bye bye diesel......

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.767
Reaction score
79.409
Λογικό είναι, τα παλιά diesel είχαν ένα alternator και μια μίζα, τα σύγχρονα είναι τόσο πολύπλοκα όσο τα βενζίνης.
 


Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.767
Reaction score
79.409
Έχουν DPF όμως. :p


Αν θέλετε να γελάσετε, διαβάστε τι γράφουν στα fora για τα ντιπιέφια.
"Πήγα εκδρομή και το κατέβασα στο 24%" (με regeneration).
 

S

sk4t4

Guest
Για ξανασκέψου το λίγο.


Καθαροί κινητήρες μόνο οι φυσικού αερίου. Από εκεί και πέρα.
Οι διάφοροι φόροι στα αυτοκίνητα, μεταξύ άλλων, έχουν να κάνουν με την έμμεση χρηματοδότηση από την πολιτεία των νέων τεχνολογιών (στα σοβαρά κράτη πάντα). Οι πετρελαιοκινητήρες αναπτύχθηκαν εκθετικά τα τελευταία χρόνια. Κυρίως γιατί οι (ατμοσφαιρικοί) βενζινοκινητήρες έπιασαν ταβάνι στην απόδοση τους ενώ οι πετρελαιοκινητήρες είχαν πολύ ψωμί να δώσουν. Ετσι χρησιμοποιούμε σήμερα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που οι μηχανές τους αποδίδουν περισσότερο, καταναλώνουν λιγότερο, ρυπαίνουν λιγότερο, διαρκούν περισσότερο και με μικρότερες ανάγκες συντήρησης.
Πότε ήταν η τελευταία φορά που ακούσατε για ζημιά στην αντλία πετρελαίου λόγω καυσίμου; Εγώ τα θυμάμαι να λέγονται αυτά από τη δεκαετία του '90 (μέσα στις πιάτσες των ταξί που μεγάλωσα) και τότε πάλι τα κρούσματα ήταν ελάχιστα.
Τα περί ασφάλειας και ρεπρίζ πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων είναι απλά ανοησίες.
Το αν διαρκουν περισσοτερο,αυτο θα το δειξει ο χρονος.Οσο για τις ρεπριζ,παιρνω ενα παραδειγμα απο τους κινητηρες 1.4 TSI-1.6 TDI του VW group.Nικητης σ' αυτον τον τομεα η βενζινη.Το ιδιο συμβαινει και με τις εκδοσεις 1.0 TSI και 1.2 TSI-1.4 TDI.Αυτο ,ισως,να γυριζει "αναποδα" σε αλλη εταιρια,αλλα το σημειωνω γιατι πολλες φορες η εξτρα ροπη των πετρελαιοκινητηρων "στραγγαλιζεται" απο τις "μακριες" σχεσεις προς οφελος της οικονομιας.
 

D

Deleted member 23222

Guest
Το αν διαρκουν περισσοτερο,αυτο θα το δειξει ο χρονος.Οσο για τις ρεπριζ,παιρνω ενα παραδειγμα απο τους κινητηρες 1.4 TSI-1.6 TDI του VW group.Nικητης σ' αυτον τον τομεα η βενζινη.Το ιδιο συμβαινει και με τις εκδοσεις 1.0 TSI και 1.2 TSI-1.4 TDI.Αυτο ,ισως,να γυριζει "αναποδα" σε αλλη εταιρια,αλλα το σημειωνω γιατι πολλες φορες η εξτρα ροπη των πετρελαιοκινητηρων "στραγγαλιζεται" απο τις "μακριες" σχεσεις προς οφελος της οικονομιας.
Έχεις δει παρεμπιπτόντως,ή έστω ακούσει,που καταλήγουν αυτά τα μοτεράκια (1,4 TSI) ή λίγο παλιότερα το GT...όταν τα πολυζορίζεις...
 



