Ποια μάρκα ελαστικών εμπιστεύεστε συνήθως;

Μηνύματα
2.886
Reaction score
50
Για πείτε καμιά γνώμη... Θέλω ν' αλλάξω runflat ελαστικά διάστασης 205/55R16 (με επίσης runflat). Αυτή τη στιγμή έχω τα Bridgestone Turanza που δε μ' έχουν προβληματίσει καθόλου (γενικά Bridgestone χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια). Το θέμα είναι ότι πολλές φορές παραπονιούνται συνεπιβάτες ότι το αυτοκίνητο κοπανάει, έχει σκληρές αναρτήσεις κτλ. Καλά εγώ δεν καταλαβαίνω τίποτα αλλά για να το λένε... Λογικά φταίνε τα runflat, αλλά δεδομένου ότι δε θέλω να πάω σε τόσο δραστικές λύσεις όπως να βάλω συμβατικό ελαστικό (για κάποιο λόγο βάζει αυτά που βάζει ο κατασκευαστής) σκέφτομαι μήπως έχει νόημα να πάρω κανένα πιο μαλακό runflat (όχι υπερβολικά μαλακό εννοείται!). Μου πρότειναν τα Pirelli P7 ή τα Continental (δε θυμάμαι ποια ακριβώς, στη διάσταση που μ' ενδιαφέρει νομίζω είναι τα Conti Premium). Για τα χιλιόμετρα που κάνω (10 - 15 χιλιάδες το χρόνο, σε μεγάλες αποστάσεις κατά κύριο λόγο) μου είπαν ότι τα Pirelli είναι ίσως η καλύτερη λύση (τώρα ποιος το είπε κτλ. αφήστε το). Ότι είναι ενδιάμεσης σκληρότητας σε σχέση με Bridgestone και Continental. Το θέμα είναι θα καταλάβω καμιά διαφορά ή να ξαναπάω σε Bridgestone που τα ξέρω και δε μου έχουν δημιουργήσει κάποιο θέμα; Έχετε να προτείνετε κάτι;

Α μην ξεχάσω για θερινά ελαστικά ψάχνω, δεν κυκλοφορώ σε πολύ κρύο ούτε σε τίποτα δύσκολους χωματόδρομους.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.958
Reaction score
41.256
Στην Αθήνα η μέση θερμοκρασία είναι πάνω από 10οC :laugh:
στα ΒΠ πέφτει συχνά κάτω από 10 αλλά θα δυσκολεύονται να βρουν pit stops στο δρόμο να αλλάξουν λάστιχα όσοι φεύγουν από κηφισιά να πάνε κέντρο :roflmao::roflmao::roflmao:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.430
Reaction score
125.757
Αν θέλετε να έχετε λάστιχα που να λειτουργούν στο 85-90% των δυνατοτήτων τους χρειάζεται αλλαγή κάθε 1 χρόνο και για μέχρι 15.000km, όποιο έρθει πρώτο.
Ίσως είσαι λίγο αυστηρός (προσωπικά θα έλεγα περίπου το ίδιο στα 20.000χλμ), αλλά δεν απέχει πολύ αυτό που λες από την πραγματικότητα. ;)

Επειδή πάντως η πρόσφυση στο δρόμο εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό από τα ελαστικά, αν εκτιμάει κανείς ως ιδιαίτερα σημαντική την ασφάλειά του στο δρόμο, οφείλει να αλλάξει τα ελαστικά στην 2-ετια, ή στα 40.000χλμ, ο,τι έρθει πρώτο, και χωρίς να ασχοληθεί με αλλαγή των τροχών μπρος πίσω στο έτος, ας αφήσει τα λιγότερο φαγωμένα πίσω. ;)

Αυτή τουλάχιστον είναι η δική μου εκτίμηση. :)

Πάντως εγώ έχω καταλήξει ανάμεσα σε

_Pirelli P1

_Yokohama Bluearth (νομίζω)

_Continental eco contact 5
Pirelli δε θα έβαζα.. ;)

Δες και το EP150 ECOPIA από Bridgestone.

