Ποια μάρκα ελαστικών εμπιστεύεστε συνήθως;

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.379
Reaction score
125.484
Από περιέργεια σε μη runflat τι θα προτείνατε;

Τα απλά turanza, το γιοκοχαμα, το κοντινενταλ και τα βροχολάστιχα.

Νομίζω πως όλα αυτά είναι καλύτερα από run flat turanza που φοράς, και θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις κάποιο.
Πιο "μαλακά" στις ανωμαλίες του δρόμου, αν αυτό ψάχνεις, πρέπει να είναι τα βροχολαστιχα και τα γιοκοχάμα, αν και το κοντακτ 6 έχει κορυφαίες τιμές παντού, μόνο που δε νομίζω να βγαίνει στη διάσταση που θες, οπότε πας στο 5.... Πάντως τα παράπονα των συνεπιβατών, κυρίως οφείλονται στη ρύθμιση των αναρτήσεων.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.379
Reaction score
125.484
Τώρα είδα πάντως το ecopia. Έχω την εντύπωση οτι σε ένα δύο μαγαζιά μου πρότειναν το B250 που απολαμβάνει άθλιας κριτικής.
Το Β250 το έχω στο Corsa 1,4 της γυναίκας μου. Είναι το μοναδικό λάστιχο στη ζωή μου που δεν μπόρεσα να ευχαριστηθώ χειρόφρενο (επειδή πιάνει καλά).
Όντως, μιά χαρά λάστιχο είναι το 250. ;)
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
776
Όντως, μιά χαρά λάστιχο είναι το 250. ;)
Πάντως στα review δέν τα πάει και πολύ καλά.

Και να πώ την αλήθεια ο δείκτης buy again (46%) είναι πολύ χαμηλός σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Τώρα θα μου πείς @@@μησε μας όλα τα ίδια είναι για το αμάξι που έχεις... δέν θα έχεις και άδικο.
 

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.251
Reaction score
1.161
Έχει βάλει κάποιος τα Michelin CrossClimate? είναι θερινά λάστιχα λέει η εταιρία! μέχρι τώρα έβαζα τα Pilot, και ήμουν πολύ ευχαριστημένος!
 

Μηνύματα
2.748
Reaction score
1.380
Ετσι λιγο για να μπουν τα πράγματα στη θεση τους...
Το πιο φαρδύ ελαστικό μειώνει την πρόσφυση κ δεν την αυξάνει...
Επισης η ζαντα αλουμινίου μονο Καλό κάνει...
Αυτά...
Κ για να μπω κ στο θέμα.. ειμαι κατά των μισελεν..
Ειναι καλα..αλλα για λιγους μήνες
[DOUBLEPOST=1488481749][/DOUBLEPOST]
Ο λόγος που αλλάζουμε τα ελαστικά μπρος - πισω είναι η ομοιόμορφη φθορά

Όλα τα αυτοκίνητα είναι φτιαγμένα για υποστροφή. Για ευνόητους λόγους τα μπροστινά ελαστικά φθείρονται περισσότερο από τα πίσω (επιταχύνουν, φρενάρουν, στρίβουν, βάρος). Αν κάνεις την αλλαγή όταν πρέπει δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα οδηγησιμότητας, έτσι και αλλιώς σε κάποια χιλιόμετρα τα μπροστά θα είναι πάλι τα πιο φθαρμένα.

Αν δεν κάνεις τις αλλαγές όταν πρέπει καλύτερα να αφήσεις τα φθαρμένα μπροστά. Καλύτερα να χάσεις κάποιο φρεναρισμα και να κάνεις φιλική στον οδηγό του άλλου οχήματος για ενα προφυλακτήρα παρά να βρεθείς στα θυμαράκια γιατί σε ενα επαρχιακό δρόμο θα χάσεις το πίσω μέρος
Τι είναι υποστροφή? (Εγω ξέρω) που εχουν ολα τα αυτοκίνητα?
Κ τι σχεση εχει με τη φθορα των ελαστικών?
 

Μηνύματα
1.876
Reaction score
6.395
Πάντως στα review δέν τα πάει και πολύ καλά.

