Η λύση.

Μηνύματα
5.437
Reaction score
6.593
Απάντηση: Η λύση.

Θελω να πιστευω η επομενη κινηση σου θα ειναι περαν του ενεργου στις ανω μοναδες και ενα ζευγος επιπλεον ncore να τις οδηγει ετσι ωστε να ακολουθει η ιδια φιλοσοφια ενισχυτικων στα ηχεια σου,(αληθεια δοκιμασες τα ncore μονα τους με παθητικα κροσσ στις χαμηλες?)
 

Μηνύματα
1.115
Reaction score
677
Απάντηση: Η λύση.

Θελω να πιστευω η επομενη κινηση σου θα ειναι περαν του ενεργου στις ανω μοναδες και ενα ζευγος επιπλεον ncore να τις οδηγει ετσι ωστε να ακολουθει η ιδια φιλοσοφια ενισχυτικων στα ηχεια σου,(αληθεια δοκιμασες τα ncore μονα τους με παθητικα κροσσ στις χαμηλες?)
Η ιεράρχηση των αλλαγών από δω και στο εξής πάει με την σειρά που ακολουθεί:
1.Φροντίδα χώρου.(έχουμε φτάσει στο πριν την τοποθέτηση των σχετικών.)
2.Ενεργό κρος της προκοπής.Θα εξηγήσω παρακάτω ποιο.
3.Αγορά τρίτου τελικού ώστε να γίνω φουλ ενεργός.
4.Πηγή της προκοπής με επικρατέστερο κάποιον dac που θα μου φτιάξει κάποιο απ' τα παιδιά εδώ μέσα.

Τώρα για τα ενισχυτικά...
Τα Ncore είναι μια χαρά,αλλά σε εμένα είναι μάλλον υπερβολή.Απ' την στιγμή που αυτά που θέλω τα έχω και με τα D,δεν βλέπω το λόγο.Αλλαγές για τις αλλαγές,δεν κάνω.Και το καλό είναι πως είναι εύκολο να βρω και τρίτο B 300 με το 1/4 των χρημάτων των Ncore από κάποιον που δεν έκανε τον κόπο να τον ανοίξει και να αλλάξει την ευαισθησία εισόδου του απ' τα κουμπάκια που έχει κι έτσι δεν τον ικανοποίησε και τον πουλάει όσο-όσο.(Κοινό μυστικό στους κατόχους,χε χε...)
Θα προχωρούσα ίσως στα Ncore αν αποφάσιζα να καταργήσω το ενεργό κρος και να πάω φουλ παθητικός αλλά να σου πω την μαύρη αλήθεια δεν το δοκίμασα.(Δεν έχω παθητικό κρος για τις χαμηλές,δεν κατασκευάστηκε ποτε,το όλο concept προσανατολίστηκε αποκλειστικά σε ενεργό απ' την αρχή του.)

Για το κρος τώρα που είναι κι ο καημός μου...
Ο λόγος που είχα περιέργεια να ακούσω τα ncore,ειναι πως η Hypex κατασκευάζει ένα ψηφιακό κρος που τους πάει γάντι,το DLCP.Είναι της φιλοσοφίας του γνωστού MiniDSP χωρίς όμως τους περιορισμούς του τελευταίου.
Απ' την στιγμή όμως που Ncore δεν,πάω κι εκεί για αναλογικό τύπου Marchand αφού δεν υπάρχει λόγος για μετατροπές επί μετατροπών.
Πολύ καλή λύση θα ήταν η Metric οπού θα με κάλυπτε συνολικά και στο θέμα κρος και στο θέμα dac αλλά αυτό θα σήμαινε πως θα έπρεπε να αλλάξω τον ηχητικό χαρακτήρα που έχω τώρα και που μου πάει γάντι με τις μουσικές μου,ανεξάρτητα αν είναι σωστό ή λάθος.
(Πολλά είπα,ε;)
 

Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.248
Reaction score
7.493
Απάντηση: Η λύση.

Σωκράτη αι λαικ γιορ σκεπτικό.




