To MM project εξελίσσεται...

Status
Not open for further replies.

Μηνύματα
101
Reaction score
55
Στα αναλογικά συστήματα δεν ισχύει αυτό παιδιά.
Ολοι οι κατασκευαστές (από τον μικρότερο έως το μεγαλύτερο) και όλα αυτά τα χρόνια βασίζονται σε αυτά τα μαθηματικά, την φυσική κτλ για να βγάλουν το ΣΩΣΤΟ.

Εάν έχετε δει κατασκευαστή να λέει "το πλατό μου παίζει ομορφότερα στις 35,5 στροφές" να μου το πείτε

Εάν έχετε δει κατασκευαστή να λέει ότι ο βραχίωνας μου που είναι 7 ιντζες παίζει υπέροχα να μου το πείτε

Εάν έχετε δει κατασκευαστή να λέει ότι το stage μου κάνει αποέμφαση στο περίπου του standard RIAA και ακούγετε υπέροχα να μου το πείτε

Ολοι οι κατασκευαστές βαδίζουν εντός DIN, IEC και λοιπά standards που τους ΘΕΤΕΙ το αντικέιμενο ΒΙΝΥΛΙΟ που κόβεται, τυπώνεται σε standards εδώ και δεκαετίες.

Με λίγα λόγια το βινύλιο παίζει τον ρυθμό και όλες οι συνεδρίες (μηχανικές και ηλεκτρικές) χορεύουν στον ρυθμό του. Εκτός standard είσαι εκτός μαθηματικών, εκτός φυσικής, εκτός αυτού που γράφτηκε στο αντικείμενο δίσκος, ακόμα και εάν σου αρέσει.

Ο χομπίστας ας κάνει ότι θέλει. Αρκει να ξέρει ότι είναι λάθος
Με άλλα λόγια η απόλαυση της τέχνης απαιτεί την απέραντη παραφιλολογία που αναπττύσσεται εδώ μηχανάκηδες που θεωρούν εαυτούς "
...επειδή για κάποιο λόγο σε βρίσκω συμπαθή, διασκεδαστικό αλλά και φαφλατά άκου για μία ακόμη φορά:

H επιστήμη και το ανθρώπινο δυναμικό, το μέγεθoς τους, πίσω από την σχεδίαση ενός AIRBUS δεν έχει καμία σχέση με αυτήν ενός μοντέρνου πικάπ από την clearaudio, amg ή την thales για παράδειγμα. Μην χρησιμοποιείς λοιπόν την τεχνολογική εξέλιξη του σήμερα σε μία εφαρμογή που είναι σχετικά απλή και μπορεί να γινει και στο "χέρι" ή με απλούστερη ανάλυση.
Εντυπωσιακά βέβαια είναι μόνο για εκείνους που δεν έχουν ιδέα, πραγματική γνώση περί τεχνολογίας οπότε τους πουλάνε ότι νάνε.

Αλήθεια το πικαπ σου, το οποιο είναι καλοσχεδιασμένο (από τα ελάχιστα και όχι ακριβώς μοντέρνο), τι εξωτικά υλικά ή τεχνολογία χρησιμοποιεί ? Μήπως χρησιμοποιεί βασικές αρχές μηχανικής , ηλεκτρονικής και υλικών ? Ξέρεις γιατί το αγόρασες ? σου άρεσε στο μάτι, στο αφτί ή επειδή είναι, στις μέρες μας, σχετικά ακριβό ? Τον Jelco γιατί τον πήρες ?
Θέλεις απάντηση από τον συμπαθή, τον διασκεδαστικό ή τον φαφλατά; Πάντως εγώ δεν απαντώ σε ανόητους οπότε...
 