Και να πώ την αλήθεια ο δείκτης buy again (46%) είναι πολύ χαμηλός σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Τώρα θα μου πείς @@@μησε μας όλα τα ίδια είναι για το αμάξι που έχεις... δέν θα έχεις και άδικο.
Ένα ελαστικό δεν είναι ίδιο σε όλες τις διαστάσεις ή σε όλα τα αυτοκίνητα. Μετράει ο δείκτης βάρους, ο δείκτης ταχύτητας κλπ
Για παράδειγμα, το Β250 στο συγκεκριμένο site έχει δείκτη "Ε" στο κράτημα (grip) δηλαδή κακό στην 165/85/14 ενώ έχει δείκτη "Β" στην 175/65/14...
Διαβάστε όμως τα reviews. Άλλοι δίνουν 100% και άλλοι 50% σε τοποθέτηση σε διαφορετικά αυτοκίνητα. Και τι εμπειρία έχουν όλοι αυτοί; Που το οδηγούν; Σε χωράφι ή σε πόλη; Είναι tricky...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.379
Reaction score
125.484
Πάντως στα review δέν τα πάει και πολύ καλά.

Και να πώ την αλήθεια ο δείκτης buy again (46%) είναι πολύ χαμηλός σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Τώρα θα μου πείς @@@μησε μας όλα τα ίδια είναι για το αμάξι που έχεις... δέν θα έχεις και άδικο.
Κοίτα, προφανώς δεν είναι ελαστικό υψηλών επιδόσεων, αυτό είναι το μόνο βέβαιο.

Σε αυτή την κατηγορία τιμής και διάστασης, δεν υπάρχει ελαστικό υψηλών επιδόσεων, διότι δεν έχει χρήση! Δε πρόκειται να μπεί σε αυτοκίνητο 300 ίππων, ούτε να κάνει χρόνους στην πίστα..
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
776
Κοίτα, προφανώς δεν είναι ελαστικό υψηλών επιδόσεων, αυτό είναι το μόνο βέβαιο.

Σε αυτή την κατηγορία τιμής και διάστασης, δεν υπάρχει ελαστικό υψηλών επιδόσεων, διότι δεν έχει χρήση! Δε πρόκειται να μπεί σε αυτοκίνητο 300 ίππων, ούτε να κάνει χρόνους στην πίστα..
Δέν θέλουμε χρόνους αλλα θέλουμε σίγουρα χαμηλή ενεργειακή κατανάλωση και με το Ε που έχει το Β250 δείχνει μάλλον οτι είναι ξεπερασμένο. Ειδικά ο δείκτης buy again δείχνει οτι οι χρήστες δέν θα το ξανα - αγόραζαν.

Αντιθέτως το ECOPIA της ίδια εταιρείας δείχνει καλύτερο και σαν review και σαν δείκτες ελαστικού.

Επίσης και το pirelli p1 είναι μία χαμηλή σειρά ελαστικού όπως και το conti eco contact 5, τα οποία δέιχνουν εξαιρετικά και σε βαθμολογίες του κοινού και σε δείκτες ελαστικού. Τα ελαστικά που παρέθεσα είναι ίδιας, χαμηλής κατηγορίας, και οι βαθμοί τους ειναι αρκετά καλοί.

Απο την άλλη μεριά, για να λέμε και του στραβού το δίκαιο, αυτό το site θέλει προσοχή.
Αν για παράδειγμα κάποιος πατήσει την διάσταση 175/65/14 σε ταξινόμηση θα δεί το πρώτο σε κατάταξη λάστιχο να έχει ... μία αξιολόγηση ενώ τα αμέσως επόμενα έχουν ελάχιστες. Για να φτάσει κανείς στο πρώτο σοβαρό δείγμα πρέπει να πάω 20 λάστιχα κάτω και να δεί το uniroyal το οποίο έχει 125 ριβιούς. Γενικά νομίζω οτι κάτω απο 10 ριβιούς δέν είναι μέτρηση.
Όπως θα δείτε και στον ίδιο πίνακα το Β250 φιγουράρει κάπου.... προς το τέλος.
[DOUBLEPOST=1488494043][/DOUBLEPOST]Γενικότερα θα έλεγα οτι δέν μου αρέσει η λογική του σάιτ αυτού. Ή κάτι χάνω.