S

sk4t4

Guest
Έχεις δει παρεμπιπτόντως,ή έστω ακούσει,που καταλήγουν αυτά τα μοτεράκια (1,4 TSI) ή λίγο παλιότερα το GT...όταν τα πολυζορίζεις...
Συμφωνω,αλλα αναφερομαι στον 1.4 χωρις κομπρεσσορ με 150 ιππους και συστημα απενεργοποιησης κυλινδρων,που υπαρχει τα τελευταια χρονια στον ομιλο VW.Ακομη και ο 1.4 ΤSI των 125 ιππων ομως,ειναι προτιμοτερος απο τον "φυματικο" 1.6 ΤDI των 105 και 110 ιππων,εννοειται παντα για το ιδιο μοντελο του ομιλου VW,και παντα για επιδοσεις,και χαιρει ακρας υγειας στο Superb μου υστερα απο 110.000 χλμ.
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
4.611
Reaction score
4.855
Σε leasing καταστάσεις περάσαν απο "λιώσιμο" octavia 1.4tsi , focus 1.6 , opel astra μέχρι 100.000 συμβόλαιο. Τα πιο απροβλημάτιστα και γρήγορα μοτέρ σε 36 αμάξια σε όλη την εταιρεία ήταν τα 1.4tsi .
Έχω διαβάσει ιστορίες διάφορες αλλά παρατηρώ ότι υπάρχει ένα μένος ενάντια στην VW γιατί παρόμοιες ιστορίες βρίσκεις ακόμη και σε τουοτα σε μεγάλη κλίμακα.
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.596
Reaction score
12.617
Μια επίσκεψη σε σταθμό της Avis πχ θα σε κάνει να αναθεωρήσεις την άποψη σου για την αξιοπιστία των VW ,ειδικα των Tsi.
 

Μηνύματα
4.611
Reaction score
4.855
Σου είπα το μέγεθος της εμπειρίας μου. 36 αυτοκίνητα για 100.000 χλμ με λιώσιμο. Αν έχεις μεγαλύτερη εμπειρία και όχι απλώς μια άποψη από κάτι που άκουσες το δέχομαι και είμαι περίεργος να ακούσω το τί έβγαλαν σε προβλήματα ανα πόσα αμάξια. Γιατί απο ιστορίες το δίκτυο είναι γεμάτο από τεράστια προβλήματα ακόμη και στα θεωρητικά καλά μοτέρ vvti . Ο καμένος θα βγεί και θα φωνάξει ώστε να ακουστεί ενώ ο ευχαριστημένος απλώς δεν μιλάει και συνεχίζει να οδηγεί. Απλώς μου κάνει εντύπωση το πόσο πολύ έχει κατακλύσει την αγορά το tsi αν έχει τόσα πολλά προβλήματα , ξέρεις ότι δεν χρειάζεται και πολύ να "βγεί" το κακό όνομα.
 


Μηνύματα
4.611
Reaction score
4.855
Όντως τα 100.000 κανονικά θεωρούνται ελάχιστα. Αρκετά όμως opel astra ήταν για ρεκτιφιέ στην συγκεκριμένη περίπτωση , μάλλον λόγω έντονης οδήγησης.
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
31.261
Reaction score
30.950
Mέχρι στιγμής έχω 223.000 χλμ στο 16 ετών Νissan μου (made in Japan) και ακόμη είναι θηρίο, δόξα το Θεό.
Από προβλήματα;
Μέχρι τώρα μου κάηκαν 2 λάμπες.
Τα σέρβις του γίνονται κανονικά και είναι πάντα λάδια, φίλτρα και μπουζί.
Τέλος.
Δεν έχει ιμάντα χρονισμού, είναι με καδένα, οπότε δεν θέλει αλλαγή του σετ ποτέ.
 



Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
31.261
Reaction score
30.950
Και ότι και να μου λένε, μόνο γιαπωνέζικα μ΄αρέσουν.
Και στο προηγούμενο μοντέλο Nissan που είχα, πάλι κανένα απολύτως πρόβλημα δεν προέκυψε μέχρι την ημέρα που το πούλησα.
Κάτι αμαξάρες που βλέπω όμως να μένουν στο δρόμο, ή να είναι φορτωμένα στην Express service δεν με συγκινούν.
Αν το αυτοκίνητο είναι για 100.000 χλμ. είναι για πέταμα.
Και τα τελευταίας εσοδείας αυτοκίνητα της αγοράς, βλέπω ότι έχουν τέτοιον προσδιορισμό.
Πλαστικούρες.
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.767
Reaction score
79.409
Κλασσικό λάθος προερχόμενο απο ιδιαίτερα μικρό δείγμα. 1.
 

Μηνύματα
14.358
Reaction score
12.031
Και τα δικά μας τα 6κύλινδρα BMW με πάνω από 230 000 χιλιόμετρα, μια χαρά είναι, σαν καινούρια και ξυρίζουν!
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.767
Reaction score
79.409
Άλλο λάθος. Έβαλες το "δικά μας" για να δηλώσεις πως είναι πολλά;

Τι σημαίνει αξιοπιστία; Να μη σπάσει το μοτέρ; Να μη σπάσουν/φθαρούν/παλιώσουν τα πλαστικά; Να μη σκιστούν τα καθίσματα; Να μην έχει ηλεκτρικά προβλήματα; Να μη μένει στο δρόμο; Να μην ανοίγει το πάτωμα; Να μη σαπίζει;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.891
Μηνύματα
3.066.723
Members
38.627
Νεότερο μέλος
Athanasios1962
Top