Yokohama, Continental και Bridgestone είναι νομίζω πολύ κοντά από πλευράς χαρακτηριστικών τα διαθέσιμα ελαστικά στη διάσταση που θες. Εφόσον δεν κάνεις μαγκιές στους δρόμους, δες και μετρήσεις θορύβου.
Το tread wear μη σε απασχολεί, οι δρόμοι μας είναι γυαλί, δε φθείρονται τα ελαστικά όπως σε σοβαρή άσφαλτο που συναντάμε σε άλλες προηγμένες χώρες..
[DOUBLEPOST=1488465215][/DOUBLEPOST]
στα ΒΠ πέφτει συχνά κάτω από 10 αλλά θα δυσκολεύονται να βρουν pit stops στο δρόμο να αλλάξουν λάστιχα όσοι φεύγουν από κηφισιά να πάνε κέντρο :roflmao::roflmao:
Ας πάρουν ένα γρύλο, να τα αλλάζουν στο πιτς φιτίλι όπως ο ζιζικος! :roflmao::roflmao:
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.958
Reaction score
41.256
και χωρίς να ασχοληθεί με αλλαγή των τροχών μπρος πίσω στο έτος, ας αφήσει τα λιγότερο φαγωμένα πίσω.
αν είναι πισωκίνητο; :D

Για αυτοκίνητο που κάνει πολλά χλμ το χρόνο (>30-40Κ) η αλλαγή μπρος πίσω κάθε 10Κ είναι σχεδόν υποχρεωτική για ομοιόμορφη φθορά αν θέλει να τα φτάσει στα όρια τους και να κάνει μία αλλαγή και τα 4 στο χρόνο, αλλιώς θα πρέπει να αλλάξει 2 και 3 φορές το χρόνο....
Για χιλιόμετρα μέχρι 10Κ το χρόνο, και αλλαγή στα 2 το πολύ 3 χρόνια (και εφόσον δεν οδηγείται το αυτοκίνητο στα όρια, τυπική οικογενειακή χρήση) θα έλεγα ότι η αλλαγή μπροστα-πίσω είναι ενδεδειγμένη για λόγους ομοιόμορφης φθοράς και μεγιστοποίησης της χρήσης των ελαστικών άρα και οικονομικότερης χρήσης.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.430
Reaction score
125.757
μου είπαν ότι τα Pirelli είναι ίσως η καλύτερη λύση (τώρα ποιος το είπε κτλ. αφήστε το). Ότι είναι ενδιάμεσης σκληρότητας σε σχέση με Bridgestone και Continental. Το θέμα είναι θα καταλάβω καμιά διαφορά ή να ξαναπάω σε Bridgestone που τα ξέρω και δε μου έχουν δημιουργήσει κάποιο θέμα;
Δεν θα έβαζα pirelli, τουλάχιστον προσωπικά. Ούτε μισελεν, ούτε γκουντγίαρ. ;)

Yokohama, Continental και Bridgestone είναι οι 3 φίρμες που προτιμώ γενικά, και νομίζω πως οι γόμες τους (με νορμάλ χρήση) ταιριάζουν καλύτερα στην δική μας άσφαλτο και θερμοκρασίες.

Αν σώνει και καλά θες αλλαγή από κάτι που ξέρεις ως ικανοποιητικό από την Bridgestone, θα πρότεινα ως πρώτη επιλογή Yokohama, και δεύτερη Continental, μη βλέπεις τίποτε άλλο.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.424
Reaction score
74.790
Τσίπη! :D Θέλουν και αλλαγή πίεσης, και δε τους κάνει κακό ένας έλεγχος ζυγοστάθμισης, με 15€ στα αλλάζουν σε βουλκανιζατέρ και στα τσεκαρουν κιόλας! :p
Έχω κομπρεσέρ. 2.


Μα αυτά τα κοντι έρχονται όλο πρώτα στα τεστς:

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Continental/Sport-Contact-5.htm

???
Δες τους δείκτες σε σχέση με τα κορυφαία χωρίς να βασίζεσαι υπερβολικά σε ratings άλλων χωρών.
 