Για παράδειγμα αν ανοίγαμε ένα site με στερεοφωνικά και βάζαμε αξιολόγηση DAC με τον ίδιο τρόπο. Θα βγάζαμε σωστά αποτελέσματα?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.379
Reaction score
125.484
Πάρε τα γιοκοχαμα και παράτα μας! :p




Είναι σχεδόν ίδια λάστιχα, δείτε τα προσεκτικά τα σχέδια σκαλίσματος στη γόμα, με σειρά εμφάνισης το 150, το 250 και το γιοκοχαμα:





 
Last edited:

Μηνύματα
4.059
Reaction score
776
Πώ πώ έτσι όπως τα βλέπω ζουμερά τα σκέφτομαι πώς θα ανεβάινουν με μίσος τα πεζοδρόμια και θα πατούν βίαια τις λακούβες!!!

:p
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.405
Reaction score
74.700
Λάστιχα που έχουν σκληρά πλαϊνά, είναι κατά βάση run flat είτε το λένε είτε όχι.
Προσωπικά η "στάμπα" run flat δε με ενδιαφέρει καθόλου. Θεωρώ ότι είναι απλώς μάρκετινγκ (ένας τρόπος να πουν στον κόσμο ότι έχουν σκληρά πλαϊνά..)
Αντιθέτως με τη "στάμπα", τα σκληρά πλαϊνά τα επιθυμώ.
Με πήρε σήμερα τηλέφωνο αηδιασμένη φίλη που ήθελε να ξηλώσει τα run flats της, και θυμήθηκα οτι δεν απάντησα στην ανακρίβεια.

Η "στάμπα" δηλώνει τελείως διαφορετική κατασκευή απο "τα σκληρά πλαϊνά που επιθυμείς", τα οποία κατ' αρχήν δεν είναι self supporting όπως τα RFT τα οποία:

Πρώτον, έχουν (υπερ)διπλάσιο πάχος στα πλαϊνά σε σχέση με τα συμβατικά και ενίσχυση στην άκρη του πέλματος, πράγμα που τα κάνει ιδιαίτερα βαριά.

Δεύτερον, στο τμήμα εφαρμογής στη ζάντα έχουν ζώνη μετάλλου για να μην ξεζανταριστούν όταν υπάρξει πρόβλημα. :rolleyes:
Αυτό τα κάνει ακόμη βαρύτερα, πολύ δύσκολα στην τοποθέτηση και, στα χαμηλού προφίλ 50% και κάτω που είναι τα συνηθέστερα, ιδιαίτερα επιρρεπή στο σκίσιμο εκεί που τελειώνει η μεταλλική ζώνη.
Αυτό ακριβώς μου συνέβη 3 φορές σε 2 χρόνια απο μικρές λακκούβες και στη φίλη μου χθες (με λάστιχα άλλης εταιρείας), σκίσιμο 5-6 εκατοστών κατά μήκος της ακμής της ζάντας, κάτι που ποτέ δεν έπαθα με συμβατικά λάστιχα.




Τρίτον, απαιτείται η χρήση TPMS (που απο το 2014 είναι υποχρεωτικό στην ΕΕ), αφού χωρίς αυτό ο οδηγός δεν θα αντιληφθεί το σκάσιμο. Μέχρι τη στροφή τουλάχιστον. :D

Τέταρτον, ακριβώς λόγω της κατασκευής τους και του τύπου των ζημιών που παθαίνουν, επισκευάζονται σε πολύ λιγότερες περιπτώσεις απο τα συμβατικά.


Τα RFT είναι ακριβότερα, συμπεριφέρονται χειρότερα στο δρόμο λόγω του μεγάλου βάρους και της ακαμψίας των πλαϊνών, έχουν πολύ μειωμένη άνεση και απαιτούν αντικατάσταση σε σημαντικά λιγότερα χιλιόμετρα. Απεχθάνονται φυσικά τα πεζοδρόμια. :oops:
Τα δικά μου Bridgestone, εκτός των παραπάνω ήταν και φρικτά στη βροχή.