D

Deleted member 8307

Guest
Θέλεις απάντηση από τον συμπαθή, τον διασκεδαστικό ή τον φαφλατά; ...
...sorry δεν ήθελα να σε προσβάλω αλλα το έκανα :oops:, μαλακ@α μου αλλά δεν άντέχω τις γενικολογίες που γράφεις και ότι αγνοείς τις γνώσεις που θέλουν να σου περάσουνε τα παιδιά για να ακουσεις καλύτερα τις αγαπημένες σου κεφαλές… :)
 

Μηνύματα
101
Reaction score
55
...sorry δεν ήθελα να σε προσβάλω αλλα το έκανα :oops:, μαλακ@α μου αλλά δεν άντέχω τις γενικολογίες που γράφεις και ότι αγνοείς τις γνώσεις που θέλουν να σου περάσουνε τα παιδιά για να ακουσεις καλύτερα τις αγαπημένες σου κεφαλές… :)
Όι γνώσεις μου είναι υπερεπαρκείς γι αυτό κσι διαφώνησα σε ελάχιστα σημεία, σε τεχνικό επίπεδο. Εκείνο όμως που σχεδον κανένας από σας, μέχρι στιγμής, δεν φαίνεται να αντιλαμβάνεται είναι αφενός η σχέση ΑΙΤΙΟΥ-ΑΙΤΙΑΤΟΥ που δεν είναι καθόλου αυτονόητη και δευτερον η περιφημη ΣΧΕΤΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ που έχουν οι διάφορες παράμετροι. Τυπικά και τα δυο προβλήματα στους πουρίστες κάθε είδους...με συγχωρεις αν κι εγώ σου απάντησα προσβλητικά.
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Με άλλα λόγια η απόλαυση της τέχνης απαιτεί την απέραντη παραφιλολογία που αναπττύσσεται εδώ μηχανάκηδες που θεωρούν εαυτούς "
Η απόλαυση της τέχνης δεν απαιτεί τίποτα. Ακόμα και από ακουστικά ψείρες την απολαμβάνεις. Το hi-fi όμως είναι κάτι διαφορετικό που απαιτεί χρήμα και γνώσεις σε αλληλεπίδραση. Δηλαδή όσο περισσότερες γνώσεις έχεις τόσο περισσότερο χρήμα γλυτώνεις.

Οσο αφορά τις ρυθμίσεις και επειδή το θέμα γυρνά στο φόρουμ κατά καιρούς σαν επίκαιρο, θα απαντήσω γλαφυρά όπως έκανα πριν μερικά χρόνια.

Μην πυροβολείτε τον πιανίστα

Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένας πιανίστας που τον έλεγαν Red. Δεν ήταν και ο καλύτερος πιανίστας του κόσμου αλλά είχε τελειώσει την σχολή της Ortofon που είναι μία καλή σχολή.
Τον βάλανε να παίξει σε μία συναυλία με τον εξής παράξενο τρόπο.....
Το σκαμνάκι του στην άκρη ενός ξεκούρδιστου πιάνου, τόσο χαμηλά που το κεφάλι του ίσα ίσα που έφτανε να βλέπει τα πλήκτρα, ξαπλωμένο προς τα πίσω, ενώ για να φτάσει στην άλλη άκρη του
πιάνου έπρεπε να συρθεί με το σκαμνάκι. Του πετάξανε στο πάτωμα μια βρώμικη παρτιτούρα με τις νότες τόσο μικρές που ήθελε γυαλιά για να τις δει και του φόρεσαν βρώμικα γυαλιά.
Ετσι έπαιξε τις νότες που έβλεπε.... Κουτσά, στραβά μα στο τέλος όλοι τον χειροκρότησαν, πιο πολύ από ευγένεια για την προσπάθεια παρά για το τελικό αποτέλεσμα.

Στο τέλος στα πηγαδάκια μαζεύτηκαν οι ακροατές και συζήταγαν εάν θα μπορούσε να παίξει καλύτερα ο Red.
- Θα μπορούσε, είπε ένας ακροατής, εάν τον έβαζαν στον κέντρο του πιάνου (αζιμουθ) και του σήκωναν το σκαμνάκι (VTA) τόσο όσο να βλέπει τι πλήκτρα πατά.

-Θα μπορούσαν να βάλουν και την παρτιτούρα (βινύλιο) μπροστά του να βλέπει καλύτερα, είπε κάποιος άλλος.

-Να την καθαρίσουν κιόλας (πλυντήριο δίσκων/σκουπάκι) να την βλέπει καλύτερα και όλοι συμφώνησαν ότι μία καθαρή παρτιτούρα θα την βλέπει καλύτερα.