Μηνύματα
777
Reaction score
820
Συμφωνώ 1000%, λέξη προς λέξη.

Το νόημα των γραφόμενών μου, είναι η προσπάθεια αλλαγής της γενικής νοοτροπίας του κόσμου στο θέμα ελαστικών, διότι βλέπω πολλά αυτοκίνητα γνωστών μου και μη, με ελαστικά 6-ετιας+..

Καταλαβαίνω την κρίση και την οικονομική στενότητα, και πως πολλά παν πίσω γιατί δεν υπάρχει μία, αλλά..
Δεν νομίζω ότι θα υπάρξει κανείς που θα διαφωνήσει για τα περί κρίσης, οικ. στενότητας κ.λπ. Ας έχουμε όμως στο μυαλό μας ότι οι επισκέψεις στον φαναρτζή θα είναι σίγουρα πολύ πιο ακριβές σε περίπτωση που γίνει η στραβή. Στα χειρότερα δεν αναφέρομαι καν...

Εν κατακλείδι, δώστε μεγάλη σημασία στην κατάσταση των ελαστικών σας. Τη μία φορά που πραγματικά θα τα χρειαστείτε θα πρέπει να σας βγάλουν ασπροπρόσωπους :)
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.424
Reaction score
74.790
Για πείτε καμιά γνώμη... Θέλω ν' αλλάξω runflat ελαστικά διάστασης 205/55R16 (με επίσης runflat). Αυτή τη στιγμή έχω τα Bridgestone Turanza που δε μ' έχουν προβληματίσει καθόλου (γενικά Bridgestone χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια). Το θέμα είναι ότι πολλές φορές παραπονιούνται συνεπιβάτες ότι το αυτοκίνητο κοπανάει, έχει σκληρές αναρτήσεις κτλ. Καλά εγώ δεν καταλαβαίνω τίποτα αλλά για να το λένε... Λογικά φταίνε τα runflat, αλλά δεδομένου ότι δε θέλω να πάω σε τόσο δραστικές λύσεις όπως να βάλω συμβατικό ελαστικό (για κάποιο λόγο βάζει αυτά που βάζει ο κατασκευαστής) σκέφτομαι μήπως έχει νόημα να πάρω κανένα πιο μαλακό runflat (όχι υπερβολικά μαλακό εννοείται!). Μου πρότειναν τα Pirelli P7 ή τα Continental (δε θυμάμαι ποια ακριβώς, στη διάσταση που μ' ενδιαφέρει νομίζω είναι τα Conti Premium). Για τα χιλιόμετρα που κάνω (10 - 15 χιλιάδες το χρόνο, σε μεγάλες αποστάσεις κατά κύριο λόγο) μου είπαν ότι τα Pirelli είναι ίσως η καλύτερη λύση (τώρα ποιος το είπε κτλ. αφήστε το). Ότι είναι ενδιάμεσης σκληρότητας σε σχέση με Bridgestone και Continental. Το θέμα είναι θα καταλάβω καμιά διαφορά ή να ξαναπάω σε Bridgestone που τα ξέρω και δε μου έχουν δημιουργήσει κάποιο θέμα; Έχετε να προτείνετε κάτι;

Α μην ξεχάσω για θερινά ελαστικά ψάχνω, δεν κυκλοφορώ σε πολύ κρύο ούτε σε τίποτα δύσκολους χωματόδρομους.
Δεν υπάρχει μαλακό run flat, τα σκληρά πλαϊνά είναι η δουλειά τους και το μόνο που σε σώζει είναι το υψηλό 55% προφίλ.