Επίσης αι λαικ που φτύνεις τα κοκκόρια!
Αχαχαχααχαχαχαχααχ.... :roflmao:
 

Μηνύματα
1.115
Reaction score
677
Απάντηση: Η λύση.

Σωκράτη αι λαικ γιορ σκεπτικό.




Επίσης αι λαικ που φτύνεις τα κοκκόρια!
Αχαχαχααχαχαχαχααχ.... :roflmao:
Χαχαχαχα,σταμάτα βρε,μια χαρά είναι τα κοκκόρια,είπαμε...
Αν είχα τίποτα ρευματοβόρα αναίσθητα θηρία,δεν το σκεφτόμουν ολότελα!
Αλλά αφού ο Μπουλ μου έκανε τέχνη,έχω και την διενίσχυση που λύνει το θέμα watt,ρεύματα και λοιπά ρομαντικά,τι να τα κάνω;
 

Μηνύματα
1.115
Reaction score
677
Επιτέλους βρέθηκε και κρος της προκοπής...
Το μόνο που μένει τώρα είναι να γίνει τρίδρομο και να κοτσάρω άλλον έναν ενισχυτή επάνω.
Αντε να δούμε..
IMG_0422.jpg
IMG_0430-1.jpg
 

Μηνύματα
1.115
Reaction score
677
Μερικά σκόρπια για το κρος λοιπόν και μετά την σχετική φροντίδα και κάποιες προσθήκες που έγιναν επάνω του.
Κατ΄αρχήν όταν το πήρα στα χέρια μου,το σημείο κρος ήταν στους 220 κύκλους (η αλλαγή γίνεται με αντιστάσεις).
Κι έτσι το δούλεψα στους 220 μέχρι να έρθουν νέες και από περιέργεια πιο πολύ.

Δεν το είχα συνηθίσει τόσο ψηλά,πριν κροσάριζα στους 120-140 ανάλογα τα κέφια μου,ο Μπουλ μου είχε δώσει αυτό το περιθώριο.
Ο ήχος στα 220 ήταν μεν πιο πλούσιος σε κάποια σημεία,το μπάσο πιο επιβλητικό,αλλά στα πολύ χαμηλά λάσπωνε,δεν είχα αυτό το στακάτο και ακαριαίο που είχα συνηθίσει με το μπερι.
Η μεσαία δεν ήταν αυτή η ζεστή και καθαρή που έχω συνηθίσει.Ειδικά στις αντρικές φωνές ακουγόταν επιτηδευμένο,σαν κάποιος να το πουσάριζε επίτηδες για να δείχνει πιο επιβλητικό.

Δεν σας κρύβω πως έφτασα να ανησυχώ πως δεν έφταιγε μόνο το σημείο κρος και ψαχνόμουν,συνήθως ακόμα και στους 220 δεν μπαίνουμε ακόμα στην περιοχή των φωνών,να ήταν 300 και πάνω θα το καταλάβαινα,πολλά τρίδρομα ηχεία άλλωστε πάσχουν σε αυτό το σημείο ειδικά γιατί κροσάρουν μέσα στις φωνές.
Ευτυχώς όμως ήταν το σημείο κρος κι από την ώρα που μπήκε η σωστή συχνότητα όλα ήρθαν στα ίσια τους και ηρέμησα.
Για πριν κρατάω μόνο μια μικρή πισινή για τις εντυπώσεις μου γιατί οι αντιστάσεις που είχε επάνω δεν ήταν της ποιότητας που είναι οι νέες κι αυτό μπορεί να έχει κάποια σημασία,οι τεχνικοί τα ξέρουν καλύτερα.
Και φώτο....
IMG_0473.JPG
IMG_0474.JPG


(Επάνω οι παλιές 220 Hz),κάτω το δεύτερο σετ των νέων (για κροσάρισμα στα 135 Hz,οι άλλες που έχει στην φώτο είναι για 122 Hz).
 