-Αν του καθάριζαν και τα γυαλιά δεν θα έβλεπε καλύτερα? Μάλλον είπαν και πρότειναν να καθαρίσουν (βρουτσάκι) τα γυαλιά του.

-Να του βάζαμε και καλύτερα γυαλάκια (ακίδα) είπε ένας, έτσι θα βλέπει καλύτερα τις νότες (micro groove) στην πατριτούρα (βινύλιο).

-Ναι είπε ένας άλλος αλλά το ταλέντο του Red να χτυπά τα πλήκτρα που διαβάζει σαν νότες (ηλεκτρογεννήτρια) είναι δεδομένο. Δεν θα αυξηθεί το ταλέντο του, το μόνο
που θα κάνουμε είναι να βλέπει ακόμα καλύτερα, αλλά ας το δοκιμάσουμε.


Ετσι ξανάπαιξε το έργο στη νέα του θέση με καθαρά γυαλιά και καθαρή παρτιτούρα και πραγματικά ήταν πολύ καλύτερα.
Τα πηγαδάκια όμως πάλι εκεί....
-Πολύ καλύτερα έπαιξε, αλλά όμως πως θα μπορούσαμε να ακούσουμε εμείς καλύτερα αυτό το έργο?


-Πιό καλά δεν μπορεί να παίξει ο Red είπε ένας, έως εδώ φτάνει. Αμα θέλουμε να ακούσουμε καλύτερα τότε να ζητήσουμε να τον βάλουν να παίξει σε ένα καλοκουρδισμένο πιάνο (phono stage) ή να ζητήσουμε να παίξει το έργο ο Blue ή o Bronze από την ίδια σχολή που έχουν περισσότερο ταλέντο.

-Σιγά μην βάλουμε τον Red να παίξει σε καλοκουρδισμένο πιάνο.... ξέρεις πόσο στοιχίζει το πιάνο? Καλύτερα να πληρώσουμε μεγαλύτερη τιμή εισιτήριο και να φέρουμε τον Blue ή τον Bronze.

-Η καλύτερα να φέρουμε έναν άλλον πιανίστα από μία άλλη σχολή, είπε ένας άλλος, έχω ακούσει και καλύτερους πιανίστες. Υπάρχουν και κίλερς πιανίστες!!!

-Ποιούς σκοτώνουν? Αυτούς που κάθονται στραβά σαν τον Red στην αρχή ή αυτούς που παίζουν σε ακούρδιστα πιάνα? Αυτοί μάλλον αυτοκτονούν....

-Για σιγά!!!!, λέει ένας, το θέμα μας είναι ο πιανίστας Red και πως θα μπορούσε να αποδώσει καλύτερα το έργο και όχι το πως θα μπορούσαμε να ακούσουμε εμείς καλύτερα το έργο γενικά και από ποιόν πιανίστα, σε ποιό πιάνο.

Μην πυροβολείτε τον πιανίστα. Πυροβολείστε τον μαέστρο που τον εξέθεσε έτσι όπως τον έστησε στην σκηνή.

 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.428
Reaction score
22.497
Ίσως η καλύτερη παραβολή σχετικά με τις ρυθμίσεις του πικ απ που έχω διαβάσει ποτέ!
 


STNET

Επαγγελματίας
Μηνύματα
266
Reaction score
280
Η απόλαυση της τέχνης δεν απαιτεί τίποτα. Ακόμα και από ακουστικά ψείρες την απολαμβάνεις. Το hi-fi όμως είναι κάτι διαφορετικό που απαιτεί χρήμα και γνώσεις σε αλληλεπίδραση. Δηλαδή όσο περισσότερες γνώσεις έχεις τόσο περισσότερο χρήμα γλυτώνεις.

Οσο αφορά τις ρυθμίσεις και επειδή το θέμα γυρνά στο φόρουμ κατά καιρούς σαν επίκαιρο, θα απαντήσω γλαφυρά όπως έκανα πριν μερικά χρόνια.