Tα Bridgestone RE050 RFT πάντως, στα οποία άλλαξα 2 σετ, ήταν εφιαλτικά σε σχέση με κανονικά λάστιχα (χαμηλού) προφίλ.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.424
Reaction score
74.790
Ε, γιατί λοιπόν να συμπεριφέρεσαι διαφορετικά στα υπόλοιπα και να κάνεις τράμπες τα μπρος πίσω; Επειδή μπορείς;:gotcha:
:rolleyes:

Νομίζω ότι προτιμώ να ελέγχω για αλλαγή μόνο τα μπροστά ελαστικά, και μόλις φαγωθεί η γόμα στο προβλεπόμενο πάχος, αλλαγή των 2 μπροστινών. Αυτό γίνεται χονδρικά σε 2,5-3 χρόνια το πολύ.
Έτσι έχω μία σταθερή και προοδευτική οδηγική συμπεριφορά, χωρίς ενδιάμεσα σημεία επανεκκίνησης.

Τα πίσω ελαστικά, αλλαγή ασχέτως των εμπρός ελαστικών, απλά ημερολογιακά στα 4 ή 5 χρόνια το πολύ, και χωρίς να έχουν ορατά σημεία φθοράς της γόμας, δηλαδη φαίνονται σα καινούρια από πλευράς πάχους γόμας στο πέλμα όταν τα πετάς. ;)
Ελαστικά (εφόσον δεν έχω φάει τη γόμα νωρίτερα) αλλάζω στάνταρ στη 2-ετια. Από πάντα. 4-αδα. 8-)
Στα δύο ή στα πέντε, τα δύο ή τα τέσσερα; :D
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.430
Reaction score
125.757
Tα Bridgestone RE050 RFT πάντως, στα οποία άλλαξα 2 σετ, ήταν εφιαλτικά σε σχέση με κανονικά λάστιχα (χαμηλού) προφίλ.
Τα turanza είναι πολυ καλύτερα ελαστικά από το RE050 που είχες.

Τα πιρελι είναι αισχος.

Το απλό γιοκοχαμα σαφώς προτιμότερο.

Και τα βροχολάστιχα είναι εξαιρετικά.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.424
Reaction score
74.790
Μιλάμε για run-flat Bridgestone... 40 και 35 προφίλ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.430
Reaction score
125.757
Στα δύο ή στα πέντε, τα δύο ή τα τέσσερα; :D
Άλλο τι προτιμώ να κάνω σε σχέση με τι κάνουν άλλοι, άλλο τι προτείνω για οικονομία, άλλο τι κάνω στο δικό μου όχημα, άλλο τι γίνεται στο leasing όχημα της εταιρείας που έχω! ;)
 

Μηνύματα
777
Reaction score
820
Δεν υπάρχει μαλακό run flat, τα σκληρά πλαϊνά είναι η δουλειά τους και το μόνο που σε σώζει είναι το υψηλό 55% προφίλ.

Tα Bridgestone RE050 RFT πάντως, στα οποία άλλαξα 2 σετ, ήταν εφιαλτικά σε σχέση με κανονικά λάστιχα (χαμηλού) προφίλ.
Θα συμφωνήσω με τον @Zizik. Δεν υπάρχουν run flat με μαλακά πλαϊνά και άρα άνετα στο δρόμο.

Στη δική μου περίπτωση, που αποφάσισα να πετάξω τα run flat και να βάλω συμβατικά (με κιτ επισκευής στο πορτμπαγκάζ, μιας και δεν υπάρχει χώρος για ρεζέρβα), κατέληξα να περιμένω 2 ώρες την Express Service να έρθει να με μαζέψει ένα ξημέρωμα από τον Κότρωνα στη Μάνη, όταν μια πέτρα σε στροφή μου έσκισε το εμπρός αριστερά λάστιχο. Έκτοτε, μόνο run flat και ας έχουν κυριολεκτικά ξεβιδώσει όλο το αυτοκίνητο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.430
Reaction score
125.757
Μιλάμε για run-flat .
Λάστιχα που έχουν σκληρά πλαϊνά, είναι κατά βάση run flat είτε το λένε είτε όχι.
Προσωπικά η "στάμπα" run flat δε με ενδιαφέρει καθόλου. Θεωρώ ότι είναι απλώς μάρκετινγκ (ένας τρόπος να πουν στον κόσμο ότι έχουν σκληρά πλαϊνά..)
Αντιθέτως με τη "στάμπα", τα σκληρά πλαϊνά τα επιθυμώ.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.424
Reaction score
74.790
Θα συμφωνήσω με τον @Zizik. Δεν υπάρχουν run flat με μαλακά πλαϊνά και άρα άνετα στο δρόμο.