Μηνύματα
1.115
Reaction score
677
Γιατί θες να κάνεις την ζωή σου δύσκολη?
Εσύ ξέρεις πάρα πολύ καλά πως δεν είναι δύσκολα.Φασαρία,ναι,δύσκολα όχι.
Να μου το έλεγε κανένας άλλος....:drinks:
 

Μηνύματα
2.412
Reaction score
2.566
Αφού είσαι του ψαξίματος, μάλλον εννοεί γιατί παίζεις με αναλογικό κρος...
 

zakman35

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.985
Reaction score
4.008
Εσύ ξέρεις πάρα πολύ καλά πως δεν είναι δύσκολα.Φασαρία,ναι,δύσκολα όχι.
Να μου το έλεγε κανένας άλλος....:drinks:
Σίγουρα όταν έχεις μεράκι και αγάπη τα εμπόδια ξεπερνιούνται, αλλά είναι λίγο οξύμωρο όταν υπάρχουν διαθέσιμα ένα κάρο ψηφιακά μπλιμπλίκια, να κάθεσαι να ματσάρης αντιστάσεις για να αλλάξεις μια συχνότητα στο cross.
 

Μηνύματα
1.115
Reaction score
677
Αφού είσαι του ψαξίματος, μάλλον εννοεί γιατί παίζεις με αναλογικό κρος...
Το κατάλαβα,μου τα έχει πει και κατ' ιδίαν και σε πολλά σημεία μου έχει ανοίξει τα μάτια.
Είμαι μάλλον αμετανόητος :drinks:
Σίγουρα όταν έχεις μεράκι και αγάπη τα εμπόδια ξεπερνιούνται, αλλά είναι λίγο οξύμωρο όταν υπάρχουν διαθέσιμα ένα κάρο ψηφιακά μπλιμπλίκια, να κάθεσαι να ματσάρης αντιστάσεις για να αλλάξεις μια συχνότητα στο cross.
Έχεις δίκιο στο θέμα της ευκολίας.(Εμένα που με βλέπεις,ξέρεις τι πολύμετρο έχω ρίξει;;;;;:roflmao::headbang:
Και που να δεις τι χρειάζεται για να αλλάξω τάξη αν θέλω.Κολλάς και ξεκολλάς πάλι...(Καλά,2 γεφυρώματα και αλλαγή σε κάποιες αντιστάσεις είναι αλλά όσο να πεις...)
'Οταν όμως καταλήξεις σε τάξη και συχνότητα,δεν χρειάζεται κάτι άλλο.
Πχ,το μπέρι,πριν έρθει αυτό,είχα να το τζολέψω μήνες.
Και με το δικό μου σεταπ,το κρος ανάμεσα σε προ και τελικούς δηλαδή,ότι και όπου κι αν διάβασα,ενδείκνυται αναλογικό.
Θυμάσαι τι πρήξιμο σου είχα ρίξει όταν το έψαχνα και τις ανησυχίες μου για το οτι το MiniDsp έχει μικρή έξοδο..
Αφού καθάρισα πάντως,πάλι καλά να λες...
(Μέχρι να αρχίσω να τα σκαλίζω πάλι...):hi:
 

Μηνύματα
1.115
Reaction score
677
Τελικά τα του χώρου έχουν μεγάλη πλάκα.
Νορμάλ,ακούω απο τα τρία μέτρα (με τα ηχεία 2,80 μ. απόσταση μεταξύ τους).
Σήμερα λοιπόν μετακίνησα την θέση ακρόασης (καθόλου,μα καθόλου εύκολο πράγμα,μπιλήβ μι) στα 4 μέτρα από περιέργεια.
Οκ,τα πράγματα έτσι είναι πολύ αλλιώς.

Μπροστά μου απλώθηκε μια τεράστια σκηνή,οι θέσεις των οργάνων έγιναν ακόμα πιο συγκεκριμένες,γενικώς αυξήθηκε η ομοιογένεια.Όμως...
Ένιωσα να χάνω πολύ από αμεσότητα κι από την σωματική εμπλοκή που έχει κανείς στις εντάσεις άνω του 30%,θα έπρεπε να το πάω στην μέση και παραπάνω και πάλι...(Αν δεν υπήρχε κι αυτή η αναθεματισμένη σωματική εμπλοκή,θα είχα πάρει ένα καλό ζευγάρι ακουστικά κι έναν ενισχυτή ακουστικών της προκοπής κι θα ήμουν ευτυχισμένος.)