Μην πυροβολείτε τον πιανίστα

Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένας πιανίστας που τον έλεγαν Red. Δεν ήταν και ο καλύτερος πιανίστας του κόσμου αλλά είχε τελειώσει την σχολή της Ortofon που είναι μία καλή σχολή.
Τον βάλανε να παίξει σε μία συναυλία με τον εξής παράξενο τρόπο.....
Το σκαμνάκι του στην άκρη ενός ξεκούρδιστου πιάνου, τόσο χαμηλά που το κεφάλι του ίσα ίσα που έφτανε να βλέπει τα πλήκτρα, ξαπλωμένο προς τα πίσω, ενώ για να φτάσει στην άλλη άκρη του
πιάνου έπρεπε να συρθεί με το σκαμνάκι. Του πετάξανε στο πάτωμα μια βρώμικη παρτιτούρα με τις νότες τόσο μικρές που ήθελε γυαλιά για να τις δει και του φόρεσαν βρώμικα γυαλιά.
Ετσι έπαιξε τις νότες που έβλεπε.... Κουτσά, στραβά μα στο τέλος όλοι τον χειροκρότησαν, πιο πολύ από ευγένεια για την προσπάθεια παρά για το τελικό αποτέλεσμα.

Στο τέλος στα πηγαδάκια μαζεύτηκαν οι ακροατές και συζήταγαν εάν θα μπορούσε να παίξει καλύτερα ο Red.
- Θα μπορούσε, είπε ένας ακροατής, εάν τον έβαζαν στον κέντρο του πιάνου (αζιμουθ) και του σήκωναν το σκαμνάκι (VTA) τόσο όσο να βλέπει τι πλήκτρα πατά.

-Θα μπορούσαν να βάλουν και την παρτιτούρα (βινύλιο) μπροστά του να βλέπει καλύτερα, είπε κάποιος άλλος.

-Να την καθαρίσουν κιόλας (πλυντήριο δίσκων/σκουπάκι) να την βλέπει καλύτερα και όλοι συμφώνησαν ότι μία καθαρή παρτιτούρα θα την βλέπει καλύτερα.


-Αν του καθάριζαν και τα γυαλιά δεν θα έβλεπε καλύτερα? Μάλλον είπαν και πρότειναν να καθαρίσουν (βρουτσάκι) τα γυαλιά του.

-Να του βάζαμε και καλύτερα γυαλάκια (ακίδα) είπε ένας, έτσι θα βλέπει καλύτερα τις νότες (micro groove) στην πατριτούρα (βινύλιο).

-Ναι είπε ένας άλλος αλλά το ταλέντο του Red να χτυπά τα πλήκτρα που διαβάζει σαν νότες (ηλεκτρογεννήτρια) είναι δεδομένο. Δεν θα αυξηθεί το ταλέντο του, το μόνο
που θα κάνουμε είναι να βλέπει ακόμα καλύτερα, αλλά ας το δοκιμάσουμε.


Ετσι ξανάπαιξε το έργο στη νέα του θέση με καθαρά γυαλιά και καθαρή παρτιτούρα και πραγματικά ήταν πολύ καλύτερα.
Τα πηγαδάκια όμως πάλι εκεί....
-Πολύ καλύτερα έπαιξε, αλλά όμως πως θα μπορούσαμε να ακούσουμε εμείς καλύτερα αυτό το έργο?


-Πιό καλά δεν μπορεί να παίξει ο Red είπε ένας, έως εδώ φτάνει. Αμα θέλουμε να ακούσουμε καλύτερα τότε να ζητήσουμε να τον βάλουν να παίξει σε ένα καλοκουρδισμένο πιάνο (phono stage) ή να ζητήσουμε να παίξει το έργο ο Blue ή o Bronze από την ίδια σχολή που έχουν περισσότερο ταλέντο.

-Σιγά μην βάλουμε τον Red να παίξει σε καλοκουρδισμένο πιάνο.... ξέρεις πόσο στοιχίζει το πιάνο? Καλύτερα να πληρώσουμε μεγαλύτερη τιμή εισιτήριο και να φέρουμε τον Blue ή τον Bronze.