http://www.jdpower.com/press-releases/2013-us-original-equipment-tire-customer-satisfaction-study
Customers with run-flat tires are twice as likely to have to replace their tires as are those with standard tires.
https://www.thoughtco.com/why-i-dislike-runflat-tires-3234480
Tire Program Leader Gene Peterson talked quite a bit about runflat tires and why he does not believe they should be used, except perhaps as building materials.
:D

Στις ΗΠΑ, η Honda μετά απο class action αγωγή δεν τοποθετεί πιά RFT, και η BMW (ο μεγαλύτερος υποστηρικτής τους) υποχρεώθηκε παλιότερα να αποζημιώνει ανάλογα με τα χιλιόμετρα όσους τα αλλάζουν νωρίτερα απο συμβατικά λόγω φθοράς.
 

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.251
Reaction score
1.161
Θέλω να βάλω τα MICHELIN Cross Climate, κατά βάση ''θερινά λάστιχα με δήλωση της εταιρίας'', λόγω του ότι τα ταλαιπωρώ με βρεγμένες ράμπες κτλ. τα έχει βάλει κανείς? υπάρχει εμπειρία από μέλος?
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.830
Reaction score
2.427
Ξερουμε κατι για τα BRIDGESTONE T001 EVO 245/45/18; Μαλακά μου φανηκαν (καμια σχεση με τα P zero - καλο ή κακο αυτο...), αλλα εχοντας κακη εμπειρια, απο τα αρχικα Potenza μα και παλαιοτερα στο Alfa Romeo, δισταζω. Στα 670€ με εγγυηση
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
776
Έπειτα απο μία πολύ καλή προσφορά που βρήκα επέλεξα...

το...

YOKOHAMA BLUEARTH AE01 σε διάσταση 175/65/14.

Θα έλεγα οτι γύρισε η τσακπινιά που έλειπε ενώ η ανάρτηση δείχνει να λειτουργεί αρκετά καλύτερα.
Πρίν είχα το continental premium contact που μου θύμιζε οτι είχα σαμπρέλα και όχι λάστιχο στιβαρό.

Τώρα μπορεί να είναι και όλα στο μυαλό μου. Στην τιμή που το βρήκα το yokohama (160 ευρώ απο φίλο) είμαι σίγουρος οτι ... ήδη τα έβγαλε τα λεφτά του.
 

Μηνύματα
2.886
Reaction score
50
Σχετικά με την αλλαγή ελαστικών που ανέφερα προ ημερών, επειδή λέω να πάω ξανά στα Turanza runflat που έχω ήδη βλέπω ότι έχουν δείκτη ταχύτητας V (max 240km/h). Δεδομένου ότι βγαίνουν και H (max 210km/h) και δεν πάω ποτέ πάνω από 150km/h (κι αυτά σπανιότατα) μήπως είναι καλύτερο να πάω στα H; Λογικά θα ζεσταίνονται ευκολότερα.
 


Μηνύματα
29.253
Reaction score
23.299
Ποιο λάστιχο της YOKOHAMA είναι κατασκευασμένο από… πορτοκάλι

Για υψηλές επιδόσεις και οικονομία


Στο περίπτερο της Ιαπωνικής φίρμας ελαστικών στη Γενεύη παρουσιάστηκε το ελαστικό BluEarth ES-32, που φαίνεται ότι θα φέρει την επανάσταση στα συμβατικά ελαστικά με τις υψηλές επιδόσεις του ως προς την εξοικονόμηση καυσίμου, την φιλικότητα προς το περιβάλλον, αλλά και με την εξαιρετική πρόσφυσή του. Διαθέτει πρωτοποριακή τεχνολογία μίξης καουτσούκ με έλαιο πορτοκαλιού.