Επίσης η μεσαία που είναι και το αγαπημένο μου κομμάτι του συστήματος,δεν ήταν αυτή που θέλω,ήταν λίγο αδιάφορη,κάπου στον δρόμο μάλλον χανόταν το φουσκωματάκι των χαμηλομεσαίων.
Ιδανικό θα ήταν κάτι στην μέση,οπότε το πέρα-δώθε συνεχίζεται...
(Πάντως το πολύ-φαρ-φιλντ,είναι εντυπωσιακό παναθεμα το...)
 


Μηνύματα
1.115
Reaction score
677
Το πολύ φαρ φιλντ είναι για Σερβιν Βέγκα... :p
Πλάκα-πλάκα όμως,άνετα θα προτιμούσα τα C.V. για εδώ μέσα,στα λεφτά που ζητάνε είναι τιμιότατα από άλλα που θα τιτίβιζαν.
Με εξαμίσαράκια σε 65 μέτρα θα κυνηγούσα τα μπάσα και τα τύμπανα με το δίκανο.:hunter:
Εκτός πια όπως είπε σε άλλο νήμα ένας φίλος τους περνούσα μια ατσαλίνα και τα έκανα ακουστικά.:roflmao::roflmao::roflmao:
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.788
Reaction score
29.444
Eχει μεγάλη φαντασία ο τάκης.
Πάντως συμφωνώ μαζί σου πως , ωραίο το far field, αλλά η αμεσότητα του Near-mid δεν παίζεται. Ειδικά η ζωντάνια του.
 

Μηνύματα
2.412
Reaction score
2.566
Νορμάλ,ακούω απο τα τρία μέτρα (με τα ηχεία 2,80 μ. απόσταση μεταξύ τους).
Σήμερα λοιπόν μετακίνησα την θέση ακρόασης (καθόλου,μα καθόλου εύκολο πράγμα,μπιλήβ μι) στα 4 μέτρα από περιέργεια.
...οι θέσεις των οργάνων έγιναν ακόμα πιο συγκεκριμένες...
Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες...
 

Μηνύματα
1.115
Reaction score
677
Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες...
Κι όμως έτσι ήταν και μου έκανε κι εμένα εντύπωση.Αριστερά-δεξια τα ηχεία,έχουν 3-4 μέτρα απόσταση από τους πλαϊνούς τοίχους.
Για εμένα η εξήγηση απλοϊκά,θα ήταν πως εφ' όσον 'άπλωσε' η σκηνή,απέκτησαν και τα όργανα πιο πολύ αέρα μεταξύ τους με αποτέλεσμα να γίνουν σαφέστερες οι θέσεις τους.

Βοήθησε πιστεύω και το στήσιμο μιας και περιόρισα πολύ την κλίση,η σύγκλισή των ηχείων χοντρικά πρέπει να έσκαγε 10-20 πόντους εκατέρωθεν της θέσης ακρόασης και όχι στο κέντρο.
Καλά ήταν για δοκιμή,αλλά δεν..
 


Μηνύματα
1.115
Reaction score
677
Ας πω για τα γύρω-γύρω για να τελειώνει η παρουσίαση.
Καλώδια ρεύματος και ηχείων είναι diy με τα χεράκια μου.
Ρακ επίσης diy,η κατασκευή τους είναι εδώ.
Dac και ενεργό κρος πάλι diy ως προς την συναρμολόγηση μόνο.

Υπόλοιπα καλώδια,Nordost,Chord και κάποια diy που εναλλάσσω ανάλογα τα κέφια.
Όλο το κόλπο έχει δική του γραμμή από τον πίνακα.(Συμπτωματικά βέβαια,έτυχε αυτές οι τρεις πρίζες που είναι σε αυτόν τον τοίχο να έχουν δική τους αποκλειστική ασφάλεια.)

Αλλαγές δεν βλέπω στο άμεσο μέλλον εκτός από παιχνίδια με κρος,αντιστάσεις,πυκνωτές,κλπ..

Ευχαριστώ πολύ.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.753
Μηνύματα
3.026.654
Members
38.490
Νεότερο μέλος
c01l
Top