-Η καλύτερα να φέρουμε έναν άλλον πιανίστα από μία άλλη σχολή, είπε ένας άλλος, έχω ακούσει και καλύτερους πιανίστες. Υπάρχουν και κίλερς πιανίστες!!!

-Ποιούς σκοτώνουν? Αυτούς που κάθονται στραβά σαν τον Red στην αρχή ή αυτούς που παίζουν σε ακούρδιστα πιάνα? Αυτοί μάλλον αυτοκτονούν....

-Για σιγά!!!!, λέει ένας, το θέμα μας είναι ο πιανίστας Red και πως θα μπορούσε να αποδώσει καλύτερα το έργο και όχι το πως θα μπορούσαμε να ακούσουμε εμείς καλύτερα το έργο γενικά και από ποιόν πιανίστα, σε ποιό πιάνο.

Μην πυροβολείτε τον πιανίστα. Πυροβολείστε τον μαέστρο που τον εξέθεσε έτσι όπως τον έστησε στην σκηνή.
πολύ εύστοχος
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.951
Reaction score
23.020
Και ποιος είναι ο λόγος να βασιστώ στο Γιαννάκη τον Άτκινσον για να αμφισβητήσω αυτό που ....ακούω κάθε μέρα; Και πως δεν το έχουν αντιληφθεί το ...χάλι της Wavac οι αναρίθμητοι υμνολογούντες ριβιούερ και τόσοι και τόσοι πελάτες της φίρμας; Αγαπητέ μου φίλε, ο χώρος του hi end έχει 50 ανθρώπους, 60 εγωισμούς, 40 απατεώνες, 80 απόψεις, 30 ακροατές και 10 μουσικόφιλους. Ο ψυχαναγκασμός τού Α ή του Β δεν με αφορά και δεν αποτελεί κριτήριο να μην αγοράσει κανείς τα μηχανάκια του - μάλλον το αντίθετο θα έλεγα!!! Αλλά ας σμφωνήσουμε ότι δεν μπορεί να γίνει διάλογος hι fi με ορολογία ψυχιατρικής, ύφος καρδιναλίων, εξτρεμιστικούς ξερολισμούς και γνώμες που δεν σηκώνουν αμφισβήτηση. Δημοκρατία φίλε μου, δημοκρατία!
Ίσως να μη σε βολεύει, αλλ' οπωσδήποτε σε συμφέρει να κατανοήσεις ότι το hi-fi είναι ένα αυστηρά τεχνικό χόμπυ, βασισμένο στις θετικές επιστήμες. Και στην επιστήμη ΔΕΝ υπάρχει δημοκρατία.
 
Last edited:

Μηνύματα
879
Reaction score
1.147
ρεεεεεεεεεε δεν είναι αυτό το ζήτημα εεεεεεεε ξεκολλήστε!
Άλλος την βρίσκει με την ακρίβεια, άλλος με την ανακρίβεια, γι' αυτό γίνεται αυτή η συζήτηση.
Άλλο η τεχνική πλευρά του θέματος και άλλο το αποτέλεσμα που θέλει να ακούσει κάποιος.
Ο ένας θέλει να ακούει αυτό που έχει η ηχογράφηση και ο άλλος θέλει να ακούει την ηχογράφηση(μεν) αλλά με ένα "χρώμα".
Και τα 2, με τεχνικούς τρόπου διαμορφώνονται (που δεν υπάρχει δημοκρατία) αλλά για διαφορετικά γούστα (που από δημοκρατία άλλο τίποτα)
 

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.259
Reaction score
1.168
''αυστηρά τεχνικό χόμπι'' που λέει ότι η δουλειά του είναι, η πιστή αναπαραγωγή ενός μουσικού έργου? σε τι φάση? ότι είναι γραμμένο στο μέσο? ότι ακούμε σε μια καλή αίθουσα? ή ότι θέλει ο καθένας? γιατί στο hi fi που ξέρω εγώ, ισχύει μόνο το τελευταίο!
πχ. έχουμε μια πολύ καλή κόπια ενός έργου, και την ακούμε από διαφορετικά συστήματα εκατομμυρίων, θα πάρουμε την ίδια ηχητική ακρόαση? ασφαλώς όχι! ποια θα είναι η πιο πιστή ως προς την κορυφαία κόπια που ακούμε? (καλά ως προς την αίθουσα το ξεχνάμε),ποιος μπορεί να απαντήσει? θα λέει ο καθένας, ποιο σύστημα αναπαράγει καλύτερα, κατά την γνώμη του!
 