Ακόμη η ΥΟΚΟΗΑΜΑ παρουσίασε και την σειρά BluEarth RV-02, αποκλειστικά για Crossover, SUV και πολυμορφικά, που προσφέρει άριστη πρόσφυση σε βρεγμένο έδαφος, μεγάλη οικονομία καυσίμου και άνεση στην κύλιση.Οι επισκέπτες στο περίπτερο της ΥΟΚΟΗΑΜΑ, είχαν τη δυνατότητα να δουν και μια ειδικά διαμορφωμένη πτέρυγα που ήταν αφιερωμένη στην χορηγική συμφωνία της φίρμας με την Chelsea, την παγκοσμίου φήμης ποδοσφαιρική ομάδα ποδοσφαίρου στην Premier League. Η εταιρεία ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ ΑΕ, εισάγει και διανέμει τα υψηλής ποιότητας ελαστικά ΥΟΚΟΗΑΜΑ στην ελληνική αγορά, από το 1957.



http://www.star.gr/athlitika/auto/3...ama-einai-kataskeyasmeno-apo-hellip-portokali
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.379
Reaction score
125.484
Λάδι πορτοκαλιού λεν εδώ και κάτι χρόνια ότι έχουν τα ελαστικά τους.

Ιδέα δεν έχω αν είναι απλώς ένα τρυκ του μάρκετινγκ, ή κρύβει κάποια πλεονεκτήματα, πάντως για τη γιοκοχαμα αυτή η χρήση ελαίου δεν είναι κάτι νέο.
 

papavmax

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
1.081
Reaction score
1.601
Εχω ενα mini cooper s τουμπανιασμενο το χω 13 χρονια εχω αλλαξει αρκετα ζευγαρια λαστιχα
yokohama, bridgstone, pireli κτλ και συμβατικα και runflat λογο διαμονης χαλκιδα και η διαδρομη αγιος ιωαννης ρωσος ειναι διπλα ολοι της καλες εποχες τρωγαμε λαστιχα πανω κατω ειχα μπει στη διαδικασια να ψαχνω για το ποιο ειναι το καλολαστιχο και ποιο ειναι το καλυτερο μετα απο αρκετα τεστ και σηζητησεις με λαστιχαδες με φταγμενα αυτοκινητα σου συστηνω να παρεις λαστιχα καποιας επωνυμης εταιριας bridgstone pireli και αλλες ολες η επωνυμες εταιριες η διαφορα τους ειναι πανω κατω 5% μην καταφυγεις σε λαστιχα οικονομικα κινεζικα η κορεατικα!

Να σε ενημερωσω για τα run flat επειδη πολυς κοσμος πιο παλια οπως και εγω με γρηγορα αυτοκινητα που φορουσαν απο το εργοστασιο run flat εμπαιναν στη διαδικασια να αλλαζουν τα run flat με απλα πιο ελαφρια και οικονομικα συμβατικα ειναι ενα μεγιστο λαθος γιατι σε αμαξι που βγαινει με εκδοση run flat να ξερεις οτι το σασι η ζαντα και αναρτηση εχουν σχεδιαστει για run flat οχι οτι το συμβατικο δεν θα κανει τη δουλεια του θα ειναι πιο μαλακο πιο οικονιμικα θα κερδιζεις και βενζινα γιατι ειναι πιο ελαφρια αμως το σασι η αναρτηση και ζαντα ειναι μπετο και το συμβατικο λαστιχο θα "ιδρωνει"

Στη μοτοσυκλετα τα ιδια λιγο με πιο προσοχη γιατι παιζει ρολο και το οδηγηκο στυλ του καθενος και στο τουτου αλλα στο μηχανακι πιο πολυ δεν σημαινει οτι αν εμενα μου καθετε το michelen power pure με γομα ασο 2
θα κατσει και σε εσενα στη μοτοσυκλετα παιζει πολυ ρολο η κορωνα του ελαστικου κατι που στο αυτοκινητο δεν παιζει επισης παιζει και ρολο γιατι χρηση το θελεις ποσο της % χωμα η ασφαλτο!

Να θυμασαι παντα μαλακα λαστιχα και ασ τρωγονται γρηγορα οι ελληνικοι δρομοι το χειμωνα με βροχη ειναι πατιναζ και το καλοκαιρι γυαλι μαλακο λαστιχο και η πιεση μια λιμπρα κατω και ποτε στριψιμο με κρυο λαστιχο δεν ειμαστε ιταλια που οι δρομοι ειναι γυαλοχαρτο μην παρεις φορα να μπεις με τα οσα στη ταδε στροφη με ξεχνας οτι ενα λαστιχο για να αποδωσει τα μεγιστα πρεπει να φτασει 70 βαθμους!

Ελπιζω να σε βοηθησα!
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.597
Μηνύματα
2.867.295
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top