- Μηνύματα
- 43.767
- Reaction score
- 79.407
Λογικό είναι, τα παλιά diesel είχαν ένα alternator και μια μίζα, τα σύγχρονα είναι τόσο πολύπλοκα όσο τα βενζίνης.
Το αν διαρκουν περισσοτερο,αυτο θα το δειξει ο χρονος.Οσο για τις ρεπριζ,παιρνω ενα παραδειγμα απο τους κινητηρες 1.4 TSI-1.6 TDI του VW group.Nικητης σ' αυτον τον τομεα η βενζινη.Το ιδιο συμβαινει και με τις εκδοσεις 1.0 TSI και 1.2 TSI-1.4 TDI.Αυτο ,ισως,να γυριζει "αναποδα" σε αλλη εταιρια,αλλα το σημειωνω γιατι πολλες φορες η εξτρα ροπη των πετρελαιοκινητηρων "στραγγαλιζεται" απο τις "μακριες" σχεσεις προς οφελος της οικονομιας.Για ξανασκέψου το λίγο.
Καθαροί κινητήρες μόνο οι φυσικού αερίου. Από εκεί και πέρα.
Οι διάφοροι φόροι στα αυτοκίνητα, μεταξύ άλλων, έχουν να κάνουν με την έμμεση χρηματοδότηση από την πολιτεία των νέων τεχνολογιών (στα σοβαρά κράτη πάντα). Οι πετρελαιοκινητήρες αναπτύχθηκαν εκθετικά τα τελευταία χρόνια. Κυρίως γιατί οι (ατμοσφαιρικοί) βενζινοκινητήρες έπιασαν ταβάνι στην απόδοση τους ενώ οι πετρελαιοκινητήρες είχαν πολύ ψωμί να δώσουν. Ετσι χρησιμοποιούμε σήμερα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που οι μηχανές τους αποδίδουν περισσότερο, καταναλώνουν λιγότερο, ρυπαίνουν λιγότερο, διαρκούν περισσότερο και με μικρότερες ανάγκες συντήρησης.
Πότε ήταν η τελευταία φορά που ακούσατε για ζημιά στην αντλία πετρελαίου λόγω καυσίμου; Εγώ τα θυμάμαι να λέγονται αυτά από τη δεκαετία του '90 (μέσα στις πιάτσες των ταξί που μεγάλωσα) και τότε πάλι τα κρούσματα ήταν ελάχιστα.
Τα περί ασφάλειας και ρεπρίζ πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων είναι απλά ανοησίες.
Έχεις δει παρεμπιπτόντως,ή έστω ακούσει,που καταλήγουν αυτά τα μοτεράκια (1,4 TSI) ή λίγο παλιότερα το GT...όταν τα πολυζορίζεις...Το αν διαρκουν περισσοτερο,αυτο θα το δειξει ο χρονος.Οσο για τις ρεπριζ,παιρνω ενα παραδειγμα απο τους κινητηρες 1.4 TSI-1.6 TDI του VW group.Nικητης σ' αυτον τον τομεα η βενζινη.Το ιδιο συμβαινει και με τις εκδοσεις 1.0 TSI και 1.2 TSI-1.4 TDI.Αυτο ,ισως,να γυριζει "αναποδα" σε αλλη εταιρια,αλλα το σημειωνω γιατι πολλες φορες η εξτρα ροπη των πετρελαιοκινητηρων "στραγγαλιζεται" απο τις "μακριες" σχεσεις προς οφελος της οικονομιας.
Συμφωνω,αλλα αναφερομαι στον 1.4 χωρις κομπρεσσορ με 150 ιππους και συστημα απενεργοποιησης κυλινδρων,που υπαρχει τα τελευταια χρονια στον ομιλο VW.Ακομη και ο 1.4 ΤSI των 125 ιππων ομως,ειναι προτιμοτερος απο τον "φυματικο" 1.6 ΤDI των 105 και 110 ιππων,εννοειται παντα για το ιδιο μοντελο του ομιλου VW,και παντα για επιδοσεις,και χαιρει ακρας υγειας στο Superb μου υστερα απο 110.000 χλμ.Έχεις δει παρεμπιπτόντως,ή έστω ακούσει,που καταλήγουν αυτά τα μοτεράκια (1,4 TSI) ή λίγο παλιότερα το GT...όταν τα πολυζορίζεις...