D

Deleted member 8307

Guest
...ΑΙΤΙΟΥ-ΑΙΤΙΑΤΟΥ...
...το hi-fi είναι ένα αυστηρά τεχνικό χόμπυ, βασισμένο στις θετικές επιστήμες. Και στην επιστήμη ΔΕΝ υπάρχει δημοκρατία.
…αν θες δώσε ένα απτό παράδειγμα. Πάντως η βάση του χόμπι μας είναι όπως γράφει ο Κόγιας. Το ότι σου αρέσει ο Wavac -και μενα μου αρέσει η 300B και ο ΗΕ805- έχει να κάνει με τις άρτιες αρμονικές παραμορφώσεις που έχουν αυτοί οι ενισχυτές. Δεν υπάρχει twilight zone.
...ΣΧΕΤΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ που έχουν οι διάφορες παράμετροι...
Εδώ ή θα πρέπει να τους βάλεις σε μια σειρά ( χώρος, σύστημα κ.ο.κ) ή για την κατασκευή μίας συσκευής (dac, ηχεια, πικαπ, metric :D) να διαλέξεις τους καταλληλότερους επιμέρους έτσι ώστε το συνολικό αποτέλεσμα να είναι το αρτιότερο . Επίσης και εδώ δεν υπάρχει twillight και τα τεχνικά κριτήρια καθορίζουν τα χαρακτηριστικά που θα διαλέξεις.
Το αρτιότερο σύστημα θα δώσει και την πιο μακροχρόνια ευχαρίστηση, μουσική απόλαυση.

Τώρα εσύ έχεις ένα σύστημα ειδικών προδιαγραφών και παράλληλα ξέρεις τι θέλεις, έτσι φαίνεται τουλάχιστον, το απολαμβάνεις και χαιρόμαστε για αυτό. Αν ποτέ έχεις τον χρόνο δοκίμασε ένα από τα απόλυτα τεχνολογικά συστήματα και πες μας τις εντυπώσεις σου.
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
449
Reaction score
390
''αυστηρά τεχνικό χόμπι'' που λέει ότι η δουλειά του είναι, η πιστή αναπαραγωγή ενός μουσικού έργου? σε τι φάση? ότι είναι γραμμένο στο μέσο? ότι ακούμε σε μια καλή αίθουσα? ή ότι θέλει ο καθένας? γιατί στο hi fi που ξέρω εγώ, ισχύει μόνο το τελευταίο!
πχ. έχουμε μια πολύ καλή κόπια ενός έργου, και την ακούμε από διαφορετικά συστήματα εκατομμυρίων, θα πάρουμε την ίδια ηχητική ακρόαση? ασφαλώς όχι! ποια θα είναι η πιο πιστή ως προς την κορυφαία κόπια που ακούμε? (καλά ως προς την αίθουσα το ξεχνάμε),ποιος μπορεί να απαντήσει? θα λέει ο καθένας, ποιο σύστημα αναπαράγει καλύτερα, κατά την γνώμη του!
Καλησπέρα,
θα ήθελα να πω ότι μου άρεσε η τοποθέτηση σας και περιμένω την ανταπάντηση του Ημίθεου.
Ισως οι άνω των 50 να βλέπουν τα πράγματα λίγο διαφορετικά από τους νεότερους(λογικό και επιθυμητό)
Βεβαίως ο Ημίθεος υπερβαίνει τα 100 και πάντοτε μας εκπλήσσει.
 