Στη δική μου περίπτωση, που αποφάσισα να πετάξω τα run flat και να βάλω συμβατικά (με κιτ επισκευής στο πορτμπαγκάζ, μιας και δεν υπάρχει χώρος για ρεζέρβα), κατέληξα να περιμένω 2 ώρες την Express Service να έρθει να με μαζέψει ένα ξημέρωμα από τον Κότρωνα στη Μάνη, όταν μια πέτρα σε στροφή μου έσκισε το εμπρός αριστερά λάστιχο. Έκτοτε, μόνο run flat και ας έχουν κυριολεκτικά ξεβιδώσει όλο το αυτοκίνητο.
Απο τα 18 μου και με πολλά χιλιόμετρα έχω σκίσει 3 νορμάλ λάστιχα. Δύο σε λακούβα, και ένα στην εθνική απο μπουλόνι.
Στα δύο χρόνια που άντεξα τα run-flat ('09-'11), έσκισα άλλα τρία. Αλλά πήγαιναν μέχρι 120km/h με τρύπα στο πλάι. :D
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
776
Ί
Pirelli δε θα έβαζα.. ;)

Δες και το EP150 ECOPIA από Bridgestone.

Yokohama, Continental και Bridgestone είναι νομίζω πολύ κοντά από πλευράς χαρακτηριστικών τα διαθέσιμα ελαστικά στη διάσταση που θες. Εφόσον δεν κάνεις μαγκιές στους δρόμους, δες και μετρήσεις θορύβου.
Το tread wear μη σε απασχολεί, οι δρόμοι μας είναι γυαλί, δε φθείρονται τα ελαστικά όπως σε σοβαρή άσφαλτο που συναντάμε σε άλλες προηγμένες χώρες..
:roflmao::roflmao:
Παρατηρώ οτι το pirelli πάντως βγαίνει καλύτερο απο τον ανταγωνισμό και ειδικά απο το continental.

Τώρα είδα πάντως το ecopia. Έχω την εντύπωση οτι σε ένα δύο μαγαζιά μου πρότειναν το B250 που απολαμβάνει άθλιας κριτικής.

Κάποιος μου είπε το B280 το οποίο δέν το βρίσκω στην εταιρεία...

Μου γυάλισε το ECOPIA τώρα που το ανέφερες πάντως...
 
Last edited:



Μηνύματα
1.876
Reaction score
6.395
...Έχω την εντύπωση οτι σε ένα δύο μαγαζιά μου πρότειναν το B250 που απολαμβάνει άθλιας κριτικής.

Κάποιος μου είπε το B280 το οποίο δέν το βρίσκω στην εταιρεία...
Το Β250 το έχω στο Corsa 1,4 της γυναίκας μου. Είναι το μοναδικό λάστιχο στη ζωή μου που δεν μπόρεσα να ευχαριστηθώ χειρόφρενο (επειδή πιάνει καλά).
Τώρα που άλλαξα τα μπροστινά δεν βρήκα Β250 κι έβαλα Β280. Μπορώ να πω πως είναι πολύ καλά.

ΥΓ: Το αυτοκίνητο κινείται μόνο μέσα στην πόλη. Δεν ξέρω για ταξίδια, θερμοκρασίες κτλ
 
Last edited:

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.424
Reaction score
74.790
Από περιέργεια σε μη runflat τι θα προτείνατε;
Νέος κύκλος! :D
Turanza απλά, γεμίζουν μικροσκασίματα μετά απο 2 χρόνια αλλά δουλεύουν μιά χαρά.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.684
Μηνύματα
2.869.883
Members
37.944
Νεότερο μέλος
beetlejeans
Top