιολάτρεις μπορεί να μην αγόραζαν αυτά τα πικάπ με τις κεφαλές, τις βελόνες και όλα τα προβλήματα που κουβαλάνε αλλά εκείνο το ELP που δεν έχει ανάγκη από όλα τα αναλογικά παραφερνάλια και διαβάζει πολύ καλύτερα τους μαύρους δίσκους.

...
Εσυ εχεις ακουσει ψηφιακη riaa; OXI!! απλα πιστευεις!!! πιστευω σε ενα θεο ποιητη ουρανων και παντων αορατων.......:114:

Εχεις ακουσει κορυφαια αναλογικη με lcr riaa; OXI!!

Εγω εγραψα τι ακουσα!!!!!!!!! το ιδιο σχολιο εκαναν και αλλοι!!!
 


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.934
Μηνύματα
3.034.856
Members
38.520
Νεότερο μέλος
Atoll
Top