Μηνύματα
3.092
Reaction score
666
Τώρα εσύ έχεις ένα σύστημα ειδικών προδιαγραφών και παράλληλα ξέρεις τι θέλεις, έτσι φαίνεται τουλάχιστον, το απολαμβάνεις και χαιρόμαστε για αυτό. Αν ποτέ έχεις τον χρόνο δοκίμασε ένα από τα απόλυτα τεχνολογικά σύστημα τα και πες μας τις εντυπώσεις σου.
Διαφωνώ κάθετα με τους χαρακτηρισμούς αυτούς. Κατάλληλο για το χώρο σου και τα γούστα σου, ναι. Μην είσαι απόλυτος.
Σαφώς και είναι υπερτιμημένο γι΄ αυτά που προσφέρει.
Στα ίδια λεφτά υπάρχουν ανώτερα σε απόδοση συστήματα τελικών - ηχείων.
 

D

Deleted member 8307

Guest
Διαφωνώ κάθετα με τους χαρακτηρισμούς αυτούς. Κατάλληλο για το χώρο σου και τα γούστα σου, ναι. Μην είσαι απόλυτος.
Σαφώς και είναι υπερτιμημένο γι΄ αυτά που προσφέρει.
Στα ίδια λεφτά υπάρχουν ανώτερα σε απόδοση συστήματα τελικών - ηχείων.
… Εν τάχει, για τις τιμές που κυκλοφορούν στην hyper-χαλιεντ λαντ ή καλύτερα πλέον στο luxury/lifestyle-Fi μάλλον είναι ευκαιρία… (Το θέμα έχει αναλυθεί εδώ για όσους δεν το έχουν διαβάσει).
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
3.092
Reaction score
666
Σιγά την ευκαιρία. 25 χιλιάρικα. Τζάμπα πράμα. Και τα sub απαραίτητα γιατί δε γεμίζει ο χώρος. Με 2 8ιντσα.
Μένω έτη φωτός μακριά τους.

Ο Gato dia-250 με 3,5 χιλιάρικα και ενσωματωμένο Dac μαζί με τα Adam μια χαρά τα κοντράρει.
Να μη μιλήσω για Devialet με Dynaudio focus 380.
 
Last edited:

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Δεν υπάρχει δημοκρατική διαδικασία στην εξαγωγή της πληροφορίας από το αυλάκι του δίσκου.

Το βαρίδι στον βραχίωνα, ο δρομέας στο headshel, η ρύθμιση καθ ύψος του βραχίωνα, η ρύθμιση της αντιολίσθησης κτλ είναι για τις δημοκρατικές επιλογές της κεφαλής (και αυτή κάτω από προυποθέσεις)

Οσοι μπερδεύονται με το τι κάνει το καθένα τους προτείνω το παρακάτω φασιστικό πικάπ :p



PS: Υπάρχει ένα κουμπί ΤΟΝΕ για παιχνίδι........ :D
 

D

Deleted member 8307

Guest
Σιγά την ευκαιρία. 25 χιλιάρικα. Τζάμπα πράμα. Και τα sub απαραίτητα γιατί δε γεμίζει ο χώρος. Με 2 8ιντσα.
Μένω έτη φωτός μακριά τους.

Ο Gato dia-250 με 3,5 χιλιάρικα και ενσωματωμένο Dac μαζί με τα Adam μια χαρά τα κοντράρει.
Να μη μιλήσω για Devialet με Dynaudio focus 380.
...βαριέμαι τις αντιπαραθέσεις και ειδικότερα για πράγματα που έχουν ξαναειπωθεί στο site με πραγματικά επιχειρήματα και όχι εμπειρίες από εκθέσεις ... :)
 

Μηνύματα
3.092
Reaction score
666
...βαριέμαι τις αντιπαραθέσεις και ειδικότερα για πράγματα που έχουν ξαναειπωθεί στο site με πραγματικά επιχειρήματα και όχι εμπειρίες από εκθέσεις ... :)
Ας μην κατέβαινε στην έκθεση αν δεν αντέχει την κριτική.

Ο άλλος έγραψε ότι τους "έπαιρνε τα σώβρακα κάθε χρόνο" και τον μπανάρανε, ενώ ως γνωστόν έσπερναν τα μηχανήματά του είτε σε έκθεση είτε στο κατάστημά του.
 


Status
Not open for further replies.

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.903
Μηνύματα
3.033.390
Members
38.519
Νεότερο μέλος
mrkgeo
Top